בית המשפט להופס – מומי החציל ואח' נגד הווארד

ברוכים הבאים לבית המשפט להופס. מדובר בפינה ניסיונית חדשה באתר, בה נעמיד לדין בכל פעם אישיות אחרת הקשורה ל NBA. מקווים שתהנו.

בית הדין לענייני הופס                                           תא"ח  14- 00001-11

בפני כבוד הגולשים: קהילת hoops.co.il                                 

בעניין:                                       

1. מומי החציל

2. לוס אנג'לס לייקרס

3. אורלנדו מג'יק

4. DC Comics

 ע"י ב"כ מר מומי החציל

 –   נ  ג  ד   –

דוויט הוווארד

 ע"י ב"כ עו"ד הופסטר

מומי: כבוד הגולשים של הופס, ליידיז עם ביג בובס, ג'נטלמנז ואשך אחד אורגינל . מומי עוד בימים שלו באל איי ומהשידורים החוזרים של פרקליטי אל איי רצה להיות מושבע , שופט או סניגור = הצדק חייב לצאת לאור גם בחושך!

 האובג'קט הראשון שמומי מצא לנכון להעמיד לדין ולחצל לו את הצורה זה הנוכל דוויט הווארד.

מומי רוצה להביא בפני חבר השופטים את האישומים החמורים שדוויט מן הראוי שישלם וימצה את הדין.

כתב התביעה

  • לייקרס – התחזות לפרנצייז' פלייר! הווארד הגיע ללייקרס כמו איזה כוכב גדול . קיבל ריספקט והשוואות לשאק ויילט וקארים רק על זה מכניס אותו ל 4 שנים באתיקה או סן קנוונטין . הגיע לאל איי להרכב של 4 וחצי הול אוף פיימרים עם קובי נאש פאו ומטה שלום עולמי רון ארטסט וורלד פיס. הווארד הוביל את הקבוצה לכלום ושום דבר , עשה פוזות של פצוע ולא נתן מעצמו.
עושה פוזות
  • לא רק שלא עמד בלחץ שיחק מוכרת בסנטר . הלייקרס חטפו סוויפ עצבני בפלייאוף מסן אנטוניו והפלח והווארד במקום להושיע שיחק כמו פושע. הווארד לא עשוי מהחומר שאל איי מחפשת. אולי עשוי קרמיקה . איך אמר קובי – You soft,  איך אומר מומי – אתה רך כמו מיטת נוער יא דוויט. על כל הצרות ואחרי עונה אחת נתן ברקס עצבני ונטש את אל איי כמו שלארי ג'ונסון נטש 13 ילדים ב 12 ערים.
  • אורלנדו – באורלנדו הוא הוציא את כח המג'יק . עשה שביתה איטלקית בריח של קלזונה מקולקל. בנוסף עשה צחוק מההנהלה . גרם לסטן ואן גאנדי להיות מובטל ולחזור לתעשיית הפורנו בתור הכפיל של רון ג'רמי . באורלנדו עד היום מלקלקים את הפצעים וואן גנדי עבר לדטרויט, עיר שהכריזה על פשיטת רגל.
זהו את ההבדלים
  • DC COMICS  -קורא לעצמו סופרמן ובכך מבזה את המותג ואת שאקילזה כמו שסילבי תיכנס בחליפה של וונדר וומן או שליאוניד הסדרן מונית יעשה אקזיט וחלטורה בתור כרוז במשחקים של נס ציונה . סופר-מן !! איך אתה לא מתבייש גוש של קריפטונייט שכמוך !
מבזה את המותג. אשם בכישלון הסרטים החדשים?
  •  מומי שם בט גדול על הלייקרס בתור אלופת הליגה ובתור גיבוי שם בט שתהיה אלופת המערב וגם אלופת הפסיפי . הווארד גרם למומי עוגמת נפש ונזקים קשים  מומי גם זרק מאפרה על מסך פלזמה כשראה את דוויט מנסה לקלוע מהקו . לפי החישוב של מומי הוואד גרם למומי נזק בלתי עקיף על סך 15,000 בדולר לא כולל קנסות ופיגורים.

סיכומומי

  • על הנאשם להודת באישומים ולתרום 3 וחצי מיליון לשיקום העיר אורלנדו
  • שינוי הכינוי – מסופרמן ל super-soft או כל שם אחר שיוצע ע"י השופטים או המושבעים
  • עונת הגלייה מהליגה לחימקי מוסקבה או בי סי קייב

כתב ההגנה

מרשי מכחיש בתוקף את כל ההאשמות.

  • לייקרס – בניגוד לשחקנים דוגמת קווין גארנט, למרשי לא היה סעיף טרייד בחוזהו, ומכאן שהוא לא בחר לעבור לשורות הלייקרס.  הוא שיחק ב 76 משחקים בעונה הרגילה בתוספת 4 משחקי פלייאוף, וכל זאת בעונה בה לא היה כשיר במאת האחוזים  עקב פריצת דיסק ממנה החלים, מכאן שסיכן את בריאותו והמשך פרנסתו כדי לרצות את אוהדיה של תובעת מס' 2. בנוסף,  בנוגע לכישלון הקבוצה, לאחר שפיטרה בצדק את מייק בראון,  שכרה ההנהלה את מייק ד'אנטוני כמאמן. הדבר מדבר בעד עצמו, נכון?
  • באשר לאורלנדו, הרי שההנהלה ביצעה טעות אחר טעות, לא חיזקה את הקבוצה כראוי, ובהיעדר סיכוי ממשי לאליפות, מרשי, אשר הושפע מהתנהגותם של הקולגות שלו ממשחקי האולסטאר, החליט לעזוב את הקבוצה. לזכותו ייאמר, כי הודיע מראש להנהלת הקבוצה שאין בכוונתו לחתום מחדש בקבוצה עם תום חוזהו העומד להיגמר, ובכך נתן לקבוצה מספיק זמן כדי למצוא עסקה שתסייע לעתיד המועדון. על פי עסקת הטרייד (קישור לאישור הרשמי) , בה קיבלה הקבוצה בין היתר את ניקולה ווצ'ביץ, מו הארקלס, ארון אפללו, אל הארינגטון, ג'וש מקרובטס (נכס בו לא השתמשה כראוי), אין ספק כי התובעת היא הצד הנשכר ביותר לעסקה, ועליה להודות למרשי, במקום לגנותו.
אלמלא עזיבת הווארד, הוא לא היה מגיע
  • בכל הנוגע לכינויו, "סופרמן", הרי שאנו נגיש תביעת צד ג' כנגד מערך יחסי הציבור של הליגה. מרשי בסה"כ ביקש להוסיף קצת הומור ועניין לתחרות ההטבעות של הליגה. ומבחינה טכנית,  הוא בכלל לא הטביע(לינק לסרטון) את הכדור באותו מהלך מפורסם, מה שהוכיח כבר דאז, שסופרמן אינו כינוי מתאים עבורו.

  • בנוגע לטיעוניו של מומי על נזק אישי הנגרם לו, אין בחומר התביעה להוכיח נזק כלשהו, אף לא לכאורה, עם כל הכבוד לפתק המצורף לתביעה, אשר תוכנו מסתכם ב: "חייב למומי 15 אלף ירוקים".

סיכומי התביעה

לאור האמור לעיל,  ההגנה מבקשת לדחות את התביעה כולה על הסף, וכן לחייב את התובעים בהוצאות משפט, שכ"ט וכן תבקש צו הרחקה נגד אוהד הלייקרס,ג'ק ניקולסון.

דיון הוכחות

מומי: יהודה שישליק יליאוניד וסמי חזיזה בואו תגיד כמה מילים

יהודה שישליק : בתור עד תביעה – מומי צודק !

ליאוניד : מומי לצדוק . מומי תמיד לצדוק !

סמי חזיזה : כבוד השופטים מה שמומי אומר כדאי מאוד יצא לפועל למה ראיתי אאודי A4 שבדרך לעמוד על בלוקים בחנייה

שישליק : מומי תמיד צודק הוא הראשון שאמר שבמבה נוגט לא יתפוס

ליאוניד : הווארד סוקה ודוויד בלאט !

סמי : מומי שילם את חובו לחברה אבל מה עם הווארד ?

עו"ד הופסטר: אוקיי, הבנו אתכם. ההגנה מבקשת לקרוא לעדות את גרושתו של מומי, ג'ניפר, רבנית רפורמית מאל איי.

ג'ניפר:  כבוד בית משפט מומי זה חולירא רציני ביותר , לקבל צו הרקחה לאחר גירושים וגם לא להחזיר כסף לדאדי שלי גם אלימות זה חזק אצלו שבר לשימי השפיץ  עם פטיש שניצלז!

מומי:  הלו להלו באת לנו בפוזה של רבנית ! נואפת ! מומי קיבל צו הרחקה בגלל שהיה צריך להכנס בהרחבת אישון לילה לקחת את המזוודה שלו ואח של ג'ניפר שינה את הקוד אזעקה בלי להודיע. דאדי שלך שילם למומי דמי שתיקה ! בשביל שמומי לא יפרסם את חומרי העירום שלך !מומי תפס את ג'ניפר על השיש במטבח  כשחזר ממשחק של הלייקרס , ומה מומי היה צריך לעשות ?

ג'ניפר:   ג'ניפר ראתה את האור וחזרה בתשובה ומומי נשאר פראית אדם בלי מצפון , האמת ג'ניפר קצת להתגעגע לחציל של מומי

מומי:  מומי מסרב בתוקף

ג'ניפר:  ומה עם אדון שופט ? רוצה לעשות עם ג'ני שיעור בקבלת שבת ?

מומי: -איי רסט מי קייס !

ג'ניפר: מה עם שוטרים באולם בית משפט ? רוצים לעשות שבת עם ג'ניפר ?

עו"ד הופסטר: אוקיי זה מספיק.  ג'ניפר את יכולה לרדת… ברצוני להציג תצהיר עדות ראשית של עד מומחה, דוקטור מנחם לס. להלן עיקרי דבריו כפי שפורסמו בעבר:

"מי כן יכול לחיות ולשחק עם קובי באותה עיר? סטן ואן גנדי הוא המאמן הקשה ביותר בליגה להסתדר איתו כי אין לו מסננת בפיו – אבל האשמה הייתה בו (הווארד). כשהוא לא יכול היה לשחק עם קובי – אף אחד לא האשים את קובי. זה תמיד היה "דווייט הווארד לא מסוגל…". ומה שיותר גרוע היא העובדה שגם בעזיבת המג'יק וגם בעזיבת הלייקרס, איש לא דיבר על הכדורסל שלו, אלא על האישיות שלו.  

הוא אדם טוב… הוא בכלל לא אגואיסט… הוא לא מחפש הצלחה יותר מכל אחד אחר…הוא כלל לא רודף בצע כי היה יכול להישאר במג'יק עם סידור כספי שאיש לא יכול היה להשוות…  הוא הפך לשק החבטות של הליגה. למה? כי הוא לא מחזיר. הוא לא אוהב לדבר, וכל מה שהוא עושה זה לחייך, וזה מטריף את השונאים אפילו יותר!"

סיכומי הצדדים

מומי: מומי חייב לזוז למה יש משחק פוקר אומהה שמתחיל אואטואטו

עו"ד הופסטר: אבקש לסיים סאגה מיותרת זו ולזכות את מרשי אחת ולתמיד.

אשם או לא אשם?

בשלב זה, החליט השופט לפסול את עצמו מהמשך הדיון, לאחר שבחר ללכת ולקבל את השבת עם ג'ניפר.

לכן, אנו פונים אליכם הקוראים, על מנת שתחוו את דעתכם ותכריעו במשפט זה

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. ענק!
    יש שמועה שהציעו למומי את תפקיד פרקליט המדינה עקב הסחבת ב-356 תיקי אולמרט השונים. רק עו"ד כמו מומי יכול להתמודד בגבורה מול הסיגרים של אהוד והזקן של שולה!

      1. שולה לא הטעם של מומי
        מומי היה מעדיף לשפשף את הסיגר בצמר פלדה טבול אקונימקה ולא את שולה

  2. אולי אפשר לשנות לו את השם למיקרו-סופט 🙂
    למרות שבסה"כ אני מחבב אותו, למרות ובגלל שהוא קצת ילד קטן באישיות…

    מה שלא הבנתי זה איך העורכדין אישר לג'ניפר (רק) לרדת ובסוף היא הלכה עם השופט ?

    1. לפני שאתה מוסר עדות בבימ"ש, אתה לא אמור להיות נוכח בדיון (אלא אם כן אתה בעל דין, כלומר תובע או נתבע). לאחר שאתה מעיד, אין מניעה בדרך כלל שתישאר.

      השמועות הן שג'ניפר נשארה באולם, עשתה עיניים לשופט, שבמקום לתת תשובה למומי ועו"ד הופסטר, העדיף לעזוב ולחזור בתשובה עם ג'ניפר.

  3. כל הכבוד למומי שהצליח להסתיר את הקלטת שמוכיחה שהווארד זכאי בגלל שהוא סובל מ-PTSD אחרי שקובי "בחן את גבריותו" במשתנות הסטייפלס סנטר!

  4. תודה רבה. קונספט מעניין.

    לדעתי כולכם צודקים. אבל הווארד קצת לא אשם.
    היום ה"מדיה" הופכת אנשים לכוכבי על( הווארד = שאקיל, הבחור לא ברמה הזאת ) ואז כשהם לא מצליחים אותם הורגים אותם.
    ממליכה מלכים ומדחיתם. הבעיה שהלייקרס והאוהדים אכלו את הפיתיון ואז נפלו למרה שחורה. ואז מי אשם? "הווארד הדימיוני".

  5. נהדר,אני חייב לציין שהתחלתי את לקרוא את הפוסט הוא היה מבחינתי אשם בגדול אלב לאחר קריאת הטיעונים יש מצב שהוא יצא זכאי מחמת הספק.מה שכן מסכים עם Etayle המדיה פשוט הפכה אותו למשהו שהוא יותר ממה שהוא באמת שווה

    1. מומי יאלץ לוותר על תפקיד פרקליט המדינה, וימונה לתפקיד הפצ"ר.
      כפצ"ר יעמיד מומי את רוז למשפט צבאי בעוון פחדנות בשדה הקרב.
      במידה ורוז ימצא אשם, יועבר מיידית בטרייד למינסוטה…

  6. הוא לא אשם בכלום הוא רק soft baby you soft…

    אהה והשמועות אומרות שהוא אוהב ריצ'רצים.

    מדהים איך 2 וחצי משחקים טובים העונה גרמו לאנשים להסתנווור כאילו הוא איזה מעומד לMVP או ללעשות משהו עם יוסטון השנה.

  7. אחד הפוסטים הטובים בהופס אי-פעם.

    יהודה שישליק וליאוניד שכנעו אותי – אשם!
    הוא נידון לטרייד חזרה ללא אפשרות יציאה ללייקרס כשואן-גנדי מאמן, ול-1000 זריקות עונשין מול אולם מלא ולעיניי המצלמות, כשכל ילדיו (החוקיים והבלתי-חוקיים) + דובי רשאים לבוא ולהצליף בו בחגורה תוך כדי כאוות נפשם.

  8. אשם אשם אשם !
    מומי גדול.
    אבל אני עם etayle, העניינים יוצאים מפרופורציות והוא לא ידע להתנהל עם המדיה נכון, כמו עוד כמה כוכבים שאנחנו מכירים. אצלו ישנם עוד טיעונים מקילים כגון שנתן לכספי שעון יקר 🙂 אבל אצל רוז, פול ושו"ת פסק הדין יהיה אכזרי.

  9. *ממש יצירה!
    *מומי, כל הכבוד!
    *תמונות נפלאות (רק להימנע מגטי אימאג' כמו מצרעת)
    *אשם!!!! זירקו אותו לשפכים (ומיאמי בכיף תוציא אותו משם ועוד העונה תיקח איתו אליפות!)

    גאה בכותבים שאספתי לאתר ושמאפשרים לגייל ולי חופשה על הכיפאק בקי ווסט בשעה שכל ארה"ב (כולל החצי הצפוני של פלורידה) קופאים!

    חשבתי לכתוב עתה פוסט על קנטקי ודוק אמש אבל אדחה זאת כדי שנוכל ליהנות מבוקר נפלא כאן, ושייט של כמה שעות בים, ובכל מקרה יש מספיק חומר נפלא לקריאה!

  10. תודה רבה, יצירת מופת! במשפט לרוז (אני מניח שהוא יופי של מישהו למשפט) אני מוכן לשמש כעד ואפילו כסנגור אם צריך, למרות שפעם אחת זה החלך לא משהו…

  11. כישרון כתיבה נהדר. באמת כיף לקרוא.
    לגופו של עניין – הווארד סאקס. ולא רק זה, הוא גם הצליף בבן שלו עם חגורה למטרות חינוכיות.
    דוחה.

  12. מומי אתה פשוט ענק, אין מילים.
    הווארד שיכנס לכלא מצידי מחר.
    מי שמרביץ לילד, עם חגורה, בלי חגורה צריך לקבל השעייה אוטומטית מהליגה.
    ניתן לבית משפט האמיתי לדבר לפני שנשלח את יהודה שישליק ואיציק צלקת עם צינור 3 צול

  13. קראתי עכשיו את הדיווח על הווארד, היות וקיים דיווח של רופא שמעיד שבנו בן ה-6 של הווארד סבל מחבורות המעידות שימוש בכח רב ומתמשך, ה-NBA חייבים להשעות את הווארד. אם העיפו את סטרלינג על שיחה פרטית שהוקלטה, אז את הווארד חייבים להשעות!
    השקפת עולמי היא שאין מחילה על התעללות בילדים.
    יש לי ילד בן 9 וילדה בת 7, והמחשבה להרים יד לא חלפה לי בראש מעולם.
    להיות הורה זה בראש ובראשונה לדאוג, כל הזמן לדאג לשלומם ורווחתם של ילדיך.

    1. מצד אחד נורא מתחשק לתקוע לו טיל בתחת ולהטיל אותו מהליגה.
      מצד שני, לא פחות מפתה לתקוע לו את הטיל הפוך ולהדליק.

  14. אם מסתבר שהוא אשם בזה, צריך להשעות אותו מהליגה ללא הגבלה, ולמחוק את כל השיאים שלו. הרבצה לילדים זה קו אדום, יותר מסטרואידים או כל דבר אחר (מלבד אונס/רצח). הרבה יותר גרוע ממה שכל סטאר אחר עשה.

    1. תלוי מה זה הרבצה. פליק קטן לילד לא כזה מזיק( דורות גדלו ככה ), מה שכן חבורה של ממש זה זוועה, ולא למטרות חינוכיות.

      1. ציטוט מ-yahoo sports:
        DCF documents summarizing the findings of the doctor who examined Braylon indicated injuries that were consistent with a "history given by Braylon of being struck with a belt numerous times by his father," consistent with "being struck with the buckle end of the belt … with excessive force," and consistent with "a medical diagnosis of physical abuse."

        זה לא "פליק קטן". אחת הבעיות המנציחות את תופעת האלימות במשפחה היא הנטייה להתייחס בביטול לתופעה.

        אני לא מבקר את תגובתך, רק מרגיש את הצורך להתייחס ברצינות לתופעה ולנצל את הפלטפורמה של הפוסט על מנת לנסות להסביר שלעולם אין להמעיט בערכה של תלונה של ילד אודות אלימות במשפחה.

        החל מהתגובה הבאה אני חוזר לבלבל את המוח…

  15. גדול!
    אבל הוואדד זכאי לחלוטין,

    ללא קשר, אני מציע לקנוס את כל מי שהגיש תביעה ואת כל מי שהוגשה נגדו תביעה במיליון וחצי דולר כל אחד . את הסכום יש להעביר אלי לפיקדון ואני מבטיח להחזיר לכל אחד מיליון וחצי ין יפנים אחרי שנה לכל היותר.

  16. פוסט השנה ללא ספק !
    לא כל כך אהבתי אותך בתור מומי ה"אמיתי" אבל עכשיו שזה בא בתור פסבדון אני לומד ליהנות…

    ולפסק דין. אשם ללא ספק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט