סיקור משחקי מוצ"ש/ jefffoster10

סיקור משחקי מוצ"ש/ jefffoster10

סיקור משחקי מוצ"ש/ jefffoster10

מיאמי היט (37:41) – וושינגטון וויזארדס (60:17) 136-152

ניצחון צפוי למיאמי, שהובילה כבר ב-31 הפרש בתום הרבע השלישי לפני שהוויזארדס סמולר דה השפלה ברבע האחרון. שלוש פעמים מיאמי קלעה 150 נק' או יותר בתולדות הפרנצ'ייז, פעמיים זה היה מול וושינגטון העונה (הלילה ובמשחק ה-83 של באם). הוויזארדס שוב מתבזים ואוספים את הפסדם ה-60 העונה.

את המנצחת הוביל האקז עם 32 מהספסל (12-18 מהשדה), אבל הכוכב האמיתי היה קאליל וור, גם הוא מהספסל, עם שורה סטטיסטית מרשימה ביותר של 24 נק', 19 ריב' ולא פחות מ-7 בלוקים, כנראה שמול וושינגטון גם וור נראה וומבי. וויגינס תרם 21, לארסון קלע 16 עם 7 ריב', באם ויקוצ'יוניס קלעו 14 כ"א, כשבאם מוסיף 9 ריב' ו-7' אס' והליטאי מוסיף 9 אס', ומיטשל קלע 12.

בוויזארדס, שמונה שחקנים בספרות כפולות ולפחות הם עושים כיף בשני צדי המגרש, כאשר ריילי הוביל עם 31 (12-17 מהשדה), קופר קלע 20 מהספסל עם 7 אס', 19 להארדי, 14 לווטקינס, 12 לשמפאני ולבילאל קוליבאלי שמעניין איזה חוזה יקבל בקיץ, וקרינגטון&ג'ונסון – בחירות דראפט גבוהות של וושינגטון עצמה – קלעו 11 כ"א. עבור העוקבים בראשות ע. גילרי, נגטיב באב ניפק עוד הופעה ודפק כרטיס עם 25- בפלוס/מינוס.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (35:43) – דטרויט פיסטונס (21:57) 116-93

הפיסטונס פתחו חזק עם 41 נק' ברבע הראשון ולא הביטו לאחור, כשהם מגדילים את ההפרש לאורך כל המשחק, כשההגנה המשיכה לעבוד היטב גם בגארבג' טיים ועצרה את פילי על 12 נק' בלבד ברבע האחרון. עם הניצחון הזה, הפיסטונס מבטיחים את ראשות המזרח ואפילו יכולים לאיים על המקום השני בליגה כולה. עם ההפסד, פילי מסתבכת במאבקי המיקום במזרח כשהיא יורדת למקום השביעי, חצי משחק מאחורי הראפטורס.

טוביאס האריס הוביל את הפיסטונס מול האקסית (paul george over me ??) עם 19 ו-4 חט', 16 לדורן וג'נקינס כ"א כשדורן מוסיף 7 ריב' וג'נקינס מוסיף לא פחות מ-14 אס', אסאר תומפסון קלע 14 עם 3 חט', רובינסון & הולנד קלעו 11 כ"א ופול ריד תרם 10 עם 7 ריב'.

פילי, מנגד, הובלו כרגלם על ידי מקסי שקלע 23, פול ג'ורג' המשיך ביכולתו המשופרת מאז החזרה מההשעיה עם 20 , אדג'קומב קלע 19 ובונה קלע 10, במשחק שבו הסגל המסייע נפקד לחלוטין ושהתנהל בכאוטיות וסוליסטיות מצד הסיקסרס (17 אס' בלבד על 15 איב', כלומר ג'נקינס לבדו מסר כמעט כמו כל הסיקסרס).

דנבר נאגטס (28:50) – סן אנטוניו ספרס (19:59) 134-136 אחרי הארכה

משחק שהבטיח בענק וגם קיים, וכמעט הגשים את התחזית שלי מהפריוויו. אווירת פלייאוף ורמת ביצוע גבוהה מצד שני הצדדים (למעט, אולי, ההגנה של דנבר במחצית הראשונה), בהובלתם של שניים משלושת השחקנים הטובים בליגה היום שכל אחד מהם גם הציג לראווה את סט היכולות שלו במשחק הזה.

ברבע ראשון בלי הגנות, הספרס פתחו פער קטן של 7 נק', כאשר הנאגטס הולכים ונוגסים בו בעיקשות ככל שהמשחק התקדם, כאשר הדינמיקה הייתה דומה גם ברבע הרביעי – הספרס כבר עלו ליתרון 11, אבל דנבר התקרבה בהתמדה עד ששלשה של מארי, 4 דק' לגונג, העלתה את הנאגטס ליתרון נקודה. הספרס לא אמרו נואש וכבר חזרו להובלה בפער 6 עם ריצת 7:0, אבל מהלך 4 נק' של קאם ג'ונסון החזיר את הנאגטס למרחק פוזשן בלבד, 1:24 לסיום. ואסל קלע 2, יוקיץ' החזיר ב-2 מהקו, פוקס החטיא והספרס סחטו את השעון קצת יותר מדי – ואז יוקיץ' כמובן מוצא את גורדון שקולע וקובע שוויון 124, 6 שניות לסיום הזמן החוקי. וומבי מחטיא על הבאזר – והולכים להארכה.

דנבר, נישאת על גלי המומנטום, עולה כבר ליתרון 4, דקה לסיום מסל של מי אם לא יוקיץ' מפייד אווי פשוט ענק מעל וומבניאמה (יותר מהכל, זה הזכיר לי סל ניצחון דומה של זאק רנדולף במדי ממפיס), וומבי לא מוותר ומצמק חזרה ל-2 אבל יוקיץ' בסל נוסף (גם בעזרת הגנה רכה של הספרס) מחזיק את הפער ל-4, 10 שניות לסיום, הספרס מחטיאים, יוקיץ' מספיק עוד לקלוע אחת מהקו לפני ששלשה של הארפר חותמת את התוצאה. איזה משחק אדיר.

יוקיץ' עם עוד הצגה לרפרטואר של 13-8-40 עם 3 חס', כריסטיאן בראון סייע בידו עם 21 ו-8 ריב', 17 לקאם ג'ונסון עם 7 ריב', 15 למארי וגורדון כ"א כשמארי מוסיף גם 10 אס' והארדווי סיים עם 10. מן הצד הטקסני של המופע, וומבי היה נפלא עם 34 (למרות 8-17 בלבד מהשדה, 16-17 מהקו), 18 ריב', 7 אס' ו-5 חס', קאסל היה סגנו עם 20 ו-9 אס', ואסל ושאמפני סיימו עם 18 כ"א, 14 לפוקס במשחק בינוני (7-19 מהשדה, 0-6 משלוש), 12 להארפר וקלדון סיים עם 10.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
68 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
סר צ'אק
סר צ'אק
05/04/2026 9:29:45

שמעון טבדי מאשים ישראלי שהוא שמח בשבעה באוקטובר
בושה
טפו עליו
טפו על כל מי פה שמגן עליו

captain beefheart
captain beefheart
05/04/2026 9:54:51
הגב ל  סר צ'אק

ראיתי את הכתיבה הזבלית של הזבל הזה ומעכשיו לא קורא אותו ולא מגיב לו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

משתין עליך ועליו תפתח את הפה

דוקטור רזי הופמן
05/04/2026 9:55:07
הגב ל  סר צ'אק

רק מזקיר (כ) נשכחות
https://www.youtube.com/watch?v=cPIMCr6dH3E

דוקטור רזי הופמן
05/04/2026 12:31:45

האמת, לא היכרתי את זה אבל כלפון אחד השחקנים החביבים עלי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  סר צ'אק

דאנק און יור אס ביץ. ראית שחיסלו איזה 250 איראנים במבצע לחילוץ הנווט? עד כמה כאב לך לראות אותם מחוסלים, מסכנים הם היו חפים מפשע בהרים שרק רצו לעזור לנווט ולכן חיפשו אותו, הרובים שלהם היו לצורך הגנה.
תתכונן עוד איזה 30 שעות דונלנד דה גרייט הולך להפיק מופע פירוטכני באיראן. אולי מכת חושך ביד חזקה ובזרוע נטויה

שי אבן צור
05/04/2026 11:21:56

למה שיכאב למי מאיתנו על חיסול של חיילי אויב תוך כדי מבצע להצלת אחד משלנו?

מה, אם מישהו לא תומך ברצח עם כמוך זה אומר שהוא נגד המדינה שלו ושמח בשביעי באוקטובר?

בוא תסביר, אולי נצליח להבין סופסוף איך המוח שלך מחווט ואת אופן הסקת המסקנות שלו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נראה שזה כואב לכם אחרת לא מובן מה הקשר לרצח עם.

שי אבן צור
05/04/2026 12:32:12

סתכל תגובה אחת למטה

captain beefheart
captain beefheart
05/04/2026 12:18:33

אל תאכיל את הטרול

שי אבן צור
05/04/2026 11:15:35
הגב ל  סר צ'אק

צודק!
אתה שאלת אותו אם הוא בעד רצח עם כי אי אפשר להסיק מסקנה אחרת ממה שהוא כתב לפני

יותר מזה, גם אחרי ששאלתי אותו שאלה ספציפית (תמונה מצורפת) ואף נקבתי במספר הקורבנות (3 מיליון – "גברים, נשים, זקנים וטף") הוא טען ש "במלחמה הדבר היחיד החשוב הוא לנצח ולהכריע את האויב" וש "האבדות שלו זה ממש לא עניין של הצד המנצח" ואף הוסיף ש "חוקי המלחמה גם נועדו לעולם המערבי לא מול גיאדיסטים שם זה חוקים אחרים"

קרי, גם אם ימותו 3 מיליון איראנים כתוצאה ממה שנעשה אז זה בסדר גמור וזה לא ענייננו וחוץ מזה, חוקי המלחמה לא נועדו לאזרחים האיראנים כי הם ג׳יאדיסטים ביי דפינישן ולגביהם יש חוקים אחרים

על כל זה הוא הוסיף טיעון מעולם ה "כולם עושים את זה אז למה נטפלים רק אלי?" באומרו "תגיד כמה אנשים מתים באפריקה כל יום? מה עושים עם זה? כלום"

כלומר, אם באפריקה נעשות עוולות אז מה פתאום באים אלינו בטענות על העוולות שלנו?

כל זה בתשובה על תרחיש של רצח עם פר אקסלנס – 3 מיליון, גברים, נשים, זקנים וטף

אז כן, אין מנוס מהמסקנה ששמעון תומך ברצח עם, כל אחד עם הבנת נףהנקרא ברמה של כיתה ד' וצפונה מבין את זה

64182
הבן הממזר של דנילו גלינארי

עצוב על 250 האיראנים הצדיקים שהופצצו בהרים? עברו שם במקרה מסכנים הנווט סתם רצה להרוג אותם. לא נורא יהיו עוד. תכין את הפופקורן.
מבינים שאתה אוהב את האויבים שלך. בטח בעזה היו חפים מפשע גם בעזדין אל קאסם יש חפים מפשע הם מסכנים ככה גידלו אותם ניתן להם אהבה ועבודה והם יאהבו אותנו 🤣🤣🤣
בדאחייה יש,רק ילדים ורועי צאן המסכנים האלה אפילו יש להם מחלבות.
אתה מדקלם סיסמאות ריקות מתוכן, רק המחשתי לך שאתה כמו מקרון האום וכו מדבר דברים שלא קיימים, כל מיני הזיות שלום עם גיאדיסטים חסר רק שהיית אומר הרמוניה, ככה מדברים אנשים שלא מחוברים למציאות ומול מי הם עומדים. בטח אתה חושב שאל גולאני זה אדם חביב בחליפה ומאמין לו 😅😅
לסיסמאות האלה אין אחיזה במציאות כי הסינים יהרגו את מי שבא להם בטיוואן ופוטין יהרוג את מי שבא לו באוקראינה והאמקיקאים יהרגו את מי שבא להם ואין לך מה לעשות בנדון כי הדיבורים לא יעזרו הבנת? תמשיך לצעוק סיסמאות כמו בבימה או ספרינגסטין בהופעות לאב פיס נן וור ממש מציאותי. אולי תדבר עם האיראנים מה אומר ותשיג לנו הסכם שלום. הם יקשיבו לך.
לא הבאת שום פתרונות, כמו כל האנשים כמוך יודעים להגיד מה לא, לא מה כן.
אם ה7.10 לא העיר אותך כנראה כבר כלום לא יעיר אותך

נערך לאחרונה 14 ימים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
שי אבן צור
05/04/2026 11:27:44

עניתי לך עוד קודם: https://hoops.co.il/?p=360278#comment-2097577

מעתיק לנוחותך:
"
למה שיכאב למי מאיתנו על חיסול של חיילי אויב תוך כדי מבצע להצלת אחד משלנו?

מה, אם מישהו לא תומך ברצח עם כמוך זה אומר שהוא נגד המדינה שלו ושמח בשביעי באוקטובר?

בוא תסביר, אולי נצליח להבין סופסוף איך המוח שלך מחווט ואת אופן הסקת המסקנות שלו
"

אתה גם תומך ברצח עם וגם מאשים בבגידה את כל מי שלא ("אתה אוהב את האויבים שלך" וכל הח*א הרגיל והדבילי שלך)

לפחות תהיה גבר ותגיד "אני תומך ברצח עם"
חוץ מזה כבר אמרת הכל

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחח לא שייקיי אף אחד לא תומך ברצח עם. אבל תמיד תוכל לדמיין את זה.
אתה באמת אוהב את האויבים שלך ודואג להם. תדאג לצד שלנו לא לצד שלהם.

שי אבן צור
05/04/2026 12:24:53

זה כמו שאני אגיד שאין לי בעיה עם מי שמתנפל על אישה, קורע ממנה את הבגדים ועושה בה ככל העולה בדמיונו אבל אני מתנגד לאונס

אתה מספר שאתה מתנגד לרצח עם אבל לא למעשים שנכללים תחת ההגדרה הזאת

נראה שקצת נבהלת מעצמך, תהיה גבר ותגיד בפה מלא "מכיוון שאני קורא למעשים שיגרמו להשמדה של מיליונים (3 ליתר דיוק) – גברים, נשים, זקנים וטף – אזי אני תומך ברצח עם. תתפוצצו יא 000מולנים! שם עליכם כ-ז-ה יין!"

נערך לאחרונה 13 ימים לפני על ידי שי אבן צור
הבן הממזר של דנילו גלינארי

נבהלת מעצמך 🤣🤣🤣🤣 שייקה תמשיך עם ההזיות אני נהנה מזה. מה יש לי להיבהל מכם? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
תמשיך לקוות
מה אתם רואים בעצמכם איזה מצפן מוסרי או משהו? אתם סתם רפי הבנה ותו לא.

נערך לאחרונה 13 ימים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
שי אבן צור
05/04/2026 13:07:37

אז אתה מודה בפה מלא שאתה תומך ברצח עם או שאתה "רק" קורא לעשות מעשים שנכנסים תחת ההגדרה הזאת?

שי אבן צור
05/04/2026 15:19:35

יותר מזה, אתה אפילו מתריס בפני מי ששם לך את המראה בפרצוף "מה אתם רואים בעצמכם איזה מצפן מוסרי או משהו?" יעני, בזה שאנחנו מתעקשים לקרוא לילד בשמו אנחנו "משחקים אותה" מוסריים ומתנשאים עליך. כל זאת בשעה שאתה קורא הלכה למעשה לעשות את זה (רצח עם) בדיוק מצד אחד אבל מסרב להודות בזה!
האמת הפשוטה שעשיית מעשה כמו ניתוק מיליונים מגז וחשמל במכה אחת עונה על הגדרה של רצח עם משום שהוא יוביל בהכרח לאסון הומניטרי בקנה מידה תנ"כי!

יותר מזה, כששאלתי אותך שאלה היפותטית מה יהיו ההשלכות של מוות של 3 מיליון מהעם האיראני ("גברים, נשים, זקנים וטף" – חלק מנוסח השאלה) עדיין מצאת לזה צידוקים!
ז"א, אתה קורא לפעולה, גם אם היא תוביל למותם של 3 מיליון מהעם האיראני!!!

קרי, אתה לגמרי תומך ברצח עם!

אתה פשוט לא רוצה שנקרא לילד בשמו מכיוון שאין לך אומץ להביט במראה

Tomerg
05/04/2026 19:03:42

התכתבות משעשעת של שני אנשים שמדברים בשתי שפות שונות.
הוא לא תומך ברצח עם, הוא פשוט לא מייחס משמעות למילים שהוא מקליד וגם לעובדות. זה מן סגנון מודרני שהתפתח לאחרונה וגם שעשוע ודרך להעביר מסרים כלליים כאלה. כמו אחרי שמסתכלים על הבוקס סקור 🙂

שי אבן צור
06/04/2026 2:37:16
הגב ל  Tomerg

הבעיה היא שגם אחרי שמסבירים לו את המשמעות הוא נשאר בשלו

מה אפשר להסיק מזה?

אבג
אבג
05/04/2026 9:49:12

ראיתי 3 דקות אחרונות של ההארכה.
יוקיץ חוזר לעצמו לקראת הפלייאוף כצפוי.
בעיני דנבר המועמדת מספר אחת לאליפות.
אומנם אין שם קלעי ברמה של פורטר, אבל מחליפים כולל סנטר מחליף שזה הדבר שהכי היה חסר שנה שעברה, ויש הרב קלעים שבכל יום נתון אחד מהם יפגע

shlomke
shlomke
05/04/2026 10:02:42
הגב ל  אבג

בלי הטרייד על פורטר לא היו המחליפים האלה. יונאס נתן דקות טובות כשנכנס וזה מה שהיה הכי חסר להם. קאם ג'ונסון נכנס לעניינים בדיוק בזמן. נראה שהוא מאוזן יותר מפורטר ויודע גם לשמור.
וחוץ מזה יש את THJ שהוא קלע חסר רחמים. לא פחות טוב מפורטר לדעתי ויכול להתפוצץ בכל יום נתון.

אבג
אבג
05/04/2026 10:41:51
הגב ל  shlomke

בול.
כל מה שהיה חסר, ואחד הקלעים תמיד יפגע

עידו גילרי
05/04/2026 10:51:33
הגב ל  אבג

הבעיה שלהם זה בהגנה. כל עוד זה לא ישתנה הם חשודים.

אבג
אבג
05/04/2026 12:36:47

אתמול לפחות בקצת שראיתי שמרו לא רע.
בסוף הם כבר בנו הגנה מנצחת סביב יוקיץ, ויוקיץ היום עוד שומר טוב יותר מאשר לפני כמה שנים

עידו גילרי
05/04/2026 12:37:53
הגב ל  אבג

זה היה רחוק מזה ברוב שלבי המשחק.

אבג
אבג
05/04/2026 14:26:30

העיקר שהם יכולים כשהם רוצים. נראה בפלייאוף

captain beefheart
captain beefheart
05/04/2026 12:24:21
הגב ל  אבג

שני המשחקים הבאים של דנבר הם בבית, מול פורטלנד וממפיס. סבירות גבוהה שינצחו אותם ואז, לכאורה, הם במומנטום הכי טוב שאפשר לבקש בואכה הפלייאוף.
(אחרי זה אוקייסי בבית וספרס בחוץ. אם יש ניצחון אפילו באחד מהם – שמחה בגובה מייל)

דוקטור רזי הופמן
05/04/2026 9:51:11

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היה או לא היה?
https://www.facebook.com/reel/1263098132005817

דוקטור רזי הופמן
05/04/2026 9:53:42

שימון בשבילך
פאקינג צארלי ברונסון
https://www.facebook.com/reel/1574840433599080

גיא רוזן
05/04/2026 9:54:34

יוקיץ' מול וומבי יכל היה להיות חווייה, אבל כמה עונשין למען השם. מעייף…
כאשר הצמד כבר שיחקו כדורסל ולא טיילו לקו העונשין,
זה היה מאצ' אפ מרתק.
לא בכל יום יוקיץ' פוגש סנטר שמסוגל לחסום אותו בלואו פוסט.
מצד שני, לא בכל יום וומבי פוגש שחקן שמצליח לשחרר פיידאוויי מעל ידיו המושטות (איזה סל מרשים זה היה, וואו).
כרגע זה נראה שצפויה לנו לפחות סדרה אחת לפנתאון בחצי גמר המערב (ת'אנדר/ספרס מול הנאגטס).

קמרון ג'ונסון היה אחלה הלילה. זה מרכיב שהנאגטס צריכים שיהיה עקבי הרבה יותר, בלעדיו יהיה להם קשה הרבה יותר לצלוח ספרס ואז ת'אנדר באק-טו-באק. השלשות שלו נותנות למורי ויוקיץ' מרווח קריטי מול ההגנות הפסיכיות של צמד אריות המערב.

מי שלטעמי הבטיח מקום מוצדק לגמרי באחת מחמישיות הענוה זה דורן מדטרויט. ידענו שהוא שחקן הגנה נהדר, שותף מעולה לפיק אנד רול עם קייד. אבל מאז הפציעה של קייד דטרויט לא עוצרת, וזה המון בזכותו. הוא אחד השחקנים החזקים בליגה, וזה פשוט כיף לראות שחקן שלוקח ריבאונד התקפה והולך בכל הכוח על להפוך את ההזדמנות ל-2 נקודות במקום אוטומטית להוציא את הכדור לשחקן לעוד ניסיון לשלשה… נקודה נוספת משמעותית היא חלקו בתרומה לניהול המשק. במהלך פודקאסט של זאק לואו, מייקל פינה העלה נקודנה מעניינת – דורן, שתמיד ידע לנצל את חוסנו בשביל להיות אחד החוסמים המוצלחים בפיק-אנד-רול הוסיף טאצ' למשחקו במהלכי Hand-off כאשר הוא מקפיץ את הכדור לגארד ובכך נותן לו צעד נוסף על פני המגן. אז הלכתי ובדקתי אחרונית – הוא עושה את זה, וזה עובד ביעילות מפתיעה. בעיקר עם קייד, אבל בהיעדרו גם עם ג'נקינס (שבכלל העלה הילוך בעקבות ההזדמנות שקיבל). ככה שדורן הוא הרבה יותר ממה שחשבנו שהוא בתחילת העונה,
מקרה מובהק של שלם גדול מסך חלקיו בקבוצה מנצחת = ALL NBA

*זה זמן טוב להכות על חטא. אני חשבתי שהפיסטונס טעו כאשר הלכו על דורן בדראפט וויתרו על להחתים את אייטון. כנראה שהם ידעו/יודעים מה הם עושים, שם בפיסטונס…

לי זה מרגיש כמו גמר מזרח לפנתאון בין הסלטיקס לבין דטרויט. סדרה פוטנציאלית שמרגישה כמו מה שיכולה להפוך ליריבות שתשחזר את ימי העבר המפוארים של הבאד בויס מול אגדות הסלטיקס.

NBA בדם
05/04/2026 10:10:08
הגב ל  גיא רוזן

+100

אבג
אבג
05/04/2026 10:43:08
הגב ל  גיא רוזן

רק בקשר לקאם גונסון.
יש להם עדו קלעים. הארדוואי גוניור, שני בראונים. אחד בסוף יפגע למרות שכולם לא יציבים

NBA בדם
05/04/2026 10:12:41

תודה ג'פוסטר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/04/2026 10:43:39

דנבר ספרס היה אילה משחק, בהחלט מעורר תיאבון לפלייאוף.
תודה רבה ג'ףפוסטר

MacLeod 1
MacLeod 1
05/04/2026 10:56:05

יוקיץ' לא מעביר את הכתר כל כך מהר… זכינו לראותו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ויקטור הלך לישום ב2 מהלכי ההגנה של המשחק לא מספיק מדברים גורדון ויוקיץ היו לבד מול הסל בזמן שישן

NBA בדם
05/04/2026 11:06:52

אמת
בשני המהלכים הללו הוא היה יותר ויקטור חסון מגבעת חלפון אינה עונה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

הזכיר את גה מוראנט מול גס

LiorD
05/04/2026 11:14:31

ההארכה היתה מכה מורלית לכל הקבוצה הצעירה של ס"א. יצא להם האוויר מהמפרשים. הם נכנסו להלם, ועד שהתעוררו העסק כבר היה גמור.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  LiorD

בסדר הסידרה ביניהם תהיה ככה צמודה ומותחת עד גיים 7 צריך רק שדנבר יסיימו 3.
הטעות מול גורדון היה בסיום הזמן החוקי

LiorD
05/04/2026 11:34:49

אני חושש שהנצחון הזה יעלה להם ביוקר.
גורדון גורר רגל, כשדי ברור שההמסטרינג שלו רופף.
הדבר הכי נכון (לדעתי ששווה כקפילת השום) זה להשבית אותו לשבועיים, כדי שיהיה כשיר לפלייאוף.

עידו גילרי
05/04/2026 11:50:56
הגב ל  LiorD

זו הייתה הברך הפעם ולכן הוא גם נשאר במשחק

נערך לאחרונה 13 ימים לפני על ידי עידו גילרי
Berch
05/04/2026 11:07:11

תודה רבה על הסיקור
המשחק של דנבר מול הספרס הבטיח ואף קיים
🙏

asaf
05/04/2026 11:07:24

תודה על הסיקור. עושה חשק בהחלט המשחק הלילה לקבל סדרה של ספרס – דנבר.

עידו גילרי
05/04/2026 11:50:12
הגב ל  asaf

משחק #1 בלי וומבי: 131-136 נאגטס
נאגטס חוזרים ממינוס 20, מארי עם 39 נקודות, ג'וקר עם טריפל של 31-20-12, קאסל עם טריפל דאבל ו-30 נקודות.
משחק #2 בלי וומבי וקאסל: 136-139 ספרס
ואסל 35 נקודות. מארי 37 נקודות והג'וקר עם ריבאונד חסר לטריפל דאבל.
משחק #3: 134-136 נאגטס אחרי הארכה
ג'וקר 40-8-13 וסלי קלאץ' אדירים. וומבי 34-18-7 עם 5 חסימות .
כן בהחלט יש כאן פוטנציאל…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חותם על סידרה ביניהן. יש אישור ממני.

Penny
Penny
05/04/2026 11:48:46

הדברים הכי כיפיים וטובים בליגה בזמן האחרון קורים כשדנבר משחקת ומעורבת, כמה דברים שמיד עולים לראש:

  • הסדרה הסופר אגרסיבית מול מינסוטה בפלייאוף לפני שנתיים שבה הפסידו לוולבס (הסדרה הכי טובה שראיתי מזה שנים).
  • הסדרה הכיפית מול הקליפרס בסיבוב ה-1 בפלייאוף של שנה שעברה שניצחו.
  • הסדרה האדירה מול אוקייסי בפלייאוף שנה שעברה שבה הפסידו, שבה שג״א דחף את עצמו לקצה ונראה קצת מייקלי משהו.
  • משחק העונה מול אוקייסי לפני כחודש שבו הפסידו, איזה תענוג של משחק זה היה.
  • משחק העונה (ה-2) אתמול מול הספרס, שבו ניצחו. 2 הביגמנים הכי טובים בליגה ראש בראש.
  • ארון גורדון ווינר אמיתי, וזה תמיד מוסיף המון פלפל ליד יוקיץ׳ ומארי שיכול להתפוצץ בכל יום נתון

כן ירבו

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Penny

אמת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Penny

אתה צודק

דה שוט
05/04/2026 12:19:13

דנבר בבעייה
מקום 4 יסדר סדרה יחסית נוחה מול יוסטון אבל אז אוק בסיבוב שני.
מקום 3 (בעקבות קריסה אפשרית של הלייקרס) יסדר את מיני בסיבוב ראשון. למיני יש את המספר של דנבר (הדיחה אותה בשנתיים האחרונות).
בלי קשר, הסיכוי הכי טוב של יוסטון לעבור סיבוב זה מול הלייקרס. הפציעות שם טרפו את הקלפים בצמרת המערב.

shlomke
shlomke
05/04/2026 12:44:25
הגב ל  דה שוט

את דנבר שנה שעברה הדיחה OKC. לפני כן נכון זו הייתה מינסוטה. יוסטון היריבה הכי נוחה. מינסוטה תהיה קשה יותר אבל לא חושב שמה שהיה לפני שנתיים יחזור. הם חלשים יותר ממה שהיו ודנבר בסגל טוב יותר. בכל אופן המיקומים עוד לא סגורים יוסטון/ מיני יכולים להחליף מקומות.

דה שוט
05/04/2026 12:56:39
הגב ל  shlomke

נכון. צודק, טעות שלי לגבי שנה שעברה. מיני אכן נחלשה אבל עדיין המשחק המהיר שלהם בעייתי לדנבר הכבדה. רק אוסיף שלא בטוח שמיני תרצה להחליף מקום עם יוסטון כי זה עלול ״לקחת״ ממנה את הלייקרס ובנוסף להעלות אותה על המסלול של אוק סיטי.

דה שוט
05/04/2026 12:57:33
הגב ל  shlomke

נכון. צודק, טעות שלי לגבי שנה שעברה. מיני אכן נחלשה םאבל עדיין המשחק המהיר שלהם בעייתי לדנבר הכבדה. רק אוסיף שלא בטוח שמיני תרצה להחליף מקום עם יוסטון כי זה עלול ״לקחת״ ממנה את הלייקרס ובנוסף להעלות אותה על המסלול של אוק סיטי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הפסד מבאס לכוחותינו, אבל בינכה נצטרך לעבור דרכם, או דרך מי שיעבור אותם, בהמשך הדרך, אז לא נורא.
.
תבוסה קשה לפילי.
.
תודה רבה פוסטרנו, אחלה סיקור לאחלה לילה.

ilan m
ilan m
05/04/2026 14:11:52

פניה לעורכים האתר המסורים.
לא מבין למה מאפשרים לשמעון לדרדר את רמת האתר. יש גבול לכמות הקשקושים שצריך לאפשר למגיב אחד, ועוד מגיב שיש לו מופע קשקושים שלם על כל נושא שבעולם….
ממש פרשן לעינייני הכול מכול.
צריך לשים גבול.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ilan m

אני דווקא אוהב את הפרשנות שלו. זה האינטרנט יש רפי וחסרי בינה מכל הסוגים והמינים. תצטרך להתמודד עם זה. לאט ובזהירות.

סר צ'אק
סר צ'אק
05/04/2026 19:29:31

המשחק שלך – שמעון טבדי שמאשים ישראלי ששמח בשבעה באוקטובר – לא ברור
אתה שמעון טבדי – אין לך מה לברוח כולם יודעים מי אתה
יש גבולות שלא עוברים – אתה עברת את הגבול של הגבול שלא עוברים – את הגבול שאף ישראלי אמיתי לא היה מעז לעבור

סר צ'אק
סר צ'אק
05/04/2026 19:27:55
הגב ל  ilan m

אתה רואה גם שהם לא מעירים לשמעון טבדי כלום – האם הם תומכים בו?
רק אני חוטף הערות על ימין ועל שמאל

Dor
Dor
05/04/2026 14:28:20

אם לא היה וומבי אז ארון גורדון הוא ה DPOY

hagay81
05/04/2026 17:41:33

גמר מכללות בניחוח נוסטלגי. מישיגן מול יוקון, הבית שנדב בנה מול הבית שכריס וובר הרס

תומר
06/04/2026 2:05:53
הגב ל  hagay81

אחרי שמישיגן פחות או יותר טאטאו את אריזונה החזקה (שלא פיגרה העונה ביותר מ 7) עם תצוגה משכנעת של מארה הספרדי במשחק שאמנם נגמר 18 הפרש (91:73) אבל הגיע כבר ל 30 הפרש עשר דקות לסיום
לא נראה לי שליוקון יש סיכוי נגדם אבל ככה חשבתי גם כשהם שיחקו נגד דיוק

ירון, החלום
ירון, החלום
07/04/2026 11:08:06

בס"ד
תודה רבה