חם מהתנור: 29.10/רועי ויינברג

חם מהתנור הראשון של 2014/15 יוצא לדרך , כאשר בוגרי דראפט 2011 מגיעים לצומת בקריירה-ביומיים הקרובים יחתמו על הארכות חוזה, או שיהפכו לשחקנים חופשיים. בין אותם שחקנים נמצאים קוואי לאונרד, ריקי רוביו (שנבחר בדראפט 2009), טריסטן ת'ומפסון, קליי ת'ומפסון, ורבים אחרים.

*

דיווחים שהוולבס קרובים לסגור על חוזה עם ריקי רוביו, הפוינט גארד הפותח שלהם, שקלע 9.5 נק' עם 8.6 אס' ו-4.2 ריב' למשחק בעונה האחרונה. הצדדים עדיין לא סגרו את החוזה רשמית, אבל מדברים על משהו בסדר הגודל של 52 מיליון דולר ל-4 שנים.

*

ביירון סקוט, מאמן הלייקרס, אמר שאקסבייר הנרי ורוני פרייס יהיו כשירים ביום רביעי.

*

מאמן הת'אנדר, סקוט ברוקס, אמר שהוא לא יודיע מתי רג'י ג'קסון או ג'רמי לאמב יחזרו לשחק, וכי הם ישתלבו בקבוצה כאשר יוכלו. שניהם לא ישחקו בודאות ב-2 המשחקים הראשונים, יחד עם קווין דוראנט, מיץ' מגריי, אנטוני מורו וגארט ג'ארט.

*

קיים סיכוי גבוה שהג'אז יחתימו את ג'ו אינגלס. מקור דיווח כי טריי בורק ודריק פייבורס סוחבים פציעות קלות, אבל יהיו כשירים למשחק הפתיחה של העונה.

*

כל האנשים שיגיעו למשחק פתיחת העונה של האלופה, סן אנטוניו ספרס, נגד דאלאס מאבריקס, יקבלו רפליקה של טבעת האליפות של הקבוצה, שתחולק לשחקנים טרם משחק פתיחת העונה.

*

רכז הסלטיקס ראז'ון רונדו אמר למאמן הקבוצה בראד סטיבנס שהוא 83% כשיר למשחקים הראשונים של העונה.

*

פאוור פורוורד הקאבלירס, טריסטן ת'ומפסון, מעוניין בהארכת חוזה דומה לזאת של קנת' פאריד מדנבר נאגטס, משהו באזור ה-12 מיליון דולר לעונה.

*

הפורט וורת' סטאר טלגרם, עיתון בדלאס, מדווח שהקבוצה צפוייה לשחרר או להעביר בטרייד שחקן כדי לפנות מקום לג'יי ג'יי בריאה. גוף התקשורת טען כי קיים סיכוי שמקל ישחורר, בדומה למה שנכתב פה אתמול, והוסיף כי אפשרי שהוא, או הסנטר גרג סמית', יועברו בטרייד. האם מדובר באפשרות שישאר בקבוצה? קרוב לודאי שלא.

מקל עצמו אמר כי זה מוזר לדעת שהוא יכול להיות משוחרר מהקבוצה בקרוב, שהוא שומע את כל הידיעות, אבל שהוא ימשיך לנסות לתרום לקבוצה ככל האפשר, כל עוד הוא חלק ממנה.

*

הקליפרס הודיעו כי הם לא יתלו על גג הסטייפלס סנטר את דגלי אליפויות הבית הפסיפי, שבו זכו בשנתיים האחרונות, ויתלו דגלי אליפויות בלבד על תקרת האולם, בדומה למה שעשתה הלוס אנג'לס לייקרס, בעלת האולם השנייה. למרות זאת, הקבוצה תלתה דגלי האליפויות במרכז האימונים שלה.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. TT רוצה 12? חי בסרט.. הוא שווה 6-7 בקבוצה חזקה. (8-9 בקבוצות חלשות). (שנה הבאה השלישיה יקבלו כ65 מליון לעונה…)

    מצד שני – דן גילברט מבין שיש לו הזדמנות נדירה להצליח – אז יכול להיות שיסכים לשלם יותר לשחקנים ולספוג את הקנס. ההכנסות שלו השנה יצדיקו את זה..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט