מעורב הופס ליום ראשון: אני מאמין שהלייקרס היא המועמדת הרצינית ביותר להפתעה עצומה: אליפות ה-NBA! / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: אני מאמין שהלייקרס היא המועמדת הרצינית ביותר להפתעה עצומה: אליפות ה-NBA! / מנחם לס

1. מובילי הליגה עד עתה

מעורב הופס ליום ראשון: אני מאמין שהלייקרס היא המועמדת הרצינית ביותר להפתעה עצומה: אליפות ה-NBA! / מנחם לס

CREDIT: GETTY IMAGE

Offensive Leaders

PointsPTS
1Luka DoncicLAL33.4
2Shai Gilgeous-AlexanderOKC31.5
3Anthony EdwardsMIN29.5
4Tyrese MaxeyPHI29.0
5Jaylen BrownBOS28.5
Complete Leaders
AssistsAST
1Nikola JokicDEN10.5
2Cade CunninghamDET9.9
3Luka DoncicLAL8.4
4Jalen JohnsonATL8.0
4James HardenLAC/CLE8.0
Complete Leaders
3-Pointers Made3PM
1Stephen CurryGS4.5
2Luka DoncicLAL4.0
3LaMelo BallCHA3.5
3Kon KnueppelCHA3.5
5Anthony EdwardsMIN3.4
Complete Leaders

Defensive Leaders

ReboundsREB
1Nikola JokicDEN12.6
2Karl-Anthony TownsNY11.9
3Donovan ClinganPOR11.6
4Rudy GobertMIN11.4
5Victor WembanyamaSA11.1
Complete Leaders
BlocksBLK
1Victor WembanyamaSA3.0
2Jay HuffIND1.9
2Evan MobleyCLE1.9
2Chet HolmgrenOKC1.9
5Isaiah StewartDET1.6
Complete Leaders
StealsSTL
1Cason WallaceOKC2.1
2Tyrese MaxeyPHI2.0
2Kawhi LeonardLAC2.0
4Ausar ThompsonDET1.9
4Dyson DanielsATL1.9
Complete Leaders

2. אוקלהומה סיטי ת'אנדר מסרבת להזמנת טראמפ לבית הלבן בתרוץ של 'קונפליקט בזמנים'

אוקלהומה סיטי תאנדר היא הקבוצה הרביעית (עוד מתקופת נשיאותו הראשונה) המסרבת להזמנת הנשיא טראמפ ל'ביקור נשיאותי' בבית הלבן. התרוץ? קונפליקט בלוח הזמנים. אשרי המאמין.

Visiting the White House has been a long-standing tradition for NBA champions, dating back to Boston's trip in 1963. Teams typically schedule the celebration when a regular-season game brings them to the nation's capital. The Thunder play Washington on Saturday.

בחודש שעבר קבוצת הוקי הקרח שזכתה במדליית הזהב באולימפיאדה החורף האחרונה ביקרה את הנשיא בבית הלבן. קבוצת הנשים האמריקאית שזכתה בזהב באותה אולימפיאדה סירבה להזמנת הנשיא. הווריורס של 2017 סירבה להזמנת הנשיא והתחילה במסורת של סירוב להזמנת הנשיא טראמפ לבית הלבן.

בתור ישראלי, הייתי מקבל ברצון הזמנה לבית הלבן. בתור אמריקאי הייתי כנראה מסרב, אבל זה רק ביני לבין שימון.

3. קריסטפאס פרוזינגיס עזב את משחק ההפסד של הווריורס עם back spasms

???WHAT ELSE IS NEW

4. מה קרה שהלייקרס הפכו פתאום למועמדים רציניים לאליפות? מה שקרה הוא שלראשונה מזה שנים לברון מאמין בקבוצה, וביכולתה להגיע רחוק. עד רחוק מאד, כלומר אליפות. זה כל ההבדל, אבל זה הבדל גדול!

Jan 28, 2026; Cleveland, Ohio, USA; Los Angeles Lakers guard Luka Doncic (77) and forward LeBron James (23) stand on the court in the first quarter against the Cleveland Cavaliers at Rocket Arena. Mandatory Credit: David Richard-Imagn Images

Mandatory Credit: David Richard-Imagn Images

אני קורא יותר ויותר על ההיי בו נמצאת לוס אנג'לס לייקרס. ההיי הגיע לשיא חדש אחרי הנצחון האחרון 134-126 על מיאמי היט, נצחון שעשה ללייקרס חודש מרץ של 1-10, עם 8 נצחונות רצופים. הקבוצה היום היא שלישית במערב עם רקורד של 25-45, 2.5 משחקים לפני הרביעית במערב, יוסטון רוקטס.

מה קרה? לא הרבה חדש מבחינת 'שמות' מלבד, אולי, חזרתו של אוסטין ריבס.

מה שכן קרה הוא הבטחון העצמי של השחקנים. לפתע שחקני הלייקרס מרגישים טובים כמו הקבוצות החזקות ביותר ב- NBA, התאנדר, הספארס, הנאגטס, והרוקטס במערב, ו-דטרויט, הסלטיקס, הניקס, והקאבס במזרח, ולמעשה המחשבה היא – לפי מה שאני קורא בלייקרס ניישיון – שהלייקרס טובה מרובן ולראשונה העונה מדברים באל.איי –

א-ל-י-פ-ו-ת!

כמובן שכל בר-בי-רב מאל.איי שתשאל אותו מה פתאום קרה, יצביע על לוקה דונצ'יק כאיש שגרם למהפך. משחקיו האחרונים היו לא פחות מ-INCREDIBLE, אבל אני מאמין שמה שעושה מהלייקרס מועמדת רצינית לתואר הוא לברון ג'יימס. בחמשת במשחקים האחרונים הוא קלע בממוצע 21.4 נק' עם 7.6 ריבאונדים ו-6.8 אסיסטים.

אבל מה שיותר לשוב שקרה – ואני רואה זאת בכל משחק – שלברון קיבל ברצון את היותו 'האיש השני' בקבוצה, כשהראשון הוא לוקה.

אבל ללוקה אין את האוטוריטה של לברון. מלוקה לא תבוא אליפות: האליפות העונה – אם תבוא – תבוא מלברון. ולא כל כך מעוצמת משחקו נטו, אלא – וזה החשוב ביותר – הוא נראה לי כאחד שסוף-סוף מאמין בחבריו על הפארקט. בלוקה כמובן, אבל גם באוסטין ריבס, רוי הצ'ימורה, אמון חדש בדיאנדרה אייטון, ג'ייסון הייז, ג'ייק לרביה, ואולי החשוב ביותר – אמון חדש במרקוס סמארט שבאופן שיטתי מרומם את משחקו לרמה שהייתה לו פעם בסלטיקס.

אני מאמין שהלייקרס היא המועמדת הראשונה להפתעה עצומה באליפות ה-NBA.

5. ה-MVP שלי נכון להיום הוא עדיין שי גילגואוס-אלכסנדר

מועמד מספר אחד שלי – Shai Gilgeous-Alexander, Oklahoma City Thunder

Oklahoma City Thunder guard Shai Gilgeous-Alexander
Oklahoma City Thunder guard Shai Gilgeous-Alexander | Brad Penner-Imagn Images: CREDIT

למרות הרעש בזמן האחרון לגבי לוקה, שי גילגואוס-אלכסנדר עומד מיד אחריו בנקודות למשחק (31.5 נק' ב-69% קליעה, עם 39% מהטריי, אבל בעיקר בגלל שהוא הכוכב של אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם רקורד של 15-55 נגד הרקורד של הלייקרס של לוקה (25-45) כשאפילו הספארס לפניהם עם רקורד של 18-52.

אז…

אני חושב לעצמי את מי הייתי מעדיף בקבוצתי כשחקן.

הבחירה הראשונה שלי (1) הייתה שי גילגואוס-אלכסנדר. הבחירה השנייה שלי (2) הייתה ויקטור וומבי מהספארס. הבחירה השלישית שלי (3) הייתה ניקולה ג'וקיץ', ואת לוקה דונצ'יק הייתי בוחר רק רביעי (4). חמישי (5) הייתה בוחר בג'יילן בראון. זה גם סדר הבחירות שלי ל-MVP נכון להיום.

אני יודע בדיוק כמוכם מה לוקה עשה לאחרונה. אבל אני גם יודע מה ארבעת האחרים עשו עבור קבוצותיהם.

הבה ונראה מה היא בחירתכם נכון להיום (אני יודע שעשיתי סקר כזה כבר פעמיים אבל כל יום הוא יום חדש לא רק בפרדס כץ וכפר מל"ל, אלא גם ב-NBA!)

6. מי הוא ה-MVP שלכם נכון להיום!

7. תוצאות הסקר האחרון (תוצאות מהצהריים של שבת)

מה היא הרגשתך לגבי לוקה? 5 אוהב ומעריץ. 1 לא סובל

4

29.17% (56 votes)

5

22.4% (43 votes)

3

22.4% (43 votes)

2

13.54% (26 votes)

1

12.5% (24 votes)

Live results

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
138 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אור
אור
22/03/2026 1:31:17

תודה מנחם

הייתה עונה יפה אבל זהו גמרת את הלייקרס

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 8:27:36
הגב ל  אור

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היתה תקופה שגם אני שיחקתי במשחק הנחסנות, באיזה שהוא שלב נמאס לי אז עשיתי 180.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

המשחקים הבאים של הטראקרס,זה דטרויט בלי קייד ואז באים בונבונים שאני מריח סכנה ל83 של באם שימו לב…
אינדי נטס ווש ברצף……שאגת הארי

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הקיפוד
הקיפוד
22/03/2026 11:50:18
  1. לוקה כרגע גם לא נגד דטרויט
  2. הקבוצה שיחקה מול נמושות הליגה, לא כמו OKC אתמול
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  הקיפוד

מה אתה דואג יבטלו ללוקה.
ראיתי את הסידרה על איירטון סנה בנטפליקס ממליץ אגב.
שם היה יותר שחיתות מהnba נשיא הפורמולה היה עושה מה בא לו עם החוקים. נהג בכיר היה הולך אליו היה משנה חוקים עבורו אז ככה זה גם עם לוקה.

הקיפוד
הקיפוד
22/03/2026 14:09:23

כרגע לא

NBA בדם
22/03/2026 1:40:07

תודה מנחם
כזה צפוי. חברי הללל הוציאו חוזה על הלייקרס (שבמומנטום מעולה), ואתה נשלחת למשימה עם מעורב מפרגן לקבוצה. כמה הם משלמים לך על החיסול?

הקבוצה האחרונה שיכולה לתרץ בענייני ל"וז את אי הגעתה לבית הלבן היא אוקייסי. היא יכולה לשלוח את כל החמישייה שלה לשם (פלוס ג'יי דאב שכמעט ולא משחק העונה), ועדיין יהיה לה מספיק שחקנים ראויים להתמודד מול קבוצות הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

מנסים בזרועות המודיעין של הללל לגייס את דה שוט לעגלת הטראקרס לוידוא הצלחת המשימה. פועלים בכל המישורים. את גיא כבר גייסנו והוא על העגלה ושפך מחמאות.

NBA בדם
22/03/2026 8:02:09

דה שוט הוא תואם ג'יילן גרין. הורג אותך מבפנים. תשאל את גילרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

דה שוט מומחה בהפלת משטרים. הפיל את הסאנס את פילי את הנטס מוסטון וכו. התקשה להפיל את המשטר במיניסוטה אבל אולי השנה. מנסים להחדיר אותו לטראקרס אבל כרגע הוא נאמן ליוסטון

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
22/03/2026 9:23:51

את המשטר במיני לא ניתן להפיל.
הרצפה של גובר היא מינימום גמר מערב.

דה שוט
22/03/2026 13:44:17
הגב ל  NBA בדם

הקבוצה היחידה במערב מאז ג"ס הגדולה שעשתה 2 גמרים איזוריים. ואנ ילא מדבר על שניים ברצף (למרות שהם עשו זאת ברצף, והשנה יעשו את השלישי :-))

הקיפוד
הקיפוד
22/03/2026 14:10:11
הגב ל  דה שוט

אפשר להוסיף לרשימה שלך דאלאס, דנבר ולייקרס נכון שהם לא עשו ברצף אבל בהחלט כן

דה שוט
22/03/2026 16:44:55
הגב ל  הקיפוד

צודק. אבל מאז הבועה אלה רק לוקה ומיני. נתון מאוד מעניין לכשעצמו:
פיניקס קליפרס
ג״ס דאלאס
דנבר לייקרס
דאלאס מיני
אוק סיטי מיני

השנה יהיו מיני ואוק סיטי – רוצה רמז למנצחת? פעם שלישית גלידה…
(טוב יש כאן הרבה ווישפול ת׳ינקינג זאת כבר המחלקה של גיא)

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי דה שוט
הקיפוד
הקיפוד
22/03/2026 16:59:58
הגב ל  דה שוט

אני אומר לא אני לא אתה מאז גמר המערב השני בין הלייקרס לדנבר, רק מיני עשתה את זה אבל היא גם היחידה שהפסידה בגמר המערב מאז

דה שוט
22/03/2026 19:12:34
הגב ל  הקיפוד

מקבל. השנה יהיה קשה להגיע לגמר. צריך לעבור בדרך את אוק סיטי או ס״א בלי ביתיות. יוקיץ׳ ולוקה יכולים. הגיע הזמן של אנט לעלות מדרגה.

NBA בדם
22/03/2026 19:23:03
הגב ל  דה שוט

בינתיים אצל אנט עולה רק עלות המזונות שהוא נדרש לשלם.

דה שוט
22/03/2026 9:52:17

חחחחחח מעולה – ד"א על העגלה של לוקה בדאלאס עליתי רגע לפני הפלייאוף ועשינו גמר כללי בלי יתרון ביתיות במערב – עם לוקה הולך לי טוב. ראו הוזהרתם. אני אודיע על הלייקרס כן או לא – לפני הפלייאוף. כרגע על העגלות הברורות – מיני ויוסטון. פילי וקליבלנד מועמדות אבל אף פעם אין לי עגלות במזרח (תאכלס, יש שם מספיק עגלות חחח).

אור
אור
22/03/2026 1:52:03

LeBron James breaks Robert Parish's record, becomes NBA's all-time games played leader

The Lakers star has now played 1,612 regular-season games in his career (plus 292 playoff games)

NBA בדם
22/03/2026 2:03:25
הגב ל  אור

בקטנה

hagay81
22/03/2026 2:18:00

מסכים, למרות שנראה שהם יפסידו הלילה לאורלנדו. אבל אם דונצ'יץ' מגיע לפלייאוף חד, פלוס לברון בפלייאוף גדול אחרון, זה יכול לקרות. בהחלט.

רשימת הגדולים בהיסטוריה
חמישיה
קארים
ביל ראסל (עמדה 4, 2.08)
לארי בירד
ג'ורדן
מג'יק

מחליפים
אייזייה תומאס
קווין מקהייל
סקוטי פיפן
שאקיל
ד"ר ג'יי
דניס רודמן
אוסקר רוברטסון

NBA בדם
22/03/2026 2:31:37
הגב ל  hagay81

עם כל הכבוד דניס רודמן באנקר בחמישייה הראשונה

thejanitor
thejanitor
22/03/2026 5:27:44
הגב ל  hagay81

מילא השארת את סטף קובי לברון בחוץ, אבל את קופר פלאג גם?

hagay81
22/03/2026 3:56:43

הלייקרס ניצחו

Don
Don
22/03/2026 5:18:22

הלייקרס?
אין צ'אנס

-gogo
-gogo
22/03/2026 5:27:49

תודה על המעורב
התקפית הלייקרס בהחלט שם. אבל אם הסיבוב הראשון מול מינסוטה אז הולך להיות מרתק, ומינסוטה לוקחת. אם סיבוב ראשון נגד הנאגטס אין ללייקרס סיכוי

thejanitor
thejanitor
22/03/2026 5:31:59

אני לא מבין את הקונצסוז לגבי שגא. סבבה הוא מוביל את הקבוצה הטובה בליגה. אבל לדעתי לוומבי יש קייס הרבה יותר חזק, הוא מוביל את הקבוצה השניה הכי טובה בליגה, והוביל אותה לשיפור מתאורי בין השנה הקודמת לנוכחית. הקייס של יוקיץ הוא פשוט, הוא השחקן הכי טוב בעולם. וגם ללוקה יש קייס רציני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

שגאמ מנגב הכל ואת כולם והוא השחקן הטוב ובפער גדול. וומבי יש לו כוכבים לידו השחקנים סביבו ב10 רמות ממה שיש ליד שגא. יוקיץ ולוקה בכלל לא שם. מאזן חלש.
שגא צריך לקחת פה אחד.

thejanitor
thejanitor
22/03/2026 7:00:28

שימון אתה אגדה. האופן שבו אתה שולט בנרטיב מדהים. אבל אתה טועה בטיעון שלך כאן בענק. אוקייסי הקבוצה העמוקה בליגה, להגיד שהסגל של וומבי סביבו 10 רמות מעל הסגל סביב שגא זה הבדיחה הכי עצובה ששמעתי השנה. לגבי גוקר ולוקה, אני מקבל את הטענה שהמאזן שלהם חלש מידי, אבל וומבי רק 3 משחקים מאחורי שגא והבן אדם מפלצת השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

תעשה משחק בין אוק בלי שגא מול ספרס בלי ויקטור זה 4 0. אין שום שחקן באוק שמתקרב לרמה של פוקס וקאסל

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 8:29:19
הגב ל  thejanitor

+1966

שי אבן צור
22/03/2026 7:47:31

אה, אז עכשיו כולם סביב שיי נגרים והספרס קבוצה טובה בהרבה🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. ספרס אוק זה 10 לספרס אם מוציאים את ויקטור ושגא.
אין אף שחקן באוק שמדגדג את פוקס או קאסל. מה יש לאוק את צט?

שי אבן צור
22/03/2026 8:14:15

צ׳ט שחקן לפנים!
ג׳יילן וויליאמס שחקן לפנים!
כל הסוללה של וואלאס, וויגינס, ג׳ו וכו' שחקנים מעולים!
הרטנשטיין!
פאקינג קארוסו!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילן וויליאמס שחקן אופנה בעיקר. מככב בתלבושות מוזרות על הספסל כי כדורסל הוא לא משחק העונה.
וואלאס ואלה טובים אבל די נגרים בטח פחות טובים מאלו של הספרס.

שי אבן צור
22/03/2026 8:34:45

בוא נגיד שכאוהד ספרס הייתי ממש שמח אם זה היה נכון אבל זה לא: מעבר לזה שהם ממש טובים הם כבר מגובשים ואלופים. לנו יש את הפוטנציאל להתעלות עליהם (מחזיק אצבעות שעוד השנה) אבל אנחנו בתחילת הדרך, זאת שנת הפריצה שלנו

thejanitor
thejanitor
22/03/2026 11:42:35

ברור שעכשיו כולם סביב שיי נגרים, זה משרת לרגע את הנרטיב של יושב ראש רפי ההבנה העולמי לטובת הדיון הנקודתי לגבי האמויפי. אבל אל חשש, זה ישתנה בקרוב כשיעלה דיון אחר ונרטיב אחר. הדבר היחידי שמשותף בכל הנרטיבים זה שגיי דאב נגר, זה תמיד נכון באסכולת רפי ההבנה. מעניין מה יגיד אם גיילן יתפור 20 פלוס למשחק בסדרת הגמר באחוזים סבירים ואוקייסי יעשו ריפיט. האם גיי דאב עדיין יוגדר כנגר?

אשך טמיר המקורי
22/03/2026 7:31:06
הגב ל  thejanitor

הספרס היו במאזן כזה גם בלעדיו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הלייקרס, להפתעתי, מצאו את הדרך לנצח בעונה הסדירה, שזה יפה מאד. אם הבאלאנס הזה ישאר גם בפלייאוף, וההגנה תשתפר, הם בהחלט יעשו צרות לכל קבוצה בכל שלב. סדרה מול דנבר, למשל, תתקבל בברכה ותכלול, קרוב לוודאי, תצוגות התקפיות היסטוריות. יש למה לחכות.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הכבוד מנחם.
צודק הם איום לשושלת קנקון.
יאללה רוצים מפגש מול דנבר בסיב ה1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שלשול של המגיק. קנארד עוד שחקן מעולה שיש בטראקרס בחינם

The Pro
The Pro
22/03/2026 7:36:40

הלייקרס יכולה להגיע לגמר בדיוק כמו שדאלאס עשתה זאת,
זאת תהיה הפתעה גדולה אבל אפשרית.
הפציעה של קנינגהאם מראה שדברים יכולים להשתנות מהר.

הנבא כבר שנים הפכה לבית של ה-WOKE,
בצד אחד מחרימים את טראמפ ובצד שני ממליכים את אובמה ואשתו
בכל הזדמנות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Pro

הnba זה כמו ממשלת ספרד אנגליה וצרפת. סילבר זה כמו מקרון.
מייבים מתרפסים חלשים.
מקווה שטראמפ יעניש חזק מאד את נאטו והאירופאים ויפסיק בהם את התמיכה לחלוטין יש לפרקם לחלוטין ואת האום בטח לא לממן את זה. אלה גרורות משוחדות בכסף של קטאר וכו במסווה הומנית ליברלית.
אחרי שהאמריקאים ישלטו בנפט מקווה שיחזיקו בביצים את האירופאים מתרפסים ומייבבים.
נשלטים לחלוטין עי האיסלם. הרע עוד לפניהם.
ובכלל שהאיראנים יורים על הקטארים זה הכי מצחיק.
מראה שבלי ארהב וישראל העולם נכבש בשנייה עי האיסלם הן במלחמה והן בהשתלטות בכסף במסווה אקדמית והשקעות….

שי אבן צור
22/03/2026 7:57:44

"טראמפ יעניש חזק מאוד את נאטו"
🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה צחקת גם על האיראנים לא? הם מבינים בכסף לכן יש לקחת מימון. שילכו לקטארים או לאיראנים הם גם ככה שם.
זוכר כמה צחקת על איום איראני ושלא אפשרי מולם וזה?
בינתיים הם מנוגבים קשות וינוגבו עוד בהמשך.

שי אבן צור
22/03/2026 8:27:46

לא יודע על מה אתה מדבר, מה בדיוק אמרתי, מתי אמרתי

תפנים:
כל מה שהאיראנים צריכים כדי לנצח זה לא להפסיד
מה שאנחנו והאמריקאים צריכים כדי לא להפסיד זה ניצחון מוחלט! קרי, השתלטות על ה 440k אורניום ו/או החלפת המשטר

לא זה קורה ולא זה קורה. זה גם לא יקרה

אנחנו מפסידים ביג טיים

אתה יודע מה הבעיה היותר גדולה? בארה"ב יש התנגדות למלחמה מכל קצוות הקשת הפוליטית. אתה יודע מה משותף לאלה ולאלה? הם מאשימים אותנו שגררנו אותם למלחמה! הם מאשימים אותנו בזה שהדלק עולה להם יותר! הם מאשימים אותנו בזה שהריבית לא צפויה לרדת השנה

אבל עזוב, תמשיך בשלך. הרי המציאות אף פעם לא הפריעה לנרטיבים שרצים בין האוזניים שלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מפסידים חחחחח.
אנחנו שוחטים ומנגבים אותם כותשים ונמשיך לכתוש אסור שישאר להם זכר אחרי המלחמה הזאת.
במה מפסידים חחחחח יורים פה ושם טילים אין להם כלום חוץ מלהעיף כמה טילים כמו החמאס זה מה שנשאר מכל התהלוכות והמצעדים שלהם, הם לא שווים כלום וכמו שאמרתי לך שהם לא שווים כלום וחשבת שהם חזקים אבל טעית.
ותכף הנפט ילקח מהם.
אין חיל אוויר אין חיל ים הצבא במנהרות מחוסלים כמו שפנים, תעשיות בטחוניות מושמדות אז הם מנצחים? 😅😅
בסוף יורידו עליהם גם את האטום אם יצטרכו בשביל הדגל הלבן טראמפ מסוגל לזה.
לנו יש זמן להם לא ככ.
רק אתה מסוגל לחשוב שהם מנצחים🤣🤣
בארהב אין התנגדות למלחמה זה רק התקשורת כמו פה והערבים שם עם הדמוקרטים נחנקים שטראמפ מנגב ואני נהנה מזה שטראמפ מקפיץ אותם כמו סטייקים בדבר והיפוכו תענוג האמת לצפות בזה. שיתפוצצו לא יעזור להם.
לכתוש לנגב לרמוס כמה שימשך עד שלא ישאר כלום.
אחכ יגיעו גם למנהרות שלהם לאט לאט.
ויש גם בונוס הם יורים על קטאר 2 ציפורים במכה.
ויש גם מסר לעולם ששקע בנינוחות ותבוסתנות ולא מסוגל להילחם אפילו שאם לא תלחמו המוסלמים ישחטו אתכם, עניין של זמן.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
22/03/2026 8:41:24

תתרכז שמעון:
על מהת לנצח אנחנו צריכים להשתלט על ה 440k אורניום ו/או להחליף את המשטר למשהו שאפשר לעבוד איתו

כל עוד זה לא קורה אנחנו מפסידים

אנחנו יכולים להמשיך לכסח עוד שנה, כל עוד זה לא קורה אנחנו מפסידים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא אנחנו לא מפסידים בשום מצב אנחנו מנצחים וכותשים.
להשתלט על האוראניום חחחחחחח אתה אוכל מה שהתקשורת מבשלת לך האוראניום הזה גמור קבור והאיראנמם בחיים לא יגיעו אליו מי שיתקרב יופצץ מהאוויר. אין לו שום תועלת או איום כבר.
המשטר יוחלף גם בלי קשר לאט לאט יש שנתיים לכתוש ואז,קרקעית ולחמש וגם שם יהיה בובה של טראמפ. לאט לאט. דברים כאלה לא קורים מהר. יש להם בטח מדינת תחתית שם בהרים. אל תהיה בלחץ תשב ותהנה מהמופע.
עוד מעט גם את החותים יתחילו לנגב בסנו פוליש. יש זמן שייקה זה לא שבועיים😉

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
22/03/2026 8:44:25

כותשים כן
מנצחים? ממש לא!

רק השתלטות על ה 440k אורניום ו/או החלפת המשטר למשהו שאפשר לעבוד איתו ייחשב ניצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא הגדרות נצחון אבל גם 2 אלו יקרו.
האוראניום כמו שאמרתי לך הופצץ גמור מתחת לאדמה ללא תועלת וללא אפשרות להגיע אליו לאיראנים. אז זה הושג.

החלפת משטר תקרה כי לא ישאר הרבה מהם וטראמפ חם על הנפט הוא לא יוותר יש לו אגו גדול וזה מצויין זה מה הם מבינים.
יאללה השתלטות על הנפט וביי. זה פשוט יקח קצת זמן המשטר הזה כבר לא יחזור לא רואה אותנו או טראמפ מאפשרים את זה. ישימו שם בובה כמו בונצואלה.

הם גמורים תכלס השמדנו אותם בשבועיים.
בכל רופן יש לקוות שהגסת יהיה הנשיא אחרי דונלד.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
22/03/2026 9:05:15

מה ז"א "הופצץ גמור מתחת לאדמה ללא תועלת וללא אפשרות להגיע אליו לאיראנים"?

מה זה אומר "גמור"? למה "ללא תועלת"?
איך זה שאין "אפשרות להגיע אליו לאיראנים"? הרי הם הטמינו אותו איפה שזה לא יהיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי עוקבים אחריהם מהאוויר ברגע שיהיה תנועה בום על הראש אין לאיראנים גישה לשם אם אין גישה אין תועלת.
אגב שירצו להוציא את זה יוציאו בקלות עם כוחות קומנדו

שי אבן צור
22/03/2026 9:41:12

למה לא עשו את זה מיד וחסל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשאל אותם אני לא הנשיא ולא ראש הcia.
אתה גם לא יודע מה כן נעשה.

שי אבן צור
22/03/2026 11:22:24

מה אומר ההגיון הפשוט שלך?
זה לא היה עדיף על פני כל הטררם הזה ומחסל את האיום לעשרות שנים קדימה?

וכן, אתה צודק, אני לא יודע מה נעשה, אבל אני כן יודע מה לא נעשה – השתלטות על האורניום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה יולר מידי מודאג מהאורניום והאמריקאים כנראה יותר מידי מודאגים שלא ידלוף, שידלוף יהיה עונש ראוי שם.
אל תדאג הוא לא שימושי אין ולא יהיה לאיראנים גישה אליו אף פעם הלווינים רואים תזוזה בזזזזז בום

שי אבן צור
22/03/2026 11:53:03

מה ז"א? זה לב העניין!!!
כל השנים האלה הם העסיקו מדענים, בנו מתקנים, השיגו חומר גלם, העשירו אותו
ה 440K האלה הם התוצאה של כל זה

אבל אם שמעון החליט שהוא לא שימושי כי…למה בעצם? אז אני רגוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המגענים האלו ירדו למטה לגיהנומה. חלק מתחבאים כמו עכברים במנהרות גם יומם יגיע. לא צופה עתיד טוב למשטר האיראני. זו התחזית שלי.

שי אבן צור
22/03/2026 12:26:31

המדענים מתו
התוצר שלהם עדיין רלוונטי…

שי אבן צור
22/03/2026 9:08:21

אה ועוד משהו: אשמח אם תפרט לי את הגדרת הניצחון
בלי סיפורים – נקודות:
א. כך וכך
ב. כך וכך
וכו'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגרת נצחון

1. הרגתי יותר לאויב ובהרבה
2. השמדתי לאויב ובהרבה

לכן ניצחתי. דומה לכדורסל קבוצה שניצחה 183-31 ואז אלה עם ה31 נק טוענות שניצחו.
התוצאה כרגע בין אירטן לישראל זה משהו כמו 7500-15

שי אבן צור
22/03/2026 9:46:29

אז יצאנו למלחמה לא בשביל מטרה קונקרטית אלא סתם כדי להיכנס בהם ולכסח כמה שיותר

נשמע כמו אחלה תוכנית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יצאנו למלחמה אולצנו להילחם על קיומנו. זה משטר שחרט על דגלו השמדה שלנו לכן משמידים אותם

שי אבן צור
22/03/2026 11:14:41

הוא חרט את זה לפני 40 שנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת ולא עשינו עם זה כלום ונתנו להם להתחזק עם טילים ואז עברו לשלב המעשי. אבל הלקח נלמד אני מקווה עד שיבוא רפה הבנה אחר.

שי אבן צור
22/03/2026 11:54:45

מבין שלא קלטת את הסתירה המובנית במה שכתבת
הרי אם הלקח נלמד ועכשיו אנחנו מטפלים בבעיה לנצח נצחים אז מה פירוש "עד שיבוא רפה הבנה אחר"?

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי שי אבן צור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לנצח נצחים אין. זה רק בדימיונות התקשורת.
מלחמות תמיד יש בעולם ויהיו חיזבאללה כנראה ישאר שם לצערי כל עוד לבנון לא תוחרב כמו איראן לא בטוח שיסיימו את העבודה עם חיזבאללה כמו שיסיימו עם איראן. הם גם תלויים באיראנים ובכסף, נראה.
רפה הבנה אחר זה אחד כמו לפיד למשל שבורח מעימותים ומלקק למקרון.
ובארהב זה ממדאני כזה.
לכן צריך לנסות לסיים את האזור בשנתיים האלה של דונלנד. אם הגסת או מישהו מאנשי טראמפ יבחר אז אפשר להמשיך יותר. בכל אופן עלינו לדאוג לעצמו ולייצר נשק פה ולא לסמוך על אחרים.
תמיד ניסו להשמיד את היהודים. זה לא יגמר באיראנים תמיד יקום איזה מן אחר.
באזורינו צריך.לתקוף ישר לא לתת להתעצם לאף אחד רק הכוח שולט פה. מי שמפחד אחכ חוטף יותר

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
22/03/2026 12:25:47

אם אני יורד לסוף דעתך אז עכשיו אנחנו נמצאים בסתם עוד סבב, לא משהו מיוחד שהרי אחריו יהיו עוד סבבים

אלא אם אתה מתכוון שהאיום האיראני הספציפי יושמד ואחריו לך תדע מה יצוץ

מה נכון מבין השתיים?

שי אבן צור
22/03/2026 11:36:13

נראה שאתה לא ממש יודע מה ההבדל בין אילוץ לבחירה חופשית…

שי אבן צור
22/03/2026 8:50:32

אתה חושב שאנחנו יודעים איפה האורניום נמצא? וואלה?

אם כן, למה לא תכננו מבצע נקודתי להשתלט עליו וחסל? בשביל מה כל הטררם הזה? כי בא לנו לכסח?

לגבי "יש שנתיים לכתוש":🤣🤣🤣🤣🤣

שי אבן צור
22/03/2026 9:25:58

מה קורה שמעון?
אפשר תשובה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עניתי לך כבר. מטרת המלחמה הייתה קודם להרוג את כל הבכירים ועשו את וחיסלו גם את המחליפים. האורניום נקבר והופץ אף אחד לא יוכל להגיע אליהם ברגע שתהיה תנועה של חיילים איראנים לכיוון בכלל יורידו אותם מהאוויר הכל במעקב לכן דה פקטו אין גישה לשם לכן מטרה זו הושגה.
המטרה הבאה זה לפגוע בייצור הטלים החדשים ולפרק להם את המפעלים וזה מודיעין ומפרקים. לטיל האחרון אף אחד לא יגיע זה מדינה ענקית עם תת קרקע מדינתי מן הסתם הם פשוט יכנעו. לא יכנעו יקחו להם את הנפט ויפגעו בתשתיות בצורה רצינית עד עכשיו זה אזהרות ששלחו להם יעני, הייתי כותש יותר מהר אבל זה רק אני מן הסתם יש להם תכנית בשלבים עד הכניעה.
לא יכנעו יכנסו כוחות קרקעים יתחילו לחמש תושבים ואת מי שמסביב ולצוד אותם ברחובות כמו בעזה הם נרדפים מיעוט ויגמרו.

אבג
אבג
22/03/2026 9:49:46

ניצחון והפסד זה רק בדיעבד. אם יהיה שקט עשרות שנים זה ניצחון. אם לא היה מיותר. לדוגמא עם כלביא לא השיג את המטרה בדיעבד כי חזרנו להילחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

עם כלביא נעצר עי ארהב אחרת שם היה מושג. האמריקאים חשבו אז שהאירטנים בעקבות הניגוב בעם כלביא יפסיקו עם רעיון ההשמדה אבל הם לא מבינים את המסרח התיכון והסביבה האיסלמית. הם כל חייהם עומלים להשמידנו לפתח טילים וכו חיזבאללה וכל אלו זה מהות חייהם אנשים כאלה זה רק להרוג ולהדביר אין פתרון אחר מולם של דיבור שלום וכו הם מוכווני מטרה לכן להרוג. האמריקאים ראו שהם לא מפסיקים ומאיצים ורוצים לפתח מהר אטום וראו הזדמנות פז להשתלט על המפט במאבק מול סין ורוסיה שזה מבחינתם הרבה יותר חשוב מהאטום האיראני והחליטו לחסל את זה סופית.
אנשים פה הוזים שזה יגמר בקרוב. ימשיכו לכתוש אותם דק דק אף אחד לא מתכוון להפסיק. טראמפ יאכיל ויקפיץ את התקשורת כמו סטייקים מפסיקים לא מפסיקים מפסיקים לא מפסיקים חחח.
כל הדיווחי תקשורת זה חרטוטים שמוכרים להם לוקשים וכאלה שרוצים להפיל את טראמפ

אבג
אבג
22/03/2026 10:02:41

מתישהו גם זה ייפסק.
אולי נחזור להילחם אחרי חצי שנה ואולי לא.
לא יודע מאיפה הביטחון שהפעם זה יהיה אחרת.
אולי

שי אבן צור
22/03/2026 9:52:43

אז מטרת המלחמה היתה להרוג את הבכירים? וואלה?
לגבי האורניום, אם מה שאתה אומר נכון, למה צריך מלחמה בשביל זה?
אם אתה פוגע להם במפעלי ייצור טילים זה אומר שהם לא ייצרו יותר טילים?

שי אבן צור
22/03/2026 9:56:19

אגב, אתה יודע מה המאפיין העיקרי של כל ראש נחש, נכון?

שי אבן צור
22/03/2026 10:16:08

שמעון? יודע?

שי אבן צור
22/03/2026 10:16:29

שמעון? אפשר תשובה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם תפגע בכולם הם לא יוכלו לייצר לא פגעו עדיין בכולם.
המלחמה לא הייתה בשביל האורניום אלא כדי שלא יגיעו לזה ויפתחו את זה ועוד מיליון סיבות אחרות. אתה מאמין למה שמדווחים בערוצי התבהלה שמדליפים להם אלה שנגד המדינה במסווה של ידע. ראינו שכל הדיבורים חרטוטים.
אמרתי לך שננגב את כולם יחד איראן חיזבאללה חותים וכו בזמנו היה ויכוח על סה לפני עם כלביא ואחריו חפש בתכנת הריגול וחשבת שהם חזקים ואין לנו סיכוי.
אני רק מקווה שלא נעצור לכתוש ולכתוש זה השפה היחידה שהם מבינים לא חשוב השאר רק לכלוש איך שמרימים ראש מהמנהרה טיל על הראש ככה הם צריכים לחיות.
וכן בניגוד למה שמכרו לך בתקשורת המטרה הייתה להרוג את הבכירים ומחליפיהם ואת המחליפים של המחליפים עד שמישהו יבין

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
22/03/2026 11:13:56

לא ענית לי על השאלה הקודמת: מה המאפיין הכי חזק של כל ראש נחש שהצלחנו לחסל ב 50 שנה האחרונות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שהמחליף שלו מחוסל גם

שי אבן צור
22/03/2026 12:40:28

ומה קורה אחרי זה?

שי אבן צור
22/03/2026 11:30:28

מעולה! כמו בעזה! הרי בסוף הם הבינו🤦‍♀️🤣🤦‍♀️🤣🤦‍♀️🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הבינו ימותו כמו כלבים כמו שהם מתים עכשיו. ויש,שקט מעזה, שקט מופתי ואנחנו מפציצים חופשי חודשי כמו שהיה צריך להיות מזמן אבל שילמו להם על שקט😉. אישית הייתי מעניש בלקיחת שטח כעונש אבל לביבי אין מספיק ביצים לזה.
עכשיו תענה לי אם אנשים כמוך למדו משהו מטעויות העבר? מעזה יצאנו, מדרום לבנון יצאנו, לאירטן נתנו, מה קרה בתגובה?
ילדים מה אנו למדים מהמשל?

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 8:51:41

הוא כל הזמן עם הטמבלוויזיה בוורידים, אתה עוד מתפלא?…
🙂
אם אילנה דבע-יין מציינת שמפקד טייסת ברמת דוד מתחיל להשמע כמו ראש הממשלה אז מה יגידו אזובי הקיר?

שי אבן צור
22/03/2026 9:05:41

מה הולך יא דוקטור?
מחפש צומי?

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 9:14:48

אני מאד נהנה לראות את כל אלה שנמסים כשהטפשורת דוחסת להם כל מיני שטויות למח. —– שימושיים.
ראה עצמך בחבורה.

שי אבן צור
22/03/2026 9:16:06

🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣
טוב

שי אבן צור
22/03/2026 9:39:41

עוד משהו,
משום מה שמעון לא עונה על זה –
https://hoops.co.il/?p=359429#comment-2095504
וזה
https://hoops.co.il/?p=359429#comment-2095499

יש מצב שתפנה את תשומת ליבו? אולי לך יש תשובה?
בכל זאת, אתה דוקטור וזה…

שי אבן צור
22/03/2026 9:47:09

ענה
מוותר על התובנות שלך
תתעלם

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 9:49:04

לא יודע מה זה וזה וגם לא מעניין אותי.
במאקרו אם העם באירן והצבא האירני יצאו לרחוב כשיקבלו את הפקודה ויגמרו את הסיפור של משמרות המהפיכה לקראת בחירות ושלום עם ישראל וארה"ב זה יהיה הניצחון המושלם, מעבר לזה לא חסרים נצחונות שהם ניואנסים.
בכל זאת אתה מאד שימושי. לא ככה?
🙂

שי אבן צור
22/03/2026 10:01:39

חחח פחות שימושי ממך זה בטוח

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 10:32:46

אני לפחות לא נופל לתעמולת האולפנים.
21 שנה בלי חמבלוויזיה. אתה מכור לשטויות שמוכרים לך בערוצים, על זה אי אפשר להתווכח!
אז כן אני שימושי של הכלכלית, גם תרמתי להם כסף ויש קבלות אבל אתה לצערי שימושי של חבורת רופסים שיושבים בתקשורת כמראיינים וכמרואיינים.
🙂

שי אבן צור
22/03/2026 11:02:08

מניח שאם אני אגיד לך שאני התנתקתי מהטלוויזיה לפני חמישה חודשים היקום שלך יקרוס לתוך עצמו🤣🤣🤣
מה זה אומר "שימושי של הכלכלית"?

שי אבן צור
22/03/2026 12:29:07

איך זה מסביר מה זה "שימושי של הכלכלית" ובאיזה קטע אתה שולח אותי לחפש את זליכה?

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 13:31:31

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קודם תבין מה שאתה כותב, אחר כך תבוא להתדיין..
הדבר היחידי שעומד לזכותך שאתה לא מתחבא כפיקטיבי.

שי אבן צור
22/03/2026 13:49:49

צ׳מע, אתה מביך על מלא
שאלתי שאלה פשוטה: מה זה "שימושי של הכלכלית"

כנראה שאתה לא מסוגל להסביר את השטויות שאתה מפזר לחלל האוויר וכפיצוי אתה משתמש בכל מיני "חחח" "קודם תבין מה שאתה כותב" ועוד שטויות מכל הבא ליד

שוב:
אתה כתבת "שימושי של הכלכלית"
שאלתי היא: מה זה אומר?

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 14:30:04

יופי של הטרלה
לא נראה לי שאתה כל כך אהבל…

שי אבן צור
22/03/2026 14:44:11

איך קוראים למישהו שאומר משהו ולא יודע להסביר את כוונתו?

🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️

שי אבן צור
22/03/2026 10:11:25

היית צריך לעצור ב"לא יודע"
"אם העם באירן והצבא האירני יצאו לרחוב כשיקבלו את הפקודה" – ממי הם אמורים לקבל את הפקודה בדיוק?
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 14:29:24

תנחש…

שי אבן צור
22/03/2026 14:45:19

טראמפ?
ביבי?
🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️🤣🤦‍♂️

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 8:31:47

וואו, התאמצת!

שי אבן צור
22/03/2026 7:45:21

קצת מוזר ש OKC נמנעים מלבקר את טראמפ שהרי אוקלהומה היא מדינה אדומה לחלוטין, כולל אוקלהומה סיטי

אולי זה באמת לו"ז?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדינה אדומה אבל השחקנים כנראה דמוקרטים 😉
שיביאו ללוקה ויוקיץ ללבוש חולצות blm 😁

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
22/03/2026 8:18:50

הקבוצה שואבת את כל הכח והאהדה שלה מסביבה אדומה בוהקת והבעלים וההנהלה מודעים לזה מן הסתם

גם אם השחקנים לא היו רוצים, ההנהלה יכלה לכפות את זה

Yinon Yavor
22/03/2026 9:55:32

לא מסכים. NBA זה סוג של בועה. השחקנים האלו יכלו באותה מידה ללבוש חולצה של סיאטל…
לדעתי זה קשור לא מעט למלחמה הנוכחית.

שי אבן צור
22/03/2026 9:59:50
הגב ל  Yinon Yavor

לא יודע אם השחקנים היו נכנסים לעימות חזיתי עם הבסיס שלהם
לא היה קורה להם כלום אם היו באים, מתנהגים בנימוס והולכים

אבל לך תדע

Yinon Yavor
22/03/2026 12:01:25

"הבסיס שלהם" זה ממש לא האוהדים באוקלהומה.
בטח כשכל שנה הם מוטרדים עבור עוד בחירות דראפט. ומי שלא מוטרד (שיי) יכול גם להשתין מהמקפצה בבניין העירייה ועדיין יאהבו אותו שם, לכן הוא יכול להחרים את טראמפ אם בא לו (שתכלס זה בכלל לא ראש המדינה שלו…). זה לא נאמר מידיעה כי אני לא מכיר את הדעות הפוליטיות חברתיות של שיי

שי אבן צור
22/03/2026 12:38:17
הגב ל  Yinon Yavor

שנינו לא באמת יודעים
בעיניי זה נראה פחות סביר שהשחקנים "מרדו" בהנהלה ואמרו להם אין מצב אבל שוב, אין לנו מושג

רז
רז
22/03/2026 7:52:00

דרק וויט מדורג 13 ברשימת החוסמים המצטיינים. 1.4 חסימות למשחק שהופכות אותו לחוסם המוביל של בוסטון. אבל מעבר לזה, הוא מדורג ראשון מבין הגארדים, היחיד שחוסם יותר מחסימה למשחק. הבאים אחרים הם תומפסון וקייד, מדורגים 38 ו40 עם 0.9.
לצורך השוואה, וומבי חוסם ב57% יותר מהבאים אחריו האף ומובלי. וויט חוסם 55.5% יותר מתומפוסון.

מדברים הרבה על בראון העונה, ובצדק, אבל mvp? אני לא משוכנע שבראון זה הmvp של בוסטון

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 8:36:36
הגב ל  רז

יופי של השגות
אני מאד אוהב את העבודה ההגנתית של וויט אבל גיילן בראון הוא בהחלט על תקן של מועמד ראוי ל MVP. הוא מכריח את המשחק לטוב ולרע. בזכותו הסלטיקס עשו את הבלתי ייאמן השנה. הוא האלפה דוג בירוק עם כל זה שאני לא אוהב את הגישה הפוליטית שלו. משתדל שלא לבקר אותו השנה במשחק הדיי סוליסטי שלו כי הוא נותן כל ערב 150%

jefffoster10
22/03/2026 16:38:21
הגב ל  רז

זה קצת כמו שאמרו שמראדונה/מסי השחקן הטוב בעולם אבל ריקלמה השחקן הכי טוב בארגנטינה…
הפרשנות של MVP היא השחקן שנותן הכי הרבה ערך. דרך הפריזמה הזו ג'יילן בראון לא רואה ממטר את וויט. אם היינו אומרים MVP הוא מי שנותן הכי הרבה ערך לקבוצה שלו וויט היה מתקרב ועדיין בראון לוקח. אם היינו מגדירים זאת MIP, כשה-I היא important, היינו מתקרבים עוד קצת וזה עדיין אבל של בראון בעיני.

Glal
Glal
22/03/2026 8:22:51

העובדה שהאמריקאים לא מגיעים לטראמפ וכן הגיעו לשרצים כמו אובאמה וביידן מעידה עליהם יותר מהכל. מעידה גם עליך ש"לא הייתי מגיע בתור אמריקאי". שירת האפסים

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 8:38:40
הגב ל  Glal

תמתין עוד קצת שיצא מידע על תוצאות החקירות של הדיפ סטייט בארה"ב. יהיה מצחיק מאד כשהאמת תתחיל לצוף, גמצלנו אגב אותו הסיפור. יש כל מיני חקירות שלא היו באות לעולם אם לפיד היה פה ראש הממשלה.

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 9:18:35

לגבי מנחם, תרגיע קצת ואל תשים אותו עם הבובן והפאפט שלו.

shlomonagar
shlomonagar
22/03/2026 20:04:53
הגב ל  Glal

לא הבנת אחי, בתר ישראלי הוא שמח שלא ירצחו לו את המשפחה באמצעות ראש קרב גרעיני, בתור אמריקני הוא מתבעס לשלם מחיר גבוה יותר לבנזין רק בגלל שהיהודים שולטים באמריקה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/03/2026 9:44:38

תודה רבה מנחם

המשגיח
22/03/2026 10:17:07

תודה דוק.
הלייקרס אכן אחלה קבוצה, רדיק עושה עבודה נפלאה שם, אבל הם לא באמת מועמדים. OKC רמה מעל כולן לצערי, אלא אם כן דנבר ממש תפתיע.

puma1234
22/03/2026 10:18:55

גם אני חושב כי הלייקרס צפויים לסיים כאלופים .
לוקה בתצוגות הגנתיות מופלאות יחסום את וויקטור מספר פעמים ,ויוכיח כי הוא ורק הוא
מועמד לשחקן ההגנה של כל הזמנים .
בגמר הם יפגשו בקליבלנד .
לוקה יצמד למובלי ויחסום כל זריקה שלו
ובהמשך יחזור על תרגילי אוויר של מייקל ישנה כיוונים באוויר ויטביע לאחר שיתרומם
במרחק שני מטרים מקו הפאול.
אייר לוקה יקח את הלייקרס לאליפות !

puma1234
22/03/2026 10:23:52
הגב ל  puma1234

הימור מוגזם :
בתגובה לתצוגות המופלאות של לוקה לברון
יתפוס את הכדור ילך איתו מתחחלת המגרש עד לסל הנגדי ,יסרב למסורולשחרר אותו להתקפת קליבלנד יחזור עם הכדור ביד לרשת שלו ויקלע סל עצמי .
וכך יקלע 200 נקודות 100 לכל צד ,
השופטים כמובן ימנעו מלהתערב .
לוקה ינסה לשמור על לברון ויחטוף ממנו
מרפק לפנים השופטים יסמנו עבירה ללוקה
לברון יגש לקלוע פאולים בצד של קליבלנד ,
הזוי ?

Yinon Yavor
22/03/2026 12:02:38
הגב ל  puma1234

Cleveland – this is for you!!!

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 10:34:57
הגב ל  puma1234

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
לוקה מלך הבאמפים…
יותר באמפר מגימי.

אור
אור
22/03/2026 12:22:54
הגב ל  puma1234

יפה שמח שהגענו לאותה מסקנה בנפרד

LiorD
22/03/2026 11:17:36

הלייקרס מועמדת לאליפות? זו קצת הסחפות.
הדבר היחיד ששם את ההיסחפות הזו בפרופורציה זה שזו קבוצה של לוקה.
ב 2024 לא היה לו סגל יותר חזק ממה שיש לו היום בלייקרס, ודאלאס נעצרה רק בגמר מול בוסטון היסטורית. היא נצחה בדרך את הקליפרס, אוקלוהומה ומיניסוטה.

דוקטור רזי הופמן
22/03/2026 12:28:59

לוקה מיינן את החוקים?
https://sports.walla.co.il/item/3825426

Berch
22/03/2026 12:37:39

מעורב מעולה
נראה שרוב האנשים מחבבים את לוקה, גם אם עם סייגים
😁

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
22/03/2026 12:42:51

אני מוחה
קייד חסר ברשימת הmvp
והיי, מה לגבי הבחור שקלע 83 נקודות?

שי אבן צור
22/03/2026 12:57:42

מה איתו?

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
22/03/2026 20:22:40

לא יודע, שמעתי שנעדר מאיזה משחק

Kidd
22/03/2026 15:59:37

לא ראיתי הרבה הלייקרס השנה
איך דיאנדרה איטון משחק? יש פוטנציאל?

gmfe
gmfe
23/03/2026 7:31:57

ד"ר יקר- מסכים איתך לגמרי, הלייקרס חזקים מאד- אני לייקר שלא אוהב את לברון, בלשון המעטה, אבל ברגע שהוא קיבל להיות הרובין של לוקה- הלייקרס נראים מדהים.
לגבי ה- Mvp- יש רק אחד, כבר 6 שנים, שצריך לזכות בכל שנה. יש לו קבוצה בינונית פלוס, מפרקים אותו במכות שלא נשרקות, הוא מסיים כל משחק עם חבלות ושריטות, והדברים שהוא עושה- לא היו כאלה, בטח לא בעקביות כזו. קוראים לו ניקולה והוא חייב לזכות ב- mvp. מי יודע כמה שנים נשארו לו ברמה הזו, פשוט לא הוגן לא לתת לו את זה

אוהד ס"א
23/03/2026 14:52:18

מה שיהרוג את הלייקרס זה ההגנה של לברון.
יש ללייקרס סיכוי טוב יותר לרוץ רחוק יותר בלעדיו. אבל זה לא יקרה
הלייקרס יהיו קונטנדרים בשנה הבאה כשיחתימו את יאניס