חם מהתנור: דיווח: דאלאס עשויים לשחרר את גל מקל/רועי ויינברג

העיתונאי ג'ואי גדנסי, שלרוב מסקר את יוטה ג'אז בעיתון הדזרט ניוז ונחשב למקור אמין במיוחד, מדווח כי דאלאס תחתים את ג'יי ג'יי בריאה, וצפויה לשחרר את גל מקל כדי לפנות לשחקן מקום בסגל. הידיעה פורסמה באתרים הופסהייפ, CBS ספורט ובבלצ'ר ריפורט, שלושה מאתרי הספורט המובילים באמריקה. נשיא/מאמן הטימברוולבס, פליפ סונדרס, אישר כי בריאה שוחרר מהקבוצה, והוסיף כי השחקן סרב לשמש כרכז שלישי במועדון. המאבריקס ניסו להשיג את בריאה בטרייד אשתקד, אך לא הצליחו להגיע להסכם עם הוולבס.

דאלאס ניסו להשיג טרייד על הגארד בן ה-26, שבעונה האחרונה קלע 2.4 נק' עם 2 אס' למשחק, ללא הצלחה. לא ידוע אילו קבוצות אחרות מעוניינות בפוינט גארד, הישראלי השני באנ.בי.איי.

*

קליבלנד בשיחות על הארכת חוזה עם הסנטר אנדרסון וז'אראו, שחקן המועדון מאז 2004. בעונה האחרונה וז'אראו קלע 8.4 נק' עם 9.7 ריב' ו-2.2 אס' למשחק. הקבוצה כנראה לא תחתים מחדש את טריסטן תומפסון על חוזה בימים הקרובים.

*

מחלוקות בין הספרס וקוואי לאונרד על הארכת חוזהו של אמ.וי.פי הגמר האחרון, שדורש חוזה מקסימום. הספרס לא מתכננת לתת לו את זה עד ה-31 באוקטובר, אבל קיים סיכוי סביר שתחתים אותו על החוזה שהוא רוצה בקיץ.

*

הניקס העבירו לפילדלפיה את טרוויס אאוטלו תמורת בחירת סיבוב שני עתידית, ב-2019 ככל הנראה, שתגיע לעיר אחוות האחים. אאוטלו קלע בעונה האחרונה 5.4 נק' עם 2.7 ריב' במדי הקינגס.

*

מוקי בליילוק-זוכרים אותו? רכז הנבא המיתולוגי, ששיחק בניו ג'רזי, אטלנטה וגולדן סטייט, והיה מושא ההערצה של חברי להקת פרל ג'אם (שרצו לקרוא ללהקתם על שמו, ולאלבומם הראשון קראו על שם מספר חולצתו), הולך לשבת בכלא ל-7 שנים (השמינית על תנאי), עקב כך שהיה מעורב בתאונת דרכים שהרגה אם ל-5, למרות שרופאיו אסרו עליו לנהוג.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. לדעתי יש כמה קבוצות שיקחו אולי את מקל, בין היתר הלייקרס ואורלנדו. גם פילי יכולה לקחת אותו. לדעתי מקל יצליח למצוא קבוצה, יש לו עוד מה לתת.

  2. לדעתי הוא יכול להיות השחקן השובר שוויון במיוחד בירושלים.
    לירושלים חסר איזה קילר שכזה …קילר ישראלי
    מקל הוא אחד הבודדים בטח כישראלי ….אבל אני מקווה בשבילו שימצא קבוצה אחרת בנבא מגיע לו בהחלט צ'אנס רציני .

  3. רועי, אם יש לך זמן וחשק…תכניס את זה לחם מהתנור"Hell no. Of course not," Anthony said. "If I thought that [playing for the Lakers] was the right situation for me from an overall perspective as far as having a team there, then I would have looked at that situation more in-depth. I just felt more comfortable staying here in New York. But as far as playing with him … I'm here now but I would always love to play with Kobe."

  4. קוואי לאונרד רוצה חוזה מקסימום? על פניו מופרך, אבל לאור המשכורות ששחקנים כמו הייוורד, פארסונס ובלדסו קיבלו, אני לא אתפלא אם בסוף גם יהיה מי שיציע לו את זה (וזו לא תהיה סן אנטוניו). טמטמת חושים מה שקורה בנבא.

  5. לגבי מקל, זה הזמן לחזור למכבי בתור שחקן מוביל. האלטרנטיבה זה לדכדך על ספסלי נבא די-ליג עוד כמה שנים ולחזור לאירופה בגיל 30. האופציה הראשונה יותר מתיישבת לי עם האופי של מקל, בעיקר עכשיו שכסף כבר פחות משחק (הוציא איזה 3 מליון$ מקובן).

  6. גל מקל לא מתאים לNBA ולא התאים אף פעם. שחקן מוגבל התקפית ונעדר הגנה מינימאלית. הערך המוסף היחיד שלו הוא חכמת משחק בינונית פלוס.

  7. מה יש פה לכולם… דאלאס כבר העבירה את גיי גיי בריאה לפני שנתיים למה שתרצה אותו בחזרה?

    מקל מצויין בזון. הוא נשאר ושיפסיקו להמציא סיפורים

    1. אני די בטוח שהיא לא העבירה אותו. אם אני זוכר נכון הוא סיים חוזה, והחליט לנצל את הפלייאוף המצוין שלו כדי לעשות קופה על מינסוטה.

      עם כל הכבוד לגל, הוא לא ברמה של בריאה. זו תהיה החתמה מעולה עבור דאלאס שממשיכה לתחזק סגל עמוק מנוסה ואיכותי.

      גם אם מקל יישאר איכשהו, אני כבר לא מאמין שהוא יזכה לשחק. בכל מקרה, אני ממליץ לו לחתום אצל הסוכן של אינגלס. הבנאדם קוסם.

  8. יפתיע מאוד אם ימצא קבוצה שתקלוט אותו בשלב הזה של העונה
    ללייקרס אין רכזים כלל אבל לא נראה לי שהם פוזלים לכיוונו של מקל
    לא התלהבתי כלל מההצגות קדם עונה והיה ברור שיש משהו שמריח לא טוב

  9. אני מצטרף לאהרון,לאור המעשים של מקל בעבר לא נראה שהוא נותן יותר מדי כבוד למכבי,ויש לירושלים הזדמנות פז לשים את היד עליו וזה בהחלט יכול להיות השובר שיויון.

  10. אולי אולי בלייקרס, בטח אם לא ימצאו דיל יותר טוב לחצי מהחוזה שנותר לנאש.

    רוני פרייס נפצע במשחק האחרון בברך ויצא אחרי 2 דקות.
    אומרים שהוא קשוח ואמור להיות זמין כבר הלילה אבל קשה באמת להעריך איך יראה.

    בכל אופן יותר מדי סיכויים למקל אין אחרי שרוב הסגלים נסגרו.

    הבעיה הכי גדולה שלו זה שהוא בתחתית של הPG מבחינת התקפה.
    הוא לא חודר טוב, אין לו באמת קליעה טובה(גם אם עבד עליה קצת בקיץ זה לא משהו שישיג לו חוזה).
    הוא PG אולד פאשן אבל לעמדה של PG 3 זו בעיה.

    אני חושב שהדרישה המינימלית מכל PG שלישי, שני זה לפחות שיהיה לו יכולות לייצר נקודות גם אם אין לו הגנה.
    קבוצות יעדיפו לעמדה הזאת שחקן שיכול לייצר נקודות על פני שחקן שיעשה קצת הגנה ויריץ פיק אנד רולים.

    הוא בחור חינני, שבוע לפני שיצא למחנה אימונים במילווקי יצא לי לדבר איתו איזה רבע שעה לפני הגמר ברוממה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט