תעזבו את באם / רועי ויינברג

תעזבו את באם / רועי ויינברג

תעזבו את באם / רועי ויינברג

אני רוצה להתחיל את הטור הזה ב-24 באפריל, 1994. סן אנטוניו ספרס במאזן 27:54 פוגשת את הקליפרס במאזן 54:27 למשחק האחרון של העונה הסדירה, כשדיוויד רובינסון ושאקיל אוניל נאבקים על תואר מלכות הסלים, כששאקיל אוניל מוביל ב-0.006 נקודות על שאקיל אוניל/

שאק קלע 32 נקודות במשחק הקודם, אז רובינסון ידע שהוא צריך לעקוף אותו בשביל לזכות בתואר. הוא היה צריך לעקוף אותו ב-33 נקודות, ושיחק 44 דקות במשחק לפרוטוקול בסיום העונה הסדירה. האדמירל סיים עם 26 מ-41 מהשדה ו-18 מ-25 מהעונשין בדרך למלכות הסלים מול קבוצה שהפסידה ב-15 מ-18 משחקיה האחרונים.

רובינסון קלע 71 נקודות לפני הפליי-ביי-פליי. הוא נשאר על הפרקט עד לסיום בשביל להגיע ל-29.8 נקודות למשחק, חצי נקודה מעל שאק, בדרך לעונה היחידה בקריירה בה הוא זכה במלכות הסלים. הוא שיחק במשך תשע עונות לאחר מכן, זכה ב-MVP ובשתי אליפויות. הוא מעולם לא קלע מעל 45 נקודות.

עכשיו נקפוץ להווה. באם אדביו קלע 83 נקודות מול וושינגטון. רוב התגובות שראיתי בנושא, גם כאן באתר וגם מחוצה לו, היו שליליות נגד באם או נגד וושינגטון עצמה. למה? כעבור 30 שנה, ה-71 של רובינסון חזק יותר מהקונטקסט או מהרצון שלו "לרפד" את הסטטיסטיקה כדי לנצח את שאקיל. אז זה היה מאבק בין שניים מעשרת השחקנים הטובים בליגה, היום באם כנראה מחוץ לטופ 20. הכל נכון.

ובכל זאת, קשה לי עם מי שבאים אליו בטענות. מיאמי עבדה בשביל שבאם יגיע ל-83 הנקודות האלה בסיום, אבל זה לא שהוא ניפח מספרים מההתחלה ב-20 הפרש. אדביו קלע 31 נקודות ברבע הראשון, 62 נקודות תוך שלושה רבעים. מיאמי לא הייתה צריכה שהוא יסחב אותה על הגב לניצחון, בשונה מבראיינט שהפך מ-14 הפרש במחצית.

המשחק של בראיינט יזכר, כי הוא יותר גדול מקובי עצמו. אני חושב שאפשר למצוא עשרה רגעים גדולים יותר של הבלאק ממבה מ-81 הנקודות, ובאותה הרמה יש גם רגעים כאלה בקריירה של אדביו שהוביל קבוצה פעמיים לגמר. בכל זאת, למה לבקר אותו? אנחנו רוצים שספורטאים יגיעו הכי רחוק שאפשר. אם הוא היה יורד מהפרקט עם 68 נקודות בתחילת הרבע הרביעי, חצי מהטייקים של אנשי הניינטיז היו ש"שחקנים לא הולכים היום עד הסוף".

כשכתבתי את הפריוויו למשחקי שלישי, המפגש בין מיאמי לוושינגטון נכנס לפינת הטנקינג. השקעתי בו משפט, גם זה יותר מדי, והימרתי באופן חריג על ניצחון של מיאמי. עד כדי כך הוויזארדס לא תחרותיים. מצד שני, טורונטו 2006 הייתה במאזן של 27:14 באותה נקודה, שקול ל-28 ניצחונות. ניו יורק 1962, ההיא שצ'מברליין קלע עליה מאה, הייתה במאזן של 46:27 (שקול ל-30 ניצחונות בעונה מלאה). שתיהן מעל וושינגטון של העונה, אבל אין מה לעשות. שיאים נקבעים מול קבוצות רעות.

יכול להיות שהמשחק הזה, ובכללי מצב בו תשע קבוצות איבדו ערך לעונה, יובילו לשינוי ב-NBA. לא חסרות יוזמות של קבוצות בנושא. האהובה עליי, בטח אחרי מצב בו שחקן קולע 83 נקודות על הקבוצה שלך, היא הקפאת האפשרות להעלאת מנויים בהתאם לטנקינג. בסוף כסף מנהל הכל, גם את ה-NBA. באם אדביו קלע 83 נקודות על שחקנים שבסבירות גבוהה לא יהיו בעוד שנתיים ב-NBA. קובי עשה את זה מול שחקנים מוכחים.

משחק 81 הנקודות של קובי בראיינט יחיה לנצח. הדרך בה הוא הגיע לנקודות האלה הייה כל כך קובי, סלים כמעט בלתי אפשריים. מדובר באחד המשחקים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הכדורסל וככזה הוא יחיה לנצח, גם אם עד סוף העונה יהיו חמישה שחקנים שיקלעו מעל 81 נקודות.

את המשחק של באם, האיש שקלע 36 נקודות (44% מסך נקודותיו) מהעונשין והחטיא לא מעט, אף אחד כנראה לא יראה מחדש אם בכלל. וזה בסדר. אדביו קלע את כמות הנקודות הגבוהה ביותר במשחק כדורסל מצולם אי פעם. אין אף אחד שחושב שדיוויד רובינסון שחקן טוב יותר מקובי בראיינט, גם אם קובי היה נעצר על 70.

לא מופרך שבאם לא יקלע מעל 50 נקודות בהמשך הקריירה. יכול להיות שהוא לא יעבור סיבוב פלייאוף במיאמי. הוא הסקורר השלישי בטיבו של הקבוצה השישית בטיבה במזרח. הכל נכון. המשחק הזה היה אנומליה, כמו ה-71 של רובינסון או 50 הנקודות של מלאכי פלין, 50 נקודות שלא הספיקו לכך שהוא ימצא את עצמו בבאחשצ'היר שנה וחצי לאחר מכן.

אבל? הוא קלע 83 נקודות במשחק NBA. זה ישאר לנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
51 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עמנואל אוחנה הלקין

אני לפחות לא מבקר את באם. הוא הרוויח הזדמנות אדירה לשבור שיא היסטורי ועשה זאת. אפשר להאשים הרבה אנשים במצב אבל לא אותו.

לצערי אני נאלץ לא להסכים לגבי קובי. המשחק ייזכר כרגע אדיר בקריירה של קובי אבל לדעתי מעכשיו הוא יותר קשור לקריירה של קובי מאשר לספרי ההיסטוריה. ההופעה ההיא כבר לא תצוגה יחידה במינה שרחוקה מאוד מכל תצוגת קליעה מעליה או מתחתיה. ההישג של קובי עדיין מדהים ובלתי נתפס אבל לטעמי החיבור שלו לספרי ההיסטוריה והסטטוס שלו כדבר מיוחד ויחיד במינו נפגעו.

Drexler
Drexler
11/03/2026 14:07:09

הבעיה היא לא עם באם אדבאיו , הוא שחקן טוב מאוד ומגיע לו לשבור את שיא הנקודות במשחק לשחקן מיאמי , אנשים כועסים כי שברו את השיא של קובי ב-40 + זריקות עונשין ועוד עם התצוגה המאולצת הזו בסוף המשחק . אף אחד לא רוצה לראות את השיא של ווילט נשבר עם 50 זריקות עונשין וכרגע אנחנו בדרך לשם .
ונכון שווילט לקח מעל 60 Field Goals כשהגיע ל- 100 נקודות אבל אני מעדיף לראות שחקן זורק 60 זריקות ומגיע ל 100 נקודות מאשר 50+ זריקות עונשין

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  Drexler

מסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Drexler

אנשים לא כועסים שהשיא נשבר אלא התלהבות שהליגה מנסה למכור מקרקס על זה כועסים. מי שראה את ה81 של קובי והסלים שם מול הבדיחה שהלכה פה מבין, על מה יש לכעוס?
לעשות האקינג כדי שיהיה זמן נוסף לשבור את השיא זה מגוחך, הוא ניסה בכל הכוח ולא באמת הצליח דפק בריקים מה3 בלי הכרה בסוף ואז השופטים העבירו אותו את קו הסיום עם 4 עונשין מתנה על חשבון הברון, לכן זה מגוחך.

Florida man
11/03/2026 21:03:10

מסכים, עשו בדיחה מכל העניין הזה בסוף. ספורט או תחרות לא היו שם….

שי אבן צור
11/03/2026 22:36:01

ברור שזה מגוחך
אבל זה גיחוך לא מזיק

ירון, החלום
ירון, החלום
11/03/2026 14:09:44

בס"ד
תודה רבה.. באם זו. הזדמנות וניצל אותה.
כל הכבוד, לא עשה משהו לא חוקי או לא תקין..
גם ה 83 נק' האלו, לא ישימו אותו ברשימת הסנטרים הגדולים.

MBK
MBK
11/03/2026 17:43:58

דיוויד תומפסון HOF
אדביו עוד לא שם
ה 73 של תומפסון היו הצגה במירוץ למלך הסלים של העונה
ג׳ורג׳ אייסמן גרווין סיפק משחק אגדי בהמשך היום בשביל לזכות בתואר האישי

MacLeod 1
MacLeod 1
11/03/2026 19:03:21
הגב ל  MBK

דייויד תומפסון היה שחקן פסיכי

NBA בדם
11/03/2026 14:36:35

הגנת על באם בכבוד רב
מעבר לאיכות היריבה, לכמות קליעות העונשין ולזה שמיאמי התרכזה כל כולה לעזור לבאם לשבור את השיא המודרני, הדבר שהכי הכעיס אנשים הוא שהוא עבר את קובי שהוא עשר רמות מעליו, ולקח ממנו את הפוקוס של השיא.
לשם השוואה, נניח שהארדן בשיאו היה בדיוק מול אותה יריבה עלובה, מגיע לאותה כמות עונשין, ויוסטון שלו הייתה מגוייסת למאמץ, ההייט היה אבל הרבה פחות כי הארדן מגדולי המשחק (בטח בעונה הסדירה), וסקורר בחסד עליון בניגוד לבאם שהוא שחקן אולסטאר ביום ממש טוב ומוגבל התקפית.
זה כמו עם השיא אסיסטים של סקוט סקיילס. זה שמור לגדולי המוסרים כמו יוקיץ', מגי'ק, סטוקטון, נאש ודומיהם.
השיא היוקרתי "לא מגיע" לשחקן שהוא לא בטופ של הטופ של המשחק/קטגוריה. ההייט לדעתי מובן למרות שאת באם זה לא בדיוק מעניין.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מסכים עם החלק הראשון, לא עם השני. קובי הוא שחקן כל כך אייקוני שלדעתי רק מעט שחקנים אחריו יכלו לקחת שיא שכזה בלי לקבל הייט – סטף, וויד, יאניס, יוקיץ', נוביצקי. אחרים כמו לברון, דוראנט, קוואי, דיוויס. הארדן בטוח היה מקבל הייט.

NBA בדם
11/03/2026 14:49:21

אמרתי שהיה מקבל הייט אבל לא ברמה של באם.
ככל ששחקן גדול יותר היה שובר את השיא אז זה היה מתקבל בהבנה למרות הנסיבות.
דווקא מבחינת עונה סדירה הארדן מהגדולים בהיסטוריה, ועוד יותר כסקורר, והוא היה מועמד ראוי במידה והוא היה שובר את השיא. בעונת 19' קלע 36.1 נק' למשחק ותצוגות של 50 נקודות ומעלה הגיעו ולא הפתיעו אף אחד. במידה והיה שובר את השיא של קובי בזמן ההוא אז מרבית ההייט היה מתחלף בהילולים לאחד הסקוררים הגדולים בתולדות המשחק בעונה הסדירה (דבר שהוא מאוד נכון ואין מחלוקת לגביו גם לשונאיו).

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

החלק על הארדן נכון, אבל הוא לא שחקן אהוב ויחסית לא מוערך עקב כישלונותיו בפלייאוף. לדעתי הוא לא היה נישא על כפיים במידה והיה שובר שיא שכזה למרות שהוא אחד הסקוררים הגדולים בהיסטוריה.

NBA בדם
11/03/2026 15:04:16

נכון שהארדן לא אהוב אבל אם מסתכלים נטו על השיא, הארדן מהמתאימים ביותר לשבור אותו. אין מחלוקת על כך שהוא אחד הסקוררים הגדולים בהיסטוריה בעונה הסדירה ולשבור את השיא המודרני (בעונה הסדירה), תפור עליו כמו כפפה ליד.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא אמרתי שלא, אבל זה לא אומר שהיו מתייחסים לזה באהבה.

NBA בדם
11/03/2026 16:33:08

זה כי יש להארדן יש הייט יותר ממה שהוא הביא על עצמו (והוא הביא).

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

ייתכן, אבל הנקודה שלי עדיין נשמרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

בסוף באם לא מקבל ככ הערכה על השיא הזה זה מה אני קורא במרשתת ובצדק.
סבבה לו מבחינתו זה לגיטימי ללכת על זה.

NFS
NFS
11/03/2026 15:00:12

קרקס מגוחך, כמו להתפעל מפיל שעומד על כדור וליצנים שנורים מתותח.

43 זריקות עונשין, 7/22 מהשלוש, שחקני מיאמי עוצרים התקפות בעבירה בשביל לקבל את הכדור וכל זה ב-26 הפרש ברבע הרביעי.

לא מרגש, סתם מגוחך.

אהרון שדה
11/03/2026 15:38:44

בדקתי את כל משחקי 70 ומעלה בליגה
אף אחד לא קלע באחוז כזה גרוע מהשדה
כמובן שאף אחד לא התקרב לכמות זריקות העונשין הזו
הוא גם למיטב זכרוני באחוז ה 3 הנמוך ביותר (לא בכל המשחקים היה קיים חוק ה 3)

לכן אין להתלהב מהשיא
למה ?
כי בהחלט יכול להיות מחזור סיום בליגה בין קבוצות שהולכות לים
ובהגדרה שחקן אחד מקבוצה יזרוק הכל וישבור.
בקיצור אמנם נכון שמלכתחילה אין להתלהב משיא זה מול קבוצה נמושה…אבל לפחות בסטייל
קובי במשחק 81 הנק קלע ב 60.9 %
אדאביו ב 46.5

MBK
MBK
11/03/2026 17:46:46

חלק מהמשחק….
בגלל זה ההיסטוריה של הליגה לא היה שחקן שעמד 43 פעם על הקו במשחק….
ועוד במשחק גמור מול קבוצת יורקאפ עם מדי NBA.
זה כמו שחקן שזורק לסל ומחטיא בגוויה בשביל להשיג טריפל דאבל
אני מתבייש בשביל ספולסטרה שנתן לזה יד ורגל

NFS
NFS
11/03/2026 15:50:21

ובאם עוד לובש את גופיית ה-heat culture.
אז התרבות הזו גם מייצגת, אם ככה, לעשות עבירות מכוונות ב-26 הפרש ברבע הרביעי על השטיח של המזרח בשביל שהכוכב שלה יעשה איזה שיא מצחיק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין מה לבקר את באם, אבל בטח שאין מה להסביר מדוע השיא שלו מנוגד/אחר/שונה מזה של קובי – אין זה הישג ממשי כאשר שחקן כדורסל קולע כל כך הרבה, לא במקרה של באם, לא במקרה של קובי, ולא במקרה של ווילט – זו סתם אנומליה מגוחכת שאין לה קשר לכדורסל תחרותי. זה קורה לפעמים, וזה בסדר, אבל זה לא באמת אומר שום דבר על השחקן, על המשחק, או על המציאות.
.
פעם בחיובים קלעתי 15 זריקות עונשין רצופות. מי שעמד מאחרי וחיכה לקבל את הכדור ממש התעצבן. לא היו משמעויות אחרות לאנומליה הזו. מ.ש.ל

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא נולדת כשקלעתי 15 רצופות מהעונשין, אז ברור שזה לא נכנס לטופ 30 הופעות שראית
😄😉

עמנואל אוחנה הלקין

לא מסכים, בהחלט יכול להיות. לזה קשר לכדורסל תחרותי. גם אם זה יותר קשה ככל שמספר הנקודות עולה. קובי השיג את ה-81 שלו במשחק תחרותי, כנ"ל מיטשל את ה-71 שלו וכנ"ל ה-63 של ג'ורדן בפלייאוף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בלי לבדוק – אף אחד מהם לא הגיע להישגים ממשיים באותה עונה, ולדעתי זה לא במקרה – הסיכוי לנצח במשחק כדורסל ברמות הגבוהות ביותר כשאתה כל כך תלוי בשחקן אחד הוא נמוך להפליא – מייקל התחיל לנצח כשהתחיל לקלוע פחות, קובי זכה כשהייתה לידו קבוצה של ממש, וכשלא לא זכה, ומיטשל לא מצליח גם בגלל שהקבוצות שלו לא מספיק טובות, עם או בלי קשר אליו.
.
כמו שאיש אחד חכם (לא) אמר פעם – "שיאים אישיים זה סוג של חרטאבונה" גרג פופוביץ', שם, שם

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
MBK
MBK
11/03/2026 17:51:40

בעונת ה 63 של מייקל (1986)
מייקל היה פצוע
הוא חזר על הגבלת דקות והקבוצה לא רצתה להיות בפליאוף (משהו שמייקל לא הסכים לקבל, צפה בריקוד האחרון)
מייקל היה ווינר
הוא הפסיד במשחק ה 63 וספג מחמאה שנכנסה לפנתאון מהשחקן הטוב בעולם בשעתו שאמר – היום ראינו את אלהים מחופש למייקל ג׳ורדן
מה יגידו על אדביו? היום ראינו קוקסינל גיבור על חלשים?
2 תצוגות ענק של שחקנים עם 60 ומעלה בסיום הרבע השלישי (קובי מול דאלאס, קליי מול אינדיאנה) לא שיחקו את הרבע האחרון במשחק גמור

עמנואל אוחנה הלקין

נכון, אבל משחק אחד שבו שחקן מתפוצץ לא בהכרח אומר שקבוצה תלויה בו יותר מדי. לפעמים כן (קובי), לפעמים לא (אדאביו).

עמנואל אוחנה הלקין

אגב לגבי קובי אני בכלל לא בטוח שהלייקרס הייתה תלויה בו יותר מדי. היא הייתה תלויה בו כמה שצריך בהתחשב בשחקני ליגת העל ששיחקו איתו באותה עונה.

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
11/03/2026 20:28:57

ספציפית במקרה הזה, ההתקפה של מיאמי הייתה תלויה בו מכיוון שלא היו בסגל של מיאמי למשחק הזה סקוררים או גבוהים לצורך העניין ולכן באם "נאלץ" לשחק יותר דקות ולקחת יותר זריקות

MBK
MBK
11/03/2026 17:47:36

כאוהד הספרס שחקן של הקבוצה ששדד את התואר האישי משאקיל
אין פלא שאתה לא מבין מה הבעיה עם אדביו

jefffoster10
11/03/2026 16:20:54

אני די חושב שבאם הוא היחיד שאי אפשר לבקר בקשר לתצוגה הזו. את ההיט על הקרקס אפשר לבקר, את וושינגטון בוודאי וגם את הליגה שעוד לא אמצע מרץ ועשר קבוצות איבדו עניין בלעלות לפלייאוף, הכל נכון.
יפה שהזכרת את ה-50 של מלאכי פלין כי חשבתי על זה והמשחק הזה, היסטורי ככל שיהיה, שייך באמת יותר לצד של 50 למלאכי פלין או 51 לברנדון ג'נינגס או 70 לדווין בוקר, מאשר לצד השני של 48 נק' ללברון מול בוסטון, 50 נק' ליאניס במשחק 6 בגמר או אפילו ה-55 של קוואי מוקדם יותר העונה. כתבת נכון, זה יישאר ואני אוסיף – ושם זה יישאר, זה לא יתפוס נפח וממדים כמו ה-63 של ג'ורדן
זה מאוד נראטיבי כל הסיפור הזה בסוף, לדעתי הבלתי חשובה ההיסטוריה תזכור יותר את ה81 של קובי מאשר את ה83 של באם

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  jefffoster10

אולי תזכור יותר את קובי, אבל משמעות המשחק הזה ומקומו בספרי ההיסטוריה נפגעה בעקבות ה83 של באם. זו דעתי.

NBA בדם
11/03/2026 16:36:58

שניכם צודקים. את קובי יזכרו יותר אבל ההישג של באם מוריד מההישג של קובי למרות הקרקס כי בספרי ההיסטוריה הוא יירשם מעליו, וכבר קובי לא היחיד בעידן המודרני שהגיע ל 80 נק ומעלה.

הקיפוד
הקיפוד
11/03/2026 16:31:01

אני ממש אהבתי את הניתוח הנל
https://www.youtube.com/shorts/-iixhZDDvEY

edani
edani
11/03/2026 16:35:54

סליחה אבל אני משתגע מהביקורת. כאילו שכל יום מישהו בליגה מגיע להישג כזה. כן, המשחק לא היה תחרותי, כן בשתי הדקות האחרונות ניסו לגרום לו להגיע לשיא (אגב, גם 70 הנקודות של בוקר נעשו בניסיון לשבור שיא). אז מה? כמה אנשים עשו את זה לפניו מול וושינגטון העלובה?

אז תעמדו ותמחאו כפיים או תקללו, אף אחד לא יכול לקחת ממנו את ההישג הזה.

ואגב, אם תעמידו אותי מול סל ריק ותבקשו ממני לזרוק את אותה כמות זריקות אין מצב שאני מגיע 40 🙂

MBK
MBK
11/03/2026 17:53:28
הגב ל  edani

אם ככה
אני מחזיק בשיא הנקודות בכל הזמנים
בכיתה ח׳ שיחקתי מול אריה גבריאלוב אחד על אחד ולמרות פיגור של 20
ניצחתי 152-118

איש הערפל
איש הערפל
11/03/2026 18:45:24
הגב ל  edani

אם ככה מה דעתך על מה שהיה בסדרת הפלייאוף בין סקרמנטו ללייקרס במשחק 7 ב2002?

איש הערפל
איש הערפל
11/03/2026 18:40:33

יש נקודה אחת שמשום מה אף אחד לא מדבר עליה.
יש חיבור מאוד חזק בין הימורים שהפכו לחוקיים למשחקי nba כולל שחקנים עצמם או מקושרים שמהמרים, כל מי שאני מכיר כאן בארה״ב כמעט מהמר על המשחקים, מאוד מאוד מוזר לי מה שקרה שם עם כל זריקות העונשין ואני תוהה אם יש קשר, אני חושב שכן וחבל, עוד אלמנט שהפך את הליגה הזאת להארלם גלוב טרוטרס מאשר ליגה תחרותית.
וכן סן אנטוניו יקירת האתר לא פעם אחת שיחקה מלוכלך (אבל לנצח ידבר עם הלייקרס-קינגס), זה וכמובן כל הטנקינגס שהם עשו כמה וכמה פעמים.
לגבי קובי ושיאים, לא היה לי ספק שזה יישבר עם האין הגנות בשנים האחרונות, כמו שלא מעט דוחקים אותו מכל מיני רשימות מפגרות אז בטח גם זה יישכח, שיהיה, לא באמת רלוונטי, אני זוכר את זה.

הקיפוד
הקיפוד
11/03/2026 19:25:19

יש שלושה דברים שאסור לדבר עליהם בצורה שלילית לדעת רבים פה
גורדן, ושנות 90 בכללי
ספרס
ווריורס

איש הערפל
איש הערפל
11/03/2026 18:42:41

ואני מוכן להתערב ששיא ה100 נקודות יישבר בקרוב אם לא יעשו שינויים בליגה.

amoshi
amoshi
11/03/2026 20:29:43

גם זה שוושינגטון שמה עליו שלושה שומרים בשביל למנוע את השיא זה לא תקין, עדיף שהיו משחקים רגיל כולם.

אבג
אבג
11/03/2026 20:55:07

ההערצה לאנס לא היתה מובנת לי מעולם.
העונה הרגילה היא אך ורק משחקי אימון וסטטיסטיקות אישיות.
שחקנים נכנסים 2 דקות לסוף במשחק גמור להשיג עוד ריבאונד שחסר להם לטריפל דאבל או עוד 2 נקודות שחסרות להם להגיע ל 50.
קורה כל בזמן.
ניצחון זה דבר מישני העיקר להתאמן וסטטיסטיקה אישית.
באם לא שונה מכל שחקן אחר ושחק י הליגה היו מתים להחלף איתו

The Ljos of the Rings
11/03/2026 23:04:24

אני באמת לא מבין. משחק סוף עונה מנומנם בין קבוצת מרכז טבלה לקבוצת תחתית של טנק הופך ברגע רנדומלי ומאולתר אחד לסיפור מתח מדהים, מאבק אימתני בין הקבוצות, שסחף אחריו כמעט את כל אוהדי הענף באשר הם לעקוב אחר התקדמות ההישג המטורף והאם יקרה או שמא יצליחו לעצור אותו.

הדובדבן שבקצפת הוא ששחקן שכל הקריירה שלו ידוע בלהיות זה שעושה את הפעולות הכי חשובות שלא מופיעות בלוח התוצאות, הוא זה שחתום על ההישג הכי גדול של לוח התוצאות בעידן המודרני.
מה רע בזה?
כל הכבוד לבאם אדביו. כל הכבוד למיאמי.

וניל טרופי
וניל טרופי
12/03/2026 1:04:54

באם שחקן מצויין. מי שקולע 30 ברבע הראשון זכאי לנסות לשבור שיאים. מי שקשה לו לעכל שישתה סודה.

trusttheprocess
trusttheprocess
12/03/2026 1:56:48

אני מבין למה הוא עשה את זה , בעוד 10 שנים אף אחד לא יזכור מי היה באם אדביו.
עכשיו הוא בספר השיאים אז כל פעם יזכירו אותו כשמישהו יתקרב 80 נקודות

שי אבן צור
12/03/2026 16:25:37

אהבתי את הנקודה שלך ש'אם הוא היה יורד מהפרקט עם 68 נקודות בתחילת הרבע הרביעי, חצי מהטייקים של אנשי הניינטיז היו ש"שחקנים לא הולכים היום עד הסוף"'

גם הקביעה ש'אין מה לעשות. שיאים נקבעים מול קבוצות רעות' נכונה לגמרי
השיא הזה הוא שיא לא מעניין וזניח כמו איזה שיא גינס ביזארי וכל דיבור עליו מיותר בעיני