חם מהתנור-26.10: גל מקל ממשיך בדאלאס/רועי ויינברג

עדכון בקשר לפציעה של סווינגמן המג'יק, ויקטור אולאדיפו, עליה דיווחנו אתמול. הבחירה השנייה בדראפט 2013 צפוי לפספס כחודש עקב פציעתו, ולחזור בסוף נובמבר. בעונה האחרונה, השחקן קלע 13.8 נק' עם 4.1 ריב' ו-4.1 אס' למשחק.

*

דאלאס מודיעה היום על השחקנים שהיא חותכת מסגלה. הקבוצה חתכה את הסנטר ברנרד ג'יימס, הגארד דורון לאמב והפורוורד איוון ג'ונסון. כמו כן, הפאוור הותיק צ'ארלי וילאנובה יהיה חלק מהקבוצה בעונת 2014/15. עקב כך, לפי רדיו ESPN בדאלאס, מקל, שקלע בעונה האחרונה 2.4 נק' עם 2 אס' למשחק.

*

בינתיים בקליבלנד: הקבוצה, כצפוי, האריכה את חוזהו של דיון וויטרס בשנה אחת. ב-2013/14, וויטרס קלע 15.9 נק' עם 2.8 ריב' ו-2 אס' למשחק, והוא צפוי להשלים חמישייה לצדם של טריסטן תומפסון, לברון ג'יימס, קווין לאב וקיירי אירווינג.

המועדון לא נמצא בשום שיחות על הארכת חוזה עם הפורוורד טריסטן תומפסון, דבר האפשרי עד ה-31 באוקטובר, הדד-ליין להארכת חוזים לנבחרי הסיבוב הראשון בדראפט 2011. ב-2013/14, ת'ומפסון קלע 11.7 נק' עם 9.2 ריב' למשחק.

*

לאחר שלא הרשים במיוחד במחנה האימונים, הקליפרס חותכת את הפורוורד ג'ו אינגלס, שעלה לכותרות בזכות משחקו באליפות העולם האחרונה והזכייה ביורוליג עם מכבי תל אביב. הגארד ג'ראד קנינגהאם זכה במקום האחרון בסגל של הקבוצה.

*

ג'רמי טיילר, הבטחת כדורסל התיכונים והבחירה ה-39 בדראפט 2011, חתם בשנחקסי זיוגיו מהליגה הסינית. סין היא המדינה הרביעית של טיילר בקריירה, אחרי ישראל (מכבי חיפה), יפן, ארה"ב (ניו יורק, אטלנטה, גולדן סטייט, די ליג). ב-80 משחקי נבא קלע 3.8 נק' עם 2.7 ריב' למשחק.

*

הלייקרס ינסו להשיג טרייד על חוזהו הנגמר של סטיב נאש, בשווי 9.7 מיליון דולר. נאש, פעמיים MVP בעבר, לא צפוי לשחק משחק אחד בעונה הבאה עקב בעיות בגבו. נכון לעכשיו, אין קבוצות שמעוניינות בשחקן.

*

אנטוני מורו, גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר, צפוי לפספס את החודש הראשון של העונה (יתכן שיחמיץ עוד שבועיים נוספים), עקב נקע ברצועה הצולבת, ה-MCL. במידה ומורו היה קורע הרצועה, היה מדובר בפציעה מסיימת קריירה, בדומה למה שקרה לעודד קטש וספורטאים רבים נוספים. בעונה האחרונה, במדי הפליקינס, קלע 8.4 נק' למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

    1. למשל מקבוצה שהולכת לשום מקום ורוצה להפטר מחוזה רב שנתי בשביל חוזה מסתיים שגם את השנה הזו שלו הביטוח משלם.

    2. כל קבוצה שיש לה שחקן עם חוזה כבד ל 3-4 שנים, יכולה למסור אותו ללייקרס תמורת החוזה של נאש ואז היא תמצא את עצמה עם תקרת שכר פנויה בשנה הבאה.

  1. Mcl היא רצועה עקיפה תיכונית
    בעוד ACL I PCL. הן הרצועות הצולבות
    קטש פרש בגלל שהסחוס שלו נגמר
    אם אני לא טועה מארק גאסול סבל מנקע ב mcl וחזר כמו פנתר
    יש את מוש השור שיכול לעזור
    בשורות לא טובות לאוקלהומה

    1. כנראה תהיה עסקה סיבובית בה נאש יעבור לדטרויט תמורת ג'וש סמית (ואן-גנדי ביקש לעשות הכל כדי שיפסיק לזרוק שלשות בקבוצה שלו), והאשים ת'אביט לפילדלפיה (פצוע בראש).

  2. לגבי טריסטן תומפסטן, הקאבס צריכים להבין איך הם מתכוונים לשלם ללברון, לאב ואירווינג משכורות של מעל 20 מליון. (אירוינג מרוויח השנה רק 7 מליון).
    לענ"ד הם יעדיפו לא להחתים את טריסטן על הארכה כי אין להם מושג איך יראה הsalary cap או מה יהיהו הדרישות של לאב ולברון עוד שנה. מקסימום שנה הבאה הוא יהיה restricted והם יחתימו אותו (אין כל כך חשש שהוא ינסה לעזוב).

  3. קחו מבט ברשימת השחקנים החופשיים בקיץ הבא.
    למשל רוז'אן רונדו, קמבה ווקר, קליי ת'ומפסון, דווין וויד, רודי גיי, לברון ג'יימס,קוואי לאנרד, למרקוס אולדריג', קווין לאב, גרג מונרו ואפילו קווין דוראנט. שוק מטורף!

    1. רק שדוראנט הופך לחופשי בעוד שני קיצים. אני יודע שנוטים לשכוח את זה כי כל יומיים אתה שומע על קבוצה שמחתימה חבר/דוד/מאמן מהתיכון/עוקב בטוויטר/דוור לשעבר שלו, אבל זה לצערנו המצב

      1. ואם לברון יעיז לעזוב את קליבלנד אחרי עונה אז הוא יהפוך באופן רשמי לאדם השנוא ביותר בתולדות הספורט…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט