מעורב הופס ליום רביעי: יצא שחמשת הנבחרים הראשונים גם ממלאים את החמישייה הטובה מכולן. היחידים שקלעו בול היו סמיילי ומנחם לס / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: יצא שחמשת הנבחרים הראשונים גם ממלאים את החמישייה הטובה מכולן. היחידים שקלעו בול היו סמיילי ומנחם לס / מנחם לס

1.ללוקה דונצ'יק הייתה חצי עונה ראשונה מעולה ביותר. בחצייה השני יכולתו של לוקה על הפנים. ועוד דבר (יצא בחרוזים!): הוא עליון בחצי הראשון. בחצי השני הוא בינוני!

מעורב הופס ליום רביעי: יצא שחמשת הנבחרים הראשונים גם ממלאים את החמישייה הטובה מכולן. היחידים שקלעו בול היו סמיילי ומנחם לס / מנחם לס

Jקרדיטan 20, 2026; Denver, Colorado, USA; Los Angeles Lakers guard Luka Doncic (77) reacts after a play in the third quarter against th: e Denver: Nuggets at Ball Arena. Mandatory Credit: Isaiah J. Downing-Imagn Images

הפוסט הזה מבוסס על פוסט שהופיע היום עליו ב-FADEAWAY WORLD: לוקה היה זוכה בתוארים רבים, והערצה גדולה, אם המשחקים היו מסתיימים בחצי.

Luka Doncic Is Legendary In First Half But His Performance Drops Massively During Second Half Of Every Game)

לוקה הוא ווניל אירופאי שלא אמור היה להגיע לנ.ב.א ולהשתלט על כמה משתנים במשחק. הוא בנה לעצמו רפיוטציה של אחד השחקנים הבלתי עצירים בכדורסל.

נכון להיום, לוקה קולע בחצי הראשון 19.6 נק' למשחק עם 5.0 אס' ו-4.0 ריב', כשהוא קולע 49.3% מהפארקט, 37.9% מהטריי, ויש לו טרו שוטינג מעולה ביותר של 63.7%. אלה מספרים דומיננטים.

הוא מוביל את הליגה בחצי הראשון בהפרש גדול.

אבל אז בא החצי השני של המשחק וכנראה שכושרו הגופני הנמוך מוריד את אחוזיו בצורה די רצינית: בחצי השני של המשחקים הוא קולע 13.8 נק' עם 3.9 ריב', ו-3.7 אסיסטים כשהיעילות שלו יורדת ל-44.3% מהפארקט ו-32.3% מהטריי, והטרו שוטינג יורד ל-56.8%

המחצית השנייה מגיעה והירידה ביכולת של לוקה לא מובנת, כשהסיבה היחידה שיכולה להיות מובנת היא כושרו הגופני.

What makes this more fascinating is that it is not new!

בעונה שעברה הנפילה מהמחצית הראשונה לשנייה הייתה כמעט שווה לירידה של העונה העכשווית: ב-2024 שהפכה ל-2025. הטרו שוטינג שלו ירד מ-61.1% ל-55.7%. הוא קלע בחצי הראשון 16.1 נק' ב-45.9% דיוק, ו-38.5% מהטריי. בחצי השני הוא קולע 12.2 נק' ב-43.7% מהפארקט ו-34.2% מהטריי

Among the 22 players who averaged at least 12 second-half points last season, Doncic was the second least efficient scorer, ahead of only Paolo Banchero. His efficiency and scoring drop-offs were the largest of that group.

This year tells the same story. Of the top 15 second-half scorers in the league, only Doncic and Tyrese Maxey post a lower true shooting percentage in the second half compared to the first. Maxey’s dip is modest, dropping 0.8 points in volume and about five percentage points in efficiency. Doncic, on the other hand, drops 5.5 points and nearly six percentage points intrueshooting. Relative to his peers, it is a statistical anomaly.

חשוב לציין ששאר השחקנים המובילים מ-ש-פ-ר-י-ם את הסטטיסטיקות שלהם מהחצי הראשון לשני. ישנן שתי אפשרויות לירידה אצל לוקה: חולשה גופנית, או חולשה מנטלית כשהמשחק מתקרב לסיומו. אני לא מאמין שישנה לו חולשה מנטלית; אני מאשים את כושרו הגופני ומשקלו הרב לגובהו כסיבה היחידה לירידה בתפוקה שלו בחצאי המשחק השני!

לפני שתאשימו אותי, מנחם לס, בהעדפת אמריקאים על אירופאים, אז אני מזכיר לכולם שלוקה עדיין קולע 32.8 נק' למשחק עם 8.5 אסיסטים, ו-7.7 ריבאונדים למשחק שלם עם 47.1% דיוק, 35.5% מהטריי, עם טרו שוטינג של 61.2%. לוקה הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה, שיכול היה להיות אפילו גדול יותר עם כושר גופני משופר יותר!

2. מה יחסי אל לוקה?

3. תוצאות הסקר האחרון על גדולי שחקני ה-NBA בכל הזמנים

השניים היחידים שבחרו במייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס, מג'יק ג'ונסון, קרים עבדול ג'אבר, ולארי בירד היו סמיילי, ואני, ומי שיגיב שבוודאי הצבעתי אחרון, אז לידיעתכם אני בחרתי ראשון. זה יצא מצויין כי זאת גם החמישייה האולטימטיבית: מג'יק בפוינט, מייקל בשוטינג גארד, לברון ג'יימס בסמול פורוורד, לארי בירד בפאור פורוורד, וקרים עבדול ג'אבר בסנטר (ניתן להחליף את לברון ולארי בירד בתפקידים). אני מתנצל בפני טים דנקן שאולי היה נבחר לפני לארי בירד אילולא רשמתי את שמו אחרון ברשימת הבחירה.

בחר את חמשת שחקני הנ.ב.א הטובים ביותר בהסטוריה

מייקל ג'ורדן

19.18% (256 votes)

לברון ג'יימס

12.96% (173 votes)

מג'יק ג'ונסון

12.13% (162 votes)

קרים עבדול ג'אבר

11.91% (159 votes)

לארי בירד

10.71% (143 votes)

טים דאנקן(Other)

7.04% (94 votes)

סטף קרי

5.24% (70 votes)

קובי בריאנט

3.9% (52 votes)

ביל ראסל

3.52% (47 votes)

ניקולה ג'וקיץ'

3.3% (44 votes)

שאקיל אוניל

2.77% (37 votes)

ווילט צ'מברליין

2.02% (27 votes)

האקים אולג'ואן

1.35% (18 votes)

קווין דוראנט

0.52% (7 votes)

דוקטור ג'יי

0.45% (6 votes)

קרל מלון

0.37% (5 votes)

צ'ארלס בארקלי

0.3% (4 votes)

קוואי לינרד

0.3% (4 votes)

פיט מרביץ'

0.22% (3 votes)

ג'ון סטוקטון

0.22% (3 votes)

אלג'ין ביילור

0.22% (3 votes)

אלן אייברסון

0.22% (3 votes)

לוקה דונצ'יק

0.15% (2 votes)

אוסקאר רוברטסון

0.15% (2 votes)

דראזן פטרוביץ'

0.15% (2 votes)

בוב קוזי

0.15% (2 votes)

אייזיה תומאס

0.15% (2 votes)

דייויד רובינסון

0.15% (2 votes)

דירק נוביצקי

0.07% (1 votes)

ג'רי ווסט

0.07% (1 votes)

כריס פול

0.07% (1 votes)

ג'יאניס

0% (0 votes)

דוויין ווייד

0% (0 votes)

קווין גארנט

0% (0 votes)

Live results

Back to poll

1,335 votes

Powered by StrawPoll

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
49 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא סובל אותו בגלל סגנון משחקו+ההצגות מלך הבידורסל. השחקן הכי מגעיל לצפייה בליגה.
הארדן הלבן

NBA בדם
25/02/2026 10:12:18

מסכים עם הדימוי הארדן הלבן אבל זה קצת עושה עוול להארדן שבשיאו היה הרבה יותר טוב והרבה יותר מהנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

אמת להארדן בשיאו היה יותר סקילס והוא גם המציא את הרמאויות זה היה חידוש.

hagay81
25/02/2026 5:51:49

https://www.youtube.com/watch?v=j0bs1zn-6v0 כולם אומרים התחרויות של 87 ו88 היו הכי גדולות, אבל איך אפשר להתחרות בזאת של 85, עם ג'ורדן, וילקינס, דרקסלר וד"ר ג'יי?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/02/2026 6:25:55
הגב ל  hagay81

רציני? אלה הטבעות ששחקני NBA היום עושים בחימום בשביל הפאן..

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/02/2026 6:27:00
הגב ל  hagay81

אגב התחרות הכי גדולה עד כה הייתה ארון גורדון האגדי מול זאק לוין. לא 87 ולא 88 ולא 69.

NBA בדם
25/02/2026 12:17:48

אמת.

עמיחי קטן
25/02/2026 6:44:57

תודה מנחם.
הנתונים שהבאת מעידים בעיקר על קבוצה לא מאוזנת ועם כישרון התקפי תיאורטי יותר מאשר משהו שאפשר לעבוד איתו בפועל. הלייקרס לקחו את לוקה מההפקר ובינתיים לא עשו כמעט שום דבר כדי לבנות קבוצה טובה לידו, וגם אם את לברון קשה להזיז, הם היו יכולים לעשות יותר. כמי שלוקה הוא אחד השחקנים האהובים עליו, אני מאוד מקווה שהם יעשו משהו משמעותי בנידון בקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא בנו לידו… יש,שחקנים מצויינים בטראקרס פשוט לא עושים איתם כלום.
שנה הבאה יבנו את יאניס לידו ונראה מה יצליח לעשות.

עמיחי קטן
25/02/2026 8:26:39

ריבס אחלה שחקן ולברון הטוב ביותר בגילו, אבל לשניהם יש חסרונות ברורים והם לא מספיק טובים כדי להיות אופציה 2-3.
חוץ מהם, מי שם שחקן חמישייה לגיטימי?
אייטון בימים הטובים שלו שזה שליש מהמשחקים בערך?
סמארט שעושה רק הגנה?
האצ'ימורה שקולע רק פעם בשני משחקים?
לוק קנארד שהוא קלעי סבבה מהספסל?
ברוני שהשתפר קצת ויכול להצליח בנס ציונה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח ריבס סטאר שחקן תותח על מפלצת.
סמארט שחקן סבבה לגמרי.
אייטון שחקן טוב אם ימסרו לו. האצימורה שחקן טוב אם ימסרו לו.
לוק קנארד שחקן מעולה.
ברוני תותח לא מקבל בגלל דקות.
תן קבוצה כזאת לכל סטאר אחר בליגה והם קונטנדרית ובצמרת.
לוקה הוא בול הוג קשה ביותר כל המשחק למען הסטט שלו לתפור אס פיקטבים ברישום כוזב, הכל חייב לעבור דרכו, לא שומר בכלל ברמה הכי זוועתית שיכולה להיות.
לברון בהחלט הבעיה שם הוא תוקע את הקבוצה אבל גם שהוא לא יהיה הטראקרס לא יעשו כלום, אולי אם יעברו למזרח יהיה להם סיכוי להגיע לגמר בשנים הקרובות.
גם לוקה ויאניס יחד לא רואה אותם עוברים את אוק או הספרס בסידרה.

אשך טמיר המקורי
25/02/2026 8:51:34

ריבס השחקן הטוב בלייקרס, בהפרש.
ומתמודד בכיר על השחקן האמריקאי הטוב ביותר (לדעתי בשלישייה עם מיצ'ל ובראון).
הצ'ימורה פרח בלייקרס והפך לשחקן מעולה אבל נמחק מאז שהשקץ חזר.

עמיחי קטן
25/02/2026 9:04:23

ריבס שחקן מצוין. יהיה אופציה שלישית טובה או אפילו אופציה שנייה בקבוצה בה הכוכב הוא לא גארד

LiorD
25/02/2026 12:25:06

הקבוצה לא מאוזנת בעיקר כי אין שם סנטר דומיננטי. ודומיננטי זה אומר גם התקפי וגם הגנתי. בקיצור לא אייטון.
לוקה מאוהב בכדור, אז אין יותר מדי מה לחפש רכזים או קלעים.
צריך סנטר מגוון (כמו AD בשיאו), שיעשה מהזריקות הרעות של לוקה ריבאונד התקפה, ויהפוך את הלייקרס לקבוצת הגנה בינונית עד סבירה מינוס.
מאחר ואני לא רואה איך הלייקרס עושים את הנס ומצרפים את יאניס (למרות שאחרי ה"טרייד" על לוקה הכל אפשרי), אז כנראה שהם ימשיכו לדשדש. קבוצת סיבוב ראשון כזו.

נערך לאחרונה 3 חודשים לפני על ידי LiorD
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  LiorD

יאניס סגור בטראקרס. יקבלו ריבס ובחירה ועוד בחירה גבוהה מהליגה.

עמיחי קטן
25/02/2026 15:29:42
הגב ל  LiorD

הקבוצה לא מאוזנת כי 3 השחקנים הכי טובים שלה הם מובילי כדור שלא משחקים כל כך בצבע (לברון בגלל הגיל כדי לחסוך מאמץ). אם היה סנטר טוב יותר מאייטון זה ודאי היה מוסיף, אבל אפילו פורוורד כמו סיאקם במקום לברון/ריבס, שלא מאוד מצטיין בריבאונד אבל יודע לשחק בצבע, היה מביא להם איזון

Berch
25/02/2026 7:39:25

תודה על המעורב
אהבתי מאוד את לוקה בדאלאס
בלייקרס קצת פחות
(סורי מומי)
😊

סוסמעץ
25/02/2026 7:45:18

תודה רבה דוק
==
לוקה הוא דוגמא מצערת לכוח המשחית של אמריקה.
משחקן שנותן הצגות, הפך לעוד אחד שעושה הצגות.
==
בידורסל במיטבו.

שדות פופ לנצח
25/02/2026 7:59:07

מנחם, לוקה חזר מהפגרה רזה ובכושר… זה היה הנושא העיקרי שכולם דיברו עליו בתחילת העונה אז ההבדל באחוזים בין המחציות לא נובע מכך…בכלל היחס המזלזל ללוקה בשל יכולתיו ההגנתיות הבינוניות הוא חסר פרופורציות…כמעט לכל קבוצה יש שחקן שמחביאים אותו בהגנה ומשאירים אותו על המגרש בגלל שהוא עילוי התקפי, דוגמאות – סטף קרי, ברונסון, לילארד, יוקיץ…והרשימה עוד ארוכה…הגיוני בעיני ששחקן אירופי יתקשה לשחק בהגנה מול אתלטי העל שמתפתחים בארה"ב , לוקה לא עצלן ולא טיפש הוא פשוט נחות מבחינה אתלטית בגלל זה הוא קולע את הסלים שלו מרחוק או בחדירות חכמות ולא מטביע על הראש של שחקנים…רוב אוהדי הכדורסל מעריכים את מה שהוא תורם למשחק אבל אלו שבאים למשחק בשביל לשנוא מישהו מצאו מטרה מושלמת שתחליף את לברון בעתיד

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
25/02/2026 8:42:38

אני גם בדעה של לא לשנוא שחקנים ולהינות מגדולתם (כל הזמן מנסה להגיד לבן עשר שלי שייהנה מלראות את לברון כל עוד אפשר על אף שהוא הייטר רציני), אבל חייב לציין שלוקה זו רמה אחרת של חוסר אכפתיות. ראיתי בזמן אמת את הדוגמה שמנחם הביא אתמול, וזה דבר חוזר אצלו, לריב עם השופטים ולהשאיר את ההגנה עם ארבעה שחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קשקוש רשמת תאמין לי.
יש הבדל בין מגן חלש שמנסה בכל כוחו לשמור את המיטב ולעזור לקבוצה ונתונים פיזים מכשילים אותו (סטף למשל) לשחקן עצלן, בטלן, שלא מוכן לזוז, לכופף ברך, להתאמץ, מטייל על במגרש, נח על קו העונשין ומחלק הוראות עם הידיים כאילו זז, לא יורד להגנה כי אין לו כוח לרוץ אז מתווכח יעני עם השופט דרך קבע. ולוקה בקטגוריה ב פה

נערך לאחרונה 3 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שדות פופ לנצח
25/02/2026 11:25:24

אם לוקה היה עצלן ובטלן אז הוא לא היה משחק כדורסל שדורש מאמצים פיזיים ללא הפסקה, שמירה על משקל ומשטר אימונים קשוח ..כסף כבר הרוויח מספיק לחמש דורות…יכול לשבת בבית ולהתבטל כאוות נפשו…זה שאתה החלטת שהוא לא שומר בגלל אופי מחורבן זה לא אומר שזה נכון, זה רק מוכיח שאתה כרגיל הקשקשן הכי גדול כאן שזורק כל מה שבא לו בראש בלי שום הוכחות וכשמעמתים אותו עם אמירות מהעבר שהוכחו כלא נכונות מתמם ואומר שהוא לא אמר אותם בחיים …אבל תמיד יהיו כמה מטומטמים (חלקם אותם מטומטמים) שיריעו לך ויחשיבו את החרא שאתה מפזר לדשן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם היה לך זוג עיניים היית רואה שלוקה לא בכושר ועומד במגרש אבל תכף תגיד שזה בגלל הריווח ועוד שטויות.
אצלך אתה פולט 100 אחוז שטויות במעט דעות שלך שאתה מעיז לומר
אצלי זה 20 אחוז שטויות ואני זורק הרבה יותר ממך.
בלי קשר כמה פעמים ניסית להמציא שקרים שכאילו אמרתי והוכחות לא היו, תנסה שוב.
לוקה מתאמץ בהגנה בדיוק כמו גה מוראנט או טריי יאנג וכו
גם בהתקפה שאין פרוטקשין מהשופטים רואים שמאד אפשר להגביל את לוקה והיא נהיה אדום מעצבים ומתקשה מול לחץ והצקה תמידית ראו את זה בהרבה משחקים גם ברמת נבחרות וגם בnba.
פשוט שהשופטים מגינים ואתה נופל שקשה לך ונותנים לך שריקות אז אתה בלתי עציר ויש לו ימים טובים שהסטפבק נכנס והוא נראה waaw.
חלק מהזלזול שלו נובע מכוח משחית הפינוק מהשופטים והכסף הרבה שכבר מסודר לדורות זה חלק מהסיבות שהוא לא מתאמץ לשמור.

נערך לאחרונה 3 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שדות פופ לנצח
25/02/2026 13:38:10

יש לי זוג עיניים בדיוק כמוך וזה לא סוד שלוקה לא שומר טוב, מה שאין לי זה את היכולת המופלאה שלך לדעת שזה קורה בגלל שהוא בטלן ועצלן…כנראה שאתה צופה בכל האימונים של הקבוצה וניהלת עימו שיחות עומק שבהם הוא התוודה בפניך שכל מה שמעניין אותו זה לקבל את הכסף ולעשות שנ"צ של 5 שעות מדי יום …בהגיון שלי אם שחקן לא יתן את המקסימום שלו הוא ידחק החוצה מהליגה, יש מספיק שחקנים כשרוניים שמוכנים לעבוד קשה .. רק לך שימון הגאון אין תחליף, למרות שחגי מנסה לדחוק אותך מפסגת הקשקשנים

שי אבן צור
25/02/2026 14:59:03

אם חגי זה גלית דיסטל אז שמעון זה מירי רגב, האב המייסד של חרטטני האתר. אין לו תחליף

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/02/2026 8:24:38

תודה רבה מנחם

Smiley
25/02/2026 9:49:13

לא. אצלי לברון לא בחמישיה.

מג'יק
ג'ורדן
בירד
דאנקן
קארים.

NBA בדם
25/02/2026 10:35:12

מעורב גדוש בכל טוב
לברון במקום השני זה ההוכחה שהאתר לא הייטרי כפי שנראה. הם אולי צעקניים אבל לא רבים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

מעיד שיש המון רפי הבנה באתר

NBA בדם
25/02/2026 11:02:05

😂 😂 😂 😂
או מעט

שי אבן צור
25/02/2026 14:55:57

אז אין הצטרפות מי יודע מה לאיגוד שלך

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/02/2026 12:59:26
הגב ל  NBA בדם

לגמרי. והגיל הממוצע באתר כפי שהתברר בסקר אחרון הוא דיי גבוה, דבר שמיטיב עם ג׳ורדן. לברון השחקן הגדול בדורו ללא עוררין וגם אוהד ישראל מסתבר 🙂

Penny
Penny
25/02/2026 15:05:28
הגב ל  NBA בדם

חחח, צעקני בהחלט אבל זה לא אומר שאי אפשר להודות בגדולה של שחקן כשאני רואה אותה.
מתעב אותו לגמרי, אבל אם מורידים את האישיות וההתנהגות ונשארים עם כדורסל נטו – הוא אחד הגדולים אי פעם ושמתי אותו בחמישיית כל הזמנים שלי

NBA בדם
25/02/2026 15:07:16
הגב ל  Penny

👍

עמיחי קטן
25/02/2026 15:27:28
הגב ל  NBA בדם

אני הייטר של לברון, מעריך אותו כשחקן, וחושב שזה לגיטימי לא לדרג אותו בחמישייה או כן לדרג אותו בחמישייה

NBA בדם
25/02/2026 15:35:37

מי שמוריד את הסלידה מהאישיות שלו ומתייחס נטו לכדורסל ולרזומה לא יכול לשים אותו מחוץ לחמישייה – מקום שישי ומטה. אין 5 שחקנים שילוב של הישגיות ויכולת ברמתו.
לברון הוא טופ 3, שמייקל וקארים בתוכם.

עמיחי קטן
25/02/2026 16:19:18
הגב ל  NBA בדם

אז תתפלא

NBA בדם
25/02/2026 16:20:02

תביא 5 שמות שראויים להיות מעליו

עמיחי קטן
25/02/2026 16:33:45
הגב ל  NBA בדם

אני פחות בעניין של דירוגים, אבל תסתכל על התגובה של סמיילי למשל. אני אפילו לא נכנס לשאלה האם ועד כמה אני מסכים איתו, אבל הוא הביא 5 שמות ראויים

NBA בדם
25/02/2026 17:02:42

כולם שמות ראויים אבל מה הקשר דאנקן מעל לברון? ללברון 2 mvp יותר עם יותר שנים בטופ והרבה יותר גמרים.
מג'יק ובירד נולדו עם כפית זהב בפה, שיחקו בסופר טים מהשנייה הראשונה שלהם, ולמרות זאת הוא לא נופל מהם בהישגיות ויש לו הרבה יותר שנות פריים מהם.

עמיחי קטן
25/02/2026 17:05:58
הגב ל  NBA בדם

אתה כבר נכנס לדיון עצמו. אני חושב שכל הגולשים הקבועים כאן יודעים מה דעתך בנושא, והיא כמובן לגיטימית, אבל לא הכרחית

NBA בדם
25/02/2026 17:09:30

האם לגיטימי לשים את מייקל מחוץ לחמישייה?

birdman
birdman
25/02/2026 12:23:46

אצל הרבה מאמנים הכוכבים יוצאים לקראת סוף הרבע הראשון, וחוזרים לדקות האחרונות של המחצית – ז״א את הרבע השני משחקים עם החמישייה השנייה. נראה לי חלוקת הדקות של לוקה צריכה להשתנות.

ירון, החלום
ירון, החלום
25/02/2026 13:09:07

בס"ד
תודה רבה.
השנה לפחות, כמעט כל ההפסדים של הלייקרס הם תבוסות.
אולי בגלל זה חוקה מתייאש ומטריד הילוך בחצי השני.
לגבי שנה שכףעברה, בהחלט היתה לו בעיית משקל.

Avri
Avri
25/02/2026 15:09:01

אני מבין שזה רק בשביל הספורט, אבל אני לא אוהב דיבורים על עיזים או חמישיות כל הזמנים. זה הרבה השוואות בין תפוחים ותפוזים. אני לדוגמא מאוד מעריך את קארים אבל חושב שיוקיץ' צריך היה לפתוח בחמישייה ההיא. למה הוא ולא שאקיל? או קארים? וואלה לא יודע. מדובר בשחקנים סופר שונים שכולם השיגו סטטיסטיקות של עיזים. אבל יוקיץ' מרגיש לי שחקן על-דורי שגם עם כל הסופרלטיבים נראה שלא באמת הפנמנו שאנחנו חוזים במשהו היסטורי.

לוקה בסך הכל סבבה לגמרי, גם הסטטיסטיקות של החצי השני מצויינות, בעיקר אם לא היו מושוות לחצי הראשון שלו. לא מבין מה יש לשנוא בו. מתלונן לשופטים? נו, שוין, יש חטאים גדולים מזה בעולם הזה. בסך הכל שחקן נהדר שכיף לראות

עמיחי קטן
25/02/2026 15:26:28
הגב ל  Avri

+77

amoshi
amoshi
25/02/2026 16:29:01

משמח לראות שרק 3.9% מהמגיבים באתר לא מבינים בכדורסל