הסלטיקס מזיעים אבל מנצחים את ההיט, הפיסטונס מפרקים את הניקס והפליקנס מפתיעים את הזאבים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסלטיקס מזיעים אבל מנצחים את ההיט, הפיסטונס מפרקים את הניקס והפליקנס מפתיעים את הזאבים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

בוסטון סלטיקס 98 (18-34) – מיאמי היט 96 (26-27):

ההיט הובילו ב-22 אבל בסופו של דבר הסלטיקס נמנעו מהפתעה, כשניצחו ברבע השלישי 15-36 שמחק את כל היתרון של מיאמי. שלשה של ריק וייט 1:30 לסיום מאסיסט של ווץ', שגם חטף מיד אח"כ מפוואל העלתה את הסלטיקס ליתרון שבסופו של דבר קבע את תוצאת המשחק.

וויגינס קלע 26, פוואל הוסיף 24 ואדביו סיים עם 16.

בצד השני בראון סיים עם 29, וייט הוסיף 21, פריצ'ארד תרם 24, ווץ' במשחק הבחורה עלה מהספסל וסיים עם 11 ו-12 וריבאונדים.

דטרויט פיסטונס 118 (13-38) – ניו יורק ניקס 80 (19-33):

כבר ברבע הראשון הפיסטונס השתלטו על המשחק וניצחו את הרבע 17-28, ומשם הפער רק גדל כשההתקפה של הניקס, נראחץ עךןבה עפ 35% מהשדה.

ברידג'ס קלע 19, ובראנסן באחד ממשחקיו החלשים בניקס סיים עם 12 ב-4 מ-20 מהשדה ו-0 מ-8 לשלוש.

האריס וסיוארט סיימו עם 15 כל אחד כשקייד משחק רק 22 דקות וקולע 11 נקודת.

מילווקי באקס 105 (29-21) – אינדיאנה פייסרס 99 (39-13):

הבאקס נטלו את היתרון ברבע השני והגדילו מאוד את ההפרש, והפייסרס יכלו רק לצמק לקראת הסיום אבל לא באמת להתקרב, כשצריך להזכיר כל פעם שעם בחירה מוגנת טופ 4 לפייסרס מאוד מאוד קריטי להפסיד הרבה עד סוף העונה.

נמהרד קלע 22, סיאקאם הוסיף 19, וג'ראס ווקר קלע 15 למפסידים.

קווין פורטר ג'וניור קלע 23, רולינס הוסיף 22 ופורטיס קלע 21 למפסידים.

מיניסוטה טימברוולבס 115 (21-32) – ניו אורלינס פליקנס 119 (40-14):

הפתעה במיניסוטה כשסדיק ביי מוביל את הפליקנס למחוק יתרון 18 של מיניסוטה ולהשיג ניצחון חוץ מפתיע ביותר.

אדווארדס הוביל את מיניסוטה עם 35, רנדל הוסיף 24 והיילנד הוסיף 20 מהספסל.

ביי קלע 30, ציון הוסיף 29 ב-11 מ-13 מהשדה, מרפי קלע 26.

פורטלנד טרייל בלייזרס 135 (28-24) – ממפיס גריזליס 115 (30-20):

ממפיס אחרי שפירקה את החבילה בטרייד דדליין, פתחה טוב והובילה ב-11 בתום הרבע הראשון, אבל פורטלנד הפכה כבר ברבע השני ורצה לניצחון קליל.

ג'קסון קלע 15, ספנסר הוסיף 18 לממפיס מהספסל והיא באמת כרגע קבוצה נטולת כלים.

גרנט קלע 23, הולידי הוסיף 20, דני אבדיה לא שיחק.

סקרמנטו קינגס 111 (41-12) – לוס אנג'לס קליפרס 114 (27-24):

הקליפרס הם עכשיו באופן בלעדי הקבוצה של קוואי לאונרד והפורוורד לקח על עצמו להוביל את הקליפרס לניצחון מול אולי הקבוצה החלשה בליגה, זה הלך קשה אבל הקליפרס הצליחו להנחיל לקינגס את ההפסד ה-11 ברצף.

מונק קלע 18, ריינוד הוסיף 12 והוא היה שחקן החמישיה שקלע הכי הרבה נקודות לקינגס עם הופעה לא מעודדת להואנטר עם 0 מ-5 לשלוש ו-6 נקודות בסה"כ.

קוואי קלע 31, קולינס הוסיף 22 למנצחים שעדיין לא שיתפו את גרלנד או מת'ורין

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
38 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/02/2026 8:47:39

מה קרה ללוקה גרזה? לפי הבוקס סקור הוא שיחק רק 10 דקות. פציעה? ווץ' שתה לו את כל הדקות?
תודה רבה דור.

דוקטור רזי הופמן
07/02/2026 11:05:53

השתיין
שניהם יודעים לשים שלשות וזה ייתרון להמשך, קצת כמו הלטבי והורפורד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ערב עתיר הפתעות, אולי הקבוצות עדיין מסתגלות לשינויים בדד-ליין? תודה רבה דור, אחלה סיקור.

גיא רוזן
07/02/2026 9:54:01

מגמות מעניינות יומיים אחרי הדדליין:

הפיסטונס. הם עדיין אוחזים במקום הראשון במזרח, כאשר נותרו 30 משחקים לסיומה של העונה.
והפער מהמקום השני, הוא ככל הנראה מספיק בשביל לשמור על המקום הראשון בסיומה של העונה הרגילה.
השאלה היא, האם זה מספיק בשביל להגיע לפיינלס?
האם ההחלטה להסתפק חיזוק שולי הקבוצה תצדיק את עצמה בהתבוננות על הפלייאוף הקרוב?
ובכן, לדעתי –
לא.
הפיסטונס קבוצה של המון אנרגיות בהגנה,
עם התקפה טובה אבל צפויה וחסרת "הילוך נוסף" או אופציה 2. בפלייאוף, מול קבוצות מנוסות,
היסטורית זה פשוט לא מספיק. אותן אנרגיות של העונה הרגילה, משמעותן שאין להם תקרה גבוהה בהרבה בפלייאוף. והחד ממדיות בהתקפה? בסדרה של 7 משחקים זה מתכון לסטגנציה.

מהצד השני, הסלטיקס.
אחת ההתקפות הטובות בליגה (מקום 2),
הגנה לא רעה בכלל (מקום 9),
הם בחרו לנצל את הדדליין בשביל להתחזק בעמדה שבשנים האחרונות הפכה משמעותית עבור קונטנדריות (אני חושב שהם שיחקו אותה בגדול עם ההתחזקות בעמדת הסנטר. תרתי משמע…),
ויש להם פוטנציאלית שחקן לא רע בשם טייטום.
אני לא יודע, אם בכלל יחזור העונה,
ואם כן באיזה כושר ותחת אילו הגבלות.
ואני מקווה ממש שהם עובדים עם מומחי רפואת ספורט לפני שהם בוחרים לסכן את עתידו של טייטום,
אבל –
גם אם טייטום נטו במוד "אני כאן בשביל לעזור" עם התרומה המיידית בעומק, קליעה מ-3, וריבאונד,
הקבוצה שכבר כרגע טופ 3 בנט רייטינג הופכת בין רגע לסיכון מול כל קבוצה בכל סדרה.

הצלע השלישית במזרח זו הניקס. לכאורה הם אמורים להיות בדיון. אבל לצערי, זו קבוצה שפשוט אי אפשר לסמוך עליה. הרכב השחקנים שלהם אמור היה לתת הגנה הרבה הרבה יותר חזקה.
ובהתקפה?
ברונסון היה ונשאר סקורר בחסד,
אבל לבדו מתרחש מה שראינו הלילה –
נתקע בקיר והתוצאה ממש לא נעימה (כמה היה לו, 4 מהמון מהשדה?)

השורה התחתונה?
אני מחזיק אצבעות לפייסרס שיצליחו במירוץ השריון השנה,
כך שנה הבאה יהיו הצלע הרביעית במזרח המפתיע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

אם טייטום חוזר בוסטון בגמר ויכולים גם לקחת אם כי לדעתי לא יקחו. אחכ זה הניקס.
דטרויט לא פקטור בכלל לדעתי כל החולשות יצופו בפלייאוף מהסיב השני

נערך לאחרונה 3 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דוקטור רזי הופמן
07/02/2026 11:08:57

השאלה היא איזה טייטום חוזר?
אין טעם להחזיר אותו אם הוא חוזר ממש לפני הפלייעוף. או שיחזירו אותו בהדרגה חודש וחצי לפני או שיוותרו עליו השנה.

עגל
07/02/2026 12:10:44
הגב ל  גיא רוזן

אני מקווה שטייטום לא יחזור השנה, זה יהיה סיכון מיותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס ממש מבסוט בווש

https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=533814

🤣🤣🤣

הימורים

אנדר אובר 30 משחקים במדי הוויז עד שהוא עובר

עגל
07/02/2026 12:11:41

“הוא לא התלהב מהמעבר לוושינגטון”
האנדרסטייטמנט של העשור

PhillySpecial
07/02/2026 14:26:38

זה בכלל לא רלבנטי, בשיאו בן שלושת השבועות הגולם דיוויס היה שחקן בינוני, בארבע חמש שנים האחרונות הוא פשוט שחקן לא רלבנטי לכלום וחבל על כל מילה עליו.
רק קומניגה זה שחקן שקיבל יותר מילים ביחס לכלום שהיא הקריירה שלו.

נערך לאחרונה 3 חודשים לפני על ידי PhillySpecial
דה שוט
07/02/2026 11:27:49

פילי יוצאים מהמזרח 🙂

דוקטור רזי הופמן
07/02/2026 11:39:19
הגב ל  דה שוט

ברור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

יוצאים למצוק

דה שוט
07/02/2026 15:05:30
הגב ל  ד"ר פופרס

😂😂😂😂😂😂😂😂 זה אני במשחקים של יוסטון – הקבוצה ששיטת ההתקפה הייחודית שלה היא לכדרר ולהסתובב עם הגב ברגע שנתקלים במגן. יוסטון אנחנו-לא-יודעים-לכדרר רוקטס

דה שוט
07/02/2026 15:06:15

אמביד יכניס את הניקס לתוך הסל

גיא רוזן
07/02/2026 15:17:59
הגב ל  דה שוט

תהיה כנה, דה שוט –
מתי ראית לאחרונה את אמביד משחק?

לבן אדם יש בקושי רגל אחת מפקדת, והוא לא קופץ. בכלל. ראיתי אותו מנסה לקפוץ, זה היה מחזה לא נעים בכלל…לזכותו חובה לציין שאמביד המציא עצמו מחדש –
אמביד 2.0 הוא סקורר פסיכי.
מאז החזרה מהפציעה אחרי השליש הראשון של העונה (הזוי כמה פציעות יש לו. צריך למספר אותם כמו שממספרים ספרים בספרייה) הוא קולע כמעט 30 נקודות למשחק באחוזים אדירים,
רוב הנקודות ממיד ריינג' שפשוט אי אפשר לעצור.
אבל,
להכניס את הניקס (או כל דבר אחר שהוא לא כדורסל כתום שנזרק מהמיד ריינג' או מהשלוש) לסל?
זכרונות באספמיה…

דה שוט
07/02/2026 22:05:22
הגב ל  גיא רוזן

אחלה תגובה. מודה שראיתי אותו רק פעם אחת מאז שחזר וגם זה חצי משחק אבל פילי כשהוא משחק הם קבוצה קשוחה וחזקה. חבל לי שג׳ורג׳ נחלש כל כך הוא לא ממש זקן. זה יותר משאלת לב מתחזית אז בגדול אתה צודק. אני חושב שאם פילי יפגשו את הניקס תהיה להם אובר מוטיבציה בגלל שנה שעברה.

ד"ר פופרס
07/02/2026 12:52:53
הגב ל  דה שוט
puma1234
07/02/2026 11:48:06

הפיסטונס שיחקו מדהים , שיתקו את ניו יורק לחלוטין .
נראה כאילו משחקים מול ילדים בקטסל.
גנקינס לא הפסיק להתעלל בהם מבפנים מבחוץ עשה מה שרצה.
הפיסטונס הם הרבה יותר מקבוצת הגנה נטו .יש להם יכולות אישיות ,יש תיאום מצוין למסירות פנימה לאיזייה סטיוארט.
מסתבר שממש לא צריכים את אייבי שם ,יש להם מספיק גם בלעדיו .
מה לגבי משחק עומד ושמירה על יתרון בשיניים כפי שמשחקים בפלייאוף ?
לא קיבלנו תשובה לשאלה הזו , מה גם שהליגה אינה מדד לפלייאוף.
קבוצה צעירה נראה בשנים הקרובות איך היא תתפתח .
האם יש לה סיכוי לאליפות :
נראה לי כי בדומה לקליבלנד בעונה שעברה
יתפרקו בסיבוב השני בשל חוסר הנסיון .
בקשר לסקרמנטו : היא לטעמי רחוקה צלהיות קבוצה חלשה , היא פשוט קבוצה ללא חיבור
בין הנהלה מאמן שחקנים , במשחק נתון בו לשחקנים יש מה להוכיח מקבלים תוצאות אחרות.

נערך לאחרונה 3 חודשים לפני על ידי puma1234
דוקטור רזי הופמן
07/02/2026 16:54:32
הגב ל  puma1234

היי נתי
לא חושב שזה הסיפור.
דטרוייט לא יתפרקו בסיבוב השני ויש מצב שיגיעו לגמר.
+1966 לגבי סאק.

puma1234
07/02/2026 21:22:18

מאד.אשמח אם יקרה .
ההסטוריה אומרת חייבים נסיון .
אין להם עדיין שחקן כזה , הם מסתמכים
על יכולות אישיות ולובים .
בסדרות גמר השמירות יהאנרגיות אחרות
ולכך צריך זמן להסתגל .
שנה שעברה לא היו בסביבת הפלייאוף .
הנסיון לא נבנה .
אך אשמח להפתעה ,ללא ספק קבוצה מצוינת .

עגל
07/02/2026 12:15:16

תודה דור על הקדימון והסיקור.
צפיתי בפורטלנד-ממפיס. ממפיס עלו עם הרבה התלהבות אבל אין להם מספיק חומר. בפורטלנד יש הרבה שחקנים טובים מאוד אבל חסר שם משהו.
מי אמר דני ? 🙂
הם קבוצת מרכז טבלה במערב וזה יפה אבל לא מספיק, לא ברור לי מה יהיה בשנה הבאה, דיים מיותר, הנדרסון טיפש אבל בעל יכולות, שארפ די דומה. ג’רו טוב אבל כבר קצת מבוגר. הם צריכים לעשות טרייד עליהם ולהביא כוכב בסדר הגודל של דני פלוס. עם השיפור של קאמרה וקלינגון העתיד ורוד.

רן הנרגן
07/02/2026 14:29:19
הגב ל  עגל

nמבחינת מילוואקי הקבוצה הכי מוצלחת לעסקה זו פורטלנד. כל הבחירות של מילוואקי אצלם. יש להם גם צעירים שאפשר להעביר ומשכורת גדולה של 30 מיליון פלוס בדמות הולידי או גרנט. הבעיה של פורטלנד זו העובדה שאבדיה ויאניס דורכים על אותה משבצת

קפיץ
07/02/2026 12:50:30

תודה דור. בפורטלנד חשוב לציין לטובה גם את סקוט הנדרסון שחזר ונתן משחק סולידי לגמרי בפוינט. יהיה מעניין לראות איך הוא ודני מסתדרים יחד

thetroll
thetroll
07/02/2026 16:03:18
הגב ל  קפיץ

סקוט הוא שור בר עם פיזיות מטורפת. אצל טיפוסים כמוהו השאלה היחידה היא עם המוח יצליח להשתלט על הגוף.
היה לו מספיק זמן לשבת בחוץ לקרוא את הביקורות ולהפנים שהגיע הזמן להפעיל גם את התאים האפורים.
אני אמרתי שנתחיל לבדוק אותו אחרי 6 – 7 משחקים האם הצליח לעשות שינוי אבל זה החזיק בדיוק שלושה רבעים.
שלשה מהלוגו (כמעט) עם יד על הפרצוף. כמובן שהחטיא.
לשמחתי ראיתי מישהו מהספסל לוקח אותו הצידה מיד אחר כך לשיחה צפופה.
יש להם את אותה בעיה עם שארפ.
הרבה מההצלחה של פורטלנד קדימה תלויה אם יצליחו לאלף את המוח של שני אלה להשתלט על הגוף.
אם כן השמים הם הגבול.
אם לא זה יהיה עוד סיפור של ריבילד שלא יוצא ממנו כלום וברבות הימים הופך לריבילד בעצמו. .
נקוה.
אני דואג לדני. אני מקוה שהוא יצא מזה. בדרך כלל כשגב מתחיל זה רק מתחיל. נקוה שהוא יהיה בסטטיסטיקה של אלה שזה התחיל זה ונגמר.
נקוה.

אשך טמיר המקורי
07/02/2026 16:38:19
הגב ל  thetroll

אין לי מושג על מה אתה מדבר.
סקוט הפוך משארפ לחלוטין.
הוא משחק נכון, מניע כדור ומוסר, שומר טוב.
הבעיה איתו שפשוט לא הצליח להתפתח בהתקפה (חוץ מהאתלטיות) ולהיות אפקטיבי.

שארפ זה טמבל גמור שיודע רק לשחק 1X5.
הוא סקורר מעולה רק מאוד לא יעיל כי מכריח הכל.

סקוט איכזב מאוד עד הפציעה ולא הצליח להתפתח אבל מגיע לו צ'אנס נוסף עכשיו.
הראש תמיד במקום הנכון שם.
מה שלא יקרה לעולם עם שארפ.

אשך טמיר המקורי
07/02/2026 16:39:28

אגב ווסלי שהגיע מהספרס (AKA "השחקן המהיר ביותר עם הכדור בהיסטוריה") היה ממש מעולה בתקופה לפני שנפצע, כשקיבל יותר קרדיט בעקבות הפציעות של האחרים.

thetroll
thetroll
07/02/2026 18:47:12

לא עקבתי אחריו מודה

thetroll
thetroll
07/02/2026 18:56:13

דוקא מסכים לגמרי סקןט הוא שחקן כדורסל שארפ הוא בידודים וכופה את עצמן. הבעיה אצל סקוט היא קבלת ההחלטות זורק שלשה כשצריך למסור מוציא החוצה כשצריך לסיים לבד לכן האחוזים הנמוכים ולכן הוא לא יעיל התקפית. אצל שניהם הבעיה בראש – לא אומר שזאת אותה בעיה.
יש לי הרגשה אבל שהצוות של פורטלנד מהין את זה אצל שארפ רואים קצת יותר כדורסל לאחרונה וסקוט אם יתפוס בטחון (לדעצי זו הבעיה העיקרית שלו והוא יכול לתפוס בטחון תחת הנהיגות של דני כמו שזה קרה ליתר) אצלו השמים הם הגבול.

Berch
07/02/2026 14:00:59

תודה על הסיקור
🙏

מנחם לס
07/02/2026 15:52:19

אני דואג לדני. אני מקווה שהוא לא השתתף רק כדי להיות יותר מוכן לאול סטאר הקרב ובא.
תודה דור

מנחם לס
07/02/2026 15:58:01

הניקס מאכזבת. לא הולכת לשום מקום. יום אחד היא מסוגלת לנצח את OKC ויום שני להפסיד לפליקנס

וניל טרופי
וניל טרופי
07/02/2026 17:37:35

שלוש בחירות סיבוב ראשון על זובאצ פלוס מאת'ורין נשמע לי קצת מוגזם ביחוד אם הבחירה השנה של אינדיאנה תהיה 5-13. ממתין לתגובת יו"ר אוהדי הפיסרס באתר בשביל להבין את המהלך הזה יותר לעומק.

ספולסטרה אכל אתמול את בוסטון בחצי הראשון, ואז ככל הנראה קיבל קילקול קיבה ונעלם לשירותים כי השילשול שנתנו מיאמי בחצי השני היה, איך לומר מרוח על כל הפרקט. וויגנס אדבאיו ונורמן פאוול הם יופי של שלישיה בפריים הקריירה שלהם, להוסיף הירו בריא ואיזה יאניס אחד יכול בהחלט להכניס אותם למועמדת לתואר שנה הבאה. להוסיף את ג'ה יכול לפרק אותם לחתיכות, להוסיף את קוואי לעונה אחת באמת יהיה מסוכן במזרח. מה שבטוח לא להוסיף קצת ניצוץ יהיה הכרזה על בינוניות עד לטרייד על באם, וחבל.

הניקס שומרים כוח לפלייאוף, עדיין מועמדת מספר אחת לצאת מהמזרח.

jefffoster10
07/02/2026 17:57:35

אני לא היו"ר אבל אתן את השנקל שלי – שתי בחירות סיבוב ראשון, של השנה מוגנת ככה שרק אם היא נופלת 5-9 היא הולכת לקליפרס, אם היא לא הולכת לקליפרס אז זו של 31' לא מוגנת הולכת לקליפרס. הבחירה השנייה היא 29' לא מוגנת. מאת'ורין וג'קסון גם הלכו בכיוון השני.
למה ג'קסון – זה סנטר שנראה כנראה עוד 3 שנים באירופה. זה לא בהכרח רע אבל זה לא מספיק טוב, הוא אתלט יחסית אבל לא מסיים טוב בטבעת ואין לו קליעה מטר מהסל, ריבאונדר סביר אבל דק מדי להתמודד עם המפלצות של הליגה. פתח את העונה סנטר פותח ונהיה הסנטר השלישי-רביעי ברוטציה כשג'יי האף ומייכה פוטר מועדפים עליו. פשוט לא מספיק טוב, הפייסרס עשו לו חסד מסוים שנתנו לו 21 ל-3 אחרי שקרע את האכילס עונה שעברה.
למה מאת'ורין – לא מחובר לקבוצה וירצה יותר כסף ממה שאפשר לשלם לו כדי לשמור את כולם יחד (הכסף זו ה-סיבה שטרנר לא בקבוצה היום), הרב סיימון לא אוהב לשלם מס. ציפו שהעונה הוא יקח צעד גדול קדימה וייקח את הקבוצה על הגב בהיעדר האליברטון אבל זה פשוט לא קורה (גם בגלל פציעות), אבל גם בגלל שהוא לא בנוי לזה. הכל במבט קדימה לעונה הבאה שהאליברטון חוזר – השיטה של הפייסרס עם נמבהארד והאליברטון עובדת היטב (ולכן נמבהארד מאוד מתקשה העונה לבד כי הוא צריך להיות הגארד הראשון והרכז הבכיר ללא אנדרו נמבהארד משל עצמו), נייסמית' נותן את האיזון הנכון מבחינת הסווינגמן והשומר הבכיר על שחקני כנף, מאת'ורין לא מספיק גדול ושומר טוב כדי להחליף את נייסמית' ולא מספיק מוביל כדור כדי להחליף את נמבהארד בחמישייה. זה לוקסוס להחזיק סקורר כמוהו על הספסל אבל הוא פשוט לא השתלב בשטף המשחק (גם בפלייאוף שעבר זה ניכר, הוא פרח כששום דבר אחר לא עבד והמשחקים הטובים שלו היו בעיקר בהפסדים) ולשים 25-30 מיליון דולר עם יתר החוזים זה פשוט לא יכול לקרות בפייסרס.
זובאץ בעיקר סותם את הבור בצבע וייתן בוסט במקום הכי פגיע של הפייסרס האלה – בריבאונד. אם הוא יפתח קליעה זה יהיה בונוס גדול והוא מאפשר לפייסרס להשאיר את כולם ולהיות תחרותיים מאוד בעונה הבאה בהינתן בריאות ובחירת דראפט 1-4.

גיא רוזן
07/02/2026 18:11:47
הגב ל  jefffoster10

הבעיה היא שאם הפייסרס אחת מ-3 הגרועות,
אז יש 47% שהם מאבדים את הבחירה.

מצד שני, זה אומר 53% לבחירה טופ 4

אני מחזיק לכם אצבעות –
בחירה טופ 4 בדראפט חזק + האליברטון + זובאץ' הופכים את בקבוצה של השנה המעניינת מאוד בשנה הבאה.

וניל טרופי
וניל טרופי
07/02/2026 20:39:31
הגב ל  jefffoster10

שתי בחירות עושה יותר הגיון, ואם זה כך אז בהחלט ווין ווין לשתי בקבוצות. מאת'ורין אם וכאשר יפרח שיהיה לו בהצלחה כי יש לו את כל הכלים פשוט השיטה באינדי לא התאימה לו, חבל לכם מזל לאחרים כי הוא כישרון.

המשגיח
07/02/2026 21:53:54

תודה על הסיקור דור. איזה קאמבק של בוסטון. יאללה שטייטום יחזור