מעורב חם מהתנור: דני באולסטאר! ראיתי הרבה ב-65 שנות נ.ב.א ואיזה 30 אולסטארים ועדיין אני רועד מהתרגשות/ כמה מילים על לייקרס בניקס / מנחם לס

מעורב חם מהתנור: דני באולסטאר! ראיתי הרבה ב-65 שנות נ.ב.א ואיזה 30 אולסטארים ועדיין אני רועד מהתרגשות/ כמה מילים על לייקרס בניקס / מנחם לס

מעורב חם מהתנור: דני באולסטאר! ראיתי הרבה ב-65 שנות נ.ב.א ואיזה 30 אולסטארים ועדיין אני רועד מהתרגשות/ כמה מילים על לייקרס בניקס / מנחם לס

1. התפרסמו שמות שחקני הספסל לאולסטאר. דני ביניהם!

Western Conference

  • Anthony Edwards, Minnesota Timberwolves
  • Jamal Murray, Denver Nuggets
  • Chet Holmgren, Oklahoma City Thunder
  • Kevin Durant, Houston Rockets
  • Devin Booker, Phoenix Suns
  • Deni Avdija, Portland Trail Blazers
  • LeBron James, Los Angeles Lakers

מזרח

  • Scottie Barnes (Toronto Raptors)
  • Jalen Duren (Detroit Pistons)
  • Jalen Johnson (Atlanta Hawks)
  • Donovan Mitchell (Cleveland Cavaliers)
  • Michael Porter Jr. (Brooklyn Nets)
  • Norman Powell (Miami Heat)
  • Karl-Anthony Towns (New York Knicks) 

****************

2. מה חשבו 310 גולשי הופס על דני ובחירתו לאול-סטאר לפני שבוע?

האם דני אבדיה ייבחר לשחק ב'אול סטאר"?

כן:

80% (248 votes)

לא:

20% (62 votes)

Live results

310 votes

3.הלייקרס בניקס: זה לא שאני מסרב להרגיש זקן. אבל אני לא מסוגל להפסיק להרגיש צעיר, והאתר- והגולשים – הם הסיבה

תראו. מחר (היום) ב-8 בבוקר לגייל יש תור אצל רופא הסרטן שלה (גייל סובלת מסרטן שד אבל הוא UNDER CONTROL) בעיירה אלפרטה, 45 דק' נסיעה מכאן. נצטרך להתעורר ב-6 בבוקר, ובמקום ללכת לישון אני חוזה במשחק במדיסון סקוור גרדן. אמש לא ישנתי כמעט כל הלילה בגלל הטניס (אלקרז מנצח את ג'קוביץ' וזוכה באליפות אוסטרליה), אבל משחק ב-MSG הוא תמיד חווייה. ה-MSG הוא מקדש. מקדש כדורסל בעיר הבירה של העולם. אולי תתווכחו איתי אבל לי תמיד ניו יורק הרגישה כמרכז העולם.

ועכשיו במקום ללכת לישון אני מסתכל על לברון במשחקו הטוב ביותר העונה – אין על זה ויכוח – ולמעשה משחק שהזכיר מאד את לברון בגדולתו. אל תשימו לב ל-22 הנקודות שקלע. שימו לב כ-י-צ-ד הוא קלע אותם ב-9 מ-142 מ-6 מהשלוש, כשסל אחד מהאלי הופ היה עם התעופפות לגובה שהיה הגובה שאליו קפץ כשהיה ב-20 שנה צעיר יותר. לוקה היה לוקה (30 נק') עם ה-STEP-BACK שלו וקליעתו המצויינת ממרחקים שלא משחקים אצלו תפקיד.

הניקס ניצחה 100-112.

אני הולך לישון אחרי ערב מהנה ביותר של בחירת דני לאולסטאר, ואחלה משחק בגארדן, שפעם היה ביתי השני.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
124 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
curry
curry
02/02/2026 1:25:49

מטורף
ההישג הכי גדול של כדורסלן ישראלי

עמיחי קטן
02/02/2026 1:31:14

תודה מנחם.
מזל טוב לכולנו.
איך מתחו אותנו בהכרזה…

ata98
ata98
02/02/2026 1:34:54

שהחיינו

עגל
02/02/2026 14:05:48
הגב ל  מנחם לס

ובאמת השנה ממגיע לו יותר מלברון.
מה שרק מדגיש כמה לברון גדול- כשהוא בבגיל 41 אחרי 23 עונות ואינספור משחקים השחקן הישראלי הכי גדול בכל הזמנים שנמצא בשיאו הספורטיבי, עבר אותו בקצת.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/02/2026 21:16:29
הגב ל  עגל

מדויק, רק מקווה שזה לא שיאו 🙂

אהרון שדה
02/02/2026 1:44:23

שאפו דני
ושאפו מנחם על הזריזות

hagay81
02/02/2026 2:19:16

מרשים

trusttheprocess
trusttheprocess
02/02/2026 2:38:53

אולסטאר זה לא הישג , זה הבולשיט הכי גדול בליגה.
אבדיה צריך להיות ומגיע לו קבוצה שלישית all nba ואז זה יהיה הישג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

הפציעה עלולה לפגוע בזה אבל אם יחזור טוב ופורטלנד יעלו הוא יכנס.

עגל
02/02/2026 14:06:28
הגב ל  trusttheprocess

המשחק הוא בולשיט אבל הבחירה לא, יש לה הרבה משמעות

thetroll
thetroll
02/02/2026 2:39:35

צ'ק. ✔️

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
02/02/2026 2:40:50

ריספקט גדול. שמח גם בשביל ג׳מאל ופאוול

גיא רוזן
02/02/2026 2:46:58

שמח עבורו.
שמח גם לראות את מורי בפנים, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.
שמח במיוחד שלא שכחו את בוקר.

משועשע שלברון נכנס תחת קטגוריית "מפעל חיים…"
לא באמת הגיע לו,
אבל אלו חוקי הפורמט.

אור
אור
02/02/2026 4:22:10
הגב ל  גיא רוזן

מסכים עם הכל

yaniv
02/02/2026 12:33:14
הגב ל  גיא רוזן

ושכחת שגם שנגון לא נבחר ועכשיו כל הטורקים בעצבים אז זה עוד בונוס

אור
אור
02/02/2026 14:05:06
הגב ל  yaniv

בכיינים מקצועיים

עגל
02/02/2026 14:07:19
הגב ל  yaniv

גם אוהדי יוסטון
🙂

-gogo
-gogo
02/02/2026 4:51:26

בוקר שמח
הישג יוצא מהכלל שלא ברור אם יחזור על עצמו. לגבי All nba משימה קשה ואם ימשיך להיות פצוע אין סיכוי.

Don
Don
02/02/2026 5:15:45

כל הכבוד לדני.
אע"פ שהאולסטאר זו הצגה אינפנטילית לגנון, ברור שזה כבוד גדול. אבל האמת, דוקא האולסטאר לדני לא הזיז לי. הייתי מאושר אם היה לוקח את הקבוצה לפלייאין, מנצח ומצטיין בפלייאוף. הלוואי שיקרה.

אשך טמיר המקורי
02/02/2026 5:52:33
הגב ל  Don

בלי דני ועם דני זו קבוצה אחרת.
ספליטר מסתמן חלש.

סוסמעץ
סוסמעץ
02/02/2026 5:16:31

אחלה דני
==
תודה רבה דוק
והרבה בריאות לגייל

-gogo
-gogo
02/02/2026 5:35:07

העובדה שהאולסטאר חסר עניין ותחרותיות לא משנה את גודל ההישג. ההיסטוריה מלאה בשחקני נבא מצוינים שלא הגיעו לאולסטאר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  -gogo

עצם ההיבחרות זה סופר חשוב לכולם. המשחק עצמו כבר חרטא אבל בשביל אחד כמו דני הוא צריך לא להתבייש ללכת על הmvp שם יהיה מלא מלא קליר פאת. ללכת חזק לריב קוסטנטו קוסט ודאנקים כדאי שגם יכין לקהל איזה דאנק מיוחד כזה שירוץ בהילייטס

דה שוט
02/02/2026 6:33:26

איזה יופי!!!!! הרוויח ביושר. גאווה גדולה ושמחה גדולה בשביל כולנו.

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי דה שוט
LiorD
02/02/2026 6:34:10

זה יום חג. אין מילים.
דני ילד פלא.

Shenanigans
02/02/2026 6:39:02

איזה כיף! מגיע לו

שדות פופ לנצח
02/02/2026 6:39:49

נחמד לראות את האנשים ששפכו דליי ביוב על מוסדההאולסטאר חוגגים עכשיו את ההישג של דני

storage_emulated_0_Pictures_comica_comica1770006964687
ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
02/02/2026 6:50:16

משעשע אבל אין פה סתירה. האירוע עצמו מגוחך. להיות כלול בין הכדורסלנים שמוזמנים אליו זה כבוד ענק.

שי אבן צור
02/02/2026 7:24:28

מה שג'סטין אמר

LiorD
02/02/2026 11:11:24

רגע, נא לדייק: דני נבחר ע"י השחקנים, לא האוהדים. דני נבחר בידי מי ששיחקו נגדו והבינו באיזה כוכב מדובר.
מבחינתי, זו תעודת כבוד לליגה. יושרה מקצועית של השחקנים הכי טובים בעולם, שנשאלו ואמרו מה הם באמת חושבים.

נו, וכמובן שאפשר "לטעון" שהצבעות האוהדים השפיעו על השחקנים… אבל זה כבר יוצא מתחום טיפולה של מחלקת העובדות ועובר למחלקת פרשנויות וספקולציות.

עידו גילרי
02/02/2026 11:40:38
הגב ל  LiorD

אם כבר לדייק אז דני נבחר על ידי המאמנים לא השחקנים.

גיא רוזן
02/02/2026 14:39:44

בבחירת השחקנים אבדיה סיים 10, שזה ממש לא רע לאירופאי בקבצה מפסידה. לפני מורי, קאווי, צ'ט.

LiorD
02/02/2026 15:29:32

ידידי, השחקנים דירגו אותו במקום מאד גבוה בבחירות של הסטארטינג, וזה רלוונטי כיוון שזה די מתואם עם ההצבעה הכללית של האוהדים על הסטארטינג.

זה שגם המאמנים מעריכים אותו, והכניסו אותו, רק מקשה עלי יותר להבין את מי שהפריע לו "קמפיין" ההצבעה.

בכלל אני מעריך יותר את ההצבעות של השחקנים. לא שאני מבין גדול בכדורסל אבל אני מפרש את הצבעת האוהדים כ "כמה אתה רוצה לראות את השחקן הזה באולסטאר", שזו השאלה ההגיונית לשאול אוהד (תזכורת: ג'ה מורנט קיבל 920K קולות.. ציון קיבל 1.9M.. ).

זאת לעומת הצבעות השחקנים, שבאמת משחקים מולו (אתה לא מצביע לשחקן מהקבוצה שלך) ואני מבין את השאלה כ" את מי הכי פחות בא לך לפגוש?" או "את מי היית רוצה בקבוצה שלך?".

עידו גילרי
02/02/2026 15:33:32
הגב ל  LiorD

זה נכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האולסטאר עצמו המשחק זבל. להיבחר אליו חשוב. את המשחק יש לבטל ולהשאיר רק בחירות אליו

thetroll
thetroll
02/02/2026 7:15:05

המשחק עצמו הפך לבדיחה עם השנים.
ללא קשר להיבחר לאולסטאר ולהשתתף במשחק היה ונשאר כבוד אדיר בליגה וגם… זה כמעט תמיד מיתרגם להמון כסף בחוזה = ברינקס.
וכסף לא מצחיק אף אחד בליגה הזאת. כידוע זה עניין רציני מאוד.
כל הכבוד לדני.
שמחתי לעזור.

שדות פופ לנצח
02/02/2026 8:38:57
הגב ל  thetroll

תודה על ההבהרות, השתכנעתי go deni!!!!!!

storage_emulated_0_Pictures_comica_comica1770014318234
thetroll
thetroll
02/02/2026 12:48:22

אני תוהה ביני לבין עצמי למה התכוון המשורר בתמונה הזאת?
שתי תמונות שמשדרות הרבה אגרסיביות. הכל טוב?

שדות פופ לנצח
02/02/2026 13:03:24
הגב ל  thetroll

כן טרולצ'יק הסר דאגה, רק משתעשעים עם תמונות

thetroll
thetroll
02/02/2026 14:05:27

יופי רק בריאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

הצייר מתכוון שעטו עליו כמו צבועים

אור
אור
02/02/2026 14:06:00

זה גלגל החיים

LiorD
02/02/2026 16:00:32
הגב ל  thetroll

תמונה בוייב יותר רגוע:

Screenshot-From-2026-02-02-15-59-55
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם הרבה בריאות לגייל ולך.

לברון יכול להיות באולסטאר מול סבתא של דילון אצלכם באחוזה.

היה ברור שדני אולסטאר אבל עכשיו בגלל הפציעה יש מצב אולאןביאיי3 בסכנה.
באולסטאר הוא חייב ללכת על הmvp לוקה ושגא יבואו לריב ביניהם דני צריך לבוא לזה כמו גיים 7. Mvp אולבטאר יעשה אותו שם דבר בעולם ויעלה את שווי המותג

Yinon Yavor
02/02/2026 7:05:14

האמת שראיתי את השידור, והתחלתי לדאוג.
פורסמו כבר 5 שמות במערב (נשארו 2), ועדיין לא שמענו את השם של שנגון, אבל יותר מדאיג – את של שני הסופרסטארים זוכי mvp שהאירוע נערך בעיר שלהם – לברון וקאוואי.
שמח שהוא נבחר 6 וירדה לי אבן מהלב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב אולסטאר 2 בחירות שמעצבנות אותי. חולה על סטף אבל הוא לא ברמה של אדוארדס כבר ובדיחה שנבחר לפני אדוארדס ששחקן מדהים.

והבדיחה הכי גדולה זה יאניס, מבין שאין שום גבוה סביר במזרח תראו איזה שמות סקוטי בארנס חחח אבל עדיין לשים אותו לפני מיצל זה בדיחה.

המזרח ככ חלש שמציאות עם מאמץ זה 4 0 קליל למערב.

רן הנרגן
02/02/2026 8:11:04

ככה זה באולסטאר. הסופרסטארים נבחרים, קובי למשל, גם אחרי שהיכולת שלה ירדה. עד לפני כמה שנים הבחירה היתה נטו של הקבל וזה בלט עוד יותר. גם קרי חיכה לתורו עד שקובי פינה את הזירה.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/02/2026 8:12:25
הגב ל  רן הנרגן

יאניס לא יהיה שם ,אמביד יחליף אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב איך יודעים שדני כוכב רשמית? הילד ביקש חולצה שלו!

אגב במזרח יש 4 גיילן באולסטאר

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
ירון, החלום
ירון, החלום
02/02/2026 7:41:51

בס"ד
תודה רבה.. מגיע לדני

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/02/2026 9:00:27

תודה רבה מנחם וברכות לאבדיה
(אבל איך לא בחרו את ג'יילן בראון?)

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי האווי לאסוף
עמיחי קטן
02/02/2026 9:26:18

כי אי אפשר לבחור מישהו גם לחמישייה וגם למחליפים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/02/2026 11:28:31

צודק, אולי הייתי צריך לרשום 'אבל איך לא בחרו את בראון לחמישייה'

עידו גילרי
02/02/2026 11:41:09

אבל כן בחרו אותו…

Berch
02/02/2026 9:34:36

אחלה מעורב וכבוד גדול לדני אבדיה
מטורררררף

NBA בדם
02/02/2026 10:39:03

תודה מנחם
מזל טוב דני
היה לי חשש שלברון לא ייבחר אבל לשמחתי בנבא נותנים כבוד למבוגרים שעשו דבר או שניים בליגה.

etayef
etayef
02/02/2026 11:05:38
הגב ל  NBA בדם

אלה מאיתנו הנוטים למות, בטח זוכרים שגם קארים היה בקטגוריה הזו. אולסטאר בגין מפעל חיים. קיבל את הכבוד וכל הכבוד.

NBA בדם
02/02/2026 11:09:21
הגב ל  etayef

נכון. בעונה האחרונה שלו הוא קלע 10 נקודות ועדיין נבחר לאולסטאר. שחקנים מסוגם צריכים לקבל את הזימון עד שהם פורשים.

עמיחי קטן
02/02/2026 11:16:50
הגב ל  NBA בדם

אין לי בעיה עם זה שיהיו כבחירה נוספת של הקומישינר, כמו וויד ונוביצקי בעונה האחרונה שלהם. לברון השנה לקח מקום שלא הגיע לו על חשבון שחקן אחר שכן הגיע לו

NBA בדם
02/02/2026 11:21:40

צודק. מבחינה מקצועית וודאי שלא הגיע לו, והרעיון שלתת כרטיס נוסף כמו שעשו בזמנו עם וויד ונוביצקי הוא הדבר המתבקש.

etayef
etayef
02/02/2026 12:01:30

רק שלברוןמהוא בורדרליין אולסטאר והם לא היו

עמיחי קטן
02/02/2026 13:22:05
הגב ל  etayef

לברון יותר קרוב מהם, אבל קוואי/שנגון/אחרים הפסידו בגלל זה, למרות שמגיע להם יותר ממנו

etayef
etayef
02/02/2026 13:41:47

כנראה שמאמנים מעריכים מוסר עבודה ותרומה לליגה, או שיש דברים שהם יכולים לראות שאנחנו לא חשופים אליהם ושחשובים להם יותר מההבדל ביכולת.
** אין צורך בתגובת תיאורית קונספירציה, ידוע.

עמיחי קטן
02/02/2026 13:47:05
הגב ל  etayef

זכותם לבחור לפי מה שנראה להם. זה לא אומר שהם לא טועים

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  etayef

הוא לא בורדרליין ולא כלום, אין שום היגיון מקצועי לכניסה של לברון לאולסטאר

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/02/2026 21:51:15
הגב ל  NBA בדם

האמת שחשבתי שהטרולים יבכו יותר. יש שקט דיי מפתיע.. לגמרי מגיע ללברון אבל כן האמת שאולי עדיף שהיו עושים את זה בחירת קומישינר.

city_jogger
city_jogger
02/02/2026 10:40:53

דני ככל הנראה הרוויח מזה שדוראנט היה הבחירה הקלה ביוסטון על פני שנגון וכנראה המאמנים לא התלהבו לבחור בשני שחקנים מיוסטון. ועוד יותר הרוויח מכך שכנראה קוואי והארדן אכלו אחד לשני קולות, כי אין מצב שהמאמנים היו בוחרים במערב האימתני שני שחקנים מקבוצת פלייאין ביום טוב. באמת שההישג שלו הרבה הרבה יותר מרשים במערב, כשרואים איזה שמות נשארו שם בחוץ ואיזה שמות נכנסו במזרח. ברור שמבחינת יכולת הגיע לו, ועדיין קצת מזל לא הזיק לו כאן.
יהיה נחמד לראות אותו באולסטאר, אבל חשוב יותר שיתאושש מהפציעה ויחזור לכושר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  city_jogger

דני לא הרוויח מכלום הארדן קאווי זה זבל טהור, שנגון פחות טוב מדני. דני יותר טוב פשוט בכדורסל מכל אלו ונמצא בצדק הוא לא הרוויח מכלום.

city_jogger
city_jogger
02/02/2026 11:51:01

מבחינת יכולת נטו אני כאמור מסכימה. רק מה לעשות שהשחקנים לא נבחרים על פי יכולת אלא על פי שיקולי המאמנים. ומהבחינה הזאת יש משקל לגורמים פחות ענייניים. קשה לי להאמין שאם דוראנט היה נבחר לחמישיית המערב (ככה שהמאמנים היו יכולים לבחור מיוסטון רק את שנגון למחליפים) וקוואי והארדן לא באותה קבוצה, עדיין דני היה נבחר. בעצם דני נבחר אחרון במערב מבין מי שלא קיבל שיריון אוטומטי 😐 וזה לא בהכרח מייצג את היכולת. אבל סוף טוב הכל טוב!

Dor
Dor
02/02/2026 11:08:35

המון ג'יילנים במזרח.. תודה דוק

city_jogger
city_jogger
02/02/2026 11:52:08
הגב ל  Dor

לדעתי כיום אמהות בארהב קוראות לילדים שלהם ג'יילן רק בשביל להגדיל סיכויים שייצא מהם כוכב כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  city_jogger

חזק ניימולוגית אבל גם השם משפחה צריך להיות נורמלי לא אגבגבי או משהו בסגנון וזה מגדיל את הסיכוי.

יש גם כאלה שמעוותים את השם להיות יחודי כמו גיילין של אוק האח של ברונסון שכותב שונה והאיש שלי גיילון טייסון שהתחכם עם o בשם..
ואם זה יהיה בראדר מהגטו יקראו לו דיגיילן בטח מה שיפגע לו בסיכויים.

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
city_jogger
city_jogger
02/02/2026 12:05:34

הכל נכון אבל השמטת בטעות גם את הג'יידנים (מקדניאלס ואייבי) שהם בבירור גם טייק על השם ג'יילן

עגל
02/02/2026 14:14:13
הגב ל  city_jogger

ושם משפחה וויליאמס (גם גרין לא רע)

Dor
Dor
02/02/2026 15:32:20
הגב ל  city_jogger

השמועה היא שמי ש"פרץ את הסכר" לשם הזה הוא ג'יילן רוז

עידו גילרי
02/02/2026 15:34:17
הגב ל  Dor

האמת שזה לא ממש שמועה ואפילו די נכון.

etayef
etayef
02/02/2026 11:12:31

הבחירה של דני מרגשת, כל הישג שלו שווה יותר מכל דבר אחר שקורה בנבא. היה מרגש גם לראות את שאק, ארני ובארקלי בוחרים אותו כבחירת המאמן שלהם. כמו שאמרו שם, פורטלנד לא מקבלים הרבה פריים טיים, ובמקרה של דני זה חשוב כהכרה בו ובקבוצה.

MBK
MBK
02/02/2026 11:28:13

הבחירה בדני לאולסטאר לא מרגשת אותי
אני אפילו אגיד שהייתי בין הראשונים לזהות
אני לא אשים פה לינק לכדור הכתום אבל זה מה שכתבתי על דני לפני שנה ב5 על 5 שלהם אבל זה מה שכתבתי –
ממתינים לזה שדני יעבור לקבוצה גדולה? תמשיכו להמתין. לדני יש את החוזה הכי טוב ב NBA אין שום סיבה לפורטלנד להעביר אותו. אני מקווה שפורטלנד תעבור להיות קבוצה גדולה בעצמה. טרייד קטן על ג׳רמי גראנט ולפורטלנד יש סיכוי מצויין להפוך לקבוצה ראויה בעצמה. אני מאוד אוהב את השילוב של דני עם קאמרה ואייטון. הוא מקבל קצת פחות כדורים משארפ, סימונס והנדרסון. פורטלנד של 7 המשחקים אחרונים עם הפסד בודד (OKC) ויכולת מאוד מרשימה.

יצא לי לבקר באורוגון בשנה שעברה, אחלה מקום לכדורסל. דני יכול להיות אולסטאר בעצמו תוך שנתיים ועדיף בפורטלנד.
ו
את זה כתבתי לפני הפריצה הגדולה שלו. לא חכמת הבדיעבד

יש פתאום הייפ מטורף סביב המשחק וסביב דני
איפה הייתם יא מניאק כשהייתי קם לראות משחקים של דני בוייזארדס עומד בפינות ולא נוגע בכדור?
כל ערוצי התקשורת והמדיה עפים על הישג נאה לשחקן עצום.
מה שהכי מצחיק אותי שיש כאלה שבטוחים שזה בזכות שהצביעו עבורו (הבחירות לספסל זה קולות המאמנים)
אני רוצה שדני יגיע לפלייאוף השנה ושיהיה בריא.
אם אפשר בחירה לחמישיית העונה השלישית
כל השאר זה משחק בקקי-פיפי

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי MBK
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MBK

מה שחשוב שדני יוציא בסוף מקס. הוא היחיד באולסטאר עם משכורת נמוכה.

הוא צריך לבוא לאולסטאר בביסט מוד לעוף לכל ריב ולטוס קוסט טו קוסט לדאנקים.
חשוב דאנק לקהל והילייטס איזה בין הרגליים או משהו אם הוא מסוגל משהו שידברו עליו ויראו בכל מקום והרילס יעופו.
בכל הכוח לסמן mvp כמטרה, בטוח לא ימסרו לו לכן הוא צריך את הריב ולדהור.

יש מצב השקץ ינסה לגנוב את הmvp הקליר פאת שם תפור עבורו דני יצטרך לעקוץ

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
MBK
MBK
02/02/2026 11:41:17

נכון
הוא צריך לשמור על 25-8-5 בשביל לקבל חוזה תלת ספרתי של 150 מיליון
הוא שווה כל שקל
אני כל כך אוהב אותו ואת האישיות שלו
רק שיהיה בריא ולא יתעסק בשטויות כמו לשחק פצוע במשחק שמעניין את הביצה של דיוויד שטרן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MBK

אם דני לא מוציא לפחות 250 ל5 שנים הסוכן שלו giving goodsign לא ברמה הנדרשת עבורו.
150 זה כלום זה שחקנים בינוניים מקבלים בליגה כמו מקולום וכאלה

עידו גילרי
02/02/2026 11:43:05
הגב ל  MBK

תיקח מספר יש פה כאלה שאמרו את זה כשהוא עוד היה תחת ידיו המלטפות של אנסלד ג'וניור….

yaniv
02/02/2026 12:32:16
הגב ל  MBK

כל מה שכתבת נכון אבל עדיין להיבחר לאולסטאר זה וואחד מיילסטון שלא בטוח בכלל שיהיה שחקן ישראלי בעתיד שיעשה את זה.
אם כבר אנחנו מתעסקים בדני ואני אז שדני היה בן 16 לדעתי חבר שלי החליף מישהו בתור הדיגי של מכבי ובאתי איתו לאחד המשחקים. הגענו איזה שעתיים לפני המשחק ודני היה שם על הפרקט רק הוא ואחד המאמנים והתאמן .אמרתי לחבר שלי הדיגי אתה יודע מי זה הילד הזה? זה הולך להיות הכוכב הכי גדול שיהיה לכדורסל הישראלי(כמובן שלא האמנתי שהוא יגיע לגבהים כאלה ) ויש לי את חבר שלי כעד.

MBK
MBK
02/02/2026 22:45:49
הגב ל  yaniv

האמנתי בו תמיד
כל כך חבל שבזבז את הקריירה שלו בוושינגטון
הוא יכול וצריך להגיע לגבהים חדשים
להיות בחמשיית העונה, פלייאוף ואפילו לקבל קולות ל MVP
לא היום, לא מחר
בעוד שנתיים-שלוש
+ פלייאוף
זה חובה

עמיחי קטן
02/02/2026 13:23:06
הגב ל  MBK

לפני שנה?
יש פה אנשים שאמרו את זה לפני שהוא נבחר בדראפט. לפני שנה זה כבר היה מובן מאליו כמעט עבור חלקנו

MBK
MBK
02/02/2026 22:39:14

עמיחי
אתה גם רפה הבנה וגם קטן
לפני שנה למי בדיוק זה היה מובן מאליו?!?
זה נכתב ב 1 לפברואר 2025
תקופה שבה דני עמד על ממוצע של 12 נקודות למשחק
פורטלנד נראיתה כמו אשפה
מי בדיוק באתר האמין שהוא יהיה אולסטאר שפורטלנד תהיה קבוצה תחרותית?!?
מה זה משנה מה נאמר בדראפט?
לאור נסיבות הקריירה אין אפילו פרשן אחד שהאמין שאבדיה ימצה את הפוטנציאל ויהיה אול סטאר תוך שנתיים
דני הגיע לליגה אחרי עונות טובות במכבי ו MVP של טורניר הצעירות. ברור שהפוטנציאל היה קיים.
במקום לכבד אתה והפטרון שלך בוחרים לזלזל
אלו פני האתר כנראה

עמיחי קטן
02/02/2026 23:27:12
הגב ל  MBK

לא הצלחתי להבין מה אתה רוצה. העובדות הן שאנשים פה אומרים במשך שנים, על סמך היכולת בפועל והפוטנציאל של אבדיה, שברגע שהוא יקבל את ההזדמנות המתאימה הוא יהיה אולסטאר. זה לא מוריד ממי שזיהה לפני שנה, חצי שנה או חודש, אבל זו עובדה.

עידו גילרי
02/02/2026 11:38:47

קפץ לי בפיד:
דני אבדיה הוא ההוכחה שכל ילד ישראלי עם גנים מפלצתיים בגובה 2.06 שהוא גם הבן של שחקן נבחרת יגוסלביה לשעבר ושל אמא אצנית ומוסר עבודה שאין לילדים בישראל וחוסן מנטלי חריג ברמות ושליטה מטורללת בכדור ויכולת קליעה מבחוץ וניהול משחק של גארד יכול להיות אולסטאר ב NBA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣 גוד 1 גילרי.

תכלס חוסן מנטלי שליטה בכדור וקליעה הוא פיתח עם השנים

עידו גילרי
02/02/2026 11:44:08

לא שלי – זה מישהו שאני אפילו לא מכיר כתב ועלה לי בפיד וזה באמת שווה שיתוף.

puma1234
02/02/2026 12:58:49

בחיים לא מפתחים חוסן מנטלי ,מגיעים איתו מהבית ,או שיש או שאין !
שליטה בכדור פיתח בילדות וכן ראית משחק לכן הוא כל כך מוכשר.
אך כבר כתבתי וכתבו אחרים חכמים ומנוסים ,הכישרון לא יותר מעשרה אחוז מההצלחה .
הגיע לליגה לא מוכן לא דרך אוניברסיטה
לא מאומן נכון הגיע בפיגור בכל המדדים.
מה נשהחזיק אותו הוא כוח הרצון והעידוד
מהאמא שעזבה הכל ונסעה איתו לניכר
כדי להחזיק בית.
כשכותבים על דני ועל החוסן המנטלי וכולי והכל בצדק ,אל תשכחו את האמא
היא היתה שם מאחוריו כל הזמן .

אל תשכחו הוא הגיע כילד די מפונק
וחטף ארבע שנים בראש .
אך ידע לא לתת להשפלות להפריע לו
נלחם באומץ .
אל תשכחו את המשמעות לחזור הביתה
לאוכל של אמא , לא לכל שחקן יש לוקסוס כזה .
בלי להפחית כהוא זה מגודל ההישג באותה נשימה צריך לדעת לפרגן לכל המערכת הוא לא הגיע לזה לבד רק בזכות עצמו .

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי puma1234
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  puma1234

בטח שמפתחים חוסן מנטלי סה בפיתוח כל הזמן מתאמנים על זה כמו כל דבר רגיל

puma1234
02/02/2026 22:28:29

אנסה להבהיר ;.
אפשר לחזק חוסן מנטלי אפשר לשפר אותו במידה וקיים .
במידה ולא קיים ,קח את ההתפרקויות של הארדן לדוגמא במשחקים קובעים .
לא ברור לי אם אפשר לבנות חוסן כזה .
להבנתי לא .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  puma1234

הבעיה של הארדן לא בחוסן מנטלי אלא בכושר גופני לקוי. ברבעים האחרונים אין אוויר וסגנון המשחק בלי ההגנה.
אם לבארדן לא היה מנטליות חייתית הוא לא היה מגיע להיות mvp

MBK
MBK
02/02/2026 11:43:03

מעולה
מתי זה נכתב?
אני הייתי על העגלה של דני מאז ומעולם
כאב לי לראות אותו מתבזבז בוויזארדס

עידו גילרי
02/02/2026 11:44:46
הגב ל  MBK

היום. להיות על העגלה שלו נראה לי שכולנו היינו. להאמין שיהיה אולסטאר זה כבר סיפור אחר.

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי עידו גילרי
MBK
MBK
02/02/2026 11:49:37

כתבתי לפני שנה
עוד לפני שפרץ בפורטלנד שיהיה אולסטאר תוך שנתיים

עידו גילרי
02/02/2026 11:50:12
הגב ל  MBK

כמו שאמרתי היו כאן כאלה שאמרו את זה בבזמנים הכי קשים

MBK
MBK
02/02/2026 11:51:49

יאללה עזוב אותי בחייאת
אתה אחת הסיבות אם לא ה-סיבה שלא כיף פה

עידו גילרי
02/02/2026 11:53:59
הגב ל  MBK

מה נהיית רגשי?

puma1234
02/02/2026 12:43:21
הגב ל  MBK

אישית חבל לי לראות כי הליגה המובילה בעולם היא הנבא .
לטעמי הליגה באירופה הרבה יותר טובה ומענינת.
בכלל באמריקה אין בדיוק ספורט שם הכל עסק.
מתיו ואן דר פול רוכב אופניים הולנדי מעוטר ענק זכה אתמול באליפות העולם
השמינית בסייקלוקרוס .
סייקלוקרוס הוא סוג של אופני כביש
המותאמים לרכיבת בוץ ומעבר מכשולים
ספורט ווירטואוזי ברמה לא רגילה .חבל
שאין יותר כבוד לספורט נטו בעולם ,כי ספורט לטעמי אינו עסק .
כאשר מדברים על דני צריך לדבר על מוסר העבודה וכן על הווירטואוזיות שלו ,כן הוא ווירטואוז למד הרבה מהלכי האטה בצעד וחצי של מדארון פוקס ואחרים כך שבאחד על אחד מול הסל קשה מאד לעצור אותו .
אם מזכירים ווירטואוזיות מיקי ברקוביץ
עם שורשים מזרח אירופיים כמו אבדיה
לימד אותנו בעבר איך מגיעים לכך .
מיקי שלא כמו חיים זלוטיקמן לטעמי
המוכשר ממנו בהרבה הגיע לכך כמו
דני בעבודה קשה , והפך ליעיל יותר מזלוטיקמן ,אשר מעטים אם בכלל זוכרים
אותו .
קטש היה שוב עם שורשים דומים מהדורה משופרת של זלוטיקמן אשר הוסיף עבודה לכישרון.
בענין אולסטאר , יפה ההתמדה משתלמת, דני הגיע לליגה על תקן ווירטואוז ,עשו לו בית ספר שם ,ברגע בו שעשו ממנו סמרטוט הגיע להחלטה המעידה על חוסן מנטלי ,זלוטיקמן לטעמי המוכשר יותר להבנתי לא היה מחזיקמעמד ,דני עבר מחליפת ווירטואוז לחליפץ המגן ,
קנה לעצמו מקום על המגרש דרך ההגנה . עםמכאן תוך כמה שנים כבר קנה לעצמו
במה.
להבנתי מה שבאמת חשוב עכשיו הוא
לשבת בשקט בחוץ שלושה שבועות
לתת לגב להחלים .
השרירים נפגעו ,אינם מחזיקים טוב את השלד כרגע ,לפחות שלושה שבועות מנוחה וחיזוק הגב ואחר כך עוד שבוע

חזרה להתאמן מתון מחוץ למשחק .
כלומר דני חייב לשבת בחוץ עכשיו לםחות חודש.
כל זאת כדי שלא לסכן את מצב החוליות
קל מאד להגיע לפריצת דיסק בעומסים
האלו ומשם ,ההחלמה כבר לוקחת חודשים ושנים אם בכלל !
חשוב שיהיה זהיר עכשיו הוא בסך הכל מאד צעיר , לכן לא מכיר הכל .
חייב לשים את הרצון לחזור בצד ולהתנהג
באיפוק.

נערך לאחרונה 1 יום לפני על ידי puma1234
עמיחי קטן
02/02/2026 13:24:09
הגב ל  MBK

עידו צודק. יש פה כאלה שאומרים את זה בעקביות כבר 6-7 שנים

puma1234
02/02/2026 13:06:30

מנחם בקשר ללייקרס בניקס .
לא מודדים משחק בגובה אליו שחקנים התעופפו…
מודגים משחק בשיטה האמריקאית בסך הכדורים כל קבוצה שלחה לצלילה פנימה…
מאחר ולברון הפסיד לא מגיע לו האול סטאר
חד וחלק.
אתה רואה את מייקל מפסיד משחק דומה ?
לו מייקל היה שם הניקס היו מובסים !
זהו ההבדל , לברון מעולם לא היה ברמה הזו !

אבג
אבג
02/02/2026 16:09:29
הגב ל  puma1234

מייקל בן 42 לא היה עולה אפילו בגארבג.
לברון באולסטאר בגלל ההיסטוריה בנוסף ליכולת אבל לא קשור למייקל.
גם מייקל היה אולסטאר כשהיה בוושינגטון ולא בטוח שהגיע לו

puma1234
02/02/2026 22:30:26
הגב ל  אבג

מנטליות אינה אתלטיות .
חסן מנטלי הוא היכולת להתעלות ברגע הנכון .
לברון היום לא שם .

The Pro
The Pro
02/02/2026 15:00:33

מעורבב טוב.
לברון הוא ההגדרה של אולסטאר,
בכל מה שקשור לפלאשיות
ואתלטיות הוא נמצא גם היום בטופ מול כל הצעירים.

ג'וקוביץ עם טורניר נהדר אבל מבחינה פיזית הוא כבר
לא מסוגל לנצח את הספרדי.

NBA בדם
02/02/2026 15:09:03
הגב ל  The Pro

+100

אור
אור
02/02/2026 15:11:04
הגב ל  The Pro

הגדרה לא הגדרה
לברון לא אחד מ-12 השחקנים הכי טובים במערב בחצי העונה הנוכחית

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  אור

אמת

NBA בדם
02/02/2026 16:59:29
הגב ל  אור

אף אחד לא טוען אחרת.
ב 89' קארים לא היה טופ 50 במערב ועדיין נבחר לאולסטאר.
אולסטאר הוא לא המדד לכמה טוב אתה. הוא כן בעיקר מתגמל שחקנים שנותנים עונה טובה אבל גם נותן כבוד לגדולי המשחק גם כשהם לא בשיאם (ולברון רחוק מלהיות גמור לעומת קארים בעונתו האחרונה וגם טוב ממייקל בעונתו האחרונה בוושינגטון שנבחר לאולסטאר גם הוא).

גיא רוזן
02/02/2026 20:10:21
הגב ל  NBA בדם

זה נכון.
קובי 2016, קארים 88 – 89, ג'ורדן 03
שחקני ענק שזכו לכבוד בעונות שירת הברבור.

עמיחי קטן
02/02/2026 23:05:34
הגב ל  גיא רוזן

הצבעות של הקהל הן אולי הצדקה לזה, אבל מהמאמנים אני מצפה לבחור לפי היכולת

NBA בדם
02/02/2026 23:22:18

גם המאמנים יודעים שהאולסטאר הוא גם תואר כבוד מעבר לנטו יכולת הערכה של שחקנים.
דווקא הם צריכים לשמש "כמבוגרים האחראים" שצריכים לוודא ששחקן ברמה של לברון, מייקל או קארים לא נשאר בחוץ גם אם הוא כבר ירד ביכולת.

עמיחי קטן
02/02/2026 23:23:31
הגב ל  NBA בדם

אם הם היו יודעים שאדם סילבר יכניס את לברון בשיטת וויד ונוביצקי זה היה יכול להועיל לכולם אולי

NBA בדם
02/02/2026 23:27:11

נכון אבל כל עוד אין את הכרטיס האוטומטי לשחקנים ברמתם אז שהשחקן מס' 12 במערב יחכה להזדמנות הבאה שלו, כי הגדולה של החבר'ה הנ"ל קצת יותר חשובה מאותו שחקן שנדחק הצידה.

עמיחי קטן
02/02/2026 23:28:11
הגב ל  NBA בדם

אני לא מסכים עם התפיסה הזאת. אני רוצה שלאולסטאר ייבחרו השחקנים הראויים ביותר באותה עונה. אם אתה רוצה להכניס עוד מישהו אין בעיה, אבל שלא יהיה על חשבון מישהו שמגיע לו יותר

NBA בדם
02/02/2026 23:34:12

בשביל זה יש את חמישיות העונה.
אולסטאר הוא בדיוק קולע למצב של שחקנים כמו לברון של השנה. שחקן היסטורי שירד משיאו אבל עדיין צילו גדול מדי מכדי להפסיד משחק שכל כולו הוא כיבודים ופופולריות בשביל השחקן מספר 12 במערב

נערך לאחרונה 20 שעות לפני על ידי NBA בדם
הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
02/02/2026 16:49:30

איזה יום היסטורי ואיזה כיף שסוף סוף יש קצת נחת במדינה.
מנחם, מבחינתי המון בזכותך – אם לא היית ממכר אותי לג'וק הנ.ב.א (כמו שהיה כתוב פעם במוספי הספורט), לא יודע אם הייתי מעריך את ההישג הזה כמו שמגיע לו. מי היה מאמין, אולסטאר ישראלי אמיתי. היינו כחולמים

edani
edani
02/02/2026 22:07:19

ישבתי עם הבן שלי במשחק של טורונטו מול פורטלנד מוקדם יותר העונה (פעם שלישית שאנחנו באים במיוחד בשבילו) והבן שלי הקניט אותי על זה שטענתי כל הזמן שהוא יהיה שחקן מוגבל של 12 נקודות ו5 ריבאונדים עד שהוא לא יפתח קליעה.

זה אחד הכובעים הטעימים שאכלתי. הבן שלי אגב, טען מההתחלה שהוא יגיע רחוק וכלל לא התבייש לדבר על אולבטאר והוא צדק בטירוף

hagay81
02/02/2026 22:33:10

https://sports.walla.co.il/item/3813680 צודקים במאה אחוז, דני עשה התקדמות אדירה העונה, אבל יש לפניו שחקנים יותר טובים והם היו צריכים להיות באול סטאר. אלפרן שאנגון יותר טוב מאבדיה, סטפון קאסל יותר טוב, והיה צריך להיות לפני דני