טריידים דמיוניים 2026 – פרוייקט הופס השנתי – יצאנו לדרך

טריידים דמיוניים 2026 – פרוייקט הופס השנתי – יצאנו לדרך

הטרייד דד ליין הולך ומתקרב, והחלטנו להחזיר לכבודו את פרויקט הטריידים הדמיוניים לשנה 11 ברציפות!

מעכשיו ועד ל-29/1, קרי יום חמישי הקרוב, 22 מחברי צוות הכותבים והגולשים של הופס יהפכו באופן זמני ל-GMים של כל קבוצות הליגה, ובעזרת הגולשים ננסה לרקוח כמה שיותר טריידים מעניינים ושוויוניים, כשאתם מציעים ואנחנו בתפקיד הג'נרל מנג'רים נאשר או לא נאשר (כמובן שעם פירוט – אלא אם כן זה יהיה על כריס פול ואז נעשה דיוויד סטרן ונסתפק ב"Basketball Reasons").

טריידים דמיוניים 2026 – פרוייקט הופס השנתי – יצאנו לדרך

בוסטון סלטיקס – רביד אראל
ברוקלין נטס – שוקו
ניו-יורק ניקס – רם סלומון
פילדלפיה סבנטי סיקסרס – יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
טורונטו ראפטורס – jefffoster10
שיקגו בולס – שחר צ'קוטאי
קליבלנד קאבלירס – יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דטרויט פיסטונס – NBA בדם
אינדיאנה פייסרס – Elon
מילווקי באקס – איתם אברמוביץ'
אטלנטה הוקס – עמיחי קטן
שארלוט הורנטס – רועי ויינברג
מיאמי היט – מתן יעקובי
אורלנדו מג'יק – רועי ויינברג
וושינגטון וויזארדס – מודי
דנבר נאגטס – Ljos
מינסוטה טימברוולבס – Elon
אוקלהומה סיטי ת'אנדר – תומר שנאן
פורטלנד טרייל בלייזרס – איתם אברמוביץ'
יוטה ג'אז – עמיחי קטן
גולדן סטייט ווריורס – שחר שרון
לוס אנג'לס קליפרס – שקד יעקובי
לוס אנג'לס לייקרס – עמנואל אוחנה הלקין
פיניקס סאנס – עידו גילרי
סקרמנטו קינגס – Stockton2Malone
דאלאס מאבריקס – Ljos
יוסטון רוקטס – עמנואל אוחנה הלקין
ממפיס גריזליס – tomertuc
ניו-אורלינס פליקנס – Jefffoster10
סאן-אנטוניו ספרס – הדורבן

כללי הפרוייקט:

כשגולש רוצה להציע טרייד, הוא הולך לטרייד מאשין של fanspo (אפשר גם צילום מסך אצל ESPN או Spotrac) ובוחר את הקבוצות (אפשר עד 5) ואת השחקנים הרלוונטיים. זה מאוד אינטואיטיבי ונוח ככה שגם אם זו פעם ראשונה שלכם, אתם אמורים להסתדר. שימו לב לזה שרק הטרייד מאשין של fanspo תומך בבחירות דראפט, ובכל מקרה, אם אתם רוצים לכלול בחירות דראפט בטרייד תציינו את זה בטקסט.

לאחר שנבחרו כל השחקנים והקבוצות, הגולש לוחץ על "Try this trade". במידה והטרייד מאושר מבחינת משכורות ותנאים אחרים (This Trade is Successful!), הגולש לוחץ Save Trade מפרסם את הלינק שהתקבל (ולא את הלינק משורת הכתובת בדפדפן!) בתגובה (ראשית! לא כתגובה לתגובה אחרת) בפורמט כזה – מה כל צד מקבל (חשוב לרשום את השם המלא של הקבוצה, כדי שהמנג'ר יוכל למצוא את זה בקלות ולא יצטרך לעבור על מאות תגובות לא רלוונטיות אליו), לינק לטרייד מאשין (או לצילום מסך שבו הטרייד מופיע), וכמה מילים למה זה שווה לכל קבוצה (מומלץ). דוגמא:

צד א': קליי תומפסון לפורטלנד.

צד ב': מאטיס ת'ייבל ובחירת סיבוב שני (של ממפיס ב-2026).

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/xO5FCBi8dUlE4k/klayportland

פורטלנד מקבלים קלעי מנוסה לקבוצה שזורקת המון שלשות ולא ממש קולעת. דאלאס מקבלים חוזה נגמר ובחירה.

התיאור הטקסטואלי והלינק לTrade Machine הם חובה, ולא תקבלו תשובות על טריידים שלא יכילו את שניהם (שימו לב לכך שבטרייד מאשין אפשר להעביר גם בחירות דראפט ואפילו לשים להן הגנות). כל התגובות בנוגע לטרייד מסוים (גם שלנו וגם שלכם) ירוכזו בתת תגובות לטרייד המקורי, כדי לשמור על סדר בתגובות. זה הטמפלייט בשבילכם:

צד א':

צד ב':

לינק:

הסבר מילולי:

בשלב הזה, כל הGMים הנוגעים בדבר יאשרו או לא יאשרו – או ידרשו לשפר את ההצעה אם זה בכיוון. בסוף הפרויקט נפרסם פוסט סיכום עם כל הטריידים שצלחו. פשוט לא?

מצב בחירות הדראפט של כל קבוצה (למי היא חייבת מתי ומי חייב לה) – כאן 

רוסטרים בחירות דראפט וסטטיסטיקות של כל הקבוצות בתצוגה מאוד יפה ונוחה – כאן

בקשות/הבהרות קטנות:

  • הטריידים לא "מתמשכים" – אם אישרנו טרייד שהעביר את קייל קוזמה למינסוטה זה לא אומר שמציעים עכשיו טריידים למינסוטה עבור קוזמה, ואין מניעה שימשיכו להציע למילווקי טריידים עליו ושאפילו נאשר בסוף כמה טריידים על אותו השחקן.
  • לא להציע טריידים לא סבירים (ג'ו אינגלס תמורת דני אבדיה או משהו כזה). זה אמור להיות כיף ונחמד אז תהנו.
  • הרעיון של הפוסט הוא שהצוות או הגולשים עונים כGMים של הקבוצות. אין בעיה ואפילו רצוי ונחמד שתחוו דעה בעצמכם על כל טרייד, אבל אל תנסחו את זה בצורה של "X לא מאשרת" – זה גורם לזה להישמע כאילו אתם הGMים וזה טיפה מבלבל 
  • טרייד אחד בכל תגובה. אחרת אין לנו דרך להגיב.
  • שימו לב לכך שיש כמה שחקנים שלא ניתן להעביר בטרייד העונה. מדובר בסת' קרי ומיקה פוטר שהצטרפו לקבוצה שלהם אחרי ה-5/11, שיי גילג'ס-אלכסנדר שחתם על סופר-מקס בקיץ וטומאני קמארה, איי ג'יי גרין, ארון ניסמית' ופי ג'יי וושינגטון שהאריכו חוזה בשלב מאוחר של הקיץ.

במקום קישור לכל כתבה של הפרויקט בשנים הקודמות (כי זה כבר יותר מדי), הוספנו תגית רלוונטית. מוזמנים להסתכל.

עונת טריידים נעימה לכולם! 🙂

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
359 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
hagay81
25/01/2026 7:09:10

בעוד ארבע עונות, טרייד על קופר פלאג

karnaval
karnaval
25/01/2026 7:23:04
הגב ל  hagay81

אם מישהו פנה תהיה איך מתפתח הייטר, חגי פה מספק דוגמה מושלמת
כשפלאג התחיל לשחק, ואולי עוד לפני זה, חגי חשב שהוא אוברייטד רציני והצהיר על זה מול כולם פעם אחרי פעם
לאחר שפלאג הראה שיש לו כדורסל והוא כאן כדי להישאר ולתת בראש, חגי שלנו לא נסוג וטיפס גבוה יותר על העץ.
וככה גבירותיי ורבותיי מתפתח הייטר.
כאשר קופר יגיע לאכול סטאר, יוביל את דאלאס לפלייאוף וייכנס לחמישיות העונה, חגי יסביר שהכל זה השופטים או מזל או שחקנים סביבו או כל דבר אחר ואתם תשבו ותתהו: למה הוא ככה שונא אותו.
ואז תזכרו בתגובה הזו ותהנהנו לכם בשקט
קרנבל צדק
חגי, אולי, לא מסוגל להודות בטעות או לשנות דעה ולפיכך הוא צריך לכופף את המציאות כדי להסתדר איתה.
ואם אני טועה אז יאללה תשחרר אותו.
רוקי עם 20 למשחק שנותן בראש מה אתה עוד רוצה וזה עוד לפני ההתפתחות הטבעית שיש לשחקנים

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי karnaval
שדות פופ לנצח
25/01/2026 7:45:21
הגב ל  karnaval

הוא שונא אותו לא בגלל שהוא חושב שהוא שחקן לא טוב אלא בגלל שהוא מזכיר לו אשכנזים , בני תפנוקים, שנולדו עם כפית זהב בפה…יש לחגי שלנו שנאה מובנית אוטומטית לכל מי שנכלל/מזכיר לו את הקטגוריה …ואת כל מה שאני כותב פה הוא כתב בעצמו בשלל תגובות …בקיצור הוא משתמש בפלטפורמה שלנו בשביל לפרוק תסכולים, אין קשר לכדורסל (אבל אני מניח שיותר זול מפסיכולוג…), הוא חסיד נאמן ותלמיד חרוץ מבית מדרשו של דודי אמסלם

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי שדות פופ לנצח
karnaval
karnaval
25/01/2026 7:59:33

פורטלנד מקבלת: לאורי מרקנן
יוטה מקבלת: שארפ וגרנט
https://fanspo.com/nba/trades/ou2W08ckFPJ41P

מרקנן מתאים לטיימליין של פורטלנד.. זה לא עוד 5 שנים. זה כאן ועכשיו. דני מוכן. לילארד שנה הבאה מוכן. הולידיי מוכן. מרקנן עם יכולת קליעה מדהימה זה בדיוק מה שחסר לרוץ לטופ בשנה שנתיים הקרובות.
למרקנן יש עוד כמה שנים טובות בקנה.

לגבי יוטה, זה טיפה יותר מורכב. שארפ הוא גאנר בדיוק כמו ג'ורג' וביילי.
מצד שני הוא גאנר רציני.
הם בניסוי כלים. מי שיתפתח טוב יותר וכו'.
לכו תדעו אולי עוד הם יתפתחו לטריו.
מה שבטוח זו הוספה של פצצת כישרון למגרש בקבוצה שלא צריכה לנצח כאן ועכשיו.
גרנט יספק תרומה משמעותית במידת הצורך ועוד שנה הוא יהפוך לנכס משמעותי בטרייד.

עמיחי קטן
25/01/2026 8:33:46
הגב ל  karnaval

GM יוטה: שיידון שארפ מעניין, אבל אין לי מה לעשות עם גרנט ואני לא מוותר על מרקאנן בלי לקבל בחירות

רן הנרגן
25/01/2026 12:14:08
הגב ל  karnaval

למה להציע טרייד שאין סיכוי שיעבור בעולם האמיתי, לא בגלל השחקנים שיש בו, אלא בגלל הבחירות דראפט שאין בו?

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:28:04
הגב ל  karnaval

GM פורטלנד: הייתי מסכים בשמחה לטרייד מהסוג הזה אך לפי דעתי הוא לא מספיק ריאלי מכיוון שאני לא רואה את יוטה מוותרת על מרקאנן בתמורה לשארפ וגראנט.

אשך טמיר המקורי
25/01/2026 8:26:28

טרייד בלייזרס – שארלוט
פורטלנד שולחים את שארפ ומקבלים קניפל + פלאמלי.
שארלוט מקבלים עוד כוכב צעיר לאוסף.
פורטלנד מקבלים שחקן צעיר שמשחק נכון, ומתאים יותר לצד דני.
פלאמלי להשלמת משכורת.

fanspo-nba-trade-machine-snap_h_25-01-2026_8-23-51
karnaval
karnaval
25/01/2026 8:38:25

אני לא מנג'ר של אף קבוצה אבל לא רואה פה את האינטרס של שארלוט
קניפל לא רואה את שארפ ממטר וזה עוד בעונת הרוקי שלו
שארפ אתלט יותר וזהו
קניפל בגדול הוא אנטאצבול
בטח לא להוסיף שחקן

אשך טמיר המקורי
25/01/2026 8:40:46
הגב ל  karnaval

יש שיחשבו אחרת. ששארלוט מקבלים כוכב צעיר במחיר של שחקן נחמד.

גיא רוזן
25/01/2026 10:41:38

קניפל unrouteable וזה זה אנדרסטייטמנט.
גם אם היו בחירות דראפט בעסקה, הם היו אומרים לא.
הוא כרגע ראשון במירוץ לתואר רוקי השנה, וזה בשנה עשירה בכישרון בטופ.
ממזמן לא היה בשארלוט כישרון שישאיר את האוהדים נלהבים גם כאשר הקבוצה משחקת כדורסל שמזכיר סכיזופרן שעובר התקפי מאניה דיפרסייה מלווים בטורט.

-gogo
-gogo
25/01/2026 10:16:51

שארלוט די רפי הבנה ועלולים להסכים. קנופל מעולה לפורטלנד. קלעי קטלני חכם שלא דורש את הכדור כל הזמן.

אשך טמיר המקורי
25/01/2026 10:41:42
הגב ל  -gogo

אני חושב שזו התאמה מושלמת

רועי ויינברג
26/01/2026 12:05:05
הגב ל  -gogo

היי זה לא יפה

רן הנרגן
25/01/2026 12:15:50

זו הצעה מנותקת מהמציאות. קניפל הוא השחקן הצעיר הטוב ביותר בינתיים ומצטייר שתמיד יחשב לאחד משלושת הטובים בדראפט של 2025. שארפ חביב אבל זהו.

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:29:08

GM פורטלנד; היי, מאוד מעניין.
מאוד מפתה מכיוון שאני די בטוח שהקריירה של ניפל תהיה טובה יותר משל שארפ בסופו של יום – אבל: הטיימליין של שארפ יותר מתאים לדני שהוא השחקן המרכזי של הקבוצה. לכן אני חושב שאוותר על הטרייד. יכול להוציא מאיזון.

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי איתם אברמוביץ
גיא רוזן
25/01/2026 19:50:29

למען הסר ספק ,
אם הוצאת טרייד שכזו הייתה נפסלת על ידי פורטלנד,
ה-FBI היה נכנס לתמונה טפו ח בחקירה…

יש בדיוק 0% סיכוי ששארלוט מסכימים לטרייד כזה.
אני לא מדבר רק על פוטנציאל (והוא בשמיים, קניפל בחוזה רוקי והוא רק בן 20),
אני מדבר על תפוקה בפועל כבר כאן ועכשיו.
קניפל קולע 18.9 נק', 3.3 שלשות במשחק ב-42%, 60% אפקטיבי.
שארפ שנתיים מבוגר יותר, קולע 21.9 נק' ב-51% אפקטיבי, 34% משלוש.
פער נוסף הוא היכולת של קניפל לנהל משחק –
לקניפל 3.5 אס' על 2.2 איבודים ולשארפ יחס שלילי של 2.7 אס' על 3.1 איבודים.

אז כן, שארפ נותן עונה לא רעה בכלל,
אבל –
כבר היום התרומה שלו פחות יעילה,
בשנה הבאה ירוויח 20 מיליון בעוד שלקניפל עוד 3 שנים של חוזה רוקי.

רועי ויינברג
26/01/2026 12:04:48

שרלוט: יש 15 שחקנים שאני מעביר על קניפל. שארפ לא אחד מהם

עמיחי קטן
25/01/2026 8:41:05

שבוע טוב לכולם, כאן GM אטלנטה ויוטה.
נתחיל עם אטלנטה ונעבור ליוטה.
אטלנטה: אני רוצה לצאת מהפליי-אין, ויש לי קבוצה עמוקה, אז מעדיף ללכת למעלה ולא למטה, אבל זה לא חייב לקרות עכשיו, כי יש לי מקום מתחת לתקרה בקיץ. אף אחד לא בלתי סחיר אם התמורה היא שחקן יותר טוב, מוכן לתת בחירות חוץ מזו של הפליקנס השנה, ופתוח להעביר כל אחד מהצעירים תמורת שדרוג טוב. החוזה הנגמר של פורזינגיס או מקולום גם על השולחן, אבל אני לא רוצה לקחת חוזה ארוך יותר אם זה לא שחקן שאני רוצה אצלי לטווח הארוך

עמיחי קטן
25/01/2026 8:45:14

יוטה: יש לי צעירים מוכשרים ולא מתכוון לוותר על קיונטה ג'ורג' וקסלר. קולייר, פיליפובסקי, קלייטון וביילי הם שחקנים שאוותר עליהם רק בעד תמורה גבוהה, ומנגד אשמח לתת את נורקיץ', לאב או קייל אנדרסון לקבוצה שמחפשת עומק בקו הקדמי ומוכנה לתת בחירה

רן הנרגן
25/01/2026 12:17:32

בתור אטלנטה תארוז 3 בחירות סיבוב ראשון עם 2 סוואפ ותציע לעצמך בתור יוטה תמורת מרקנין.

עמיחי קטן
25/01/2026 12:22:25
הגב ל  רן הנרגן

קודם כל, זה נוגד את חוקי הפורמט שאני אציע טרייד רק לעצמי. בצד של אטלנטה זה מחיר גבוה מדי לדעתי

רן הנרגן
25/01/2026 13:50:52

בדני אינג עיסקנן ועינים לו גדולות מה גם שהוא לא באמת צריך לעשות טרייד על מרקנין שמרגיש סבבה ביוטה שכנראה מזכירה לו את פינלנד בחורף. מרקנין לא שיחק לדעתי באף שדרת פלייאוף והחוסא הזה לא בוער בעצמותיו

עמיחי קטן
25/01/2026 8:51:43

פורטלנד מקבלים: דונובן מיטשל.
קליבלנד מקבלים: ג'רמי גרנט, מאטיס ת'ייבל ו-3 בחירות סיבוב ראשון (הגבוהה מבין מילווקי ופורטלנד ב-2028 ו-2030 ושל פורטלנד ב-2032).
https://fanspo.com/nba/trades/CLNGuhJk2SPB6t
פורטלנד משיגים אופציה שנייה מצוינת ליד אבדיה.
קליבלנד מתחילים לפרק ומקבלים את שתי הבחירות המסקרנות של מילווקי

עמנואל אוחנה הלקין

האמת טרייד מאוד מעניין. לא בטוח שזה מספיק עבור קליבלנד.

רן הנרגן
25/01/2026 12:19:14

בתור קליבלנד הייתי לוקח את 3 הבחירות ומציע אותן לניו אורלינס עבור טרוי מרפי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנגר קאבס: חחח צחקתי זה אפשר למכור למנגר הנוכחי של הקאבס לא לי.
תמורה מאד נמוכה עבור מיצל.

מובלי וגארלנד על המדף אצלי יותר מאשר מיצל.
גראנט+כיילב+3 בחירות מאוחרות ביותר הולך על גארלנד.

רן הנרגן
25/01/2026 13:51:56

לגארלנד יש ערך שלילי בשוק העברות ומובלי פגע קשות בערכו השנה.

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:30:42

GM פורטלנד: לקחתי. אמנם ויתרתי כאן על מספר משמעותי של בחירות דראפט אך דונובן מיטשל מושלם לצד אבדיה גם מבחינת יכולות וגם מבחינת טיימליין. שניהם יכולים להסתדר לא רע בכלל אחד ליד השני.

עמיחי קטן
25/01/2026 8:59:07

גולדן סטייט מקבלים: יאניס אדטוקומבו וקול אנתוני.
מילווקי מקבלים: ג'ימי באטלר, וויל ריצ'רד ו-2 בחירות (של גולדן סטייט ב-2028 ו-2032.
https://fanspo.com/nba/trades/eowTfrESpjdKf-
גולדן סטייט מקבלים כוכב שיחזור העונה ובחירות.
מילווקי מקבלים צעיר ובחירות, כי הפציעה האחרונה של יאניס כנראה סוגרת להם את העונה בכל מקרה.

עמנואל אוחנה הלקין

יאניס תמורת 2 בחירות סיבוב ראשון? אתה רציני?

אלדלוקו
אלדלוקו
25/01/2026 10:24:14

לא רק זה, אלא 2 בחירות שלפחות אחת מהן לא תהיה לוטרי פלוס "קנס" של 100 מיליון דולר שצריך לשלם עבור שחקן שלא הולך לשחק…

עמיחי קטן
25/01/2026 10:34:21
הגב ל  אלדלוקו

זאת לא הנקודה. ברגע שאתה מעביר את יאניס אתה עושה עוד כמה מהלכים קטנה ויורד מהמס. 2 בחירות זה באמת לא המון

עמנואל אוחנה הלקין

המס? המטרה שלך כשאתה מעביר את יאניס היא לרדת מהמס?

עמיחי קטן
25/01/2026 10:58:05

גם נכסים זה טוב (הבחירה של גולדן סטייט ב-2032 תהיה שווה הרבה כנראה), אבל כן, מילווקי צריכים לרדת מהמס אם הם מעבירים את יאניס, וזה לא פחות קריטי מהשאלה כמה בחירות או צעירים הם מקבלים

עמנואל אוחנה הלקין

ממש לא מסכים, אתה מקבל רק 2 בחירות על שחקן ששווה לפחות 5 ואתה אפילו לא מקבל שחקן נורמלי.

עמיחי קטן
25/01/2026 11:07:39

אני לא חושב שאף קבוצה נותנת היום 5 בחירות על אף שחקן, אלא אם זו קבוצה שאגרה המון בחירות

עמנואל אוחנה הלקין

ו5 נכסים? נגיד 2 שחקנים צעירים ו-3 בחירות?

רן הנרגן
25/01/2026 12:21:33

זה מעט מידי בחירות עבור יאניס. בתור ג"ס הם יכולים לקחת את קמינגה ולתת שחקנים בשווי שלו. בכל מקרה כתבתי שאני לא חושב שיאניס ירצה לשחק בחוף המערבי

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:31:32

GM מילווקי; אהיה מוכן לשלוח את יאניס לגולדן סטייט רק בעסקה שבה אקבל את ג׳ונתן קומינגה ומוזס מודי לכל הפחות.

Shahar Sharon
27/01/2026 7:43:01

אפשר לארגן את זה, אני אוסיף עסקה ליום השני

Shahar Sharon
27/01/2026 7:42:36

ברור שכן…. ג׳ו לייקוב קונה לי יאכטה אם אני מוציא מהלך כזה

עמנואל אוחנה הלקין

עונת טריידים נעימה לכולם!

כאן GM יוסטון:

מוניתי לתפקיד שנה שנייה ברציפות והמטרות שלנו דומות. המטרה העיקרית היא להשיג רכז מוביל כדור שיוכל לנהל את המשחק אבל כל טרייד שישפר את סיכויי הקבוצה לאליפות יתקבל בברכה. דוראנט, שנגון ואמן הכי קרובים לאנטאצ'אבל שיש, על כל שאר השחקנים אני מוכן לשמוע הצעות. ולסיום אגיד שאני נמנע משחקנים שהם לא סופרטסארים על חוזים של סופרסטארים אז אין לכם מה להביא לי את MPJ, JJJ, מרקנאן ודומיהם.

עמנואל אוחנה הלקין

כאן GM לייקרס:

החלטתי השנה לקחת את התפקיד הקבוע של לשפר את הלייקרס בדדליין. כמו כל שנה המטרה היא לבנות קבוצה לאליפות כבר העונה והמטרה העיקרית היא: הגנה! כל שחקן שיתרום בצד ההגנתי יתקבל בברכה וכך גם לגבי כל שחקן אחר שיוכל לתרום לקבוצה העונה.

לגבי לברון – אני לא אקטיבית מנסה להעביר אותו אבל אם אחת מהקבוצות שהגיוניות עבורו תתעניין אני מוכן לשמוע הצעות, אבל לא אמכור אותו תמורת חבילת טריי יאנג.

כמו ביוסטון גם כאן אני נמנע משחקנים שהם לא סופרסטארים על חוזה של סופרסטארים אז בלי MPJ וכאלה.

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
רן הנרגן
25/01/2026 12:23:22

קח את גימי הפצוע ותן את לברון . תהמר על הסיכוי שגימי יבריא עד לפלייאוף שנה הבאה ותפטר מהצרה ששמה לברון

שוקו
שוקו
25/01/2026 9:28:19

טרייד יוסטון ברוקלין:
יוסטון מקבלת: קאם תומאס והייוורד הייסמית
ברוקלין מקבלת: פיני סמית ואת הסוואפ ב2027 חזרה
https://fanspo.com/nba/s/general/trades/_SRYzeLN5yJLsP
יוסטון מקבלת פאנץ' התקפי מהספסל ומפנה את החוזה של פיני סמית
ברוקלין מקבלת חזרה את השליטה בבחירה שלה ב2027

שוקו
שוקו
25/01/2026 9:28:44
הגב ל  שוקו

מנגר ברוקלין מאשר

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  שוקו

GM יוסטון:

לא מאשר, הסוואפ של ברוקלין יכול להיות בחירה ראשונה. קאם תומאס שווה פחות מזה.

שוקו
שוקו
25/01/2026 10:17:56

יש דרך לשפר את ההצעה שכן תסכים לתת לי את הסוואפ חזרה?

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  שוקו

אין לך ממש נכסים שמעניינים אותי. את קלאקסטון אני לא צריך והוא בחוזה לא נוח וצעירים יש לי מספיק. אולי תנסה להנדס משהו עם קבוצה שלישית אבל רק בינינו אני לא רואה משהו אצלך שמעניין אותי.

moody
25/01/2026 11:03:49
הגב ל  שוקו

הצעה יותר סבירה בעיניי:
בולס מקבלים את קלקסטון
ברוקלין את הסוואפ חזרה ון פליט הפצוע ואת ג'יילן סמית
הרוקטס מקבלים את איו דוסומנו ואת טריי ג'ונס.

הרוקטס מקבלים עוד עומק יצירתי בעמדות הגארד שבעיניי חסר להם
הבולס מקבלים סנטר מצוין בלי לוותר על הגמישות שלהם בקיץ
ברוקלין מקבלים את החופש לשקוע עם הבחירות שלהם בחזרה
(אפשר לשפץ את זה ככה שהייסמית ילך גם ליוסטון או למצוא חלופה בה החוזה הנגמר של קולינס הולך לנטס במקום סמית)

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/_rxSGDIRgI6rH8/bulls-get-a-center-rockets-get-deep-brooklyn-gets-their-swap-back

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  moody

זה כבר הרבה יותר מעניין. ג'ונס ודוסונמו שניהם מתאימים לי מאוד, אני לא ממש רוצה לוותר על הבחירה אבל הם בהחלט יכולים להחזיר את ההשקעה אז לקחתי. אני מאשר.

moody
25/01/2026 11:09:26
הגב ל  moody

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/8Q88kS6m2oU36P/rocketsnetsbulls-take-2

וגרסא יותר כבדה אם אתם מעוניינים
רוקטס: וייט ודוסומנו
בולס: הייסמית תומס וקלקסטון
ברוקלין: החוזה הנגמר של קולינס, ון פליט והסוואפ

שוקו
שוקו
25/01/2026 12:22:29
הגב ל  moody

קלאקסטון שווה יותר מסיבוב ראשון ובגלל גם שאני סופג פה את ואןווליט אני רוצה עוד בחירה

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי שוקו
עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  שוקו

אני יכול לתת לך סיבוב שני או ששיקגו תיתן משהו

שוקו
שוקו
25/01/2026 15:44:08

סיבוב שני לא מספיק מבחינתי

שוקו
שוקו
25/01/2026 9:38:26

טרייד ברוקלין דטרויט:
דטרויט מקבלת: מייקל פורטר ג'וניור וקאם תומאס
ברוקלין מקבלת: טובאייס האריס רון הולנד סיבוב ראשון ב2028 ו2030 סיבוב שני ב2027
https://fanspo.com/nba/s/general/trades/4kWcLaAXcQ38C9
דטרויט מקבלת את פורטר ג'וניור בעונת שיא ואת קאם תומאס שיחזק את הספסל
ברוקלין מקבלת את החוזה הנגמר של האריס את רון הולנד ובחירות

שוקו
שוקו
25/01/2026 9:38:43
הגב ל  שוקו

מנגר ברוקלין מאשר

NBA בדם
25/01/2026 10:22:57
הגב ל  שוקו

מנג'ר דטרויט: מאשר.
יש טרייד!!!

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

טעות גדולה

NBA בדם
25/01/2026 11:03:21

לא מחיר גבוה מדי לכח אש שדטרויט זקוקה לו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

שני שחקני קלוריות ריקות בחוזים מנופחים

NBA בדם
25/01/2026 11:12:20

תומאס בחוזה קטן לשנה אחת, שבסיומה יכול לחתום בדטרויט בשכר סביר.
mpj עם חוזה לשנתיים אבל נותן עונת קריירה והוא יהיה כח אש רציני בקבוצה שצריכה בדיוק אחד כזה.
יש פה פוטנציאל לשחקן שישי טוב ולשדרוג התקפי ברור על האריס שיש מי שיחפה עליו הגנתית. הוויתור הוא על הולנד שלא בטוח שייצא ממנו משהו רציני ועל 2 בחירות סיבוב ראשון מאוחרות.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

וגם פוטנציאל לשחקן ששוב יזרוק לבנים בפלייאוף כמו שקרה בדנבר, אם חצי שנה בקבוצה פח מספיקה בשבילך כדי לחשוב שהוא שווה את החוזה ויכול לתרום אז לך על זה. אבל אני חושב שהקבוצה שתיקח את MPJ בדדליין תתחרט על כך בגדול.

NBA בדם
25/01/2026 11:42:28

זה mpj לשתי עונות ותומאס בעונת מבחן שהמחיר לא גבוה

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

הולאנד המצוין, האריס הוטרן האיכותי ושתי בחירות סיבוב ראשון זה לא מחיר גבוה?

NBA בדם
25/01/2026 11:49:59

הולנד צעיר נמרץ אבל עדיין מאוד בוסרי עם 41% שדה ו 24% מעבר לקשת.
האריס סולידי אבל לא שחקן נפיץ שהגנות מתרכזות בו.
2 בחירות סיבוב ראשון מדטרויט זה בחירות מאוחרות מאוד שהסיכוי שיניבו משהו די נמוך.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

עדיין 2 בחירות, עבור 2 שחקנים בחוזים רעים שהם קלוריות ריקות לדעתי.

NBA בדם
25/01/2026 12:33:16

תומאס בחוזה קטן לעונה אחת.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

MPJ חוזה זוועה

NBA בדם
25/01/2026 12:49:01

חוזה לשנה וחצי והוא משחק השנה את הכדורסל הטוב בקריירה למרות שזה בקבוצת לוטרי

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

שנה וחצי זה לא מעט

NBA בדם
25/01/2026 13:00:22

גם לא הרבה😎

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

סתם תוקע לך את התקרה בזמן הזה.

moody
25/01/2026 11:16:16

הולנד שחקן נהדר והאריס הוא וטרן חשוב עבור הפיסטונס. בצד השני תומאס שלילי בעיניי ופורטר עדיין פציע ועל חוזה גבוה שיתקע את ההארכות חוזה של דורן ואאוסר.
בעיני, גם אם רוצים את פורטר אפשר להשיג את זה גם בלי הבחירות ולשלוח את אייבי במקום הולנד.

פיסטונס: פורטר
נטס: החוזים הנגמרים של האריס, אייבי וקלינטמן

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/Zt2l-vaEcB-Zk-/porter-to-pistons

NBA בדם
25/01/2026 11:19:13
הגב ל  moody

את mpj לא אקבל בלי לתת בחירות

moody
25/01/2026 12:24:24
הגב ל  NBA בדם

אבל היית מאשר? שgm ברוקלין ישא ויתן

NBA בדם
25/01/2026 12:30:20
הגב ל  moody

אני מאשר אבל אין מצב לקבל אותו בלי נכסים.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  moody

מסכים עם החלק הראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

צודק. פורטר אבל לא הייתי מביא יש קלעי 3 עם חוזה יותר נורמלי

NBA בדם
25/01/2026 11:51:53

פורטר לא קלעי רגיל הוא מכונת קליעה משומנת ומוכשרת והשנה הוא נראה בשיאו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

בחצי שנה האחרונה בקבוצה רעה

NBA בדם
25/01/2026 12:34:21

שווה לקחת את ההימור עליו ועל תומאס במחיר שהוא סביר לטעמי

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא יודע כמה המחיר סביר ואין לך ממש סיבה לקחת הימורים

NBA בדם
25/01/2026 12:50:44

האופטימלי זה שחקן שהוא כינור שני לקייד ואז לתת תמורתו יותר נכסים.
אבל גם ההצעה הזו סבירה סה"כ.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אז למה לא ללכת להשיג כזה? יש המון אופציות

NBA בדם
25/01/2026 12:59:57

זה לא אומר שאני אוותר מראש על שתי שחקנים תורמים במחיר סביר.

רן הנרגן
25/01/2026 12:25:18
הגב ל  שוקו

אני חושב שלהאריס יש הרבה ערך כזקן השבט בדטרוייט הצעירה מיקל פורטר הוא לא האישיות לשים בקבוצה צעירה

jefffoster10
25/01/2026 9:52:54

בוקר טוב לכולם ופרויקט טוב לכולם, כאן מנג'ר הראפטורס מדבר אליכם.
איכשהו הקבוצה מצאה עצמה נשאבת לוואקום הקרוי "צמרת המזרח" ומוצאת עצמה נלחמת על יתרון הביתיות. ייתכן שזה הזמן עבורנו כמועדון לחתור לריצת פלייאוף עמוקה ומי יודע מה יצא מזה כשכולן נראות פגיעות ברמה זו או אחרת ודטרויט נטולת ניסיון. אוסף הפורוורדים שלי צריך להשתדרג ברכז ובסנטר, עם עדיפות לרכז כי בסנטר יש לי את פולטל החביב והיעיל. מבין שלושת הפורוורדים שלי, המועמד הבכיר לטרייד הוא בארט על אף היותו קנדי.

jefffoster10
25/01/2026 9:55:37

בוקר טוב למי שטוב, כאן מנג'ר הפליקנס.
הבופה פתוח וחם, יש לי אוסף של שחקני משנה שיכולים להתאים לכל קבוצת צמרת או אחת שמתעתדת להיות כזאת.
הצעות על דרק קווין וירמיהו פחדים כמעט ולא יישמעו.
הצעות על ציון יישמעו גם יישמעו.
הצעות על ג'ורדן פול יילקחו.
הצעות הכוללות את דז'ונטה מארי ישמחו אותי שמחה עזה.

רן הנרגן
25/01/2026 12:32:08
הגב ל  jefffoster10

תן את גורדן פול, מארי וטרוי מרפי, קח את קמינגה ובטלר ומה שצריך כדי לאזן

jefffoster10
25/01/2026 12:48:29
הגב ל  רן הנרגן

המממ…כיוון מאוד מסקרן. רוצה להרים את הכפפה?

רן הנרגן
25/01/2026 14:03:25
הגב ל  jefffoster10

פול, מארי, סדיק באי וטרוי מרפי תמורת בטלר, קמינגה, הילד, מודי ו טרייס גקסון דיוויס. עובר במכונות.

golan
golan
25/01/2026 17:24:46
הגב ל  רן הנרגן

מה ג"ס יעשו עם פול ? מה מארי יעשה שם ?
הם צריכים גובה והגנה.

רן הנרגן
25/01/2026 18:17:10
הגב ל  golan

אתה מסתכל על חצי הכוס הריקה במקום על החצי המלא. בפועל אין סיכוי שטרייד כזה עובר אפילו מנג'ר סהרורי כמו דומרס. ג"ס למעשה מחליפה את קמינגה בטרוי מרפי.

jefffoster10
25/01/2026 9:56:13

והערה נוספת – עסקאות של הראפטורס והפליקנס עם הפייסרס טעונות אישור הקומישינר.

wadi
25/01/2026 10:17:51

בוקר טוב

טרייד ניקס ספרס
ניקס מקבלים: קאסל ואוליניק

ספרס מקבלים: ברידג'ס

https://fanspo.com/nba/s/knicks/trades/-Kb349TYGuC3sI/knicks-sas

הטרייד לא עובר כרגע כי צריך לחכות ל1 בפברואר שברידג'ס יוכל לעבור

לניקס יש 2 שחקנים דומים ברידג'ס ואנוניבי וצריכים יותר עומק כולל גובה (אוליניק)
לספרס יש פקק ברכזים ברידג'ס משלים נהדר את החמישיה ומאמין שהארפר יהיה יותר טוב מקאסל בשנים הבאות

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  wadi

וואלה מעניין, אבל לא נראלי שהניקס לוקחים את זה.

אופק
25/01/2026 11:06:59
הגב ל  wadi

למה שהספרס ירצו לעשות הטרייד??? קאסל צעיר מבטיח וגם הרכז הפותח של הקבוצה, למה שיעבירו אותו בשביל גרסא טיפה טובה יותר של האריסון בארנס.
לדעתי,אם כבר להעביר את קאסל אז בשביל הרבה יותר מזה

wadi
25/01/2026 11:13:46
הגב ל  אופק

לספרס יש 3 רכזים טובים כולם צריכים את הכדור זה לא יעבוד בטווח הארוך. כמו שכתבתי לדעתי הארפר יעבור את קאסל וצריך לפנות לו את המקום לשחק. ברידג'ס תמורה הולמת לדעתי אבל תראה לי שאתה יכול להשיג משהו יותר טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  wadi

חחחח אק,רפה בינה יתן כוכב כמו קאסל על ברידגס.

הספרס לא צריכים לוותר על אף אחד מהרכזים שלהם. זה מה שהופך אותם לככ טובים.

wadi
25/01/2026 12:15:05

גם אם שמים בצד את הטרייד הספציפי הספרס לא בנויים טוב עם ה3 האלה. השנה זה עוד בסדר כי אחד מהם רוקי אבל הוא לא יהיה כוכב על כשכל כך צפוף בעמדה. חמישיה לא מאוזנת וצריכה עוד שדרוג בשביל אליפות. אחד מהם
יהיה חייב לעבור

wadi
25/01/2026 10:22:35

טרייד משולש היט באקס ניקס

היט מקבלים: יאניס וג'וש הארט
באקס מקבלים: הירו וברידג'ס
ניקס מקבלים: אדבאיו לארסון וגארי האריס

https://fanspo.com/nba/s/knicks/trades/U1JEzVvXImBTzI/east-trade

צריך לחכות שבוע שברידג'ס יוכל לעבור

היט מקבלים את יאניס ומשאירים את מיצ'ל פאוול וור ומלא שחקנים במערכת המצוינת של ספולסטרה

באקס מקבלים 2 שחקנים טובים וצעירים

ניקס מקבלים עוד גבוה לצד קאט והשלמות שכר שיכולים להחליף את הארט

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:34:20
הגב ל  wadi

כאן GM מילווקי: אמנם זו לא השקעה לעתיד כי ברידג׳ס והירו הם די ׳מוצר מוגמר׳, אך אני מסכים להצעה הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעוניין ביאניס בקאבס בלי לוותר על מיצל וטייסון. תארגנו משהו

עמנואל אוחנה הלקין

לא נראלי אפשרי, הקאבס מעל האפרון השני והחוזה של יאניס גדול יותר מכל חוזה שלהם.

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
רן הנרגן
25/01/2026 12:33:23

צריך את הנטס שישמחו תמורת בחירת סיבוב ראשון או כמה בחירות סיבוב שני לעזור

moody
25/01/2026 12:27:11

תצטרך קודם לרדת מהאפרון השני ב 22 מיליון בלי לקבל שקל בחזרה. זה בערך החוזה של האנטר אז בהצלחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  moody

קח אותו חינם אין לי בעיה. מתנה ממני עם בקבוק שמפניה.

גיא רוזן
25/01/2026 10:52:38

אין לי מושג, ולמעשה אף פעם לא באמת היה לי מושג, איך מקבלים בליגה המשוגעת הזו החלטות.
לא זוכר שהיה טרייד שהעלתי על כתב שזכה להתממש…

ועדיין,
בזווית הרציונלית צריך לקחת בחשבון מפסר פרמטרים חשובים:
א. אנחנו בעידן בו יש יותר קבוצות תחרותיות מזה המון המון זמן.
זה אומר שיהיו פחות שחקנים "שווים" על המדף.
ב. אנחנו בעידן בו קשה יותר לוותר על בחירות דראפט, פחות בגלל ההבטחה של כישרון חדש או התקווה לבחירה גבוהה אלא יותר בגלל הגמישות הפיננסית שבחירה שכזו מאפשרת (מכניס שחקן צעיר במחיר נוח לסגל שבדרך אחרת לא בטוח אפשר היה לחזק). הנקודה הזו מתעצמת לנוכח כמות הכישרון האדירה שיש כיום בליגה.
ג. קבוצות כיום מחפשות יותר מאי פעם גמישות. מתבוננות יותר מאי פעם על היכולת להתנהל במרחק של שנה, שנתיים ושלוש. התוצאה היא שאם פעם שחקן כמו יאניס היה גורר מלחת מחירים והצעות לטריידים מטורפים כמו זה שהסאנס שילמו על דוראנט,
היום אנחנו רואים שוק הססן (לקחי טרייד דוראנט הם לקחים קשים וכואבים)

שיהיה לכולם בהצלחה,
הטרייד דדליין היה ונשאר מבדר (גם אם פחות מסעיר מבעבר)

עמיחי קטן
25/01/2026 11:10:30
הגב ל  גיא רוזן

אני חושב שהדדליין של השנה שעברה הוכיח שזה לא מדויק

עמנואל אוחנה הלקין

מסכים

גיא רוזן
25/01/2026 11:58:17

אני מנחש שנחיה ונראה.
כרגע יש את דייויס, מוראנט, יאניס, קומינגה, ואולי לאמלו בול כמעומדים. אני לא רואה המון הצעות עפות עבור מי מהם.
טריידים של WIN NOW הפכו לבעייתיים הרבה יותר,
ולו בגלל שקשה יותר מאי פעם לנייד את החוזים הגדולים.

yaniv
25/01/2026 12:03:46
הגב ל  גיא רוזן

מכל הרשימה שהבאת רק יאניס באמת רלוונטי .מוראנט מקרה ראש קשה שממפיס יצטרכו להסתפק בחבילה מאוד קטנה עבורו בול ודיוויס פצועים כרונים וקומינגה די חידתי \הקיצר רק יאניס באמת שווה משהו מהרשימה הזאת

גיא רוזן
25/01/2026 12:15:39
הגב ל  yaniv

הפואנטה שלי היא כזו –
כאשר גארנט נהיה זמין לטרייד,
כל הליגה הייתה כמרקחה. כאשר קאוויי, למרות הפציעות נהיה זמין לטרייד –
אותו הדבר בדיוק.
יאניס, בעונה אישית אדירה, כאשר יש את הרושם שהמחיר לא יהיה מחיר דוראנט,
וכלום לא קורה.

הניחוש שלי שלא יהיו תנועות גדולות כמו בעבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

החבילה על יאניס לא תהיה גדולה מידי כי כולם יודעים שהוא בחוץ משם

גיא רוזן
25/01/2026 12:23:08

ידעו שדייויס מחוץ לפליקנס,
ידעו שדוראנט מחוץ לנטס.
לא שינה את העובדה שהם עברו תמורת חבילת טרייד מרשימה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

הפליקנס נתנו כי היה הוראה מהשקץ והליגה גם הביאו את גריפין לחתום על זה. לא רלוונטי.

לגבי דוראנט זה מחיר סביר הסאנס פשוט היו מפגרים בבנייה. יאניס זה לא דוראנט. דוראנט קלעי קטלני יאניס נגר עם כוח שילך וידעך עם הגיל.

גיא רוזן
25/01/2026 13:15:42

?
כבר שכחת מה היה שם?
הפליקנס לא נתנו אותו בטרייד דדליין והשאירו אותו עד לסיומה של העונה.
והמחיר שהלייקרס שילמו?
אם הייתה "הוראה", לא היינו רואים טרייד דומה יותר לזה של לוקה?

NBA בדם
25/01/2026 11:39:31

טרייד בין דטרויט לממפיס
דטרויט מקבלים את ג'ארן ג'קסון ג'וניור.
ממפיס מקבלים את טוביאס האריס, ג'יידן אייבי, 3 בחירות סיבוב ראשון ו 2 בחירות סיבוב שני.
https://fanspo.com/nba/trades/B3WOEzSz4LoCRY
דטרויט מקבלים את השחקן שיהפוך אותם לקונטנדרית על מלא. שחקן על בהגנה (נבחר לשחקן ההגנה ב 23'), שיכול לשחק בעמדות 4-5. חוסם אדיר שמצטרף לקבוצת ההגנה השנייה בטיבה בליגה ונראה מי ייקלע מולם עכשיו. בנוסף הוא ייקח על עצמו לא מעט גם בחלק ההתקפי.
ממפיס מקבלים חוזה נגמר, שחקן חביב והמון נכסים כדי לבנות מחדש.

NBA בדם
25/01/2026 11:40:08
הגב ל  NBA בדם

מנג'ר דטרויט: מאשר

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

שוב אתה נותן המון עבור שחקן שהוא לא סופרטסאר בחוזה של סופרסטאר. טעות לדעתי.

NBA בדם
25/01/2026 11:54:56

זה המחירים על שחקן שמעביר אותך למצב של קונטנדרית בכירה.
אין פה בחירות גבוהות ולא צעיר עם פוטנציאל גבוה.

moody
25/01/2026 12:11:56
הגב ל  NBA בדם

מסכים להגיון אבל צריך לשאול האם תוכל להשאיר את הצעירים שיש לך. דורן הוא שחקן מקס ואאוסר שיקבל חוזה גבוה. אם בעינייך זה עדיין שווה בגלל המיידי אז אחלה אבל קח בחשבון שגגג משחק הרבה פחות טוב השנה

NBA בדם
25/01/2026 12:18:07
הגב ל  moody

טריפל j בעונה אישית טובה ובריאה של 19 נק' 1 ו 1.7 שלשות מדוייקות ב36%.
מאמין שגם אם צירופו יהיה אפשר להשאיר את דורן ואסאר

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אתה כבר הפייבוריט לצאת מהמזרח, למה לתקוע את עצמך עם החוזה של טריפל J?

NBA בדם
25/01/2026 12:38:41

אל תסתנוור מעונה רגילה.
הכל יושב על קייד והוא חייב עזרה.
JJJ לא כינור שני אבל הוא יכול לשמש ככינור שלישי התקפי ובהגנה הוא יהפוך אותם לקבוצת על בהגנה שצריך להזיע מולם על כל סל

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מסכים שקייד צריך עזרה, אז תביא לו גארד סקורר/יוצר מהספסל סטייל שרודר שנה שעברה (נגיד קובי וויט, תכף אציע משהו) אתה לא צריך עכשיו לקחת את החוזה של טריפל J

NBA בדם
25/01/2026 12:51:36

לא רוצה מישהו מהספסל. צריך מישהו איכותי שיקפיץ אותי קדימה.

tomertuc
25/01/2026 16:00:24
הגב ל  NBA בדם

מנג'ר ממפיס:
להיפטר מג'ארן עדיין לא בתוכניות שלנו. שלוש בחירות סיבוב ראשון זה לא מעט, מצד שני על דזמונד ביין שהוא רמה-שתיים מתחת קיבלנו 4 בחירות. אייבי כביכול פוטנציאל לא ממומש, אבל אני לא מאמין כזה גדול שלו.

מתלבט

NBA בדם
25/01/2026 16:26:43
הגב ל  tomertuc

אני מוסיף לך עוד בחירה סיבוב שני.
ככה שיוצא לך 3 בחירות ראשונות ו 3 בחירות סיבוב שני + אייבי וחוזה נגמר של האריס.
חבילה מאוד יפה על jjj.
זו הצעתי האחרונה.

tomertuc
26/01/2026 9:55:55
הגב ל  NBA בדם

מנג'ר ממפיס: לאחר התלבטות, ממפיס לוקחת את ההצעה. הצד השלילי – הבחירות של דטרויט עשויות להיות לא גבוהות במיוחד. ההסתכלות האופטימית – שלוש frp + שלוש srp על ג'ארן זה באמת תמורה סבבה, ולא ברור האם לקבוצה באמת יש יכולת לאיים על האליפות עם הקור הנוכחי. אולי הגיע הזמן להיבנות שוב דרך הדראפט. אפשר גם לנסות להיות אופטימי לגבי מה שיכול לצאת מאייבי.
יש טרייד

NBA בדם
26/01/2026 10:56:18
הגב ל  tomertuc

👍🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גארלנד, מובלי, אמביד, גורג על המדף רק אומר.
על מיצל אני אצטרך לקבל חבילה טובה ושמנה עם פוטנציאל צעיר גם.
הכיוון זה ליצור קונטנדרית כבר השנה בקאבס ובפילי.
תביאו לי את יאניס לכל אחת מהקבוצות יאניס כבר עם הרגל בחוץ מהבאקס.

שחקנים שאני מעוניין בהם במידה כזאת או אחרת.

גיידן מקדניאלדס, דילון, דורן, קייסון, באנקרו, וכאלה יאללה תרימו טלפונים.

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עמנואל אוחנה הלקין

כמה אתה רוצה על גארלנד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איימן אפשרי? אם לא אז.

שפרד+איסון+3 בחירות דראפט סיב 1.
(2 הבחירות של 2027 ובחירת 2032).

נערך לאחרונה 4 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עמנואל אוחנה הלקין

ג'בארי מעניין אותך? מעדיף לשמור על שפרד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין אבל שפרד יותר אני הולך להישאר בלי רכז.

עמנואל אוחנה הלקין

מה הכיוון שלך בלהעביר את גארלנד? אתה מנסה להישאר תחרותי? אם כן, אתה מחפש פוינט אחר בחזרה?

עמנואל אוחנה הלקין

אז אין לי פויינטים להציע לך, זאת הסיבה שאני רוצה את גארלנד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס מקבלים: מובלי

קאבס מקבלים: גארן גקסון ופיפן להשלמת שכר.

זה עובר לא מצליח להעתיק

tomertuc
25/01/2026 16:02:09

מנג'ר ממפיס: מאשר.
בתור אחד שרואה במובלי פוטנציאל גדול יותר מג'קסון, זה אחד קל עבורי. מובלי גם צעיר בשנתיים ונותן לנו עוד קצת חלון לבנות.

עמיחי קטן
25/01/2026 16:05:39
הגב ל  tomertuc

יש טרייד

עמנואל אוחנה הלקין

שמעון רצית יאניס בפילי קיבלת

פילי מקבלים: יאניס
מילווקי מקבלים: פול ג'ורג', וי.ג'יי.אדג'קומב, ג'רד מקיין ו-3 בחירות סיבוב ראשון (2028 מהקליפרס, 2030 ו-2032).

פילי הולכים אול-אין על המזרח הפתוח

מילווקי מקבלים יופי של חבילה עבור יאניס.

אם רוצים אפשר גן להוסיף סוואפים של פילי.

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/XmXPsvj23m8rFb/giannis-to-76ers

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס כבר מחוץ לבאקס חבילה של סטאר עם חוזה 5 שנים ביקשת. הוא פצוע להמשך העונה ובטח לא תקבל את ויגיי.
ויגיי אנטאצבל כמעט.

לגבי הבחירות אם אתה רוצה את של הקליפרס זה ממתק אז רק את זה אתה מקבל בלי הגנה וזהו. אם אתה רוצה בחירה נוספת עם זה של 27 ואת זה עם הגנת טופ 5.

מוכן לתת 2 בחירות אחרות של סיב 1 ובחירת סיב 2. אין לי בעיה עם בחירות של 27 ו30.

עמנואל אוחנה הלקין

אתה חייב לוותר על וי.ג'יי אם אתה רוצה את יאניס. אין סיכוי שהבאקס מוותרים על יאניס תמורת רק מקיין ובחירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חייב כלום. לא נותן את ויגי על שחקן מבוגר שרגל וחצי בחוץ. רוצה קח שחקן אחר אבל מקסי וויגי לא.

עמנואל אוחנה הלקין

אז איך אתה בדיוק רוצה להשיג את יאניס? מילווקי זה לא ניקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבחירה של הקליפרס מספיק סקסית קח אותה

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:35:35

כאן GM מילווקי; לקחתי ובחרתי מהר. וי. ג׳יי אדג׳קום ו-3 בחירות סיבוב ראשון? מדהים עבורי ואוכל להתחיל לבנות משהו חדש סביבו, שאמונה שלי בתוך כמה שנים הוא אנתוני אדווארדס החדש.

שוקו
שוקו
25/01/2026 12:35:47

טרייד ברוקלין גולדן סטייט:
ברוקלין מקבלת: גימי באטלר וקאמינגה
גולדן סטייט מקבלת: מייקל פורטר ג'וניור קאם תומאס קלאקסטון סיבוב ראשון ב26 ו28 וסיבוב שני ב30
https://fanspo.com/nba/trades/bkhnLGRpYQci8t
גולדן סטייט מקבלת שחקן בריא במקום באטלר סנטר ועוד שחקן שיתן לה התקפה מהספסל ועל הדרך נפטרת מקאמינגה ובאטלר
ברוקלין מהמרת על קאמינגה ומקבלת בחירות

שוקו
שוקו
25/01/2026 12:36:03
הגב ל  שוקו

מנגר ברוקלין מאשר

jefffoster10
25/01/2026 12:46:51
הגב ל  שוקו

שים לב שלפי מה שכתבת גולדן סטייט מקבלת בחירות.

שוקו
שוקו
25/01/2026 12:56:12
הגב ל  jefffoster10

הכוונה כמובן שברוקלין מקבלת אותן

רן הנרגן
25/01/2026 14:06:38
הגב ל  שוקו

2028 מוגן לוטרי. בלי סיבוב שני. הולך

Shahar Sharon
27/01/2026 7:44:31
הגב ל  רן הנרגן

אני עם רן שאפשר ללכת על זה עם הבחירה השניה מוגנת אבל הצעתי אחת יותר מעניינת לדעתי.

באופן כללי ברוקלין באמת רוצים את קמינגה? יש להם כבר יותר מדי סלט של צעירים שם לדעתי, אפשר לעשות את ג׳ימי על קאם ופורטר ג׳וניור ואותם הבחירות.

נראה לי עדיף לכולם

NBA בדם
25/01/2026 12:47:30
הגב ל  שוקו

ברוקלין לא תסכים בחיים. הגופה של באטלר בחוזה עצום וקאמינגה שעובר ירידת ערך משמעותית על שלושה שחקנים מאוד מוכשרים שרק 2 בחירות סיבוב ראשון בעסק, זה לא הגיוני או שוויוני בעליל.

שוקו
שוקו
25/01/2026 12:56:47
הגב ל  NBA בדם

תומאס עוזב בקיץ הערך שלו נמוך מאוד

NBA בדם
25/01/2026 13:02:55
הגב ל  שוקו

אולי זה שערכו נמוך יאפשר לקבוצה שנותנת בו את האמון להחתים אותו על חוזה ארוך טווח ולא מפוצץ.
איך שלא תסתכל על זה הטרייד הוא חד צדדי לטובת גולדן.

שוקו
שוקו
25/01/2026 13:06:14
הגב ל  NBA בדם

אני לא חושב שפורטר שווה יותר מ2 בחירות ואני חושב ששווה להמר על קאמינגה עם מאמן שהוא לא סטיב קר. גימי לא באמת משנה אני בטאנקינג

שוקו
שוקו
25/01/2026 13:06:52
הגב ל  שוקו

קאם תומאס לא נשאר אצלי בסוף העונה אז אף אחד לא יתן לי עליו הרבה

NBA בדם
25/01/2026 13:12:03
הגב ל  שוקו

אין לדעת.

רן הנרגן
25/01/2026 14:07:18
הגב ל  NBA בדם

אתה צודק וגם הוא צודק

NBA בדם
25/01/2026 13:10:34
הגב ל  שוקו

קלאקסטון לבדו שווה יותר מבחירה. גם mpj שווה יותר מאחת ועל החוזה העצום של ג'ימי צריך לשלם כדי להעביר אותו.

שוקו
שוקו
25/01/2026 13:36:36
הגב ל  NBA בדם

בגלל זה אני מקבל גם את קאמינגה שאני מוכן לקחת עליו את ההימור שכשסטיב קר לא יאמן אותו הוא יהיה טוב

NBA בדם
25/01/2026 13:38:25
הגב ל  שוקו

עדיין זה לא מפצה על מה שגולדן מקבלים

עידו גילרי
25/01/2026 13:40:32
הגב ל  שוקו

איזה דוגמאות ל"כשסטיב קר לא יאמן אותו הוא יהיה טוב" יש לך?

שוקו
שוקו
25/01/2026 13:46:29

כשקרי נפצע בסדרה מול מיני הוא העה מעולה

עידו גילרי
25/01/2026 13:49:20
הגב ל  שוקו

ואז סטיב קר לא אימן אותו?

שוקו
שוקו
25/01/2026 14:56:48

אבל לא הייתה לו ברירה

עמנואל אוחנה הלקין

לדעתי זה הכיוון שדטרויט צריכה ללכת בו.

דטרויט מקבלים: קובי וויט

שיקגו מקבלים: כאריס לאברט, מרכוס סאסר, בחירת סיבוב ראשון.

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/4slZB1vZxRXMeK/coby-to-detroit

דטרויט מקבלים גארד סקורר ויוצר שיוכל להוביל את ההתקפה בדקות ללא קייד.

שיקגו מקבלים אחלה תמורה לשחקן בחוזה נגמר שהם כנראה לא רוצים לשלם לו הקיץ.

NBA בדם
25/01/2026 12:56:27

מנג'ר דטרויט: מאשר

עמנואל אוחנה הלקין

עוד טרייד מעניין לדטרויט

דטרויט מקבלים: טיילר הירו

מיאמי מקבלים: טוביאס האריס, רון הולאנד, מרכוס סאסר, 2 בחירות סיבוב ראשון

דטרויט מקבלים עוד סקורר לצד קייד

מיאמי מקבלים מספר נכסים מעניינים על שחקן שעד כה לא הוביל אותם לשום מקום, אולי צריך שחקן צעיר קצת יותר מעניין.

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/bPzJOvkedFQcVj/herro-to-pistons

NBA בדם
25/01/2026 13:07:06

מנג'ר דטרויט: לא מאשר אבל אם מנג'ר מיאמי יסתפק בבחירה אחת אז סבבה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

2 בחירות על פורטר ולא על הירו? איפה ההיגיון בזה?

NBA בדם
25/01/2026 13:14:44

זה כולל גם את תומאס וגם יש פה עוד שחקן שעובר לעומת ההצעה הקודמת.
הירו השנה גם שיחק 11 משחקים בלבד.
Mpj בעונת שיא למרות שמשחק בקבוצה חלשה. הוא עם אחוזים מעולים ולא רק זורק בלי הכרה סתם.

מתן יעקובי
25/01/2026 23:14:22

מנג'ר של ההיט ואני לא מאשר
קשה לי לקבל על הירו רק בחירה אחת

The Ljos of the Rings
25/01/2026 13:50:04

היי, כאן GM נדבר, מה שלומכם?
אני? אצלנו הכל בסדר, השבוע מצאתי לי חדר, סביבה נחמדה. תודה ששאלתם.
קצת מודאגים ממתיחת כמות הדקות של ג'מאל וארון למקסימום. אבל חוץ מזה הכל טוב, אין מה לכתוב אליו הביתה. אנחנו די מרוצים מהסגל.
אם מישהו במקרה רוצה משהו מאיתנו, בונה על שחקן, רוצה לתת לנו מישהו, כדאי שזה ישתלם לנו. אחרת אנחנו סוף סוף עם קבוצה כמעט שלמה (הכמעט הוא כי ליריבה אחת בצמרת שאת שמה עוד לא פגשנו יש קבוצה שלמה לחלוטין). למה שנוותר על זה?

jefffoster10
25/01/2026 14:00:15

גורדון גם מותח את השרירים עד לקצה…

The Ljos of the Rings
25/01/2026 14:14:24
הגב ל  jefffoster10

וברוך השם, לבחור יש שרירים.
אבל כן, השולחן מתחיל לרעוד.

The Ljos of the Rings
25/01/2026 13:56:24

אהמ… שלום… אני, אהמ, אה, ……….
מה? לא שומעים? טוב.
אני, *נשימה ארוכה*, GM דאלאס. !לא בפנים!
זה מראה שההחלמה מתחילה. בשנה האחרונה על וידוי כזה הייתי חוטף במינימום בקבוק תבערה ולא סתם אגרוף לבטן כמו עכשיו.
אז בגלל ש, אהמ, ההוא שאין לומר את שמו עשה את המהלך שאין לציין עם הקבוצה שאין לראות את שמה בלי לבכות, ההווה שלנו פה בדאלאס נגנב.
אז כל מה שנשאר לנו זה העתיד.
חוץ מקופר פלאג, כולם על המדף. אנחנו מחפשים עתיד. זה אומר בחירות, שחקנים צעירים מבטיחים וכל דבר שיעשה אותנו גרועים השנה למרות הניסיונות של קיד כדי לנסות להשיג בחירה גבוהה העונה כל עוד הבחירה שלנו בידינו.
תודה וסליחה שאנחנו קיימים.

גיא רוזן
25/01/2026 14:52:12

שכחת –
למכירה יונדאי דייויס יד ראשונה מרופא.
ביצועים משני ארגון –
יכול לטוס את הפרקט עם צריך, יכול לסחוב מסע כבד מתחת לסל, קילומטראז' נמוך!
כמו חדש (חנה בחנייה מקורה בארץ השמש הנצחית).
מוכרים רק בגלל שהביטוח לא מכסה נהג חדש…
במידה והקונה המאושר יוותר על בדיקת מוסך,
אנחנו מסכימים לטריידאין עבור כל דבר עם דופק וטסט שנגמר סוף השנה.

The Ljos of the Rings
25/01/2026 19:08:46
הגב ל  גיא רוזן

Hyundai-to-davis?

עמיחי קטן
25/01/2026 14:56:26

גולדן סטייט מקבלים: דניאל גאפורד וקליי תומפסון.
דאלאס מקבלים: ג'ונתן קומינגה, באדי הילד ובחירת סיבוב שני (של גולדן סטייט ב-2030).
https://fanspo.com/nba/trades/wf1zQ94alCzaQW
גולדן סטייט מקבלים גבוה אמיתי ואת קליי בחזרה.
דאלאס מקבלים את הפוטנציאל של קומינגה ובחירה.

רן הנרגן
25/01/2026 18:21:35

לא תקבל בחירת סיבוב שני. MDJ בונה מהן חצי רוסטר. באופן כללי זה טרייד של הרמת ידים ואמירה שקרי וקלי ימלאו את האולם אז בסדר.

The Ljos of the Rings
25/01/2026 19:06:56

GM דאלאס:
בניגוד לאחרים, אני פחות מאמין בקומינגה. דניאל גאפורד הוא שחקן חשוב מאוד היום, שחקן שיודע את מיקומו ותפקידו ומרוויח כמות סחירה ביותר.
מצד שני, קליי תומפסון הוא שחקן שצריך להיפטר ממנו ואני אשמח להחזיר אותו לבית שלו (גם אם אצטרך לגרור אותו לשם). באדי הילד אפשר להיפטר ממנו בקיץ. בחירת סיבוב שני אי אז עוד זמן זה משהו. וקומינגה… במקרה הטוב הוא יוכיח שהוא יכול להיות שחקן טיפש בקבוצה טובה. במקרה הרע הוא יעשה קורי מגטי כדי להוכיח שהוא שווה משהו והקבוצה תהיה גרועה מספיק השנה בשביל בחירה טובה.
בהיסוס, לוקח ומאשר.

Shahar Sharon
27/01/2026 7:44:51

לקחתי

Florida man
25/01/2026 15:28:25

מיאמי: מקבלים את יאניס ואחיו תנאסיס
מילווקי: מקבלים את הירו, וויגינס, חאקז ובחירת דראפט.

הגיע הזמן להיפרד מהירו שלא עושה כלום וגם לא שומר. חאקז בינוני וויגינס עוד יותר. מילווקי מקבלת חבילה ובחירה שתתחיל ריבילד.
טרייד כזה יעלה את מיאמי לצמרת המזרח החלש.

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:36:22
הגב ל  Florida man

כאן GM מילווקי: מחפש לקבל את קלל וור והירו, תוכל להרכיב עסקה כזאת?

Florida man
25/01/2026 20:38:49

הירו, קלל וור ויוביץ. סגרנו?

מתן יעקובי
25/01/2026 23:15:53
הגב ל  Florida man

אני GM מיאמי ואני מאשר
איתם תן לנו עדכון ממילווקי הקרה

גיא רוזן
25/01/2026 15:46:51

מילה על דטרויט –
אחלה קבוצה. ממש. הגנה יוצאת מן הכלל, גרעין שחקנים שצמחו יחד והפכו לקבוצה החזקה במזרח.
רק ש-
ההתקפה. זה פשוט לא מספיק. מול הגנות פלייאוף עם אינטנסיביות של פלייאוף,
ההתקפה החד ממדית שפוט לא תספיק.
והשנה,
השנה המזרח פתוח מתמיד.
בוסטון בשנה הבאה תהיה קבוצה מפחידה,
השנה המכשול היחידי במזרח זו ניו יורק (?)
עכשיו,
השאלה היא –
מה עושים.
לי נראה שדטרויט בשלה לקחת הימור ולנסות להוסיף שחקן שיקפיץ את הקבוצה קדימה.
אם מתבוננים על השוק,
יש 2 שחקנים שיש להם אפסייד ברור שיש סיכוי להביא בטרייד –
יאניס ו-MPJ
יאניס הוא ללא ספק שחקן אדיר, ואיתו תהיה לקבוצה הגנה פסיכית. אבל זה לא פותר את בעיית הקליעה, וזה יוצר מצב בו יאניס מבטל את היתרונות של דורן.
MPJ להבדיל,
הוא אולי שחקן פחות טוב מיאניס (בהפרש), ובטוח פחות בריא.
אבל –
הוא קולע.
ממש קולע.
שחקן של 40% משלוש לאורך הקריירה,
2.08 שהוא מיסמאצ' אוטומטי מול כל קבוצה.
ההגנה שלו?
יש לפיסטונס את הכלים לכסות.
אבל,
לצד יכולת ניהול המשחק של קייד, עם האנרגיות של ההרכב הצעיר של הפיסטונס,
זה יכול להיות התוספת שתהפוך את הפיסטונס לקונטנדרית של ממש.
איך יראה טרייד כזה?
פשוט למדי.
אייזאה סטיוארט + כריס לברט + פיצוי דראפט סביר.

מילה על MPJ –
נכון, ההגנה שלו רחוקה מלהרשים. נכון, הוא פציע. נכון, היו לו רגעים בנאגטס שהוא נראה כמו חוזה מבוזבז.
אבל –
בנאגטס הוא היה קאצ' אנד שוט בלבד. שחקן 3 או 4 בחשיבות בהתקפה, כמעט וללא יכולת ליצור.
בברוקלין הוא הראה שהוא שווה הרבה יותר.
לתחושתי,
כמספר 2 וכקלע הכי טוב בדטרויט,
יש לו פוטנציאל אדיר.

השורה התחתונה –
היות ויש לי טראק רקורד אפסי בניחוש טריידים לפני שהם מתממשים,
אז MPJ לדטרויט זה כנראה לא…

רן הנרגן
25/01/2026 18:22:32
הגב ל  גיא רוזן

כבר כתבתי. פורטר גוניר לא מתאים לקבוצה צעירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

חחח גיא הסכמתי איתך על הכל עד שראיתי אליפות. גם עם פורטר אין שום אליפות לדטרויט. אבל הוא ויאניס יחד יש סיכוי

אור
אור
25/01/2026 15:59:48

סגל הלייקרס תמורת סגל התאנדר

לברון ולוקה הולכים לשים את הקבוצה מהשוק הקטן על המפה
הלייקרס בונים מחדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

🤣🤣🤣🤣😂😂

מנחם לס
25/01/2026 16:06:49

תהנו!

tomertuc
25/01/2026 16:12:46

מנג'ר ממפיס:
תוכניות בכללי – להמשיך הלאה ממוראנט. אני חושב שהמועדון היה צריך לעשות את זה מזמן. הערך כנראה לא גדול אבל גם אין לחץ לעשות את זה עכשיו. אני חושב שיכול להיות לו ערך רלוונטי לקבוצה המתאימה. כך שלא נספוג חוזים ארוכים וגדולים בתמורה, ולא ניפרד מבחירות משמעותיות.

ג'ארן ג'קסון ג'וניור עדיין בתוכניות שלנו והוא כרגע חלק זה חשוב מהזהות. יש לנו עדיין צעירים שיכולים להתפתח (קווארד, וולס, אידי) ועוד בחירות דראפט, כך שעדיין לא אבדה התקווה שאפשר לייצר לצד ג'קסון פרטנר מוצלח לשנים הקרובות. הוא יעבור רק בתמורה להצעה שאי אפשר לסרב לה.

אפשרות נוספת היא להביא בחלון הזה כוכב חלופי למוראנט שיכול לרוץ לצד JJJ.

קווארד, וולס, אידי גם בתוכניות, אבל הם יעברו בתמורה להצעה רלוונטית לשחקן משמעותי מספיק שיכול להיות הכוכב שלנו. קווארד פחות למכירה.

יש לנו שחקנים נוספים בסגל שבעיניי יכולים לתת ערך לקבוצות כמו טיי ג'רום או סקוטי פיפן ג'וניור.

רביד אראל
רביד אראל
25/01/2026 16:29:41

היי כולם, כאן מנג׳ר בוסטון. אנחנו מריצים השנה את הסגל ללא לחץ של אליפות. בהתאם לכך אנחנו מחפשים להעביר וטרנים תמורת שחקנים שיוכלו להשתלב בסגל גם כשטייטום חוזר. כלומר אנפרני סיימונס על המדף ונשמח לקבל עליו הצעות, בראון אנטצ'אבל ועל השאר אשמח לשמוע אבל לא מתחייב שאעביר.
נ.ב. פוסטר חשבתי שסיכמנו בשנה שעברה על הארכה לחוזה…

jefffoster10
25/01/2026 17:37:09

הרב סיימון עשה לי מחטף מתחת לאף. ברגע שמנג'ר אינדי ELON יפציע, נזכיר לו שיש לו נעליים גדולות להיכנס אליהן.

רביד אראל
רביד אראל
25/01/2026 22:16:02
הגב ל  jefffoster10

הייתי מעדיף להיות מנג׳ר אינדי שוב, אני לא חושב שיציעו טריידים עם בוסטון

tomertuc
25/01/2026 16:50:31

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/H0R6Ldfpq0IN5_/sabonis-to-gsw

גולדן סטייט מקבלת: דומנטס סאבוניס, זאק לאבין, דקוון פלודן

סקרמנטו מקבלת: ג'ונתן קומינגה, מוזס מודי, ג'ימי באטלר, אל הורפורד, בחירת סיבוב ראשון 2026

גולדן סטייט מקבלת עוד הזדמנות אחת להאריך את החלון של סטף שהיא מביאה לצידו את דומנטס סאבוניס בתור אופציה שנייה. לאבין יכול להיות עוד סקורר שמשתלב בחמישיה או מהספסל ובניגוד לבאטלר גם יכול לשחק (שניהם חוזים גדולים באותו אורך).

סקרמנטו מקבלת את השחקן שרצתה קומינגה עם עוד בונוס של מודי, בתמורה לויתור על סבוניס. ללאבין אין יותר מדי ערך בליגה אבל גם לא עבורה.

רן הנרגן
25/01/2026 18:25:48
הגב ל  tomertuc

לא תקבל בחירת דראפט ולא את אל הורפורד. קח את באדי במקום. תן את אליס במקום דקוואן

tomertuc
25/01/2026 19:18:52
הגב ל  רן הנרגן

אני לא gm ווריורס, מציע הצעה כצופה מהצד

Stockton2Malone
25/01/2026 21:54:15
הגב ל  tomertuc

GM סקרמנטו – תוסיף בחירת סיבוב ראשון.

Shahar Sharon
27/01/2026 7:46:19
הגב ל  tomertuc

בתור אחד שהיה בסאמר ליג שפלאודן התפוצץ.. לא אכפת לי דווקא מהעסקה הזו. סאבוניס שחקן שאני מאוד צריך וזאק לאבין יכול לעזור מהספסל למרות שהוא יקר מאוד בשביל זה

שוקו
שוקו
25/01/2026 17:17:22

טרייד יאניס ללייקרס:
לייקרס מקבלת: יאניס ותנאסיס
פורטלנד מקבלת: ריבס
מילווקי מקבלת: סקוט הנדרסון, האצימורה ואנדרבילט קליבה, הבחירות שלה ב28 ו30 הבחירה של הלייקרס ב31 סוואפ עם הלייקרס ב30 ו32 סיבוב שני של הלייקרס ב32
https://fanspo.com/nba/trades/UFjG5Ml4FPE6gQ
הלייקרס מביאה את יאניס.
פורטלנד מביאה את ריבס ובונה שלד מעניין איתו ועם דני שארפ ושאר הצעירים שם.
מילווקי מחליטה לפרק ולקבל את הבחירות שלה בתמורה ליאניס

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  שוקו

בתור GM הלייקרס אני מאשר, אבל אני לא רואה את מילווקי לוקחת את זה וגם בשביל פורטלנד זו לא החלטה קלה (בעיקר תלוי עד כמה עדיין מאמינים שם בסקוט).

שוקו
שוקו
25/01/2026 17:29:01

ברור שבשביל מילווקי כנראה יהיו חבילות יותר טובות אבל אם הם ירצו לשלוט בגורל שלהם פורטלנד חייבת להיות חלק מהטרייד והשתעשתי עם הרעיון שהלייקרס יביאו עוד פעם סופרסטאר

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  שוקו

אני פשוט לא רואה עולם שבו מילווקי מעבירה את יאניס בלי לקבל שחקן צעיר שווה בתמורה, פורטלנד כנראה לוקחת את העסקה אבל שוב תלוי בדעה של ההנהלה לגבי סקוט.

עמנואל אוחנה הלקין

וגם בדעה שלהם לגבי ריבס ושארפ יחד, אולי תנסה לזרוק את שארפ למילווקי או משהו.

שוקו
שוקו
25/01/2026 18:07:02

אני חושב שזה גם יכול לעבוד מבחינת שכר אבל אם אני מוסיף את שארפ לסקוט והבחירות זה כבר מחיר גבוה מידי ואם אני מוציא את סקוט אני לא בטוח מי עדיף למילווקי שארפ או סקוט

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  שוקו

שארפ בוודאות עדיף למילווקי.

שוקו
שוקו
25/01/2026 18:24:24

אז אפשר לתת את שארפ במקום סקוט ולהוסיף לפורטלנד את פורטיס נגיד

שוקו
שוקו
25/01/2026 18:25:16
הגב ל  שוקו

אם המנגרים של פורטלנד ומילווקי יגידו שיש על מה לדבר אפשר לבנות פה משהו

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  שוקו

כן

-gogo
-gogo
25/01/2026 19:05:48
הגב ל  שוקו

פורטלנד לא תתנגד להיפטר מסקוט הנדרסון אבל לא תמורת ריבס שחייב את הכדור ביד כמו שארפ, ויחד עם לילארד בעונה הבאה מתכון לבלגן

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:37:31
הגב ל  שוקו

כאן GM מילווקי: לא אוותר על הכוכב הגדול ביותר של המועדון מזה יותר מ-50 שנים עבור התמורה הזאת. מאמין שאני יכול לקבל הרבה יותר מזה.

גיא רוזן
25/01/2026 17:34:10

רעיון ששמעתי בפודקאסט של סימונס –
טייטום – יאניס ראש בראש.
הסלטיקס עם התקפת הצמרת שלה מקבלת עוגן הגנתי ושחקן שיאפשר לבראון להמשיך לפרוח,
לצד הפיכתה מיידית לקונטנדרית ל זה היה כבר השנה.
הבאקס מקבלים תמורה ממשית שניתן לשמור או להפוך בטרייד המשך לנכסים משמעותיים (קל בהרבה להזיז את טייטום עם הקליעה המצוינת שלו)

האמת?
נשמע מעניין,
אבל –
א. דני איינג' כבר לא בבית
ב. טייטום עושה רושם של פרנצ'ייז דוגמת קרי.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

תשמע, זה חתיכת רעיון מעניין. אם טייטום לא היה פצוע הייתי אומר לא בתור בוסטון אבל אנחנו לא מאה אחוז בטוחים איך יחזור. האמת זה רעיון מעולה שעושה שכל לשתי הקבוצות. אני מנסה לחשוב על סיבה לסרב בתור בוסטון ולא ממש מצליח.

NBA בדם
25/01/2026 17:45:48
הגב ל  גיא רוזן

ג. יאניס קצת (או הרבה) מעבר לשיא, נפצע לעיתים תכופות ורחוק מפציעה משמעותית אחת כדי לרדת מבמת הכוכבים.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

איזו הגזמה מטורפת. יאניס מעבר לשיא בדיוק כמו שסטף היה מעבר לשיא לפני שנתיים, דוראנט מעבר לשיא בברוקלין ולברון מעבר לשיא בקדנצייה השנייה בקליבלנד. הפציעות מדאיגות אבל אנחנו מדברים על טייטום שקרע הרגע אכילס. ויאניס ממש לא רחוק פציעה אחת כדי לרדת מבמת הכוכבים. אתה מתבלבל בין יאניס לאמביד.

NBA בדם
25/01/2026 18:12:46

יאניס כמו שאק -בנוי בעיקר על כח ואתלטיות. סטף וקיידי שהם מכונות קליעה ולברון שהוא שחקן עם מגוון יכולות (ואנומליה פיזית פסיכית), מזדקנים הרבה יותר טוב ממנו.
אמביד הוא לא דוגמא טובה. הוא הגיע שבור לליגה וסבל מפציעות לאורך כל הקריירה.
יאניס שהיה שחקן די בריא במשך השנים, נכנס לשלב שבו סגנון משחקו הכוחני מביא לפציעות ולירידה משמעותית ביכולתו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אני לא יודע על איזו ירידה משמעותית אתה מדבר, ליאניס בשנים האחרונות יש נטייה להיפצע בזמן הלא נכון. אני יכול לטעון שאלו סתם פציעות רנדומליות. בכל מקרה אני בטוח שמבחינת כישרון ויכולת הוא לא איבד כלום ובוסטון תביא בחזרה שחקן עם אכילס קרוע.

NBA בדם
25/01/2026 18:23:32

אני לא מסנגר על שחקן שחוזר מאכילס.
מהצד השני אני כבר פחות סומך על שחקן שמתבסס על בעיקר אתלטיות וכח מתפרץ שנפצע יותר מדי בשלוש שנים האחרונות.
מילווקי במאזן רע וגם ליאניס יש חלק נכבד במצב הזה שגם במשחקים שהוא משתתף הוא לא שולט כבעבר.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא מסכים, רק מילווקי אשמה במאזנה. יאניס הוא עדיין שחקן טופ 3 בליגה ללא עוררין. הוא אכן נפצע לא מעט בשנים האחרונות אבל לדעתי זה ממש לא מונע מקבוצה ללכת עליו.

NBA בדם
25/01/2026 18:41:28

יש לו ביקוש כי הוא עדיין אחד הטובים בעולם כשהוא כשיר.
להגיד שרק מילווקי אשמה במאזנה זה להסיר ממנו כל אחריות ולהתייחס למספרים הטובים שלו כחזות הכל ושהכל בסדר איתו מבחינת יכולת.
בסופו של דבר הוא הכוכב של הקבוצה שנמצאת אפילו מחוץ לפלייאין ואי אפשר לנקות אותו מהמצב הרע הזה. יאניס בשיאו היה שם אותם מינימום במקום 6-7.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

החלק השני נכון 100% ואם יאניס היה בריא הם בהחלט היו במקום 6-7. ואגב אני לא אומר שיאניס בכלל לא ירד ביכולת אבל אתה מתייחס אליו כאילו הוא שחקן גמור ובפועל הוא פחות או יותר אותו שחקן שהיה לפני כמה שנים

NBA בדם
25/01/2026 19:40:33

יאניס עדיין שיחק 30 מתוך ה 44 משחקים.
גם במשחקים ששיחק לא סחב את קבוצתו למספיק ניצחונות.
אני לא מתייחס אליו כשחקן גמור אבל בהחלט כאחד שכבר לא יכול לסחוב קבוצה על גבו כמו פעם.
גם אם תחזור על זה 100 פעם לא יהפוך את זה לנכון. יאניס בריאותית ומבחינת הפיק שלו כבר לא אותו שחקן מלפני 3-4 שנים.

גיא רוזן
25/01/2026 20:01:07
הגב ל  NBA בדם

רצה איזו שמועה שיאניס כבר לא אותו דבר.
סליחה, מפיצי השמועה פשוט לו צפו ביאניס השנה.
28 נק' ב-29 דקות.
חשוב יותר –
הוא מצליח להגיע למצבי קליעה בקלות רבה יותר מאי פעם,
מגוון הדרכים בהם הוא מצליח להגיע לצבע,
היכולת לסיים באחוזים אדירים ליד הסל,
אלו הופכים אותו ליעיל יותר ממה שהיה לפני כן בקריירה. הוא עושה את זה כאשר קצב צבירת הנקודות שלו הוא הגבוה בקריירה,
עם היעילות הגבוהה בקריירה.

הסיבה המרכזית שהוא לא מצליח לסחוב את מילווקי היא פשוטה למדי. הקבוצה מסריחה.
איתו על הפרקט הם קוליים יותר מאשר סופגים. בלעדיו הם מובסים.
נכניס כמות דקות שצומצמה בגלל פציעות ונקבל קבוצה עם מאזן נורא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

הוא עם ממוצע גרוע מול קבוצות נורמליות מנפח סטט על ווש,ושארלוט

NBA בדם
25/01/2026 20:24:28

אמת. כמו ג'יילן ג'ונסון שהיום לא אמרת את זה.
אתה כמו יאניס מעבר לשיא.

גיא רוזן
25/01/2026 20:26:41

נו, באמת.
לא ראית אותו משחק השנה. 40 על הראש של הקאבס, 37 על יוסטון והניקס.
למעט צמד משחקים מהם יצא מוקדם בגלל פציעה,
אין לו משחק עם פחות מ-20 נקודות,
אין לו השנה משחק עם פחות מ-50% מהשדה.
הבן אדם מכונה,
אם תשים אותו בקבוצה סבירה,
הוא הופך אותה לקונטנדרית.

NBA בדם
25/01/2026 20:31:30
הגב ל  גיא רוזן

מכונה שנפצעת כל שני וחמישי היא מכונה מקולקלת.
מכונה שהמאזן שלה חלש ועוד במזרח היא מכונה מקולקלת.
יאניס עדיין יכול להצטרף לקבוצה טובה ולעשות אותה קונטנדרית כי הוא עדיין שחקן טופ כשהוא בריא.
יאניס כבר לא יכול לסחוב קבוצות כמו פעם. או שהוא עושה לא לא מספיק טוב או שהוא נפצע כתוצאה מעומס גדול עליו

גיא רוזן
25/01/2026 20:39:01
הגב ל  NBA בדם

טוב, אני שמח שהטיעון שהוא משחק פחות טוב מפעם מאחורינו.
פציעות?
שים אותו בקבוצה טובה תוריד ממנו את העומס ותפחית משמעותית את הסיכוי לפציעות.
עם כל הכבוד,
הוא לא סיכון לפציעות כמו וומבי או ציון…

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

שוב נכון

NBA בדם
25/01/2026 20:48:39
הגב ל  גיא רוזן

אני עומד על דבריי. אמרתי שהוא לא יכול לסחוב קבוצות כבעבר. תקרא את השורה שתיים האחרונות.
יאניס בשיאו היה מסתדר עם העומס וסוחב את הסגל הבינוני הזה לטופ 4 במזרח.
לא השוותי אותו לזאיון אבל הבחור פגיע יותר ממה שהיה אי פעם בקריירה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא מסכים לגבי השורה השנייה, אם יאניס היה בריא לגמרי העונה מילווקי הייתה בפליי-אין וזה כנראה המקום שאליו הייתה מגיעה עם יאניס ב"שיאו"

NBA בדם
25/01/2026 21:18:25

יוקיץ בעונת 22 בלי מארי ו mpj עשה 48 ניצחונות ומקום שישי במערב.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

שנינו מסכימים שיוקיץ' יותר טוב מיאניס

NBA בדם
25/01/2026 21:46:27

בשיא של יאניס הוא לא נופל מיוקיץ.
עכשיו הוא מעבר לשיא במידה כזאתי או אחרת

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מסכים, אבל ההגדרה שלך ל"מעבר לשיא" היא קיצונית ביותר

NBA בדם
25/01/2026 21:55:41

לא אמרתי שהוא גרוטאה.
גם 25% מהפיק זה נחשב מעבר לשיא.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא אמרתי שאמרת שהוא גרוטאה. אבל מבחינתי הוא "מעבר לשיא" במעט מאוד ובירידה טבעית לחלוטין שקרתה לכל שחקן גדול.

NBA בדם
25/01/2026 22:05:44

אתה חושב במעט. אני חושב קצת יותר באופן שמונע ממנו לסחוב קבוצה על הגב

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אני אשאל אותך שאלה כזאת: אתה מתחיל קבוצה מ-0 היום ובונה רק לעונה הזאת. אין פציעות. אתה בוחר ביוקיץ'/שיי 1-2 (לפרוטוקול אני בוחר ביוקיץ' ראשון) ואז מי שלישי? לדעתי זה יאניס או לוקה או אולי אולי סטף. אין שום סיכוי שבדראפט דמיוני כזה יאניס לא בטופ 5 ובהרבה מקרים הוא גם 3

NBA בדם
25/01/2026 22:18:02

עם בריאות יאניס טופ 5.
אבל גם להיות בריא זה חלק מלהיות בשיא.
חוץ מזה יאניס גם כשבריא פחות מביא ניצחונות מיאניס של 21, 22.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אז יפה אנחנו מסכימים שיאניס בריא עדיין טופ 5 בליגה (לדעתי הוא גם 3 או 4). אני כבר אמרתי שאם אתה מעדיף שחקנים אחרים בגלל הבריאות אז אני מקבל את זה. אבל גם חבר'ה כמו ברונסון, וומבי ודוראנט לא בדיוק איירון-מנים.

NBA בדם
25/01/2026 22:31:40

מסכים שהוא בריא הוא טופ 5.
מנגד בהשוואה לעצמו גם כשהוא בריא הוא פחות טוב מבעבר

גיא רוזן
25/01/2026 21:10:35
הגב ל  NBA בדם

יאניס קצת (או הרבה) מעבר לשיא.
מילים שלך
אז, לא.
הוא פצוע, כן.
אבל זו לא פציעה קריטית.
והיא?
ובכן,
הוא כבר לא בן 25.
אבל הוא יעיל יותר, מדויק יותר, משחק כדורסל התקפי אדיר,
אולי ברמה הגבוהה בקריירה שלו
(וזה ללא מידלטון, לופז, הולידיי, שיהפכו את חייו קלים יותר).
ציפיות בו כמה פעמים השנה –
הוא משחק כדורסל מלוטש יותר מאי פעם,
משתמש בקרש ומסיים בצבע עם טכניקה אדירה.
28 נק' ב-29 דקות ב-66% אפקטיבי.

לסחוב קבוצה?
זוכר את לברון מודל 2019?
לאן הלייקרס הגיעו באותה עונה?
זוכר את הפציעה שלו?
אני חושב שניתן למצוא קווים מקבילים בין הקבוצות (למעט עניין פעוט שהסגל סביב יאניס גרוע בהרבה).

NBA בדם
25/01/2026 21:27:49
הגב ל  גיא רוזן

לברון בלייקרס כבר היה מעבר לשיא.
הייתה לו עונה אחת די קרובה לה ב 20'.
בשאר הוא כבר לא היה אותו שחקן ולא השתלט על משחקים כבעבר.
יאניס עכשיו מזכיר את לברון בלייקרס (לפני כמה שנים, לא עכשיו כמובן). עדיין בטופ כשהוא בריא אבל מרבה להיפצע וכבר לא מכופף קבוצות כמו פעם.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

הוא לא עושה שום דבר לא מספיק טוב, הבעיה היחידה שלו היא הפציעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

לקאבס אין בכלל הגנה.

די הוכחת את הטענה שלי מול יוסטון וניקס 2 משחקים חזקים מול קבוצות נורמליות.

גיא רוזן
25/01/2026 20:45:26

אתה משעשע…
כאשר הוא לא יוצא הפציעה (פעמיים העונה) הוא לא סיים משחק עם פחות מ-20 נק' / 50% מהשדה ולו במשחק אחד העונה.
יציבות שמציגים רק שג"א ויוקיץ'.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

אמת, שמח שאתה עושה את העבודה בשבילי. תודה חבר.

NBA בדם
25/01/2026 20:23:03
הגב ל  גיא רוזן

אף אחד לא דרש ממנו לשים את מילווקי ברביעייה הראשונה. (אם היה עושה זאת היה לו קייס טוב ל mvp).
מילווקי הרחק מאחור במקום ה 11 במזרח. להאשים רק את הקבוצה שלו זה לנקות אותו מהאחריות שלו למצב.
יש לו אחלה מספרים שמכסים על יכולת לא מספיק טובה גם במשחקים ששיחק.
הוא נוטה להיפצע בשנים האחרונות וזה לא אשמת אף אחד אלא עצמו.
להגיד שזה יאניס מודל 21,22 שממש בשיאו זה לא נכון.

גיא רוזן
25/01/2026 20:35:29
הגב ל  NBA בדם

אין לי מושג כמה צפית ביאניס השנה.
הוא מגיע לצבע הרבה יותר בקלות,
הסיומת שלו ליד הסל זו תולדה של ניסיון וטכניקה טפחות נטו כוח כמו פעם.

אחריות, אשמה?
תבדוק.
כמה הקבוצה קולעת סופגת כאשר הוא משחק,
כמה בלעדיו.

אשמה בקשר לפציעות,
באמת?
מדובר על אחד השחקנים שומרים על עצמם טוב יותר מכל שחקן אחר.

אז נכון,
כבר לא ילד.
אבל,
טייטום אחרי אכילס.
יאניס, גם השנה, אחד מהשחקנים הטובים בליגה.
ברמת היכולת. האישית אלו שג"א, יוקיץ', יאניס ואז כל השאר.
28 נק' ב-29 דקות ב-66% אפקטיבי כאשר זו הקבוצה שסביבו,
זה נתון פסיכי. לא פחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זה ניפוחים מול ווש ומעט זריקות כדי להישאר יעיל מול החזקות.

גיא רוזן
25/01/2026 20:46:34

אני ממליץ בחום לצפות במשחקי כדורסל.

NBA בדם
25/01/2026 20:43:00
הגב ל  גיא רוזן

הדבר שמפריד בין שחקנים עם ממוצעים גבוהים הוא עד כמה השחקן מוביל לניצחונות לעומת האחר. יאניס השנה בעיקר עם נתונים גבוהים ופחות מביא לניצחונות מבעבר (וכן אני מתחשב שהקבוצה לא משהו בלשון המעטה).
הם מאוד רחוקים מ50% ואי אפשר לתלות הכל בקבוצה הבינונית מאוד שלו.
אין עוררין על כך שהוא בריא הוא מהטובים בליגה. הבעיה שהוא לא בריא כבעבר וגם הוא מתקשה לסחוב קבוצות ממש בכוחות עצמו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אפשר בהחלט לתלות הכל בקבוצה הזאת. יש שחקן בליגה חוץ משיי ויוקיץ' שהיה מצליח יותר בקבוצה הזאת?

NBA בדם
25/01/2026 21:12:38

כל כוכב טופ 10 עדיף על יאניס שנפצע המון.
יאניס עד לא מזמן היה בלבל של שגא ויוקיץ
עכשיו הוא רמה מתחת.

גיא רוזן
25/01/2026 21:32:03
הגב ל  NBA בדם

מי זה "כל כוכב טופ 10" שעדיף על יאניס?
נתבונן על הטופ 10 בבחירה ל-mvp בשנה שעברה.
השלישייה הראשונה היו שג"א, יוקיץ', יאניס.
טייטום רביעי (אכילס)
מיצ'ל החמיץ 27 משחקים ב-2024 ו-11 ב-2025
לברון שישי החמיץ 23 בשנתיים.
יאניס?
הוא ב-2024 ו-2025 החמיץ 24 משחקים (מצטבר).
כן, העונה הוא פצוע.
רק שאלו לא פציעות של הזנחה או פציעות מסכנות קריירה.
בין זה לבין ההגדרה שלך שהוא מחוץ לטופס 10,
למרות העובדות החד משמעיות,
למרות נתונים אישיים פסיכיים –
יש פער עצום.

לא סוחב את הקבוצה?
ובכן,
כאשר הוא על הפרקט הקבוצה בפלוס 6
כאשר הוא על הספסל הקבוצה מפסידה ב-10.2 הפרש.
לצורך השוואה –
הת'אנדר ללא שג"א מנצחים ב-6,
איתו ב-16
הנאגטס ללא יוקיץ' מפסידים ב-3.6
איתו מנצחים ב-11.9
דטרויט ללא קייד מנצחים ב-2.1
איתו מנצחים ב-9.3

עכשיו,
תבדוק את הפער –
בין כמה עם הכוכב, לבין כמה בלעדיו.
יאניס, היה ונשאר אחד הכוכבים הגדולים בליגה.
לא רואה להצגת נתון שמלמד אחרת.
פציעות והכל.

NBA בדם
25/01/2026 21:37:42
הגב ל  גיא רוזן

כל כוכב טופ 10 בריא עדיף על יאניס השנה כי הוא היה עושה יותר מ 40% ניצחונות ומקום 11 במזרח. זו כוונתי.
עד לא מזמן היה את שגא ויוקיץ ויאניס. עכשיו הוא לפחות חצי טיר מתחתיהם.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

מסכים ב-1000%

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

זה לא מה ששאלתי, שאלתי אם יש שחקן בליגה חוץ משיי ויוקיץ' שהיה מצליח יותר במילווקי הנוכחית? אני מקבל את הטענה ששחקנים כמו ברונסון, סטף או אנט עדיפים על יאניס בגלל עניין הבריאות.

NBA בדם
25/01/2026 21:49:21

תראה מה בראון עשה השנה. הוא מוביל את בוסטון לצמרת המזרח שלצדו וויט ופריצארד ירדו משמעותית ביעילות.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אתה שוב לא עונה לי על השאלה. שאפו לבראון אבל הסגל של בוסטון חזק בהרבה מזה של מילווקי. בראון לא מוביל את מילווקי הנוכחית ליותר מהפליי-אין.

NBA בדם
25/01/2026 22:01:01

לא יודע עד כמה הסגל הזה טוב מהסגל של מילווקי. אין שם אף שחקן שמגיע ל 18 נקודות חוץ מבראון.
מספרי 2 ו 3 בקבוצה פריצארד ווייט בעונת שפל עם אחוזים סופר נמוכים מעבר לקשת שהם החוזקה שלהם וזורקים משם המון. (32 וויט, 34 פריצארד).

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מי לעזאזאל יש במילווקי? טרנר שגם בעונה רעה ופורטיס. בבוסטון מלבד וויט ופריצ'ארד יש לך גם את האוזר וסיימונס שהם בהחלט יותר טובים מכל מה שיש למילווקי להציע. עוד הבדל חשוב הוא שעל הקווים יש לך את ג'ו מאזולה לעומת דוק ריברס.

NBA בדם
25/01/2026 22:28:42

אל תגזים. האוזר זה שחקן ספסל של 9 נק וסיימונס זה כח אש נחמד מהספסל.
בראון נותן עונת קריירה ובמידה וימשיך ביכולת הזו הוא יהיה בחמישייה הראשונה כי למרות חיסורים רבים הוא מוביל את בוסטון לצמרת המזרח.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא מוריד מבראון, אבל בוסטון חזקה בהרבה ממילווקי.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

שוב אמת, ברשותך תוסיף גם את לוקה ואולי וומבי לשג"א, יוקיץ' ויאניס.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

ולמה שלא תנקה אותו מאחריות? הוא משחק עם קבוצה פח והיה פצוע חלק נכבד העונה. ולהגיד שהוא לא יכול להוביל קבוצה לאליפות זה הרבה יותר הזוי מלהגיד שהוא אותו שחקן שהיה ב-21'

NBA בדם
25/01/2026 20:51:49

לא אמרתי זאת.
אמרתי שהוא כבר לא יכול לסחוב קבוצות על הגב.
להצטרף לקבוצה טובה ולהפוך אותה לקןנטנדרית הוא בהחלט יכול.
יש הבדל בין הדברים.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

ב-21' הוא לדעתך סחב על הגב? כי אם כן אין לי ספק שהגרסה הנוכחית הבריאה שלו הייתה עושה בדיוק אותו דבר.

NBA בדם
25/01/2026 21:08:56

השאלה אם הגרסה הבריאה שלו הייתה מביאה את הבאקס למקום 11 במזרח (בניקוי פציעות כמו השנה).

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

הגרסה הבריאה של יאניס ב-21' ועכשיו לדעתי מביאה את הבאקס לאותו מקום (פליי-אין)

NBA בדם
25/01/2026 21:22:19

הוא כרגע מקום 11 מחוץ לפלייאין עם 40% הצלחה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אבל הוא לא היה בריא. לחילופין אם אתה לוקח את יאניס של 21' ופוצע אותו כמו יאניס של השנה הוא גם היה מגיע למקום 11

NBA בדם
25/01/2026 21:52:09

ממש לא.
היה מגיע מינימום למקום 8 ולמעל 50%.
מעבר לכך גם להיות בריא זה נחשב להיות בשיא.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אז כאן אנחנו לא מסכימים ואני אשמח לשמוע יותר פירוט למה לדעתך יאניס של 21' באותה כמות משחקים של יאניס הנוכחי היה מוביל את מילווקי למקום 8 ולא 11.

NBA בדם
25/01/2026 22:04:33

ההסבר הוא פשוט. הוא היה מסוגל להשתלט על משחקים בצורה יותר דומיננטית ולהכריע אותם.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אני לא מסכים, ואני לא רואה מה השתנה ביאניס שגורם לך לקבוע את זה.

NBA בדם
25/01/2026 22:22:09

תבדוק מאזנים. גם אם ניקח בחשבון את המשחקים שהוא החמיץ והקבוצה הפסידה את רובם עדיין הוא באיזור ה 50% במזרח שזה לא מספיק טוב.
יאניס בשיאו ב 21 או 22 היה עושה יותר מזה גם אם הסגל הזה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אז אני לא מסכים, ושוב מתקשה למצוא הסבר להנחה הזאת.

גיא רוזן
26/01/2026 7:21:55
הגב ל  NBA בדם

נו, באמת.
על סמך מה ההצהרה הנחרצת?
רוצה נתונים?
בבקשה.
באקס 21' היו בפלוס 8.4 עם יאניס על הפרקט ופלוס 1.7 בלעדיו.
אתה מבחין באיזה הבדל קטן?

NBA בדם
26/01/2026 7:57:15
הגב ל  גיא רוזן

אתה יכול להביא לי נתונים איתו ובלעדיו ומאחורי הגב. בסופו של דבר שחקן נמדד בכמות הניצחונות שהוא מביא לקבוצה שלו ומילווקי כרגע על 40%.
גם פורטלנד בלי דני מתקשה מאוד להסתדר בלעדיו אבל אף אחד לא היה חושב שמגיע לו את הכבוד אם הוא לא היה מצליח לשים אותם באיזור ה 50%. זה מה שכוכב גדול נמדד ואם הוא לא מביא את הסחורה בפן הקבוצתי אז הוא פחות ייספר בחמישיות העונה או במירוץ לmvp.
גם ההפרשים הגדולים של יוקיץ בשנים האחרונות איתו ובלעדיו לא היו שווים הרבה אם דנבר לא הייתה אוספת כמות ניצחונות מרשימה.

גיא רוזן
26/01/2026 8:21:44
הגב ל  NBA בדם

כדורסל זה לא טניס…
עובדתית, הבאקס מנצחים בדקות של יאניס על הפרקט. הבעיה היא שהם מובסים בדקות בלעדיו.
הוא לא הראשון ולא האחרון לשחק בקבוצה גרועה.
קובי בראיינט ב-05, גם הוא היה "מעבר לשיא"? או שאולי לשחק בקבוצה עם כריס מיהם כסנטר וצ'אקי אטקינס כרכז מצמצם משמעותית את הסיכוי להצליח…

משום מה אתה מתעלם מהעובדות ונדבק לנרטיב –
העובדות החד משמעיות הן שמילווקי משחקים טוב עם יאניס על הפרקט. טוב יותר מהיריבות.
הבעיה היא שהם נוראיים בדקות בלעדיו,
ושהוא החסיר משחקים.
המאזן של הבאקס ב-28 המשחקים המלאים בהם שיחק הוא 14 – 14
הקלעים מס' 2 ו-3 בקבוצה?
ראיין רולינס וקווין פורטר ג'וניור.
זה אולי ישלים את התמונה.

NBA בדם
26/01/2026 8:51:28
הגב ל  גיא רוזן

אני מודע לזה. לא ביקשתי ממנו לשים את הבאקס בצמרת המזרח.
קובי ב 05 נבחר רק לחמישייה השלישית של הליגה כי הלייקרס היו מחוץ לפלייאוף. שנה לאחר מכן סיים רביעי במירוץ לmvp כי שם את הלייקרס במקום השביעי במערב עם מאזן חיובי (וגם כי קלע 35.4 נק' חריגות למשחק). אי אפשר לתגמל שחקן על מאזן לא מספיק טוב.
אני לא מתכחש לזה שעם ובלי יאניס זה עולם אחר אבל גם מאזן חצוי ובמיוחד שזה במזרח זה לא מספיק טוב בטח שמחשיבים אותו כקליבר mvp.
שחקן שמשחק 50 משחקים בקבוצה רעה ושם קבוצה על מאזן חצוי וב 30 שנעדר מהם והיא מפסידה 20, לא יקבל הערכה גדולה.
גם יוקיץ'ב 22 ששיחק ללא מארי וmpj לא היה מקבל mvp אם לא היה מביא את דנבר ל 48 ניצחונות ולמקום השישי במערב. מאזן חצוי לא היה עוזר לו גם אם היה משחק בכל המשחקים.

גיא רוזן
26/01/2026 9:11:07
הגב ל  NBA בדם

הדיון לא היה על מגיע/לא מגיע מקום בחימשיית עונה כלשהי. הדיון היה האם יאניס הוא עדיים סופרסטאר בליגה. אתה הוצאת אותו מהטופ 10,
אני טוען שכל הנתונים (והרבה יותר מכך, מספיק לצפות בו משחק) מלמדים שהוא טופ 3.
המאזן הקבוצתי בדקות בלעדיו לא מלמד משהו על יכולתו. זה משפיע על הסיכוי לזכות בפרס או הוקרה,
אבל יכולת?
מה הקשר?
יאניס השנה מציג יכולת אישית היסטורית. לא פחות.
מגוון הדרכים בהן הוא מצליח בקלות ובאחוזים מטורפים לסיים עם נקודות בצבע זה ברמה היסטורית.
ה-77.6% שלו בצבע מגיעים למרות שאין לצדו שחקנים המהווים איום אמיתי מטווח השלוש,
למרות שאין לצדו מנהל משחק ברמה גבוהה המאפשר סלים קלים,
למרות שהקבוצה לא מציגה הגנה המאפשרת הרבה נקודות קלות בהתקפת המעבר.
לצורך העניין,
אין שחקן נוסף בליגה עם אחוזים כאלו.
ליאניס של 21' היו 78.8% אבל לו הייתה קבוצה עם ריווח והגנה שאפשרה התקפת מעבר.
יאניס מודל 2026 עושה הכל לבד.

NBA בדם
26/01/2026 9:21:29
הגב ל  גיא רוזן

לא הוצאתי אותו מהטופ 10. שהוא בריא הוא גם הרבה יותר מזה. הוא סופרסטאר לכל דבר ועניין ויכול להצטרף לקבוצה טובה ולהפוך אותה למועמדת לאליפות.
אני מודד את יאניס לא בהשוואה לאחרים אלא בהשוואה לגרסה הכי טובה שלו, ולטעמי גרסה שלו לפני 3 שנים הייתה משיגה מאזן חיובי במשחקים שהוא בריא.
אולי הוא גם שומר על עצמו מפציעה לפציעה וזה מפריע לו לתת 100% בכל סיטואציה אפשרית, ואולי זה גם מה שמוריד את כמות הניצחונות, אבל שורה תחתונה אותי יאניס קצת פחות מרשים אותי מבעבר ובעקבות הפציעות אני פחות סומך עליו.

גיא רוזן
26/01/2026 9:33:04
הגב ל  NBA בדם

"גרסה שלו לפני 3 שנים הייתה משיגה מאזן חיובי במשחקים שהוא בריא."
בהסתמך על אילו נתונים?

לפני 3 שנים:
הבאקס עם יאניס על הפרקט: פלוס 7.4
הבאקס בלי יאניס: מינוס 0.4
השנה:
הבאקס עם יאניס על הפרקט: פלוס 6
הבאקס בלי יאניס על הפרקט: מינוס 10.2

באותה קבוצה שיחק הולידיי שנבחר לאולסטאר באותה שנה ולחמישיית ההגנה הראשונה, שיחק לופז שסיים שני בבחירת שחקן ההגנה של העונה ונבחר לחמישיית ההגנה הראשונה.

זה לא הגיוני ששחקן עם קבוצה מוצלחת יותר ישיג מאזן טוב יותר?
זה לא הגיוני ששחקן שהחמיץ משחקים בגלל פציעה וקבוצתו לא ממש מצליחה לנצח בלעדיו יהיה במצטבר עם מאזן גרוע יותר?
השנה, עם יאניס, לבאקס מאזן חיובי.
בלעדיו, הם מובסים.
זה באמת כזה פשוט.

ועדיין,
28 נקודות ב-29 דקות ב066% אפקטיבי. תראה לי מי עוד מציגים יכולת כזו והם לא בטופ 5 של השחקנים בליגה.

NBA בדם
26/01/2026 10:08:56
הגב ל  גיא רוזן

שוב אתה הולך לנתונים של השחקן ומתעלם ממאזן שהוא השורה התחתונה שמעריכה עד כמה השחקן ממקסם את יכולתו להישגיות קבוצתית.
גם לברון ב 22' היה מדהים באופן אישי עם 30, 8 ריב 6 אס באחוזים מעולים וקבוצתו הייתה מחוץ לפלייאוף בתום העונה. הוא שיחק רק 56 משחקים ודיוויס רק 40 אבל זה לא אמר שהוא נתן עונה של קליבר mvp אם הוא החמיץ הרבה משחקים וקבוצתו נשארה מחוץ לפלייאוף.
לא בודקים את מספר המשחקים שהוא היה זמין ורק לפי זה בודקים את המאזן של הקבוצה. אפשר להתחשב בזה במצב שיש מאזן חיובי לא במקום 11 ו 40 הצלחה.
אף אחד לא טען שיאניס לא שחקן טופ 10 או הרבה יותר למעלה שהוא בריא, אבל נטו לפי העונה הנוכחית עד כה קשה להגיד שהוא נותן עונת קליבר mvp, אפילו בהתחשב בזה שהוא החמיץ לא מעט ובסגל הלא טוב שיש לו.

גיא רוזן
26/01/2026 11:02:14
הגב ל  NBA בדם

יאניס החמיץ משחקים בגלל פציעה שלא משנה קריירה, ולא תפגע ביכולתו בעתיד.
אז כאשר מעריכים יכולת –
כמה הוא שווה בטרייד?
הוא מציג יכולת של שחקן טופ 3.
זה לא רלוונטי לדיון המאזן בגלל שאנו כלל לא דנים בפרסי סוף עונה.

עכשיו,
"כל כוכב טופ 10 בריא עדיף על יאניס השנה"
אלו המילים שלך.
א. לא מסכים בכלל.
ב. אם היה מדובר על פציעה בגיד אכליס, אז יש משהו בדבריך. זה לא המצב. יאניס השנה משחק כדורסל מצוין. זה מגיע לידי ביטוי על הפרקט כאשר קבוצתו מנצחת איתו, מובסת בלעדיו.

בנוסף,
איך כמות הניצחונות היא "השורה התחתונה שמעריכה עד כמה השחקן ממקסם את יכולתו להישגיות קבוצתית"?
היכן האפקט הקבוצתי? זה לא טניס, זה כדורסל.

השורה התחתונה,
דה פקטו, אתה מנהל דיון אודות פרסי סוף עונה. יאניס לא יהיה שם בגלל שמאזן וכמות משחקים מכריעים את הכף לרעתו.

אני מתייחס לשאלת האם היכולת שהוא יביא לקבוצה חדשה של של סופרסטאר טופ 3 בליגה,
ומה לעשות,
כל הנתונים מצביעים שהוא טופ 3.
מקום 2 ב-PER
מקום 14 ב-WS
מקום 3 ב-WS/48
מקום 3 BPM
מקום 6 ב-VORP
מקום 2 ב-PIE
ומבין 43 השחקנים שקולעים השנה יותר מ-20 נקודות למשחק, רק שג"א (60.5%), יאניס (66%) ויוקיץ' (66.5%) יש אחוז אפקטיבי גבוה מ-60%

NBA בדם
26/01/2026 11:13:54
הגב ל  גיא רוזן

יאניס טופ 3 גג 5 כשהוא בריא. זה לא העניין.
את יאניס אני מודד רק ביחס לעצמו שבשיאו אפשר להכתיר אותו כטוב בעולם. (אולי ביחד עם יוקיץ), אבל כיום אני כבר מתקשה לראות אותו ככזה.
הוא פשוט כל כך טוב שגם אם יש לו ירידה עדיין הוא טוב משאר או מרבית שחקני הטופ 10 (מיטשל,אדוארדס,ברנסון).
זו כוונתי בלבד

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אתה פשוט מתעלם מהעובדה שהוא היה פצוע, לא מביו למה.

NBA בדם
26/01/2026 8:55:02

מודע לזה וגם מודע לעובדה שהוא לא הביא מספיק ניצחונות. מאזן חצוי במזרח בקבוצה רעה זה יפה אבל לא משהו כזה מיוחד שמדברים על שחקן קליבר mvp. ההיעדרויות פשוט די מוחקות את ההישג הנחמד בסך הכל.

גיא רוזן
26/01/2026 9:12:01
הגב ל  NBA בדם

קובי 2025 היה שחקן פחות טוב מקובי 2028?
או שמדובר באותו שחקן רק עם הרכב שונה לצדו?

NBA בדם
26/01/2026 9:27:03
הגב ל  גיא רוזן

מספרית לא בהרבה אבל קובי ב 08 שיחק 82 משחקים ו ב 05 שיחק 66.
ברור שעם עזרה מרווח הטעויות שלך גדול יותר וקשה יותר למדוד שחקן בקבוצה רעה שאתה לא מביא אותה לפלייאוף, למרות יכולת טובה של הכוכב.
גם שחקן שמשחק כל הקריירה בקבוצות רעות ולא עובר סיבוב אז קשה להעריך עד כמה הוא יכול לקחת קבוצה טובה רחוק, כי לא נתנו לו את ההזדמנות לכך.

גיא רוזן
26/01/2026 9:35:54
הגב ל  NBA בדם

וכאן השורה התחתונה.
בדיון על ערכו של שחקן בטרייד, ההרכב שלצדו והמאזן של הקבוצה בלעדיו לא באמת משנים.
יאניס היה, ונשאר, שחקן טופ 5 בליגה (טופ 3, אבל אני נותן הנחה…)
ועל זה היה הדיון. לא אולסטאר, לא All NBA, לא פרס כלשהו.

NBA בדם
26/01/2026 10:54:21
הגב ל  גיא רוזן

את יאניס אני לא משווה לאחרים אני משווה רק לעצמו, ולטעמי הוא קצת פחות טוב ודומיננטי מבעבר ופחות מביא לניצחונות.
אי אפשר להביא מכונת זמן ולהביא את יאניס 21 לקבוצה של היום ואי אפשר להביא את יאניס של היום לקבוצה הטובה של 21 ולראות את הפערים.
כך אני חושב.

גיא רוזן
26/01/2026 11:05:46
הגב ל  NBA בדם

אכן, אי אפשר.
מה שכן אפשר זה להשוות את נתוניו בין אותן שנים,
להשוות את נתוני חבריו לקבוצה.

לטעמי, תגלה שיאניס היה ונשאר שחקן אדיר.

NBA בדם
26/01/2026 11:16:42
הגב ל  גיא רוזן

לא טענתי אחרת. טענתי הייתה ונשארה ש 100% הפיק שלו כבר לא נמצא אצלו במזוודה. עכשיו זה יכול להיות ירידה קטנה של 10%-15% בלבד אבל זו עדיין ירידה מהשיא.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

בול

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אתה חושב שהוא לא יכול להוביל קבוצה לאליפות? ויש עוד משהו שבגללו אתה קובע שהוא כבר לא בשיא חוץ מזה שהוא לא מצליח לסחוב את הקבוצה שבלעדיו היא הכי גרועה בליגה למשהו למרות שהיה פצוע הרבה מהעונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה טופ 3 גיסנו חח טופ 13 כן

עמנואל אוחנה הלקין

מי הטופ 3 שלך בהתחשב בזה שגם לוקה לא שם? סטף?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בבידורסל לוקה טופ 3 בהחלט עם שגא ויוקיץ. אבל אדוארדס ברונסון מיצל מקסי טייטום וכו טובים ממנו וכן גם סטף

אור
אור
25/01/2026 17:48:27
הגב ל  גיא רוזן

צריך להחרים אותם מאז שעזבו את יוטיוב

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:38:26
הגב ל  גיא רוזן

GM מילווקי: מאוד מעניין, אבל כפי שציינת לא יודע אם זה טרייד ריאלי. במידה ותואם מציאות וטרייד שעובר במכונה – נסכים להצעה. טייטום הוא אחד שאפשר לבנות סביבו משהו חדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

טייטום הרבה יותר טוב.

גיא רוזן
25/01/2026 20:29:24

טייטום אדיר,
אין לי ויכוח עם מי שבוחרים בו לפני יאניס,
בטוח אם זה אוהד סלטיקס.
דרך אגב,
אני לא חושב שבוסטון אפילו שוקלים לעשות את הטרייד.
אבל –
טייטום חוזר אחרי פציעה קשה,
והסגל של הסלטיקס תפור על יאניס.
עם יאניס הם הפייבוריטים במזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

גם עם טייטום😉 טייטום יותר צעיר ופחות נגר

עמנואל אוחנה הלקין

וכרגע פצוע ואתה לא יודע איך יחזור

איתם אברמוביץ
25/01/2026 19:25:41

כאן GM פורטלנד ומילווקי
• טרייל בלייזרס: מחפש טריידים שיביאו לי בחזרה רכז וקלע, די גמיש מבחינת שחקנים ובחירות אבל אעשה טריידים מאוד ספציפיים ולדעת על השקל ועל הבחירה מה אני נותן.
• באקס: בעל הבית השתגע. מוכן לתת הכל כולל הכל. החנות פתוחה רק תיכנסו

רן הנרגן
25/01/2026 19:31:20

תן לקליבלנד הצעה על גארלנד. תן להם את סקוט ואת גראנט. הולידי יפצה עליו בשמירה. תבקש גם את מריל או וויד תקח מהם קצת כסף והם ינשקו לך את הידים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחח חי בסרט אתה נרגן מה יש לי לעשות עם סקוט? הולידיי חחחח.

אם כבר תן לי את שיידון וקמארה ואני אקח.

רן הנרגן
25/01/2026 21:14:57

לא תקבל משהו טוב יותר עבור גארלנד. ניפגש ב 6 בפברואר. לא חושב שפורטלנד יתן לך את קמארה ושידון אחרי שהם מותרים על גרנט שהוא די טוב השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחח אם לא אקבל נשאר אצלי שחקן מעולה. זה לא קומינגה

עמיחי קטן
25/01/2026 20:29:49

פורטלנד מקבלים: קווין הרטר.
שיקגו מקבלים: מאטיס ת'ייבל ובחירת סיבוב שני (של מינסוטה ב-2027).
https://fanspo.com/nba/trades/PRGOYTleQI58Jp
פורטלנד מקבלים קלעי כשגם הוא על חוזה נגמר.
שיקגו מקבלים בחירה.

עמיחי קטן
25/01/2026 21:27:04

הניקס מקבלים: יאניס אדטוקומבו, גארי טרנט וגייב וינסנט.
מילווקי מקבלים: רוי האצ'ימורה, מקסי קלבר, ג'יילן סאגס, ג'ונתן אייזק ו-3 בחירות סיבוב ראשון (של וושינגטון מוגנת טופ 8 מהניקס, של הלייקרס ב-2031 ושל אורלנדו ב-2032).
אורלנדו מקבלים: קארל אנתוני טאונס, גרשון יבוסלה וגארי האריס.
הלייקרס מקבלים: בובי פורטיס, וונדל קרטר ג'וניור ומיטשל רובינסון.
https://fanspo.com/nba/trades/b9XyWZGQUvJ9ZM
הניקס מקבלים את יאניס.
מילווקי מקבלים את סאגס, בחירות וחוזים נגמרים.
אורלנדו מקבלים גבוה שירווח באמת לבאנקרו, ואגנר וביין.
הלייקרס מקבלים גבוהים שיעשו הגנה ואולי קצת יקלעו.

עמנואל אוחנה הלקין

GM לייקרס: האמת טרייד מעניין מאוד והגיוני לדעתי. אבל אם תרצה את האישור שלי תצטרך לצ'פר אותי יותר. האצ'ימורה ופורטיס פחות או יותר מתקזזים אז יוצא שאני נותן בחירה תמורת מיצ'-רוב וקרטר, זה מהלך שהייתי שוקל לעשות אם מיצ'-רוב היה בריא אבל הוא לא אז לכן אני צריך לקבל יותר או לתת פחות.

rams
26/01/2026 2:15:17

כאן מנג'ר הניקס ואני דוחה את זה על הסף. נכון, יאניס זה תמיד מפתה אבל לוותר בשבילו על קא"ט, רובינסון ויאבוסלה פשוט משכיר אותי בלי סנטר אחד לרפואה (למעט הרוקי הוקופורטי) ובכלל קצר מאוד במצבת הגבוהים. טרנט ו-וינסנט אולי יכולים לשפר אצלנו אספקטים מסוימים אבל גארדים יש לי די והותר וזה פשוט לא נראה כמו טרייד שיתקדם אותנו.

רועי ויינברג
26/01/2026 12:01:58

אורלנדו:חבל, הייתי לוקח

Elon
25/01/2026 21:53:54

מנג׳ר אינדי ומינסוטה
אינדי:בונים לקראת שנה הבאה, מחפש צעירים שאוכל לבנות סביב שנה הבאה, מחפש להיפטר ממתורין בעיקר אבל פתוח על כולם כמעט חוץ מהאלי סיאקם וניסמית׳
מינסוטה:
הולכים חזק על השנה הזאת ועל השנתיים הבאות ,מחפש סנטר מחליף , וגם אולי שחקן חמישייה במקום דונטה שיירד לספסל, פתוח בעיקר על הצעירים שבסגל

עמנואל אוחנה הלקין

יוסטון מקבלים: בנדיקט מאת'ורין

אינדיאנה מקבלים: דוריאן פיני-סמית' ובחירת סיבוב ראשון (2027 של פיניקס, מוגנת לוטרי)

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/3QD9VTv5o0FcxZ/houston-adds-scoring-depth

יוסטון מקבלים עוד בוסט התקפי מהספסל בזול שכבר הוכיח את עצמו בפלייאוף.

GM אינדיאנה רצה להיפטר ממאת'ורין אז הוא מקבל רול פלייר לא רע עם קצת ערך שאולי אפשר להעביר אותו תמורת נכס נחמד ובחירה מוגנת.

Elon
25/01/2026 22:09:34

תוסיף לי בחירת סיבוב שני ועשינו עסק

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
25/01/2026 22:37:17

מיאמי מקבלת: מוראנט, לנדייל ופיפן

ממפיס מקבלת: הירו ויוביץ

https://fanspo.com/nba/trades/l768lhyTmAsrSu

מיאמי מקבלת רכזים שיעזרו לנהל את הבלגן ולרוץ בקצב של ההתקפה וגבוה שיעזור לבאם ווויר וסטאר קווליטי של מוראנט אחרי שריילי וספו יישרו אותו וממפיס מקבלת קלע עם ברגים מחוברים ופורוורד צעיר עם פוטנציאל ונפטרת ממוראנט

Florida man
25/01/2026 22:45:28

אם אני מיאמי אני מסרב על הסף, לא צריך פה שום מוראנט. שישחק עם האקדחים שלו במקום אחר

מתן יעקובי
25/01/2026 23:18:06

אני GM מיאמי
אני חושב שזה טרייד טוב אבל אני לא מאמין בג'ה במיאמי קשה לי להאמין בשחקן הבינוני הזה

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
25/01/2026 23:25:32

טרייד משולש נטס-היט-קינגס

מיאמי מקבלת סאבוניס, ווסטברוק ובן שרף
סקרמנטו מקבלת הירו, קלקסטון, מאן ויוביץ
ברוקלין מקבלת לאבין, פונטקיו ובחירות דראפט 2026, ראשונה של מיאמי ושנייה של סקרמנטו

מיאמי מקבלים רכז וסנטר שיעזרו בנקודות חולשה במחיר סביר
סקרמנטו מקבלת עתיד חיובי תמורת הווה מבאס
ברוקלין מקבלת כוח אש ובחירות ומוותרת תכלס רק על קלאקסטון
ושרף מקבל מערכת מעולה שתוכל לפתח אותו הרבה יותר

Florida man
25/01/2026 23:34:08

טרייד מעניין אם כי לא בטוח עד כמה באם וסבוניס יסתדרו ביחד.

שוקו
שוקו
26/01/2026 0:17:18

מנגר נטס אין לי בעיה לספוג חוזים רעים ואני אפילו אשמח מטעמים ציוניים להעביר את בן אבל אני רוצה 2 בחירות לפחות פה על כל העסק

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
26/01/2026 14:15:10
הגב ל  שוקו

אין לי בעיה להוסיף עוד בחירה של מיאמי לעסק

עמיחי קטן
25/01/2026 23:28:12

גולדן סטייט מקבלים: קריס מידלטון, מרווין באגלי ואנתוני גיל.
וושינגטון מקבלים: ג'ונתן קומינגה, מוזס מודי ובאדי הילד.
https://fanspo.com/nba/trades/RqyQRg3uOfWiTC
גולדן סטייט מקבלים סקורר מנוסה וגבוה אתלטי.
וושינגטון מקבלים שני צעירים.

moody
26/01/2026 1:14:52

תודה עמיחי. אני תמיד לוקח את מודי. ווש מאשרת

Shahar Sharon
27/01/2026 7:46:38

לא תודה

עמיחי קטן
25/01/2026 23:32:58

פורטלנד מקבלים: סם האוזר.
בוסטון מקבלים: רוברט וויליאמס ובחירת סיבוב שני (של מינסוטה ב-2027).
https://fanspo.com/nba/trades/imWhCxM1KRF1wK
פורטלנד מקבלים קלעי ליד דני.
בוסטון מקבלים גבוה שחסר להם ובחירה.

רביד אראל
רביד אראל
26/01/2026 8:04:18

מנג׳ר בוסטון: עם כל אהבתי לטיימלורד אני מסרב.
השחקן שאני מקבל פציע והבחירה לא משמעותית מספיק בשביל להעביר את האוזר

moody
26/01/2026 1:24:51

קלקסטון לבוסטון
ביילור שיירמן ואנפרני סיימונס לנטס יחד עם בחירה מוגנת טופ 5 ב 27
https://fanspo.com/nba/s/general/trades/HX08ZFlRR4wbp6/claxton-to-celtics-who-also-go-under-apron

בוסטון מקבלת עוד סנטר מצוין ויורדת מתחת לאפרון הראשון

רביד אראל
רביד אראל
26/01/2026 8:07:18
הגב ל  moody

מנג׳ר בוסטון: מצד אחד אני אוהב את קלקסטון ואני פתוח להעביר את השחקנים האלו בטרייד. מצד שני אנחנו לא באמת יורדים מתחת לאפרון בגלל שאנחנו נצטרך להוסיף עוד שחקן לסגל וזה יעלה אותנו שוב מעליו.
אני רוצה בחירת סיבוב שני של הנוסע בשנים הקרובות ואני מאשר או למצוא פתרון כך שאני באמת ארד מתחת לאפרון

moody
26/01/2026 1:31:12

קובי וייט למינסוטה
הפוטנציאל הלא ממומש של רוברט דילינגהאם, לאונרד מילר וטרנס שאנון יחד עם זה זה שכבר מומש של ג'ו אינגלס לשיקגו

מינסוטה צריכה כח אש מוכח, שיקגו מחליפה אותו בצעירים

https://fanspo.com/nba/s/general/trades/R3k5UjxNK11VtC/coby-white-to-mini

Elon0404
Elon0404
26/01/2026 9:15:22
הגב ל  moody

מנגר מינסוטה, טרייד מעניין, העובדה שוויט מסיים חוזה בקיץ וירצה יותר כסף שלא נוכל לשלם מורידה לי ממנו, לא מאשר

moody
26/01/2026 9:38:47
הגב ל  Elon0404

הגיוני, היית הולך על טריי ג'ונס?

moody
26/01/2026 1:35:21

טייק 1: יאניס למיני
מקדניאלס ורנדל לבאקס
https://fanspo.com/nba/s/general/trades/40yRkVzzYXL2W7/basic-giannis-to-mini

Elon0404
Elon0404
26/01/2026 9:17:31
הגב ל  moody

מנגר מינסוטה, אומנם זה סיכון יאניס וגובר באותה קבוצה אבל זה יאניס ואני חושב שבניגוד ליאניס ולילארד, גראנט שחקן טופ 5 בליגה ויש את גובר ועוד שחקנים משלימים מצוינים מסביב, הם ירוצו לאליפות, מאשר

tomertuc
26/01/2026 10:19:40
הגב ל  Elon0404

מילווקי לא ייקחו את זה

moody
26/01/2026 2:07:38

יאניס ללייקרס
אוסטין ריבס, לה ראביה, הצ'ימורה, קנכט, תיירו וקלבר יחד עם כל בחירות הדראפט שהלייקרס יכולים לתת: ספרתי אחת +3 סוואפס
https://fanspo.com/nba/s/general/trades/P0GTgw7rRS1FCM/giannis-to-lakers

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  moody

GM לייקרס מאשר

עידו גילרי
26/01/2026 6:42:04
הגב ל  moody

רק אציין שהטרייד כמו שהוא לא באמת יכול לעבור. הלייקרס צריכים מקום מתחת לאפרון כדי למלא את כל המקומות החסרים ברוסטר.

rams
26/01/2026 2:12:35

שלום לכולם כאן מנג'ר הניקס.
אמנם הצטרפתי לחגיגה קצת מאוחר אבל לא במקרה. אנחנו מאמינים שזו השנה שלנו לצאת מהמזרח ואפילו ללכת כל הדרך עד הסוף ולכן פתוחים לשמוע הצעות. אבל חייב להגיד, אנחנו לגמרי מאמינים בסגל הקיים אז אל תנסו לעקוץ אותנו כי זה לא יקרה.
בראנסון היחיד שהוא אנטאצ'בייל אבל גם רובינסון ומקברייד קרובים לשם.
פתוחים לשמוע הצעות במיוחד על קא"ט ויאבוסלה אבל אם אנחנו מוותרים על אחד מהם, ספציפית על קא"ט, העסקה חייבת לכלול גבוה ששווה את זה.
אז אם אתם חושבים שיש לכם הצעה לטרייד ווין-ווין שיקרב אותנו כאן ועכשיו לתואר הנכסף אנחנו פתוחים להקשיב, אבל אם אתם חושבים שתוכלו לעשות עלינו סיבוב רק כי קא"ט מתסכל לפעמים, תחשבו שוב.

גיא רוזן
26/01/2026 7:18:12

בשביל ההטרלה –
יאניס תמורת לוקה.

הלייקרס (בחיים לא יעשה את זה) מחזקים את הנקודה החלשה ביותר בקבוצה – ההגנה.
הם גם מקבלים שותף נהדר לריבס בהתקפה ללפחות ה-3 השנים הקרובות (סוף החוזה של יאניס).

מילווקי –
הם עושים את מה שדאלאס היו אמורים לעשות –
מכרז על לוקה,
ההצעה הטובה ביותר לוקחת.
הרי להם אין סנטימנטים ללוקה (להבדיל מיאניס, נגיד).
המפסיד הגדול בטרייד –
לוקה.
המנצח?
לברון…

ברמת כדורסל נטו,
עם לוקחים בחשבון שהשיפור של ריבס מקזז את הירידה ביכולתו של לברון,
אז זו הלייקרס של השנה שעברה לפני הטרייד עבור לוקה,
רק עם יאניס במקום דייויס.
אחלה שדרוג.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

זה נגיד שונה בתכלית מההצעה של טייטום תמורת יאניס (גם בגלל שלוקה קצת יותר טוב) מכיוון שלוקה בריא ומשחק בשיאו (מועמד ל-MVP) העונה וטייטום עם אכילס קרוע. כאן ממש לא שווה לקחת את הגיל והפציעות הקטנות של יאניס בשביל השדרוג הקטן בכישרון. למרות שמבחינת התאמה לדעתי זה דווקא עוזר ללייקרס, כי סקוררים ומובילי כדור (גם אם כמובן לא ברמה של לוקה) יש להם. עוד נוכחות בצבע וכמובן הגנה בהחלט לא תזיק להם.

עמיחי קטן
26/01/2026 7:53:09

בוקר טוב לכולם.
פתחנו פוסט חדש להמשך. במהלך היום אעביר לשם את התגובות הרלוונטיות מכאן. הצעות חדשות תתנו שם