מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1. מי היא המרוויחה (והמפסידה?) מהטרייד של טריי יאנג?

מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס
Trae Young | Rich Storry/GettyImages :CREDIT:

הנה הסיבות שהצגתי בפניכם בסקר על טריי יאנג בקשר לרצון מנהלי ההאוקס (בעלים, מנכ"לים, מאמנים) להטריד אותו:

1) ההגנה של יאנג כמעט לא קיימת.
2) הוא מחזיק בכדור יותר מדי ומונע משחקנים כג'ונסון, אוקונגו, דניאלס ואחרים את הכדור.
3) לאחרונה אטלנטה משחקת ללא יאנג. היא גם מנצחת וגם בהפרשים גבוהים, הרבה יותר מאשר עם יאנג.
4) בעונה שעברה ובעונה זאת כל הסטטיסטיקות של יאנג בירידה מאז עונות 2019, 2020, ו-2021 בהן היה אחד מ-4 או 5 הסקוררים המובילים בליגה
.

5. כנראה שכל הסיבות 1-4 הן שגרמו להנהלת ההאוקס להחליט על הטרדתו.

טריי עדיין צעיר – הוא בן 27 – ויש סיכוי גדול שבקבוצה חדשה, עם מאמן חדש, וחברי קבוצה חדשים, הוא יתעורר מחדש וישוב ליכולותיו מלפני 4-5 שנים. להאוקס אין בעייה עם זה. חבריו אפילו מאחלים לו שזה יקרה. אבל באטלנטה הוא היה שרוף. גמור. פיניטו.

עבור יאנג, אטלנטה מקבלת את הגארד סי.ג'יי מקולום (עם החוזה המסתיים שלו בתום העונה) והפורוורד קורי קיספרט. שימו לב ששום בחירות דראפט עתידיות אינן חלק מהטרייד. חשוב גם לזכור שיאנג הביע את רצונו לשחק בעיר הבירה, ומבוקשו התמלא.

Washington Wizards C Alex Sarr

אלכס סאר, אחד מכוכבי וושינגטון שטריי יאנג יצטרך למצוא שפה משותפת איתו!

יש הגיון בהנחה שטריי יאנג לא יחזור להיות מה שהיה במיטבו באטלנטה לפני 5 שנים. פציעות וירידה ביכולת ההגנה שלו פגעו ללא ספק ביכולתו כפליימייקר וקלעי. מצד שני היה זה צעד שוושינגטון חייבת הייתה לקחת כי העונה ראינו שהיא אמנם השתפרה אבל היא לא הולכת לשום מקום. לטריי יאנג יש את הג'יניוס הזה שמי יודע – אולי הוא-הוא הדבר שוושינגטון הייתה צריכה להוציאה מהדריכה במקום שלה. זה מקרה של 'יותר גרוע לא יכול להיות, אבל ישנו סיכוי די גדול שהבאת טריי יאנג תוציא את הויזרדס מהבוץ בו היא תקועה'. וושינגטון הביאה שחקן שהיא תצטרך לשלם לו 94 מיליון בשנתיים הבאות עבור הסיכוי הזה. אבל ה-$$ הוא לא העניין שאני מדבר עליו. אני מדבר בסקטבול. ה-$$ הוא נושא נפרד לחלוטין מהטרייד כנושא כדורסל.

את החולשות של יאנג אנחנו מכירים. מה שלא ידוע הוא לאיזה גבהים הוא מסוגל להגיע עם קבוצה חדשה. אין כלל שאלה שלטריי יאנג ישנן תכונות של גדולה, בצד החולשות שלו. אם בוושינגטון יצליחו לרומם את תכונות הגדולה שלו, ולהקטין את הנזק שבחולשותיו – הגנה אישית, ואחזקת כדור מוגזמת – טריי יאנג מסוגל להיות המנהיג שיוביל קבוצה חדשה לגבהים חדשים. וושינגטון הימרה, ועתה זאת בעייה של כל אחד מאיתנו להסכים או לא עם ההימור שהיא לקחה – שעם יאנג היא תגיע למקומות שהיא כבר מזמן לא הייתה בהם.

מבחינת כדורסל וושינגטון לא נתנה לאטלנטה כל 'ערך' רציני: מקולום הוא מבוגר שאת הכדורסל שלו הוא כבר עשה. הוא בן 34 שעלה בחמישייה של וושינגטון בכל משחקיה העונה וקלע 18.8 נק' למשחק. הווה אומר שעדיין יש לו את זה, ודווקא באטלנטה אולי הוא יחזיק מעמד עוד עונה או שתיים. קורי קיספרט הוא שחקן די טוב שבוושינגטון שיחק כ-19 דק' למשחק וקלע 9 נק'. הוא שחקן NBA ולא יורוליג. אטלנטה תוכל להשתמש בו כמחליף בדיוק כמו שוושינגטון עשתה, בידיעה שיש לו את זה. כל מה שהוא צריך זה זמן משחק.

אני לא שונא את טריי יאנג כשחקן בשום אופן. להיפך; אני מאמין שבסיטואציה נכונה הוא יכול עוד להפוך לכוכב רציני. יש בו את הגאוניות הכדורסלנית הזאת שתכונותיו השליליות פוגעות בה. אם ילמד להחזיק פחות בכדור ולשתף את שחקני וושינגטון הטובים יותר, הוא מסוגל לשנות את כל תדמיתו. אבל באטלנטה זה לא קרה; באטלנטה הוא כידרר וכידרר, ושוב כידרר, עד שנשארו 2-3 טיקים בשעון, ואז או שהוא זרק מרחוק מדי, או ניסה להיכנס לסל שברוב מקרים היה נסיון שניכשל כי הוא ניכנס שוב ושוב אל חומת מגינים.

אז הרווח הגדול של אטלנטה הוא שהיא הרוויחה ע"י שהיא החסירה!

יתרה מכך: מקולום קלע 18 נק' למשחק בוושינגטון. אני לא מאמין שהוא יהיה שחקן חמישייה, אבל הוא יקבל את הדקות שלו, והוא שחקן של 0.75 נק' לדקה. אז הדקות שיקבל תהיינה דקות פוריות, וכפי שאמרתי במקרה של אטלנטה חסרונו של טריי יאנג יהיה רווח נקי.

בקשר לקורי קיספרט, אני, אישית, אוהב אותו. הוא יעלה מהספסל ויפיק 0.6 נקודות לדקת משחק. מחירו כמובן – כמו מחירו של מקולום – הוא כסף קטן לעומת משכורתו של טריי יאנג.

אני מאחל לטריי את כל הטוב שבעולם, אבל כאוהד אטלנטה שהיא כיום ביתי, אני שמח שהוא כבר לא איתנו.

Atlanta Hawks F Jalen Johnson, Trae Young
CREDIT: Atlanta Hawks F Jalen Johnson | Mark Blinch/GettyImages

4. ג'יאניס: "אף פעם לא אבקש טרייד ממילווקי. אשאר כאן כל זמן שירצו בי"

אין טעם לתרגם דבר כזה. מה שג'יאניס אמר נשמע חזק יותר והחלטי יותר מאשר בתרגום:

Giannis Antetokounmpo's future has loomed over the 2025-26 season, but the two-time MVP insisted that he will never demand a trade from Milwaukee.

"There will never be a chance, and there will never be a moment that I will come out and say, 'I want a trade,'" Antetokounmpo told the Athletic following Wednesday's 120-113 loss to the Golden State Warriors. "That's not in my nature."

With about a month to go before the NBA trade deadline, Antetokounmpo reiterated his commitment to Milwaukee for the rest of this season and beyond.

"My plan is to be here for the rest of my career"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
136 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
NBA בדם
09/01/2026 2:16:56

תודה מנחם
יאנג מיצה בהוקס ובווש יקוו שיעלה את ערכו ואז להשתמש בו כנכס לטרייד עתידי לקבוצה תחרותית שצריכה רכז. קיספרט ובעיקר מקולום יוסיפו כח אש בלי להרוס את הדינמיקה החדשה של ההוקס. סה"כ טרייד טוב לשני הצדדים.

לדעתי יאניס רוצה טרייד אבל לא נעים לא לבקש בעצמו ומעדיף שהמועדון יעשה את הצעד ביוזמתו שלו כדי לא לצאת רע בפני האוהדים ולהרוס לעצמו את תדמית הנאמן. חבל, הוא סתם מבזבז לעצמו שנות פריים יקרות שלא יחזרו. זה לא בושה לבקש טרייד ברגע שהמועדון לא יכול לספק לך כלים להתמודד ברצינות על אליפות.

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 4:55:16
הגב ל  NBA בדם

יאניס לא רוצה תרייד נקודה ואני לא רוצה שיטרידו את מנוחתי.
יאניס בבסיסו בחור טוב ונאמן. מה יש לו לחפש במקומות אחרים. הוא יודע שהקבוצה מנסה להתחזק בשביל להתחרות עד הסוף.

NBA בדם
09/01/2026 10:03:48

הקבוצה אכן מנסה אבל טרנר שהוא הרכש הכי בולט שלה בקיץ מנפק 12.4 נק' ו 5.3 ריב' וזה רחוק מלהספיק ואין לה עוד נכסים כדי להעמיד לזכות יאניס קבוצה שתתחרה על אליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

אם רק היו הטראקרס היו מנחיתים להם את אדוארדס תמורת ראיין רולינס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

לא כולם השקץ שמחפש לעקוץ אליפויות איפה שאפשר.

דיים למשל תן לו כל הקריירה בפורטלנד כסף ומעמד וזהו התרגל לבית לנוחות ככה זה, מעניין לו את הביצה כל השאר אם תהיה אליפות תהיה. סטף גם ככה הוא לא לחוץ טבעות כמו המלך אחרת היה גם מדלג בין הקבוצות.
יאניס לדעתי יוטרד בסוף בגלל האינטרס של הליגה בהוראת הבוס יהיו חייבים לעזור ללוקה לעשות משהו, אבל אין לו כוח עכשיו לעבור למקומות אחרים הוא לא מחפש לעבור קבוצות בלי סוף כדי לנסות לגנוב אליפויות. לעבור כל שנתיים קבוצה כדי לנסות לגנוב אליפויות הומצא עי השקץ. ותכלס הוא ודוראנט היחידים שעשו את זה מכל הכוכבים.

מייק 6 טבעות כולם בבולס
קובי 5 טבעות כולם בלייקרס
מגיק 5 טבעות כולם בלייקרס
סטף 4 טבעות כולם בגס
בירד 3 טבעות כולם בבוסטון
קארים 6 טבעות 5 בלייקרס
טימי 5 טבעות כולם בספרס
האקים 2 טבעות כולם ביוסטון
וויד 3 טבעות כולם במיאמי

רק השקץ דילג קבוצות כדי לחפש טבעות ולהביא כוכבים

לבאקס אין שום סיבה להעביר את יאניס כל עוד הוא לא ביקש. אחריו לא ידעו אפילו איך קוראים להם והאולם יהיה ריק, עדיף להם שיפרוש אצלם אבל הליגה תפעיל לחץ על הבעלים של מקל וגזר כדי להוציא את יאניס משם. אם יסרב ימצאו לו איזה קייק או הטרדה מינית שהוריד תחתונים בבריכה מול הצוות או משהו בסגנון כמו סטרלינג וההוא מפיניקס והגזר יסדרו לו בהגרלה משהו טוב וכו

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אבג
אבג
09/01/2026 9:54:09

אז עכשיו לרצות לנצח זה תכונה שלילית לשחקן כדורסל?
אם היה משחק בלייקרס והיו מביאים לו את פיל ושאקיל ואז מעיפים לבקשתו את שאקיל ובונים שוב קבוצה תחרותית היה נשאר.
גם קובי עם מו ויליאמס ומייק בראון היה עוזב עוד קודם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

קובי היה סמוש וקאוואמי ולא עזב, בזבז את הפריים שלו. זה לא לרצות לנצח זה לגנוב אליפויות עם קבוצות כוכבים כדי לשקר לציבור שאתה הכי טוב או בדיוני הגואט

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אבג
אבג
09/01/2026 10:11:15

תיזכר כשזה קרה יצא לתקשורת אמר אם לא תהיה קבוצה תחרותית אני אעזוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

אמר זה לא לעשות הוא סתם הפעיל לחץ הוא לא היה עוזב את הלייקרס בחיים

Avri
Avri
09/01/2026 10:15:17

קובי דווקא איים לעזוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

איים זה לא לעשות. השקץ הלך בלי להודיע גם 🙂

אבג
אבג
09/01/2026 10:30:40

היה שחקן חופשי
לא הבנתי מה התלונה
קבוצה שיש לה את לברון צריכה להביא לו עזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

חחח היה לו כל הסמן עזרה עם הכוכבים הכי גדולים

אבג
אבג
09/01/2026 13:59:08

מי לדעתך שחקן גדול בקליבלנד כשהוא עזב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

קיירי לאב היו תותחים.
בקאבס הראשונה לא היו לו בכלל יריבות נורמליות המזרח היה ליגה ב מו וויל ביג זי היו אחלה שחקנים אבל הוא תמיד התבכיין.
תזכרו שלברון בקאבס הראשונה היה נגר על בקליעה

גיא רוזן
09/01/2026 16:56:02

מעייף, הנרטיב.
בוסטון (אלופה 08), דטרויט (אלופה 04), מיאמי (אלופה 06). לא היו יריבות נורמליות…

בגדול,
אין יותר משמעות לקרב המאסף שאתה מנהל. נגמר, הפסדת. אתה כרגע סתם מהדהד נרטיב שלא באמת מעניין אף אחד.
עוד רגע הוא פורש,
ולצערך,
בכל רשימה ובכל דיון רציני של כל גוף תקשורתי שמכסה את ה-NBA,
לברון יהיה בטופ 5 (הערכה שמרנית, כן?)
לצערך,
עד כמה שהלייקרס משמימים ולא באמת רלוונטיים, מה שלברון עושה השנה זה ללא תקדים.

NBA בדם
09/01/2026 10:52:34

אחרי שנולד עם כפית זבה בפה ( שקיבל את פריים שאקיל ואז גירש אותו), כולה שיחק 3 עונות איתם ובאמצע העונה הרביעית קיבל מבוקשו בדמות גאסול.
לברון מהעונה השנייה שלו היה קליבר mvp ושיחק בקדנציה הראשונה 7 עונות ללא עזרה ראוייה ועוד במועדון דלוח כמו הקאבס. מה חשבת שיחתום על חוזה חדש במועדון הכלום הזה? איזה כוכב נורמלי היה עושה זאת? בסוף הוא חזר אליהם כדי לסגור מעגל "שסגר" את החשבון ביניהם ועשה טוב לשני הצדדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

שאק רק הפריע לקובי יוצר גדול אם כבר.
לברון לא היה קליבר mvp הוא רק שווק כזה ושיחק בליגה ב מזרח שקובי היה במערב.
ניפח סטט מול שחקנים שברחו הצידה עוד במזרח.
אחכ במיאמי רצה 8 אליפות לדבריו מרוב שחשב שיהיה לו ככ קל כי הוא פינטז שיעבור את מייקל אבל מציאות לחוד 2 אליפויות בקושי עם קבוצה ב10 רמות מעל כל הליגה.
ואז שראה שנחלש במיאמי "חזר" לקאבס כי ראה שיש להם קבוצה חזקה מאד.
אחכ ברח לטראקרס להביא את דיוויס. וארגנו לו את הבועה שחלילה לא יפספס את האליפות שתכננו לו.
רוב הקריירה שיחק בליגה ב מזרח כל שאר הכוכבים ההיסטורים שיחקו בקונפרנס הכי טוב בליגה חוץ מהשקץ ומגיק.
אף שחקן גדול לא עשה כזה דבר כולם לקחו אליפויות בקבוצות שלהם.

שחקנים אכפת להם סטט ונוחות אף אחד לא מחפש לעבור כל 3 שנים קבוצה כדי לחפש איפה לגנוב אליפויות עם עוד כוכבים.
הם רוצים לקחת אליפות בקבוצה שלהם.
סטף יכל מזמן לעזוב את גס ולצבור עוד 2 אליפויות אבל הוא לא עושה את זה.

NBA בדם
09/01/2026 13:55:30

בכל התקופה של שאק בלייקרס הוא היה השחקן הכי טוב שמה למרות שקובי היה די שווה לו בשתי האליפויות האחרונות אבל עד שקובי השתפשף והשתפר שאק כבר היה הפנים של הליגה והשחקן הדומיננטי ביותר בליגה. גם בעונת 2004 ששאק התחיל בירידה וקובי רק עלה אז בגמר שאק קלע 26 נק' ב 63% שדה וקובי החטיא ללא הרף ולקח 22 זריקות למשחק ב 38% אחוז עלובים מהשדה ומסר רק 4.4 אס' במקום להזין את הסנטר היעיל שלך בצבע.
לברון היה עילוי מהרגע הראשון שדרך על הפארקט. כבוד מגיע עם הזמן ולא לרוקי שלא קרע זוג נעליים. בגיל 22 הוא סחב סגל של נגרים על דטרויט ששלטה אז במזרח וכמעט עשתה ריפיט ב2005 אז הטענה שהוא שווק ככזה לא קשורה לכלום.
במיאמי הוא פישל בגמר 11' אבל בשאר היה אדיר. וויד ב13' ו 14' חווה ירידה תלולה ביכולת וזה והתקשה לשמש ככינור שני ללברון עם 15.9 ו 17.8 נק' באותם פלייאופים. ב 2 הגמרים מול אוק והספרס הם היו יריבים שקולים להם וב 14' זה לא היה כוחות מול הספרס המשודרגת אל מול מיאמי השוקעת אז גם הטיעון שהם היו 10 רמות מעל כולן לא נכון. אתה בעצמך אומר שהוא ראה שהוא נחלש במיאמי אז הוא חיפש לעזוב. לפחות באחד מהאשמות שלך אתה דובר אמת.
בקאבס הוא שיחק 2 עונות ללא ארווינג ברגעים שצריך (בראשונה נפצע בגמר, בשנייה ערק לבוסטון), ובזמן הזה התמודד אולי עם הקבוצה הטובה בהיסטוריה, תוך שהוא מנצח את גולדן המיוחדת של 16' ששברה את שיא הניצחונות וסוחב על גבו ב18' חבורה של כלום לגמר הליגה עם הכדורסל הכי טוב שמישהו שיחק אי פעם לאורך 4 סדרות פלייאוף. גם ב' 15'היה אדיר למרות ששיחק בלי ארווינג ולאב ולבסוף מי שקיבל את מצטיין הגמר הוא איגי שהוריד לו את היעילות.
עוד לפני הבועה והקורונה לברון סיים 2 לmvp ומקום ראשון במערב אז הבועה לקחה לו את יתרון הביתיות.
הסברתי לך קודם, רוב השחקנים שציינת נולדו עם כפית של זהב בפה עם שחקנים גדולים איך שהם "נולדו" או כמה שנים מאוחר יותר. היו בהחלט שנים שהקונפרנס היה חלש אבל בסוף תמיד חיכתה לו מפלצת בגמר לעומת יוטה, סיאטל ופורטלנד החביבות שלמייקל היה.
ב 23 שנה לברון שיחק ב 3 קבוצות סה"כ. איך אתה אומר 3 שנים? אולי לוח הכפל שלך שונה משלי.
סטף נולד עם כפית זהב בפה ולמעט הגמר מול טורנטו היה פייבוריט כמעט מוחלט בכל הגמרים ששיחק. אז עכשיו יש כמה עונות שלא מעמידים סביבו את הקבוצה הכי טובה. הוא האחרון שצריך לבכות על זה.

NBA בדם
09/01/2026 10:29:28

לא מתאים לך ידידי. אתה תמיד אומר שלכל שחקן אפילו האדיש ביותר אכפת מסטט' אז פתאום טבעות והישגיות לא מעניינות כוכבים?
למה שסטף יהיה לחוץ טבעות? הבנאדם נולד עם קליי, דריי ואיגי ואחרי שקרס בגמר ב16', קיבל את הסוכריה ומכונת הקליעה הכי טובה בהיסטוריה בשם קווין דוראנט.
מייק שיחק עם סקוטי (הסגן הכי טוב בהיסטוריה, ורודמן או הוראס גראנט ככינורות שלישיים מצויינים), שלצידו המאמן אולי הטוב בהיסטוריה. למה שיעזוב?
קובי רק נולד וכבר קיבל את שאק בפריים שלו שבלעדיו אין לו 3 אליפויות. אחרי שגירש אותו לאחר שנתיים שלוש של בינוניות הודיע ברדיו ואיים שאם לא מגיע חיזוק הוא עוזב ואז גאסול – הטופ של הביגמנים בליגה שנחת שם ועזר לו להגיע ל 2 אליפויות ועוד גמר. (יש גם הטוענים שהגיע לו לזכות בmvp של 2010).
מג'יק רק נולד, פתח את העיניים וכבר ראה את קארים ולאחר מכם את וורת'י.
בירד שיחק עם דניס ג'ונסון הווטרן, פאריש ואז בהמשך מקהייל שהתפתח לגבוה אדיר שיצר שלישיית פנים אדירה שכוללת את בירד,מקהייל ופאריש.
קארים שיחק עם ביג o ששימש כמספר 2 מעולה בעונת האליפות. עד שמג'יק נבחר ב80' הוא עשה רק גמר אחד ומאז הם יצרו שושלת.
טימי שיחק תחילה עם רובינסון ולאחר מכן הצטרפו שני חבריו מאנו ופארקר.
וויד זכה ככוכב ראשון בתואר אחד וככינור שני ללברון פעמיים. בלי לברון יש לו אליפות אחת בלבד.
האקים היחידי שנשאר שנים באותה קבוצה בלי עזרה משמעותית ולכן הוא היוצא מן הכלל והאליפויות שלו שוות יותר מכל אליפות רנדומלית אחרת.

יאניס רוצה לעבור אבל לא רוצה שהוא ייחשב כיוזם של בקשת הטרייד. אולי הוא השלים עם זה כי כפי שציינת איך שהוא הולך מילווקי לא תעניין אף אחד ולכן היא לא להוטה להטריד אותו.

לברון 23 שנה בליגה ושיחק כולה ב 3 קבוצות. לא הייתי קורא לזה דילוג בן קבוצות כי הוא לחוץ טבעות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/01/2026 11:21:44
הגב ל  NBA בדם

סקוטי לא היה מגן טוב יותר מלמשל מייקל ורודמן וגארנט ופייטון ודאנקן והחלום והאדמירל ומונקריף ואלווין רוברטסון וקופר ומוטומבו ומורנינג וקוואי וייתכן עוד כמו פרייזר ואיטון והווארד וקמבי ועוד.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי הציפור הנדירה
NBA בדם
09/01/2026 11:27:13

סקוטי היה שחקן אולאראונד מושלם בשביל לשמש ככינור שני. לא מתווכח לגבי ביגמנים כי יש להם יותר השפעה אבל הוא לא נופל משאר השחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

חחח קליי דררי ואיגי לא היו יודעים מי אלה בלי סטף. הם חיים בגלל סטף, בגלל סטף אף אחד לא שמר עליהם אף פעם. דריי בכלל ביומבו.
סטף הפך את גס במו ידיו לשןשלת שהייתה השאר הם קישוט גם דוראנט.

NBA בדם
09/01/2026 14:04:06

אתה יכול להמשיך לזלזל בהם. קליי ייזכר כאחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה (שגם הציל את סטף במשחק 6 מופרע מול אוקייסי), שהוא גם שומר פרימיטר מעולה.
דריי ייזכר כאחד השומרים הגדולים והוורסטיליים בהיסטוריה (אם גס הייתה לוקחת את גמר 16' הוא היה נבחר למצטיין הגמר שכוללת תצוגהשלו בגיים 7 של 32 נק' על 15 זריקות, 15 ריב' אס' בזמן שלכל שחקני גולדן רעדו הביצים).
להגיד על Mvp הגמר פעמיים ב18' ו17' קישוט רק מוכיח שהטיעון שלך לא ענייני.
סטף צריך להגיד גם תודה מיוחדת לדריי שיזם את השיחה עם קיידי והוא זה שלמעשה הביא אותו כדי להציל את סטף מהבושה והטראומה שספג בגמר 16'. בלי הצטרפות קיידי לא בטוח כלל שיש שושלת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

דוראנט קנה אליפות על הגב של סטף אתה חושב הוא היה מגיע לגס בלי סטף שם?
קליי היה תותח על אבל לבד לא היה רואה שום טבעת, החופש שלו נבע הרבה מסטף. בלי סטף היה נשמר הרבה יותר חזק.
דריי זה ביומבו לא שווה דיון

חתוליו
חתוליו
09/01/2026 13:02:13

אני לא מחובבי לברון אבל אלוהים איזה טייק מטומטם

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 3:34:54

תודה רבה
"הקוריוז" (למי שזוכר) טיפוס מבחיל ומתאים לווש כמו כפפה ליד.
"הביע את רצונו לשחק שם" חחחחחחחחחחח
אני לא חושב שיש שחקן נוסף בליגה שיביע את רצונו לשחק בחור התחת של הליגה.
האירגון הכי קיקיוני ומפגר שלמרות תחרות קשה נושא את הלפיד של "עושים את הכל לא נכון" כבר כ"כ הרבה שנים, בעקביות מרשימה.

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 3:49:57

לצערי, טרייד דייוויס תמורת פורזינגיס וריזאשה (ובחירות) עובר במכונה וזה כנראה מה שיקרה.
דייוויס משחק חזק וטוב לאחרונה ומאוד תורם לדאלאס.
הבעיה בדאלאס זה קיד.
אטלנטה תהפוך לסוס שחור במזרח ודאלאס תסתפק בהשלת חוזהו של דייוויס, ובסיכון נמוך (שלא יביא שום תועלת) על ריזאשה. וכנראה כמה בחירות להמשך.

thetroll
thetroll
09/01/2026 7:46:05

זה נכון שקיד לא מוציא כרגע מדאלאס את מה שאפשר להוציא ממנה. אבל קיד זה המאמן שפיתח את יאניס שהחליט לתת לו את הכדור. קרלייל עשה אותו דבר עם לוקה וקיד המשיך את זה (לוקה בא עם זה מוכן מהבית אני לא מדבר כרגע על הגועל נפש של האישיות שלו אלא על הרעיון). הוא מנסה לעשות את אותו דבר עם פלאג ועם פלאג יש לו יותר יכולת להצליח. הוא שחקן מעולה ונראה לי שגם ברמה האישיותית הוא בן אדם מצוין זה ממש לא לוקה. נראה לי שדאלאס פחות מתעניינים בתוצאות של הקבוצה כאן ועכשיו אלא מנסים לבנות קדימה. זה נכון שכרגע הם מוציאים מהקבוצה הזאת הרבה פחות ממה שהם יכולים אבל תזכור שיכול להיות גם מאוד שהם רוצים עוד שנה של בחירה גבוהה. אם הוא יצליח לעשות עם פלאג את מה שעשה עם יאניס ובניה נכונה של תוספת של דברים למה שיש כבר בדאלאס (לא לשכוח שרק לפני שנתיים הם הגיעו לגמר) הקבוצה הזאת תהפוך למפלצת.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי thetroll
אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:16:20
הגב ל  thetroll

המון תירוצים למאמן מחורבן שכשל והיה בינוני להפליא בכל המקומות שאימן.
חוץ מהגמר כשרכב על לוקה, ולמעשה זה לא מייצג, בטח לא לקבוצה הנוכחית.
הוא יודע דבר אחד וזה לתת לשחקן כמו לוקה את הכדור ושיעשה הכל.
יש לו סגל מצוין ביד והוא ממש מבזבז אותו גם מבחינת חוסר שימוש בשחקנים, וגם באופן שימוש בשחקנים.
אתה לא רואה שום טביעת אצבע בהתקפה.
שבלוניות והסתמכות בלעדית על כישרון אישי.
חרא מאמן!
ראיתי שרק באוקטובר האריכו לו חוזה… אז דאלאס בשיט

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:17:16

וכן הוא האחראי לשיא ההפסדים במשחקים צמודים העונה בגלל הנקודות הנ"ל

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:25:34

מאמן שהתחכום הכי גדול שלו זה זה:
https://www.youtube.com/watch?v=vEqU7JHkfu0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
09/01/2026 13:43:01

🙂

thetroll
thetroll
09/01/2026 13:42:06

אני לא רואה מספיק דאלאס כדי לקבוע אבל אני מסכים חד משמעית שיש להם סגל שמאפשר הרבה הרבה יותר גם בהתחשב באלה שפצועים.

עגל
09/01/2026 9:31:21

AD שחקן מצוין אבל הופ, הנה הוא שוב נפצע

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 4:51:55

שמע
לגבי יאניס, אני אמרתי את זה מזמן. אם לא יתרידו אותו הוא נשאר נאמן למקום שנותן חוזה גם לאחיו שאין בו כדורסל. מילווקי צריכים למצוא כוכב נוסף לציד יאנס ולא צכים לדאוג מרצון שלא קיים לעזוב. הניסוי עם ליילארד לא הצליח, יש עוד דגים בים.

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 5:27:34

המשחק בשיקאגו נדחה עקב תנאי המגרש…

thetroll
thetroll
09/01/2026 7:35:52

הלכו הכרטיסים?

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 7:40:12
הגב ל  thetroll

ברור שלא
הם פרסמו שהכרטיסים יהיו תקיפים לתאריך בו ייארך המשחק הזה.
מניח שמי שלא יכול להגיע יוכל לקבל את כספו מינוס דמי טיפול של 5 שקלים.

thetroll
thetroll
09/01/2026 7:56:21

בקיצור הלכו חמישה שקלים.

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 10:21:08
הגב ל  thetroll

זה הקטץ' בכל עסקה של הזמנת כרטיסים ברשת.
🙂

thetroll
thetroll
09/01/2026 6:56:38

מפחיד לדבר פה באופן חופשי כי ישר מאשימים בפרובינציאליות אבל מה שקורה השנה עם דני בפורטלנד זה לא פחות ממהפכה שתשליך על הליגה שנים קדימה וגם הטרייד של יאנג קשור לזה. אחרי שנים שמה ששלט בליגה זה השלשה (המהפכה של דריל מורי ושל סטף) – זה כמובן לא יעלם – אבל אני מאמין שיותר ויותר קבוצות יתחילו לחפש ולהשתמש בפוינט פורוורד. ג'י אמים יחפשו בדראפט פוורודים פיזיים עם קורדינאציה גבוהה שיש להם גם כח פריצה שמצופפת את ההגנה ומשאירה הרבה שחקנים פנויים וגם שלשה אמינה כמובן אבל גם בול הנדלינג ויכולת מסירה. יש לזה המון יתרונות התקפיים וגם השחקנים האלה לא מהווים פשרה קשה בהגנה כמו שטריי יאנג היה ופשרה בהגנה מהסוג של סטף. רואים את זה גם אצל דני בפורטלנד וגם אצל ג'יילן ג'ונסון באטלנטה (לא חושב שהם באותה רמה דני טוב ממנו אבל הרעיון הוא זהה).
העניין הוא שמבחינה הסתברותית קשה יותר למצוא שחקנים כאלה. אנשים בגובה 1.90 יש בלי סוף באוכלוסיה הכללית אז יש יותר היצע של גארדים לבחור ממנו . לעומת זאת כמה אנשים יש באוכלוסיה הכללית בגובה 2.06 כמו דני? כלומר ההיצע הרבה יותר קטן ולכן יותר קשה למצוא שחקנים שיש להם שילוב של כל התכונות האלה. דני לא עושה שום דבר ברמה של טריפל A ולכן הוא לא מופיע בשום קטגוריה של הליגה ממש במקומות הראשונים – ולכן כשמסכלים רק על הסטטיסטיקה היבשה זה לא משתקף מיד – אבל הוא עושה את הכל ברמה של A או דאבל A. לדני יש גם תכונות אחרות – מנהיגות קור רוח וכד אבל זה לא האישו. ג'י אמים יתחילו לחפש את השחקנים האלה אם בקבוצות אחרות שיש להם תפקיד שולי כמו שהיה לדני בווש ואם בדראפט.
אנחנו נראה הרבה יותר פוינט פורוודים בעתיד ולאטלנטה יש אחד כזה אז הם קיבלו החלטה נכונה לתת לו את המפתחות של הקבוצה. זה טרנד שיתפתח בכל הליגה.
הדבר המדהים הוא שמכל הקבוצות בליגה רק פורטלנד הצליחה לראות את מה שיש בדני ההוכחה לזה הוא נזיד העדשים שווש קיבלה תמורתו.
למה לא ראו? לא כי אי אפשר היה לראות אלא כי לא חיפשו משהו מהסוג הזה. זה לא היה על הרדאר של אף קבוצה.
ההצלחה המטורפת של דני שחקן שהיה שם רק אף אחד לא חיפש כמוהו תשנה פרדיגמות בליגה.
שחקנים דומים בליגה זה יאניס כמובן שחודר ומפרק הגנה כי חייבים לצופף מולו (אני בוחר בדני לפניו כי לדני יש גם שלשה אמינה וגם קולע יוצר טוב מהקו) וככה מילווקי לקחה אליפות הקיפה אותה בשלשנים ולוקה שגם הוא גבוה ומאוד פיזי וזה היתרון הגדול שלו.
לגבי ווש? הם לא תמיד היו הבדיחה של הליגה בתקופת וול וביל הם היו משתתפים קבועים בפליאוף אבל נכון לעכשיו הם הפכו לבדיחה. אין להם מה להפסיד בהימור על יאנג. מקסימום לא יתנו לו חוזה חדש תוך שנה וחצי הם משוחררים ממנו.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי thetroll
דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 7:41:01
הגב ל  thetroll

חתיכת פרובינציאל שכמוך.
טרול טרולי שכמוך

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 7:42:34
הגב ל  thetroll

יאניס חודר?
לא, באמת?
יאניס לא חודר, יאניס דורס כמו רכבת… כמו דוריס בורק

thetroll
thetroll
09/01/2026 7:54:52

🤮🤮🤮🤮🤮 דוריס 🤮🤮🤮🤮🤮

נועמיקו
נועמיקו
09/01/2026 8:02:31
הגב ל  thetroll

תזה ממש מעניינת. נראה אם זה יקרה.

האמת שמכל שחקני הליגה, השחקן שדני הכי מזכיר לי במשחקו הוא לברון. אני מתכוון משחק נטו, בלי פוזה וטקסי טלק. וכמובן שדני פחות חזק ואתלטי, אבל הוא כן חזק מאוד ובגודל דומה, קשה מאוד לעצור אותו בחדירה בגלל זה, סוחט הרבה פאולים, משחק כמקבל החלטות משני או ראשי מעמדת הפורוורד, לא מבריק מהשלוש אבל כן קולע משם מספיק טוב כדי להיות איום, תורם גם בריבאונד ובאסיסטים וטוב בהגנה.
אם לא חיפשו כאלה, אולי זה בגלל שחשבו שלברון הוא בעיקר תופעה פיזית יוצאת דופן, אבל הוא לא רק זה, הוא שחקן עם סקיל-סט מגוון מאוד

עגל
09/01/2026 9:34:26
הגב ל  נועמיקו

+1000
דני זה לגמרי קופי פייסט של לברון, ואז חיסור של יכולות אתלטיות, מהירות, כוח, ופיגמנטים.

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 10:24:10
הגב ל  עגל

לטעמי האיי של דני גם יותר יפה והרבה יותר משכנע.
לברון זה טרול אז השופט מפחיייד ממנו ונותן לו יותר. דניאיי הרבה יותר עדין והאיי נשמע יותר משכנע.

נועמיקו
נועמיקו
09/01/2026 8:04:35
הגב ל  thetroll

אה ושים לב שהמהפכה שאתה מדבר עליה לא לוקחת לכיוון אחר ממהפכת השלשה אלא משתלבת איתה, כי החדירה והציפוף של דני מתגלים ככלי יעיל מאין כמוהו לייצר שלשות פנויות

thetroll
thetroll
09/01/2026 13:46:29
הגב ל  נועמיקו

את זה דוקא אמרתי. שזה מוסיף. מהפכת השלשות איתנו כנראה לתמיד זה לא ישתנה. שחקן חזק פיזית שמהווה איום מהשלוש או חודר פנימה חזק וההגנה מצטופפת סביבו מייצר אפקט ריווח בדומה לסטף. תקיף אותו בשלשנים ויש לך קבוצה לריצת פליאוף עמוקה. ככה מילווקי לקחו אליפות . מסכים.

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:12:51
הגב ל  thetroll

זה לא יהיה מגמה כי דני יחיד במינו.
כמו שיוקיץ' יחיד במינו ועוד.
המגמה כבר הייתה וקבוצות נפלו עם בן סימונסים וכאלה.
גם דני, עם כל היחודיות שהוא מביא, לא היה מקבל את הבמה הזו כפוינט גארד אם לא היו נפצעים להם כל הרכזים לתקופות ארוכות.
לגבי טריפל A, דווקא ראיתי פוסט שסותר את זה.
מסתבר שהוא בטופ בלא מעט מדדים (חלקם ראשון בפער ניכר).
כמו דרייבים, אסיסטים אחרי דרייב, אסיסטים פוטנציאליים אחרי דרייב, זריקות מהקו וכדומה.

MBK
MBK
09/01/2026 8:28:40

הוא מוביל את הליגה בלא מעט קטגוריות בעיקר בגלל שהוא לא החמיץ אף משחק
הוא מסתמן כשחקן שמגיע לו להיות בחמישייה השלישית של העונה.
אולסטאר זה נו-בריינר

thetroll
thetroll
09/01/2026 13:58:14

השאלה היא אם זה per game או במצטבר כי הוא שיחק הרבה. אם יש לך במקרה לינק לפוסט הזה אני אשמח לראות (לא להתאמץ יותר מידי בטח ניתקל בזה מתי שהוא 🙂
מסכים שדני יחודי שזה סקיל סט שכמעט ואין. לדני יש גם תכונות אופי מנהיגות צניעות (בנתיים נקוה שלא יתקלקל) לא עסוק בניפוחי חזה וכד וגם יודע להגיד מילה לשופטים כי הוא לא פראייר אבל בגבול הסביר לא הופך את זה לגועל נפש סטייל לוקה ולברון. ולא תראה אותו עושה הצגות מבחילות כמו לברון שעושה הצגה שלמה כאילו קיבל אגרוף לפרצוף ובריפליי מתברר שלא נגעו בו. האמת שהוא דמות שיכולה להיות טובה שיווקית לליגה אבל זה בתנאי שבאמת יהפוך לסופרסטאר אליפויות וכד. זה עוד רחוק. נראה.

thetroll
thetroll
09/01/2026 18:10:35

מדהים. תודה

אבג
אבג
09/01/2026 10:17:44
הגב ל  thetroll

למה שינוי מגמה?
לברון יאניס לוקה עם הכדור ביד גבוהים ופיזיים.
אם יש לך שחקן כזה אז למה לא.
כמו שרשמת הבעיה שאין הרבה וכמו שרשמו מעלי מי שיש יכול לצאת סימונס.
החלוקה לעמדות היא משהו לא ברור עד הסוף
מה ההבדל בין לברון בשיאו ללוקה? שניהם רכזים כי הם עם הכדור ומחליטים מה קורה בהתקפה.

golan
golan
09/01/2026 11:46:01
הגב ל  אבג

לא מדוייק, שניהם לא רכזים – הם מוליכי כדור, יש הבדל גדול ביכולת שלהם לשלוט בקצב המשחק ולנהל התקפה יעילה שכולם תורמים, לבין רכזים קלאסיים (כריס פול, רונדו, הולידיי)
לוקה הוא מסוג הרכזים / סקוררים שמחפשים קודם את הזריקה או חדירה ולכן דומה ללברון (אדוארדס, מקסי גם סוג כזה של רכז)
בדיוק כמו שיוקיץ לא רכז, למרות שהוא הרבה עם הכדור ומייצר לכולם.

אבג
אבג
09/01/2026 12:01:57
הגב ל  golan

לא רשמתי יוקיץ.
אם לברון מנהל את כל ההתקפות של הקבוצה שלו הוא הרבה יותר רכז מסטף למשל.
תשווה אותו לרכזים שרשומים כרכז כמו שיי.
לברון ניהל את המשחק הרבה יותר כולל זה שכשלקחו ריבאונד ישר חיפשו אותו

גיא רוזן
09/01/2026 12:22:27
הגב ל  אבג

כן, תפקיד הרכז הקלאסי זה גזע נכחד. יש מנהלי משחק,
זה יכול להיות מעמדת הגארד הקלאסי (האליברטון), מעמדת הגארד הסקורר (שג"א, מיצ'ל), מעמדת הפורוורד (לברון, דני) או מעמדת הסנטר (יוקיץ', סבונים ג'וניור).
כמעט ואין קבוצות חזקות שמשחקות עם שחקן יוצר אחד בלבד על הפרקט –
גולדן הגדולה השתמשה בקרי ודריימונד (קרי לטעמי אחד ממנהלי המשחק המיוחדים – הוא יודע לנצל את הגרוויטציה שלו לצורך ניהול המשחק גם כאשר הכדור לא בידיים שלו),
דנבר עם יוקיץ' ומורי,
הסלטיקס עם ווייט וטייטום.

ההשוואה בין שני ללברון מעניינת,
למרות שיש הבדל גדול מאוד מאיך שהצמד מנהלים משחק –
דני כמו לברון נכנס חזק מאוד לצבע ומנצל שמירות כפולות בשביל למצוא שחקן פנוי.
ההבדל הגדול הוא שלדני אין משחק פוסט אפ, והוא כמעט ולא מנהל התרופות כאשר הוא עם הגב לסל (0.8 נק' למהלך פוסט אפ, זה נתון רע. לברון בגילו המתקדם עם 1.07 נק' למהלך שזה נתון לא רע בכלל)

אבג
אבג
09/01/2026 12:38:25
הגב ל  גיא רוזן

לא זוכר הרבה מהלכי פוסט של דני.
אבל אני משוכנע שבכל פרמטר לברון בשיאו עולה על דני כולל מגרש פתוח.
בניגוד אליך אני לא מאמין במנהל משחק מעמדת הפורוורד בהנחה שזה המנהל הראשי. אם הוא המנהל הוא הרכז או שבאמת אין שום משמעות לעמדה בכלל ואז הכל פוזישנלס לחלוטין, אבל זה עניין של הגדרה.
מה הופך את לברון לפורוורד ואת לוקה לרכז לדעתך?

גיא רוזן
09/01/2026 12:53:05
הגב ל  אבג

גם לוקה משחק המון עם הגב לסל,
ולטעמי הוא הרבה יותר פורוורד מגארד.
האמת היא שבכדורסל של היום העמדות אכן הרבה פחות מוגדרות.
מה שמבדיל בין שחקנים זה תמהיל של גובה, כוח, אתלטיות וסט יכולות.
ברוקס בסאנס משחק יחסית לגארד המון עם הגב לסל,
והוא עושה את זה בהצלחה (הבן אדם ביריון).
וומבי עם כל הגובה שלו בינוני מינוס במשחק עם הגב לסל (שילוב של היעדר מסה הניסיון).
שנים לברון היה מנהל המשחק של קבוצותיו מעמדת הפורוורד. תתבונן בגרסת 2018 אז אחוז עצום של המהלכים היה מתחיל מהמרפק.
לארי בירד דוגמה מושלמת למי שהיה מנהל המשחק הראשי של קבוצתו ולא שיחק בעמדת הגארד. הוא היה מנהל את ההתקפה מהפוסט, בדומה למה שיוקיץ' עושה כיום.

אבג
אבג
09/01/2026 14:14:32
הגב ל  גיא רוזן

אז צה שקובע את העמדה זה אחוז מהלכי הפוסט, התחלה מהפינה והתחלה מהאמצע?
לפי זה מרק גקסון סנטר.
ולברון היה מתחיל הרבה פעמים גם מהאמצע כולל זה שבדרך כלל מעביר את הכדור מהגנה להתקפה.
בסוף כל העמדות זה קצת בעייתי אבל בעיני
יוקיץ עדיין סנטר
בארקלי לדוגמא שכל מהלך של פיניקס היה מתחיל בהכנסת כדור לםוסט והוא היההמחליט העיקרי עדיין פורוורד בעיני.
בין לברון ללוקה בעיני אין הבדל ואת שניהם הייתי מגדיר כרכז גם אם רשמית זה לא ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

מארק גקסון היה סנטר פוינט😅😅 איש הטוסיק

Yinon Yavor
09/01/2026 16:38:49

ביחד עם ברד ליף בתקופתו בגליל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

ללברון היה אישור מהבוס לתת מרפקים שדני יקבל אישור כזה הסטט שלו יעלה עוד.

הבוסים נותנים אישורים הבאים:

1. הכנסת מרפק/יד שומרת -למגן לחזה או לפרצוף או בסבסוב בחדירה וקבלת אנד 1.
2. אישור צעדים במסלול פטור מיוחד- (ג'ב, אפר אנדר, יורוסטפס, סטפבק וסיידסטפ )
3. פרוטקשן- איסור הפעלת לחץ וקירבה למתקיף, פרימיטר בטחון בכדרור
4. מעיל רוח- כל חדירה לסל, התנגשות, באמפ, קפיצה לתוך מגן, הנפת ידיים לתוכו מתחתיו, עליו, ישר לקו.
5. אישור מחלת אפילפסיה- נופלים או מחליקים בלי מגע, נשרקת עבירת מגן הקרוב ביותר לאזור הנפילה.
6. הגנת פרימיטר- יש אזעקות אם רצים למתקיף מהר או חלילה מנסים לחסום אותו נופלים ישר לבור הבטחון עם חשש לפלגרנט 1 בטענת הכנת רגל לאזור הנחיתה במסלול ורטיקלי.
7. פרה קונטקט- חשש למגע עתידי נשרקת עבירה

כל ה7 קיים ללוקה כרגע בליגה וקשה להוציא אותם עבור שחקן אחד.
דני כרגע מקבל קצת מסעיף 4 וזהו

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:02:00

חחח שמעון אם לא היית קיים אי אפשר היה להמציא אותך. מבחינתי אתה חוזה מקס.

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:10:39
הגב ל  אבג

ללברון אין את הבול הנדלינג של דני. אם אני סופר נכון הגבוה היחיד שיש לו את זה בליגה חוץ מדני זה לוקה. כמובן שלברון עולה על דני בפיזיות ובעוצמות בזה אין ללברון מתחרים חוץ מיאניס אולי.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

איזה בול הנדלינג יש ללוקה הוא כל הזמן עושה אותם 2 מובים פלואט ואנקר סטפ או פעמיים בין הרגליים ואז סטפבק או הנפת ידיים לתוך המגן איי ולקו. לוקה בול הנגלר נוראי
דני טוב ממנו בזה כבר היום

לברון בקושי כדור מקפיץ כמה פעמים שניסה להעביר בין הרגליים כדורים עפו לו לחוץ.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  golan

יוקיץ רכז לחלוטין בדנבר הוא לא סנטר

גיא רוזן
09/01/2026 13:14:21

בהתחשב בעובדה שיוקיץ' הוא השחקן שמוביל את הליגה בנקודות המהלכים פוסט אפ,
אז סנטר. מנהל משחק מעמדת הסנטר,
אבל 100% סנטר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

לא סנטר בשום מצב הוא הרכז זה לא משנה איך ימכרו אז עושה פוסט רכז שעושה פוסט. שהכדור כל הזמן אצלך ואתה מחליט הכל אז אתה רכז!

גיא רוזן
09/01/2026 14:00:18

או סנטר שמנהל משחק…
סליחה,
סנטר שמנהל משחק!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

איזה סנטר הוא בעצמו מעביר כדורים את החצי מתמקם על קו ה3 ומנווט משם רכז רכז לא סנטר! אבל זה מוזר לליגה לרשום אותו כרכז כי הוא כאילו גבוה ושמנמן אז קוטרג כסנטר

Avri
Avri
09/01/2026 10:18:07
הגב ל  thetroll

אתה די צודק לגבי דני, אבל לגבי ה"מפחיד לדבר פה"… יאללה יאללה נו באמת.

אור
אור
09/01/2026 13:22:44
הגב ל  Avri

חחח לגמרי

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:42:05
הגב ל  Avri

אני טיפוס חששן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

זו בהחלט מגמה שכבר קיימת אבל בסוף זה יביא לאנליטיקס של עובי ביצים ומוטות ידיים ורגליים ומה שעל הביצים בלי יכולת לראות את הכדורסל יביאו גבוהים נגרים וינסו ללמד אותם תוך כדי..

צריך לשפוט כדורסל ולא גדלים.

הלי, גידי, לוקה, למאלו, וכו כולם יעני פוינטים מעל 2 מטר, לא מבטיח כלום

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:56:24

חחח עובי של החואבוס אהבתי. לאמלו וגידי זה סביב ה 2 מטר הם גארדים או בוא נגיד פורוודים גבוליים. דני יכול לשחק גם 4. זה לא אותו דבר.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי thetroll
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/01/2026 11:25:46
הגב ל  thetroll

גם 1.90 מ' אין בלי סוף הגם שיש הרבה יותר מ-2.06 ובכל שבגובה עולה כמובן יש פחות.

puma1234
09/01/2026 13:24:05
הגב ל  thetroll

לכאורה ,
אתה צודק לכאורה בא נראה :
מה לגבי קיד קניגהם , מה לגבי איגור דיומין
שהתבטא בפירוש כי דני הוא המודל שלו.
כך שלפחות יש עוד שתי קבוצות שראו מה שווה שחקן. גבוה יצירתי , וכמובן שצריך לזכור גם את סנטי אלדמע , שלא רחוק מאותן יכולות ,וכן את חיימה חאקז. שקצת שכחו ממנו לאחרונה , אך גם לו יכולות שאינן
רחוקות מהמדובר , וצריך לזכור כי סן אנטוניו
ניסתה לבנות את סוהן באותו כיוון רק לא הצליח לה .

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:08:36
הגב ל  puma1234

סוהן הגיע לליגה נגר ונשאר נגר. מה שיש לדני זה ואין לאף אחד אחר בגובה שלו כולל לברון וחוץ מלוקה זה בול הנדלינג מעולה שקשה מאןד למצוא בגבהים האלה. ותוסיף לזה את כל הדברים האחרים יד אמינה מהשלוש ומהקו יכול מסירה פנומנלית וגם תכונות אופי כמו מנהיגות . זה מתכון לסופרסטאר ואם הקהל כבר צועק לו בספונטניות MVP אז כנראה יש דברים בגו למרות שעוד חזון למועד. אנחנו נראה מן הסתם אם יותר ויותר קבוצות יתחילו להשתמש בפוינט פורוודים . לדעתי כן.

נועמיקו
נועמיקו
09/01/2026 7:56:29

"לטריי יאנג ישנן תכונות של גדולה, בצד החולשות שלו" – משפט ממש יפה שלוכד במדויק את טריי ואת הסיבה שהוא כל כך אהוב ושנוא בו זמנית.

MBK
MBK
09/01/2026 8:14:55

לא קשור למעורב
זאת רבותיי, הגדרה לקוקסינל
https://www.instagram.com/reel/DTRyBTzjmFc/?igsh=bHNtamxwcmQ4M214

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:20:36
הגב ל  MBK

לא חובב של ז'אנר הצעקות

MBK
MBK
09/01/2026 8:24:07

והוא מהצועקים אבל הקטע עם AD מצחיק
מילא אתה נפצע קשה אבל הוא פאקינג נטש את המשחק על זה?

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:35:10
הגב ל  MBK

שמע אני לא יודע, אולי פרק אצבע? מי אמר שזה ציפורן?
וגם אם זה ציפורן אולי כאב ממש?
אבל איך נפצע אני לא יודע, הזוי

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:35:47

לזכותו ניסה להמשיך לפי הסירטון

עגל
09/01/2026 9:36:43
הגב ל  MBK

מה אתה קוצה, זאת האצבע של הטבעת היקרה

Berch
09/01/2026 8:26:06

אחלה מעורב מנחם
גם אטלנטה וגם וושינגטון היו תקועות. מי שלא מנסה לא מצליח ונראה לי שעשו בשכל שני הצדדים.
באטלנטה רואים שאפשר בלעדיו.
בוושינגטון הם משקיעים שנתיים, שגם ככה לא היו מגיעים לכלום, עם ווטרן צעיר ומוכח שיכול להרים אותם מהרצפה של הליגה לכיוון הפלייאין בשנה הבאה.
ויאנג עצמו… אני מסכים שיש לו את זה, אבל מבין שרצה לוושינגטון. הוא ראש לשועלים, לא לאריות.
😁

Bzzz
Bzzz
09/01/2026 8:30:42

תודה מנחם, על זה בדיוק נוצר הביטוי (הגזעני) "היהפוך כושי את עורו?"
וושינגטון תישאר וושינגטון וטריי ישאר טריי.
הוא יהיה הבראדלי ביל הבא ותו לא.
אטלנטה אכן הייתה צריכה להיפתר ממנו אבל נשמע שיכלו להשיג יותר עליו.
כל הכבוד ליאניס על הנאמנות, מקווה שהמועדון יהיה נאמן לו בחזרה ויצליח לבנות קבוצות מצליחות יותר סביבו כי הכשרון שלו ממש מתבזבז שם

MBK
MBK
09/01/2026 8:33:51

מקבוצה שבזבזה עשור על פחמימה ריקה כמו בראדלי ביל להביא את טריי יאנג נראה ממש כמו הדבר הנכון עבורם
וושינגטון קבוצה מטומטמת
אבדיה יכל להיות הבסיס של הקבוצה
יחד עם הצ׳ימורה וגאפורד ועוד שחקנים סביבם
הטיפשים האלו יקבלו קבוצה של טריי יאנג שלא תגיע לכלום

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 8:38:50
הגב ל  MBK

לגמרי
האצ'י נהיה ממש שחקן בלייקרס (עד שלברון חזר וגמר אותו)
גאפורד כבר אז היה חיה רעה
העמידו את דני בפינה שיחכה לשלשה
טריי ביקש אותם כי הם לא תחרותיים וכל הקשקוש הזה של לנסות לנצח יורד ממנו, ויוכל להתרכז בשקט בסטט' אישי והיילייטס.

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:17:15

חחח מדויק 🙏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/01/2026 8:38:17

תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל

Yinon Yavor
09/01/2026 8:55:25

יאניס מדבר כמו בן אדם הגיוני שמבין שכדורסל ותארים אינם הדבר הכי חשוב בחיים.
אם טוב לך במקום מסוים, המשפחה כבר מאוקלמת ולילדים יש חברים וסביבה תומכת – האם תזרוק את כל זה בשביל סיכוי (לא הבטחה, סיכוי) לאליפות? ואפילו לא ברור מה גודל הסיכוי כי כל העסק לחלוטין דינמי בליגה הזו. בנוסף, טרייד זה כמו פריקת כתף: אחרי הראשונה יש הרבה יותר סיכוי שתגיע גם שניה ושלישית.
אני לגמרי מבין אותו. יש יותר סיכוי שיביאו אליו שחקן טוב (סטייל לילארד) וככה יתחרה על תואר, מאשר לעזוב הכל ולנסות במקום אחר

גיא רוזן
09/01/2026 9:18:05
הגב ל  Yinon Yavor

טרייד זה כמו פריקת כתף… אהבתי.

#משפטים_של_בני_ארבעים_פלוס

Avri
Avri
09/01/2026 10:24:57
הגב ל  Yinon Yavor

עד שכתבת את זה לא תיארתי שליאניס יש ילדים… נראה מין ילד נצחי בעצמו, אבל מסתבר שיש לו ילדים, ואפילו די הרבה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

שיש לך מיליארד כמעט אתה יכול לעשות ילדים בלי הגבלה

https://www.ynet.co.il/economy/article/sjujve00qbl

Avri
Avri
09/01/2026 19:56:43

למה שמישהו יעשה הרבה ילדים? יש לך כוח ליותר מאחד שניים?

Zvika Bar-Lev
09/01/2026 9:24:11

מילווקי בזבזו שנים בגלל שנתנו להולידיי ללכת מצד אחד ומצד שני לא ידעו איך להחליף בזמן את מידלטון (אחלה שחקן אבל פציע מדי) במישהו יותר יציב. וכמובן בזבזו שנים על לילארד קלוריות ריקות. מזלם שיאניס מספיק צעיר, שניתן להמשיך לבנות מסביבו ולנסות להגיע שוב לתלכיד שינצח. הבעיה הכי גדולה שלהם היום זה עמדת המאמן. שום דבר לא יצא מריברס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Zvika Bar-Lev

אמת לפי הכל צריך טרייד על ריברס

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:20:45
הגב ל  Zvika Bar-Lev

מסכים. לתת להולידיי ללכת זה היה אחד המהלכים הכי גרועים שנעשו אי פעם בליגה. היה להם אותו בפריים (לא כמו עכשיו בפורטלנד עם כל הפציעות – והוא עדין מצוין כשהוא משחק) הוא הביא להם אליפות . הם ויתרו עליו שלחו אותו לפורטלנד פורטלנד הטרידה אותו לבוסטון ונפטרה מסמארט ואז בוסטון לקחה מהם אליפות.
איזו טעות ניהולית לא יאומן.

עגל
09/01/2026 9:40:21

יאניס נשמע כמו אחלה בן אדם שלא הסתובב לו הראש בגלל האגו.
ועדיין, הוא צריך ללחוץ על ההנהלה לעשות מהלכים גדולים, או שהאח שלו יבקש טרייד בשבילו אם לא נעים לו.

The Pro
The Pro
09/01/2026 10:08:56

מנהל רציני היה מוציא הרבה יותר על יאנג.
הדיון על אם הוא מספיק טוב להיות אופציה ראשונה
פחות רלוונטי.

מבחינת וושינגטון, יאנג יכול להיות גרסא צעירה של בראדלי ביל.
אטלנטה מקבלת שתי קלעים טובים אבל בלי שום ערך לעתיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Pro

לא היה מה להוציא עליו הם לא סבלו אותו ורצו שיעוף והוא לא סבל אותם ורצה לעוף ולדעתי גם שבת איטלקית. כל הליגה ידעה את זה לכן איש לא מפגר לשלם יותר.
אותו המצב זה עם גה בממפיס. אומרים שהוא פצוע כדי לא לפגוע באגו אבל הוא בדרך החוצה והתמורה תהיה כמו של טריי כי כולם יודעים את המצב.

The Pro
The Pro
09/01/2026 10:45:13

מורנט הוא הד קייס רציני,
כאן ירידת הערך מובנת.

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 11:11:48

חחחח ג'ה הרבה יותר גרוע מטריי
באמת מסקרן מי תתעלה על ווש ותיקח אותו

אשך טמיר המקורי
09/01/2026 11:10:57
הגב ל  The Pro

אף אחד לא רצה את יאנג.
הם ניסו כבר שנתיים שלוש להטריד אותו ואין לו שוק.
רק מפגרת כמו ווש תיקח, וגם בעבור חופן בוטנים.

golan
golan
09/01/2026 11:52:21
הגב ל  The Pro

מי יתן עבורו יותר מזה ?
לאן נראה לך שהוא היה מוביל את המג'יק (קבוצה שהכי בנויה בשבילו, עם אתלטים שיחפו עליו) ? לא חושב שהם יעברו את גמר המזרח איתו.

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:23:30
הגב ל  The Pro

אני לא חושב שהם יכלו לקבל עליו יותר. אפילו בליגה העקומה הזאת המנהלים הבינו שהוא חור הגנתי רעל בחדר ההלבשה מתסיס את הקהל וגם סטטיסטיקה עלובה. חוץ מקליעה מיותרת מהלוגו מידי פעם (מראים את הקליעות שהוא הצליח בהם אני בטוח שעל כל אחת כזאת יש 5 שלא הצליחו) אין לו כלום. יכולת מסירה. בסדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס בקרוב בהוקס וילך שם לנוח בחופשה ארוכה יוציא להם גימלים חבלז. יגיע יתן 2 משחקים יגידו קונטנדרית וילך לנוח חחח

אהרון שדה
09/01/2026 11:03:26

בניגוד לאחרים אני חושב שיאנג לא שכח לשחק.
נכון יש לו חסרונות לא מעטים אבל במקום הנכון הוא יחזור להיות רלוונטי .
וושינגטון עשתה עסקה טובה ויאנג יחזור להיות פקטור בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת ויסיימו גם מעל ההוקס

גיא רוזן
09/01/2026 12:56:01

יש בדיוק 0% סיכוי שוושינגטון יסיימו לפני ההוקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

שנה הבאה הכוונה לא העונה

golan
golan
09/01/2026 11:03:59

ווש לקחה הימור, במקרה שיצליח היא תגיע לפלייאוף ותעוף סיב 1.
במקרה שייכשל הם יעופו בפלייאין / יסיימו לוטרי
אין להם מגן טבעת שיכסה על יאנג בהגנה ויעוף ללובים
מצטער, לא רואה בטרי יאנג כוכב שמרים פרנצ'ייז. למרות כמות האסיסטים שלו הוא לא שחקן קבוצתי, הוא מכדרר שעות.

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 13:04:12

דיוראנט
ב KD רחל בתך אני עוסק.
אז ככה, במשחק הקרוב של יוסטון מול דני, ב 5 בבוקר הקרוב, הקאפקייק צפוי לעבור ברשימת קלעי כל הזמנים את ווילט צמברלין ולדלג בקלילות (15 נקודות) למקום השביעי בקלעי כל הזמנים. חסרים לו גם 152 נקודות לקפוץ למקום השישי על חשבון נוביצקי ועד סוף השנה סביר שיתקרב מאד לג'רדן. נשאלת השאלה כמה עוד שנים יש לו במחסנית? ואני שואל את אנשי הופס היקרים, האם לדעתכם בסיום הקריירה KD יפצח את השיא של קרים? לדעתי ינסה לעשות את זה למרות שצריך לזכור שאיבד כשנתיים בגלל אותו סיפור פציעה ארור בפליעוף תחת קר.
בגלל הפציעה לדעתי ייעצר קצת מעל למאלון, כלומר מקום שלישי.
על השיאים של השקץ אין מה לדבר.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי דוקטור רזי הופמן
thetroll
thetroll
09/01/2026 14:26:54

מסכים. הגג שלו הוא לעבור את מלון וזה רק בגלל בגלל הפציעות והעונות שפספס. הוא גם כמו לברון חולה על המשחק – לא נראה לי אחד שיפרוש אם לא יהיה חייב בגלל פציעה או משהו.

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:29:50

יא אללה בדקתי עכשיו הוא כבר 20 עונות בליגה. אנחנו מזדקנים דוק 🫢🫢🫢

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 15:57:04
הגב ל  thetroll

זה שיערות לבנות באף וקמטים ליד האזניים.
את הזמן אי אפשר לרמות.
BB נפטרה השבוע בגיל 91, אלוהים ברא את האישה בצלמה!
למה לא נראים כמו בני 20 כל החיים?
תכננתי ללכת לגלוש הבוקר בבת ים (חוף תאיו שם אני בסערות) אבל השכם הבוקר הים היה כבר על דרגת סחיטה רצינית (כביסה) אז וויתרתי. מסתבר שקייטונר אחד לא וויתר והרוח בתאיו זרקה אותו חזק מדיי… לצערי שבק חיים לכל חי.
https://www.ynet.co.il/news/article/sk69pd04bx

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 16:02:14

עצוב מאד
לפי הסרטון כנראה שעלה לקפיצה יותר מדיי קרוב לחוף ואיבד שליטה ברוח המערבית. נחת על החול ולא שיחרר בזמן את הקייט (שיהיה בניוטראל), הקייט נפל למטה והתחיל לגרור אותו ודפק אותו על הסלעים.
🙂

thetroll
thetroll
09/01/2026 16:11:30

נורא. מסכן הבחור והמשפחה שלו. טוב שלא יצאת לגלוש הרוח הזאת היא הכי מסוכנת כי זה לא כל הזמן ופתאום מגיע איזה wind burst במהירות מטורפת. אצלי בחצר נשבר העץ מזל שלא היינו בחוץ.

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 16:40:52
הגב ל  thetroll

כבר גלשתי בים של 7 מטר, אבל הייתי צעיר ב 20 שנה.
אני עם גלשן רוח והקפיצות שלי לא ברמה של קייט מבחינת הגובה. במערביות בתאיו שם אין סלעים במים אני לא בסיכון בכלל. אבל ביום כזה יש קושי רב לעבור את המכבסה והציוד עשוי להתרסק…

puma1234
09/01/2026 18:05:34

נראה שנמשך לתוך עליעול מעלה ,לא זיהה את המצב וניסה ללכת לקפיצה .
הקפיצה אם זיהיתי נכון היתה כשהוא כבר באוויר מכאן נכנס לשינוי כיוון הרוח קרוב לחוף .
מה קרה מכאן לא רואים בסירטון , אך הסוף מוכר כפגיעה בסלע
במצב מסוים השיחרור המהיר לא עובד
מה גם שעלה גבוה מדי מכדי לשחרר נהר.
הוא נחת על סלע שניים נוספים שנשאבו
מסתברשהיו פחות אגרסיבייים ונשארו
בינתיים כאן…

דוקטור רזי הופמן
09/01/2026 18:35:24
הגב ל  puma1234

נתי
בחוף אין סלעים למעט אלו ששמה הערייה והם נמצאים אחרי הדק שלפניו הוא נפל.
תראה את הקייט, הוא לא קורס כשהגולש באוויר כי זו היתה קפיצה. החישובים שלו לא היו נכונים. הוא נחת על החול הרך לפני הדק, אולי התנגש בו ורק אז הקייט נפל וזו הסכנה שכולנו מדברים עליה. אחרי זה כבר לא רואים אבל אני כן חושב שהקייט גרר אותו לסלעים שהעיריה שמה לדקורציה מאחורי הדק. תאמין לי שאני מכיר את החוף הזה הייטב. הסלעים לא היכן שהוא נחת.

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי דוקטור רזי הופמן
puma1234
09/01/2026 22:47:53

רזי לא רק שאני מאמין לך אפילו התאמנתי שם בגלישה אווירית בשות השמונים .
מכיר את החוף שהיה.
ההסבר שלך מאד הגיוני כי בזמן משיכה
מנפילה בזמן גרירה על החוף לא ניתן לשחרר קרה לי פעם עד שלא עברתי לשכב על הגב לא השתחרר .
אותו מקרה בדיוק שחרור שלא עבד קרה בשדות ים המקרה המדובר .
אותו מקרה בדיוק קרה באילת לאותו גולש מתחיל שנמשך מטה על המצוף ולא הצליח לשחרר.
רק תזכור אם נחתת . בחוף המכה הרבה יותר חזקה מאשר במיים .
ואיבוד שליטה נפילה הרבה פחות סלחני .ממי שנכנס למיים וגולש ביום שבו הרוח
מערבית וצפויה כניסת חזית מצפים שידע
לסרוק את המיים ולזהות את כניסת המשב.
רזי המשב שנמדד כולל העלעול היה סביב ה 80 קשרים לא פחות
מי שלא סופר מקצועי שלא יקח סיכון
כזה , כי למרות שכל מה שכתבת נכון
האחריות על הגולש ,אז מה אם. בעיריה יושבים מטומטמים ,מה חדש ?

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי puma1234
puma1234
09/01/2026 13:37:05

מנחם נראה שניתן לדבר על הצלחה מסחררת הצפויה לטריי יאנג בקבוצה חדשה
בהנחה כי מדובר בקבוצה רצינית ,הנהלה רצינית , אירגון מעולה שמריץ שחקנים לאליפויות :
אלא שוושינגטון הריצו שחקנים לתארים בקבוצות אחרות :
את רוי. האצימורה לאליפות בלייקרס , את גאפורד לאליפות המזרח. בדאלאס, את אבדיה להצלחה בפורטלנד,ועוד.
ולכןן ספק אם זו בדיוק הקבוצה בה יאנג יתעורר ויחזור לעצמו , למעשה אני חושב
שאם ההנהלה הנוכחית תישאר ,אין
על מה לדבר .
מקולום שחקן טוב מאד , יכול לתרום
באטלנטה המון כי הוא רוצה בהנחה שלא יפצע.
קורי קיספרט עוד שחקן מעולה שלא היה לו מה לחפש באירגון החולה בוושינגטון ומזלו
שיצא. סוף סוף לחירות.
אך אף אחד מהם לא באמת ברמתו של טריי,
ולא יודע ליצור לאחרים ברמות של לוקה
אבדיה או טריי.
יאנג ינוח עכשיו בוושינגטון ומתי שהוא
יעבור לחוזה נוח ואז יתאים לקבוצה רצינית
באמת וכנראה נראה אותו דועך לתקופה
ומתעורר מאוחר יותר.

thetroll
thetroll
09/01/2026 14:50:36
הגב ל  puma1234

מסכים. לגבי אטלאנטה הם עשו בדיוק את מה שצריך. העבירו את המפתחות לג'יילן וויליאמס שהוא פורוורד עם יכולת חדירה שמצופפת את ההגנה ומשאירה שחקנים פנויים בחוץ בדומה לדני ועם קליעה טובה ויכולת מסירה מצוינת והביאו לו שני שחקנים שיכולים לקלוע מהשלוש ועל הדרך נפתרו מהחור בהגנה. מהלך מבריק בעייני .
סי ג'יי מבוגר אבל הוא עדין אפקטיבי וקורי קריספט הוא קלעי טוב.
זה ישדרג אותם.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

גיילן וויל אוברייטד בטירוף, בלוף סתם מנפח סטטס בקליר פאת מול יריבות זבל כמו הפלינקס הבלון שלו יתפוצץ בשנים הקרובות. שנה הבאה טריי יקרצף איתו עם הפרקט ואת המוטת ידיים שלו

thetroll
thetroll
09/01/2026 18:13:22

מודה שלא עוקב אחריו במיוחד במשחק שניים שראיתי אותו התרשמתי.נחיה ונראה אבל אני מסכים שהוא לא ברמה של דני. זה קשקושים.

גיא רוזן
09/01/2026 18:23:46
הגב ל  thetroll

איך זה מתיישב ביחד?
"במשחק שניים שראיתי אותו"
ו-"זה קשקושים"?

puma1234
09/01/2026 22:53:51
הגב ל  גיא רוזן

יש להם כמה שחקנים מענינים ברגע שמישהו חדש פורח אחרים יקבלו ביטחון
וישתפרו ,החומר מספיק טוב.
רק שמקולום אוהב להחזיק כדור הרבה זמן .
מכאן כבר הקובע הוא רמת האימון והאמון בין השחקנים והמאמן .
לא חושב שיאנג לא מתאים פשוט לא הסתדר עם השינוי בקבוצה , לא קבוצה שנוהלה בעבר למופת.

ירון, החלום
ירון, החלום
10/01/2026 23:43:51

בס"ד
תודה רבה מנחם.