מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

 

1. סופי. נאש עולה מהספסל. לין PG פותח

סטיב נאש הוא אחרון השחקנים בעולם שירצה לקבל כסף חינם. הוא מקווה באמת ובתמים לתרום ללייקרס העונה. כולם 'מרגישים' שהלייקרס תהיה טובה משכולם חשבו, ולפי מייק ברסנהן מהלוס אנג'לס טיימס זה סופי (בינתיים!) במוחו של המאמן ביירון סקוט: לין עולה. נאש מחכה.

כשסקוט נשאל אם זה 'סופי', הוא ענה שמאומה לא סופי אבל זה מה שמתבשל במוחו. הוא הוסיף:

“I have no doubt in my mind that if I went to Steve and said tomorrow, ‘You know what, I’m going to start Jeremy and the games that you’re available, we’re going bring you off the bench,’ he’s such a professional that I don’t think it would be a problem whatsoever,” Scott said Tuesday.

2. סטיבן אדאמס: "ככה מגדלים אותנו ברוטוארה, ניו זילנד"

סטיבן אדאמס, איש השנה השנייה של הת'אנדר, מתחיל לקבל רפיוטציה של 'שחקן מלוכלך'. הוא כבר פצע כמה במרפקיו החדים, ויש שאומרים 'בכוונה'. ישנם האומרים 'מלוכלך' (זאק רנדולף. וינס קרטר).

אני לא חושב ככה. אני חושב שהוא פשוט שחקן חסר קואורדינציה (לפחות בינתיים) – משהו כמו שפיל ג'קסון היה בניקס (ביל בראדלי פעם הגדיר אותו 'MISTER ELBOWS'). הם פשוט לא יודעים לשחק אחרת.

הנה מה שהוא אמר אמש לדרל מייברי מה-'אוקלהומיאן':

-האם פגעת בזאק בכוונה?

 

.“No, not at all,” Adams said Tuesday,. “I was just playing hard. I mean, it’s unfortunate that it happened. Honestly, I was just focusing on the game.”

-תאר את צורת משחקך?

“I probably just say aggressive,” Adams said. “Coach tells me to do one thing then I’ll just go do it. It’s pretty simple. Just go rebound or something simple like that. I just do the best I can. Just hustle.”

-אז למה כל כך הרבה מתלוננים עליך?

“I have no idea,” he said. “But I’m just going to continue to keep focusing on doing whatever the coach says.”

-אז מה בכל זאת שונה אצלך?

"אני לא יודע. אולי העובדה שנולדתי וגדלתי בניו זילנד שם שם המשחק הוא רוגבי. אתה עולה לשחק, ושותק. חזרת הביתה ללא שתי שיניים? SO BE IT!"

3. ווסלי מת'יוס: "אני ה-SG הטוב בליגה ב-'TWO WAY'

לא משנה שיש קליי ת'ומפסון, ג'יימס הארדן, דוויין ווייד, מונטה אליס, מאנו ג'ינובלי, ארון אפללו, בראדלי בל, דמר דרוזן או לאנס סטפנסון. ווסלי אמר אמש לאריק גנדרסן מה-'COLUMBIA'S' בפורטלנד שהוא "הטוב ביותר מכולם ב-TWO-WAY BASKETBALL'.

העובדה היא שבששה משחקים נגד הרוקטס הוא החזיק את הארדן על 37% קליעה.

הוא אמר:

“I’m never going to be the type that gets gaudy numbers to make an All-Defensive team,” said Matthews before getting to his case.

“Do I think I’m All-Defense? Absolutely. I think I’m the best two-way two-guard in the NBA. But I feel like we need to be a good defensive team within the scheme of the game. We’re not out there gambling, trying to reach and get steals. That would put us in a bind if I don’t get it,” Matthews said.

אוקיי. שיהיה.

4. שונות:

*דמיאן לילארד הפצוע בעקב ישחק במשחק האימון הבא. "אני בסדר" הוא אמר.

*אנטוני כרמלו אמר ש-'שיטת המשולשים תוסיף לי שנתיים משחק בליגב"

*מיאמי היט מוסרת שאין תאריך לחזרתו של ג'אש מקרוברטס.

*צ'אונסי ביליאפס קיבל ג'וב כאנליסט של ESPN.

*כולם אומרים שהוא 'בריא' אבל אנדריאה ברגנני החמיץ את משחק הקדם עונה השלישי ברציפות.

*ג'ימר פרדט הוא 'הפתעה נדירה במשחקו' לפי מאמנו מונטי ויליאמס. "הוא השחקן נהמפתיע ביותר לטובה בפליקנס עד עתה".

*ג'ייסון קיד אומר שהוא 'ניסה הכל לשכנע את ריי אלן לשחק העונה במילווקי, ואני ממשיך לנסות".

*דניס שרודר, השחור הגרמני, הוא אכזבה גדולה באטלנטה שלא יודעת בדיוק מה לעשות איתו.

5. לארי בירד מחזיק לג'ורג' היל את הצוואר

"לו הייתי אתלט כמוך, היו שמים אותי מזמן בראש השחקנים של כל הזמנים, בהמקום מייקל ג'ורדן". זה מה שאמר לארי בירד לג'ורג' היל, הפוינט גארד של הפייסרס.

"אתה חייב להיות ה-X-FACTOR שלנו. אני מטיל עליך את האחריות להשכיח בינתיים את פול ג'ורג'. יש לך הכל להיות שחקן של 20-22 נק' למשחק עם 8 אס', אם תחליט שאתה מוציא מעצמך את כל מה שיש לך. עד עכשיו הראית אותי 60% מהפוטנציאל שלך. אתה PG. אתה צריך לנהל ולנווט את הקבוצה. עליך למסור כדורים. עליך לרכז. המפתחות בידך וזאת ההזדמנות האחרונה שלך או שאני מתחיל לחפש PG חדש!".

כל כתב פול הירניק ב-'אינדי קורנוס' – הבטאון של הפייסרס נשיון על השיחה הפרטית בין ג'ורג' היל ולארי בירד ביום שני. אל תשאלו אותי מהיכן ואיך הוא יודע עליה, אבל עובדה.

לפייסרס יש את אחת ההגנות הטובות בליגה, ובחצי הראשון של העונה גם התקפה נהדרת. הבעייה ב-SLUMP שלה היה שלא היה רכז שירכז את הקבוצה וייקח עניינים לידיו.

.

"<strong

לדעתי הבעייה היא שג'ורג' היל הוא רק 2'6 (1.88 מ') עם גוף ארוך המתאים לשוטינג גארד. יש לו גם אופי של שוטינג גארד. לדעתי הוא בפרוש לא PG ולא משנה כמה לארי בירד ידשבר איתו. אתה לא יכול להפוך חתול לכלב. לג'ורג' היל אין את הסערה הדרושה לפוינט גארד ואין לו את החדירה המתאימה, המהירה, שאין לעוצרה מלבד ע"י פאול.

אתה לא יכול להיות PG ולסיים עונה עם 3.5 אסיסטים למשחק. ה-10.3 נק' (ו-12.1 בפלייאוף) הם די מקובלים ל-PG אבל לא 3.5 אס' (4.0 בפלייאוף). הוא פשוט לא אגרסיבי מספיק.

כל דיבורי לארי בירד לא ישנו דבר.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. אני אוהב את הסגנון של אדאמס חסרים עוד כמוהו בליגה. כולם דואגים יותר מדי לעתיד של הרגליים והכיס שלהם…

    לגבי גורג היל זאת בדיוק הסיבה ששחררו אותו מהספרס. הפלח הבין לפני כולם שאם צריך שוטינג גארד אז שחקנים כמו גארי ניל עדיפים ואם צריך רכז אז יש בשפע מחליפים לפארקר שעושים זאת טוב מהיל.

    1. היו מלא אנשים שחשבו שצריך להעביר את פארקר ולהשאיר את היל, אבל פופ וביופורד החליטו להעביר את היל לאינדיאנה תמורת הבחירה ה-42 בדראפט 2011, והבחירה ה-15, קוואי לאונרד

  2. אני לא בטוח מי יותר תרם להופעה הנוראית של הארדן בפלייאוף, מתיוס או הארדן. אני דווקא חושב שיותר משמתיוז הרס הארדן קילקל. בין כה וכה סדרה אחת הגנתית טובה והתקפית סבירה לא הופכת אותו ל2 הטוב בעולם.

  3. האמת היא לא כל כך רחוקה ממה שמתיוס אמר.
    הוא באמת השוטינג גארד עם ההגנה הטובה ביותר היום שגם משחק דקות משמעותיות בקבוצה משמעותית ולא מהספסל.
    אם משקללים גם משחק התקפי לא רע בכלל(שנה שעברה הוא קלע מצוצין מה-3) אז בשקלול כללי הוא מדורג בטופ של העמדה הכי ריקה כרגע בליגה.

    בעבר זה הפסגה הייתה בטוחה לקובי ומתחתיו ווייד.
    היום לשניהם כבר אין רגליים(לוויד גם אין פיקות בברכיים) לשחק משחק הגנתי כל כך חזק.

    הוא עשה עבודה גדולה על הארדן והארדן "נאלץ" לקלקל כי כשהלארדן לא עובד הראש בקיר והשופטים לא נותנים את הריספקט אז זו התוצאה- הפסד או תלות בהוואד, כלומר הפסד.

    צריך להוסיף לזכות כל אחד מהחמישייה של פורטלנד שהם כבר כמעט 3 שנים משחקים בלי ספסל. לפני שנתיים היה להם את הספסל החלש בליגה, בשנה שעברה למתיוז לא היה מחליף רציני מהספסל(גם הרבה בגלל הפציעה של סי ג'יי מקללום שציפו שיהיה כזה).

    ועדיין לשחק כל כך הרבה ובלי ספסל שנותן לך מנוחה ועדיין להפגין יכולת הגנתית טובה זה לזכותו.

    לא חשוב שכרגע המניות של העמדה הזאת בקנטים, הוא ובלי יחסי ציבור, חוזה עתק וכשיש שלושה שחקנים משמעותיים לפניו ברוטציה, עשוה פשוט עבודה נהדרת ולא הרבה מוקירים אותו על זה.

    1. מתיוס הוא שחקן משלים טוב מאוד והוא אף פעם לא יהיה יותר מזה. אני מסכים שיש בצורת בעמדה 2 אבל עדיין זה לא מספיק בשביל להיות השחקן הכי טוב בעמדה שלו.
      אם ההגנה של מתיוס תעלה לרמה של ההגנה של טוני אלן, והיא עדיין רחוקה מזה אז יהיה על מה לדבר.

      1. הכי טוב לא טענתי שהוא.
        הקטע שאין ממש שחקנים מדהימים בעמדה הזאת.

        יש קלעי מצוין כמו קליי, יש אתלט נהדר כמו דרוזן, השחקן הכי טוב על העמדה הזאת זה הארדן וזה בערך אומר הכל.

        הוא מאוד אנדרייטד מתיוס. לא לוקח על עצמו יותר מדי בהתקפה כי יש 2 כלים רציניים יותר טובים ממנו.

        בהגנה הוא בטוח בטופ של הגארדים שפותחים בליגה, וכן ההגנה שלו יותר טובה משל טוני אלן בשנתיים האחרונות.
        מי שרואה בקביעות יודע על מה אני מדבר.

        הבעיה הכי גדולה זה שאין להם מחליפים שיכולים באמת לאוורר להם את הריאות.

        הם צריכים לקוות שהעונה יהיה להם את זה.

        1. ההגנה שלו לא יותר טובה מההגנה של טוני אלן לפני שלוש וארבע שנים, זו הייתה הכוונה. אני עדיין לא חושב שהוא הגיע לזה.

  4. סקשר לאטלנטה אני בדיעה שהם מרחק טרייד אחד מלהפוך לאיום משמעותי על המזרח(כלומר איום על מקום 1 שם ולא על 4-5).

    במקומם אני הייתי לוקח את ההימור עם רונדו, כמובן בתמורה נאה.

    לג'ף טיג יש אומנם חוזה לעוד 3 שנים אבל אולי אם יצרפו לשם את החוזה הנגמר של אלטון בראנד ואולי שרודר/או בחירת סיבוב 1 בוסטון ילכו על זה.

  5. אטלנטה רחוקה שנות אור מלאיים אל מישהו , אין להם מי שיעשה נקודות עם חמישייה שכווללת את קרול וקורבר המצב גרוע , אמרתי אז שאטלנטה יכולה להיות מקום אידיאלי למלו אבל ברור שהוא לא יפעיל תראש ויחשוב לעבור לקבוצה עם באמת סיכוי להיות יחד איתו קונטנדרית , K מה אתה אומר על טרייד הולדי רונדו , יאשרו כזה טרייד הקבוצות ואם זה יכול באמת לשפר את הפליקנס

  6. לא חושב שזה יעבור.

    איינדג' עוד לא בשלב הנואשות. הוא היה רוצה נכסים עבור רונדו וכרגע קשה לסחור בו כשעוד לא ברור מה מצבו.

    בקשר לאטלנטה- מה אתה מדבר??? קורבר קלעי ענק, שים אותו ליד PG שמנהל חצי מגרש ברמה של רונדו ועם הורפורד שהוא אחד מהגבוהים שהכי מרווחים את המשחק בליגה ויש לך חמישייה מצוינת.

    רונדו, קורבר, מילסאפ לפיק אנד רול ומתחת לסלים, אל הורפורד, קארול/בייזמור וכשיש גם את פיין כגבוה מחליף וזה אחד מהרוסטרים המרשימים בליגה ולשנים קדימה.

  7. מת'יוס שחקן לא רע בכלל, ויכול להיות שבשקלול, נכון לעכשיו, של הגנה והתקפה ביחד, הוא בטופ 3 יחד עם מאנו וסטפנסון/וויד שהוא משחק. מת'יוס הוא ה-SG הבולט מתקופה די שחונה של גארדים, זאת בין הדראפט של וויד עד הדראפט של 2009, משהו באזור 6-7 שנים שלא הביאו שוטינג גארד טוב לליגה, מלבד מונטה אליס.

    ב-2009 התחילו לזרום שחקנים חדשים לעמדה, שיחזירו עטרה ליושנה ויעלו את הערך שלה-קליי ת'ומפסון, ג'יימס הארדן, לאנס סטפנסון, בראדלי ביל, דמאר דה רוזן ואפילו דיון וויטרס עדיין לא הגיעו ל-PRIME של הקריירות שלהן. מת'יוס וכל בני "הדור האבוד" של הגארדים נמצאים בו עכשיו. זה נותן נימוק חלקי למה שהוא אמר.

  8. כנראה שרוב הינקי מתעב את פילדלפיה סבנטי סיקסרס, כי זה מה שמסביר את הקטע הבא, שפרסם זאק לואו:

    10. Philly will sniff out Michael Carter-Williams deals.

    They tried hard during the draft, but they couldn’t draw the trove they envisioned or guarantee that the player they wanted with an acquired pick would be there, per several league sources. Expect Philly to repeat the exercise. It’s not a shot at Carter-Williams, or even a signal that the Sixers are dying to trade him. He may well end up a long-term cog in Philly.

    The team knows point guard is the most replaceable position in the league today, and it will seek out any deal that adds to its stockpile of high-value draft picks.

  9. לארי בירד אמר גם דברים בשבחו של שארס כשזה היה בדרך לפיסרס
    כל הכבוד לו על שיחות המוטיבציה אבל היל בחיים לא יהיה שחקן של 22 ו 8 בליגה.
    אם הארדן מרשה לעצמו אז גם מתיוס יכול
    בעקרון קליי תומפסון עם פוטנציאל להיות מס 2 להארדן בעמדה הזו
    וויד וקובי כבר גמרו את הסוס . מעניין איך וויגנס יתפקד ( אם בכלל ) כ 2.
    השוטינגארד הקלאסיים נעלמים כיום הקומבוגארדס משתלטים על הליגה. סטפון קארי אם היה משחק כ 2 היה הטוב ביותר אבל עם תומפסון בתמונה אין סיכוי שזה קורה
    אם ריי אלן חוזר לבאקס זו תהיה סגירת מעגל מהגדולות , אבל אם יחזור כנראה שיעשה זאת רק לקונטנדרית ( קליפרס או אוקלהומה נראות לי כאלה אופציות , אפילו פורטלנד )

  10. אטלנטה טריי אחד מלאיים על מקום 1 במזרח- הרבה זמן לא צחקתי כמו עכשיו. כלומר זה נכון אם בטרייד הזה יהיה כלול לברון גיימס , אחרת זה אחד הקשוקשים הכי גדולים שנאמרו בקדם עונה פה , ולא היו חסרים קשקושים….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט