מעורב הופס ליום חג המולד: הלילה בו נקרע קרום הבתולין של קופר פלאג / מנחם לס

מעורב הופס ליום חג המולד: הלילה בו נקרע קרום הבתולין של קופר פלאג / מנחם לס

מעורב הופס ליום חג המולד: הלילה בו נקרע קרום הבתולין של קופר פלאג / מנחם לס

אתמול, בנצחון דאלאס על דנבר נאגטס 130-131 אנטוני דייויס וקופר פלאג התאחדו ל-64 נקודות – 33 לפלאג; 31 לגבה.

Dec 23, 2025; Dallas, Texas, USA; Dallas Mavericks forward Cooper Flagg (32) looks to move the ball past Denver Nuggets forward Spencer Jones (21) during the first quarter at the American Airlines Center. Mandatory Credit: Jerome Miron-Imagn Images

Dec 23, 2025; Dallas, Texas, USA; Dallas Mavericks forward Cooper Flagg (32) looks to move the ball past Denver Nuggets forward Spencer Jones (21) during the first quarter at the American Airlines Center. Mandatory Credit: Jerome Miron-Imagn Images

אמש נולד כוכב חדש ב-NBA ושמו קופר פלאג. בשעה ש-AD עשה את שלו תחת סל דאלאס, פלאש עשה הכל, כמו לארי בירד בזמנו: קלע, קטף, ויצר.

כבר כתבתי לכם שכל שחקן NBA הוא כזה טוב, אבל מה? הם חייבים לשבור מין קרח. סף אנושי שקיים אצל כל שחקן – דני אבדיה אמרנו?

שחקן לא יכול להאמין שהוא סופרסטאר עד שמגיע יום השבירה. כשהוא שובר, הוא הופך לסופרסטאר. והוא לא עשה זאת נגד איזה סנטר חלש מבית"ר גן שמואל. הוא עשה זאת נגד ניקולה ג'וקיץ' פור גאד סייק.

הנה הנתונים ממשחק אמש:

נקודות: 33 לפלאג, 31 לג'וקיץ'
ריבאונדים: 9 לפלאג , 14 לג'וקיץ'
איבודי כדור : פלאג 3, ג'וקיץ' 4 לגוקיץ'
אסיסטים: פלאג 9, ג'וקיץ' 14
והכי חשוב +NET: פלאג +10, ג'וקיץ' 7.


בסיום המשחק ג'וקיץ' אמר: "פלאג שיחק מצויין. הוא בטופ לשנים הבאות"
. הייתה עוד שבירת מחסום:


פלאג דיבר , הורה באצבע, עשה תנועות ידיים לחבריו:

HE RAN DALLAS GAME!

תגידו לי "הוא לעולם לא יהיה לארי בירד". אמש הוא ה-י-ה לארי בירד, והוא רק בן 19. ואני היחיד כאן שהציע שהוא יהיה הלארי בירד הבא.

אוקיי. נדבר עוד 15 שנה!

2.עד היכן קופר פלאג יגיע?

3. אחרי הקריעה אמש לפיניקס, המאמן ג'ייג'יי רדיק נשאל אם לקבוצתו המדורגת 24 בהגנה יש את השחקנים לנצח אליפות

"לא", באה התשובה

4. ג'יימס הארדן על יחסיו עם קווין דוראנט

5. תוצאות הסקרים האחרונים

באיזה אחוז תשפר התכנית הטובה ביותר שמציעה הנבא למניעת טנקינג את יעילות הדראפט

70%

28.57% (8 votes)

30%

21.43% (6 votes)

40%

14.29% (4 votes)

50%

10.71% (3 votes)

10%

7.14% (2 votes)

20%

7.14% (2 votes)

60%

3.57% (1 votes)

90%

3.57% (1 votes)

100%

3.57% (1 votes)

80%

0% (0 votes)

6.תוצאות הסקר על 'מה לעשות עם דריי גרין'

אילו אתה המנכ"ל של גולדן סטייט עם יכולת להחליט כל החלטה בקשר לגרין, מה היית מחליט?

לא הייתי מעניש אותו. הוא דפוק בראש והייתי חי עם זה לטוב או לרע

27.78% (30 votes)

הייתי חי עם גרין מבלית ברירה אבל מחפש טרייד כשזה יתאפשר

23.15% (25 votes)

מעניש אותו שלושה משחקים לא להופיע למשחק, וללא משכורת

12.96% (14 votes)

מושיב אותו 8-10 משחקים ללא משכורת

12.04% (13 votes)

הייתי מושיב אותו באזרחי 5 משחקים

10.19% (11 votes)

נותן לקבוצה להחליט מה לעשות איתו, והכל בעילום שם

5.56% (6 votes)

צובע בכחול-צהוב וזורק למפרץ(Other)

0.93% (1 votes)

שולח אותו לצינוק(Other)

0.93% (1 votes)

חותך(Other)

0.93% (1 votes)

מעיף אותו(Other)

0.93% (1 votes)

זורק אותו(Other)

0.93% (1 votes)


7. סטיב קר מסביר את חלקו במה שקרה עם דריימונד גרין

“Monday night was not my finest hour and that was a time I needed to be calm in the huddle, and so I regret my actions in that exchange,” Kerr said, via Joseph Dycus of the Mercury News. “I apologized to Dray. He apologized to me. We both apologized to the team.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
75 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אור
אור
25/12/2025 1:29:32

Dis gonna be good

תודה מנחם

NBA בדם
25/12/2025 1:36:45

אחלה מעורב
קיבלת אישור מ hagai81 לפני הפוסט על קופר? זה הבלעדיות שלו ומפעל חייו.
וברצינות, קופר יהיה שחקן שחקן.

golan
golan
25/12/2025 1:54:34

תודה מנחם,
קשה לי לראות שחקן שמגיע לרמתו של לארי בירד, הוא אחד מ 5-6 השחקנים הכי טובים אי פעם (שיחק 10 שנים בריא ועוד 3 פצוע, זכה ב 3 MVP ו 3 אליפויות) פלאג נכנס לליגה צעיר יותר והרפואה הרבה יותר טובה אז הסיכוי שלו לקריירה יותר ארוכה גדל, אבל בקבוצה פחות גדולה מבוסטון ככה שסביר שימצא סביבו גם שחקנים פחות טובים.
סטיב קר יודע שאת דריי הוא יאלץ להמשיך לסבול, אז אין טעם לתת לזה משמעות.
זה שהלייקרס עם לוקה ולברון בגיל 41 לא קבוצת הגנה טובה לא מפתיע, כל מגיבי הופס עלו על זה מזמן. השאלה היא אם הם יכולים לצאת מזה ולבנות סביב לוקה הגנה מנצחת, ואם זה לא יקרה בשנה הבאה האם השינוי הספורטיבי והמחוייבות של לוקה תישאר כמו שהיא או שהוא יחזור להרגליו מלפני הטרייד ויוכיח שהטרייד לא היה טעות, רק התמורה שדאלאס קיבלו.

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 5:10:05
הגב ל  golan

+1966

Stockton2Malone
25/12/2025 7:05:49
הגב ל  golan

אני פחות הייתי משווה לבירד ביחס לתארים – הליגה הרבה יותר מפוצצת בכישרון . תואר MVP היום לא שווה ערך לתואר MVP ב-1985 כששליש ליגה עישנו סמים קשים .

לגבי הלייקרס מסכים לגמרי, לדעתי המאזן שלהם over הם ניצחו כמה משחקי קלאץ' שלא היו צריכים לנצח. לדעתי או שהם יעשו טרייד על לברון בשביל להתאים את הקבוצה לדונצ'יץ' (יעשו ממנה דאלאס) או שיחכו לשנה הבאה ויחתימו כוכב יותר צעיר והגנתי במקמום לברון

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי Stockton2Malone
עידו גילרי
25/12/2025 7:11:00
הגב ל  Stockton2Malone

איך ואם מי בדיוק הם יעשו טרייד על לברון?

LiorD
25/12/2025 15:32:44

אני אני מאמין שטרייד על יעקב בודו אפשרי. הוא מוכן לשינוי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עם מינסוטה.
הכנתי בפאנספו, אבל זה התחרבש.

בגדול –

מיניסוטה מקבלת את פוינט לברון, כפוינט גארד, כולל הניסיון והכל, ובחירות רחוקות של הלייקרס, כדי לפצות על הבחירות שנתנו עבור גובר, הופכת לקונטנדרית של ממש, ובמקרה הגרוע החוזה של לברון יורד מהפיי-רול בקיץ ויש לה הרבה מקום לחיזוק.

הלייקרס מקבלים את גובר בשביל ההגנה והלובים מלוקה ומריבס, את מייק קונלי, כדי להשלים שכר, וכפוינט מחליף לרגעים קשים בפלייאוף, ואת דילינגהאם שבין כה לא משחק אצלם, והלייקרס יוכלו למכור הלאה.

יוצא הפרש של 270 אלף דולר, או משהו כזה, שבטוח אפשר לסדר עם מזומן או קבוצה אחרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא נותן את גובר על השקץ הוא יפרק לי את כל הקבוצה וההגנה וגרוע גם

NBA בדם
25/12/2025 19:09:43

חלום!!!

Stockton2Malone
25/12/2025 21:24:15

וטרן עם חוזה נגמר + בחירות דראפט … למשל תמורת מארקנן, לא חייב אותו זו רק דוגמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Stockton2Malone

אתה חושב,שבליגה היום לא מעשנים ולא לוקחים חומרים אתה תמים.
הכוכבים לא נבדקים כלל עשרות שנים.
לוקחים גם לוקחים חביבי בדיוק כמו ב85.
השקץ תקוע שם עד סוף החוזה ואולי אחכ יחתום שוב בשכר נמוך. הוא לא רוצה לעזוב את אל איי מקסימום הקליפרס יחתימו אותו😉 בקיץ
הטראקרס מחכים ליאניס ויושבים עליו הוא יגיע לשם לבסוף הליגה מכוונת את זה וממש רוצה אני בטוח שיושבים ליאניס על הראש.
הם בכל מקרה יביאו איזה כוכב חינם כזה כמו שלוקה הגיע.
לא שאני חושב שזה יעזור אני נהנה לראות מה שמתהווה באוק ובספרס הכל זה מכשולים לטראקרס שזה מבחינתי מעולה.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Don
Don
25/12/2025 7:47:51

הם לא נבדקים קבוע?
אתה בטוח?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

קבוע? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

בודקים מידי פעם איזה קנת פאריד או אייטון כזה
מתי אתה חושב מישהו בדק את שגא או יוקיץ😅😅
השקץ למשל לדעתי עבר אולי בדיקה אחת כל הקריירה בשנת 03 וזה גם בספק ייתכן שמעולם לא נבדק גם.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Don
Don
25/12/2025 12:25:09

חשבתי שכולם מחויבים בבדיקה תקופתית כמו שצריך לספורטאים בליגה.

עידו גילרי
25/12/2025 13:06:15

גאון הדור… הבאת סרטון שממחיש בדיוק ההיפך ממה שרצית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😉 אם תתרכז ותקרא מה שכתבתי תבין. אתה מספיק חכם.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עידו גילרי
25/12/2025 13:33:21

אז זו ההוכחה שלך לגבי לברון?

אור
אור
25/12/2025 12:51:35

אתה צודק שכמעט ולא בודקים אבל כמובן מחרטט שדווקא ללברון נותנים לעשות מה שהוא רוצה לעומת כל אחד אחר

יש הסכם בין השחקנים לליגה וכנראה שלשניהם לא חשוב לבדוק ולתפוס אף אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אני מוכן לשים 1000k פה שלברון לא נבדק ,קריירה יותר מפעם אחת ולא נבדק ב15 השנה האחרונות כלל. הוא כמו לאנס ארמסטרונג אבל אף אחד לא מעוניין לדעת תחשוב מה זה יעשה לתדמית של הליגה לכן הוא אנטצבול יותר מכולם.
שנינו יודעים את זה הליגה לא תחשוף כוכב בחיים כי זה יפגע לה בתדמית ברור שהשחקנים גם מעוניינים בזה שלא יהיו בדיקות.
אף אחד מהכוכבים לא נבדק יותר מפעם אחת וגם זה בספק וגם לא יבדקו ואם ירצו לבדוק יזהירו אותם מראש שלא תהיה פאדיחה.
לוקה יוקיץ שגא וומבי בחיים לא יבדקו אותם מהיום ועד סוף הקריירה.
מידי פעם יחפשו איזה מאליק ביזלי כזה או אייטון או גון קולינס כאילו שבודקים 😉.
הארדן נראה לך נבדק בשנים האחרונות?
קאווי?

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עידו גילרי
25/12/2025 13:05:25
הגב ל  אור

כמו כל ספורט קבוצתי אחר מדיניות החומרים האסורים של הליגה די מגוחכת. בעיקר רוצים לסמן וי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפתעת גילרי לא צפיתי ממך. לוקחים בליגה כמו שלוקחים בכדורגל גם שם לא בודקים.

עידו גילרי
25/12/2025 13:19:51

זה בעיקר בגלל שאם רוצים לטפל בבעיה צריך להשקיע הרבה משאבים וזה לא מתאים לאף אחד מהצדדים.
כמובן שהטענות המגוחכות שלך שלא בודקים כוכבים יותר מגוחכות מהמדיניות הנ"ל…

LiorD
25/12/2025 15:42:37
הגב ל  Don

הסיפור הרשמי הוא שכל שחקן אפשר לבדוק "עד" ארבע פעמים במבלך העונה בבדיקת שתן, "עד" פעמיים דם, ועוד "עד" פעמיים באוף סיזן. כל זה כמובן רנדומלי.
כמה רנדומלי? הטענה היא שיש פול של השחקנים\בדיקות וההחלטה היא בשיטת הגרלת לוטורי, כישנה כמובן האפשרות של בדיקה יזומה כשיש "חשד".
ברור שזה פותח לרווחה את הדלת לכל הקונספירציות האפשריות..
למשל, לא מעט יעלו "חשד" ששחקן בן 41 לא אמור להצליח לתפקד כפי שהוא מתפקד בלי "עזרה". אני לא יודע.

זו המדיניות הרשמית, בקש מ AI לאמלק אם אתה מספיק משועמם.

https://ak-static.cms.nba.com/wp-content/uploads/sites/4/2023/06/2023-NBA-Collective-Bargaining-Agreement.pdf

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי LiorD
hagay81
25/12/2025 2:25:56

קופר פלאג הוא לא לארי בירד. לארי בירד היה שחקן חסר אתלטיות שחיפה על זה באייקיו כדורסל ואחוזי קליעה גבוהים. פלאג מצליח מול קבוצות שלא שמות עליו שומר שנותן פול כח. ברגע שקבוצות יתחילו לעשות עליו "חוקי פלאג" הוא לא ימצא את ידיו ואת רגליו

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 5:11:09
הגב ל  hagay81

ימצא בסוף, הוא רק בן 19…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  hagay81

מי יתן לעשות חוקי פלאג שהוא יתחיל לזרוק ראש ואיי הסיפור גמור כרגע הוא בקושי זורק ראש

gogo
gogo
25/12/2025 6:29:56
הגב ל  hagay81

חגי כל הכבוד לך על העמידה האיתנה. אתה נגד שאר העולם.. אבל יש לי תחושה שאתה מתחיל לחזור בשאלה בעניין פלאג. אי אפשר להשוות אף אחד ללארי בירד אבל פלאג בדרך להיות HOF

birdman
birdman
25/12/2025 11:10:38
הגב ל  hagay81

כשהקבוצות יעשו עליו ׳חוקי פלאג׳ הליגה תעשה עליו ׳חוקי לברון׳.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  birdman

😅😅😅😅 בדיוק

LiorD
25/12/2025 15:09:44
הגב ל  hagay81

לא, הוא דווקא יתחיל לקבל שריקות על ימין ועל שמאל, והממוצעים יעלו עוד יותר.

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 5:09:00

סופר פאג גבר גבר.
🙂

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 9:58:44

כן, ראיתי עכשיו את הריפליי של המשחק, הוא לא עושה שם משהו יוצא מהכלל.
השלשות שראיתי, למשל, לא היו ברמת קושי גבוהה. נראה גם שההגנה של דנוור היתה על הפנים לעומת זו של דאלאס. מעדיף לראות את פלאג כשהקבוצה לוחצת אותו לפני שאביע עמדה.
מה שכן, הוא משחק כדורסל נטו בלי כל הפלברה של כניסה בשחקן, איי, זריקת ראש ופרצוץ מפורצץ, צעקה לשופטוט/ה! ככה שיש לו כמה פלוסים אצלי.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי דוקטור רזי הופמן
LiorD
25/12/2025 15:04:44

אכן גבר גבר, מה שמעלה את השאלה מדוע מנחם הניח שהוא איבד את בתוליו בשיטה של ה WNBA 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קופר זה נושא הדגל של הליגה. שחקן מעולה כבר היום יהיה סטאר

אשך טמיר המקורי
25/12/2025 6:24:19

דוק, לקופר אין את הגאונות של לארי בירד. לא בספירה הזאת בכלל.
אבל – הוא שחקן מעולה אול אראונד.
הוא יותר אתלטי מבירד
הוא מאוד נחוש להשתפר ומאמין בעצמו
יש לו ביצים גדולות והוא חסר פחד
הוא משחק בשני הצדדים
הוא רואה מגרש ומוסר ותמיד מנסה לעשות את המהלך הנכון ולא סתם ראש בקיר

פשוט בחור מצוין וספוג של כדורסל!
ממש למד לשחק לצד דייוויס ולשפר אותו
הפך כבר בגילו הצעיר לשחקן מס' 1 בקבוצה ולשחקן הקלאץ' שלה
אין לו במה להתבייש, פשוט בירד היה גאון ולא בן אנוש רגיל

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 7:16:25

+1966 לריישא ולסייפא

Don
Don
25/12/2025 7:48:39

100%

סוסמעץ
25/12/2025 13:26:45

+1968 

אשך טמיר המקורי
25/12/2025 6:28:33

קר איבד כל קרדביליות בגלל ההתנהלות שלו מול החמור לאורך השנים.
פעם הערכתי אותו.
היום הוא פשוט מגעיל אותי.
אגב גם נאש בדרך אחרי שהפך לסחבה האישית של השקץ בפודקאסט ההאדרה והשקרים שלו.

עידו גילרי
25/12/2025 6:44:00

פלאג בינתיים די עונה על הציפיות ורואים שמעבר לנתונים פיזיים מעולים הוא גם בחור שגדל בבית שחי ונושם כדורסל. כדי להפוך באמת למה שמצפים ממנו הוא יצטרך קודם לענות על שאלת הקליעה מבחוץ. צריכים לזכור שבינתיים הוא אפילו לא הרוקי הכי טוב במחזור (כאמור בינתיים – לדעתי עד סוף העונה זה יתהפך).

MacLeod 1
MacLeod 1
25/12/2025 7:19:04

נראה לא נעים לגדול בבית-שחי, איך הוא נושם כדורסל שם?

עידו גילרי
25/12/2025 7:19:54
הגב ל  MacLeod 1

למה? אם שמים דאודורנט זה די סבבה

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
25/12/2025 8:34:39

ואם שמים רק דוראנט?

עידו גילרי
25/12/2025 9:22:32

אז זה מחזיק רק לשנה שנתיים ואז עובר.

MacLeod 1
MacLeod 1
25/12/2025 7:20:22

פלאג שחקן מעולה עם תקרה של hof, נראה לי מכובד.

Don
Don
25/12/2025 7:46:27

להשוות מישהו לבירד? ממש קשה לי עם כל ההשוואות האלה. בירד היה רוצח. נקודה. להשוות אליו שחקן לא מסתדר לי בכלל. לקופר פלאג היה משחק מעולה, אבל מול קבוצת הגנה רעה. לצורך העניין הייתי מתרשם הרבה יותר מול משחק חזק נגד OKC או מיניסוטה.
לגבי דריימונד גרין – הבחור זקוק לטיפול תרופתי פסיכיאטרי בשילוב עם פסיכותרפיה – לאורך זמן. זה הדבר היחיד שעוזר, כי הבחור רואה את העולם בצורה מעוותת כפי שאנשים אלימים בכלא רואים. להרחיק מהליגה כל אחד שמתנהג ככה.

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 10:46:04
הגב ל  Don

+1966 על הטיפול התרופתי. אבל אפשר לתת לו ישר נוביצוק. זה ירגיע אותו למרות שלדעתי לא יצליח לחסל אותו!

Don
Don
25/12/2025 12:28:27

נוביצוק? זה חזק?

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 22:58:37
הגב ל  Don

חזק מדיי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/12/2025 7:47:31

תודה רבה מנחם

עידו גילרי
25/12/2025 7:49:52

שיזמין כרטיסים אין לו מה לדאוג…

גיא רוזן
25/12/2025 7:56:59

יש שחקנים שהם יחידים במינם, לא ניתן לשכפל או לשחזר את מה שהם עשו. אפשר לעשות שונה, או אחרת, כן. אבל לא כמוהם.
לארי בירד הוא מהזן הזה. קוסם, אגדה.
מי שצפה בו בזמן אמת יודע על מה אני מדבר,
ההיילייטס לא עושים איתו חסד (והם מרשימים לשם עצמם).

*דעתי האישית והמאוד סובייקטיבית היא שלארי הוא אחד מ3 שחקני הכדורסל הגדולים שיצא לי לראות לצד מייקל ג'ורדן וקארים עבדול ג'אבר. כל השאר מתבוננים על הפנטהאוז של מגדל השן של ה-NBA מבחוץ.

קופר פלאג,
הוא בהחלט מצדיק את ההייפ.
פתח את הקריירה מצוין, והחלק המשמעותי הוא שממש רואים מגמת שיפור ממשחק למשחק.
אישית,
אני שמח שיש בליגה דם חדש שהולך לתת את הטון בשנים הקרובות,
הספיק עידן קרי, לברון ודוראנט.
שיפנו מקום בכותרות לדור הצעיר שבאמת מביא רוח חדשה לליגה עמוסת הכישרון.
מחזיק לו אצבעות שיצליח להחזיק את דיון ההשוואה לגדולים ביותר גם בעוד 20 שנה.

*לי הוא דווקא מזכיר את לברון הצעיר. כוח מתפרץ אדיר, ניצול כוח וגודל בשביל להגיע לסל. יכולות ניהול משחק מרשימות מעמדת הפורוורד.

birdman
birdman
25/12/2025 11:24:34
הגב ל  גיא רוזן

גיא, הייתי תחת הרושם שלברון אצלך אפילו מעל מייקל, בסוף מתברר שהוא אפילו לא בפנטהאוס.

גיא רוזן
25/12/2025 11:49:36
הגב ל  birdman

במסגרת דיוני העזים הנצחיים כאן בהופס,
מעולם לא טענתי שלברון לפני ג'ורדן.

("טענתי" זו מילה גדולה לרשימה שבמהותה היא סופר סובייקטיבית כאשר לכל מצביע יש תעדוף אישי שלו לכל פרמטר, ובחינת כל פרמטר מצדו של כל מצביע היא בדרך כלל מוטת אהדה וגיל)

ההצבעה הסובייקטיבית שלי תמיד הציבה את קארים וג'ורדן בטופ (קארים לפני ג'ורדן, והצמד לפני לארי, בגלל אורך קריירה וכמות שנים בטופ).
לברון מבחינתי, מצטרף עם מג'יק להשלים את חמישיית כל הזמנים.

אם אני צריך לנמק את החמישייה שלי,
הנימוק הוא התחושה כאשר ראיתי אותם עולים לשחק.
לארי בירד בתקופת בוסטון הגדולה, היה כוח טבע. התחושה שהוא השאיר הייתה שאי אפשר לנצח את הסלטיקס בבוסטון.
קארים, הוא הרגיש כמו צמד הנקודות הכי אוטומטיות שיש. צריך סל וההתקפה תקועה? קארים.
מייקל ג'ורדן?
הציג כדורסל דורס, יעיל ומנצח. זה היה סבל לצפות בו מבעד למשקפי אוהד הקבוצה היריבה.

מג'יק ולברון מדרגה אחת מתחת בגלל שהם לא הרגישו כמו כוחות טבע כמו השלישייה הנ"ל. הם גאוני כדורסל שהציגו כדורסל מנצח מול תחרות משמעותית,
ןההילה שלהם, לפחות מבחינתי, היא של שחקני על שניצלו עד תום את השילוב של ממדים (מגיק)/אתלטיות וכוח/לברון שהגיעו עם סט יכולות ומוח כדורסל ברמה הגבוהה ביותר.

אם אני כבר מלהג,
אז אני (מתוקף תפקידי כיושב ראש מטעם עצמו של סניף נשר של ארגון אוהדי הסאנס הלא רשמי) "מוכן" לבחון את דעתם של מי שמציבים את קרי במקום מג'יק (קוסם כמו מג'יק, רק אחרת) או את דנקן במקום לברון.

birdman
birdman
25/12/2025 11:59:21
הגב ל  גיא רוזן

👍

puma1234
25/12/2025 12:32:06
הגב ל  גיא רוזן

נכון אין מקום להשוות.
פלאג מוכשר יפה ,אין כלל חילוקי דעות.
יכול להוביל קבוצה לאורך עונה ?
בינתיים לא ראינו .
משחק בודד לא אומר הרבה ,רק מראה על כישרון לא משהו חדש.
מכאן יש עוד הרבה מאד משתנים .

Berch
25/12/2025 8:29:05

תודה על המעורב
נראה את פלאג לוקח אליפות אחת ונדבר אחרי זה…
🤣

The Pro
The Pro
25/12/2025 8:33:12

קופר פלאג הוא לא באסט או בעצם לא זיון זו ההגדרה המדויקת.
גם אבדיה ניצח השנה את דנבר ואוקלהמה
ועדיין זה מוקדם להכניס אותו להיכל התהילה.

גרין הוא המנכ"ל האמיתי של הגולדן ,
המעמד שלו תמיד היה מעל המאמן ולזכותו הוא זה שהחתים את קווין דורנט,
מהלך יותר גדול מכל שמאיירס עשה בקדנציה שלו.

The Pro
The Pro
25/12/2025 8:58:19
הגב ל  The Pro

רק סטפן קורי או הבעלים יכולים לחתוך את גרין.

מבחינת כדורסל גולדן היא קבוצה שכבר ממזמן לא מועמדת לאליפות,
השאלה היא מתי יחליטו לנקות ולהתחיל מחדש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  The Pro

סטף קורי עכביש תפור ליוסטון הוא ודוראנט יכולים לצאת לריקוד אחרון.
אני במקום יוסטון מניח בחירות דראפט על השולחן ואת פרדי ומשלימי שכר.
זאת גם קבוצה שכדאי לה ללכת אול אין עליו

NBA בדם
25/12/2025 9:21:01
הגב ל  The Pro

+100 על הפסקה האחרונה

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/12/2025 8:39:13

העיקר לא לשכוח להצביע לדני אבדיה כל יום.

רן הנרגן
25/12/2025 9:25:30

אני מתקשה לראות את קרי בוחר בנתיב של דוראנט ובוקר לעבור לקונטנדרית ברדיפה אחרי תואר. הוא מאד רוצה תואר נוסף אבל יעדיף להשאר בג"ס ולקוות שהכוכבים יסתדרו כמו ב 2022.
.
מצידה ההנהלה מעדיפה לראות את האולם מלא במשחקי הבית מאשר להמר שכמה בחירות דראפט שיתקבלו עבור קרי ימלאו את הקופות.
.
הערכה שלי שההנהלה תנסה לחזור על ההצלחה שהיתה לה עם ויגינס. מועמד אפשרי זה הגבה למרות חוסר היציבות הרפואי שלו. השאלה היא האם היא תהיה מוכנה להפרד מבחירת סיבוב ראשון עבור (בלי תגובות פאבלוביות) והאם דאלאס רוצים את קמינגה . גם גרין יצטרך לעבור כדי לאזן את הכסף ועדין תדרש קבוצה שלישית ובחירת סיבוב שני. אפשרות נוספת זו הגבה תמורת בטלר. יותר פשוט ועשוי להיות מענין מבחינת ההשפעה על פלאג.

אוהד ס"א
25/12/2025 12:50:38

איזה כיף לקרוא שוב את מנחם. המון בריאות ושנראה אותך בכל יום. בנימה מבודחת, אני רוצהנלהעלות פוסטים (פיקטיבים ) ישנים של מנחם
– לן ביאס הוא העתיד של בוסטון. מובטחות לו שנים ארוכות של דליטה על מייקל ג'ורדן
– גרג אודן הוא הדבר האמיתי. סנטר חזק עם יד נפלאה. השיאים של קארים וראסל לפני שבירה
– בן סימונס הוא לא רק רוקי השנה, הוא המועמד ל mvp בשנים הקרובות
– הגמר של דרק רוז לא יהיה הראשון. מדובר בשושלת הבאה של הבולס
– 2025 – וידיעה שהגיעה זה עתה. קופר פלאג נפגע מפגיעת סלע מהשביט שנעלם

אור
אור
25/12/2025 14:49:23
הגב ל  אוהד ס"א

ביקום מקביל:

הארכת החוזה של הארדן בתאנדר תוביל ללא 1, לא 2, לא 3, לא 4… אליפויות

דוקטור רזי הופמן
25/12/2025 23:01:41
הגב ל  אוהד ס"א

לן ביאס לי את הצורה

Zvika Bar-Lev
25/12/2025 14:20:31

טוב בתור אחד שממש חולה על בירד וחושב שאין כמוהו (ומבחינתי מי שהכריע שמייקל הוא הGOAT זה בירד. ואם הוא אמר הוא יודע) אז הזדעזעתי מחילול הקודש של מנחם הפרובוקטור ולא באמת התחשק לי להגיב לזה. אבל אז הלכתי קצת להסתכל בנתונים של פלאג הצעיר. הילד הולך ומשתפר משמעותית תוך כדי העונה, ונראה מצויין. מממוצעים של 17.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים על 2.2 איבודים, ובנוסף 0.6 חסימות ו1.5 חטיפות ב15 משחקים בנובמבר (מתוכם רק 4 נצחונות), הוא עלה ב10 משחקים של דצמבר (מתוכם 6 נצחונות) ל24.1 נקודות, 6.2 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים של 2 איבודים, חסימה אחת ו2 גניבות. בשתי התקופות בערך בואותם 35 דקות על המגרש. הילד התחיל לא רע אבל קיבל בטחון ועכשיו הוא כבר מראה נתונים ממש טובים וזה עדיין בלי קליעה מספיק טובה (ולארי היה צלף קטלני שרק סטף טוב ממנו הסטורית). לארי התחיל שנה ראשונה בליגה בגיל 23 אחרי 4 שנים במכללות עם הישגים הסטוריים וגם צבירת של המון נסיון ובטחון, ובאמת מיידית הפך להיות המנהיג של הקבוצה שהיו בה שחקנים טובים ומנוסים, ובשנה הראשונה שלו הוא הוביל אותם מ29 נצחונות העונה שקדמה ל61 נצחונות בעונה הזאת, קיבל רוקי העונה, ובפלייאוף הגיעו לגמר המזרח שם הפסידו לד"ר ג'יי ופילי. הממוצעים של לארי בעונה הזאת היו 21 נקודות, 10.4 ריבאונדים ו4.5 אסיסטים. בקיצור מה אני אומר – לפלאג יש סיכוי לא רע אם ימשיך ככה עד סוף העונה כמו שהוא נראה עכשיו בדצמבר – להציג נתונים לא פחות טובים, לכות ברוקי השנה ולהביא את דאלאס לפלייאין במערב הקשוח מאוד. אז אני לא חושב שהוא יכול להיות גאון וצלף כמו לארי כי זה משהו ייחודי ביותר, אבל הוא בהחלט הולך להיות מפלצת רצינית וכוח עצום בליגה.

John
25/12/2025 16:02:14

אני על הרכבת של פלאג מזמן, יושב בקרונות הראשונים. אבל צריך לתת לילד לקרוע זוג נעלים קודם. הוא עומד בציפיות ומקדים את זמנו בהרבה. רק השבוע חגג יום הולדת 19. קשה לי למצוא היסטורית שחקנים בגיל הזה שנתנו כזו תפוקה בליגה. גם שנה שעברה החל את העונה בדוק לאט והגביר כל הזמן עד לסיום העונה בה נבחר לשחקן השנה במכללות. סטטיטסטיקה מטעה מאוד לעיתים מכיוון ששחקן A משחק בגיר 3 ומשיג סטטיסטיקה ושחקן B משחק בגיר חמישי ומשיג את אותה הסטטיסטיקה. בפלייאוף או במשחקים באמת קריטים על כל הקופה, לשחקן A יש הילוכים שניתן להעלות ושחקן B תקוע בהילוך שלישי באוטוסטרדה. קופר עוד יהיה שם כי יש לו עוד המון מקום

לגבי הלייקרס – היכולת של סופרסטארים להכריע כשלצידם חוליות חלשות הופך לקשה בליגה. קפיצת הכישרון היא לא בטופ 10. הקפיצה היא במעמד הביניים\שחקני רוטציה. אם ניקח את הווריורס והלייקרס ונשלוף משם את לוקה-לברון-AR ומהווריורס את קרי וג'ימי – אפשר לשאול שאלה פשוטה. איזה לייקר או ווריור היה נכנס לרוטציה של הת'נדר, נאגטס (הבריאים כן?), ספרס, רוקטס, ניקס או אפילו הפיסטונס? האצ'ימורה אולי נכנס כשחקן שמיני. בווריורס אחרי ההתרסקות של קומינגה זה פשוט אף אחד. אולי וויל ריצ'ארדס בקצה.

דריימונד למי שצפה בו השנה הוא אסון התקפי, מכונת איבודים וכבר לא האשף ההגנתי שמצדיק את מקומו. סטיב קר כבר די הרבה זמן לא בטופ של עצמו וזה ניכר. למזלם של הוורירס ג'רי סטקהאוס הצטרף ולמרות הכל הווריורס קבוצת ההגנה השלישית הטובה בליגה למרות אוסף הננסים שרצים וסוגרים את הקשת כמו עכברים מסוממים. אני כבר שנים רוצה שסטקהאוס יקבל הזדמנות להוביל קבוצה ולדעתי יש סיכוי לא רע שזה יקרה בעידן הבא של הווריורס

רן הנרגן
25/12/2025 16:14:27
הגב ל  John

אהבתי את "אוסף הננסים שרצים וסוגרים את הקשת כמו עכברים מסוממים".
לא מדברים כאן על הנסיקה ההגנתית של פוסט. מאז ריק סמיתס לא היה הולנדי כך כך מוצלח בליגה.

etayef
etayef
25/12/2025 16:52:46

לא הבנתי את פשר ההשוואה בין פלאג ליוקיץ'.
שניהם שיחקו באותו המשחק?

hagay81
26/12/2025 1:14:52

נראה שמול שומר אמיתי, שחקן העתיד מתקשה משהו

ירון, החלום
ירון, החלום
26/12/2025 8:43:43

בס"ד
תודה רבה.
כשירון זה לא הכל
צריך גם , שכל, אופי, הרבה עבודה להגיע לדרגה של לארי.