מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. בשקט, מבלי צרמוניות מיותרות, ג'יימס הארדן עובר את כרמלו אנטוני כקלעי העשירי בין כל קלעי הנבא בכל הזמנים, ורק 307 נק' אחרי שקיל אוניל

**********

הערה: לעתים מחוסר זמן, אני מחמיץ 'מעורב'. החלטתי שברצוני לא להחמיץ 'מעורב' אלא אם כן פשוט לא יכולתי. אז יהיו ימים כמו היום שהמעורב יהיה הרבה יותר מצומצם, אבל עדיין אהנה מלכתוב משהו קצר יותר, להרגיש שאני עדיין תורם, וחלק מהאתר!

**********

תאהבו אותו, תשנאו אותו, תאמרו שהוא השחקן האגואיסט בכל הזמנים (כל 3 התאורים הם רק של מעטים כי אי אפשר לאהוב אותו, אין מה לשנוא בו, והוא לא יותר אגואיסט מכל 20 הקלעים הראשונים בכל הזמנים), אבל ה-2'6 הזה (1.88) מ' עבר את כרמלו אנטוני כקלעי העשירי בכל הזמנים, והוא רק 307 נק' מלעבור את שקיל אוניל הגבוה ממנו בכמעט 30 ס"מ בקליעת נקודות למקום תשיעי.

הוא עשה זאת במשחק הפסד למינסוטה 109-106 כשהוא קולע 34 נק' לטוטאל של 28,303. כשניגמר הוא אמר

"Blessing. A testament to the work I've put in, It's an honor, especially with somebody like Melo, who's done so much greatness for this league."

"You look at that list, it's like there's no way. There's no way I got an opportunity to be a part of this list. It's just literally like a dream come true. The work that I literally put in is coming to fruition. There's so many things that this game has done for me, and I'm sure for all those guys as well.

הארדן ממצע (מהמילה ממוצע) 26.8 נק' אמר על כל אלה לפניו,

1)לברון
2)קארים עבדול ג'אבאר
3)קרל מלון
4)קובי בריאנט
5)מייקל ג'ורדן
6)דירק נוביצקי
7)ווילט צ'מברליין
8)קווין דוראנט
9) שקיל אוניל

"אני עובר על הרשימה ופשוט רעד עובד בכל גופי; האם אני שייך? האם זה לא חלום? כולם גבוהים הרבה ממני… כולם יותר אתלטים ממני… אני הוא אחד משלושה גארדים ברשימה יחד עם קובי (33,643) וג'ורדן (32,292), ואני חושב, 'אלוהים, הם ריחפו, עפו. זאת סיבה נוספת למה אני לא מאמין בהישגי כי אני עשיתי הכל ב-MANEUVERS מסביב אנשים.

הארדן עבד קשה על נקודותיו. נשקו הגדול היה 'STEP-BACK JUMPER'. אפשר לומר שהוא המציא את התנועה וכל הכדורסל השתנה מאז 2013-14 כשהוא הפך אותה לנשק הרשמי שלו שהוא מבצע טוב יותר מכל שחקן אחר. הוא קלע מעל 5,100 נק' בשימוש בסטפ-בק – 2,000 נק' יותר מכל אחד אחר.

להארדן ישנו עוד הישג להתגאות בו: בעונה שעברה הוא עבר את ריי אלן כקלעי השלשות השני בטיבו אחרי סטפן קרי. יש לו עתה 3,255 שלשות, שני אחרי ה-4,111 של סטפן.

קוואי לנרד נתן לו מחמאה גדולה ואמיתית:

"It's amazing," Clippers star Kawhi Leonard said of Harden continuing to play at a high level. "He's [still] doing stuff that these guys, faces of the league, are doing. He is 36 years old. The production level is still there, and you could just see how much work he puts in and how much he cares about the game. Got a lot of blessings from the man above to keep him healthy and he's still able to move."

נסיים את הקטע על הארדן כאן.

2. טוב לדעת שפלאים כאלה עדיין קורים ב-NBA. פאט ספנסר הגיע משום מקום לעזור ל-SHORT-HANDED DUBS לנצח את הקאבס

מי אתה פט ספנסר? מאין הגעת להוכיח שעדיין קורים פלאים ב-NBA. הפט ספנסר הזה, אול אמריקן במשחק הלקרוס ואחד הטובים אי-פעם לשחק את המשחק (אני זורק משפט לאלה שיודעים: היה מקרה דומה לשחקן לקרוס אול אמריקן שהפך לאחד משחקני ה-NFL הטובים ביותר בפוטבול ושמו ג'ימי בראון!…)

אז הפט ספנסר הזה, השחקן שסטיב קר כינה 'THE MOTHER FUCKER', הגיע משום מקום לקלוע 19 נק' לגולדן סטייט ווריורס שחסרה את Steph CurryJimmy ButlerDraymond GreenAl Horford and De'Anthony Melton

הווריורס משחקת בקליבלנד בלי 4 שחקני חמישייה ומנצחת 99-94 מאחורי משחק של שחקן ליגת G, שחקן TWO-WAY שמוכר בעולם הלקרוס יותר מאשר בעולם הכדורסל, ואפילו השפם שלו מראה שהוא 'לא שייך', כי ב-NBA מי שמשחק עם שפם חייב להיות מאיזה עולם אחר.

הבנאדם מעולם לא עלה בחמישייה והנה הוא בחמישייה של הווריורס, קולע 19 נק', כולל שתי שלשות ברגעי ההכרעה ברבע הרביעי, ושני פאולים שחתמו את התוצאה. סטיב קר בעצמו לא מבין מה רואות עיניו. מיד כשנגמר הוא אומר:

"His coach realized that Pat is that motherf—er," Kerr said. "That became clear. Sorry. Am I allowed to say that"

זה היה יומיים אחרי שספנסר ניצח גם את פילדלפיה סיקסרס. הווריורס היו 8 נק' אנדרדוג נגד פילדלפיה. דונובן מיצ'ל, אבן מובלי, דריוס גרלנד – כולם משחקים.

The Cavs cut the lead to 82-77 with seven minutes left. That's when Spencer hit back-to-back 3s, yelling at the crowd again as the Warriors' advantag4e ballooned back to 11.

Spencer had his two-way contract converted late last regular season, making him part of the playoff roster. But he was brought back on a two-way contract this season, his third straight campaign on the fringe of the Warriors' roster.

"אחרי שספנסר ניצח לווריורס את המשחק סטיב קר אמר עליו: "This guy is a competitor."

כמה עובדות על הספנסר הזה המעידות שהבחור עם השפם הוא משהו מיוחד:

  • Spencer, a former college lacrosse superstar who holds the NCAA record for career assists (231) and won the Tewaaraton Award, has transitioned into a significant role with the Warriors after being undrafted in 2020.
  • In the game against Cleveland, he scored 12 of his 19 points in the fourth quarter, including back-to-back three-pointers and the final free throws to seal the win.
  • Spencer gained national attention for his bold trash talk, yelling “I’m that motherf—er” to the crowd after a crucial three-pointer in a win over the Philadelphia 76ers on Thursday, a moment that was praised by head coach Steve Kerr.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
76 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אור
אור
08/12/2025 2:12:00

תודה מנחם

סיום משחק משוגע במוקדמות אליפות העולם, רג'י מילר סטייל

https://www.youtube.com/watch?v=43c0Ekwdijk

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי אור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

פסיכי.
אבל למה יש גרייט בריטן לא הבנתי זה לא אנגליה? זה כאילו אירים סקוטים וזה גם שם?

עידו גילרי
08/12/2025 6:28:48

גם אתה…

אור
אור
08/12/2025 7:22:07

סקוטים ווילס וצפון אירים כן, אירים לא

עידו גילרי
08/12/2025 6:28:38
הגב ל  אור

אתה בדיליי…

אור
אור
08/12/2025 7:20:26

חחח קורה

Bzzz
Bzzz
08/12/2025 8:23:23
הגב ל  אור

מטורף! רג׳י מילר קטן על זה

NFS
NFS
08/12/2025 19:42:12
הגב ל  אור

אוהו זה מלפני כמעט שבועיים.. אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא למי שלא ראה

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי NFS
אור
אור
08/12/2025 2:47:56

מצאתי מועמד לבחור מהמעורב של אתמול – רנדי בראון, לשעבר שחקן ועוזר מאמן הבולס. מה אומרים

comment image

comment image

comment image?w=1200

comment image

גם אם לא, תודו שיש דמיון

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי אור
עידו גילרי
08/12/2025 6:30:50
הגב ל  אור

חחח, לקחת את הצ'לנג עד הסוף…
האשך רואה כל הוא המוסמך לקבוע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

חחחח גדול יש דימיון אבל אין אישור ודאי צריך קביעה ודאית אתה מצהיר על אדם שהוא מת בלי זיהוי ודאי? בלתי אפשרי

עגל
08/12/2025 13:02:18
הגב ל  אור

יש דימיון רב.
זה כרגע המועמד המוביל

אשך טמיר המקורי
08/12/2025 13:26:51
הגב ל  אור

לא הוא. אבל הכי קרוב בינתיים

אור
אור
08/12/2025 13:51:36

תאשר, מה אכפת לך 🙂

אשך טמיר המקורי
08/12/2025 16:41:38
הגב ל  אור

אי אפשר לעבוד על המכונה

אור
אור
08/12/2025 19:07:54

קצת פייק ניוז אף פעם לא מזיק

NFS
NFS
08/12/2025 19:37:39
הגב ל  אור

לא דומה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני איינג משתין לאוק לליגה ולאוהדים בפה אתם תעלו הרכב מחליפים מולי? אני עדיין אפסיד 30 הפרש🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

אתםעל ה 🤏 שלי

אבל היי העיקר נותנים קנס לפילי שהודיעו שאמביד משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח פט ספנסר זה איסוף של האשך מבר של נהגי משאיות בדרום דקוטה. רק המראה שלו מצחיק אותי כל הכבוד לו.
בכלל השנה זה שנת הרואי חשבון בליגה גילספי מנגב בסאנס, הקינגס החתימו איזה איש הייטק בתור שחקן
פודז מנגב בגס שהוא בכלל מזכיר אותו

https://youtu.be/oYzAEjXyCMs?si=bdxwhpFKQgiHC4Lh

עידו גילרי
08/12/2025 6:31:23

ההיי טק משתלט על הליגה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן אבל זה כבר מהפרונט קורט ולא מהבק קורט

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עגל
08/12/2025 13:03:08

יש גם סם ספנסר, נראה כמו אח תאום שלו.
יש המון וינילים טובים בליגה, קשה לי לעקוב

עידו גילרי
08/12/2025 13:08:10
הגב ל  עגל

מי זה סם ספנסר…?

עגל
09/12/2025 9:46:12

קאם, סם, מה זה משנה.
חשבתי שזה אח שלו.
הורים בלי דימיון לשמות. בטח לשלישית קוראים פאם.
מה רע בשיבולת, עונג, סילאן (שמות אמתיים שאני מכיר)?!

gogo
gogo
08/12/2025 13:18:05
הגב ל  עגל

הספנסר השני קצת יותר צעיר ובלי שפם

עידו גילרי
08/12/2025 13:22:05
הגב ל  gogo

אהה זה קאם. והוא באמת אח שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסיגנטור מוב של הארדן בנוסף לסטפבק היה שריקת האוויר הכינוי שלו היה צריך להיות דה וויסל, מגינים מורתעים שהיו חייבים לקחת ממנו מטר כדי שהוא יעשה את הדאבל סטפבק שלו (צעדים) שהליגה איפשרה בטענת גאתרינג ובכך הוא שינה את פני הליגה שבמקום 2 צעדים מותר 4 צעדים בסטפבק.
בכלל הארדן זה יזם, הדברים שהוא המציא בליגה וההשפעה שלו על הליגה והכדורסל של היום הם מעל מייקל, הוא שינה את חוקי המשחק ודור חדש של שחקנים עם פיתוח יכולות אישיות של המובים שלו לשריקות האוויר.
הנפת הידיים מלמטה לתוך היד של המגן, נעילת הזרוע של המגן, זריקות הראש, תרגיל העקרב, דאבל סטפבק זה הכל שלו המשפיע הגדול ביותר בתולדות המשחק האיש שהצליח להפוך את הכדורסל לבידורסל.
אחד הגדולים בהחלט

קורן אמישה
קורן אמישה
09/12/2025 0:22:09

תגובה לפנתאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו מה קורה עם אלדן קמפבל האם המוסד לנתונים מיוחדים הצליח לאמת את הזיהו של הדמות שזה אכן הוא?

עידו גילרי
08/12/2025 6:31:43

ראה למעלה את עבודת הסמינר של אור.

hagay81
08/12/2025 6:50:16
סוסמעץ
08/12/2025 7:24:06
הגב ל  hagay81

WAS FANTASTIC
היו ימים במערב

NFS
NFS
08/12/2025 19:55:53
הגב ל  hagay81

וידאו אדיר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם. כל מעורב שלך – ארוך או קצר, על קארים או על ספנסר, היום או מחר – מתקבל בברכה ונקרא בהנאה מרובה.
.
הישג נאה, הן להארדן והן לספנסר, כל אחד מהם והסיפור שלו.

סוסמעץ
08/12/2025 7:19:36

תודה רבה דוק
==
הארדן STEP-BACK JUMPER זו טכניקה סודית של צעדים וסל

עידו גילרי
08/12/2025 7:22:48

חייב להגיד שאני לא אוהב את ההתעלמות המלאכותית מה-ABA והייתי שמח עם ה-NBA היה מאמץ באופן רשמי גם את השנים שהליגה התנהלה בנפרד. לפיכך הארדן צריך לחלוף עוד גם על פני שאקיל וגם מוזס מאלון כדי להיות בטופ טן "על אמת".

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
gogo
gogo
08/12/2025 7:40:36

מסכים. לדעתי גם הד"ר מגיע ל 30000 בשתי הליגות יחד

עידו גילרי
08/12/2025 7:43:34
הגב ל  gogo

נכון

MBK
MBK
08/12/2025 14:11:37

צודק
מבחינתי הארדן 12
הוא יכנס לטופ 10 מתישהו

דוקטור רזי הופמן
08/12/2025 7:32:39

מעורב איכותי, בונבוניירה בלגית.
פאט ספנסר עם שפם שלא תואם אין B אייי?
שמע מנחום, כל שחקן כדורסל שמכבד את עצמו משחק היום עם זקן ושפם. פאט בהחלט עושה פה סטארט אפ ויכול לגרור אופנה חדשה שבה חלק מהשחקנים יורידו את הזקן וישאירו את השפם. אצל הרוב השפם יהיה הרבה יותר מכובד מהשפמפם הזה. שפם נוסח זה שהיה פה בישראל לפני קום המדינה לתפארת סימני המין המשניים… הארדן יוריד את הזקן ויכול מיד לעשות שפם יאצק, אפילו שפם נוסח באפאלו ביל קודי.
אגב, יש שפמנונים אחרים שהיו בליגה בעשור האחרון, למשל פאט'ס אדמס כפי שרואים בתמונות.
https://hoopshabit.com/2016/11/02/steven-adams-extension-new-zealand/

עוד קטע שמאד אהבתי בשוקולד שרקחת זה הסיפור עם השחקנים החדשים של פילי. אני בדרך לשם בתור עוזר מאמן של שימון.

ואם לחזור להיות קצת יותר רציני, גם לשחק לקרוס דורש סקילס ואתלטיות וקואורדינציה ברמה גבוהה מאד במיוחד אם את צאמפיון. חושב שיותר קל להיות

דונובן מיטצל וואחד שחקן והגריל וואחד פרצוץ, ד"ש מאיוואן האיום מובלי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/12/2025 7:54:46

תודה רבה מנחם

Bzzz
Bzzz
08/12/2025 8:20:57

תודה מנחם בעיקר על ההחלטה הנפלאה שלך כי בוקר בלי מעורב זה לא בוקר.
הארדן בעיני אחד השחקנים שעשו מהפך מנבל שלא שומר למלך אסיסטים ושחקן אחראי שתורם איפה שצריך (וקצת יותר שומר)
ספנסר הזה באמת הגיע משום מקום אבל רואים באופי שלו שמדובר בשחקן בשל

ירון, החלום
ירון, החלום
08/12/2025 8:43:52

בס"ד
תודה רבה מנחם.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
08/12/2025 9:27:44

הארדן שינה את המשחק, לא פחות. קלעי בחסד עליון. האקר של כדורסל. אני זוכר איך הוא חזר קיץ אחד עם הסטפ-בק וזה נתן לו שנה-שנתיים שהיה כמעט בלתי עציר עד שכל הליגה וכל ילד במגרש ציבורי העתיקו אותו. כמה שחקנים יכולים לומר שיש מוב ייחודי על שמם? סטף קארי זה שלשות? אז הארדן זה סטפ-בק.

וכן, גם סחיטת העבירות. אמרתי – האקר של כדורסל. המשפט המפורסם אומר Don't hate the player – hate the game. הארדן לקח כל פרצה בחוק וסחט ממנה את המיץ. אם זה היה כזה פשוט – כולם היו עושים את זה. אין אלא להוריד בפניו את הכובע. והוא עוד עשה את כל זה עם כרס בירה ורגל אחת במועדון חשפנות. גאון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

א. כולם עושים היום
ב. זה לא פרצה בחוק זה השופטים מחליטים מתי הם נותנים ומתי לא. זה בשביל ניפוח הסקורינג לכוכבים.
גיים 7 מול גס פוסטר החליט שלא.
החוקים הפכו אותו למה שהוא, גם את הסטפבק איפשרו החוקים כי המגינים היו מורתעים ואז הוא היה פנוי לזריקות נוחות עבורו וכדי ליצור עוד מרווח אישרו לו גם דאבל סטפבק.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
08/12/2025 10:19:39

א. כולם עושים היום מה? סטפ-בק? זו בדיוק הנקודה שלי… תודה.

ב. ברור זה השופטים החליטו שהם נותנים דווקא להארדן בין 25-35 נקודות בממוצע ב-10 השנים הראשונות שלו בליגה. ככה זה הלך: בראד׳רס עשה ״אאאאאאאלף״ ואז עצם את העיניים והתחיל למלמל. פוסטר מהר מהר עשה לו ״סטופ״ כי לא הייתה לו סבלנות. ״ה׳!״ צעק בראד׳רס. ״הארדן״ ענה מהר פוסטר. וככה נולד כוכב 👍🏼

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן השופטים החליטו לשרוק את הדברים האלה ואז נהיה כוכב הכל בתמיכה מהראש כמובן.

התכוונתי שכולם עושים את השריקות אוויר שלו וכל השטויות האלה "להוציא שריקות" אצלי הוא לא מוציא כלום.

אגב חצי מהסטפבקים שלו צעדים.

ככה היום גם עדיין מככב בליגה נמרח על הפרקט עם מבט לשופט מתנגש במגינים

כמו שאמרתי האיש שאחראי להעברת הכדורסל לבידורסל בזה אתה צודק.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
08/12/2025 11:18:24

אחי… בוא נניח שאתה צודק. אתה לא צודק, אבל בוא נניח שאתה צודק והכל ״בתמיכת השופטים״. מי משלם לשופטים את המשכורת? הארדן? למה דווקא להארדן הם שורקים? הוא סגר איזה דיל עם סילבר? מה בדיוק הטענה שלך, אני לא מבין..

יש חוקים. לא טוב לך עם החוקים? תבוא בטעות למי שכותב את החוקים. הארדן הוא שחקן בליגה בדיוק כמו כל שחקן אחר. אם הוא מצא דרך לעשות האקינג במסגרת החוקים אז כל הכבוד לו. צריך טונות של כישרון אחרת למה לא כולם עושים את זה?

לבוא ולומר שהשופטים הם אלה שעשו את הארדן כוכב זה כמו לומר שמייקל ג׳ורדן הוא בעצם ג׳ורדן פול רק כזה שמקבל שריקות על hand check rule ותו לא. זה מה שאתה אומר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה לא מבין. א אין שום חוקים השופטים שורקים מה שבא להם. לנעול למגן את את הזרוע ואז לעשות איי ולקבל זריקות אין חוק כזה. יש מגע ושם הכל זה תחת מגע. עכשיו את המגע יוזם התוקף שבעצם עושה עבירת תוקף בנעילת הזרוע למגן אבל השופט מחליט שאת המגע יפרש איך שבא לו.
אין חוק שאומר שאתה קופץ על מגן זה עבירה של המגן זה משהו שהשופט מחליט איך שבא לו. זה תחת "מגע" מושג שאפשר לעשות איתו מה שרוצים.

מה שקרה עם הארדן שהשופטים שרקו לו את זה והוא התחיל לעשות את זה כל הזמן ואז מגינים היו מורתעים שלא יקפוץ עליהם ולקחו מטר ולכן זה שחקן שנוצר עי השיפוט. אחכ כדי לאפשר לו את הסטפבק הסקסי החליטו שדאבל סטפבק עם 4 צעדים זה בסדר שזה גאתרינג חחח מה שאיפשר לו ליצור עוד מרווח. הוא עבד,קשה להיות קלעי מעולה אבל שלא שומרים עליך ואי אפשר להתקרב או ללחוץ החיים הרבה יותר קלים. וזה מה שקורה היום בליגה מספיק להתנגש במגן שהמתקיף יוזם את ההתנגשות וזה 2 זריקות אוטומט ככה לוקה וריבס וכו חיים על זה הממתק הקבוע. גם דני היום לא קיבל את ממתקי האוויר והתחיל להתעצבן זה ממכר.

אין שום קשר למייקל מייקל שיחק כדורסל מה שהארדן עשה זה לא כדורסל, זה הכל חוץ מכדורסל.

ושום אין שום חוקים שאומרים את הדברים האלה בליגה זה הכל מה השופט מחליט.

https://youtu.be/PnzGRV0ZysI?si=3y0xut7Oa59BRskw

חחח תגיד לי אתה חושה הארדן או לוקה או שגא או יוקיץ לא המו מקבלים את זה חחחח

זה 99.9 אחוז מהזמן נשרק לעבירה ופה בניגוד לקפיצה לתוך המגן באמת יש עבירה.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
08/12/2025 15:14:28

הכל טוב ויפה ואני מעריך את 1000 המילים שכתבת אבל לא ענית על השאלה האחת ששאלתי – למה דווקא הארדן? אם מה שהוא עושה זה לא כזה קשה אז למה עוד 200 שחקני NBA לא עושים את זה? ואם זה כן כזה קשה – אז זה אומר שהוא מוכשר, לא? מה התיאוריה שלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא דווקא הארדן הוא ראה שמקבל שריקות הם ראו שהופך לכוכב וככה המשיך מה לא היה ברור?

דוקטור רזי הופמן
08/12/2025 10:42:06

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מנסה לצייר את זה בראש וזה אשכרה מצחיק

NBA בדם
08/12/2025 11:33:57

😂 😂 😂 😂 😂

NBA בדם
08/12/2025 11:33:05

+100

The Pro
The Pro
08/12/2025 9:49:17

על כל הסלים של ארדן,
הרגע הכי זכור מהקריירה שלו נשאר הבלוק של ג'ינובילי מאחורי הגב.
והחוסר רגעים שלו כשהיה צריך לנצח את הגולדן עם יוסטון.

כרמלו לא רדף אחרי האליפות כמוהו,
לא הצטרף לשלישיות כשהיה בשיא המשחק שלו.

NBA בדם
08/12/2025 11:36:31
הגב ל  The Pro

כרמלו לא היה שחקן של אליפויות. הוא ההגדרה לקלוריות ריקות. עשה גמר איזורי אחד בכל הקריירה.
הארדן 10 רמות מעליו.

Berch
08/12/2025 10:10:35

תודה מנחם
אם זה מעורב קצר המצב ממש נהדר.
הארדן גם מיקסם את האפשרות להתנגש במגן באוויר ולקבל שריקה.
מעניין, ביחס לשאר העשיריה, איזה אחוז מהנקודות הוא מהעונשין
🤣
אבל דיבר יפה, אהבתי את השימוש ב
fruition
מחכים להמשך הספנסרסאניטי

puma1234
08/12/2025 13:14:10
הגב ל  Berch

דוקא זה חוקי .
אלו חוקי הכדורסל, מגן באוויר שמתנגשים בו
הוא תמיד. אשם .
ידיים לפי חוקי. הכדורסל אינן חלק מהגוף
כך שכניסה ביד תמיד עבירת מגן
לא שהצעדים וזריקות הראש חוקיים ההיפך לטעמי צריך לקבל טכניות. אחרי אזהרות אם ממשיך., אך כאמור. מיקסום החוק מותר .

אלדד
אלדד
08/12/2025 10:56:05

ההישג של הארדן הוא בזכות השיטה של יוסטון שבה ארבעה שחקנים שיחקו 100% בשבילו.

אלדד
אלדד
08/12/2025 10:57:12

הסטפ באק של הארדן כולל קפיצה קטנה על רגל אחת שנותנת לו עוד צעד שהשופטים מפספסים

NBA בדם
08/12/2025 11:52:28

אחלה מעורב
עשית יפה שהקדשת להארדן מעורב כמעט שלם. מגיע לבחור. עם כל המגרעות שלו הוא שחקן חד פעמי ומטובי הסקוררים שהיו מעולם. בנוסף הוא מנהל משחק משובח.
בשיאו הסטבק שלו היה נשק לא קונבנציונלי והוא היה משמיד מגינים אומללים פעם אחר פעם. זה היה ממש תענוג לצפייה איך שהוא היה משפיל אותם.
הוא לקח את מדד היעילות לקיצון (בעידוד מורי), שהתמקד בזריקות שלוש או בכניסות לתוך הסל שהיו מסתיימות או בזריקות שדה או עונשין או מסירות לובים.
היה שני ללברון במשחק ההירו בול ללא גבולות.
סבל מחוסר מזל ב2018 מול גולדן שפול נפצע אבל שנה אח"כ לא ניצל פציעה של קיידי בסיטואציה דומה ושנים אח"כ כשחקן משנה המשיך לפשל לא מעט במאני טיים. אסור שיזכרו רק את הדברים האלה ממנו. בשיאו הפיק שלו היה אדיר ובלתי ניתן לעצירה (יותר עונה סדירה אבל גם בפלייאוף היה טוב בסה"כ).
לא נדע אף פעם מה היה קורה אם לא היה עוזב את הת'אנדר אבל המעבר לרוקטס אפשר לו להפוך לשחקן הדומיננטי והחד פעמי שהיה עד סוף העשור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

מגדולי הנוכלים של דורנו ככל שהזמן עובר מעריך אותו פחות ופחות.

"השחקן ההתקפי הגדול בהיסטוריה"-אותו רפה בינה היום בפילי

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
08/12/2025 12:02:51

בעונה הסדירה באמת הוא אחד הגדולים שהיו בשיאו. בפלייאוף זה קצת פחות. הוא הרבה יותר טוב, יציב ובריא מאמביד. אין מה להשוות אליו.
שיי נוכל לא פחות ממנו.

סטארברי
08/12/2025 12:12:45

מנחם אתה ענק
תענוג לקרוא אותך

קצר ארוך אנגלית עברית חדש ישן
פשוט תענוג

תודה תודה תודה

הרגת אותי עם הטקסט על פט ספנסר, מחכה לסקר השפמים הגדולים בNBA (לא כולל ג'ורדן כמובן)

jefffoster10
08/12/2025 18:47:53
הגב ל  סטארברי

זרקת רעיון.
מבחינתי ספק אם יהיה שני לקורט ראמביס בתחום, הלוק הכללי עם המשקפיים והשיער זה משהו בלי הרבה מתחרים.

yonis
yonis
08/12/2025 12:50:39

כל הכבוד להארדן,
שחקן שאף פעם לא חשבו שהוא יגיע ככה רחוק, משחקן מחליף באוקלהומה הפך להיות ה-MVP של הליגה.
יש לו הרבה חסרונות אבל הוא כלי התקפי מעולה שידע לנצל את יתרונותיו ויתרונות הליגה לקליעה.

היה לו מזל רע שבשיאו הוא פגש את גולדן הגדולה וכמובן משחק 7 הידוע לשמצה.
מבחינתי בשיאו הוא יותר טוב מלוקה, שניהם משחקים באותו סגנון, הגנה לא טובה, אוהבים שהכדור אצלם, מנהלים משחק ממש טוב ומגיעים הרבה לקו.
יכול להיות שמביאים ללוקה עדיפות כי הוא לבן אבל לא חושב שלוקה יקח אליפות בליגה הזאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yonis

לשחקנים כמו הארדן ולוקה לא מגיע לקחת אליפות ומקווה שכך יהיה.
שמח שהארדן לא לקח אליפות אסור שכדורסל כזה ישמש דוגמא ויקבל תגמול ופרס הם מייצגים כל מה שרע בכדורסל מבחינתי.
לא שומרים, רוצים שאחרים יעבדו בשבילם, בולהוגים מטורפים, רמאים מדופלמים, עובדים בשביל הסטט לגמרי ומשועבדים לו כדי להראות שהם טובים ב0 מאמץ.
פיכסה תועבה.
אגב הוא נבחר 3 בדראפט כן חשבו שהוא יהיה טוב לא mvp אבל כוכב כן. הוא היה תותח באריזונה סטייט שם עוד שיחק כדורסל בלי כל הזבל ביוסטון שאני מניח הוחדר לו עי דריל מורי.
כל תרגילי הנוכלות האלו של הבידורסל הגיעו מדריל מורי שלקח כנרטה מאמני פיתוח יכולות אישיות והראה אנליטיקס שאם אתה מניף 10 פעם ידיים לתןך המגן תקבל 10 זריקות מהקו או שעשה ניסוי עם הארדן לראות אם מקבלים שריקות על הדברים האלה

yonis
yonis
08/12/2025 13:57:03

אין דבר כזה לא מגיע בכדורסל, כמו שאין דבר כזה מגיע.
להארדן כנראה נגמר הסיכוי לאליפות.

אני יודע שהוא נבחר גבוה אבל אף פעם לא דובר עליו כמישהו שיהיה ברמה כזאת גבוהה.
אני גם לא מחובבי הארדן וסגנון המשחק שלו, אני אוהב שחקנים שעובדים בהגנה ובהתקפה ולא רק בצד אחד של המגרש.

שמעון בעיניך מי שחקן יותר טוב פריים הארדן או פריים לוקה?(לא חושב שלוקה יהיה יותר טוב ממה שהוא עכשיו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yonis

כרגע בטח שפריים הארדן.
אל תשכח אל איי זה לא יוסטון שיפטרו מהשקץ שם יסדרו ללוקה עוד כוכבים בכל מיני קומבינות.
לגבי הארדן אני חושב,שדריל מורי גרם לו להיות כזה לטוב ולרע.
היה לו מספר צעדים מחושב,כל משחק שהוא יכל להזיז ממש ככה לפי האנליטיקס ואסור היה לו לחרוג ממנה זה הסיבה שלא עשה הגנה בכלל לדעתי כי אמרו לו שהאנליטקס מראה שזה פחות כדאי ושאחרים יעשו את זה. דריל מורי עבד כמו מחשב ולשמחתי זה לא הצליח לו למרות שהגיע קרוב לצלחת וסקוט פוסטר 1 שכנראה היה בליין משלו.
הארדן היה ניסוי מעבדה של מורי כמו וולברין בכל צורת המשחק אבל הבינה המלאכותית שלו לא חזתה את סקוט פוסטר ו0 מ27 אירוע חור שחור אבל לפחות לו זה סידר חוזים חפים אותו חרא הוא מנסה בפילי.
לזרוק אותו משם ומהר

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
נועמיקו
נועמיקו
08/12/2025 20:15:56
הגב ל  yonis

וואלה השוואה מחכימה.
מה שעצוב זה שלוקה לא היה כזה כשהגיע לליגה ילד בן 18. הוא היה שחקן פנטזיסט כמו שאומרים בכדורגל, שחקן שקונים בשבילו כרטיס ושכיף לראות. לוקה מג'יק.
הוא הפך לשחקן יותר יעיל התקפית, אבל הרבה פחות מהנה

MBK
MBK
08/12/2025 14:13:31

תודה מנחם
הארדן אחד הסקוררים הגדולים של זמננו
הוא עם MVP אחד והיה צריך להיות עם עוד 2
הוא הוביל את הליגה ב WS
הוא מכונת התקפה משומנת
התקופה שלו בנטס, הקליפרס ופילי עושה לו עוול
ביוסטון הוא היה טופ עולמי

NBA בדם
08/12/2025 14:16:32
הגב ל  MBK

+100

LiorD
08/12/2025 18:14:47

ג'יימס הארדן 6-5 שזה 195 ס"מ תקילין, הוא אולי נראה קצת פחות כי הוא לא קופץ ויש לו כרס קטנה 🙂

puma1234
08/12/2025 21:32:48
הגב ל  LiorD

למיטב ידיעתי 6.6' 1.98 !
מנחם לא דייק .

hagay81
09/12/2025 0:08:35

ההופעות של לברון בגיל 40 לא רעות, אבל בסוף הוא בן 40 והוא כבר לא יכול להיות בשיא, זו דרכו של עולם. לברון הוא לא סנטר כמו קארים, שיכל לסחוט מעצמו עוד שתיים שלוש עונות מעבר לשיא. כשמדובר בגארד, המהירות היא קריטית, ואם זה לא קיים, מעשית, הכוכב הותיק תוקע את המשחק של הקבוצה.
רואים מה קורה בגולדן סטייט עם סטפ קארי שכל הזמן נפצע, זה מיותר, שחקני כדורסל צריכים לפרוש באיזור גיל 35 ולא למשוך סתם את הקריירה עם ניהול עומסים וכל מיני שטויות אחרות. מיותר לגמרי.
יש פה גם עניין שכוכבי ה35 פלוס עוצרים את ההתחדשות של הליגה ומפריעים לשחקנים החדשים להתפתח ולהתקדם.
מערכת צריכה התקדמות והתחדשות, הכוכבים הגדולים מגיעים לסוף קריירה ומפנים את המקום לכוכבים החדשים שלמדו מהם, מהותיקים את הכדורסל של הליגה. ככה זה עובד. אבל ברגע שללברון וסטפ יש חוזים מטורפים, אז למה שהם יוותרו על הכסף הגדול? זה משנה שבסוף הקהל לא אוהב לראות משהו שהוא לא בשיא הקריירה שלו? אגב, גם קווין דוראנט כבר מעבר לשיא, כן, הוא עדיין עושה סטטיסטיקה, אבל זה לא יכול להימשך לעד, צריך לדעת מתי לפרוש.
מה היה קורה אם ג'ורדן היה ממשיך גם לעונת 98-9, זה היה נראה כמו קובי בריאנט אחרי האליפות האחרונה ב2010, דעיכה איטית. ובריאנט עשה סטטיסטיקות מרשימות גם כשהיה מעבר לגיל 35, אבל הלייקרס הלכה ונפלה ובשלב מסויים כבר לא הגיעה לפלייאוף, בשלושת העונות האחרונות של בריאנט הלייקרס לא הגיעו לפלייאוף, אז מה זה שווה.
יש תמיד את העניין שהמדע יכול לנצח את המציאות, אומרים אפשר לשבט בן אדם, הצליחו לעשות דבר כזה עם כבשה כבר לפני שלושים שנה, אומרים אפשר לעשות ניתוחים פלסטיים ושאיבת שומן ואנשים בני שבעים יראו כמו בני ארבעים, כשרואים איך נראים כל האנשים האלה, שאלוהים יעזור, זה מעוות ומיותר.
המדע יכול לנצח את המציאות השאלה האם נכון שהוא ינצח את המציאות, יש ברפואה תחומים ששם המדע תורם כל כמה שנים המצאה משנת מציאות, כמו קוקטייל האיידס בזמנו, כמו האנטיביוטיקה, כמו ההתתקדמות האדירה שיש בטיפול בסרטן בשנים האחרונות. זה בצד הטוב. בצד הלא טוב, יש את העניין של לנצח את הזמן, פתאום אנשים מאמינים שהם יכולים לחזור אחורה בזמן ולהיות יותר צעירים ממה שהם באמת, וזה נורא, אדם בן שישים הוא בן שישים ושום טיפול אנטי אייג'ינג לא ישנה את זה, שחקן כדורסל בן 38 כבר לא יכול להיות בשיאו ושום דבר לא ישנה את זה. כשרואים את ג'יימס הארדן עומד על המגרש ולא מסוגל לעשות שום דבר מעבר לזרוק שלשות, זה שווה את זה? הבן אדם גוש שומן עם הבעת פנים שצריך להיות עיוור כדי לא להבין שהוא על סוג כזה או אחר של סמים, מי רוצה לראות את זה?
האן בי איי צריכה שחקנים צעירים בשיא היכולות ולא אופורטוניסטים שנשארים בשביל הכסף. זה שהארדן ושו"ת נהנים מהכסף, הכל טוב, אבל זה פוגע באינטרס של הליגה להצליח והדבר הזה צריך להיפסק.