הרוקי'ס הפחות ידועים שיהפכו למאד ידועים (1) / מנחם לס

כולנו – אפילו K-700 – יודעים על אנדרו ויגינס, ארון גורדון, ג'וליוס רנדל, או מרכוס סמארט.

אתם – ואני – עשינו מהם כוכבים עוד לפני שזרקו סל ראשון.

בואו נדבר מעט על האחרים, המעט פחות זוהרים, ונראה כיצד הם מתפקדים עד עתה, בפרה-סיסון.

ללא סדר עדיפות מסויים, סתם כפי שהם קופצים לי לראש (הזקנה נוהגת לאטלנטה ואני כותב)*.

******************

ג'ורדן קלרקסון, לייקרס

אתם מאמינים היום שתוצרת מיסורי הזאת, בחירת דראפט מספר 46, תצליח כל כך? בליגת הקיץ בלאס ווגאס הוא קלע 15.8 נק' למשחק בחמישה משחקים.

לפי מייק ברסנהן מהלוס אנג'לס טיימס ביירון סקוט מתכונן להעלותו בחמישייה של הלייקרס כפוינט גארד למרות שהוא אינו פוינט גארד אוטנטי. הוא גבוה (5'6) וישנה לו שליטה טובה בכדור, ואני בטוח שאם קובי לא היה, סקוט היה מעלה אותו כמספר 2. אבל כפוינט גארד הוא יהיה MISMATCH לכמעט כל יריביו בליגה, והוא אתלט מצויין – עובדה שתפצה על העובדה שהוא לא פוינט גארד בנשמה. עם האובדן של סטיב נאש, ואי הבטחון בכמה קובי יוכל לשחק, חשיבותו ללייקרס הפכה לחשובה ברמה שאיש לא חלם עליה. הוא יכול בקלות להיות גניבת הדראפט (K-700: "כבר לפני שלושה חודשים כתבתי זאת!").

הוא יזרוק כמה זריקות בלתי אחראיות?

כן.

הוא יאבד כמה כדורים?

כן.

הוא יהווה תוספת חשובה ביותר ללייקרס?

כן, וכן.

 

**************

מיץ' מקגרי, אוקלהומה סיטי

 

למרות שהחמיץ את כל שנת הסופומור שלו במישיגן בגלל ניתוח גב, הת'אנדר עדיין לקחו עליו צקאנס ובחרו אותו מס' 21 בדראפט.
במשחק האימון הראשון של הת'אנדר הוא עלה בחמישייה במקום סרג'י איבקה הפצוע ונתן משחק למופת: 14 חיצים ב-7 מ-14 ו-8 ריטב', והכל ב-25 דקות. יש לו את אותו "ELBOW JUMPER" שלו (שהוא יותר 'מרפקי' מ-'כף ידי') של דייויד לי, ועם האנרגיה ונחוצפה שלו, הוא עלול להיות גניבת דראפט לבנה גדולה. משהו בסדר גודל שקרה לצ'נדלר פירסון.
לרוע המזל הוא שבר עצם בכף רגלו וייעדר כנראה מ-6 שבועות של פתיחת העונה.
למקגרי ישנה אנרגיית כדורסל שרק לבסקוהוליקס ישנה, וזה דבר שאתה נולד איתו. יש לו גם  'חוש' לכדורסל מהסוג שבד"כ רק לברת'רס יש. יש לו את ה-MOBILITY שלקנדריק פרקינס אין, ואת ה-IQ ואינסטינקט המסירות שלסטיב אדאמס אין.

בלאס ווגאס הוא סיים 5 משחקים עם 14.8 נק' , 5.8 קרשים, ו-1.8 חסימות  ב-26 דקות משחק – ממש "A"!!!

עם הירידה במשחקו של פרקינס, ניתוח הברך של ניק קוליסון, והשליחה לשרלוט של האשים ת'אביט (שגיאה שהת'אנדר עוד תתחרט עליה!), אני מצפה שמקגרי  ייכנס מיד לרוטציה, ויתחיל לתרום ברגע שיחזור מהפציעה.

 

*****************

ניק ג'ונסןן,יוסטון

 

גניבת הדראפט? יכול מאד להיות.אתם מאמינים ש-41 שחקנים ניבחרו לפני האתלט הטוב ביותר בין הפוינט גארדים – אולי מלבד ראסל ווסטברוק – בין כל הרוקי'ס, וכל הפוינט גארדים ב-NBA.

 (1בעייתו היחידה היא שהוא מעט 'טווינר'. הוא 1.90 מ' עם נשמה של שוטינג גארד יותר מפוינט גארד. ישנו לו ניתור מהמקום של 43" – ואני לא חושב שישנו היום שחקן NBA המסוגל לניתור כזה – זאק לוין וגלן רובינסון III הם אינטש אחד פחות בניתור. אבל עם 1.90 הוא יהיה שוטינג גארד נמוך מאד ב-NBA.

אני לא חושב שיש לו מה להיבהל מההבאה של ג'ייסון טרי בן ה-37. טרי – שפעם היה מהיר – לא מסוגל היום לתפוס את ניק ג'ונסון אפילו אם היו קושרים לו שק תפוחי אדמה על הרגליים.

אבל ניק ג'ונסון הוא לא סתם מכונת ניתור. הוא זכה בתואר 'שחקן העונה' ב-PAC-12 כשבקבוצתו-הוא משחק ארון גורדון! בגלל ארון גורדון הזה שמו של ניק נידחק איכשהו לבוידום. במשחקי המבחן של יוסטון הוא כבר החל להראות מי הוא ומה הוא שווה.

עם ג'יימס הארדן הוא כמובן רק יעלה מהספסל, אבל עם הקליעה שלו, האתלטיות שלו, וה-IQ הכדורסלני שלו, הוא יהיה ROLE PLAYER ושחקן ספסל חשוב ביותר ליוסטון!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
55 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
שרון
שרון
14/10/2014 19:24:01

דוק לס , איפה ראס סמית'?
הגמד הזה הוא סקורר מצויין שיהיה בעתיד הפיפן של דיוויס.

זיו
זיו
14/10/2014 19:29:22

את קלרקסון ראיתי הוא באמת טוב.
יוסוף נורקיץ הבוסני של דנבר נכנס בקטגוריה הזו בקלות

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2014 19:29:51

ראית בכותרת – (1)?
קראת "ללא סדר מסויים"?

אתה 1) עוור? …2) טיפש? …3) עושה עצמו לאהבל? …4) סתם בא לו לראות את שמו בין המגיבים?…

שרון
שרון
14/10/2014 21:14:26
הגב ל  מנחם לס

אם התכוונת אליי , אני מצטער לא שמתי לב שכתוב למעלה {1}

יוסי
יוסי
14/10/2014 19:36:44

ק.ג מקדאנילס מפילי

יואל
יואל
14/10/2014 19:55:42

דרוס את הילדודס דוק

יואל
יואל
14/10/2014 19:56:25

אני רוצה להיות בין המגיבים

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2014 20:30:16
הגב ל  יואל

אם לא תתחיל להתנהג כשורה אני מתלטל אותך מכאן כמו טיל!

שאול
שאול
14/10/2014 20:50:44
הגב ל  יואל

מנחם. בדקתי. יואל זה רבין. הבנאדם לא מוותר.

רבין (8)
רבין (8)
15/10/2014 1:30:53
הגב ל  שאול

דביל

דדי
דדי
14/10/2014 20:17:09

הלייקרס "דירגו" את קלארקסון בטבלת הדראפט שלהם 15 מקומות יותר גבוה מהמקום ה 46 (את רנדל הם דירגו 4 ולכן כל כך שמחו שהוא נפל ל 7).

כשראו שהוא זמין ב 46, שילמו לוושינגטון 1.8 מיליון דולר תמורת הבחירה (סכום שלא נגרע מהמזומן שהם יכולים להציע העונה אלא נחשב כנגד המזומן שעמד לרשותם בעונה שעברה), מה שמראה כמה הם האמינו בו.

הדיווחים ממחנה האימונים היו שהוא השחקן שהכי הרשים ביחס לציפיות.

חבל שכבר נפצע, אבל אמור לחזור השבוע.

אני רואה אותו כקומבו גארד שיוכל בעתיד להיות גארד "שלישי"מהספסל לקבוצת צמרת בליגה.
גארד מגוון, פיזי, שיכול גם לחדור לסל וגם לקלוע מרחוק ובעל אינטילגנציית משחק טובה.
.

היה אמור להיות רכז שלישי בסגל (או שני אם נאש לא יוכל לשחק), אבל כרגע הבעיה היא שהשחקן השני שהרשים במחנה האימונים היה רוני פרייס, אז נראה שקלארקסון יצטרך לחלוק דקות עם ווין אלינגטון בעמדה 2 במשחקים שנאש יוכל לשחק.
לשמחתו זה ממש לא ברור בכמה משחקים מדובר…

ומנחם – מפתיע שאתה לא מזכיר את ג'יימס אינס ממיאמי…

מנחם לס
מנחם לס
14/10/2014 20:28:43
הגב ל  דדי

חכה. זה רק (1)

זיו
זיו
14/10/2014 22:13:17
הגב ל  דדי

דדי את מי הם דרגו לפני רנדל?

k_700
14/10/2014 22:17:21
הגב ל  זיו

אמביד, וויגינס, פארקר מן הסתם.

זיו
זיו
14/10/2014 22:20:08
הגב ל  k_700

לא בטוח גם את סמארט ואקסום הם דרגו גבוהה לדעתי

דדי
דדי
14/10/2014 22:26:01
הגב ל  זיו

אני לא יודע את מי, אבל נראה לי שזה השלושה שקיי ציין.
אני אתפלא אם לא.

אני יודע שהם ממש לא החזיקו מסמארט.
היו בוחרים את פייטון לפניו אם רנדל כבר היה נלקח.

סמארט פשוט לא קולע.

k_700
14/10/2014 22:45:10
הגב ל  זיו

את סמארט הם דירגו מאחורי רנדל בוודאות.

k_700
14/10/2014 22:47:18
הגב ל  זיו

והשלושה שכתבתי זה בבירור ככה. אין אחת שהייתה מוותרת עליהם לו היה לה את אחת מ-3 הבחירות הראשונות.

בקשר לאם רנדל היה נלקח- אני לא הייתי מופתע אם היו בוחרים באמת את פייטון ואפילו את זאק לבין ולא את סמארט.

אופציה אחרת היא וונלואה לפחות על סמך הפוטנציאל שלו.

רועי ויינברג
14/10/2014 20:50:12

מיץ' מגרי, סטיבן אדאמס ועוד פרי אייג'נט (אנדרו ביינום? למרות שראינו איך ברוקס מסתדר עם ווסטברוק, איתו זה יהיה יותר גרוע) זה עמדת סנטר לא רעה בכלל. שיעיפו את פרקינס וה-9.8 מיליון שלו מחוץ לרוטציה, פילי ישמחו לקבל אותו

זיו
זיו
14/10/2014 22:51:02

קיי, מה אתה חושב על ניק סטאוסקאס כמקצוען?

דדי
דדי
14/10/2014 23:37:17
הגב ל  זיו

סטאוסקס תותח.

הבינגו הראשון של הקינגס מאז קאזינס.

זיו
זיו
15/10/2014 5:38:04
הגב ל  דדי

גם אני חושב.
לא ממש הכרתי אותו חוץ מקצת קיי ומנחם ובדראפט הוא היה לי מתחת לרדאר.
במשחקים שראיתי הוא שחקן התקפה משובח כבר עכשיו, מבין את המשחק בצורה מרשימה לגילו.\

הקינגס זה לא הקינגס מי שבוחר משנה שעברה לקינגס זה לא גף טרי הקשיש שהצליח עםקאזינס ונכשל עם הרבה.[גיימר בנתיים פורח]
אלא פיט דה אלסנדרו שעבד בסקוטינג בגולדן סטייט ודנבר ובחר בן היתר את קרי ואת קנט פאריד.

ריי מקהלום הוא שיחוק שלו שנה שעברה ומקלמור בחירה סבירה.

k_700
15/10/2014 0:25:35
הגב ל  זיו

מקצוען?? הוא הכי מקצוען מהדראפט הזה ובוודאות.

זה השחקן שעשה אתל ההתקדמות הכי גדולה מאיך שנראה לפני קיץ אחד לאיך שהוא נראה היום.

יש לו כבר היום אורח חיים של מקצוען עם 13 שנה בביזנס.
זה אומר משמעת עצמית, דיאטות, עבודה בחדר כושר, עבודה סזיפית ממש על הקליעה(כן מסתבר שהוא לא מסתמך רק על הגנים הליטאים).

לא סוד שמעונת הגמר של מישיגן הוא השחקן האהוב עליי במכללות(אולי בצוותא עם טימי הארדווי ג'וניור שממש עקבתי אחריו מעונת הפרשמן).

לא הופתעתי כשנבחר כל כך גבוה וכבתחילת העונה על המזמרי מוק דראפט למיניהם בכלל לא הכניסו אותו בסיבוב הראשון(חלקם אפילו לא כתבו אותו גם בסיבוב השני).

טענתי שאם יתנו לו בסקרמנטו עם הזמן להוליך כדור ולשחק 1 הוא יוכל להיות סוג של סטף קרי. אני עדיין מאמין שזה העתיד שלו, כ-1 שמייצר לעצמו את הקליעה.

במישיגן שיחקו איתו כסקנד גארד מחליף בעונה הראשונה ובעונה השנייה נתנו לו לנהל את העניינים ואז גילו שהארסנל שלו הרבה יותר גדול משל סתם עוד קלעי גדול.

יש לו עליה מהירה מאוד לקליעה, יש לו שיחרור מהיר, הוא יודע למסור מצוין וגם הכדרור שלו השתפר.

אני לא חושב שהוא מהיר כמו סטף קרי אבל קרי עצמו הגיע יותר בוסר ממנו לליגה ובזה אין לי ספק.

דבר נוסף שחבל לי זה שויתרתם על אייזהה תומאס. קודם כל ויתרתם על PG מצוין שיכול להתפתח לאולסטאר. דבר שני אני מאמין שעם החדירה שלו לסל לסטאוסקאס היה הרבה יותר קל להגיע למצבי קליעה נוחים בקאטץ' אנד שוט.

אני לא מאמין בקוליסון, סתם גארד חלש ונמוך בליגה שמלאה בהמון PG טובים וכמה PG שהם במעמד על.
מקווה שזה יעבוד לכם כי הגיע הזמן שתעשו קפיצת מדרגה וכאמור אני מאוד מחזיק מסאוסקאס(שמנחם צחק עליו כל עונת המכללות שהוא ליטאי לבן מקנדה והיום הוא יטען אחרת).

דדי
דדי
15/10/2014 0:33:27
הגב ל  k_700

זיו – שים כסף על קנדה באולימפיידת 2020.

זיו
זיו
15/10/2014 5:50:58
הגב ל  k_700

קיי תודה , כייף לשמוע כזה ניתוח!

מקצועי בהיבט של הקפיצה מהמכללות לנבא.

לגבי קוליסון מה שראיתי ממנו בנתיים זה מנהיגות שקטה והגנה הרבה יותר טובה ממה שחשבתי שיש לו.

הקולות מהקינגס אומרים שמתחת לפני השטח קאזינס לא התלהב מלשחק עם איזיאה.
וזה הגיוני,אצל ביל סימונס בתוכנית הוא קרה לרונדו להצטרף לקינגס וכשנשאל מי הרכזים הטובים ששיחק איתם, אמר וול ובלדסאו.
לאיזאיה הוא לא פרגן יותר מידי בבמה הכי מרכזית שיכולה להיות.[הבנת שסימונס בחופשה…]

יוסי
יוסי
14/10/2014 23:45:07

מה שעצוב שברוקס ולא ידע לנצל את כל הכח שיש לו בצבע …
גם עם שאקיל בשיא ברוקס היה מקלקל אותו..
אוק באמת מאוזנת השנה ,הטעות היחידה שלהם זה בדרפט שלא לקחו את מקדאנילס בבחירה 29 והם היו מושלמים

k_700
14/10/2014 21:17:46

אני מקבל חום רק מהמחשבה עם הרוני פרייסים שהולכים לקבל 25-28 דק' למשחק בעונה הזאת.

אני את קלרקסון הייתי שם ליד קובי וכל זמן שהם ביחד על הפארקט.

אפשר לנסות אותו ב-2 כקומבו וכשקובי מוליך כדור ואפשר כ-1 ליד קובי ב-2 ואולי אולי עם קובי כ-3 וביחד עם ניק יאנג כשיחזור.

בכל אופן הוא צריך לשחק והוא יציג סטט' מרשימה מאוד לרוקיז.

ניק ג'ונסון ממש לא האתלט הטוב ביותר בין הפויינט גארדים בדראפט הזה.

גם לא לפי הקומביין.
אלפריד פייטון היה כזה ובגלל זה נבחר בעשירייה הראשונה.
הוא כן אתלט מצוין ביחס לגובה שלו ועם הגנה טובה אפשר להאמין שתהיה לו קריירה טובה יחסית לפויינט גארדים נמוכים.

אני זוכר אותו באריזונה לפעמים שומר בקורנר כשהיה להם מכת פציעות, כלומר שומר ממש שחקני 3.
בחירה טובה של יוסטון, אבל אי אפשר לדעת כמה באמת ישתמש בו מקהייל שידוע בחיבתו לרוטציה קצרה.

למיץ' מגארי אין שום ELBOW ג'אמפר שמזכיר את זה של לי. לא ברור לי מאיפה אתה מביא את זה.
הוא מצוין מתחת לסל, שומר טוב, גם אישית וגם איזורית ואמור לעוזר מאוד בריבאונד.

לפני שנתיים בטורניר שמישיגן הגיעה לגמר הוא היה השחקן המרשים ביותר בטורניר עצמו וכל זה כפרשמן. הותיר רושם חיובי מאוד אבל מאז בעיקר נפצע.
OKC צריכה מאוד לקוות שלא נפלה פה על שחקן שביר מדי.

ועל תאביט הם ממש לא יצטערו תפסיק כבר לקשקש עם זה, תרד מהאגדה הזאת כבר.
הם יצטערו על דבר אחד- על הטרייד שהביא להם את פרקינס.
אם הם חכמים הם לא משתמשים בפרקינס בכללל.
מחלקים את הדק' בין איבקה, מגרי, אדאמס ופרי ג'ונס.

k_700
14/10/2014 21:23:51
הגב ל  k_700

אגב נאש, זו עונה אחרונה להעביר בחוזה.
לא צופה שהוא הולך לשחק יותר מ-20-25 משחקים במקרה הטוב ולכן לא הכנסתי אותו פה.

יוסי
יוסי
14/10/2014 23:47:10

פטריק יאנג וראס סמית

איל
14/10/2014 23:49:23

תגידו, אני הוזה או שבקישור שמנחם הכניס ( https://twitter.com/royceyoung/status/516642968275808256 ) יש בצד ימין את האוואטר של דדי?

איל
איל
14/10/2014 23:51:13
הגב ל  איל

אוקיי, זה היה פאק במחשב שלי.

k_700
15/10/2014 0:18:41
הגב ל  איל

זה באמת הייסנברג מאחת הסדרות הטובות בהיסטוריה.

כדאי לך לראות, תחכים קצת.

דדי
דדי
15/10/2014 0:20:23

אני בכל מקום !

k_700
15/10/2014 0:32:35
k_700
15/10/2014 0:34:54
הגב ל  k_700

!you're goddamn right

comment image

דדי
דדי
15/10/2014 0:35:18

maybe your best course would be to tread lightly

חיים כ
חיים כ
15/10/2014 2:09:30

אם היה דראפט לסדרות שובר שורות נבחרת ראשונה.
פשוט יצירת מופת.

דדי
דדי
15/10/2014 2:32:50

הייתי עושה טנקינג מטורף בשביל לבחור אותה.
מסכים עם כל רפי ההבנה באתר שונאי קובי, אוהדי לברון, אוהדי מיאמי, בוסטון, אפלטון, מגן על מנחם, מפסיק לתקן את כל השטויות שכותבים, מלקק לכולם, משחד את הזקן, מתאם עם רועי פריצה למכונת ההגרלה – לא מעניין כלום.

אני הולך על זה כמו שפילדלפיה בורחת מנצחונות !!!

גיא
גיא
15/10/2014 6:34:50
הגב ל  דדי

לבחור בוולטר וואייט במקום הראשון זה כמו הבחירה באקים במקום הראשון בדראפט 84, שחקן ענק, אחד הגדולים בכל הזמנים אבל…

לא המקום הראשון –

https://www.youtube.com/watch?v=UmtuRRhtGQw

חומי
חומי
15/10/2014 7:38:35
הגב ל  גיא

1+. עומאר הוא מס' 1 בין דמויות הקאלט

יואל
יואל
15/10/2014 7:18:50

שאול ממש בדקת איזה אהבל.
האמת אני לא אוהב את רבין.
אני יואל ואתה שאולי יצאת בובו

דרור
דרור
15/10/2014 10:18:14

רואה עכשיו עונה 5 שובר שורות. מטורף.
ועדיין…. הסופרנוס לא פחות טוב.

יניב
יניב
15/10/2014 10:43:10
הגב ל  דרור

מסכים איתך דרור מבחינתי מקום ראשון בדראפט של כל הזמנים הוא טוני סופרנוס האגדי ורק אחריו וולטר ויאט. מבחינתי אין ספק 2 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים ללא תחרות.

המשגיח
המשגיח
15/10/2014 10:59:14
הגב ל  דרור

כשתגיע לפרקי הסיום של שובר שורות אתה תשנה את דעתך

יניב
יניב
15/10/2014 11:09:47
הגב ל  המשגיח

כבר ראיתי פעמיים את כל העונות של שובר שורות כולל החלק השני המופתי של סוף הסדרה( 8 הפרקים האחרונים) ועדיין למרות הכבוד העצום לסדרה המופתית מבחינתי יש מנצח אחד וזה טוני סופרנוס. הוא בהחלט המייקל ג׳ורדן של הטלביזיה

רק רשת
רק רשת
15/10/2014 14:05:50

מבחינתי מקומות שני ושלישי זה הסופרנוס ושובר שורות (לא משנה באיזה סדר) ובמקום הראשון עמוק באדמה!!

דדי
דדי
15/10/2014 15:29:16

הסדרה היחידה שמדגדגת את שובר שורות היא the wire (לא מוכן לקרוא לה "הסמויה").

וגם זה רק דגדוג נעים כזה בקרסוליים…

יניב
יניב
15/10/2014 15:59:32
הגב ל  דדי

מודה שאת הסמויה לא ראיתי אבל עדיין גם כסדרה וגם כדמות ראשית אצלי מקום ראשון זה הסופרנוס מה שכן שובר שורות וולטר כמעט הדיחו אותם אבל מבחינתי זה עדיין הסופרנוס

איל
15/10/2014 15:40:27

K, ראיתי את שובר שורות.
ללא ספק הסדרה הטובה בהיסטוריה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/10/2014 15:52:52

שובר שורות!

k_700
15/10/2014 15:57:45

אוז בלי ספק בטופ 3.

סדרה חזקה ופורצת דרך ביחס לתקופת הזמן שנוצרה ועם כל כך הרבה דמויות שהפכו לקאלט.

אף פעם לא נמאס לראות את הסדרה הזאת מחדש.

היתרון הגדול של שובר שורות שהיא אולי נגמרה בצורה הטובה ביותר. בלי למתוח את החבל יותר מדי ובאמת בצמד פרקים שמגדירים את המילה קלאסיקה.

רובן המוחלט של הסדרות, גם הטובות ביותר, פשוט לא נחתמו בצורה הזאת.

גם השיר ששמו בסוף הוא שיר ענק! Baby Blue

https://www.youtube.com/watch?v=fZGsPVOhIPg

יניב
יניב
15/10/2014 16:02:08
הגב ל  k_700

קיי מסכים לחלוטין לגבי אוז בהחלט טופ 3 אני עד היום זוכר את הפרקים הראשונים שהמהמו אותי ולא האמנתי שמשדרים את זה בטלוויזיה

k_700
15/10/2014 16:06:10
הגב ל  יניב

יש את זה עכשיו שוב בלילות(בשעה 12 וחצי בערך).

פשוט תענוג- מזכיר לי כל פעם מחדש איך הנאצי החביב עליי ביקום הוא שילינגר(אגב הולך להיות מעומד לאוסקר הקרוב על תפקיד די נאצי ומצוין בסרכט חדש שכבר גרף הצלחה בקאן).

גיא
גיא
15/10/2014 17:16:51

המסקנה של הדיון על סדרות ענקיות – אוז, שובר שורות, סמוייה, הסופרנוס – היא שאנו חבים תודה גדולה ל-HBO שהמציאו את הטלוויזיה.

http://www.youtube.com/watch?v=mWwcPyKbzhw