שוקולד בלגי/מתן גילור

לאור הסיטואציה שנוצרה בבית בו משובצת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, היותה של בלגיה ראש הבית אלו חדשות טובות מאד לישראל.

למה? מזה בכלל משנה? הלוא כולן משחקות מול כולן גם בבית וגם בחוץ. ובכלל, למה שזה יהיה טוב שנבחרת טובה כמו בלגיה איתנו בבית? האם לא היה עדיף להגריל נבחרת דרג א' פחות טובה, למשל יוון, רוסיה, פורטוגל ואפילו אנגליה?

אז זהו, שלא ממש. בניגוד לשאר הנבחרות בדרגים 2-4 אנחנו לא מנצחים את המדורגת ראשונה. כלומר אף פעם. מאז שהצטרפנו לאירופה זה לא קרה (ואולי מישהו יתקן אותי אם איזה ניצחון שברח בזיכרוני, אבל המסקנה תהיה דומה). לעומת זאת, המתחרות שלנו דווקא כן מסוגלות לעשות זאת. רוצים דוגמאות? שוויץ שמנצחת את יוון, רוסיה שמנצחת את פורטוגל ולהפך, יוון שמנצחת את קרואטיה ועוד. רק אנחנו לא מנצחים את המדורגת ראשונה. נסו להיזכר בשנות ה-90 של המאה הקודמת. כשהוגרלנו לבית עם מעצמת כדורגל כספרד, האחרונה לא הפסידה והשאירה אותנו להתמודד מול אוסטריה על המקום השני. פעם אחת זה הצליח ופעם נוספת קרס בתוספת הזמן של הקמפיין. כשמשאירים אותנו לקרב ראש-בראש-בראש מול מדורגות 2-4 אנחנו לא כל-כך רעים.

בעקבות השיטה החדשה הדבר מאד מעודד, כיוון שגם המקום השלישי שמוביל לפלייאוף יהיה התקדמות עבורנו. (למקום השלישי אנחנו רגילים. לפלייאוף קצת פחות.)

לפיכך, להיות מוגרלים עם בלגיה, אשר הן כנבחרת והן כשחקנים בודדים נמנית עם הקרם דלה קרם של הכדורגל האירופאי והעולמי, זו הגרלה מצוינת.

לא זו גם זו, מעבר למשחקים בין ישראל-ווילס-בוסניה, ותחת ההנחה שאף אחת לא תנצח את בלגיה (או שהסיכוי לכך נמוך מאד ודומה עבור כולן), ישראל לקחה את המשחק הקשה ביותר מחוץ למשולש, קרי המשחק בניקוסיה. לאור תוצאות העבר מול קפריסין ולאור האצטדיון החדש בחיפה, אני נוטה להאמין שנצליח לקחת 12 נקודות מהנבחרות בדרגים 5-6. אני גם נוטה להאמין שבוסניה (בטוח) ווילס (הימור מושכל) לא יעשו זאת.

עכשיו הגענו למשחקים במשולש. המשחק בקרדיף הסתיים בתיקו. ולא סתם תיקו, אלא תיקו 0:0 (לדעתי, יכול להיות משמעותי במקרה של שוויון נקודות). הווה אומר שאם ישראל תשמור על הבית או אפילו תוציא 5/12 (לא בשמים) הסיכוי למקום שלישי גבוה.

אז בלגיה כאילו מנוטרלת מהקמפיין. כך גם אנדורה. ושאר התוצאות עד כה בכיוון הנכון.

זה אמנם מוקדם. זה אמנם יומרני. זה אמנם יהיר. אבל לראשונה מזה שנים רבות, הפלייאוף בהישג יד.

בהצלחה לנבחרת במשחקה מחר.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=vC1T5vkLs-k&w=420&h=315]

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
42 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
pingpong
pingpong
12/10/2014 20:18:16

ואולי אפשר גם העפלה ישירה

מתן גילור
12/10/2014 20:20:12

בשביל זה אני מעריך שצריך לפחות 7/12 מבוסניה וווילס. אפשרי, אבל קשה מאד.

pingpong
pingpong
13/10/2014 14:06:43

נכון אבל אפשרי

מאוריציו
מאוריציו
12/10/2014 21:08:18

ולא לשכוח את הפסדה של בוסניה מול קפריסין, גם הוא מאוד משמעותי.

דקסטר
דקסטר
12/10/2014 21:23:15

קודם כל נתחיל מזה שבלגיה היא דרג שני ולא ראשון.
בוסניה היא הדרג הבכיר בבית.

אבל אם היינו מצליבים ביניהן אף אחד לא היה מבדיל….

שנית, אני כותב את זה כאן כבר שנים כשיוצא-
כל נבחרת בינונית ומעלה אמורה להעלות פעם בעשור בערך לטורניר גדול כמו יורו\מונדיאל.

זאת לא סנסציה כזו גדולה כי חוץ מהנבחרות הגדולות באמת כל שאר תלויות כשרון באותן שנים ותקופות הגאות והשפל שלהן יותר קיצוניות.
בזמן הזה נבחרות כמו בוסניה, סלובקיה, סלובניה משתחלות פנימה.

נבחרות שהיו דרג רביעי ועכשיו הן 2-3.

הכישלון האמיתי של הנבחרת זה לא לעלות אפילו פעם אחת ועם ההגרלות הכי מצחיקות באירופה.

הסיבה העיקרית היא הגישה.
כל פעם ניסינו מניפולציה אחרת במקום לשחק עם מה שיש כמו שיודעים.
כמו שכולן עושות.
אז נכון שלרוב לא נעפיל אבל בטח לא ניראה משותקים ופעם ב.. נתפוס מומנטום טוב פלוס תקופה לא טובה של נבחרת מהדרג הראשון-שני והנה אנחנו שם.

תראו את התוצאות של המחזור האחרון:
דנמרק מחלצת תיקו באלבניה
סרביה ניצלת בעור שיניה מארמניה
סלובקיה מנצחת את ספרד
רוסיה מוציאה תיקו מול מולדובה

ואת התוצאות בבית שלנו אנחנו כבר מכירים.

זה לא מקרי, התוצאות כאלה קורות כל מחזור.
חוץ מנבחרות הקיצון אף אחת לא מראה יכולות מרשימות מדי או מזעזעות מדי.
רק אנחנו או מפריזים ביכולת היריבה או ממעיטים ביכולתה.

כמעט לעולם לא מתייחסים בפרופורציות הנכונות.
תמיד יורדים על שחקן מסוים או מהללי שחקן אחר.

אירופה מפוצצת בטעויות של שוער או שח שחקן שלא כיסה נכון בתיבת ה 5. זה חלק מהמשחק.

וכן, אנחנו אמורים להעלות מהבית הזה.
לא בקלות אבל אמורים.

שיחקנו מצוין נגד קפריסין והבית הזה צפוי להתבלגן.
כל הנבחרות דרג 2-5 כמעט שוות ביכולתן וממה שראיתי עד כה אנחנו יותר טובים מבוסניה ווילס וקפריסין.

אההההה
וסוף סוף אין איצטדיון ר"ג.

מבטיח לכם שרק על הקטע הזה אנחנו נעלה.

מתן גילור
12/10/2014 21:30:25

צודק. משום מה חשבתי על דירוג פיפ"א וזה דירוג אופ"א.

מתן גילור
12/10/2014 21:36:38

בכל מקרה הכוונה לנבחרת על בבית. המהות נשמרת.

דקסטר
דקסטר
12/10/2014 21:44:57

כן הבנתי את רוח הדברים ובהחלט מסכים שטוב שיש נבחרת אחת שאמורה לבלוט ממש מעל השאר ולתת לכולם להילחם על הנקודות.. לכן הוספתי שאם היינו מצליבים בין השניים לא היינו מרגישים בהבדל.. 🙂

Etayle
Etayle
12/10/2014 21:34:22

האופטימיות שופעת פה.
נבחרת פח – לא ברמה של בוסניה( שעוד ישנה אחרי המונדיאל ) ושל בייל.
שוב מוכרים לנו בלופים מקום שלישי יהיה הישג… ( לדעתי במקרה הכיטוב נוציא 4 נקוסות מול ווילס + בוסניה)

מתן גילור
12/10/2014 21:40:12
הגב ל  Etayle

בקמפיין השני של גרנט לא היינו ברמה של צרפת, שוויץ או אירלנד ובכל זאת לא הפסדנו לאף אחת מהן. בסיטואציה הנוכחית, היריבות שלנו צריכות להיות היוזמות. אדרבה כשמדובר על משחק הבית נגד בוסניה (תחת הנחת ניצחון מחר).
לסיים מקום 3 זה משהו שאנחנו יודעים לעשות. התחיל טוב. בהחלט אפשרי לסיים מקום שלישי כרגיל, רק שהפעם הוא שווה יותר.
לכן ה"שוב" שלך לא רלוונטי, כי פעם דובר על מקום 2 והיום על מקום 3.

Mbk
Mbk
12/10/2014 21:55:52

לדעתי מקום 3 זה כשלון חרוץ
אין סיבה לא לסיים 2
עם כל הכבוד לבייל והחלוץ של צ׳לסי ( ההוא מבוסניה ) זה בית בדרגת קושי נמוכה

k_700
k_700
12/10/2014 22:06:12
הגב ל  Mbk

אתה מתכוון לחלוץ ההוא של סיטי(דזקו) שהוא גם אחד מהחלוצים הטובים בפריימרליג.

אין לנו מה לחפש מול בוסניה ואני אומר את זה משלב ההגרלה.
מי שמפנטז על לגרד תיקו ולנצח אותם בבית חי בסרט.
זו אחת מהנבחרות הכי פיזיות וגבוהות בכדורגל האירופאי.
בקישור יש להם המון שחקנים מוכשרים כמו פיאניץ' של רומא, בחוד איבסביץ' ודזקו, בשער בגוביץ' המצוין של סטוק וההגנה שלהם לאין שיעור טובה משלנו.

כולנו מכירים את האופי של הנבחרת הישראלית ויודעים שמתישהו נתפרק ככה שגם על מקום 3 לא הייתי בונה, אבל אם נזכה להרבה עזרה מהיריבות ונגרד כמה תוצאות טובות בחוץ אולי יש על מה לדבר.

Mbk
Mbk
12/10/2014 22:29:51
הגב ל  k_700

אלין זדקו , תודה . ברח לי מהראש
קיי זה לא שהנבחרת שלנו היא בדיוק ברזיל
אבל ההגרלה נוחה באופן יחסי ( כמו רוב הקמפיינים האחרונים )
אין ולא היו לי ציפיות מהנבחרת אבל גם אתה תסכים איתי שבוסניה זה לא בדיוק צרפת של זידאן ווילס היא לא ארגנטינה
בוסניה פתחה במינוס 3 עם הפסד לקפריסין יש הזדמנות בלתי חוזרת לנצל את זה . אם לא עכשיו אז איי מתי
בקמפיין של 2010 שוויץ הפסידה ללוקסמבורג ופישלנו בענק
הנבחרת לא מתקדמת כבר עשור שלם .
מהמקום ה 3 נודח בפלייאוף ככל הנראה

k_700
k_700
12/10/2014 22:40:34
הגב ל  k_700

אדין דזקו לא אלין דזקו*.

נכון בוסניה היא לא צרפת של זידאן אבל היא כן אחת מהנבחרות הכי פיזיות ומהירות באירופה.
היא לא סתם במקרה עלתה למונדיאל. יש לה דור שחקנים נדיר מאוד.

מאתנו היא סתם טובה ב-2 דרגות לפחות.

סיכוי לא קטן שאתה תפגוש אותם כבר למפגש בנובמבר כשהם עם 4 נקודות. לא רואה אותנו מגרדים תיקו נגדם.

נחיה ונראה.

דקסטר
דקסטר
12/10/2014 21:42:59
הגב ל  Etayle

מה ווילס כבר עשתה?
בקושי ניצחה באנדורה?

מקום שני- הישג
מקום שלישי- ריאלי

מה בלוף? מישהו אומר פה שישראל תיקח את היורו? בין ה 16 הטובות??
היא כן בין ה 24!

די לבכות, הגיע הזמן לעשות את זה.
למה בוסניה שווה דרג ראשון?
היא לא – אבל היא הגיעה לזה בלי יותר מדי כשרון אלא פשוט שיחקה כמו שהיא תמיד משחקת ותפסה מומנטום של 2 טורנירים טובים.

ראית דנמרק, אוקריאנה, סרביה?

הן צריכות להגיד תודה שלא חטפו בראש מנבחרות דרג 5-6.

הפערים לא כאלה גדולים לא לטובתנו ולא לרעתנו

k_700
k_700
14/10/2015 0:35:30
הגב ל  דקסטר

כן אהה בין ה24….
מה ווילס עשתה, מה בוסניה…מי זה דזקו.
yup.

Mbk
Mbk
12/10/2014 21:54:02

לפני 8 שנים כשקשטן אימן גברנו על רוסיה 1:2 ברמת גן
זה היה בית הכי איכותי של ישראל . , קרואטיה ניצחה במחזור האחרון את אנגליה וסיימה ראשונה
סיימנו 4 עם אותו מספר נקודות כמו אנגליה ונקודה מרוסיה
הנבחרת השיגה 18 מ 18 מול המדורגות מתחתיה
הישג שלא שוחזר מאז בשום קמפיין
18 נקודות ( אנדורה , קפריסין , וולס ) + 4 מבוסניה ובלגיה ואנחנו ביורו
הבסיס זה לא להיות מצוקמק מול החלשות וכאן למעשה בתקופת פרננדז את גוטמן הגיעה נסיגה משמעותית של הכדורגל הישראלי . אנחנו לא מנצחים את מי שחייבים וזה עולה לנו ביוקר
אני מאמין שהנבחרת חייבת להשיג 13 נקודות בבית בקמפיין הנוכחי . הנבחרת תמיד לאחר תוצאה גדולה פישלה בענק במשחק שאחרי

k_700
k_700
12/10/2014 22:11:57

ווילס של פעם לפני 8 שנים זו לא אותה נבחרת, די לגנוב את הדעת.

יש להם את בייל שלבד יכול לנצח אותך, בעוד כמה חודשים יחזור ראמזי(אולי הקשר המרכזי הכי טוב בפריימרליג בעונה האחרונה).

בהגנה יש להם את אשלי וויליאמס המצוין מסוואנזי , ניל טיילור המגן המצוין של סוואנזי ואת בן דייוויס שעד לקיץ היה שחקן נהדר ומגן שמאלי בסוונאזי ועבר לטוטנהאם לקראת סוף החלון.
שחקן הגנה בולט נוסף הוא צ'סטר של האל(תוצרת מחלקת הנוער של יונייטד).הגנה של 4 שחקני פריימרליג כ-2-3 הם גם שחקנים לא רעים בכלל.

בשער יש להם את הנסי עם עבר עשיר בקבוצות בפריימרליג והיום חלק מפאלאס.

התקפה אין להם כמעט כלום אבל מה שיש זה מה שלא יהיה לנו גם בעוד 80 שנה.
זה בייל כמו שכבר ציינתי וראמזי. שני אלה יכולים לנצח אותך לבד.

ואם אתם רוצים עוד איזה שחקן שיכול לפרוץ בעתיד הלא רחוק אז טום לורנס. גם כן תוצרת מחלקת הנוער של יונייטד ואפילו ערך הופעת בכורה טובה מאוד במשחק הראשון של גיגס כמאמן בשנה שעברה.
הוא נמכר ללסטר ביום האחרון של החלון.

וכל זה כבר יותר ממה שיש לנו.

אני לא רואה אותנו פייבוריטים נגדם, מצטער.

k_700
k_700
12/10/2014 22:14:15
הגב ל  k_700

איך שכחתי גם ג'ואי אלן של ליברפול שממש בקרוב אמור לחזור מהפציעה שלו ויהיה זמין לפגרת הנבחרות הבאה.

דקסטר
דקסטר
12/10/2014 22:30:18
הגב ל  k_700

סבבה בגישה הזו ספרד אמורה לשחוט את סלובקיה, גרמניה את פולין, דנמרק את אלבניה, רוסיה את מולדובה, סרביה את ארמניה וכו.
נחש מה? שום דבר מזה לא קרה.
די להתבכיין.

ווילס לא נבחרת רעה אבל לא מעולה.
לכל היותר היא בינונית ועשתה תוצאות בינונית.
ניצחה בפוקס באנדורה וסיימה בתיקו מול בוסניה.

גם בוסניה לא עלית וגם לא ישראל, ולכן כולן יאבקו בכולן.

נבחרות זה משחק אחר מקבוצות ולראייה פורטוגל שבתור בודדים הם מצויינים אבל כנבחרת היא אחת המביכות ביחס לשחקנים.

k_700
k_700
12/10/2014 22:38:35

ישראל היא לא סלובקיה, לא פולין. לא ביכולת ולא באופי.

גילור ציין בתחילת הפוסט שלו שלא נצחנו מעולם(מאז עברנו לאירופה) נבחרת ברמה של דרג 1. כלומר אין לנו במה להאחז לפחות בעניין של האופי.

אנחנו לא נבחרת שמקשה.
אנחנו נבחרת שמתקשה ובדרך כלל מול כל סוג של יריבה למעט כל הלייכנשטיניות והלוקסמברגיות.

בוסניה יכולה להתברר כמוקש הכי גדול עבורנו כי בפעם הבאה שנפגוש אותה היא תהיה הרבה יותר לחוצה אל הקיר בטח אם לא תנצח גם את קפריסין.

בוסניה טובה מאתנו ב-2 דרגות.
אני מקבל חום רק מהמחשבה של מי ישמור את דזקו ואיבסביץ' ומי אמור ללחוץ את פיאניץ' ולמנוע ממנו לשגר כדורים ארוכים קדימה.

אני אהיה מופתע אם לא נובס כבר בנובמ' מולם.

הבלגים גם כן ישחטו אותנו.

נכון בכדורגל נבחרות יש המון פעמים הפתעות ושום דבר לא בטוח פרט לנבחרת ישראל, איתה אין הפתעות.

דקסטר
דקסטר
12/10/2014 22:42:18
הגב ל  k_700

ומה אמרת לפני המשחק מול פורטוגל בקמפיין הקודם?
מי ישמור את רונאלדו? את נאני?

בסוף הם הוציאו מאיתנו פעמיים תיקו.

עזוב זה לא עובד ככה.

אתה חושב במונחי כדורסל.
כדורגל זה משחק אחר לגמרי.

k_700
k_700
12/10/2014 22:45:46
הגב ל  דקסטר

מה אמרתי בקמפיין הקודם? שלא נעלה.
במה עזר לנו התיקו מול פורטוגל? בכלום.

פורטוגל ונאני כמדומני היו בסוף במונדיאל.
לפרוטוגל יש היסטוריה של החלקות מול נבחרות קטנות אבל כשהם צריכים את התוצאות הם משיגים אותן.

ותחסוך ממני את ההתנשאות שלך, אני רואה יותר מדי שנים כדורגל מקרוב כדי לקבל ממך הסברים איך וכיצד להתייחס למשחקי כדורגל.

כרגיל תפתחו ציפיות ותחשבו שישראל באמת ברמה של אחת מ-24 הטובות באירופה ואני אהיה פה גם בסוף הקמפיין להגיד- אמרתי לכם.

דקסטר
דקסטר
12/10/2014 23:24:42
הגב ל  k_700

אתה נותן לי את כל הסיבות להתנשא מעליך כי אתה לא מפגין כזה ידע בכדורגל.
אתה נכנס למאצ' אפים וזה נכון לכדורסל לא לכדורגל.

אתה אמרת איך נשמור על דזקו או בייל או כל שמוק אחר.

אני שאלתי אם לא אמרת אותו דבר על רונאלדו ופורטוגל?
מעניין לי את התחת שהם היו במונדיאל.
הם נבחרת יותר טובה ולכן עלו.

אגב, מעניין איך אלבניה ניצחו את פורטוגל במחזור הקודם הרי מי ישמור על רונאלדו ונאני?

ומי בסלובקיה היה אמור לשמור על כוכבי ספרד?
תזכיר לי איזה שחקני הגנה גדולים יש שם??

ואם בוסניה כזו גדולה למה היא הפסידה לקפריסין שאם היינו נותנים לה 4 חתיכות אף אחד לא היה פותח את הפה?

גם אני אמרתי שקמפיין קודם לא נעלה מה אתה חושב שפיצחנו את האטום?

טורניר מוקדמות לנבחרות הבינוניות וישראל ביניהן הוא עניין של גישה, לשחק את המשחק שאתה יודע ותפיסת מומנטום נכון.

פעם בכמה שנים זה מצליח ובשאר הפעמים מסיימים מקום 3-4.
לא כזה ביג דיל.

כמו שראינו הנבחרות האירופאיות קשות וזה נכון לכל הבתים.

אתה יכול לראות כמה משחקי כדורגל שתרצה אם אתה מתעקש לא להבין את המשחק זו לא בעיה שלי.

מתן גילור
12/10/2014 22:44:50

מול פורטוגל בקמפיין הקודם הצאנו פעמיים תיקו (כשהם משווים פה רק בתוספת הזמן) והיינו נבחרת פחות טובה מהנוכחית.
גם לשמור על הבית מול ווילס ולהוציא 2 נק' מבלגיה ובוסניה ביחד יכול להיות שווה מקום 3.
רונאלדו לא ניצח אותנו לבד, אז גם את בייל אפשר לעצור, כששאר שחקני ההתקפה שלנו לא נופלים משאר שחקני ההתקפה שלהם.

k_700
k_700
12/10/2014 22:48:02

נחיה ונראה גילור,

אתם יותר מדי עושים מנצחון על קפריסין שבשקלול לפני תחילת הקמפיין ידענו שצריך לנצח שם אם רוצים באמת לקרוא תיגר על מקום 3.

בוסניה הרבה יותר טובה מאתנו ואני שוב לא אופתע אם זו תהיה הנבחרת שהכי נתקשה נגדה בבית הזה.
ווילס גם כן טובה מאתנו בקמפיין הזה וכשהיא מקבלת את השחקנים הטובים שלה בחזרה(אל תשכחו שראמזי, ג'ואי אלן ובן דייוויס בכלל לא היו זמינים למשחקים האלה).

נחיה ונראה כמו שאומרים.

Etayle
Etayle
13/10/2014 8:29:08
הגב ל  k_700

עזוב הם מדברים כמו אוחנה וגינצבורג ביציע העיתונות…
פולין? שמעת על לבנדובסקי??( מן הסתם יש עוד טובים נראה לי פיצסק).
אנחנו נבחרת שהשחקן הכי טוב שלה הוא אשכרה ביבראס נאתכו ואתם עוד מתנשאים על ווילס?? בוסניה? שלכל אחת מהם יש שחקן ברמה עולמית 7דז'קו אחד החלוצים הטובים בפריימר ליג).
שטויות של פרשני שקל.
נחיה ונראה…

מתן גילור
מתן גילור
13/10/2014 10:04:14
הגב ל  Etayle

כולה טענו שיחסית לקמפיינים קודמים יש סיכוי גבוה יותר להגיע לפלייאוף. אתה מתאר זאת כאילו יש פה טענה שישראל כבר בגמר היורו.

k_700
k_700
13/10/2014 22:09:35

ישראל לא בין ה-33 הטובות באירופה ולכן גם בשיטה הנוכחית כדי לעלות באמת צריך הרבה הרבה מזל.

אגב בוסניה שהפכה למושמצת פה, פשוט לא יורדת מהשער של קורטואה.
אני מריח את השני של דזקו במשחק הזה ואלוהים רק יודע כמה הוא ישים לנו בעוד חודש בישראל. כל כך חזק, מגיע לכל כדור רוחב, מהיר, תנועה חכמה לשער.

המאבק שלנו מול ווילס ולשם שינוי לווילס יש פשוט נבחרת הרבה יותר מפוארת וטובה משלנו בעיקר כשיחזרו השחקנים הפצועים שלה(וגם בלעדיהם היא די מסתדרת בינתיים).

k_700
k_700
14/10/2015 0:38:00
הגב ל  k_700

מדהים כמה כבר באוקטובר לפני שנה זה היה כתוב על הקיר וברור כל כך.

קל מדי.

k_700
k_700
12/10/2014 22:51:13

אגב מה ווילס עשתה עד כה?? נצחה בקושי רב באנדורה(איםה שכבר חודש אנחנו שומעים בכל כלי תקשורת ישראלי שאי אפשר לשחק כדורגל) ותיקו בבית באצטדיון בקארדיף מול בוסניה.

אנחנו לא נצנחנו עדיין באנדורה וגם לא ארחנו את הבוסנים.
בואו נעבור קודם את אנדורה בחוץ כי אתם יודעים הקמפיין עוד עלול להגמר השבוע הזה אם אנחנו לא מנצחים שם.

מתן גילור
מתן גילור
13/10/2014 6:37:40
הגב ל  k_700

נכון, אם לא ננצח באנדורה כל הספקולציות לא שוות כלום.

יוסי
יוסי
13/10/2014 12:12:05

מה נסגר? למה מי זו בלגיה שכולם לא נותנים סיכוי לנקודה מולם?
מפריעה לי התבוסתנות המובנית הזו… להוציא נקודות במשחק לא אומר שאתה טוב יותר מהיריבה, אלא שהיית טוב ממנה (לא בהכרח) במשחק הספציפי. לדעתי בוסניה יותר מסוכנת לנו שכן היא באה במצב קשה יותר ולכן מוטיבציה, הקרבה וכו'

באופן כללי תמיד אני טוען שעדיף תיקו במשחקים בין הקבוצות אשר מולן אנו מתמודדים על העלייה – לחלק לשתי הקבוצות יחד שתי נקודות ולא שלוש (במקרה ואחת מהן מנצחת)

כפי שהוזכר קודם, בקדנציה ב' של גרנט (הכי טובה שהייתה מעולם), לא הפסדנו לאף קבוצה ובכל זאת לא עלינו!

יש לנו נבחרת לא רעה במונחים של סיכויי העפלה לטורניר הקרוב (או לפחות לפלייאוף), ניתן להוציא נקודות מכל הנבחרות… בהצלחה…

k_700
k_700
13/10/2014 22:11:49
הגב ל  יוסי

זה בדיוק העניין אתה צריך להוציא קצת יותר מנקודה מהקבוצות הבולטות.

נקודה מול בלגיה במשחק חלש מאוד של הבלגים אפשר לגרד, כמו שאתה והמון נבחרות קטנות גירדו תיקויים עם השנים מפורטוגל ונבחרות גדולות אחרות.

אבל אתה גם צריך להוציא תוצאות טובות במשחקים הישירים עם ווילס, כי איתם אתה תאבק על מקום 3.

ואני טוען שאנחנו אנדרדוג מובהק מול הוולשים.

בינתיים בואו נשרוד את ה20 הדק' האחרונות באנדורה כי אתם יודעים אם סופגים שיוויון אפשר לסגור את הקמפיין.

המשגיח
המשגיח
13/10/2014 12:48:45

אחלה פוסט מתן.

הניצחון בקפריסין היה מאוד קשה, ובאמת היינו קרובים לאבד 2 נק' למרות יכולת חלשה של קפריסין שנקלעה ליום לא טוב.

אני מקווה שכמו שדייגו קוסטה סוף סוף בא לידי ביטוי אתמול בספרד מול לוקסמבורג, זהבי יעשה זאת היום מול אנדורה. אני לא מת עליו אבל הוא כן ראוי לשחק בנבחרת, והגיע הזמן שיוכיח שלא מדובר פה במקרה של יניב קטן 2, בו שחקן שנראה בשיאו גדול על הליגה נעלם לגמרי בנבחרת.

המשגיח
המשגיח
13/10/2014 12:53:00
הגב ל  המשגיח

חוץ מזה, יש לי ולשני חברים מנוי למשחקים בחיפה.

מלבד העובדה שרצינו לראות בכל מקרה את בייל ואת איצטדיון אבי רן, אנחנו באמת נשמח להגיע למשחקים בידיעה שיש סיכוי ממשי להצליח.

בוסניה ובלגיה אמנם טובות יותר, אבל כמו שדקסטר ציין למעלה, בכל קמפיין יש הפתעות ונבחרת שתיים שמפתיעות ומעפילות לטורניר/פלייאוף. יהיה נחמד לגלות שהפעם זה תורנו.

k_700
k_700
13/10/2014 22:19:10
הגב ל  המשגיח

השאלה מה זה הפתעה?? ברגע שאתה טוב לאורך קמפיין שלם אז אין פה שום הפתעה, אתה פשוט טוב והרווחת ביושר את העלייה.

בוסניה למשל עלתה פעם ראשונה למונדיאל, אבל מישהו מופתע שהם עשו את זה דרך קמפיין מוקדמות שהתחיל ב2012??? תסתכלו על הסגל שלהם, גדל להם דור שחקנים טוב מאוד, בעיקר בחלק ההתקפי ואחרי קמפיין מוקדמות כמעט מושלם הם עלו ובצדק.

כולם מגדירים את זה כהפתעה גמורה אבל בוסניה היא נבחרת שצריכה להיות מסומנת כנבחרת חזקה באירופה שצריכה לעלות לטורנירים.

ישראל?? מתי הפגנו אופי?? הניצחון הכי גדול שלנו הוא בפארק דה פראנס במשחק שבכלל לא היה חשוב לנו אי שם בתחילת שנות ה90 וזה אומר הכל.

תוסיפו לזה גם היעדר כשרון מובהק(כמובן שפה מנפחים כל טל בן חיים וזהבי לרמות של לא יודע מה). אבל תסתכלו בצורה ריאלית על הסגל, איזה שחקן משמעותי יש פה שמשחק כדורגל אירופאי בכיר?? יש פה חצי תשובה- נאתכו והוא משחק ברוסיה.

כמו שאמרתי אנחנו על התפר שבין מקום 33 ל34 באירופה כפי שאני רואה את זה ולכן צריכים להיות הוגנים ולהבין שהסיכויים לעלות הם נמוכים מאוד ממילא.

יניב
יניב
13/10/2014 13:36:48
הגב ל  המשגיח

תזכיר לי באיזה שלב בדיוק בקריירה שלו יניב קטן היה גדול על הליגה שלנו? כי אני לא זוכר שום עונה שהוא היה בכלל השחקן הטוב בליגה

מתן גילור
13/10/2014 13:41:19
הגב ל  יניב

פעמיים שחקן העונה. בעונה 2004/2005 ובעונת 2008/2009.

מתן גילור
13/10/2014 21:38:26

כרגע מחצית ובוסניה מובילה על בלגיה, אז התאוריה שלי בדרך לפח.

מתן גילור
13/10/2014 22:43:23

בוסניה עם 2 מ-9. אפילו תיקו בחיפה בנובמבר יכניס אותם ללחץ מאד רציני. כן, הם הרבה יותר טובים, אבל לקמפיינים כאלה יש דינמיקה וגם אם אתה טוב מאד קשה מנטלית לחזור אחרי 3 מ-12. הם צריכים לבוא לנצח פה וזה לטובתנו.

k_700
k_700
13/10/2014 22:52:23

הבוסנים יבואו לפה עצבניים וינצחו. למה? כי אם לא הם באמת מסתבכים ולא רק מבחינת מקום 1.

ראיתי חלקים גדולים מהמשחק שלהם מול בלגיה.

במחצית השנייה הם ישבו על השער של קורטואה והגיעו להמון מצבים.

דזקו בלתי עציר.

עכשיו מתחיל המאני טיים מבחינתנו.
בכל קמפיין אנחנו אוהבים להתנפח אחרי 2 נצחונות על 2 הקבוצות שגם ככה אמורות לסיים אחרינו.
עכשיו נראה לאן לוקחים את הביטחון הזה כשמונח הכסף על השולחן.