סיקור 5 משחקי מוצ"ש/ jefffoster10

סיקור 5 משחקי מוצ"ש/ jefffoster10

סיקור 5 משחקי מוצ"ש/ jefffoster10
הדיאטה עובדת

קליבלנד קאבלירס (5:9) – ממפיס גריזליס (10:4) 100:108

זה היה צמוד מהצפוי, למרות ואולי בגלל שמוראנט נפצע אחרי 6 דקות ברבע הראשון ולא חזר לשחק יותר. לרבע האחרון דווקא הגריזליס עלו ביתרון של 8, אבל הקאבס לחצו על דוושת הגז ברבע האחרון, מריל ומובלי קירבו את קליבלנד למרחק פוזשן אחד ומיטשל השלים את המהפך בשלשה, 6:34 לסיום. מיטשל המשיך לכתוש את הגריזליס, שלא הצליחו לעשות שום דבר בהתקפה, כשאת הרבע האחרון הקאבס מנצחים 32:16 ומנצחים את המשחק.

מיטשל הוביל כרגיל את הקאבס עם 30 והתעלות בקלאץ', מובלי החליט להשיב לי כגמולי על שקראתי לו אנמי בפריוויו עם 22 נק', 13 ריב' ו-4 חס', אלן סיים עם 16 ומריל תרם 13. אצל הגריזליס JJJ הוביל על 26 באחוזים לא משהו (6-23 מהשדה), אידי שב ערך בכורה לעונה עם 13 ו-7 ריב', 12 היו לאלדמה וקווארד הרוקי סיים עם 10.

שארלוט הורנטס (9:4) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1:13) 109:96

למחצית האלופה ירדה ביתרון מינימלי, 55:52, אולם ברבע השלישי היא עשתה קווץ' הגנתי, החזיקה את הצרעות על 18 נק' בלבד כששג"א וצ'ט מטווחים מכל פינה, בדרך ליתרון 17 לפני הרבע האחרון שהיה לפרוטוקול בלבד. הת'אנדר פשוט מייאשים אותך ומוציאים לך את החשק לשחק נגדם.

שג"א הוביל את המנצחת עם 33 יעילות כהרגלו (13-19 מהשדה) ו-7 אס', צ'ט הוסיף 25 עם 8 ריב', מיטשל קם מהספסל ל-14 נק', הארטנשטיין עם דאבל 12 וקייסון וואלאס תרם 10 עם 3 חט'. הת'אנדר אגב עמדו 10 פעמים בלבד על הקו, וקלעו 8 מתוכן. בצד הצרעות של הדברים, ברידג'ס "הוביל" עם 15, קלאקברנר, סקסטון ודיאבטה סיימו עם 13 כ"א כשקלאקברנר תורם 7 ריב' ודיאבטה 11 ריב', וטרה מאן סיים עם 10.

שיי גילג'ס דאנקן

אינדיאנה פייסרס (12:1) – טורונטו ראפטורס (5:8) 129:111

עוד משחק, עוד תבוסה של סגנית האלופה. האורחת מקנדה ניצחה כל רבע, כייפה מול "הגנת" הפייסרס עם 55% מהשדה למרות 23% בלבד מהשלוש והציגה לראווה שבעה שחקנים בדאבל פיגרס – פולטל ובארט היו בראש עם 22 לראש כשפולטל מוסיף 9 ריב', 19 היו לאינגרם עם 3 חטיפות בהחייאת קריירה מרשימה שהוא חווה מפתיחת העונה, סקוטי בארנס תרם 14 עם 11 ריב' ו-6 אס', קוויקלי וממוקשווילי הוסיפו 12 כ"א כשקוויקלי מוסיף 7 אס' והרוקי מארי בוילס תרם 10. אצל הפייסרס שמאבדים את זה לחלוטין רק סיאקם עם 30 ונמבהארד עם 22 ראויים לציון וקלעו בדאבל פיגרס.

מילווקי באקס (6:8) – לוס אנג'לס לייקרס (4:10) 119:95

הלייקרס הפתיעו ופתחו בחמישייה עם ברוני, ואולי זה מה שהם היו צריכים כדי לנצח את הרבע הראשון 30:18, להכניס את הבאקס להלם שממנו הם לא התאוששו גם ברבע השני שנגמר ביתרון 31 ללייקרס במחצית, בדרך למחצית שנייה של גארבג' טיים ארוך. זה לא הספיק אגב לברוני כדי לעלות על לוח הנקודות. מי שכן עלה על לוח הנקודות היה אחד לוקה דונצ'יץ', עם 41 נק' (18-20 מהקו), 9 ריב' ו-6 אס', אוסטין ריבס היה כינור שני מצוין עם 25 ו-8 אס' (6-9 משלוש) ואייטון השלים טריו עם דאבל דאבל יעיל של 20 ו-10. ג'קסון הייס הפציע עם 10 מהספסל. אצל הבאקס, שלא הופיעו למחצית הראשונה (סיימו עם 34 נק' בלבד), רק יאניס בא לעבוד עם 32 ו-10 ריב', גרין תרם 15 עם 5 שלשות, טרנט נתן 13 מהספסל ורולינס קלע 10. קוזמה? 20 דק', 1 נק', 0-6 מהשדה. טרנר? 30 דק', 3 נק', 1-4 מהשדה, 8 ריב'.

מינסוטה טימברוולבס (5:8) – דנבר נאגטס (2:10) 123:112

שלושת הרבעים הראשונים הלכו צמוד צמוד ובסיומם הנאגטס הובילו בנקודה בלבד, אבל אז יוקיץ' החליט שנמאס לו, קלע 13 ברבע האחרון והוביל את הנאגטס לניצחון נאה שהושג על יריבה עיקשת. מוצרט הוסיף עוד ט"ד לאוסף עם 27 נק', 12 ריב' ו-10 אס', ומאחוריו הטריו של מארי-גורדון-הארדווי הוסיפו 23 כ"א, כשמארי מוסיף 11 אס' וגורדון 10 ריב', פייטון ווטסון תרם 12 מהחמישייה והשלים חמישייה שקלעה 107 נק' מתוך 123 סה"כ של הנאגטס. את הזאבים הובילו אנט ורנדל עם 26 כ"א, והוסיפו 13 אס' ו-14 ריב. ריד סיים עם 19, מקדניאלס עם 15 ודיוינצ'נזו החביב סיים עם 11. רודי גובר, למקרה שתהיתם שוטט 18 דק' על הפרקט ותרם 4 נק' לצד 6 ריב'.

יוקיץ', אילוסטרציה

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
60 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההשפעה של ברוני עצומה רק מעצם הנוכחות במגרש הוא שיחרר את לוקה,ריבס ואייטון היום לסלים קלים לא סתם הם חגגו, גמר את המשחק ברבע הראשון. אם רדיק לא היה עושה איתו פאסיב אגרסיב והיה נותן לו 35 דק היה מסיים את המשחק ב50 הפרש וצפונה.
ברוני זה שחקן שמביא נצחונות, משחק למען הקבוצה ומשפר את כולם סביבו, נותן לכולם לזרוח לא מעניין אותו הסטט האישי בכלל, זרק רק 2 זריקות במשחק אתם קולטים?

נערך לאחרונה 2 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
16/11/2025 9:20:48

אין מצב שאתה לא מסתלבט 🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
16/11/2025 10:07:32

הוא מתכוון ברצינות
הכי רציני שיש בסטלבט

puma1234
16/11/2025 10:25:08

בלי ברוני הם קבוצת לוטרי במקרה הטוב

דוקטור רזי הופמן
16/11/2025 11:09:49
הגב ל  puma1234

נתי, אל תתחיל אתי על התחלת השבוע
🙂
מה אתה אומר? מתי המזרחית הכי חזקה השבוע?
שלישי, רביעי או חמישי?
לא פחות חשוב זה מתי הרכיב הדרום מזרח מזרחית יהיה הכי בולט כי לא הייתי בחוף השקט כבר שמונה חודשים וחצי ומגרד לי לגרד שם את המזח הצף!!!

ירון, החלום
ירון, החלום
17/11/2025 0:44:49

בס"ד
שמעון, איך לא בחרת בברוני לחמישיה נגד המאדים?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/11/2025 8:20:17

רב תודות ג'ףפוסטר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדמה לי שאפשר לקבוע שאחרי 2000 שנות גלות הפייסרס סופסוף מטנקקים. זה מוזר וחריג אבל בהחלט יתכן שזה חיובי – מקורותי מדווחים שיש שלושה סופרסטארים בפוטנציה בדראפט הקרוב, ואם אחד מהם יגיע לפייסרס זה יכול להיות מה שסופסוף יעביר אותם מאפס לאחד בטור האליפויות.
.
בכל מקרה, כשפולטל בכושר כזה לקבוצה השניה אין שום סיכוי.
.
הבאקס לקחו יום חופש ושכחו לספר במשרד.
.
מצפיה בחמש דקות האחרונות של המשחק בין דנבר למיניסוטה עולה בבירור שמספר 15 בלבן הוא שחקן מצוין.
.
תודה רבה פוסטר, אחלה סיקור.

קפיץ
16/11/2025 8:35:18

רק ש SGD לא יגנוב למוצארט שוב את MVP.

Guy
Guy
16/11/2025 12:44:39
הגב ל  קפיץ

לא רק שלא גנבו למוצארט MVP הוא בעברו גנב אחד, אבל יותר קל לאהוב את מוצרט בכל מחיר כמובן.

קפיץ
16/11/2025 8:31:31

שיי גילגיס דאנקן חזקקקק . SGD

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
16/11/2025 8:44:16

נראה שהיה ערב נחמד סהכ, הבאקס נתקלו ביריבה אמיתית והסגל מסביב ליאניס ניגף מול אימת ברוני
חוץ מזה, הכל הסתדר כצפוי
תודה על הסיקור פוסטר, חבל שהקבוצה שלך נראית כמו הצרות שלי (שזה בפני עצמו מעיד על מצבי)

Berch
16/11/2025 9:22:48

תודה על הסיקור המצויין
ברוני זה הוויליס ריד של לוס אנג'לס
🤣

אשך טמיר המקורי
16/11/2025 9:34:32

יאללה יאניס לספרס, פוקס+קלדון+ בחירות לבאקס

captain beefheart
captain beefheart
16/11/2025 9:36:01

אוקייסי בנו מבצר שלא היה בליגה שנים. הביטוי "עומק ספסל" קטן פה כשיש להם לפחות 10 שחקנים באיכות רוטציה, בהם ניצנים צעירים שכבר מלבלבים (מיצ'ל מה שמו הפרטי). רק מה? אין הרבה שמחה בלצפות בשג"א (מה שעשיתי הלילה). הכנר הראשי מדייק בכל התווים, אבל ממש לא הגענו להופעה של אייזק סטרן או רובי שטיינהרט. תנו לי 15 דקות ממה שנותן ה-15 מההרים כל ערב, עדיף. יהיו שם 2-3 מסירות אמן ועוד כמה מהלכים שעושים הלם בראש וטוב על הלב. בזמן הזה שיי תופר את החבילה (המנצחת!) שלו אבל די – לא מבזבז יותר לילות על הקבוצה הזו.
המשך בקצב והפורמה האלה מבטיחים ריפיט לת'אנדר. קייס קלוז.
אבל המשך בקצב והפורמה האלה בדנבר מבטיחים איתגור שיכול גם להפוך את הסוף-הכתוב-מראש. ואם יקרה – במפגש טיטאנים שכמעט בוודאות יתרחש בסדרת הגמר במערב.
כרגע יש בליגה שתי קבוצות: אוקייסי ודנבר, וכל השאר.
(אגב, מה נשמע במזפח? עדיין הליצנים מדטרויט מוליכים שם את הטבלה?)

עגל
16/11/2025 13:24:32

+1
שרגא זה יציר של AI.
או אם רצה, סוג של טויוטה, שנוסעת ונוסעת.
לצפות באוק'? כן, אבל דווקא בגלל ההגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

להשוות את שרגא לדאנקן זה לא קשור לענף. שגא אמן בסקילס ומשחק כשורסל תענוג לעין. טימי היה שעמום טוטאלי היית נרדם לשנת חורף רק מלצפות בו.
לא יודע איך אפשר להשוות ביניהם בכלל. לטימי לא היה רבע מהסקילס של שגא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  jefffoster10

לא דומה בכלל שגא שולט ב2 הידיים וגם חודר ושגא ראית איזה סקילס הוא צריך כדי להגיע למידריינג שלו?
טימי אפילו בין הרגליים לא היה מעביר.

שגא מזכיר את קובי בלי הדאנקים

עגל
16/11/2025 15:33:43
הגב ל  jefffoster10

+1 פוסטר.
לא לחינם טימי נקרא הביג פונדמנטל.
אל תשכח שיור" איגוד רפי ההבנה הוא האוהד הכי גדול של קובי 🙂

נ.ב. אני לא השוויתי את שרגא לטימי, יש לו עוד דרך ארוכה להגיע אליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

אמת אני אוהד אייברסון וקובי

My2cents
My2cents
16/11/2025 15:51:47

אתה רץ לתפקיד יו"ר איגוד רפי ההבנה היקומי? אתה לוקח קל.
אני חושב שזאת השטות הכי גדולה שקראתי אותך כותב, וקראתי הרבה
אני מקווה שאתה לא מנחיל את האג'נדות המגוכחות שלך לילד כי דווקא נראה שיש שם פוטנציאל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  My2cents

מה לא נכון במה שאמרתי? טימי היה השחקן הכי משעמם בהיסטוריה לצפייה (מהכוכבים) כדור שינה אחד גדול.
לא טענתי שלא היה טוב, היה מעולה אבל כדור שינה, זה לא שחקן שיגרום למישהו להתלהב או לקום בלילה, אם קמים ישר חוזרים לישון😉
אני אוהב כדורסל מלהיב קובי אייברסון שגא ראס מיצל וכאלה פחות בעניינים של ביג פנדומנטלס 🤣🤣 (יסלח לי גם האווטאר שלך)
הילד צופה רק בגארדים הוא לא יהיה 2.10 אל תדאג 😉

yaniv
16/11/2025 16:48:15

מה שלא נכון במה שכתבת ששגא פשוט לא באזור של אלה שכתבת מבחינת משחק מלהיב.כאילו איך אתה לא רואה את הדמיון המפחיד בינו לבין דאנקן.שגא שחקן ענק ואתה יודע מה למרות שלא מסכים איתך כל כך יש מצב שאתה צודק והוא יהיה השחקן הכי גדול בדור הזה אבל הבן אדם האמאמא של השעמום אותם תנועות אותו מיידרנג אותם מסירות וכמו שאמרו מעלי אותו מבט אטום כל הזמן.
כאילו איך אתה יכול להשוות את ראס למשל לשגא .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

בסדר מבט אטום הם דומים כל השאר אין קשר. שגא לא מתעסק בשטויות.
ראס אמונציונלי יותר
לא יודע אותי שגא מלהיב אני רואה מאסטר בתנועות כדורסל והחזיר את המידריינג לאופנה

נערך לאחרונה 2 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
16/11/2025 9:43:21

תודה רבה
לטורונטו יש הרבה כישרון בינוני
מעניין לאן זה ייקח אותם

דוקטור רזי הופמן
16/11/2025 10:06:38

שבוע טוב ג'פוסטי
אכן טריפל נוסף בדרך לאוסקר הנכסף.
ראס מתחיל להזיע…

puma1234
16/11/2025 10:17:18

אפשר לומר כי יוקיץ עלה על הסוס ?

עידו גילרי
16/11/2025 10:47:16

לטובת הקורא רפה ההבנה.
ככה נראה שחקן שמשיג טריפל דאבל כי הוא מנסה לנצח את המשחק וזה בא על הדרך:
https://youtu.be/ubF6U0W3Vg0?t=134
ככה נראה שחקן שעושה טריפל דאבל כי הוא פשוט חייב להשיג טריפל דאבל:
https://www.youtube.com/watch?v=aVh17_KfRFA

נערך לאחרונה 2 ימים לפני על ידי עידו גילרי
שי אבן צור
16/11/2025 11:17:56

אני לא מאמין שאתה משחית את זמנך בלהוכיח את המובן מאליו לטרול כל הטרולים

עידו גילרי
16/11/2025 11:23:51

זה בגלל הקיפוד אתמול.

עידו גילרי
16/11/2025 11:24:07

וגם כי זה היה מצחיק עם ראס…

שי אבן צור
16/11/2025 16:56:23

אשכרה קפץ על האיירבול🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה ההבדל? שניהם לא ידעו כמה יש להם וחא הסתכלו על הלוח

הקיפוד
הקיפוד
16/11/2025 19:37:22

להראות שני מהלכים ובטח שלהשוות מול ראס לא ההוכחה המושלמת, יוקיץ במשך שנים גרם לזה שהקבוצה משחקת סביבו בצורה הליוצנטרית במקום לתת לשחקנים להשתפר, מארי איבד את הביטחון שלו מאז הפציעות, פורטר נהפך להיות נכס שלילי, ספסל שלא מוצא את עצמו. זאת הסיבה העיקרית שדנבר כושלת בשנים האחרונות, אם יוקיץ לא היה מחפש כל כך הרבה TD אולי הוא היה מגיע לפלייאופים האחרונים בלי מסכת חמצן.

עידו גילרי
16/11/2025 19:42:09
הגב ל  הקיפוד

טוב זה ברמת ההזיה…

הקיפוד
הקיפוד
16/11/2025 19:56:32

העונה הראשונה של יוקיץ בחמישייה הראשונה היתה בעונה 18-19 (מקום 4 בMVP) והעונה הראשונה בפלייאוף שלו, ועד שנה שעברה יש 7 עונות ההישגים שלו הם זכייה, גמר מערב (מארי היה האיש שסחף אותם לשם), 4 חצי גמר מערב, ועונה אחת סיבוב 1. בכל העונות הנ"ל הוא היה בטופ 9, ולמעט אחת (2019-20 ) אז אפילו בטופ 4, כן היו פציעות כן הספסל לא תפקד וכן היו מלא תירוצים, שאם לחלק מהשחקנים היו אותם נסיבות היו אומרים עליהם שהם לוזרים. הוא סופר פקטור בהתקפה אבל הוא בהחלט יודע להרים לעצמו מספרים כן גם על חשבון אחרים גם אם מציגים את זה כיעיל, כי יעילות נמדדת ברמה הקבוצתית והוא לא מצליח להרים את הקבוצה הזאת כשחקן הטוב בליגה כבר שנה שישית ובטופ כבר שנה שמינית, מקווה בשבילו שהם יזכו באליפות אני מתחלת השנה פחות אופטימי. נ.ב. בשלושת האחרונות (לא כולל השנה הנוכחית) הוא לקח כמחצית מכלל הTD שיש לו

הקיפוד
הקיפוד
16/11/2025 19:57:52
הגב ל  הקיפוד

זה שאתה לא מקבל את זה לא אומר שזה לא נכון הוא שחקן סופר יעיל אבל זה על חשבון אחרים, כל הגדולים בהיסטוריה היו כאלה בדיוק והוא כמוהם מנפח מספרים וזאת לא בושה

עידו גילרי
16/11/2025 20:16:16
הגב ל  הקיפוד

איך איך זה על חשבונם….?

הקיפוד
הקיפוד
16/11/2025 22:04:48

בסופו של דבר כדורסל זה משחק קבוצתי ושחקני NBA הם לא שחקני NBA2K הם צריכים לשחק ולהתפתח ולטעות, הזמן הזה הוא צריך להיות בעונה הסדירה לדוגמה, אם אני יודע שיוקיץ יכול להיות יוקיץ 75% מהזמן בפלייאוף ואחרת הוא מתעייף אני צריך להבין מה אני עושה ב25% האחרים אבל אני אעדיף בחיים לא לשחוק אותו ולכן אני צריך לתת לאחרים יותר לעשות מהלכים מאשר לתת ליוקיץ לעשות הכל. האחריות היא של המאמן אבל הוא לדעת רבים המאמן בפועל וגם אם לא יש לו אחריות לראות שמשהו לא עובד ולנסות לשנות את זה אם כל שנה לפלייאוף מגיע יוקיץ ושחקן X אז ישנה בעיה שורשית גם אצל יוקיץ. מדובר בקבוצה שמורכבת מלפחות שני בורדר ליין אולסטאר ואולי בעבר היו אף יותר. אבל בשום שנה הם אפילו לא בדיון, איך שחקן שבמשך קרוב ל5 שנים הוא בטופ 5 גארדים בפלייאוף לא נבחר ולו פעם אחת לאולסטאר. כנראה ישנה בעיה אחת לפחות בעונה הסדירה. אני טוען שזאת אחת מהן (לא המשמעותית אבל אחת מהן)

עידו גילרי
16/11/2025 22:07:09
הגב ל  הקיפוד

מארי הוא מארי בגלל עצמו לא בגלל יוקיץ'.
אם הוא היה עושה את הקפיצה הם היו דיינסטי.

עידו גילרי
16/11/2025 22:03:13
הגב ל  הקיפוד

קיפודנו רק תגיד לי מי כן הצליח להרים את הקבוצה שלו יותר על אותו טווח זמן.

הקיפוד
הקיפוד
17/11/2025 7:08:43

מבחינת הישגים של זכייה וגמר אזורי, יש את יאניס, קרי ולברון בטיים ליין שציינתי, הם משמעותית פחות היו יותר טובים ממנו (לפחות שני המבוגרים, יאניס היה פחות טוב אבל לא בצורה משמעותית.
הקריירה של יאניס נחשבת פספוס ולדעתי בנו לו סגל פחות טוב ובעיקר פחות מתאים מאשר יוקיץ אבל אצל יוקיץ זה בחיים לא נחשב פספוס, אצל יוקיץ הרצפה עקומה ולא כמו אצל יאניס שיש לו אשמה.
נ.ב. אותה ביקורת יש לי על יאניס שכל שנה מגיע לפלייאוף גמור או פצוע.
בסופו של דבר יוקיץ כבר שנתיים מסיים פלייאוף עם מסכת חמצן, ו3 פעמים ב4 שנים.

אשך טמיר המקורי
16/11/2025 19:57:29
הגב ל  הקיפוד

אתה ציני נכון?

הקיפוד
הקיפוד
16/11/2025 20:02:53

לא, אתם חושבים שאני אומר שהוא ראסל אבל זה ממש לא מה שאני מתכוון בדיוק כמו שאתה מדבר על לוקה והליוצנטרית שלו ככה גם יוקיץ

עידו גילרי
16/11/2025 20:16:47
הגב ל  הקיפוד

מה הקשר? הוא מחזיק את הכדור כל ההתקפה?

אור
אור
16/11/2025 22:31:31
הגב ל  הקיפוד

זה אתה שקראת לו אוברייטד ואז נעלמת נכון?

מנחם לס
16/11/2025 15:01:01

ברוני בחמישיית הלייקרס? נשמע הזוי, אבל לך תדע. תודה על הסקירה המעולה

מנחם לס
16/11/2025 15:02:26

תודה לג'פוסטר על מילוי המקום

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/11/2025 15:19:30

לפי הנקודות הרשומות בחמישייה של דצמבר קלעה 108 נקודות: 27+23=50, 23+12=35, 50+35+23=108.
או באופן אחר: 23×3=69, 27+12=39, 69+39=108.
או באופן אחר: 27+23=50, 23×2=46, 50+46+12=108.
אז איך, למען השם, הגעת ל-107?!?!?!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לטעמי ההפרש בין 107 לבין 108, (1, ופחות מ-1%), אינו גדול מספיק על מנת להצדיק את התדהמה בעניין.

עידו גילרי
16/11/2025 18:46:36

מה גם שהוא זהה להפרש בין החודש שבו אנחנו נמצאים לדצמבר שלא ברור איך למען השם הגעת אליו??!??!?!!?

Yinon Yavor
16/11/2025 18:45:43

תודה.
דני נשאר היחיד בליגה שניצח את אוק…
שאלה להיסטוריונים: האם אי פעם היתה נפילה כזו של קבוצה שהגיעה לגמר, כמו אינדיאנה השנה?

עידו גילרי
16/11/2025 19:03:54
הגב ל  Yinon Yavor

חחח, כבר שכחת מה קרה לווריורס אחרי טורונטו? די דומה מבחינת הסיטואציה גם

עמיחי קטן
16/11/2025 19:30:03

זה אומר שג'ףפוסטר יכול לבנות על 2028?

עידו גילרי
16/11/2025 19:31:54

אחרי שהוא יחליט מי זה ג'ורדן פול שלו…

דוקטור רזי הופמן
17/11/2025 0:03:40

הארדן הולך על עבירות כי הוא נשמר חזק

דוקטור רזי הופמן
17/11/2025 0:06:20

פריצארד לוהט
זה היום לשבור את השיאים האישיים

דוקטור רזי הופמן
17/11/2025 0:10:04

הבעייה הגדולה של הסלטיקס היום זה השיפוט החד צדדי… ובזוקה גו צריך להוריד את האוזר מייד כי הואנזק

ירון, החלום
ירון, החלום
17/11/2025 0:43:59

בס"ד
תודה רבה