סיקור תריסר משחקי רביעי / עמיחי קטן

סיקור תריסר משחקי רביעי / עמיחי קטן

12 משחקים היו לנו הלילה, כולל שניים שהסתיימו בתוצאה זהה לחלוטין (נסו למצוא אותם…), אבל בניגוד ללילה הדרמטי שלשום, הפעם רק 3 משחקים הסתיימו בהפרש חד-ספרתי, ואף אחד מהם לא היה צמוד או דרמטי עד לשניות הסיום. מה שכן היה לנו זה 3 משחקים שהסתיימו בהפרש של 30 ומעלה, שיאי קליעה עונתיים של יוקיץ' וסטף, שני טריפל-דאבלים, ושניהם של שחקנים מאותה קבוצה, דני אבדיה במשחק קצת מוזר, אבל הראשון העונה בו הוא קולע 30+ והבלייזרס מנצחים, ועוד לא מעט דברים אחרים.

שארלוט הורנטס (4- 7) – מילווקי באקס (7- 5) 111- 100:

יאניס לא שיחק הלילה, ובלעדיו מילווקי התקשו בהתקפה ומצאו את עצמם בפיגור לאורך כל המשחק, שהגיע ל-19 באמצע הרבע השלישי לאחר שההורנטס הצליחו לייצר מומנטום. הבאקס אמנם צמצמו ל-9 לקראת סוף הרבע, אבל בריחה נוספת של שארלוט ברבע האחרון קבעה יתרון שיא של 22, והרכב המחליפים של הבאקס רק צמצם קצת את הפער בדקות האחרונות עם כמה שלשות.

ברידג'ס הוביל את שארלוט עם 20, 6 ו-6, קאלקברנר קלע 17 ב-8/8 מהשדה ו-1/1 מהקו, יחד עם 9 קרשים ו-3 בלוקים, סקסטון קלע 16 עם 8 אסיסטים, קנופל קלע 16, מאן קלע 13 וקונאטון קלע 11.

אצל מילווקי, רולינס קלע 25 עם 6 אסיסטים, טרנר קלע 21 עם 2 חטיפות וחסימות, פורטיס רשם 14 ו-8 ופיט נאנס קלע 10 בגארבג' טיים.

דטרויט פיסטונס (10- 2) – שיקגו בולס (6- 5) 124- 113:

דטרויט עלו למשחק בלי קייד ודורן, בנוסף לתומפסון, האריס וסטיוארט שהחמיצו גם את המשחק הקודם, ואילו שיקגו עלו בלי גידי. כל זה הוביל לרבע ראשון שבו דאנקן רובינסון תפר 4 שלשות והעלה את הפיסטונס ליתרון דו-ספרתי, עליו הם שמרו עד ששיקגו פתחו את הרבע האחרון עם ריצת 16- 2 שהורידה את ההפרש לנקודה בלבד. הפעם היה זה תורו של פול ריד לככב עבור דטרויט עם 11 נקודות ברבע, רובינסון תפר שתי שלשות חשובות, וגם ג'נקינס ולאברט תרמו להחזרת היתרון הדו-ספרתי בדרך לניצחון שמיני ברציפות, ומנגד הבולס עם הפסד רביעי רצוף.

פול ריד הוביל את דטרויט עם 28 נקודות, 13 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות ב-11/13 מהשדה, 2/2 לשלוש ו-4/4 מהקו, רובינסון קלע 23 ב-7/10 לשלוש, ג'נקינס קלע 18 עם 12 אסיסטים ולאברט קלע 17 עם 5 אסיסטים ו-2 חסימות.

אצל שיקגו, בוזייליס רשם 21 ו-14 עם 2 חסימות, הרטר קלע 20, אוקורו קלע 15 עם 3 חסימות, דוסומנו קלע 12, ג'ונס קלע 11 עם 5 אסיסטים ו-3 חטיפות וגם ג'בון קרטר קלע 11.

ניו-יורק ניקס (7- 4) – אורלנדו מג'יק (6- 6) 107- 124:

המחצית הראשונה הייתה מופע הגנתי של אורלנדו שעצרו את הניקס על 42 נקודות ב-13/39 מהשדה, 4/19 לשלוש ו-6 אסיסטים על 9 איבודים, וזה עוד בזמן שברונסון קלע 16 וניסה להציל את המולדת. באנקרו נפצע במחצית הראשונה ולא חזר לשחק, אבל זה לא הפריע לואגנר וביין להוביל את המג'יק לניצחון נוסף, הפעם בלי הדרמות של המשחק נגד פורטלנד, והם כופים על הניקס הפסד בית ראשון ומראים למה דובר עליהם כמועמדים להגיע רחוק העונה אם הכל יתחבר.

ואגנר הוביל את אורלנדו עם 28 ו-9, ביין קלע 22 עם 8 אסיסטים, בלאק קלע 17, סאגס קלע 14, קרטר רשם 13 ו-8 וביטדזה קלע 10.

אצל הניקס, ברונסון קלע 31 עם 6 אסיסטים, והיה היחיד עם יותר מ-6 בחצי הראשון. חוץ ממנו, טאונס סיים עם 15 ו-12, שאמט קלע 11 והארט קלע 10.

בוסטון סלטיקס (6- 7) – ממפיס גריזליס (4- 9) 131- 95:

בפריוויו כתבתי שבוסטון זורקים הרבה שלשות ולא ממש מצדיקים את זה, אבל הלילה הם כן הצדיקו את זה עם המשחק הראשון העונה בו הם הגיעו ל-40% לשלוש. כל זה הוביל לכך שהסלטיקס קלעו 30 או יותר בכל אחד מהרבעים, בזמן שממפיס עלו בלי מוראנט ונתקעו עם 2 בטור העשרות בכל אחד מהרבעים, וכמו שניתן להבין, זה יוצר פער מצטבר שהולך וגדל. ממפיס ניסו לעמוד בקצב וזרקו 43 שלשות לעומת ה-51 של בוסטון, אבל קלעו רק 10 לעומת 21 של הסלטיקס, וזה משקף את רוב הפער במשחק, למרות שאפילו בצבע בוסטון קלעו 42 לעומת 38 של ממפיס.

פריצ'רד הוביל את בוסטון עם 24 נקודות ו-9 אסיסטים, וויט קלע 20, בראון רשם 19, 6 ו-6, גרזה רשם 14 ו-7 וקייטה רשם 13 ו-8 ב-6/6 מהשדה ו-1/1 מהקו.

אצל ממפיס, ג'קסון קלע 18, אלדמה קלע 14, וינס וויליאמס וקווארד קלעו 12 כל אחד ולנדייל קלע 11.

מיאמי היט (7- 5) – קליבלנד קאבלירס (8- 4) 116- 130:

מיאמי נשארו עם אותו סגל שניצח את קליבלנד שלשום והקאבס היו בלי גארלנד, מיטשל ומובלי, אבל אולי דווקא זה הביא את הקאבס למשחק עם הרבה מאבק על כדורים שהוביל ליתרון 15- 9 בריבאונד התקפה ו-21- 12 באיבודים של היריבה, מה שהוביל לכך שקליבלנד היו עם 10 זריקות מהשדה ו-18 זריקות עונשין יותר ממיאמי. במשך 3 רבעים דווקא ההיט היו אלה ששלטו ואיימו לברוח כשעלו ליתרון 14 ברבע השלישי, אבל קליבלנד סגרו את הפער עד סוף הרבע השלישי, מיאמי קלעו רק 19 ברבע האחרון מול 12 של ג'ארט אלן לבדו וטומלין (שם פרטי Nae'Qwan) לקח 3 ריבאונדים בהתקפה ברבע ועזר לקאבס להשיג עוד הזדמנויות, ופתאום הם אלה שמובילים ביתרון דו-ספרתי ומכריעים את המשחק.

אלן הוביל את קליבלנד עם 30 ו-10, האנטר קלע 21, קרייג פורטר קלע 19 עם 9 אסיסטים, 4 חטיפות ו-3 חסימות, לונזו בול קלע 15 עם 8 אסיסטים וטייריס פרוקטור קלע 12 ב-4/15 מהשדה.

אצל מיאמי, פאוול קלע 27 עם 5 אסיסטים, וויגינס רשם 17, 9 ו-6 עם 2 חסימות, מיטשל קלע 16, וויר רשם 15 ו-13, פונטקיו קלע 13 והאקז קלע 11 ב-4/15 מהשדה.

יוסטון רוקטס (7- 3) – וושינגטון וויזארדס (1- 11) 135- 112:

מחצית אחת ששילבה בין הקבוצה שמובילה את הליגה באחוזי שלשות ובריבאונד התקפה ובין ההגנה של וושינגטון הובילה ל-81 נקודות של הרוקטס עד להפסקה, ואחרי יתרון 81- 55 במחצית, השאלה רק הייתה איך יסתיים ההימור שלי בפריוויו על ניצחון של יוסטון ב-24. בסופו של דבר, המשחק הסתיים בהפרש של 23, וההימור שלי מספיק מוצלח מבחינתי, בטח ביחס לזה שבחצי מהמשחקים (6 מתוך 12) טעיתי בזהות המנצחת.

דוראנט הוביל את יוסטון עם 23 נקודות, שפרד קלע 21, איסון קלע 20, תומפסון קלע 18 עם 8 אסיסטים ו-3 חטיפות, שנגון רשם 16, 13 ו-6 וסמית רשם 15 ו-8.

אצל וושינגטון, סאר קלע 25 עם 11 כדורים חוזרים, ג'ורג' רשם 16, 7 ו-9, ג'ונסון קלע 12, וויטמור קלע 11 נגד האקסית ומקולום קלע 10.

ניו-אורלינס פליקנס (2- 9) – פורטלנד טרייל בלייזרס (6- 5) 117- 125:

דני אבדיה סיים משחק עם 2 אסיסטים, הנתון הכי נמוך שלו מאז משחק פתיחת העונה, ועם ריבאונד בודד, הנתון הכי נמוך שלו מאז עונת 2023, אבל לפחות במה שנוגע לאסיסטים זה בעיקר בגלל שהחברים שלו מעדיפים לקלוע ממסירות של הולידיי שסיים עם 12 אסיסטים. בכל מה שנוגע לקליעה האישית, אבדיה קלע 11 ברבע הראשון והחזיר את הבלייזרס מפיגור מוקדם, קלע 12 ברבע האחרון שהבטיחו את הניצחון וסיים בסך הכל עם 32 נקודות, כשאפשר לומר שהוא ושיידון שארפ, שקלע 35, עשו את עיקר העבודה עבור פורטלנד, לאחר שגרנט הורחק ברבע השני.

שארפ הוביל את קלעי פורטלנד עם 35 נקודות, כאמור, אבדיה קלע 32 עם ריבאונד בודד, 2 אסיסטים וחטיפה, וסיים ללא איבודים לראשונה העונה, הולידיי קלע 17 עם 12 אסיסטים וקמארה קלע 13 עם 5 אסיסטים.

אצל הפליקנס, קווין קלע 26 עם 7 ריבאונדים, ביי רשם 25, 6 ו-5, מרפי רשם 22, 5 ו-5, פירס קלע 15 וג'ונס קלע 11.

סאן-אנטוניו ספרס (8- 3) – גולדן סטייט ווריורס (7- 6) 120- 125:

גולדן סטייט לקחו 22 זריקות מהשדה ברבע הראשון ו-18 מהן היו מחוץ לקשת, ללא אף זריקת עונשין. הם קלעו רק 4 מהן וסיימו את הרבע הראשון בפיגור 28- 14, אבל בהמשך דברים השתנו. הווריורס הצליחו ללכת לקו, מודי קלע 3 שלשות ברבע השני וסטף מצא את הדרך להגיע לסל כמה פעמים, וההפרש ירד ל-7 במחצית. הנה הגיע הרבע השלישי, והתור של סטף להתפוצץ, עם 22 נקודות ברבע שהתחילו עם 2 שלשות רצופות, אבל הסתיימו רק עם 3/5 לשלוש ויותר עם היכולת להגיע ל-9 זריקות עונשין ולדייק בכולן, והווריורס השלימו מהפך. וומבי נתן רבע אחרון נהדר עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל בכל פעם שהספרס צמצמו, הווריורס הצליחו להגדיל עוד קצת את ההפרש ולהשיג ניצחון חוץ ראשון מאז הלילה הראשון של העונה.

סטף הוביל את גולדן סטייט עם 46 נקודות ו-5 ריבאונדים ואסיסטים ב-13/25 מהשדה, 5/16 לשלוש ו-15/16 מהקו, באטלר קלע 28 עם 8 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-7/12 מהשדה, 5/7 לשלוש (הכי הרבה מאז דצמבר 2019) ו-9/12 מהקו, כך שהוא מאבד גובה בהתערבות שלו על אחוזי עונשין מול סטף, ואילו מודי קלע 19.

וומבניאמה הוביל את הספרס עם טריפל-דאבל של 31, 15 ו-10, אבל רק חסימה אחת ו-8 איבודי כדור, קאסל התכבד גם הוא בטריפל-דאבל עם 23, 10 ו-10, ואסל קלע 15, פוקס רשם 13, 5 ו-5, קורנט קלע 12 ב-6/6 מהשדה ובארנס קלע 11 עם 3 חטיפות.

דאלאס מאבריקס (3- 9) – פיניקס סאנס (7- 5) 114- 123:

מכת הפציעות בדאלאס ממשיכה, והפעם זהו תורו של פי ג'יי וושינגטון שנפצע בכתף ברבע הראשון ולא חזר. דאלאס הובילו 18- 9 כשזה קרה, אבל פיניקס השלימו מהפך עוד ברבע הראשון עם ריצת 12- 0, ובהמשך עלו ליתרון שיא של 18. רבע אחרון טוב של דאלאס, עם כמה שלשות של קליי תומפסון ואחרים, סייע להם לצמצם את הפער, והוא ירד ל-3 בלבד בתוך 2 הדקות האחרונות, אבל וויליאמס ופלאג החטיאו שלשות, וההזדמנות שנוצרה הייתה קצרה מדי כי גרייסון אלן קלע 4 רצופות בצד השני והביא לפיניקס את הניצחון הרביעי ברציפות שלהם.

בוקר הוביל את פיניקס עם 26 נקודות ו-9 אסיסטים, אלן קלע 23 עם 3 חטיפות, ברוקס קלע 18, אוניל וגודווין קלעו 13 כל אחד ומארק וויליאמס קלע 10 עם 2 חטיפות וחסימות.

אצל דאלאס, קליי תומפסון קלע 19 ב-6/17 מהשדה ו-6/16 לשלוש, ברנדון וויליאמס קלע 17 עם 9 אסיסטים ו-3 חטיפות, פלאג רשם 16, 6 ו-6 עם 3 חטיפות ו-2 חסימות, גאפורד קלע 15 עם 9 קרשים ו-2 בלוקים וכריסטי קלע 12 עם 7 אסיסטים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12- 1) – לוס אנג'לס לייקרס (8- 4) 121- 92:

סיקור תריסר משחקי רביעי / עמיחי קטן

מחצית ראשונה מוחצת של האלופה הסתיימה ביתרון 70- 38 כשהם מובילים בכל תחום אפשרי, אבל בעיקר בנושא השמירה על הכדור עם איבוד בודד לעומת 11 של הלייקרס. דלטון קנכט קלע 4 שלשות במחצית השנייה שקצת צמצמו את ההפרש שכבר הגיע לשיא של 37, אבל נראה שהמשחק הזה מראה לנו שהפער בין הקבוצות כרגע הוא יותר מה-3 וחצי משחקים שהמאזן מראה. אם בפריוויו הזכרתי את האחוזים הנמוכים יחסית של לוקה וריבס מחוץ לקשת (32.4% ו-32.1% בהתאמה לפני המשחק), אז הפעם הם חיברו 1/12, וככה קשה לנצח את האלופה.

שיי הוביל את אוקלהומה עם 30 נקודות ו-9 אסיסטים, ג'ו קלע 21, מיטשל קלע 14 עם 3 חטיפות, הולמגרן קלע 11 עם 2 חסימות, הרטנשטיין קלע 11 עם 8 ריבאונדים וקארוסו ודיאנג קלעו 10 כל אחד.

אצל הלייקרס, דונצ'יץ' רשם 19, 7 ו-7 ב-7/20 מהשדה, קנכט קלע 16, ריבס קלע 13 ב-4/12 מהשדה והאצ'ימורה קלע 13.

סקרמנטו קינגס (3- 9) – אטלנטה הוקס (7- 5) 100- 133:

אחרי רבע ראשון התקפי וצמוד, שהסתיים ביתרון 37- 34 לזכות האורחים, אטלנטה תפסו את המומנטום. ברבע השני הם עצרו את סקרמנטו על 12 נקודות בלבד ב-4/22 מהשדה ו-7 איבודים, ומנגד ג'יילן ג'ונסון קלע לבדו 13 מתוך ה-29 של ההוקס, ואילו ברבע השלישי כל קבוצה קלעה 10 יותר מאשר ברבע השני, מה שאומר שההפרש קפץ בעוד 17 נקודות אחרי רבע שבו ההוקס קלעו ב-13/15 ל-2 נקודות. הפרש שיא של 44 קצת ירד ברגע האחרון, אבל פער של 42- 22 באסיסטים מראה היטב את מה שקרה במשחק הזה.

ג'יילן ג'ונסון הוביל את אטלנטה עם 24, 10 ו-8, אוקונגו קלע 21, ריזאשה קלע 15, אלכסנדר-ווקר קלע 14 עם 2 חסימות, פורזינגיס קלע 13 עם 6 אסיסטים ו-2 חסימות, קנארד קלע 13 גם כן וקרייצ'י קלע 11.

אצל סקרמנטו, אליס קלע 20, סבוניס קלע 12, קרטר קלע 11 ואצ'יווה את ווסטברוק קלעו 10 כל אחד.

לוס אנג'לס קליפרס (3- 8) – דנבר נאגטס (9- 2) 116- 130:

בפריוויו כתבתי ש"יהיה מעניין לראות האם ומתי יוקיץ' ירגיש שהוא צריך לזרוק לסל קצת יותר (כרגע 15.4 זריקות מהשדה, 4.1 פחות מאשר אשתקד)" ויוקיץ' כנראה קרא את זה והחליט "עכשיו", כי ברבע הראשון הוא הפציץ 25 נקודות ב-8/11 מהשדה, 2/3 לשלוש ו-7/7 מהקו. עם זאת, ההגנה של דנבר הייתה רעה לאורך המחצית הראשונה, והקליפרס רצו 17- 4 בדקות המנוחה של יוקיץ', אז הוא נעזר הפעם ב-12 של גורדון ברבע השני וקלע עוד 8 בעצמו כדי לצמצם את הפער ל-5 במחצית. הרבע השלישי היה רבע הקריסה של הקליפרס, שקלעו רק 22 אחרי 35 ו-33 ברבעים הקודמים, ואילו יוקיץ' קלע 19 בלי החטאה מהשדה (אחת מהעונשין) וחילק 4 אסיסטים, ודנבר קלעו 43 ברבע, ומשם שייטו לניצחון קל.

יוקיץ' הוביל את דנבר עם 55, 12 ו-6 ב-18/23 מהשדה, 5/6 לשלוש ו-14/16 מהקו, ואילו הקלעים האחרים בספרות כפולות, גורדון עם 18, מארי עם 15 (ו-4 חטיפות) והארדווי עם 12, הם 10 פחות מכמות הנקודות של יוקיץ'.

אצל הקליפרס, הארדן רשם 23, 8 ו-5, מילר קלע 22, זובאץ' קלע 18 עם 9 קרשים ו-2 בלוקים, בוגדנוביץ' קלע 11 עם 6 אסיסטים ולופז קלע 10.

ולסיום, פתרון החידה מהפריוויו. התשובה היא קובי ברייאנט שסיים משחק בנובמבר 2002 נגד בוסטון עם 41 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וחטיפות ב-17/47 מהשדה, 0/8 לשלוש ו-7/7 מהקו. הלייקרס הפסידו 98- 95 בהארכה שבה קובי קלע את כל 6 הנקודות של הלייקרס שהיו בלי שאק הפצוע.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
108 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה תמונת ai שלוקה שומר? כי במשחק לא היה כזה דבר.
וטומלין (שם פרטי Nae'Qwan) ביזאר ניימולוגי
הקאבס העלו שחקנים שמיאמי לא מכירים ואין וידאו עליהם, זה התחכום

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
ירון, החלום
ירון, החלום
14/11/2025 9:41:44

בס"ד
הרגת אותי

עידו גילרי
13/11/2025 9:40:52

לא פחות משמעותית מהפציעה של באנקרו היא הפציעה של ברונסון לקראת הסוף. סובב את הקרסול ממש לא טוב – אבל יש לו הסטוריה של חזרה מהירה יחסית מפציעות כאלה.
יוקיץ' במשחק חלש של 13 מ-17 ל-2 נקודות מוריד לעצמו את אחוזי הקליעה בתוך הקשת…
יאללה דני – האולסטאר מחכה. בחיים לא חשבתי שנגיע למצב הזה. פשוט מדהים, הוא יש לציין תמיד האמין ביכולת שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אולסטאר לגמרי חייבים להצביע לו. הוא יותר טוב מהשקץ

עידו גילרי
13/11/2025 9:54:00

רועי כתב אתמול לפני המשחק עם הווריורס שהתאנדר לא מרשימים אותו. היו לא מעט שהסכימו. אז אנשים הגיע הזמן שתתחילו להתרשם. קבוצה עם הרכב שרחוק מלהיות מלא עם הכוכב הכי יציב שיש (88 משחקים רצוף עם 20+ נקודות) דורסת כל מה שזז ולא רק בזכות ההגנה.

bobby
13/11/2025 10:01:55

מודה שאני כתבתי את זה, אבל עם הסתייגות שזה כנראה נובע מהפציעות שלהם. וכעת שהם בסגל דיי מלא (פרט לג׳יי דאב) הם אכן חזרו לא רק להרשים אותי אלא להפחיד..

עידו גילרי
13/11/2025 10:07:36
הגב ל  bobby

גם וויגיניס ודורט לא שיחקו הלילה. לא היה כמעט משחק אחד שהם היו בהרכב מלא מינוס ג'יי דאב ואני לא כולל בזה מן הסתם את טופיץ' וסורבר שהם סתם מזל נאחס.

bobby
13/11/2025 10:35:23

פסיכי העומק שלהם.

bobby
13/11/2025 10:38:18
הגב ל  bobby

וגם דטרויט מסתבר עם עומק מרשים, ניצחו הלילה את שיקגו ללא קייד, דורן ותומפסון? מרשים מאוד.

עידו גילרי
13/11/2025 10:39:14
הגב ל  bobby

לא מתרשם משיקגו, בטח לא בלי גידי.

דה שוט
13/11/2025 13:09:30

אמת

Shenanigans
13/11/2025 9:57:35

האחוזים של יוקיץ׳ העונה זה משהו לא הגיוני
לפחות כרגע נראה שהקבוצה שלו היחידה שיכולה לנצח בסדרה את okc – חבורה של חיות טרף אחד אחד, כולם רצים, שומרים, מהירים, צעירים ונמרצים
הסאנס בעיניי הכי מפתיעים עד כה. נכון שכמעט כל הנצחונות על קבוצות חלשות, אבל עדיין הישג מרשים ביחס לסגל שלהם

עידו גילרי
13/11/2025 10:02:44
הגב ל  Shenanigans

לפני שהלוז האיר לנו פנים המאזן שלנו היה פח.
תיכף אחרי הפייסרס ניכנס לתקופה של לוז קשוח ואז זה יהיה לוז לוז והמאזן יסתדר…

Lior
13/11/2025 10:07:14

תודה רבה. יוקיץ' ידע את מי לקרוא 🙂
סן אנטוניו נותנת תחושה שהמאזן שלה יותר טוב ממה שהיא באמת.
מה הסוד של אוקלהומה? פשוט הגנה כל כך טובה?

thetroll
thetroll
13/11/2025 14:34:52
הגב ל  Lior

אתמול הגעתי למסקנה הסופית שהסוד של אוקלהומה זו הגנה מצויינת והתקפה מצויינת.

אור
אור
13/11/2025 14:37:11
הגב ל  thetroll

שלא יעלו על זה שאר הקבוצות..

Avri
Avri
13/11/2025 10:08:28

כמות הקבוצות המסריחות או לפחות לא מחוברות בליגה השנה די גדולה. גם קבוצות שהיו אמורות להיות לפחות נורמליות – ממפיס קליפרס דאלאס אורלנדו (מתחילים למצוא את עצמם) די מקרטעות, קבוצות שפתחו חזק מתקררות (מלווקי, ומישהו שם לב ששיקגו הלוהטת בסך הכל על קצת מעל 50%?), וגם הטובות (ניקס, קליבלנד) לא נראות טוב. לא יודע, משהו לא דופק טוב כרגע אצל יותר מידי קבוצות. נו, בדטרויט ננוחם.

וניל טרופי
וניל טרופי
13/11/2025 19:33:50
הגב ל  Avri

תוסיף לזה את ג'יילן בראון שנותן חודש מטורף מהמיד ריינג' והתכנית על עונת טנק בירוק נזרקת לפח. יש פה שאלה מעניינת – האם בשנת מנוחה לכוכב של הקבוצה הולכים לטנק כמו גולדן בזמנו ולדוג את מה שמו וויסמן או להריץ קבוצה צעירה של מגינים עם המון רעב להוכיח משהו. בסופו של יום אני חושב שמבחינת תרבות מועדון מה שעושה מאזולה וסטיבנס השנה יותר כיף ולאוהדים יותר קל לאכול את הגלולה של הפסד מכובד בפלייאוף.

puma1234
13/11/2025 21:51:07

ודאלאס כבר הוכיחו בוסטון יכולים
לסיים בפלייאוף ואולי גם לקחת בחירה ראשונה בדראפט , אולי…?
אז אולי יפסיקו הרינונים. המוצדקים על מכירת הדראפט :
מכירה אחת מושחתת ומכירה שניה מטייחת , ואולי. כולם יאכלו את העוגה…

NBA בדם
13/11/2025 10:12:24

תודה רבה
עם קצת יותר דיוק יוקיץ' יכול לסיים משחק עם 18 קליעות מהשדה על 16 זריקות. מטורף הבחור.

המערב הוא חזק אבל הוא ממש לא עמוק כמו בשנים עברו. יש 9 קבוצות ראויות בסה"כ שפורטלנד ופיניקס (שמשמעותית פחות טובות מהיתר) יתחרו על המקום השמיני.
הנפילה של הקליפרס,דאלאס, סקרמנטו וממפיס הופכת את קרבות הכניסה לפלייאוף ליותר קלים מפעם וזה ייצור בטן רחבה של קבוצות שייוותרו על העונה מוקדם וישמשו ליתר שטיח.

עידו גילרי
13/11/2025 10:14:40
הגב ל  NBA בדם

סבלנות…רק 10 וקצת משחקים.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

פיניקס? מה הם קשורים למקום שמיני

NBA בדם
13/11/2025 12:16:25

יתחרו עם פורטלנד. למטה אין הרבה. כל הקבוצות קרסו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

פיניקס יקרסו בדיוק כמוהם איך אפשר להשוות אותם לפורטלנד?

NBA בדם
13/11/2025 13:58:35

אם נקזז את בוקר ודני אחד בשני (מי אאמין שאגיד משפט כזה בחיים), אין כזה הבדל בסגל מסביבם. אולי זה שהם יחסרו את ג'יילן גרין לתקופה ממושכת יוריד אותם מתחתיהם אבל כרגע הם מחזיקים יפה בלעדיו.
בניגוד לשנים עברו ההתקפה תהיה סביב בוקר ושומרים טובים ופחות פרימדונות.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מי יש בפיניקס? אין להם הגנה ואין סנטר. בפורטלנד יש שיטה, יש מערכת, יש מאמן שבינתיים נראה טוב מאוד, יש הגנה הרבה הרבה יותר טובה וגם משחק קבוצתי התקפי הרבה יותר טוב.

NBA בדם
13/11/2025 14:15:47

ברוקס, אוניל,דאן,גרייסון אלן שומרים טובים.
מארק ווילייאמס וריצ'ארדס סולידיים.
קלינגן הוא מסיבי ובעל נוכחות אבל הוא לא אימת ההגנות ורחוק מלהיות בטופ סנטרים של הליגה.
פיניקס לא נופלת מהם בסה"כ באופן מהותי אם בכלל

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אלן לא שומר על כלום, גם אוניל כבר לא. וויליאמס סולידי כשהוא לא פצוע, ריצ'רדס לא ברמה של פותח. וגם שאר השומרים מוגבלים מאוד התקפית לפורטלנד אומנם אין סנטר מפחיד אבל שאר הקבוצה שלה חזקה הרבה יותר.

NBA בדם
13/11/2025 14:38:07

גם לפורטלנד יש שומרים מעולים שעכשיו הם קצת פחות טובים מסיבות של גיל (הולדיי) ותלות התקפית (דני).
קמארה בולט מעל כולם אבל היתר טובים ולא יותר מזה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

דני והולידיי שומרים מצוינים, גם קלינגן רים פרוטקטור מעולה. וקמארה לא רק קצת בולט מעל כולם הוא אחד השומרים הטובים בליגה. פורטלנד יכולה לעלות חמישייה עם ארבעה שומרים טובים מאוד (הולידיי, דני, קמארה, קלינגן) בעוד שפיניקס תצטרך לעלות עם ברוקס וראיין דאן שהם 0 התקפי.

NBA בדם
13/11/2025 14:56:47

קמארה לא מדוייק עד כה (32% מעבר לקשת) וקלינגן בוסר מאוד בהתקפה.
ברוקס (18.3 למשחק), תורם לבדו כמעט כמוהם בהתקפה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

ברוקס באחוזים רעים (39% מהשדה, 31% משלוש) הוא לא תורם יותר התקפית מקמארה (שקלע באחוזים לא רעים שנה שעברה) או קלינגן.

NBA בדם
13/11/2025 15:32:20

נסכם שארבעתם לא משהו התקפית השנה.
אתה מנסה למצוא הבדלים בין שתי קבוצות שלא רחוקות אחת מהשנייה בסך הכללי.
בינתיים פיניקס מסתדרת יפה בלי גרין שהוא חשוב יותר מסקוט עבור פורטלנד ואולי היעדרותו תגרום לה קצת לרדת אבל כרגע היא מסתדרת טוב בלעדיו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אני פשוט לא מבין מה אתה רואה בפיניקס. לפורטלנד יש הגנה מצוינת ושיטת משחק התקפית טובה שכוללת הרבה קבוצתיות והנעת כדור, בעוד שההתקפה של פיניקס היא רק בוקר וההגנה שלה לא באמת קיימת. לא מבין איך אפשר לטעון שהן לא רחוקות אחת מהשנייה.

NBA בדם
13/11/2025 16:02:14

שני הקבוצות מוגבלות בהתקפה ובהגנה יש יתרון לבלייזרס שלא יודע עד כמה הוא גדול כדי שנכריע שהם עולים עליהם בסך הכללי באופן דרמטי

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לא מסכים, פורטלנד פחות מוגבלת התקפית מפיניקס וטובה ממנה עשרות מונים הגנתית.

NBA בדם
13/11/2025 16:04:12

הגנתית מסכים שיש יתרון. התקפית לא מסכים

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

למה לא? איזה יוצר יש לפיניקס מלבד בוקר? איזה קלעים יש להם מלבד בוקר ואלן? איזו נוכחות בצבע יש להם?

NBA בדם
13/11/2025 16:16:37

מי יש לפורטלנד? שארפ לרוב לא יעיל ומייצר רק לעצמו.
אני ממש לא מפאר את פיניקס, מצד שני אין צורך לרומם את פורטלנד.
המקום של הבלייזרס הוא איזור הפלייאין ולא יותר. סביר להניח שגם פיניקס תהיה באיזורים האלה אז לא רואה כאלה הבדלים מהותיים ביניהם.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

שארפ ודני זה יותר ממה שיש לפיניקס. גם אני לא מהלל את פורטלנד, פליי-אין זה בהחלט מקומם. אני יותר מוריד את פיניקס, הם ברמה של דאלאס, סקרמנטו, יוטה וכל החבורה שם.

NBA בדם
13/11/2025 16:21:46

שארפ בלא מעט זמן הוא מינוס, שזה הסיבה שפורטלנד זרקה את סיימונס שגם הוא מוכשר אבל די קלוריות ריקות.
פיניקס מבחינת כישרון נופלת מהרבה קבוצות שמתחתיה אבל המרקם ביניהם השנה מוציא יותר מהקבוצות האלו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אני לא מסכים, יש לו את האתלטיות ואת היכולת לייצר לעצמו ועכשיו כשבילאפס לא שם אני מאמין שייעשה פחות שטויות ויבין את מקומו. מה הכוונה במרקם? ומה בדיוק הוא הוציא? פיניקס ניצחה קבוצה אחת שהיא לא לחלוטין פח אשפה.

NBA בדם
13/11/2025 16:35:03

גם אם היריבות לא חזקות פיניקס עושה את מלאכתה עד כה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אם לדעתך המלאכה היא לסיים מעל סקרמנטו ויוטה אז כן, אבל מדבריך עד עכשיו נראה שהמטרה היא אחרת והיא לא הוכיחה לנו עד עכשיו שום דבר שיגרום לנו לחשוב שהיא תסיים בפליי-אין.

NBA בדם
13/11/2025 17:13:27

במצב שיש לא מעט קבוצות מאכזבות שהתרסקו (דאלאס,קליפרס,סאק,ממפיס), היא בהחלט עתידה להגיע לפלייאין כמו הבלייזרס.
אם מישהו הולך אחורה ואתה נשאר במקום אז מצבך השתפר.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לפני פתיחת העונה מיקמנו את פיניקס במקומות 13-15 מה הם עשו כדי להוכיח לנו אחרת?

NBA בדם
13/11/2025 14:20:00

הם עשו מה שציפינו מהם. היריבות שלהם התרסקו (קליפרס,ממפיס,דאלאס,סאק).
בעולם מתוקן הם מקום 12 במערב.
העומק של המערב נחלש משמעותית השנה

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

מקבל 12 במערב, לא 8-9. הם בדיוק ברמה של הקבוצות שציינת.

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 10:21:54

משחקים נהדרים היו הלילה, כיף גדול ותודה על הסיקור הנהדר.

אוקלהומה הקבוצה הכי טובה שראינו פה שנים, אנשים פשוט מתכחשים לזה אבל כשתהיה שושלת פתאום כולם יגידו שידעו מההתחלה, יש עוד כמה אליפויות שם בקנה השאלה כרגע היא רק מי תצליח לתת פייט.
דומיננטיות מוחלטת.

ולקבוצה שכנראה תעשה את זה – דנבר.
כמה שהשינוי שם היה נצרך, פורטר היה נזק (ורואים כמה הוא כזה בבורקלין), ראס היה לא קשור וסליחה למאמן הוותיק מייק מלון אבל הוא הפך להיות שבלוני והיה צריך זעזוע שם.

כרגע – וזה לגמרי יכול להשתנות בהמשך – מדובר בקבוצה היחידה בכל הליגה שנראה שיכולה להסתכל בלבן של העניים של האלופה.

הגנה? צ׳ק. ריצה? צ׳ק. מאומנת? צ׳ק. יוקיץ? צ׳ק צ׳ק צ׳ק – מחכה בקוצרוח למשחק עונה סדירה בניהם יהיה מעניין (בתקווה לסגלים מלאים).

ודני שלנו אוי דני – תמיד האמנתי ואמרתי שהוא פוטנציאל אולסטאר ואני דווקא כן מאלו שחשבו שהוא מסוגל לתת 25-8-5 אבל זה מעבר מה שהוא עושה עכשיו, לא בסטט במבחן העין.

הוא פשוט כוכב. אמיתי. בלי סייגים. נותן שואו כל משחק. לא ירד מ19 נק מאז פתיחת העונה. חכם. עובד קשה. לומד. מתפתח. אגרסיבי. יודע מה החוזקות ומה החולשות שלו. משחק בשטף ולא כופה את עצמו. כוכב אמיתי.

טופ 13! בנקודות למשחק בליגה בפתיחת עונה מהמשוגעות שזכורות לי (מניחה שהיו יותר שאני לא זוכרת) – וכל זה בנונשלנטיות, בעקביות, בלי לעשות רעש, בלי להתבכיין, בצניעות וביציבות.

גאווה אמיתית שהוא משלנו פשוט גאווה אמיתית ושרק ימשיך ככה ושלא ייגמר לעולם איזה אושר.

לא מפספסת משחק שלו. מי שמי?

(נ.ב – אני עדיין בדעה שפורטלנד יסיימו טופ 8 במערב עם פוטנציאל לעבור סיבוב אם יצליחו להשתחל לטופ 6 ד״א, המשחקים האחרונים רק חיזקו אצלי את התחושה הזאת למרות ההפסדים וברוך הבא לשיידון שארפ שסוף סוף הגיע לעונה, מקווה שימשיך כך כי זה בדיוק מה שהיה חסר להם חוץ מקלעי יציב ל3).

NBA בדם
13/11/2025 10:41:28
הגב ל  סתם אחת

סיכמת יפה.
לפורטלנד אין סיכוי לעבור סיבוב.
היא תסתפק בפייט יפה במידה ותגיע לשם.

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 10:49:27
הגב ל  NBA בדם

תודה.

וסיכוי ברור שיש – מה הגובה שלו זאת שאלה טובה, כרגע הייתי שמה אותו על 15-20 אחוז.

נגיד – מה אם היא תסיים שישית, הלייקרס שלישית ופתאום לוקה ואוסטין ריבס יפצעו? שום סיכוי שזה יקרה?

מה את סקוט חוזר ומשחק כמו אולסטאר? אפס סיכוי שזה יקרה?

שיידון שומר על יציבות על 23 נק למשחק באחוזים טובים? שום סיכוי שזה יקרה?

אז סיכוי יש מסכימה לגמרי שלא גבוהה או סביר אבל קרו כבר דברים מוזרים בעבר.

אני מאמינה.

NBA בדם
13/11/2025 10:53:06
הגב ל  סתם אחת

באותה מידה אפשר להגיד שהיא תעבור את דנבר במידה שג'וקר ומארי ייפצעו, זה לא תופס.
סקוט רחוק מלשחק כמו אולסטאר, שיידון רחוק מלשמור על יציבות ויעילות.
את מתבססת יותר על משאלת לב ופחות על הדברים בשטח.
כל קבוצה במערב יותר מתשמח לפגוש אותה בסיבוב הראשון.

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 10:58:31
הגב ל  NBA בדם

אני לא מתבססת – אני אומרת שהסיכוי קיים, זה הכל.

ובטח שזה תופס, כל אליפות בשנים האחרונות עברה דרך פציעות, זה חלק מהמשחק, זה סיכון שקיים.

שוב – אמרתי שהסיכוי כרגע על 15-20 אחוז לכל היותר, זה די מראה איפה אני נמצאת בדעתי לגבי כמה אני חושבת שזה סביר אבל לטעון ״לפורטלנד אין סיכוי לעבור סיבוב״ זה פשוט לא רציני.

סביר? לא ממש לא.
חסר סיכוי? הדבר היחידי שחסר סיכוי זה שנחיה לנצח כל השאר אפשרי בעולם הזה ובעיקר בעיקר בספורט.

NBA בדם
13/11/2025 11:04:09
הגב ל  סתם אחת

אבל טיעון הפציעות מעקר מתוכן את הטיעון המקצועי של מי טוב ומי פחות טוב.
ברור שפציעות זה מפתח אבל כל עוד אין כאלה צריך להתייחס למצב שהם בריאים, ושבמצב כזה פורטלנד לא מהווה איום על אף קבוצה שתסיים עם יתרון ביתיות.

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 11:11:33
הגב ל  NBA בדם

תבדיל בין דיון על יכולת לדיון על סיכוי.

בנוסף – הטענה שהיא לא מהווה איום בכלל אחרי 10 משחקים היא לא רצינית בעיני – פייבוריטית ברור שלא אבל היא לחלוטין אם דברים יתחברו תהווה איום. זה פשוט מוקדם מידי בעונה לקבוע דברים כאלו בכזו נחרצות.

בסוף יש *כרגע* שלוש קבוצות במערב שהן נותנות תחושה של מעל השאר (יוסטון) ואת סאן אנטוניו – אנחנו נראה את פורטלנד משחקים נגד שתי הנותרות בשבועות הקרובים ונוכל להבין יותר טוב את מקומם, ככה או ככה הסיכוי קיים וככה או ככה זה הכל עניין של מה יקרה בהמשך העונה.

בקושי התחלנו וכל כך הרבה עוד יכול להשתנות.

בוא – אנשים בקיץ אמרו לי שאין סיכוי שדני יהיה שחקן של 25-8-5 אי פעם עזוב העונה והופ נראה שהוא משתיק אפילו אותי אז בואו ניתן לדברים לרוץ לפני שנדבר על ״שום סיכוי״ או ״לא מהווה איום״ זה אולי נחמד להיות נחרצים אבל זה בד״כ לא מחזיק מים.

NBA בדם
13/11/2025 11:17:58
הגב ל  סתם אחת

אני לא מוריד את הסיכויים שלהם בגלל דני אלא בגלל יתר השחקנים סביבו. זו גם קבוצה שלמעט הולידיי וקצת גרנט לא טעמה אווירה של פלייאוף.
מסכים שיש תמיד סיכוי והכל מתחיל ב 0 : 0 אז ניתן להם 10% לעבור סיבוב.

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 11:51:02
הגב ל  NBA בדם

עם זה אני מסכימה לגמריי.

thetroll
thetroll
13/11/2025 14:44:51
הגב ל  NBA בדם

אם פורטלנד תצליח לעשות טרייד של קלינגון על איטון יש מצב שהם בגמר מערב. ככה נראה לי. נקוה שיצליחו.

NBA בדם
13/11/2025 14:57:32
הגב ל  thetroll

אל תחמיא לאייטון עד כדי כך

אור
אור
13/11/2025 11:05:17
הגב ל  סתם אחת

לגבי אוקלהונמה, זה נקרא hindsight bias

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 11:51:22
הגב ל  אור

אמת זאת שפה יפה תמשיך

אור
אור
13/11/2025 13:12:03
הגב ל  סתם אחת

פה מסתכם הידע שלי בפסיכולוגיה לצערי

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 14:00:35
הגב ל  אור

שששש לא חייב לספר הכל

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  סתם אחת

פורטר היה רע מאוד, אבל מאלון ובעיקר ראס היו מצוינים. ראס לחלוטין חזר לחיים בדבר וחבל מאוד שלא נשאר שם.

עידו גילרי
13/11/2025 13:53:52

הם לא חשבו ככה…

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 13:59:35

ראס לא היה מצויין הוא היה בלגאן סביר ממש לא מצויין ואני חובבת שלו.

ומלון היה זוועה בשנה האחרונה, סופר צפוי סופר שבלוני אותן רוטציות אותו דבר הכל בלי לנסות לשנות או לשבור שיגרה.

הוא בעיני היה אחת הסיבות לדעיכה של מארי.

טוב שעשו שהעזיבו אותו ולטעמי הם יקצרו את הפירות כבר העונה (לא יודעת אם אליפות יש אוקלהומה לעבור אבל הם יתנו בראש יפה מאוד ללא מעט קבוצות וסוף סוף יפסיקו לבזבז את הקריירה של השחקן הכי גדול שראינו מאז לברון בשיאו).

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  סתם אחת

נאלץ לחלוק לגבי ראס. ראיתי את דנבר הרבה בשנה שעברה והיכולת שלו להריץ מתפרצות מהספסל הייתה קריטית ביותר עבורם, בנוסף ליכולת הריבאונד האיכותית שלו. לגבי מאלון אני לא בטוח אבל גם אם נניח שהיה צריך לפטר אותו הזמן בטח לא היה שנייה לפני הפלייאוף. אם דנבר ילכו השנה עד הסוף זה יהיה בעיקר בזכות השיפור בספסל וההחלפה של פורטר בקאם.

עידו גילרי
13/11/2025 14:09:56
הגב ל  סתם אחת

ממילא יוקיץ' המאמן…

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 15:52:42

אתה לא טועה חח

עומר
עומר
13/11/2025 14:34:49
הגב ל  סתם אחת

אני גם לא פספסתי משחק שלו עד עכשיו, צריך לנצל את זה שיש לנו כוכב משלנו ולראות אותו משחק. לרוע המזל המשחקים של פורטלנד בשעות לא סבירוצ בעליל ולא אוכל להמשיך לראות מלבד בסופ"שים 🙁

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 15:40:46
הגב ל  עומר

אני לא צופה לייב, יש לי ליג פאס ואני צופה בבוקר – שום סיכוי שאני אשאר ערה אני עובדת יותר מידי בשביל זה.

thetroll
thetroll
13/11/2025 14:43:50
הגב ל  סתם אחת

תגובה מעולה שלך אני לא מתייחס לכל השרשור אלא למה שכתבת בהתחלה.
פורטלנד רחוקה טרייד אחד טוב מלעבור סיבוב או שניים לפחות בפליאוף. זו דעתי.
הייתי מציע להם טרייד קלינגון על איטון. היה יכול להיות מושלם עבורם.

סתם אחת
סתם אחת
13/11/2025 15:41:32
הגב ל  thetroll

לא איטון לא.
הוא לא מתאים חברתית לכן גם נפטרו ממנו.

אני לגמרי מסכימה שחסר שם סנטר ראשי, מקווה שיאנג יהיה האחד הזה אבל זה כבר לא יקרה השנה.

idk
idk
13/11/2025 16:16:22
הגב ל  סתם אחת

הסכמתי עם הכל, עד ה"בלי להתבכיין".
הוא מתבכיין ברמה שכואב לי לראות 😥

גם סגנון המשחק שלו, לא מהיפים לעין, נכנס לתוך הגוף של השחקנים וזורק את בידיים (עדיין מאוד אפקטיבי).
למרות הכל, תוצאות אי אפשר להתווכח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נצחונות נאים לאוקלהומה, דטרויט, אורלנדו, והאמת גם גולדן סטייט. תודה רבה עמיחי אחלה סיקור.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/11/2025 11:07:14

ניצחון לסלטיקס, מגניב
תודה רבה עמיחי

gogo
gogo
13/11/2025 11:21:06

תודה על הסיקור
התפתתי שוב לצפות בפורטלנד ולא התאכזבתי
למרות שזו ניו אורלינס לא היה משחק קל ויש לה הרבה כישרון. אהבתי את הרוקי דרק קווין שיודע לקלוע עם הפנים והגב לסל.
היום המצויין של שארפ בהתקפה חיפה על ההשעיה של גראנט. הולידיי חכם מנוסה ומאוד פיזי ודני דופק 32 נק בלי לכפות את עצמו. השחקנים שחסרים לי הם הפצועים בליק ווסלי ומטיס טיבול בעיקר בהגנה, ופורטלנד תקום ותיפול על ההגנה שלה.

Yp
Yp
13/11/2025 11:31:11

בוקר טוב לכולם ותודה לעמיחי הגדול על סיקור מעולה
הפעם צפיתי בניחותא במשחק של יוסטון במלואו , התוצאה לרגע לא היתה מוטלת בספק וזה בכלל לא מפתיע לאור היכולת האומללה של הויזארדס .
כמה נקודות מעניינות לגבי יוסטון
שיפור התקפי גדול אצל תומפסון , סמית , שפרד ואיסון יחסית לעונה הקודמת
ניכר שהם עבדו קשה בקיץ , אבל מסייעת לזה השמירה הכפולה על דוראנט שמשאירה שחקנים חופשיים .
ההגנה מאד נחלשה . חלק גדול מזה נובע שהם שומרים הרבה אזורית ועדיין לא לגמרי מתואמים . נראה שיש פה מהלך מתוכנן עם הפנים קדימה .
שנגון משחק עם הרבה בטחון , לפעמים נראה שהוא מגזים קצת .
האם פרדי חסר ? צריך לראות נגד יריבות יותר חזקות . לדעתי , אם סטון יחשב שהם באמת מסוגלים לאתגר את הגדולות הוא יעשה מהלך בעמדת הפוינט .
נלמד הרבה בשני המשחקים הקרובים מול פורטלנד ואורלנדו שהן קבוצות הרבה יותר טובות מרוב
היריבות האחרונות . למותר לציין ביוסטון הפסידה את כל המשחקים עד כה נגד קבוצות חזקות

bobby
13/11/2025 12:25:04
הגב ל  Yp

בנוגע להגנה של יוסטון – לא יודע אם זה מכוון או לא, אבל אני מבסוט כרגע מהיכולת שלהם לנצח בנינוחות דרך ההתקפה, פחות עומס על השחקנים. כמו כן, חסרה חוליה לא זניחה להגנה בדמות פיני-סמית׳, שהוחתם כדיי למלא את המקום של ברוקס. שניהם כמובן שחקנים עם סט יכולות דיי שונה, אבל במהות כל אחד מהם הוא שחקן חשוב למערך ההגנתי בקבוצה בה הוא משחק.
מסכים שיוסטון עד כה מאכזבים במבחנים ברמת קושי גבוהה, לא היה ניצחון מרשים אולי פרט לניצחון אצל מילווקי בראשון. אבל ההפסדים היו בסוף צמודים – היינו מרחק 3 שניות מלעקוץ את אוקלהומה בחוץ בערב הפתיחה אחרי גרירה ל-2 הארכות, ומול דטרויט והספרס הפסדנו ב-4 ו-11 הפרש, בהתאמה, במשחקים שהין צמודים עד דקות ההכרעה. אז גם אם במבחן טור הניצחונות יוסטון נכשלו, לפחול במבחן העין הם לא ניגפו מול אותן יריבות אלא שיחקו כשווים. מאמין שנראה שיפור גם בטור הניצחונות בהמשך.

Yp
Yp
13/11/2025 12:33:30
הגב ל  bobby

הי בובי
קורא שנים את התגובות שלך , אתה אוהד אמיתי
העונה חברתי אליך ואל יואב , מאמין שזו התחנה האחרונה בקריירה של קווין , כי באמת נמאס לי להחליף קבוצות
לגבי ההגנה , זה לגמרי נראה מתוכנן , מענין על איזה יריב הם חושבים עם האזורית הזו .
עדיין מאד מוקדם להעריך , אבל איך נראה לך הטריד עד כה ?

עגל
13/11/2025 13:25:52
הגב ל  Yp

על דורנט?
5 שנים מאוחר מדי 🙂

bobby
13/11/2025 14:52:13
הגב ל  Yp

וואלה הטרייד על דוראנט היה מעולה והכרחי, יודוקה הוא לא מאמן יצירתי מדיי בצד ההתקפי של המשחק. עם הנוכחות של דוראנט, יחד עם המשך הפיתוח של שנגון ואמן, ההתקפה של יוסטון נראית הרבה יותר קטלנית, וספק גדול (או אפילו – בוודאות לא) שהיינו מגיעים למספרים כאלה עם גרין במקום דוראנט.
מה גם שזה לא ששילמנו מחיר כבד, בעצם החזרנו להם את הבחירת דראפט שלהם שהגיעה אלינו מטרייד אחר עם ברוקלין. כל עוד מלוח/מלואץ׳ הזה לא יתגלה כדבר הגדול הבא, אנחנו לא באמת הפסדנו פה כלום.
עכשיו נותר רק לקוות שכולם (פרט לואו וליט) יישארו בריאים עד סוף העונה.
דוראנט איתנו גם לעונה הבאה ואופציה שלו לעונה נוספת. כל עוד לא נתרסק, אני מניח שהוא יישאר פה עד סוף הקריירה, בתקווה לזכייה באליפות נוספת, שתהיה שלישית גם עבור הפרנצ׳ייז וגם עבורו.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  bobby

מסכים, פיני-סמית' חשוב מאוד והם הפסידו בעיקר משחקים צמודים לקבוצות חזקות אין סיבה לחשוב שהם לא קונטנדרים.

עגל
13/11/2025 13:25:21
הגב ל  Yp

נכון מאוד.
גם לי מפריע שההגנה נחלשה, הייתי רוצה הגנה טורפת כמו של אוק', זאת פסגת השאיפות שלי.
KD קצת לא קשור לתמונה כזאת, הוא יהלום. כשיש לך סקורר כזה את לא כך כך צריך לדאוג להתקפה, היא תקרה מעצמה גם אם המאמן גרוע. ואכן השצעירים השתפרו בהתקפה. בעיקר אנ שמח על שפרד.
כן, ון פליט חסר. זאת לא חוכמה לנצח את ניו אורלינס כשהמטרה היא דנבר או אוק'.

sp
sp
13/11/2025 12:24:12

תודה על הסיקור.

מה שקורה עם דני זה לא פחות ממדהים.
באמת שתמיד האמנתי בו, אבל הקפיצת מדרגה שהוא עשה מאז האולסטאר שנה שעברה זה קיצוני ושמור רק לכוכבים הכי גדולים שעברו בליגה.

סביר שלא יהיה עוד ישראלי ברמות האלה. צריך רק לקוות שזה יימשך.

אני נהנה מכל רגע ולא לוקח שום דבר מאליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sp

יהיה יותר טוב. דני איש של עבודה קשה יש לו כבר מלא מאמנים אישיים וכל עונה הוא בא משופר במשהו אחר.
במכבי היה ציפלון שהעמידו בפינה ככה הגיע לליגה בלי קליעה בלי כדרור.
העונה הראשונה שיפר את הפיזיות, ניפח את הגוף וכוח מתפרץ, עונה שנייה שיפר את הכדרור שעדיין טעון שיפור, אחכ שיפר את הקליעה ל3, אחכ שיפר את הפלופינג והעונשין
הוא אמר שהקיץ יעבוד על הכדרור.
יש לו גם לשפר את המיד ריינג שהוא בכלל לא זורק כדרור ויד שמאל ויותר מנטליות אמריקאית של דריסה והוא יהיה סופרסטאר, הוא לא רחוק מזה, הדבר שבאמת כרגע חסר לו מלהיות סופרסטאר זה יצירה ב1 על 1 זה שילוב של כדרור וקליעה, שיהיה לו את זה הוא שחקן של 30 נק קל.
הוא מראה שאיפה לגדולה ומוסר עבודה לא נח על זרי הדפנה, ההתקדמות שהוא עשה היא מטאורית, הוא בא עם 0 סקילס לליגה אלא רק עם גודל, היא מדהימה אותי אבל רואים שדני בתוכו בלב מכוון לmvp בקריירה, הוא גם מדבר בראיונות כל הזמן על השיפור, גם שגא זה כזה.
הוא חייב להמשיך ללחוץ להגיע גם לספירות של ה40 נק מול קבוצות כמו נא ווש וכאלה זה מעלה את הרמה המנטלית

imholzot
imholzot
13/11/2025 12:45:53

תודה על אחלה סיקור
אצל גולדן סטייט סטיב קר ממשיך בשיטה הבלתי מנצחת שלו – אם אתה חם ולא קוראים לך סטף תרד לספסל. במשחק הנפל מול אוקלוהומה וויל ריצ'רד היה היחיד שקלע, אז הוא ירד. היום מודי קלע 3 שלשות והחזיק את הקבוצה במשחק – מיד לספסל. לא מבין את הקיבעון הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  imholzot

זה הגאונות בדיוק שאנחנו לא מבינים 😉

golan
golan
13/11/2025 12:50:51

תודה רבה עמיחי.
בורנסון תוקע לניו יורק את המשחק.מנסה להציל את המולדת לבד כבר ב 5 דק' הראשונות של המשחק ? הוא ממש שיחק לבדו כל התחלת המשחק.
דני מדהים. מגיע לו אולסטאר (אני אצביע לו, אבל לא אבזבז זמן על לצפת במשחק הזה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  golan

היוקרה היא הכניסה עצמה לא המשחק את מי זה מעניין

עגל
13/11/2025 13:00:22

מאמן הקליפרס טיירון לו אמר: "תוכנית המשחק שלנו הייתה לתת ליוקיץ' לקלוע ולמנוע ממנו את המסירות, אבל לא חשבתי שהוא יקלע 55".
— אחרי 25 נק' כבר ברבע הראשון לא חשבת לשנות משהו בתוכנית?

תודה עמיחי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

האמין באמונה שלמה שזה יפסק 😉

אור
אור
13/11/2025 13:13:47
הגב ל  עגל

"לכולם יש תוכנית עד שמקבלים אגרוף לפנים"

מייק טייסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

🤣🤣🤣🤣 גדול זה. לא הכרתי

עגל
13/11/2025 13:26:53
הגב ל  אור

גדול

עגל
13/11/2025 13:29:16

ומילה על אבדיה – לפני שנה שנתיים אמרתי בזהירות שאשמח אם הוא יצליח להגיע ל-20 נק' למשחק זה קשה אבל ריאלי.
עכשיו המטרה היא לסיים עונה על 25 (בלי לפגוע בכ"ח, וזה כבר נפגע). מטורף ומאוד קשה.

thetroll
thetroll
13/11/2025 14:41:39
הגב ל  עגל

קל מאוד. המטרה צריכה להיות 30 והוא יגיע לזה הכדור כל הזמן אצלו. פחות שני אסיסטים יותר שתי חדירות. בקלילות.
הוא נותן השנה משחק של 50 נק פלוס תרשום בצד.

עומר
עומר
13/11/2025 14:49:47

דני עם ממוצעים השנה של מעל 26 נקודות!! ב 49 אחוז מהשדה, יותר מ 38 מהשלוש ויותר מ 85% מהעונשין. זאת יעילות כמעט מצויינת, וזה עוד שהוא מניע את ההתקפה הרבה פעמים ויוצר לעצמו או לאחרים. הלוואי שיצליח לשמור את זה לעונה שלמה.
לדעתי הוא בין השחקנים עם מספר הנקודות הגבוה בעקבות פוזשנים של בידודים בליגה, שזה טירוף.

כמי שעקב אחריו בוושינגטון, תמיד ראו שהוא שחקן מנצח, גם כשהמספרים היו לא משהו, וושינגטון בשנתיים האחרונות נראתה הרבה יותר טוב בדקות שלו על הפרקט.
אבל מי היה מאמין להתפוצצות הזאת ב 2 עונות האחרונות??
בפורטלנד, עכשיו שהוא מביא את הנקודות, בכלל רואים את זה שהוא שחקן שמביא נצחונות, הקבוצה בלעדיו לא מצליחה לשמור על ההפרשים (גם בגלל הפציעות), עם כל מיני רוטציות הזויות של ספליטר עם סיסוקו, קריס מארי ועוד איזה רופרט ביחד על המגרש. תכלס בלי שכר התלמדות של קבוצה לא מנוסה ורוטציות הזויות פורטלנד הייתה צריכה להיות עם עוד 2 נצחונות כבר

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי עומר
MacLeod 1
MacLeod 1
13/11/2025 14:51:10

Okc מפחידה, יש שם סגל ל2 קבוצות פלייאוף.
בקשר למה שכתבו על הסדרה בעונה שעברה- נניח והיינו מחליפים את mpj בכל שחקן מהשביעייה של okc, אז זה דנבר ב6…

מנחם לס
13/11/2025 15:27:35

אתה בוודאי יודע מה בא לי לכתוב, אבל נמאס. לפחות היו לך 78 תגובות, שזו תשובה לסקירה מצויינת.
חזיתי בניקס שהיו ממש גרועים במשחק הביתי נגד אורלנדו. אמש חסר להם בעיקר גובה.

אני לא מאמין שאלן מקליבלנד קלע מ30. אם ימשיך לקלוע הוא יהפוך לאחד הסנטרים הטובים בליגה

NBA בדם
13/11/2025 15:51:37
הגב ל  מנחם לס

אל תבנה על זה

puma1234
13/11/2025 21:56:55
הגב ל  מנחם לס

הוא מזמן קלע שלוש מצוין .
קרא מה אמר עליו ספנסר דינווידי. בזמנו .

וניל טרופי
וניל טרופי
13/11/2025 19:37:21

הסל של ביין מול בוסטון בשניה האחרונה הוא בדיוק מה שהרופא המליץ לאורלנדו בשביל לשחרר קצת את הלחץ ולרוץ עד הסוף במזרח. באנקרו חייב להתאפס על עצמו כי הוא הכוכב של הקבוצה הזו והתאום עם הגרמני וביין עוד לא עובד.

puma1234
13/11/2025 21:45:15

דאלאס קבוצה נהדרת
אחת מחמש עשרה הטובות במערב החזק. יש להם סיכוי טוב לקחת את היורו ליג כבר עכשיו.
קופר יכול תהיות שחקן יורו אדיר ,
שורה תחתונה תנו להם כבוד

מעוז
מעוז
14/11/2025 8:55:12
הגב ל  puma1234

חחחח

ירון, החלום
ירון, החלום
14/11/2025 10:00:39

בס"ד
תודה רבה