מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. מיילס טרנר מדבר על העזיבה הכואבת שלו את אינדיאנה פייסרס. אמש הוא שיחק כאוייב באינדיאנה

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מבוסס על הפוסט של קולייר ב-ESPN (Inside Myles Turner's painful exit from the Indiana Pacers – ESPN).

הידיעה הקרה הייתה זאת: מיילס טרנר חתם על חוזה של 4 שנים עבור 107 מיליון עם המילווקי באקס. לפני תחילת העונה הוא החליט לבקר בעיר, ללכת למשחק בייסבול. "It's a great Midwest city, man," Turner told ESPN. "That Midwest nice. That culture here is real."

טרנר היה שחקן אינדיאנה מאז נבחר ב-FIRST ROUND ע"י אינדיאנה ב-2015. הוא היה כה אהוד ואהוב שמבין הקהל התפתח אזור שלם שנקרא TURNER'S BLOCK. טרנר היה שחקן חמישייה קבוע וחלק בלתי נפרד מה-FABRIC של הקבוצה, אם כי הוא היה תמיד חלק מהשמועות על טרייד אפשרי אפילו כשהקבוצה עשתה ריצה לגמר של 2025. כשהקבוצה זכתה במזרח הוא היה זה שברך את הבעלים וכל החלונות הגבוהים עם המילים הללו:

אבל לא הכל היה וורוד כפי שזה נראה. כשטרנר הפך לשחקן חפשי ההצעה שהוא קיבל מהבעלים פגעה בו והעליבה אותו:

Two months later, it was over, a jarring end to a celebrated tenure that Turner admits he's still grappling with.

מילווקי באקס חיכתה בפינה, ומיד אחרי שהגיעה ההצעה מאינדיאנה, הם הציעו לו הצעה טובה יותר כי הבאקס מאמינה שהוא יהיה הדבר שהיה חסר לג'יאניס.

בינתיים הכל הולך מצויין לבאקס כשהם 2-4 עם טרנר לצד ג'יאניס ובטופ 10 ביעילות התקפית והגנתית, והפייסרס מדדה עם 5-1.

אמש מילווקי שיחקה בפעם הראשונה נגד אינדיאנה. המשחק באינדיאנה. מעניין כיצד הקהל יקבל את טרנר במשחקו הראשון שם כאוייב. יש לי רושם שהוא יתקבל באהבה גדולה.

2. בפוסט היום על "קצת מוקדם לנבא את האול סטארים החדשים לעונה זו". הראשון ש-ESPN בחרה כאול-סטאר חדש הוא דני אבדיה!

Deni AvdijaPortland Trail Blazers (Age 24)
International pool

Over the course of his first season in Portland, Avdija emerged as the Blazers' best player, averaging 23.3 points, 9.7 rebounds and 5.2 assists after the All-Star break with 50-40 shooting splits. He has picked up where he left off, putting up 22.7 PPG and 4.2 APG as Portland has started 4-2. If the Blazers can stay in the playoff mix, Avdija figures to be their most prominent All-Star candidate.

3. האם אתה מאמין שדני אבדיה יעשה את האול-סטאר השנה?

4. אנטוני אדווארדס מתח את שריר ה-HAMSTRING ולא ישחק במשחק הלילה נגד הנטס. הוא גם בסימן שאלה נגד הניקס בליל יום רביעי

5. ג'אש הארט מהניקס איבד את התחושה בכף ידו הימנית הקולעת. זה NERVE ISSUE שמקווים שיעבור במהרה

אחרי שג'אש הארט מהניקס הציג את משחקו הטוב ביותר בינתיים העונה בנצחון 113-128 על שיקגו בולס (14 נק', 9 ריב', 3 אסיסטים) הוא איבד את התחושה בכף ידו הימנית הקולעת. פציעות כאלה אורכות בד"כ ימים ספורים, אך בינתיים הוא בסימן שאלה לגבי משחק הניקס הבא שבינתיים מדדה עם 3-3.

6. דילן הארפר עם פציעה בשריר התאומים יוצא ממשחק הספארס – הפסד ראשון! – בנסיון לחסום דאנק של ניק ריצ'רדס מהסאנס

7. קייל לאורי נכנס לשחק עבור הסיקסרס עם 3:12 דק' לסיום ובכך הוא עתה רשמית חבר ב-'קלוב 20 עונות'

היה זה במשחק הנצחון 105-129 על ברוקלין נטס.

חברים אחרים בקלוב הם לברון ג'יימס, וינס קרטר, רוברט פריש, קווין וויליס, קווין גארנט, ודירק נוביצקי!

8. אנשים בטרוף מהלוב של אוסטין ריבס לברוני!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
73 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/11/2025 0:28:41

מה שיפה בפתיחת העונה של דני, לדעתי כמובן, זה שהוא לא עושה שום דבר חריג. אין כאן איזה רצף של 30 נק' ב60-70 אחוזים מהשדה שאתה יודע שצפוי להיגמר מתי שהוא. מה שדני עושה העונה מרגיש יותר כמו הסטנדרט הנוכחי שלו. כל הכבוד לו.
תודה רבה מנחם

hagay81
05/11/2025 6:25:17

דני עושה עונה טובה, אבל האמת שפורטלנד משביחים אותו בשביל טרייד עתידי

Penny
Penny
04/11/2025 0:30:05

תודה רבה מנחם! כיף לקרוא

יא ראבי כמה פציעות ברחבי הליגה מאז פתיחת העונה

NBA בדם
04/11/2025 1:21:39

תודה מנחם
ע"פ הפורמט יש הקצאה ל 8 שחקנים בינלאומים שדני יצטרך להשתחל לתוכם.

שיי,יאניס,יוקיץ',לוקה,וומבי ייכנסו ללא ספק.

מקרנן,סאבוניס, סיאקם – משחקים בקבוצות שצפויות להיות בתחתית ורק עונה אישית גדולה שלהם תיתן להם סיכוי סביר להיבחר.

מארי,שנגון,וואגנר,גידי – הם קבוצת היעד של דני, ואם ייכנס זה כי הוא ניפק עונה אישית וקבוצתית טובה מהם.

אור
אור
04/11/2025 3:35:42
הגב ל  NBA בדם

לא חושב שזה משנה שיוטה כנראה בתחתית, מרקאנן יהיה בפנים

כנראה שלפחות אחד מהנ"ל יהיו פצועים אז יכול גם לסיים 9-11

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

שנגון יותר קרוב לשיי, וומבי, יוקיץ' וכו'. דני צריך לנסות להילחם על שני המקומות הנותרים.

Avri
Avri
04/11/2025 9:11:06
הגב ל  NBA בדם

כמו שאור ועמנואל כתבו מעלי, שנגון ומרקאנן מעל דני. בואו לא נשכח שואגנר מפלרטט עם אולסטאר כבר שנה, וגם את מארי (שאף פעם לא עשה אולסטאר) או סיאקם אי אפשר לפסול. מה שכן, תמיד יש פציעות וסטטיסטית כנראה ששניים שלושה מאלו שלפניו לא יהיו בריאים, ככה שיש סיכוי טוב שנראה כת דני בפלייאוף השנה.

דן רוזנבלום
04/11/2025 3:54:46

יאללה, קבל את הסיקור מאתמול. מהפרקט : פיניקס סאנס מול הסן אנטוניו ספרס.

https://thedogtor1.substack.com/p/574

למרות שאני חושב שאני אפסיק לבקר כאן ולשתף עמכם באילוץ את מה שאני כותב.
כי לכל אמת, פשוט עושה לי הרגשה רעה. השחירו לי את האופי וקלקלו לי בכוונה מתוך קנאה וצרות עין ונפש.

אני חושב שאם הייתי מקבל אקרדיטציות, לא היה מרחיק היום בו הייתי תופס את התשומת לב של רשת אמריקאית אמיתית ולא רק מגשים חלום חיים בלתי נתפס, אלא גם ממלא ומגשים את הפוטנציאל העצום שבתוכי.

חבל שלקחתם את זה ממני. מעולם לא הגיע לי היחס הרע הזה.
אני אדם טוב עם מעלות ותכונות טובות. מעולם לא פגעתי באיש ואני מפרנס את עצמי מגיל 14 בכבוד.

אבל אל תדאגו לי, יש לי תכנית חלופית. הדרך לטופ יכלה לעבור דרך הופס, אבל גם בלעדייה…יש דרכים אחרות.

כל טוב ולהתראות.

באהבה, דן.

gogo
gogo
04/11/2025 4:50:44

תודה על הסיקור מפניקס
הכתיבה שלך תמיד ייחודית לטובה

שדות פופ לנצח
04/11/2025 7:32:22

הי דן, אין לי (ומעריך שלרבים נוספים באתר) מושג על הדברים שזרקת כאן…פגיעה, השחרה, חוסר הערכה….הכתבות שלך הן מהטובות שמתפרסמות פה ואני בטוח שכולם יודעים להעריך את הכשרון הייחודי שלך …קשה לי להאמין שמישהו מתנכל לך בזדון, כל האתר בנוי ממתנדבים וכל מי שמוסיף נדבכים מתקבל בברכה, מקווה שהעניינים יסתדרו ושתמשיך לשלוח לנו כתבות וטורים מלבבים

SLORC
04/11/2025 7:53:01

קצת חבל לשמוע, אבל מי אנחנו שנשפוט. שיהיה בהצלחה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מבאס לשמוע. כל טוב שיהיה דן. אל תשבר מהקפוצים שלא מבינים בדיחת הדעת.
מאחל רק טוב ושנראה אותך אצל רפי ההבנה בespn עם שכר כמו של איי סמית. ואז נקרא לך רפה הבנה בגאון!

סטארברי
04/11/2025 8:06:20

לא מכיר אז חיפשתי באתר והיה נראה שבסיקור האחרון שלך קיבלת מלאאא תגובות מארגנות, אז לא לגמרי ברור על מה כתבת פה…

אבל שיהיה בהצלחה, מתאר לעצמי שזה מתבשל אצלך תקופה לפי מה שכתבת. חבל שלא תמשיך לכתוב. חסרים פה כתבים שלא מתביישים לנשק את הפרקט 🙂

Yinon Yavor
04/11/2025 9:25:41

בהצלחה דן.
מודה שלרוב לא התחברתי לסגנון הכתיבה שלך אבל זה כמובן רק דעה אישית ולא אמור לשנות יותר מדי.
לא מכיר סיפור אחר, אבל מקווה שאם אתה כבר מגיע למשחק אז תקבל אקרדיטציה לסקר מטעם האתר.

Yinon Yavor
04/11/2025 9:31:32
הגב ל  Yinon Yavor

קראתי עכשיו את הסיקור הנוכחי.
מצוין לדעתי. נותן קצת תובנות איך פתאום משום מקום קיבלנו משחק מאוד פושר של הצרפתי

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
04/11/2025 9:29:30

נשמע כאילו אתה הולך לזרוק את הטלפון לים.. 😅

דן רוזנבלום
04/11/2025 15:13:02

תודה חברה' על התגובות החיוביות. מחמם את הלב.

אני כרגע "מאוורר את הכביסה המלוכלכת" פה אבל שאלתם וראוי שתקבלו תשובה.

מבחינתו של מנחם, אין שום בעיה שאקבל אקרדיטציה. הוא דווקא היה שמח בזה ועודד אותי בכך.

אך צוות העורכים של האתר ערכו הצבעה לגביי והם החליטו פה אחד 12-0 שלא רק לתת לי אקרדיטציה אלא להעיף אותי לחלוטין מהאתר ושלא אכתוב בו בכלל.

בעיקר בגלל כתבת ה"פיפי" מליגה א' באילת דא"ז עם רז ניסים כהן וטענות נוספות שיש להם נגדי. (אתם בטח לא יודעים על מה אני מדבר כי הם מחקו את זה מהר, אז אשתף קישור שאמצא אותו)

הטענות שלהם היו שאני אדם בלתי אמין, לא ממושמע והרחיקו עד מופרע וחולה נפש.

אני כמובן אשמח לקבל אקרדיטציה אך לצערי צוות העורכים קבעו את דגלם בנושא שלי והוא הפך לעקרוני עבורם. כאילו שאני מעוז הרוע והם התגבשו יחד על גבי.

ולמען האמת? אני לא יודע איזה טעם יש לזה עכשיו, אם אנשים עלומים שמעולם לא הכרתי, שיושבים מאחורי מסך יכולים להטל ולשחק עם הגורל שלי ולהטיל דופי בזהות שלי.
איך אני יכול לתת לזה יד? זה אתר בהתנדבות. לא משטר צבאי היררכי.

אני נמצא כאן בפיניקס כבר שנה והולך לי פשוט מצויין. שנה הבאה אתקדם אפילו עוד יותר.

שוב, תודה על התגובות היפות. זה מחזק ומעודד.

❤️

דן רוזנבלום
04/11/2025 15:17:26

הכתבה שפורסמה בעונת המלפפונים לפני שנתיים. לדעתי? עדיין זהב קומי, סוריאליסטי ואמיתי מאין כמוהוא.

לדעתם? פגיעה בערכיי הספורט, פגיעה באתר וסכנה ממשית לקיום שלו.

משטרה, כדורסל ופיפי

https://share.google/tQdybH3h1fFtrx9YL

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בסוף סילבר קובע גם פה 🙂

למה הNBA איימה על דן מה הוא רשם? קראתי את הסיקורים שלו בפיניקס מה הייתה הבעיה שם? לא זכור לי שום דבר גס או לכלך על מישהו/משהו. סתם מעניין אותי לדעת.
אבל דן אם הליגה פונה אין לך סיכוי זה כמו הסינים ולברון.

לגבי הפיפי דן זה קורע מצחוק אבל ככתב רשמי אי אפשר לעלות כתבה כזאת קוראים אותה אנשים מהמנהלת וכו. זה יותר מתאים לתגובות בשם עט "בריאן קולאנגלו או קווין דוראנט".

דן רוזנבלום
04/11/2025 17:42:16

נדמה לי זה היה על שכתבתי שההנהלה והבעלים של היוטה ג'אז מעדיפים שחקנים לבנים בסגל. אמת? בטח שכן.

תרבות פי סי? התחנפויות? עיצוב דעת קהל וליקוק ישבנים? בטח!

מצד אחד הופס זה אתר התנדבותי וזניח ברמת העיתונאות והחשיפה שלו…מצד שני מתייחסים לכל פיפס פה כאילו ששאגו את זה ממרומי ESPN בפריים טיים. לא מובן. חוסר איזון בין הקיים והמציאות.

מצד אחד, הנ.ב.א עושה מחווה למנחם על מפעל חייו ומעניק לו ולכתביו הרשאות עיתונאי. זה אמור להעניק יותר חופש לכותבים כי אינם מקצועיים והם שם כקמעות של חיבה למנחם. מצד שני אותם הקמעות תופסים את עצמם כאילו הם מנהלים דסק ב-CNN ומעצבים את הזהות הפרטית שלהם על בסיס האתר הזה. מה שפוגע ומבלבל בין המהות האמיתית, הערך ולבסוף…האגו.

חשוב לזכור ואני לא מנסה להתסיס או לכער, הוא שעוד מלפני שהזמינו אותי לאתר הזה ב 2017…היו פה תככים, מאבקיי כח, רכילויות ושקרים מאחורי הקלעים עם הצוות.

אז אם אני הרע מכל…שיהיה נו…
אני אמריקאי שדובר 4 שפות. מעולם לא נעצרתי ואפילו חוב קטן בבנק מעולם לא היה לי.

אם אני הרע מכל…טוב נו…

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי דן רוזנבלום
הבן הממזר של דנילו גלינארי

יש לך מזל שלא צעקת לראסל ווסטברוק פיפי מהיציעים ביוטה!
בכלל יש יותר מידי אכיפה פה על בעיות משמעת אצל מנחם לא היו דברים כאלה אף פעם לא זכור לי שמנחם הרחיק מישהו.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
הבן הממזר של דנילו גלינארי

את מי מנחם הרחיק? מאז,שאני פה אני לא זוכר שמנחם הרחיק מישהו מעצמו

עידו גילרי
04/11/2025 20:37:21

אני ואתה זה לא מספיק…?

עמיחי קטן
04/11/2025 15:57:41

היי לכולם.
אני משתדל בדרך כלל להימנע לעסוק בפומבי בעניינים אישיים כדי לשמור על הפרטיות, אבל הטענות שעלו כאן מחייבות אותי להגיב ולספר יותר ממה שהייתי רוצה. זו תהיה תגובה ארוכה, אז בקיצור – לאור דברים שדן פרסם באתר בעבר ולאור היחס שלו לכמה מחברי הצוות, אנחנו העורכים החלטנו בהסכמת מנחם שאנחנו לא מעוניינים לפרסם באתר כתבות שלו. אני מאחל לדן בהצלחה בחיים ואיפה שהוא כותב.
1.    באוגוסט 2021 דן החליט לעזוב את האתר ואת הצוות, ועל הדרך גם העליב באופן אישי כמה כתבים שלנו בווטסאפ.
2.    בערך חודשיים לאחר מכן, דן פנה אליי במייל, התנצל ואמר שהוא היה שיכור וכועס כשעזב, וביקש לחזור לאתר.
3.    אנחנו העורכים החלטנו לאפשר לו לחזור לכתוב, אבל דן ואני קיבלנו החלטה משותפת בהסכמה שכל דבר שדן כותב יעבור דרכי קודם.
4.    עם הזמן, דן ביקש שוב ושוב שנחזיר לו את ההרשאות הטכניות להעלות כתבות בעצמו, ובשלב מסוים גם עשינו את זה, בכפוף להסכמה שדן מאפשר לי לעבור על כתבות שלו לפני שהן עולות.
5.    באוגוסט 2024 עלתה באתר כתבה של דן, שבה הוא תיאר משחק שבו הוא הציג את עצמו ככתב של האתר ואז פעל באופן לא ראוי ומנוגד להנחיות שיש לנוכחות כתבים במשחקים, גם שלנו כאתר וגם של הקבוצות והגופים הרשמיים. מנהלת הליגה כאן בארץ אכן פנתה אלינו לבירור העניין שטופל על ידי שחר צ'קוטאי.
6.    הסרנו את הכתבה מהאתר באופן מיידי, ומכיוון שדן גם לא עמד בהתחייבויות האישיות שלו כלפיי וגם פעל בצורה שלא מתאימה לכתב שלנו, החלטנו לבטל לו את ההרשאות ושיעביר כתבות דרכי כמו קודם.
7.    לאחר מכן, דן נסע לארה"ב והחל לבקר במשחקי NBA. הבהרתי לו באופן אישי לא אחת שאנחנו לא ניתן לו אקרדיטציה לאור ניסיון העבר, אבל הוא רכש בעצמו כרטיסים למשחקים וסיקר אותם.
8.    כשה-NBA תרגמה פוסטים שדן העלה מהמגרש היא עמדה לשלול לנו את ההרשאות לכלל הכתבים שלנו במגרשים. רון טיפל בענין במהירות ובעדינות הראויה ונאלצנו להבטיח להם שדן אינו כתב שלנו ולא יכתוב עבורנו.
9. דן פנה למנחם שבהתחלה רצה להחזיר את דן ולא עשה זאת בגלל ההתנגדות שלנו, אבל בפברואר האחרון הודיע לי מנחם שצדקתי לגבי דן ושגם הוא ביקש ממנו להפסיק.
10. הודעתי על ההחלטה הזאת לדן ומאותו רגע גם אני הפכתי למוקד לעלבונות אישיים.
 

 

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי עמיחי קטן
דן רוזנבלום
04/11/2025 16:45:05

הנה התחיל המשפט! 🤠

אמת. ב-2021 עזבתי מרצוני באופן חד צדדי כי מאסתי בתרבות העלבונות העלומות בשורות התגובות.

לאחר זמן, החלטתי לחזור ועברו כמה שנים בהם כתבתי לאתר.

כאשר מנחם היה בקומה מהקוביד, אני שיתפתי קישור לנאום של הנשיא אייזנהאור על ה- Military Industrial Complex בקבוצת וואטסאפ שאני פתחתי בשם "המלונה – דיבור חופשי". להוסיף לזה שאני הפכתי את כל חבריי הקבוצה לאדמינים כמיטב אמונתי בחופש הדיבור והיעדר היררכיה ומרות.

כאשר שיתפתי הנאום של אייזנהאור, נחסמתי ע"י רועי ווינברג. חסימה שהגיעה מהרשאות שאני הענקתי לו והם עבדו בעוכריי. לא קיללתי. לא גידפתי…זה פשוט שקר מוחלט.

כאשר מנחם היה בקומה, המתח באתר היה גבוה וכתוצאה מזה שרועי חסם אותי, הסרתי את כל כתבותיי מהאתר.

עבר עוד זמן…מנחם החלים וחזר לכתוב ואכן שוב פניתי לאתר בבקשה לחזור לכתוב וכך היה אך עמיחי כ"ממונה" עליי, מה שאכן פג עם הזמן וקיבלתי חזרה הרשאות כחבר צוות עד כתבת הפיפי והמשטרה, שלדעתי הוצאה לגמרי מפרופורציה ולא אובחנה כראוי.

עברתי להתגורר בארה"ב והתחלתי לסקר משחקים…בייסבול, וו.נ.ב.א , נ.ב.א וענפים אחרים. דיברתי עם מנחם בטלפון והייתה לנו שיחה מאוד נחמדה. הוא אמר שהוא יארגן לי אקרדיטציות ושמחנו יחד…אך עמיחי לא אהב את העובדה שפניתי אליו אישית וסיכל זאת.

להוסיף, שחלק מ-12 העורכים כלל לא הצביעו או ידעו על הצבעה לגביי…כך שגם שם, ישנם שקרים בוטים.

אני פעם אחת קראתי לצוות "חנונים".
לא גידפתי, לא קיללתי וכל ההשחרה הזאת היא מוגזמת ומופרכת.

למרות זאת, קניתי כרטיסים והמשכתי לכתוב לאתר אך לא כחבר צוות. שהגיע זמן האמת להחליט באם אני שייך או לא, החליטו שלא.

גם, ממש לא ברור איזה "תלונות מהליגה" קיבלו בנוגע אליי וזה נשמע מוגזם. לא קיבלתי הזדמנות לראות אותם, להגיב או אפילו לקחת חלק ב"הצבעה" שנערכה עליי. אני אפילו לא יודע מי הם 12 העורכים של האתר.

האמת, אני לא יודע מה עדיף? לקבל תג עיתונאי ושיגידו לך איך לכתוב, מה לעשות, איפה לשבת, איך להתנהג ומה מותר, אסור להגיד או לדבר או פשוט להיות אדם חופשי עם תחביב כתיבה.

מה שבטוח וברור לי, הוא שהכל, כולל הכל, יצא מפרופורציה והפך למאבק של אגו, כוחניות ועמדות השפעה באתר…שהוא
…קטן, ללא מטרות רווח ובלתי מקצועי.

אז קל להפוך את המטבע ולהאשים, אך כתמיד…יש לו שני צדדים.

מה שאני כן יודע, זה שביום חמישי אני הולך לראות קליפרס ולא הופס, עמיחי, רועי או אף אחד יכולים לקחת ממני את החופש להיות שם ולכתוב כאהבת רצוני.

SLORC
04/11/2025 17:15:13

עזוב דן. לא הסתדר בהופס? תמשיך הלאה ואל תסתכל לאחור. שיהיה בהצלחה, אני בטוח שיהיו לכתבות שלך קונים בפורומים אחרים

עמיחי קטן
04/11/2025 17:17:46

בנימה אישית – אני מעריך אותך ואת היכולות שלך ככותב ושמח שיש לך מקום לכתוב בו. לנו זה לא התאים מהסיבות שפירטתי לעיל, אבל זה לא אומר עליך שום דבר

דן רוזנבלום
05/11/2025 2:25:40

חשוב שאציין כי כל ההתמסרויות שלי היום בטור התגובות הזה היו תוך כדי עבודה.

אז היכולת שלי להגיב באופן פרטני יותר היה מצומצם.

חשוב גם כן להגיד שאמרת הדברים הללו לא פעם ואין לי עצם אחד מזיד בכל הגוף או הנפש גם כשאני מנסה למצוא כזה.

על כל עוגמת נפש שיצרתי, אני מתנצל.
על כל מילה פוגענית, אני מתנצל.

אין ספק שאתה עמיחי הוא אדם מסור, עקבי ושקדן בתפקידך כעורך הופס. גם, לא חסרה בך חמלה, ענווה והתבוננות. אתה נבון וגם אני מעריך אותך כאדם. תודה.

מה שלא אוכל להתנצל עליו הוא מעוף החיים. האופן שבו מילים כתובים בדיגיטל מתפרשים ונשמעים בעין דעתו של הקורא כאשר בזמן אמת המילים הם הרבה יותר דינמיים, כי יש בהם חיות רגעית והם לא קרים על כתב.

"פיפי" זו לא קללה. גם "אדיוט או טיפש" זה מאוד לייט בכל הנוגע לגידופים.

אני מקבל את העובדה שלאורך חיי סבלתי מבדידות איומה. אני מקבל את העובדה שמההתחלה ציפיתי מהופס להיות עבורי יותר מאתר שכותב על כדורסל.

אני מקבל את העובדה שבגלל שתיית אלכוהול לעיתים שמתי על עצמי אור רע. אני מקבל את העובדה שאני לא מושלם ושיש בי מגרעות שאני צריך לשפר…ולכן אני עדיין כאן ולא בעולם הבא.

למרות הדרמטיות בטור תגובות זה…
החיים במעופם והם מנפישים עצמם ברגעים אלו ממש…

אז אשתף עמכם את הסיקור הבא נגד הקליפרס בקישור בתגובות וכן, אזדנב, אצטער ואילוא אתחנף…לאפשרות…

"יום אחד" להיות עיתונאי במשחק נ.ב.א.

כל טוב. שלל ברכות ושוב…פרופורציות.
"תודה".

Touch some Grass…
אומרים האמריקאים…

🫡❤️✌🏼🤠

דן רוזנבלום
05/11/2025 16:55:16

ובמחשבה שלישית…
יום אחד כאן באתר הספיק להכניס בתוכי כל כך הרבה אנרגיה שלילית וכואבת…

אני יהא אדם שליו ושמח יותר אם לא אחזור לכאן.

תודה לכולם. שאו ברכה.
Peace! ❤️✌🏼🤠

SLORC
04/11/2025 17:08:26

אני מצטער עמיחי. אבל אני יכול להבין את הכעס של דן עליכם

שים לב לסתירה שיש בין סעיף 6 לבין סעיפים 7 ו 8

בסעיף 6 אתה מספר שלדן לא היו הרשאות לפרסם כתבות באופן עצמאי. בנוסף הוא לא נחשב לכתב הופס באולמות הכדורסל. בסעיף 7 אתה מספר שכתבות סיקור שלו מהאולם בפניקס דווקא כן התפרסמו באתר. כלומר, הכתבות הללו עברו דרכך וקיבלו את אישורך לפרסום (אם אני מבין נכון). אז תחליטו, הוא כן כתב של הופס שמסקר מהאולם, או שהוא לא כזה?

אני אישית הייתי מאוד מתעצבן אם אתר מסוים היה מפרסם את הדברים שלי כשזה מתאים לו. ואז כשאיכשהו העניינים מסתבכים, הם היו באים אליי כשעיר לעזאזל בטענות על חוסר אמינות ורשלנות. רוצים לפרסם את הדברים שלי? תכירו בזה שגם לכם יש אחריות ותעמדו מאחורי אם יש בעיות. לא רוצים לפרסם את הדברים שלי? אין בעיה, לגיטימי לגמרי. אבל תודיעו לי מראש ואני אחפש אכסניה אחרת

אודה שאני לא יודע איך מנהלים אתר ספורט באינטרנט. אבל אם יש דבר שאני כן יודע זה שבחיים לפעמים לעשות חצי עבודה זה יותר גרוע מלא לעשות משהו בכלל. אם דן לא היה כתב של הופס מהאולם בפניקס, אף סיקור שלו לא היה אמור לעלות באתר. אם כן עלו כאלה כתבות, אז מבחינתי הוא כן היה כתב של האתר. ואם אני מבין נכון, אז ככה גם מבחינת ה NBA. כלומר ההסתבכות שלכם היתה באשמתכם, ולא באשמת דן

בנוגע לעלבונות אישיים, התנהלות בזמן שכרות ודברים בסגנון, זה אכן מאוד מצער וחבל שכך.אין הרבה מה להוסיף מעבר

מקווה שכל הצדדים יסיקו את המסקנות הנדרשות ויזכו להצלחה ולשגשוג בתחומם

דן רוזנבלום
04/11/2025 18:04:05
הגב ל  SLORC

פייי, מישהוא יצא להגנתי. וואוו. עברו כמה שנים וזה אף פעם לא קרה. משער שגם כי לא דיברתי על זה בפומבי ופשוט אפשרתי לאנשים שאני לא מכיר לקבל עליי החלטות ממרומיי תפקידם הנעלה והחשוב…

אתה צודק. ישנה סתירה וצביעות בוטה.
האחד, שאני לא מוכר כחבר צוות באתר…אבל הם כן יפרסמו דברים שלי שהם טובים ושנית לצפות ממני, אדם פרטי שקונה כרטיס ומתוך תחביבו לכתיבה ויצירה, כותב ומתעד משחק כדורסל בזכות עצמו…צריך "להעמיד את עצמו" לסטנדרטים "מקצועיים" מופרזים ותלושים מהמציאות מאתר התנדבותי זעיר כאשר הם פשוט מחליטים שנח להם לעשות את זה…

או שקל לזרוק מישהוא מתחת לגלגלים שמגיע שבב של ביקורת על הנכתב באתר…

למרות מה שקורה עם טראמפ, חופש הביטוי קיים וישנו! ויותר גרוע לרסן אותו בשדלנות וחינופים מאשר לעמוד על רגליים אחוריות ולייצג משהו אמיתי, עם מסר, אנושיות, שם, פנים, חום, לב ונשמה.

זה כנראה לא הכיוון שהעורכים בחרו בו, כי הם כבר מעניקים הרשאות נ.ב.א למקורבים ללא קשר לכשרון הכתיבה שלהם, המסירות הנפשית שלהם, העקביות או הערך האנושי שלהם.

ובנוגע לשכרות…זה נכון, הייתי שיכור באותו הערב, אך לא קיללתי אף אחד. שיתפתי נאום של אייזנהואר ונחסמתי. זהו.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי דן רוזנבלום
עידו גילרי
04/11/2025 18:47:53

אתה לא מסוגל לקחת אחריות ואחר כך מעז להתלונן. "מאוור את הכביסה" ואז מתקרבן על "משפט"
כמעט שללו בגללך את כל ההרשאות למגרשי הליגה לאתר אבל אותך זרקו מתחת לגלגלים. אתה חסר בושה. הסבלנות של עמיחי כלפיך הייתה מעל ומעבר וכל ה"סטנדרטים המקצועיים" שדרשו ממך זה שלא תחרב לשאר אבל גם זה היה לך קשה מדי.
אתה עף על עצמך כאילו אתה מתנת האל לאנושות כשבפועל הסיבה שנתנו לך לפרסם זה כי רצו לעזור לך. אתה העפת את עצמך מלהיות חבר צוות (פעמיים לפחות…) אל תבוא לאחרים בטענות. בטח לא לעמיחי שעשה מעל ומעבר עבורך.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
דן רוזנבלום
04/11/2025 19:11:25

ידעתי שאתה תופיע כאן בשלב כלשהוא. מהיום הראשון שלי באתר אתה הופעת כמעט בכל כתבה או תגובה שהייתה לי ומחצת אותה ברוב ידעייך. אף פעם לא היה לך משהו חיובי להגיד.

אם מדובר בהתנשאות, בעיני אתה האדם המתנשא ביותר בכל האתר הזה. אפילו לאנשים מבוגרים ממך אתה לא נותן טיפה של כבוד.

מה גם שאתה פשוט עלום שם. לא תמונה, לא מגיע למפגשים…איזה ערך יש למילים שלך אם אין לך זהות אמיתית?

המאמר של הפיפי היה למעלה אולי שעתיים. המנהלת לא יצרה עם אף אחד קשר. אף אחד מהמנהלת לא שם לב לזה. לקחת דמיון ולקבוע אותו כאמת זה מסוכן, כי זה פוגם במציאות.

לא סכנה, לא שלילה ולא נעליים. סתם המצאתם את זה וזו האמת. מסכים שהמאמר של הפיפי הוא פרובוקטיבי, אך באמצע הקיץ, שאין ליגות, אין על מה לכתוב וזה משחק ליגה א'…יצאתם מפרופורציה.

אני כן לקחתי אחריות. עובדה שאחריי המאמר של הפיפי עדיין פורסמו כתבות שלי.

"עשה עבורי מעל ומעבר" – תגיד, על מה אתה מדבר? הוא לקח אותי יד ביד לגן? כתב עבורי משהו? לימד אותי לכתוב? העיר אותי בבוקר לעבודה עם כוס קפה? מאיפה כל האגו הזה?

הוא לחץ על המקלדת והעכבר כמה פעמים. איפה האגו שלך ואיפה הנעשה במציאות…? "עשה בשבילי…" ממש העברתי אותו יציאת מצרים מסכן עמיחי…וזה לא כדי להחסיר ממנו…הוא בהחלט כותב המון עבור האתר…אך להפוך כתיבה בהתנדבות לאיזו השקעה פיזית-רוחנית מפרכת ושוברת נפשות הוא הגזמה שאשאיר לפייטנים…

יום עבודה אחד שלי בשטח בגינון שווה ערך לשנה של הקלדות ברמה הפיזית, רוחנית נפשית. כן, שוב תגיד שאני מתנשא…אבל זו האמת, אז…פרופורציות.

להתראות גילרי. תשאר מאחורי המסך והמקלדת. שם אתה בגרסא הכי חזקה שלך.

עידו גילרי
04/11/2025 19:29:16

כשלא מסכימים איתך זה למחוץ אותך… אתה כותב רק בשביל שימחאו לך כפיים ויגידו לך כמה אתה טוב. כשזה לא קורה אז הצד השני מתנשא עלאק.
אני עלום שם? יש לך את זה ביותר תלוש?
פרופורציות זה משהו שאין לך בדיוק כמו היכולת לקחת אחריות.
תישאר בעולב שלך ותאשים כל העולם. זה בטוח יעזור.

דן רוזנבלום
04/11/2025 19:40:19

אני כן, לקחתי אחריות.

איזה עולב יא אובר חוכם. יום חמישי צופה בהארדן וקוואי מהשורות הראשונות.

בוא נכבד את עצמנו והמקום ולא נדבר אחד עם השני.

עידו גילרי
04/11/2025 19:43:30

לטעון שלא היו דברים מסוימים, שלא קיללת, כאילו "מתנכלים" לך. זה לא לקחת אחריות.
לא קראת לרועי אידיוט וטיפש לפני שברחת גם זה לא קרה?
מהיום שאתה כאן כל מה שאתה עסוק בו זה להאשים ולהתקרבן.

עידו גילרי
04/11/2025 19:46:22

ואם אתה חושב שללכת למשחק כדורסל עושה אותך יותר בן אדם זה לא מפתיע אותי. אבל בעולב כמו תמיד אני מדבר על ההתנהגות שלך.
וסתם בשביל שתבין שאני לא מתנשא עליך. השקעתי את הזמן וקראתי את הספר שלך. גם שם אתה מדגים את זה באופן מובהק – חוסר יכולת לקחת אחריות והאשמת כל העולם מסביב במצבך.

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
דן רוזנבלום
04/11/2025 20:28:03

קראת את הספר שלי?! הטיוטה ששלחתי לך ולאחרים לפני תשע שנים וביקשתי מאנשים שחשבתי שהם נבונים, מושכלים, מוכשרים ובעליי עומק רוחני עבור ייעוץ, הכוונה, דיעה או התבוננות?

ספר שמדבר על ילד שגדל עם אבא נכה? מסביב לפשע, סמים וזנות? ספר שמספר על בחור צעיר שמנקה את הדם של אמא שלו אחריי שהיא חתכה את הוורידים?!

וואוו! איזה אמפטי אתה! מלא בחמלה! תודה רבה באמת שאחריי 9 שנים אתה מספר לי שקראת את זה ושאני לא יודע לקחת אחריות יא חתיכת ***.

מלבד מולי אף אחד בכלל לא התייחס לספר שלי. מעולם. כאילו אני לא קיים בכלל.

טעות בכלל ששלחתי לכם את זה וחשבתי שיש בכם תובנה כלשהיא לערך אומנותי או ספרות כתובה. מקווה שלא עשיתם עם זה משהו רע והפצתם את זה…כי בדיוק בעוד כמה חודשים אני סוף סוף פונה להוצאה לאור.

וואוו תודה גילרי. שחינכת אותי, שגידלת וספגת אותי כל השנים. מי כמוך גילרי גדול ונפלא. איזה איש אשכולות אתה עם מעלות נהדרות, איכפתיות, כנות וזוהר פנימי.

ממש תודה….ססססססאאאעמק.

עידו גילרי
04/11/2025 20:35:49

אף אחד לא מנסה לחנך או לגדל אותך ותודה שאתה מוכיח את הנקודה שלי כל פעם מחדש. כל מה שניסיתי להגיד לך שקראתי כדי להבין מאיפה אתה מגיע. תראה איך אתה שוב מלכלך בלי למצמץ. העיקר שעליך מתנשאים.

דן רוזנבלום
04/11/2025 20:30:43

רגע שנייה…הזכרון שלי טועה?
אני שלחתי לך בכלל את הספר שלי?!
קיבלת אותו ממולי? תזכיר לי, זה היה כמעט לפני עשור.

עידו גילרי
04/11/2025 20:36:26

שלחת בקבוצה שננטשת כשהיית שיכור. "בלי לקלל בכלל"…

דן רוזנבלום
04/11/2025 20:51:54

כססאמק. טעות נוראית.

SLORC
04/11/2025 19:58:11

אני לא יודע מי צודק ומי לא צודק, האמת שזה גם לא כל כך מעניין אותי. אני כן יודע שלעשות חצי עבודה זה יותר גרוע מלא לעשות משהו בכלל מצד אחד, ולהתעקש על להישאר איפה שאתה לא מתאים עד לכדי עימות זה מיותר לגמרי מצד שני. אז כתבתי את זה לעמיחי, בתקווה שיסיקו את המסקנות לגבי העתיד

נראה לי שעדיף פשוט לשחרר, ללמוד את השיעור לחיים ולהמשיך הלאה לאיפה שכן יש לך מקום. האנשים כאן באתר יסיקו את המסקנות בעצמם לגבי למה דברים לא עבדו כמו שצריך הפעם לגבי העתיד. ושיהיה לכולם בהצלחה. לחילופי אפשר להמשיך לריב, גם אופציה

דן רוזנבלום
04/11/2025 20:29:18
הגב ל  SLORC

כמעט כל שיח ישראלי מתכער בסופו של דבר. זה טמון עמוק בתרבות שלנו.

אבל לא, אין לי שום כוונה להמשיך להתכער.

עידו גילרי
04/11/2025 20:36:45

ועדיין כמה מהר אתה עושה את זה.

דן רוזנבלום
04/11/2025 20:53:13

יאללה…יש לי עצים לגזום…
תהנה בטור התגובות הבא.

Yinon Yavor
04/11/2025 21:32:54
הגב ל  SLORC

בלי להתייחס לדיון עצמו – הטענה שלך (לי מינג) לא מחזיקה מים. אתה טוען שאם מישהו "מועסק" ככותב אז האחריות היא של מי שנתן לו במה.
אבל – אם מישהו כתב של עיתון/אתר כלשהו אז מותר לו לדעתך לכתוב מה שהוא רוצה? עמית סגל יכול מחר לפרסם כתבה על השכן שלו שסובל מטחורים?
כמובן שלא.
ואם יעשה את זה – העורך של העיתון יקרא לו וינזוף בו, וייתכן שאף מעבר לזה.
במקביל – עורך העיתון יקבל זימון לתביעה משפטית, ויצטרך להתנצל ולתת הסברים (כמו שהעורכים כנראה עשו כלפי הליגה, בצדק או שלא בצדק – לא משנה).
בקיצור – אין דבר כזה שלכותב אין אחריות. זה לא חצי עבודה ולא רבע. העורכים מאפשרים כתיבה למי שהם מאמינים שיצליח לקדם את האתר, וזכותם למנוע זאת ממישהו שמסתבר שפגע באתר.
זה לא חצי ולא רבע. זה ניהול סיכונים שכנראה כאן עבד פחות טוב

SLORC
05/11/2025 7:51:34
הגב ל  Yinon Yavor

תקרא שוב את מה שכתבתי ותגלה שאני אני מסכים עם כל מלה שאתה אומר.הבעיה לדעתי שאתה מפספס כאן נקודה חשובה

אם כתב עושה שטויוית זאת בהחלט זכותם ואף חובתם של העורכים לא לתת לו לפרסם באתר. מצד שני – אם הדברים שלו כן מפורסמים, אזי המשמעות היא שההעורכים והאתר עומדים מאחורי הדברים

לדן יש כתבות שמפורסמות כאן באתר של סיקור מהשטח של משחקים בפניקס. אם כפי שעמיחי טוענן הכתבות הללו באיזשהו אופן גורמות לנזק אזי הן היו צריכות להיות מורדות מהאתר באופן מיידי. אם לעומת זאת הכתבות עדיין נמצאות באתר, אזי העורכים צריכים לעמוד מאחוריהם ולהכיר בדן בתור כתב הופס במגרשים. בשום, אבל בשום קונסטלציה אסור שיקרה גם וגם – הן שכתבות וסיקורים של דן מהאולם יופיעו באתר והן שהעורכים יטענו שהוא גורם לנזק.

העובדה שהכתבה הבאה למשל עדיין מופיעה באתר, היא רשלנות ברורה של העורכים. הרי לטענתם הסיקורים הללו גורמים נזק להופס.אז למה בדיוק הם מפורסמים באתר? אני מצטער, אבל כל עוד כתבות כאלו לא נמחקות באופן מיידי אזי העורכים יכולים לבוא בטענות רק לעצמם על ההסתבכויות שלהם עם הנהלת ה NBA

https://hoops.co.il/?p=333183

Yinon Yavor
05/11/2025 7:59:08
הגב ל  SLORC

ממש לא נכון.
מה אם הכתבה הזו (שטרם הסתכלתי עליה) היא לגיטימית ומוצלחת לדעת העורכים? אז גם אותה צריך להוריד?
לפי הדוגמה המופרכת שנתתי – האם צריך למחוק את כל כתבותיו של עמית סגל באתר, או רק את אלו שגורמות נזק?
ייתכן והיו כתבות שעליהן התקבלו תלונות – והן נמחקו (ולא אני ולא אתה יודעים מהן כי זה קרה מהר…), וייתכן ויש כתבות לגיטימיות שנשארות באתר כי אין בהן פסול.

SLORC
05/11/2025 8:55:50
הגב ל  Yinon Yavor

אבל זה לא מה שעמיחי טען למעלה. קרא שוב את מה שהוא כתב בסעיפים 5 עד 8: מה שהוא טוען זה שדן לא נחשב לכתב של הופס שמסקר עבור האתר מהאולמות עצמם. אם זה המצב אזי כן, באופן חד משמעי – כל סיקור של דן מהאולם בפניקס (או כל אולם אחר) אמור להימחק מהאתר באופן מיידי. אין שום בעיה עם כל סוג כתבה אחרת (פריוויו, סיכומי עונה,שחקנים ששינו את המשחק וכדומה) אבל כאלה כתבות לא צריכות להופיע כאן, בוודאי ובוודאי לא אא הן גורמות לבעיות

מבחינתי בתור קורא באתר, כל מי שמפרסם סיקור מהאולם הוא כתב הופס. לי אין כלים, ואני לא מבדיל ולא אמור להבדיל בין מי שהאתר שולח עם אקרדיטציה לבין מי שקונה כרטיס מטעם עצמו, הסיקור מבחינתי הוא אותו סיקור. ולמיטב הבנתי ממה שהעורכים כאן כותבים, כך גם הנהלת ה NBA. אז אני עדיין מנסה להבין (בשיא הרצינות, בלי ציניות) – אם האיש לא כתב הופס שמסקר מהאולם, אם הכתבות הללו רק גורמות לבעיות, למה הן עדיין מופיעות באתר?

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי SLORC
Yinon Yavor
05/11/2025 9:56:45
הגב ל  SLORC

לדעתי (לא מתוך ידיעה), משום שחלקן לא גורמות נזק ולכן הן עוברות את מגבלות העריכה, וחלקן כן גורמות ולכן אינן מופיעות יותר

SLORC
05/11/2025 10:14:05
הגב ל  Yinon Yavor

גם אני לא ממש יודע ורק מחווה את דעתי. כמו שאני רואה את הדברים, אם אני עורך של הופס אזי רק כותבים עם אקרדיטציה יכולים לפרסם באתר סיקור מהאולם. לתת למישהו שקונה כרטיס על דעת עצמו שלא מטעם הופס לפרסם כאן באתר זה מתכון לצרות, שאכן הגיעו

עידו גילרי
04/11/2025 18:41:57
הגב ל  SLORC

ברור שום דבר לא אשמת דן – זה תמיד כל העולם שמסביב.
תהיה לי בריא.

גיא רוזן
04/11/2025 18:48:02
הגב ל  SLORC

אני אשתדל להיות הכי רגוע ודיפלומטי שאפשר –
נו, באמת.

לי יצא כמה שנים ספורות לכתוב ולסקר באתר. לא מתקרב למה שעמיחי עושה –
אלו שעות על גבי שעות של השקעה.
השקעה שהתמורה היחידה עבורה זו הקהילה שנבנתה כאן בהופס.
וזו הנקודה –
פעולות שעשה דן, גם אם לא בזדון, יכלו לחבל במאמצים הכבירים שהושקעו בהפיכת האתר למה שהוא,
עם היכולת להגיע למגרשים,
עם היכולת לתת זווית אוהד שלא קיימת בכל מקום.
עכשיו,
להאשים את עמיחי או מי מכל הצוות שמתפעלים את האתר בהתנדבות ב-"מעניקים הרשאות למקורבים…"
נו, באמת.
לא צריך לעשות יותר מאשר להתבונן ברשימת הכותבים האינסופית שעברה כאן בהופס.
כולם כולל כולם קיבלו כאן במה.
כולל דן.

אז אני יודע שעמיחי נחמד מדי והוא לא יסלים את השיח המוזר שצף כאן,
ואני אכבד את זה,
ולכן רק אסיים ב –
לצד מנחם,
אין עוד בן אדם בודד שעשה יותר בשביל להשאיר את פרויקט הופס בחיים.
למרבית הגולשים אין מושג כמה שעות עמיחי השקיע ומשקיע באתר הזה.

נו, באמת.

דן רוזנבלום
04/11/2025 19:17:27
הגב ל  גיא רוזן

אני מכיר בתרומה האדירה של עמיחי לאתר.
אני שיבחתי אותו לא פעם. אני מקווה ומאחל לו תמיד הצלחה במעשיו ובדרכו. לא צריך להגזים. אנו לא אויבים או משהו.

נושא המחנאות הוא תוצר של תרבות השיח באתר…לא בשל היותי או כתבותיי.

וכן…שחר שרון ואחרים באו משום מקום. מאפס כתבות באתר, ישר להרשאות נ.ב.א…אז תגיד לי אתה, איך זה קורה?

ומבלי לזלזל, הסיבה היחידה שיש הרשאות נ.ב.א הוא בגלל מפעל חייו של מנחם. ללא זה, אף אחד מאיתנו כאן ולא משנה מי…לעולם לא היה מגיע למשחק בארץ או בנ.ב.א עם אשרת עיתונאי.

אז אנה לאגו, לבמה "הענקית" שאתה מתאר…והמציאות…שהופס הוא אתר שבמקרה הטוב מושך 1000 גולשים ביום.

אבל גם את זה אני מבין, כי גודל האדם, או האגו שלו…כרוחב ליבו.

SLORC
05/11/2025 7:54:39
הגב ל  גיא רוזן

אתה יכול גם להיות לא דיפלומטי, זה לא מפריע לי

אחזור על תגובתי מלמעלה – העובדה שהכתבה הבאה מופיעה באתר היא לטעמי רשלנות ברורה של העורכים. אם כתבות כאלו לגיטימיות אזי העורכים צריכים לעמוד מאחוריהם. אם הן גורמות לנזק אזי הן צריכות להיות מורדות באופן מיידי. לא גם וגם

.https://hoops.co.il/?p=333183

גיא רוזן
05/11/2025 10:24:03
הגב ל  SLORC

מילים גדולות –
רשלנות ברורה של העורכים.
רק ש-
העורכים עובדים בהתנדבות מלאה,
משקיעים המון מזמנם הפנוי,
עושים את זה מתוך נאמנות לקהילה שצמחה כאן.
רשלנות?
לא ברור לי איך המילה מתאימה לסיטואציה.

אתה יודע כמה כתבות חדשות נשלחות לתיבת המייל של הופס?
כמה עבודה נעשית בלעבור על התוכן, טכניות הגהה כאשר צריך, לשלוח לכותב לקצה תיקונים כאשר צריך,
והכל עם מטרה ברורה של לשפר את האתר, לאפשר לכותבים חדשים לקחת חלק,
ועדיין לשמור על אף מסויים של תרבות שיח וזה לצד הניסיון להצמד לכללים שמוכתבים אם רוצים להמשיך ולהחזיק ביכולת לשלוח נציגים לאולמות הכדורסל.

אולי המילה היא "טעות".
יכול להיות שטועים העורכים כאשר הם מאפשרים לכותבים חדשים במה.
יכול להיות שטעו כאשר נתנו לדן הזדמנות נוספת.
לא יודע.
רשלנות?
זו האשמה שגובלת העלבון למאמץ שהושקע ומושקע באתר.

SLORC
05/11/2025 10:37:57
הגב ל  גיא רוזן

כמובן שהכוונה לא היתה להעליב, באמת הייתי צריך להשתמש במלים יותר עדינות כמו טעות במקום רשלנות.איתך ועם שאר העוסקים במלאכה הסליחה

לטעמי הטעות כאן היא לא חוסר זמן או עומס יתר אלא משהו עקרוני – לתת למישהו לסקר מהאולם ולהעלות כאן את הדברים לאתר אפילו שהוא שהוא לא נחשב כתב הופס. הרחבתי כבר על זה, ונראה לי שאין טעם להוסיף עוד. בעיני זה מתכון ברור לצרות (שכפי שאני מבין, אכן הגיעו). אתה ואחרים מוזמנים כמובן לראות את הדברים האחרים

נערך לאחרונה 5 חודשים לפני על ידי SLORC
דן רוזנבלום
05/11/2025 16:51:55
הגב ל  SLORC

חחחחח באופן עקיף גרמת להם למחוק את המאמרים שלי לגמרי…

איזה עצוב. "פיפי".

עגל
05/11/2025 13:36:43
הגב ל  SLORC

הכתבות של דן מעניינות "וצבעוניות". יש לו סגנון מיוחד שלא מתאים לכולם.
אני מאאחל לו הצלחה בהמשך הדרך ככתב וגם בכלל.

רק הערה לגבי המעמד ככתב הופס או לא – אתה יכול לכתוב כתבות להופס בלי להיות חבר צוות. זה לא אותו מעמד, זה כמו שבעיתון יפרסמו מכתב למערכת מאחד הקוראים. במשך שנים הייתי כותב להופס (מאוד מעט וזה גם היה מזמן) ללא שהייתי חבר צוות, עד שמנחם הכניס אותי די בכוח לצוות. ואח"כ יצאתי ונדמה לי שפירסמית עוד איזה טור או שניים. אאני מניח שדן יכול להמשיך לכתוב במוד הזה להופס גם היום, תוך כדי שעין בוחנת תעבור על הטקסט, כמו בכל מערכת עיתונאית.

SLORC
05/11/2025 14:24:06
הגב ל  עגל

בוודאי שאתה יכול לכתוב להופס (או לכל אתר אחר) בלי להיות חבר צוות. הנקודה היא שלמי שקורא כתבה באתר לא מעניין המעמד שלך – מבחינתו אתה כתב הופס. תכתוב שקרים או דיבה באתר? מפעילי האתר יהיו אחראים בדיוק כמוך

אם דן ביצע בעיות בסיקור שלו מהשטח בעבר והוחלט שלא לאפשר לו לעשות זאת יותר, אזי האיסור צריך להיות קטגורי. אי אפשר לפרסם סיקור כזה באתר כשמתאים ואז לבוא ולטעון 'הוא לא כתב של האתר" כשלא מתאים. אם בהנהלת ה NBA כועסים על כתבות של דן שהופיעו באתר, מי שאפשר לכתבות להתפרסם אחראי בדיוק כמוהו

ירון, החלום
ירון, החלום
06/11/2025 12:52:12

בס"ד
תודה דן.
לא יודע על מה אתה מדבר,
מקוה שזו טעות או חוסר הבנה.
בהצלחה במשך הדרך.

אור
אור
04/11/2025 3:59:44

האם ה-trade value של ג'ה מוראנט גדול מ-0?

gogo
gogo
04/11/2025 4:46:37

תודה על המעורב
הלוואי אולסטאר אבל רבים וטובים לא הגיעו להיות אולסטארים. גמאל מארי מתדפק על דלתות האולסטאר כמה שנים. דני בתודעה בתקשורת האמריקאית. זה יכול לקדם אותו.

SLORC
04/11/2025 6:04:50

טרנר צריך לשלוח 90% ממה שהוא מרוויח בתור עמלה לקרלייל ולהליברטון שסידרו לו כזה חוזה. וגם אז ה 10% ממה שיישארו לו זה יותר ממה שהוא שווה

Berch
04/11/2025 8:43:59

תודה על המעורב מנחם
גם לי יש חיבה מיוחדת למיילס טרנר ואני לא יודע למה.
באמת מוזר
🤔

מסע92 בין כוכבים
מסע92 בין כוכבים
04/11/2025 10:20:51

תענוג ושמחה גדולה אם דני ייכנס לאולסטאר! זה ברור שיש לו פער של 2-3 שחקנים לכל הפחות. ושנגון הוא לא בהכרח אחד מהם. הנתונים האישיים של דני מצדיקים את המעמד, אבל רק מאזן חיובי של פורטלנד ומאבק על הפלייאוף תחת הנהגתו יבאו אותו לשם

captain beefheart
captain beefheart
04/11/2025 16:45:16

השאלון על דני הוא בתחום הווישפול ת'ינקינג בלבד. 23.3/9.7/5.2 בקבוצת תחתית משוק קטן – עם זה לא עושים אולסטאר ואפילו לא חצי אולס.
הלוואי שדני יפרח והבלייזרס ינסקו למעלה והמשיח יבוא והרמטכ"ל יהיה תימני. תפילה, לא אמונה.

hagay81
05/11/2025 1:58:54

אבדיה קולע הרבה, אבל פורטלנד מפסידה
אוסטין ריבס תופעה שלא תימשך לעד, יש לו תקופה טובה, לא משהו מעבר.
בן שרף סיים מעשית את הקריירה באן בי איי

ירון, החלום
ירון, החלום
06/11/2025 12:53:28

בס"ד
תודה מנחם.
הדאנק של ברוני באמת יפה.
אולי עכשיו שמעון יהיה מרוצה