חם מהתנור ומעורב הופס ב-"מעורב גרינווילי" / מנחם לס

הערב-דראפט הפנטזי

חברי הופס ליג-III: בעשר הדראפט

לינק לדראפט, לחברי הליגה: http://games.espn.go.com/fba/draft/external/draft?leagueId=56676&teamId=1&userProfileId=25930869


1. לברון ג'יימס 'מופתע' מדברי חבריו (מההיט) עליו

רק אתמול כתבתי מה אמרו כריס בוש ומריו צ'אלמרס על לברון.

אמש הוא אמר לעתונאים הסובבים אותו כזבובים שהוא "מופתע" מדבריהם עליו. הוא אמר גם שאין לו כל תכניות להיפגש איתם בבראזיל מלבד במשחק, או לשתות איתם כוס קפה בקופהקבנה. "לא. אין בתכניתי לפגוש או לראות איש מהם כאן בריו".

"I know a lot of words have been coming out of their camp as of late and some of it is surprising," James said Friday after Cleveland's practice. "We've got so much history together. … It doesn't take away from what we accomplished [in Miami] and I know that."

"I've talked to D. Wade. Obviously, I haven't talked to Chris. But I haven't seen them," James added.

כשנאמר לכריס בוש  מה לברון הגיב, היתה לו תגובה משלו: "את הדיבורים נעשה על הפארקט:

"We'll see each other on the court," Bosh said. "That's plenty of time to catch up."

הייתי אומר שבזאת בא הקץ רשמית 'לחברות הגדולה' בין השלושה – לברון, בוש, ודוויין ווייד.

 

2. "האם תחזור לריו ב-2016?"

זה מה שלברון נשאל בריו, על כוונתו לחזור לשם לאולימפיאדת 2016.

-"עדיין לא החלטתי"!

רגע, שאני אבין. מי הזמין אותו? (את זה אני כותב)

לדעתי ישנם סכויים רבים שהנבחרת תישאר בגרעינה כפי שהיתה בספרד, עם כמה תוספות פה ושם, ולפי הצורה שקליי ת'ומפסון משחק, מצידי שלברון יישאר בבית, או שיעלה מהספסל.

זאת היתה השיחה בינו לבין עתונאי 'מיאמי הראלד 'באולמה של פלמינגו, בבוקר המשחק הערב נגד מיאמי ב-5 בערב. הוא ועוד שניים – קיירי אירוינג וקווין לאב – הם בסגל המורחב של הנבחרת. "שנתיים זה חיים שלמים בספורט. המון יכול לקרות בין היום והזמן להחלטה".

קיירי, שלא ישחק הערב בגלל פציעה בעקב, ענה: "ברור שאשחק, אם אוזמן". לפחות לילד יש את הענווה והצניעות להוסיף "אם אוזמן".

לברון אמר:

Playing for my country has done a lot of things for my career," he said. "It has afforded me a great opportunity to get better. Wearing the USA across the chest was a great way to feel patriotic. I hope that I have another chance in 2016 to be here. but it is way too early for me to decide!"

דוויין ווייד שנישאל אותה שאלה הגיב: "אני אהיה כבר מבוגר מדי ובוודאי לא אוזמן. לסיים עונת NBA ולהתחיל עונת מחנה אימונים עם הנבחרת ואז משחקי אולימפיאדה זה עניין לשחקנים צעירים. לא ל'אלטה קאקרס' כמוני (הוא אמר 'OLD F…K' כמוני)".

3. מייק ביזלי לסין

מייק ביזלי עזב את מחנה האימון של הגריזליז, ומיד טס לסין לחתום חוזה של שנה אחת עם ה-'שנחאי שארקס'. בחירת הדראפט השנייה הזאת הגיעה למחנה האימון של ממפיס  עם חוזה לא מובטח, ומאחר והגריזליז סירבה עד אתמול להבטיח לו מקום בסגל, הוא החליט לא לקחת את הצ'אנס, ולהעדיף את החוזה היקר מסין. מה שכנראה הקדים את החלטתו היתה העובדה שבגלל פציעה בעקבו הוא לא הצטרף לקבוצה למסע שני המשחקים שלה, עובדה שכנראה חיסלה לו כל סכוי לעשות את הקבוצה.

4. קובי נראה מצויין

מי שחזה במשחק ההפסד של הלייקרס לווריורס אמש ראה את קובי במשחק טוב מאד, כשהוא נראה ממש כפי שנראה בימיו הטובים. מאומה לא השתנה במשחקו. אותן תנועות, אותו פיידאוויי ג'אמפ שנראה שאין לו סכוי, ושניכנס, וגם כמה דפיקות רגילות של ראשו בקיר. בקיצור – אותו קובי.

ואלה חדשות טובות ללייקרס.

5. ג'ורדן קלרקסון

בגארד , ג'ורדן קלרקסון הרשים אותי מאד. עד שיצא בגין פציעה קלה בירך, הוא היה שחקן הלייקרס הטוב ביותר. הוא ייעדר כשבוע.

6. מייקל קרטר-ויליאמס לא יפתח את העונה

מייקל, שעבר ניתוח לתיקון רצועה ברוטייטור-קאף של הכתף ב-6 למאי החל להתאמן, ונראה זורק את הג'אמפ בחופשיות, אבל הוא לא יהיה מוכן לפתוח את העונה. טוני רוטן יפתח במקומו, אבל לא יהיה השוטינג גארד יחד איתו.כשמייקל יחזור רוטן לא יילך לספסל, אלא יישאר כשוטינג גארד. שניהם אגב, טובים באותה מידה בפיק-אנד-רול.

7. "ג'יי אר סמית נותן דוגמא לאחרים"

לג'יי אר סמית יש שפוט חדש: מאמנו דרק פישר. פישר אמר אתמול ש-"ג'יי אר סמית מתאמן יותר חזק ויותר ברצינות מכל האחרים. בקשתי משאר השחקנים שישימו לב אליו, וילמדו ממנו כיצד מתאמנים!".

ימים טובים הגיעו לניקס.

8. ג'ים בוהיים: "שחקן נהדר. תלמיד? לא מהמצטיינים"

מאמן סירקיוז, ועוזר מאמן נבחרת ארה"ב ג'ים בוהיים כותב בספרו החדש מדוע הואה כה אוהב את ההגנה האזורית, ומקדיש חלק נירחב לכרמלו אנטוני "שנתן טורניר מכללות טוב יותר מכל שחקן אחר שראיתי". אבל כיצד הוא היה כסטודנט? בוהיים מודה שהוא "לא היה בין המצטיינים, בלשון המעטה. אולי עשה בשכל כשהחליט לעזוב את האוניברסיטה אחרי שנת הפרשמן ולהצטרף לדראפט".

 9. הרוקי מיץ' מקגרי שבר עצם בכף רגלו השמאלית

מיץ' מקגרי, שקווין דוראנט הגדיר כ-"השחקן הטוב ביותר בינתיים במחנה האימון" שבר עצם בכף רגלו וייעדר בין 6 ל-8 שבועות. במשחק האימון האחרון הוא שיחק 36 דקות בחמישייה במקום סרג'י איבקה הפצוע (עקב), שיחר 36 דקות, וקלע 14 ב-7 מ-14.

 

10. ריימונד פלטון ניפצע

ריימונד פלטון ניפצע אמש בעקבו כשנחת על רגלו של אנטוני מורו, והורד עם עזרה לחדר ההלבשה, משם נישלח ישר לבית החולים לצילומים ובדיקות.

 

11. לבוריס דיאו יש בונוס כספי על הורדת משקל

לשחקנים נורמלים נותנים חוזים עם בונוסים על נצחונות ונקודות. לשמן הצרפתי של הספארס נותנים בונוסים על הורדת קילוגרמים. הצרה היא שהוא אוהב אוכל יותר מדי.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. גם אני ראיתי לייקרס גולדן סטייט.
    גם רנדל נראה מצויין.
    השנה הבית הפסיפי יהיה הבית הכי חזק בליגה ויהיו מלחמות עקובות מדם.
    ממש מחכה לראות את הקרבות.
    גולדן סטטיט בכיוון שלהיות אחת הקבוצות שיותר כייף לראות.
    קליי תומפסון מתפתח לסופרסטאר ובאק קורט של שי סופר סטארים לא ראינו מזמן.

    1. זיו אני די בטוח שהמערב התיכון הוא הבית הקשה והחזק בליגה.
      יוסטון, סן אנטוניו, דאלאס, ממפיס וניו-אורלינס?
      לעומת קליפרס, לייקרס, סקרמנטו, ג"ס ופיניקס?

      1. על הנייר אתה לגמרא צודק.
        בפועל הלייקרס יהיו טובים ממה שנדמה וגם סקרמנטו.
        הלייקרס הביאו שחקנים נכונים וקובי בכושר.
        סקרמנטו לפחות לפי שני המשחקים הראשונים- קאזינס בדרך להיות סופר סטאר השנה.[25 13 משהו כזה] וניק סטאוסקאס נראה לי כמו בינגו על אמת.
        פיניקס התחזקו[תומאס , הרוקי וורן], גולדן סטייט גם[שון ליוינגסטון], לגבי הקליפרס פחות או יותר כמו סוף שנה שעברה רק שגריפין עוד ישתפר.

        זה שני בתים מאד עמוקים, לא יודע אם ממפיס השתפרה מספיק וגם לגבי ניו אורלינס , הם טובים אבל קצת מעריכים אותם גבוהה מידי לדעתי.[תחושת בטן,יוסי לא נריב על זה…]

        1. מסכים איתך לגבי האופטימיות מסקרמנטו. נראה לי שהשנה תהיו מתחרים אמיתיים על הפלייאוף. מצד שני כל קבוצה במערב היא מתחרה ראויה לפלייאוף.
          לייקרס לדעתי גם לא רעים בכלל אבל יסיימו מקום שלישי מהסוף לפני מינסוטה ויוטה. נדמה שאולי מלבד יוטה כל קבוצות המערב יגיעו ל-30 ניצחונות.
          לגבי הרוקים- עוד ממש מוקדם לקבוע על פי משחקי ההכנה, זה משחקים שאומרים עוד פחות משחקי ליגת הקיץ כי שחקנים לא מתאמצים להשיג חוזים אלא מתמקדים בלהבין איך לשחק בשיטה מסויימת כמעט בלי להתייחס ליריבה.

          1. בלייקרס השנה יש יותר מידי כשרון די לסיים כל כך נמוך. אם לין ונאש יהיו סבירים יש הרבה שחקנים שיפרחו. אד דיוויס , גורדן היל ואולי אפילו ווסלי גונסון.
            ורנדל הוא טוב.

            לגבי הרוקים אתה צודק, אבל המון שחקנים נותנים פול גז בפרי סשן כי הם רעבים למשחק.
            היית צריך לראות את השלישה של טורנטו, דרוזן ,לאורי וטרנס רוס הדבר האחרון שהיית אומר שהם לא מתאמצים.

            המערב השנה פשוט צפוף,המון קבוצות יכולות להפתיע גם יוטה ומינסוטה.
            וקבוצות חזקות מאד על הנייר יכולות להישאר בחוץ- , ממפיס,פורטלנד ואפילו הקליפרס.

            ד

          2. במחשבה שניהלגבי יוטה אני באמת לא יודע. מינסוטה יכולים להפתיע.
            במחשבה שניה נוספת הקליפרס חזקים מידי.
            פיניקס ודנבר יהיו בתמונת הפלייאוף שנה

  2. שחקני מיאמי ילדות קטנות, שיגידו תודה שיצא להם לשחק ברמות הכי גבוהות ולזכות באליפויות, כי בלעדיו כנראה שמריו צ׳ארלמס היה משחק בליגה הסינית, ובוש היה ממשיך להיות כרמלו אנטוני לעניים, אז שיתבגרו ויפסיקו ליילל

  3. מנחם,
    הערה לגבי השתתפות הכוכבים בריו 2016:
    אם לענקיות הפרסום יש כוח והשפעה, כמו אותה טענה שרונאלדו הברזיאלאי השמן השתתף בגמר מונדיאל 1998 בגלל החלטה של נייקי ולמרות אי כשירותו (איבד הכרה שעות לפני שריקת הפתיחה)
    אזי כל הכוכבים ישתתפו גם ישתתפו.

    1. מייק ששבסקי וקואנג'לו – השניים שבוחרים את הנבחרת – לא שמים רבע זין על כל ענקיות הפרסום – כולל הקומיסיונר של הליגה – וברגע שמישהו יאמר להם מילה אחת, הם מתפטרים לאלתר!

  4. לפי משחקי ההכנה המחזור של הרוקיז השנה יהיה טוב ועמוק מאד.[לא חדש אבל מתחיל להתברר כאמיתי]

    שחקנים שאני ראיתי ואני מתרשם מהם.
    ניק סטאוסקאז, גוליוס רנדל, טי גיי וורן ויוסוף נורקיץ.
    נורקיץ הזה הוא אחד מהגנבות של הדראפט, הוא משאבת ריבאונד כבר עכשיו ואם יתנו לו בדנבר לשחק יעמוד כבר השנה על קרוב לדאבל דאבל

  5. מנחם אני לא מבין איך זה שכשלברון במאימי הוא אהוב ליבך אתה מגן עליו ב700 פוסטים בעונה , פתאום הוא עוזב את מאימי הוא ניהיה חרא בן אדם לא תורם יותר כסף אין לו מקום בנבחרת …
    מה יהיה??

    1. היתה לי פעם מאהבת בראש העין צ'חצ'חית מגן העדן. אהבתי אותה מכף רגל ועד ראש. אבל אז מצאתי מאהבת חדשה – בלונדינית רוסיה עם שדיים של פרה – בקיבוץ הזורע, ושבועיים אח"כ פ-גשתי את השרמוטה מראש העין, ו-GUESS WHAT? – שכחתי את שמה!

      1. אז אם אני צריך לפרש את אגדות השרמוטות של ראש העין(ואני חשבתי שיש שם רק תימניות בלי שיניים) אז יותר לא נראה פה פוסטים על היופי והתואר של לברון ג'יימס…יופי כבר התקדמות.

    1. דראפט הפנטזי מתקיים באתר של ESPN, איפה שמתקיימת הליגה. תלחצו על הכפתור במייל שדרכו נרשמתם לליגה, הדראפט מתקיים שם. אם לא תהיו שם, לא תוכלו לקחת חלק בדראפט. קיימת אפשרות לעשות טרייד על בחירות (העברת בחירה מהסיבוב השמיני תמורת 2 מהסיבוב העשירי, נניח), אם תרצו.

  6. לכריס בוש יש 118 מיליון סיבות ללקק ללברון ג'יימס והוא בוחר להתנצח.

    עכשיו יותר מתמיד אני מאמין שמוצא הכריס בוש הוא מן הקוף.

  7. אגב קובי וקלרקסון(מישהו זוכר כמה דיברתי עליו כל הקיץ ומנחם צחק?) באמת נראים טוב.

    הקליעה של קובי לא נעלמה בכלל וזה מה שחשוב אחרי תקופה כל כך ארוכה בחוץ.

    לא מאמין שסטטיסטית הלייקרס תהיה הרבה יותר טובה מהקבוצה בעונה שעברה.

    יש מחסור רציני בPG מחליף. אני אישית לא מאמין שנאש ישאר כשיר ליותר מדי זמן בעונה ואז אתה נתקע עם רוני פרייס אחרי לין.

    חסרים גם סטופרים נוספים בהגנה ובכלל שחקני הגנה טובים.

    השומר פרימטר היחיד בקבוצה זה ווס ג'ונסון וקצת קלרקסון.

    אבל שוב יש אחלה מציאות, בחוזים שלא מגבילים אותנו ואד דיוויס אחד שכל הליגה לא ספרה והוא כאן כדי להוציא אצבע משולשת לכל הליגה ולנסות להשיג את החוזה הגדול הבא.

    מי שעקב אחרי אד דייוויס יודע שהסטט' המתקדמות שלו ל48 דק' הם מהמרשימות בליגה.
    תוסיפו לזה שנה חוזה על הפרק וכשהוא נמצא בגיל הנכון וקיבלתם שחקן ששווה לבחור בפנטאזי העונה.

    כך או כך לא מאמין שהלייקרס יכולים להכנס לפלייאוף השנה וגם לא מאמין שזו מטרה מרכזית.

  8. מיץ' מגארי כל כך מסכן. את כל העונה קדומת הוא פספס עם פציעה רצינית וכל זה אחרי טורניר מכללות מצוין שנגמר בגמר המכללות בשנה קודם.

    דיברו עליו אפילו כבחירת לוטרי בקיץ הקודם.
    עכשיו משחק ראשון בחמישייה בOKC ושבר ששם אותו בחוץ לחודשיים-שלושה.

  9. אני מקווה שכולם יודעים שברגע ש-K כותב "אני כתבתי זאת כבר ב…ומנחם צחק עלי", זה מהדמיון הפורה שלו. יש לו משפט שמור כזה "כתבתי על כך כבר מזמן והדוק צחק עלי" והוא מעתיק ומדביק אותו כל מסר שני או שלישי.

    1. קיי 700 מדבר על קלרקסון(חיפוש פשוט בגוגל פותר את כל הבעיות):

      15 ביולי:
      "בפורומים של הלייקרס מאוד מתלהבים מג'ורדן קלארקסון(בחירה 46 של וויזארדס שקופצ'אק חטף בדראפט).
      הוא הכלאה בין 1 ל-2, שיחק במיזורי כאשר לא היה להם העונה PG טבעי ולדעתי בגלל זה הוא נפל כל כך נמוך.
      אני זוכר שהיו ימים שחשבו שהוא יהיה LATE FIRST ROUND PICK.
      קצת מזכיר את דני גרין וקצת את קורטני לי ולדעתי יהיה מחליף ראוי מאוד לג'ודי מיקס ובמחיר של רוקי.
      יש לו יופי של בודי קונטרול, יש לו קליעה טובה, סיומת מעל הטבעת בשתי הידיים, נראה כמו פוטנציאל הגנתי לא קטן וגם כדרור סביר.
      אומרים שיחתימו אותו כנראה כשהסאמר ליג יסתיים.
      נראה אחלה של בחירה:
      https://www.youtube.com/watch?v=Q7COZpx3CZM

      מה דעתך מנחם?"

      מה19 ביולי:
      "מצוין- ווסלי ג'ונסון חותם מחדש בלייקרס לעונה עבור פאקינג מיליון דולר.
      מצוין, אחד מהשחקנים שפחדתי שנפסיד העונה.
      גם החתימה מחדש של אקסבייר הנרי היא מבחינתי דבר מבורך כי עם הברכיים שלו שבטוח יתפוצצו אחרי חודש של משחק זה מבטיח לנו הרבה מאוד דק' לג'ורדן קלרקסון.
      אני כבר מאוהב בקלרקסון הזה.
      חתיכת שחקן!"

      ועכשיו נעבור למנחם לס שצוחק על קלרקסון בטור שלו :
      טרגדיה הוליוודית שהפכה לטרגדיית כדורסל

      "Mediocre Talent .1
      תסתכלו היכן היתה הלייקרס בסיום העונה שעברה: 27 נצחונות. דיברו על וויגינס, ואח"כ על אוקסום, וסיימו עם ג'וליוס רנדל וג'ורדן קלרקסון."

      נו שווין… זה הכל מהדמיון, מזל שיש את גוגל.

      1. K בתור הסקאוט הרשמי של האתר מה אתה אומר על טאריק בלאק שיוסטון אספה מליגת הקיץ?
        עשה כמה שנים טובות בממפיס ואז עבר לשחק מאחורי אמביד בקנזס ולא ראה דקות.
        יש סיכוי שיש פה מציאה? נתן משחק מפלצתי מול ממפיס בהכנה, רק שאני מפחד להסיק כל מסקנה מהמשחקים האלו.

        1. לא ראיתי בו משהו מיוחד.

          היה לו יותר מ10 משחקים בעונה שבה אמביד היה פצוע(כולל בריקוד הגדול ובטורניר הקונפרנסים) כדי להראות משהו מהדק' של אמביד שנחתכו.

          התקפית היה לו קשה להראות משהו וכשהוא שיחק עם 4 שחקני התקפה בולטים ממנו(וויגינס, אמביד, פרי אליס וווין סלדן). הגנתית אני גם לא זוכר משהו יוצא דופן ממנו.

          אולי הגובה, המבנה השרירי יוכלו לתת יותר תועלת ביוסטון כגבוה 4,5.

          בקנזס לא ראיתי שום דבר מיוחד בו ומהקדנציה של השלוש שנים בממפיס לא עקבתי כדי לתת חוות דעת מעמיקה.

          1. תודה. נראה אם ימשיך להרשים במשחקי הכנה ואולי לגנוב מדורסי את המקום ברוטציה. יוסטון הולכים השנה על ספסל של קשוחים.

    1. Round: 1
      (1) Team Kushner – LeBron James SF
      (2) Team gili – Kevin Durant SF
      (3) Team Saroya – Anthony Davis PF
      (4) Team Aron – Stephen Curry PG
      (5) Team Segev – Chris Paul PG
      (6) Team ezra – James Harden SG
      (7) Team MVP – John Wall PG
      (8) Team Weinberg – Blake Griffin PF
      (9) Team benita – Russell Westbrook PG
      (10) Team Gerdov – Carmelo Anthony SF
      (11) Team dinur – LaMarcus Aldridge PF
      (12) Team Yizhak24 – DeMarcus Cousins C
      (13) Team borer – Serge Ibaka PF
      ** (14) Team Levi – Kyrie Irving PG
      (15) Team Amitlahev – Kawhi Leonard SF

      Round: 2
      (16) Team Amitlahev – Kevin Love PF
      ** (17) Team Levi – Nicolas Batum SF
      (18) Team borer – Al Jefferson C
      (19) Team Yizhak24 – Dirk Nowitzki PF
      (20) Team dinur – Chris Bosh C
      (21) Team Gerdov – Damian Lillard PG
      (22) Team benita – Ty Lawson PG
      (23) Team Weinberg – Tony Parker PG
      (24) Team MVP – Kyle Lowry PG
      (25) Team ezra – Marc Gasol C
      (26) Team Segev – Jose Calderon PG
      (27) Team Aron – Andre Drummond C
      (28) Team Saroya – Dwight Howard C
      (29) Team gili – Goran Dragic PG
      (30) Team Kushner – Kobe Bryant SG

      Round: 3
      (31) Team Kushner – Derrick Rose PG
      (32) Team gili – Joakim Noah C
      (33) Team Saroya – Klay Thompson SG
      (34) Team Aron – Paul Millsap PF
      (35) Team Segev – DeAndre Jordan C
      (36) Team ezra – Mike Conley PG
      (37) Team MVP – Monta Ellis SG
      (38) Team Weinberg – DeMar DeRozan SG
      (39) Team benita – Rudy Gay SF
      (40) Team Gerdov – Al Horford C
      (41) Team dinur – Bradley Beal SG
      (42) Team Yizhak24 – Gordon Hayward SG
      (43) Team borer – Eric Bledsoe PG
      ** (44) Team Levi – Jeff Teague PG
      (45) Team Amitlahev – Kemba Walker PG

      Round: 4
      (46) Team Amitlahev – Brook Lopez C
      ** (47) Team Levi – Kyle Korver SG
      (48) Team borer – Victor Oladipo SG
      (49) Team Yizhak24 – Chandler Parsons SF
      (50) Team dinur – Jabari Parker SF
      (51) Team Gerdov – Nikola Vucevic C
      (52) Team benita – Thaddeus Young SF
      (53) Team Weinberg – Luol Deng SF
      (54) Team MVP – Derrick Favors PF
      (55) Team ezra – Kenneth Faried PF
      (56) Team Segev – Wesley Matthews SG
      (57) Team Aron – Brandon Jennings PG
      (58) Team Saroya – Deron Williams PG
      (59) Team gili – Pau Gasol PF
      (60) Team Kushner – Isaiah Thomas PG

      Round: 5
      (61) Team Kushner – Michael Carter-Williams PG
      (62) Team gili – Arron Afflalo SG
      (63) Team Saroya – Andrew Wiggins SG
      (64) Team Aron – Marcin Gortat C
      (65) Team Segev – Josh Smith SF
      (66) Team ezra – Jrue Holiday PG
      (67) Team MVP – Ricky Rubio PG
      (68) Team Weinberg – Tim Duncan PF
      (69) Team benita – Dwyane Wade SG
      (70) Team Gerdov – Rajon Rondo PG
      (71) Team dinur – Lance Stephenson SG
      (72) Team Yizhak24 – Giannis Antetokounmpo SF
      (73) Team borer – David Lee PF
      ** (74) Team Levi – Zach Randolph PF
      (75) Team Amitlahev – Trevor Ariza SF

      Round: 6
      (76) Team Amitlahev – Terrence Jones PF
      ** (77) Team Levi – Nikola Pekovic C
      (78) Team borer – Markieff Morris PF
      (79) Team Yizhak24 – Greivis Vasquez PG
      (80) Team dinur – Jeremy Lin PG
      (81) Team Gerdov – David West PF
      (82) Team benita – Jonas Valanciunas C
      (83) Team Weinberg – Nerlens Noel C
      (84) Team MVP – Robin Lopez C
      (85) Team ezra – Jimmy Butler SG
      (86) Team Segev – Greg Monroe PF
      (87) Team Aron – Danny Green SG
      (88) Team Saroya – Ryan Anderson PF
      (89) Team gili – Joe Johnson SG
      (90) Team Kushner – Jamal Crawford SG

      Round: 7
      (91) Team Kushner – Danilo Gallinari SF
      (92) Team gili – Andre Iguodala SF
      (93) Team Saroya – K.J. McDaniels SF
      (94) Team Aron – Jeff Green SF
      (95) Team Segev – Tyreke Evans SF
      (96) Team ezra – Kevin Martin SG
      (97) Team MVP – Brandon Knight PG
      (98) Team Weinberg – Elfrid Payton PG
      (99) Team benita – Darren Collison PG
      (100) Team Gerdov – Reggie Jackson PG
      (101) Team dinur – Patrick Beverley PG
      (102) Team Yizhak24 – Taj Gibson PF
      (103) Team borer – Jordan Hill PF
      ** (104) Team Levi – Trey Burke PG
      (105) Team Amitlahev – George Hill PG

      Round: 8
      (106) Team Amitlahev – Eric Gordon SG
      ** (107) Team Levi – Dante Exum SG
      (108) Team borer – Tobias Harris PF
      (109) Team Yizhak24 – Manu Ginobili SG
      (110) Team dinur – Roy Hibbert C
      (111) Team Gerdov – Mario Chalmers PG
      (112) Team benita – J.J. Redick SG
      (113) Team Weinberg – Avery Bradley SG
      (114) Team MVP – Nene PF
      (115) Team ezra – Tyson Chandler C
      (116) Team Segev – Tim Hardaway Jr. SG
      (117) Team Aron – Jared Sullinger PF
      (118) Team Saroya – Jarrett Jack PG
      (119) Team gili – Doug McDermott SF
      (120) Team Kushner – Wilson Chandler SF

      Round: 9
      (121) Team Kushner – J.J. Hickson PF
      (122) Team gili – Mike Miller SF
      (123) Team Saroya – Khris Middleton SF
      (124) Team Aron – Paul Pierce SF
      (125) Team Segev – Andrew Bogut C
      (126) Team ezra – DeMarre Carroll SF
      (127) Team MVP – Draymond Green SF
      (128) Team Weinberg – Anderson Varejao C
      (129) Team benita – J.R. Smith SG
      (130) Team Gerdov – Josh McRoberts PF
      (131) Team dinur – Carlos Boozer PF
      (132) Team Yizhak24 – Anthony Bennett PF
      (133) Team borer – Matt Barnes SF
      ** (134) Team Levi – Amir Johnson PF
      (135) Team Amitlahev – Enes Kanter C

      Round: 10
      (136) Team Amitlahev – Larry Sanders C
      ** (137) Team Levi – Omer Asik C
      (138) Team borer – Alec Burks SG
      (139) Team Yizhak24 – Kendall Marshall PG
      (140) Team dinur – Terrence Ross SG
      (141) Team Gerdov – Rodney Stuckey SG
      (142) Team benita – John Henson PF
      (143) Team Weinberg – C.J. Miles SF
      (144) Team MVP – Ersan Ilyasova PF
      (145) Team ezra – Gerald Green SF
      (146) Team Segev – Julius Randle PF
      (147) Team Aron – Jodie Meeks SG
      (148) Team Saroya – Spencer Hawes C
      (149) Team gili – Harrison Barnes SF
      (150) Team Kushner – Gorgui Dieng C

  10. עד שניכנסתי נבחרו על הנורמאלים 🙁

    ארוינג אקסום בורק קורבר באטום טיג ראנדולף גונסון פקטביץ ואסיק
    מוזמן להצעות במיוחד על קיירי ….

    1. איתי אתה רציני?? במשחק שבנוי על סטטיסטיקה אתה הולך לוותר על שחקן שיתן לך את הסטטיסטיקות הכי טובות בכל ערב? אתה לא אמיתי

  11. אין לי זמן להתעסק עם הליגה בצורה רצינית, וגם אין לי שום נסיון בזה, אבל אם מישהו רוצה עוד בן אדם להתייעץ איתו מדי פעם, יהיה לי מעניין ללוות את התהליך.

  12. אף אחד מהאלה בליגה השלישית לא בדראפט, פדיחה רצינית שלהם, יש רק 6 קבוצות. המחשב בוחר שחקנים אוטומטית לפי הדירוג של ESPN, עקב כך שפרסמתי פה לינק, שלחתי מיילים לפני כמה שבועות ופרסמתי באתר, הדראפט ימשיך כרגיל, אין אופציה לדחות אותו.

  13. תוצאות דראפט, hoops fantasy league-iii:

    ROUND 1
    1 Kevin Durant, OKC SF Team Weinberg
    2 LeBron James, Cle SF Team Gindin
    3 Anthony Davis, Nor PF Team gershinsky
    4 Stephen Curry, GS PG Yoniland Underdogs
    5 Chris Paul, LAC PG Endor Hystrix32
    6 James Harden, Hou SG Team Jackov
    ROUND 2
    7 John Wall, Wsh PG Team Jackov
    8 Russell Westbrook, OKC PG Endor Hystrix32
    9 Carmelo Anthony, NY SF Yoniland Underdogs
    10 DeMarcus Cousins, Sac C Team gershinsky
    11 Serge Ibaka, OKC PF Team Gindin
    12 Blake Griffin, LAC PF Team Weinberg
    ROUND 3
    13 Damian Lillard, Por PG Team Weinberg
    14 Kawhi Leonard, SA SF Team Gindin
    15 LaMarcus Aldridge, Por PF Team gershinsky
    16 Kevin Love, Cle PF Yoniland Underdogs
    17 Al Jefferson, Cha C Endor Hystrix32
    18 Chris Bosh, Mia C Team Jackov
    ROUND 4
    19 Ty Lawson, Den PG Team Jackov
    20 Nicolas Batum, Por SF Endor Hystrix32
    21 Dirk Nowitzki, Dal PF Yoniland Underdogs
    22 Kyle Lowry, Tor PG Team gershinsky
    23 Marc Gasol, Mem C Team Gindin
    24 Joakim Noah, Chi C Team Weinberg
    ROUND 5
    25 Monta Ellis, Dal SG Team Weinberg
    26 Kyrie Irving, Cle PG Team Gindin
    27 Goran Dragic, Pho PG Team gershinsky
    28 Mike Conley, Mem PG Yoniland Underdogs
    29 Paul Millsap, Atl PF Endor Hystrix32
    30 Andre Drummond, Det C Team Jackov
    ROUND 6
    31 Rudy Gay, Sac SF Team Jackov
    32 Al Horford, Atl C Endor Hystrix32
    33 DeAndre Jordan, LAC C Yoniland Underdogs
    34 Dwight Howard, Hou C Team gershinsky
    35 Eric Bledsoe, Pho PG Team Gindin
    36 Kemba Walker, Cha PG Team Weinberg
    ROUND 7
    37 Brook Lopez, Bkn C Team Weinberg
    38 Kobe Bryant, LAL SG Team Gindin
    39 Derrick Rose, Chi PG Team gershinsky
    40 Victor Oladipo, Orl SG Yoniland Underdogs
    41 Nikola Vucevic, Orl C Endor Hystrix32
    42 Klay Thompson, GS SG Team Jackov
    ROUND 8
    43 Thaddeus Young, Min SF Team Jackov
    44 Derrick Favors, Uta PF Endor Hystrix32
    45 Chandler Parsons, Dal SF Yoniland Underdogs
    46 Kenneth Faried, Den PF Team gershinsky
    47 Bradley Beal, Wsh SG Team Gindin
    48 Jabari Parker, Mil SF Team Weinberg
    ROUND 9
    49 Tony Parker, SA PG Team Weinberg
    50 Gordon Hayward, Uta SG Team Gindin
    51 Jrue Holiday, Nor PG Team gershinsky
    52 Jeff Teague, Atl PG Yoniland Underdogs
    53 Ricky Rubio, Min PG Endor Hystrix32
    54 Dwyane Wade, Mia SG Team Jackov
    ROUND 10
    55 DeMar DeRozan, Tor SG Team Jackov
    56 Deron Williams, Bkn PG Endor Hystrix32
    57 Josh Smith, Det SF Yoniland Underdogs
    58 Michael Carter-Williams*, Phi PG Team gershinsky
    59 Wesley Matthews, Por SG Team Gindin
    60 David Lee, GS PF Team Weinberg
    ROUND 11
    61 Andrew Wiggins, Min SG Team Weinberg
    62 Rajon Rondo*, Bos PG Team Gindin
    63 Pau Gasol, Chi PF Team gershinsky
    64 Marcin Gortat, Wsh C Yoniland Underdogs
    65 Trevor Ariza, Hou SF Endor Hystrix32
    66 Tim Duncan, SA PF Team Jackov
    ROUND 12
    67 Terrence Jones, Hou PF Team Jackov
    68 Markieff Morris, Pho PF Endor Hystrix32
    69 Lance Stephenson, Cha SG Yoniland Underdogs
    70 Kyle Korver, Atl SG Team gershinsky
    71 David West, Ind PF Team Gindin
    72 Jonas Valanciunas, Tor C Team Weinberg
    ROUND 13
    73 Jimmy Butler, Chi SG Team Weinberg
    74 Robin Lopez, Por C Team Gindin
    75 Tyreke Evans, Nor SF Team gershinsky
    76 Nerlens Noel, Phi C Yoniland Underdogs
    77 Joe Johnson, Bkn SG Endor Hystrix32
    78 Brandon Jennings, Det PG Team Jackov

כתיבת תגובה

סגירת תפריט