מעורב הופס ליום רביעי: האם ניקו הריסון צדק עם הטרייד של לוקה? / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: האם ניקו הריסון צדק עם הטרייד של לוקה? / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: האם ניקו הריסון צדק עם הטרייד של לוקה? / מנחם לס
Kirby Lee-Imagn Images

1. האם לוקה דונצ'יק – עתה נקע באצבעו השמאלית – מצדיק יותר ויותר את הטרייד שניקו הריסון ביצע לקראת סוף העונה שעברה?

רק להזכירכם:

הטרייד – שכבר מוגדר כאחד הבומבסטיים ביותר בהסטוריה של ה-NBA – שלח את לוקה ללייקרס אחרי שבן ה-26 הזה יושב כבר על 5 הופעות באול-סטאר, חמש בחירות ל-ALL NBA FIRST TEAM, ושלוש פעמים בין 3 הנבחרים הראשונים ל-MVP.

מה כל הבחירות האלה עושות ממנו?

סופרסטאר?

נחכה ונראה מה מרגישים וחושבים גולשי האתר.

הנה סיפור הטרייד כולו:

To Los Angeles LakersTo Dallas MavericksTo Utah Jazz
PG Luka DončićPF Maxi KleberPF Markieff Morris$55,000 (from Jazz)C/PF Anthony DavisSG Max Christie2029 1st-round pick (from Lakers)$55,000 (from Jazz)PG Jalen Hood-Schifino2025 2nd-round pick (from Clippers via Lakers)2025 2nd-round pick (from Mavericks)

אבל בגדול זה היה טרייד בין לוקה ו-AD. ישנם המכנים אותו לא סתם הטרייד הבומבסטי ביותר בכדורסל, אלא – אולי – בכל הספורט העולמי.

על מה ניקו הריסון הסתמך? על גופו העדין והשביר של לוקה. כן, ווניל אירופאי כיצד שלא תסתכל עליו. ב-7 עונות ב-NBA לוקה שיחק 70 משחקים (מ-82 כמובן) רק פעמיים מאז הגיע לליגה. בעונה שעברה הוא סבל ממתיחת שריר התאומים, נקע בעקב, ו'תפיסת הגב'. בדאלאס, בעונת 2024-25, הוא שיחק רק 50 משחקים בדאלאס.

העונה, ס"ה 5 משחקים אל תוך הליגה, לוקה כבר סובל מבעיות גופניות בשריר ה-GROIN וה-QUADRICEPS שתמנענה ממנו לשחק משחקים רבים!

Luka Doncic contract: Three years, $161 million. Well, just a few games into his first full season in LaLa Land, Doncic is already dealing with issues that could sideline him for weeks. “Lakers’ Luka Doncic is out for at least one week with a left finger sprain and lower left leg contusion,” ESPN NBA insider Shams Charania reported on Sunday afternoon.

הכל תלוי בבריאותו של לוקה. אם הוא יצליח לשמור על כושר גופני גבוה, יימנע מתקלות גופניות מיותרות, ויצליח לשחק 75+ משחקים לעונה, החוזה הגבוה שלו ייחשב כגניבה. אבל אם הוא ייאבד שוב את כושרו הגופני כפי שהיה לו הקיץ, הטרייד התמהוני של ניקו הריסון לא ייחשב כמטורף כל כך.

2. האם אתה מוכן להגדיר את לוקה דונצ'יק כ-'סופרסטאר'?

מג'יק נחשב על ידי כסופרסטאר. ג'רי ווסט היה סופרסטאר. קרים עבדול ג'אבר היה סופרסטאר. לארי בירד היה סופרסטאר. וילט צ'מברליין היה סופרסטאר. ביל ראסל היה סופרסטאר. לברון ג'יימס הוא סופרסטאר. קובי בריאנט היה סופרסטאר, כמו שקיל א'וניל. סטף קרי הוא סופרסטאר. ניקולה ג'וקיץ' הוא סופרסטאר. ג'יאניס דופק על הדלת של הסופרסטארים. אותו דבר קליי ת'ומפסון.

אני לא מוכן להגדיר 'סופרסטאר'. זה עניין של הישגים, פלוס 'הרגשה'. אז מה היא הרגשתך בקשר ללוקה? האם הוא נחשב לסופרסטאר בפנקס הכוכבים שלך?

3. צוות מומחי ה-NBA בוחר את חמשת השחקנים שיעשו BREAKOUT העונה

Amen ThompsonHouston Rockets

Payton PritchardBoston Celtics

Jalen DurenDetroit Pistons

Cameron JohnsonDenver Nuggets

Andrew NembhardIndiana Pacers

4. קופר פלאג הוא לא טוב כפי שניבאו. הוא טוב יותר!

קופר פלאג הגיע לדראפט של הנבא כ-'ONE-AND-DONE' אחרי שנת פרשמן בדוק אותה סיים עם 19.2 נק', 7.5 ריב', 4.2 אס', 1.4 גניבות, ו-1.4 חסימות, ותואר 'שחקן העונה' באמתחתו.

Flagg’s college profile, combined with efficient scoring, elite defensive play, and playmaking for his size (6-foot-9, 205 pounds), made him the consensus No. 1 overall pick in the draft and a generational prospect for the Dallas Mavericks.

משחקו האחרון נגד טורונטו היה סימן קריאה אחרי הנבואה שהוא יהיה ROY ואולי אפילו ALL STAR אחרי שבמשחק הנצחון על טורונטו 139-129 הוא קלע 22, קטף 4, חילק 4 אסיסטים, חסם אחת, והכל עם אפס איבודי כדור. זה עושה ממנו השחקן השני בקריירה של ה-NBA מתחת לגיל 19 (הוא עדיין בן 18) לעשות זאת. הראשון היה קובי בריאנט.

בשלושת משחקיו הראשונים בליגה הוא קלע 16.7 נק', קטף 6.3 ריב', חילק 3.3 אסיסטים, וחסם 0.9 כדורים ב-31 דקות משחק!Cooper Flagg #32 of the Dallas Mavericks dunks against the Toronto Raptors during the second half at American Airlines Center in Dallas, Texas.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
81 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
NBA בדם
29/10/2025 1:46:48

תודה מנחם
האריסון יצא צודק אבל לא חכם. גם אם לשיטתו הוא חשב שלוקה לא מתאים לערכי המועדון אז לפחות היה משיג חבילה נורמלית על סופרסטאר בשיאו. דיוויס, כריסטי ובחירה ראשונה זה מחיר בדיחה.

שי אבן צור
29/10/2025 2:00:29
הגב ל  NBA בדם

גוזר ושומר

LiorD
29/10/2025 11:23:18
הגב ל  NBA בדם

הור יצא חכם רק במובן שהוא עשה את זה מתחת לרדאר של אוהדי דאלאס, כל העיתונאים, הפודקאסטים וכו..
אם הוא היה יוצא עם הסיפור "אני מחפש טרייד ללוקה, לוקה לא ביקש טרייד ורוצה להישאר במועדון" לפני שזה היה עסק גמור, אז זה היה כבר מעבר למטומטם.

golan
golan
29/10/2025 2:01:48

אחלה מעורב.
הבנתי שניקו כנראה צדק כשראיתי את השינוי פיזי שלוקה עשה, זה אומר שלפני הוא באמת לא שמר על עצמו. אבל התמורה הייתה מועטה מדי, יכל לבקש כפול ועדיין לקבל.

חתוליו
חתוליו
29/10/2025 2:03:39

תודה מנחם, תענוג כתמיד.
העונה של הנבא עוד בחיתוליה אבל בוורלד סיריס הדודג׳רס והבלו ג׳ייס שיחקו אתמול את המשחק השלישי ואיזה משחק זה היה!
שיוויון 5 אחרי 9 אינינגים ("בסיום הזמן החוקי") ואז שיחקו עוד 9 אינינגים עד להכרעה (כמובן בהום ראן מהסרטים). זה כאילו שלמשחק בנבא יהיו 10 הארכות ובסוף יוכרע בשלשה עם הבאזר. מ ט ו ר ף

שי אבן צור
29/10/2025 2:08:55

האייטם השני מתקשר עם הראשון יפה מאוד
בינתיים, וכמו שכמה אנשים כאן ואני בתוכם הערכנו, פלאג מסתמן כפלופ – עומק האכזבה כעומק ההייפ
מול קבוצות הגנה טובות הוא פשוט מתאייד
אפשר לטעון שהוא רק בתחילת הדרך וכו', דבר שמוביל ישירות לאייטם הראשון – לוקה הפגין את גדולתו למין ההתחלה ו (למרבה האירוניה) באותה קבוצה

הטענה על הבריאות של לוקה טיפה'לה מוזרה בהתחשב בבריאות של דייויס…

Smiley
29/10/2025 3:34:41

המאבס החליפו סופרסטאר "פציע" בסופרסטאר "שביר" כדיוויס.
בכל אופן הם מחכים לברכיים של קיירי כדי לראות באמת מה הם שווים.

יש הבדל (גדול) בסיטואציה שרוקי נופל אליה.
פלאג הגיע לקבוצה שרוצה לנצח עכשיו, עם שני סופרסטארים בקיירי ודיוויס שדורשים את הנגיעות בכדור שלהם ולא ממש יתנו ו/או יוותרו לפלאג. בנוסף יש את תומפסון שדורש את הזריקות שלו ועוד אחרים שלוקחים זריקות.
זאת לא הקבוצה שלו, או הסיטואציה היא לא אידיאלית לרוקי, גם אם הוא נבחר ראשון בדראפט, ועדיין פלאג מראה מה הוא שווה.
כם ברפר נפל לסיטואציה לא נוחה, שהוא מתחרה על דקות עם קאסל, שהוא רוקי העונה שעברה, ופוקס שהוא הסופרסטאר שהביאו בטרייד, ובנוסף הקבוצה בסוף היא של וומבניאמה, ככמה שגם הוא מקבל שאריות.
אג'קומב קיבל יחסית סיטאציה נוחה, כאשר ג'ורג' ואמביד פצועים, וגם מקיין עדיין לא חזר. אז ליד מקסי, עם קצב המשחק הגבוה יש לו הרבה נגיעות ויכולת לבוא לידי ביטוי.

רז
רז
29/10/2025 5:22:10
הגב ל  Smiley

אתה מצטט יפה את הספרות בהקשר הסיטואציה, אין בזה פסול ובגדול אני מסכים. עם זאת, מהמעט שראינו, אדג'קומב עולה על כל ציפייה אפשרית ונותן מספרים בקנה מידה היסטורי גם ל"סיטואציה נוחה", לא שהשניים האחרים רעים, אני חושב שהם בסך הכל עומדים בציפיות למרות חוסר היציבות. הם פשוט לא באותה ליגה, עד כה… מוקדם לשפוט

Smiley
29/10/2025 6:39:57
הגב ל  רז

חד משמעית מוקדם לשפוט ואדג'קומב פתח את העונה בסערה (והיום היה "חלש").
הוא בהחלט נהנה מחסרונם של ג'ורג', מקיין ואמביד (שחזר היום וההתקפה עברה דרכו).

היום בדקות הסיום היו אלה מקסי וגריימס שלקחו הכל אליהם

etayef
etayef
30/10/2025 12:42:34
הגב ל  Smiley

הגבת מצ'ט gpt?
נתנו לו להיות רכז, איזו הגבלה יש לו על נגיעות בכדור?
לא נראה לי שלדאלאס יהיה אכפת אם יזרוק 40 במשחק.
לנצח עכשיו? מישהו בדאלאס חושב שהם הולכים על האליפות?
דונצ'יץ' נפל בדאלאס על סיטואציה הרבה יותר מלחיצה, עם הרבה פחות קרדיט. הוא פשוט הוכיח את עצמו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטרייד על לוקה לא קשור לכדורסל זה נסגר בחלונות הגבוהים ותמורת דברים שאולי נדע בעוד 20 שנה שמישהו יגיד או לעולם לא נדע.
בדיוק הטראקרס נמכרו והמאבס קיבלו בחירה 1 וסופרמן תכף מגיע מקריפטון, צירוף מקרים.

לוקה שמן ולא בכושר ולא שומר ועדיין קולע 40 כל משחק והשחקן מס 2 בעולם ויכלו לקבל עליו כמעט כל שחקן בליגה ומלא בחירות וכשרונות מכל קבוצות הליגה אבל לא היה בכלל מומ, כן פנו רק לטראקרס תמורת דיוויס הזקן חחח, אשרי המאמין.
הבעיה אצל לוקה כמו שציינתי בעבר היא פחות השומן אלא עבודת הרגליים הלא קיימת, הוא לא מסוגל לכופף ברך או ללחוץ בהגנה או על כל המגרש כאשר הקבוצה בפיגור או צריכה לחץ, זה מישהו שלא עבד על עבודת רגליים או אגיליטי כנראה מגיל 16 ורואים את זה בכל תנועה.
רוב הזמן הוא נח על המגרש בהגנה וזז בצורה המינימלית ביותר, עושה תמיד כאילו תנועות בהגנה אבל למעשה עומד. משחק בצד אחד של המגרש בלבד ושם הוא עילוי.
ניקו זה פשוט האיש ששילמו לו כנראה טוב כדי לעמוד בפרונט ולהסתיר את האמת. יש מצב גם פתחו לו חברה לנטיעות עצים או רשת בבליז😉.
הטענות על לוקה שנאמרו הכל אמת אבל לא קשור לטרייד זה רק נועד להלבין את הקומבינה שאורגנה כמו הסוכן שלו חבר טוב מהתיכון של גני באס וכל מיני שטויות שמכרו ומוכרים.
אשרי המאמין לסיפורים האלה.
אגב לוקה אחרי גיל 30-32 יראה זועת עולם הדעיכה שלו תהיה גדולה כי אי אפשר לרמות את הגוף בסוף, זה צף יותר שמתבגרים הן מבחינת יכולת הן מבחינת פציעות.
יש לטראקרס חלון של 4 שנים לדעתי איתו בשיא. ולא רואה אותם משיגים יוצר מאליפות אחת איתו לכל היותר אחרי שיביאו עוד כוכבים.

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
29/10/2025 7:06:08

תגובה טובה

Dor
Dor
29/10/2025 10:47:16

דווקא לשחקנים שלא מתבססים על אתלטיות/זריזות הדעיכה לא מהירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

אין קשר לאתלטיות, הבחור בקושי מתכופף, שיתבגר הוא יפצע יותר, שים לב הארדן היה בדיוק ככה ברגעים שיוסטון היו צריכים להפעיל לחץ על הכדור הוא לא יכל גם. לוקה לא מסוגל לרוץ ספרינט חזק עוצמתי אמיתי, הוא כל הזמן משחק מאד לאט בהתקפה ונח בהגנה. שרירי הירך האחורי והקדמי, הברכיים אלו דברים מאד חלשים אצלו, הוא לא ישאר ברמה שהוא היום הרבה זמן כמו שאצל הארדן הדעיכה הגיעה מהר גם אצלו יהיה ככה בדיוק. הם שחקנים זהים ממש, גם בתנועות גוף.

Zvika Bar-Lev
29/10/2025 15:37:57

שמעון – נראה לי שאליפות אחת זה כבר מצדיק את כל הבלגן מבחינת הטראקרס. ומחזק את העובדה שמחינת דאלאס זה טרייד אסוני. כי גם אתה מסכים שבשנות הפריים שלו לוקה יביא אליפות אחת. אולי היה נשאר בדאלאס – זה היה יכול להיות של דאלאס. ניקו (והבעלים של הקבוצה שהוא תכלס מייצג אותו) ויתר על זה מסיבות שאף אחד לא יכול להבין ושלכן מביאות לכולם את החשדות כפי שאתה מתאר, אבל מבחינה כדורסלנית, דאלאס לא קיבלה כל מה שיכלה לקבל, הבעלים שמה דפק את עצמו בעסקה הזאת גם כלכלית משהו ממש לא ברור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Zvika Bar-Lev

מבחינת הטראקרס ברור שזה מספיק, גם בלי אליפות זה מספיק. לוקה מכניס חיים לקבוצה שהייתה גופה תכף מכניס כסף שואו ודיבורים. גם אני הייתי מסכים שיתנו לי את לוקה על דיוויס 🙂

thetroll
thetroll
30/10/2025 1:01:19

שמעון כשאתה רוצה אתה יכול זה ללא ספק. יחד עם זאת רואים שמגיל 16 לא עבדת על השחזות ושיפצורים -למרות שכשרון בסיסי יש ללא כל ספק

עמיחי קטן
29/10/2025 5:53:25

לוקה הוא שחקן הכדורסל הכי טוב בעולם ברשימות שלי, והיחיד שבאמת צמוד אליו זה יוקיץ'. שיי ויאניס לא משפיעים ברמה כזאת על המשחק כמכלול וכל היתר לא שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שי עולה עליות עשרות מונים, לוקה לא שומר על תקן קונוס וריכוזי מאד יכול לשחק רק בשיטה אחת
אגב השחקן הכי גדול של הדור הזה אם לא הבנת הולך להיות שגא. אני צופה לו לפחות 3 אליפויות בקריירה.

ללוקה אני צופה בין 0-1

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
פה איתמר
פה איתמר
29/10/2025 6:25:31

הוביל קבוצה לגמר אזורי
הוביל קבוצה לגמר הליגה
הוא לא שחקן שמוותרים עליו.
והתמורה שהתקבלה היתה נמוכה מערכו…

Don
Don
29/10/2025 7:26:46

מסכים לגבי שג"א
הבחור פשוט מעל הליגה
לגמרי

עמיחי קטן
29/10/2025 7:39:41

לא יודע ולא מתיימר לדעת מה יהיה בעוד כך וכך שנים, אבל לשיי יש קבוצה שעושה פלייאוף גם בלעדיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אוק בלי שיי לא מגיעים לסל מזכיר לי את בוסטון בלי טייטום רק יותר גרוע. אין לאוק בכלל מי יעשה סלים ברגעי לחץ זה שגא ונגרים. גי וויל וצט בלעדיו שוברים את הקרשים

MacLeod 1
MacLeod 1
29/10/2025 13:14:21

תחלק את אוקלהומה לשתי קבוצות ושתיהן עושות פלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MacLeod 1

רק הקבוצה של שגא. בפלייאוף בלי שגא הם חוטפים סוויפ גם אם יגיעו אליו

קורן אמישה
קורן אמישה
29/10/2025 18:27:32

שגא מספר אחד גם מעל יוקיץ

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 6:41:45

תודה מנחם.
חוזר על דברים שאמרתי בעבר:

  • לוקה שחקן רעיל ובגלל זה היה צריך להטריד אותו.

הוא לא שיקוץ כאדם – ממש אחלה בחור – אבל על המגרש הוא א' – לא שומר, ב' – לא מאפשר סינרגיה קבוצתית כי הוא שולט בלעדית בכדור, בקצב, ובזריקות, וג' – חולה במחלה קשה של להתעסק בשופטים ובשריקות אוויר יותר מאשר במשחק.
זה יוצר שחקן רעיל מאוד ולא אכפת לי כמה "סופרסטאר" הוא – על שחקן כזה אני לא בונה קבוצה.

  • כשהללת את פלאג כבירד הבא הרוב המכריע של המגיבים לא חשב כך, אלא שהוא שחקן סבבה וסולידי אבל ממש לא משהו היסטורי.

עכשיו יש מגמה הפוכה, לשנמך אותו לבאסט היסטורי.
הוא שחקן טוב מאוד עם יכולות טובות מאוד ומגוונות, סט כלים מרשים ואופי מנצח וגם מוכן לעבוד קשה.
הבעיה שלו כרגע זה הלחץ והתפקוד שקיד שם אותו בו. הוא לא צריך לשאת בהובלת הכדור ובכלל עדיף בקבוצה כזאת עמוקה שיעלה מהספסל.

גיא רוזן
29/10/2025 6:49:41

אין בכלל שאלה,
לוקה סופרסטאר.
שחקן טופ 5 בליגה על פי כל מדד אפשרי.
(טופ 5 היום – שג"א, יוקיץ', יאניס, לוקה, וומבי)

האם הטרייד היה רצוי?
האם דאלאס יצאה מרווחת מהטרייד?
לטעמי,
חד משמעית לא.
הם הפכו מפיינליסטית שמכונה להתמודד מחדש על אליפות לקבוצת כלאיים שלא ברור לאן היא מכוונת –
לא מספיק טובה בהווה בשביל להיות קונטנדרית.
לא מספיק מפתחת את הכישרונות הצעירים.

מילה על הרוקי הצעיר שמנסה לפלס דרכו בקבוצת כלאיים שכזו:
זה לא קל להיות כישרון גדול שמצורף לקבוצה שכבר יש לה כוכבים.
לארי בירד ומג'יק ג'ונסון הם היוצאים מן הכלל,
והם הגיעו לקבוצות שלהם מבוגרים מקופר.
חוץ מזה,
זה ממש ממש נטול הגיון לבחון תפוקה של רוקי אחרי רק 4 משחקים,
לפי שיטה זו דאנקן היה פלופ… (13 נק' למשחק אחרי 5 משחקים. סיים את עונת הרוקי מקום 5 בבחירה ל-MVP, מקום 5 בבחירה לשחקן ההגנה של העונה, חמישייה ראשונה All NBA, חמישיית ההגנה (חמישייה שנייה). בעונת הרוקי.

תודה, מנחם.
שיהיה בוקר שקט לכולם.

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 6:54:59

מסקנה מעניינת שהגעתי אליה ביחס לפרשת ההימורים האחרונה, לאחר שהקשבתי לריאיון הקצר הזה של סילבר:
https://youtu.be/WbGdmz9OEdk?si=oymsd6_YpWtzGqvc&t=56

אני ממש לא נחשד באהדת סילבר. אני סבור ממש מזמן שהוא המקור לחולי ולהרס הליגה.
אבל כאן אני שומע בין השורות של דבריו את הדבר הבא:
הפרשה הזו היא רדיפה פוליטית מכוונת של הממשל את אירגון ה-WOKE שהוא הנבא.
(דרך העבד הנרצע, המביך, הפסיכי והלקקן שהוא ראש ה-FBI כיום)

בעקבות מסקנתי זו אני סבור שהעניין יסתיים בקול ענות חלושה ויותר מתמיד חושד ששמו של בילאפס השתרבב לכאן בעיקר כניסיון להכתים את הליגה.
מאמין שאין פה תוכן אמיתי ושכל האוויר ייצא מזה בקרוב.

עידו גילרי
29/10/2025 10:11:38

איך זה רדיפה פוליטית?
לגמרי איבדת את זה…

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 10:35:13

אם אתה לא מצליח להבין הקשר כזה אתה איבדת את זה לגמרי
הליגה תחת סילבר היא WOKE מובהק.
היא גם שמאל חזק, BLM וכאלה.
לפגוע בה זה לפגוע בעוד מעוז של הווק וזה תוכנית מוצהרת של ממשל טראמפ.
את הליצן שמינה בראש ה-FBI אתה מכיר בוודאי.
פועלו כולל כתיבת ספר ילדים על טראמפ – "The Plot Against the King"
אני לא אומר שזה בוודאות זה, אבל בהחלט אפשרי בסיטואציה הנוכחית.

עידו גילרי
29/10/2025 10:40:25

אז בעצם אתה טוען שה-FBI עושה את העבודה שלו (בחקירה שהתחילה כבר מזמן, הרבה לפני שטראמפ בכלל עלה לשלטון יש לציין) כדי לדפוק את ה-NBA…גאוני.

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 10:48:04

להיפך, זה מחזק את הטענה – הם ביצעו חקירה לפני שנתיים ועכשיו פתאום זה הפך לכזה סיפור כשהממשל התחלף?

https://www.ynet.co.il/news/article/bjfsh70bex
"המבקרים מזהירים: הבולשת הופכת לזרוע אכיפה פוליטית של טראמפ"

עידו גילרי
29/10/2025 10:41:30

על בסיס מה בדיוק אתה אומר שאין כאן תוכן אמיתי?

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 10:52:35

א' – תחושת בטן
ב' – זה שהקאש הזה רץ לעשות את המסיבת עיתונאים והתפאר שזאת החשיפה החשובה ביותר בהיסטוריה של ה-FBI או משהו כזה (המון רעש ואוויר = הרבה יח"צ מעט תוכן)
ג' – יש לי תחושה שהם עושים סיבוב על הסיפור הישן עם רוז'יר וכורכים איתו חשיפה על המאפיה רק כי בין המפורסמים ששיחקו שם היו גם אנשי NBA. מה הקשר בין משחקי הפוקר לסיפור רוז'יר?

עידו גילרי
29/10/2025 11:09:57

אולי כי זה אותם אנשים.

עידו גילרי
29/10/2025 11:13:11

ותתעלם מההצגה של פטאל זה לא כאילו הם הפילו כאן את המאפיה…

LiorD
29/10/2025 11:52:51

"משחקי פוקר" זה לא העיניין.
משחקי פוקר בהם המאפיה מרמה את השחקנים במליונים, בשת"פ עם אגדת ליגה, תוך עבירה על חוקי הימורים, מס וכמובן גניבה ורמאות בהיקף גדול.

יחד עם זאת, כל עוד אין הוכחה ששחקני NBA "שילמו" את חובות ההימורים שלהם ב"הסדר" בסגנון רוז'ייר, ההשפעה על הליגה תהיה זניחה למדי.
אולי הם יצאו רע אם יוכח שידעו (על רוז'ייר ידעו בפירוש) והסתירו.

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 11:59:00
הגב ל  LiorD

תחסוך מעצמך להגיב לי אני לא קורא שום דבר שאתה כותב.

LiorD
29/10/2025 12:03:17

תחסוך מעצמך להניח שאני סופר אותך בננו שיט,
כדי להתעניין במה אתה קורא לפני שאני כותב 😉

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 10:53:45

ד' – מה שסילבר עצמו אמר בריאיון הנ"ל

עידו גילרי
29/10/2025 11:10:10

זה לא מה שהוא אמר…

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 12:01:51

הוא אמר שהם לא מצאו מספיק הוכחות לגבי רוז'יר.
לא משנה, זאת התחושה שקיבלתי, לא מסכים סבבה, לא אמרתי שזאת עובדה.
אבל להגיד שזה מופרך זה לא לעניין.
זה בהחלט נשען על דברים אפשריים ביותר שקורים היום בארה"ב.

עידו גילרי
29/10/2025 12:10:31

כי מה לעשות לnba אין את הסמכויות שיש לfbi…
זה בהחלט מופרך. איפה הרדיפה פה?

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 12:20:50

נראה בסוף אם זאת הייתה רדיפה או לא

עידו גילרי
29/10/2025 14:04:37

איך נראה בדיוק?

Lior
29/10/2025 13:39:20

אני אוהב לקרוא את תגובות הכדורסל שלך כאן, אבל התהליך שהצגת פה קצת מצחיק. תכלס, זה שכנוע עצמי קלאסי של אוהד 🙂
החלת במסקנה: פרשת ההימורים היא רדיפה פוליטית נגד הNBA.
הבסיס למסקנה:
א- תחושת בטן.
ב- מסיבת עיתונאים (שבאמת הייתה מיותרת ברמה בן גבירית).
ג- תחושה.
ד- סילבר. אבל כשהעירו לך שאמר רק שהליגה לא מצאה מספיק הוכחות חזרת לתחושה.
אז אני באמת לא יכול להתווכח עם תחושה, אבל מפה ל"אבל להגיד שזה מופרך זה לא לעניין" יש מרחק גדול מאוד.
ואחרי שגרמת לי לחפש את הדברים המיותרים של סילבר, אבקש פיצוי בדמות לוח מודעות חדש שמזמן לא פורסם…

אשך טמיר המקורי
29/10/2025 13:58:27
הגב ל  Lior

הסברתי את עצמי מספיק בנושא.
בהמשך נדע אם היה בזה ממש או שפספסתי.
אני לא צריך לעבור בנאדם בנאדם ולשכנע בדעתי.
כרגע אין לנו מידע וכמובן שלכן אנו מתבססים בהרבה על תחושת בטן.
תחושות בטן לא נובעות מעצמן, הן מתבססות על דברים שכ"כ קולט לפי תפיסתו.

etayef
etayef
30/10/2025 13:07:25
הגב ל  Lior

זו הדרך הכי מתחנפת שאי פעם ראיתי, להבהיר לבנאדם שהוא קשקשן קונספירטור.
אבל אם כבר עוסקים בבקשות, אני רוצה טור נבואי קוסמי עליז בסגנון "בחירתה של דאלאס" עד היום לא הפסקתי לצחוק.

LiorD
29/10/2025 12:12:48

רודפים את משפחות גמבינו, בונאנו, ג'ינובזי ולוקרזי.
כנראה שמשפחות קולומבו היא WOKE.

LiorD
29/10/2025 11:48:24

ה FBI התחיל לחקור מזמן, ובכלל חקר את משפחות הפשע בניו יורק, הימורים לא חוקיים, גניבות מליונים ועבירות מס חמורות. "על הדרך" הם גילו גם שחקני NBA שמעורבים.
השאלה היחידה היא האם זה נכון? האם בילאפס סייע למאפיה לארגן הימורים, להביא שחקני NBA, לרמות אותם במילונים. אם יש ראיות, אז תהיה חגיגה. אם לא אז יתפוגג כמו נפיחה ברוח.
בד"כ ה FBI יסודי, ולא מן הנמנע שהתיעה תתארגן על עדים מתוך המאפיה עצמה שיספקו ראיות בתמורה להקלות.
בנתיים, עוד לא הגענו לכתב אישום כלשהו, אלא רק לחקירה שעברה מהשלב הסמוי לשלב הגלוי.

עידו גילרי
29/10/2025 11:49:33
הגב ל  LiorD

לא נכון. כל המסיבה הייתה כי הוגשו כתבי אישום (לכן גם בוצעו המעצרים).

LiorD
29/10/2025 12:00:12

כן, מסתבר שהוגש כ"א די חמור.
יחד עם זאת ה FBI וה DOJ הודיעו שהחקירה נמשכת.
אז יהיה עוד הרבה שמח.

LiorD
29/10/2025 12:10:56

ולמציאות: בנתיים ראש ה FBI קודם עומד לדין על עדות שקר לקונגרס, כחלק מנסיונות הטיוח של קונספירציית השמאל נגד טראמפ ("רוסייה גייט") וניסיון ההפיכה של הממשל הקודם נגד והדמוקרטיה האמריקנית.

Don
Don
29/10/2025 7:28:05

לגבי קופר פלאג – נמתין קצת. העונה רק התחילה…

Berch
29/10/2025 7:28:26

תענוג של מעורב על הבוקר
לא הבנתי מה קליי תומפסון עושה ברשימת הסופרסטארים…. הוא לא החזיק קבוצה על הכתפיים. אלג'ואן, ד"ר ג'יי, אייברסון, גארנט, וייד… יש כל כך הרבה לפניו ברשימה…
לוקה גם עדיין לא סופר סטאר. אבל הוא עדיין צעיר, צריך לראות לאורך זמן לאיזה הישגים יביא את הקבוצה שלו וכמה זמן ישאר בטופ.
אליפות אחת לפחות שרשומה על שמו תקרב אותו למעמד.
שחקן מלהיב, ללא ספק, ואני מאד אוהב אותו.
טבלט הוא עוד לא שם
🤷🏻‍♂️

עגל
29/10/2025 12:55:58
הגב ל  Berch

+1000 לגבי קליי שלא קשור לשם. מנחם לא היה מרוכז.
אבל – לוקה סופרסטאר כבר עכשיו, הוא הרי בטופ-5 של שליגה, זאת ההגדרה של סופרסטאר.
אם מסתכלים על הישגים מצטברים בקריירה אז נכון, הוא עדיין לא שם.

אמנון
אמנון
29/10/2025 15:45:09
הגב ל  Berch

אני סבור שמנחם התכוון לסטף קרי שהיה חברו של קליי לקבוצה ההיסטורית של גולדן סטייט.
לגבי ניסוח השאלה 'האם אתה כבר מחשיב את לוקה דונצ'יק כ'סופרסטאר' בליגת הנבא?
אין ספק שהוא אחד הכוכבים הגדולים של הליגה בעת הנוכחית. אבל אם נתייחס לשמות של הכוכבים שמנחם הזכיר,הוא די רחוק מלהיות כוכב בקנה מידה היסטורי.
דרך אגב, אני הצבעתי לאפשרות השנייה לפי הבנתי את ניסוח השאלה.

נועמיקו
נועמיקו
29/10/2025 7:35:13

איזה כיף לקרוא אותך מנחם.
בוקר טוב!

Penny
Penny
29/10/2025 8:31:14

תודה רבה מנחם! כיף לקרוא

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/10/2025 9:53:53

לוקה הוא סופרסטאר לדעתי, מהרגע שהוא הגיע לליגה ואולי גם לפני. סופרסטאר לא נמדד רק בקריטריונים כדורסלניים, אלא גם בgravity שלו, כמו שאמריקאים אוהבים להגיד.
תודה רבה מנחם, תמיד כיף לקרוא

עידו גילרי
29/10/2025 10:10:46

gravity זה לגמרי בקונטקסט של קריטריון כדורסלני.

עמנואל אוחנה הלקין

הטרייד על לוקה מעולם לא יהיה הגיוני ולעד יישאר כאחת ההחלטות הגרועות בהיסטוריית הספורט.

תודה מנחם.

imholzot
imholzot
29/10/2025 11:55:25

תודה מנחם, אחלה מעורב. מקווה שאתה בטוב.
לוקה הוא סופרסטאר כי הוא יכול לנהל את כל ההתקפה וההגנה שמולו כל משחק כל המשחק, כשהוא משחק. היכולת שם, הקריירה יכולה ללכת לפה או לשם כמו הטרייד לפי היכולת להישאר בריא.

birdman
birdman
29/10/2025 12:05:39

לא משנה כמה משחקים דונצ׳יץ׳ שיחק בעונה הסדירה, משנה כמה הוא שיחק בפלייאוף. וגם, צריך לבדוק את גיליון הפציעות של אנת׳וני דייוויס :-).

MacLeod 1
MacLeod 1
29/10/2025 13:03:59

דוק, לוקה אחד מעשרת הצדיקים שהגיעו לליגה בעודם כבר סופרסטארס…

shlomonagar
shlomonagar
29/10/2025 13:14:46

תודה רבה למנחם על המעורב. לוקה כוכב על, טופ 3 בליגה.
את מה שהוא עולל לנבחרת ישראל לא נשכח עוד שנים. כאילו הוא שיחק בוגרים נגד נוער.

Lior
29/10/2025 13:42:43

אני לא יודע אם זה היה אמיתי או לא, אבל בהקשר של הטרייד של לוקה, הידיעה המצחיקה ביותר בפגרה הייתה שאנתוני דיוויס העלה איזה עשרה קילו במהלכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Lior

חחחח כנראה האוכל בטקסס טוב

עגל
29/10/2025 15:21:32

המנות גדולות

אור
אור
29/10/2025 16:25:25
הגב ל  עגל

זה בכל אמריקה

עגל
29/10/2025 16:40:45
הגב ל  אור

ובטקסס עוד יותר, לא?

LiorD
29/10/2025 17:05:19

יאניס, קום והתהלך בארץ.
https://x.com/BadSportsRefs/status/1983332079489442121

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  LiorD

חחח זה הסיגנטור מוב שלו, עושה את זה המון אמרתי לך כבר עד 5 צעדים מותר אחכ זה גבולי

Yp
Yp
29/10/2025 18:10:39

ערב טוב לכולם תודה למנחם על פוסט מצוין
קודם כל , מנחם , ברוך שובך . מאחל לך הרבה בריאות ואריכות ימים
מתייחס לכמה דברים שעלו פה .
דונצ'יץ' : סופרסטאר , טרייד לא חכם לדאלאס , גאוני ללייקרס
שרגא : השחקן הטוב בעולם בפער . לא מבין את הטיעון הנגדי
שיקגו עשתה סיבוב שני בעונה אחרי פרישת מייקל הראשונה , אז מייקל לא היה השחקן הטוב בעולם ?
לא ראיתי את קופר מספיק , אבל ראיתי את אג'קומב בקדם אולימפי לפני שנה וחצי
והוא היה מצוין נגד שחקנים בוגרים המנוסים , היכולת שלו ממש לא מפתיעה .

מעוז
מעוז
29/10/2025 19:44:29
הגב ל  Yp

השחקן הכי טוב בעולם יכול לשחק בקבוצה מצויינת, אבל אליפות לדעתי או יכולות קבוצתיות לאו דווקא אומרות שהוא הכי טוב ולכן זה טיעון לא טוב.
אז בסופו של יום, לדעתי לוקה השחקן הטוב בעולם כיום או יוקיץ.
כאילו אני מדמיין את לוקה באוקיסי אני חושב שתהיה אליפות או 2. אבל את שיי בדאלאס של לפני שנתיים אני לא חושב ששי יקח לגמר.

Yp
Yp
29/10/2025 20:02:08

הי
זה מה שעשה שרגא בעונה שעברה
אלוף נבא
מלך הסלים
MVP עונה סדירה
MVP גמר מערב
MVP סדרת הגמר
חמישיה ראשונה אול הבא
הישג חסר תקדים .

מעוז
מעוז
30/10/2025 8:07:46
הגב ל  Yp

לא אמרתי ששי לא טוב, אני פשוט לא חושב שהוא הכי טוב בעולם הוא השלישי. אבל שנה שעברה לא רצו לתת ליוקיץ כי זה שלישית רצוף.

ירון, החלום
ירון, החלום
30/10/2025 11:39:20

בס"ד
תודה רבה.
לוקה סופרסטאר בדור הזה,
עדיין לא סוםרסטאר ברמה על זמנית.

etayef
etayef
30/10/2025 12:44:33

הלייקרס ניצחו היום.
הגיע הזמן למעורב: האם הלייקרס טובים יותר ללא לוקה ולברון? האם ריבס מועמד ל MVP?