חם מהתנור-עשירי לאוקטובר: הסבר על הפנטזי/רועי ויינברג

ליגות הפנטזי

פוסט זה מיועד לכל חברי ליגות הפנטזי השונות של האתר (כמובן יש חם מהתנור בהמשכו). הוא כולל הסבר קצר על הפנטזי, ואת תאריכי הדראפט של כל הליגות.

תאריכי הדראפט, בדומה למה שנשלח לחברי הליגות במייל:

הופס פנטזי ליג I- הדראפט יערך ב-11 לאוקטובר, שבת הקרובה, שמונה שעון ירושלים.
הופס פנטזי ליג II-הדראפט יערך ב-18 לאוקטובר, שבת הבאה, בשעה שמונה שעון ירושלים.
הופס פנטזי ליג III-הדראפט יערך ב-11 לאוקטובר, שבת הקרובה, בשעה עשר שעון ירושלים.

ההסבר: בפנטזי שנערך באתר, בשיטת הרוטו, מודדים את כל מה שהשחקנים שבחרתם בדראפט לקבוצתכם עושים (כמה נקודות כל אחד קולע+ריבאונדים+אסיסטים+חטיפות+חסימות+אחוז ל-2+אחוז מהעונשין+אחוז לשלוש), מחברים את כל הנתונים ומחלקים בכמות השחקנים, כך שיוצא מספר אחד, ניקוד קבוצתכם, שמשתנה מדי משחק של כל שחקן. קיימת אפשרות לביצוע טריידים, כמובן, אבל הטריידים חייבים להיות מאושרים על ידי הקומונישנר, עבדכם הנאמן, טרם ביצועם, ועל ידי שני הצדדים כמובן.

ניתן למצוא כאן , מדריך פנטזי למי שמעוניין, המפרט על הסטט' הפוטנציאליות של שחקנים בעונה הקרובה, ומיקומם הסביר בדראפט. המדריך הנ"ל נערך על ידי מומחי הפנטזי של ESPN.

שיהיה לכולנו פנטזי מהנה, תרגישו חופשי לשאול שאלות בתגובות.

בחירות הפנטזי מאחת העונות האחרונות של אתר האנ.בי.איי.

****

חדשות טובות לאוהדי אטלנטה הוקס (יש כאלה בכלל?)-סנטר הקבוצה, אל הורפורד , שכזכור סיים את העונה מוקדם מהצפוי עקב פציעה, השתתף באימוני חמש על חמש של הקבוצה. הסנטר אמר כי הוא מקווה לשחק ב-2 משחקי פרה סיסון, ולהיות כשיר במאת האחוזים לעונה הסדירה. "קרוב לודאי שיש לנו את הקבוצה העמוקה ביותר מאז שהגעתי לכאן", אמר הורפורד, שהגיע לאטלנטה בתחילת עונת 2007/08. בעונה האחרונה, הורפורד קלע 18.1 נק' עם 8.4 ריב' ב-33 דקות למשחק.

*

שחקן הניקס ג'יי אר סמית' נשאל בקשר לשילוב הקבוצה בהתקפת המשולש של המאמן דרק פישר, וענה כי הקבוצה לא צפוייה להשתמש בשיטה היטב עד ינואר, השילוב יקח כמה חודשים, והוסיף כי המערכת המקצועית בניו יורק מבינה שזה יקח זמן. במשחק הראשון של פישר כמאמן, נגד הסלטיקס אתמול, הקבוצה קלעה ב-41% נמוכים מהשדה ואיבדה 28 פעמים, מה שיתכן ומלמד על חוסר הסתגלות של הניקס לשיטה, אבל חשוב לציין שאי אפשר להסיק מסקנות ממשחק קדם עונה.

*

מייקל ביזלי, בחירה שנייה בדראפט 2008, שלפני כמה חודשים כדרר בגמר הליגה עם מיאמי, וחתם לאחרונה על חוזה למחנה האימונים של ממפיס, יעזוב את האנ.בי.איי ויחתום בשנחאי שארקס הסינית, הקבוצה של שחקן הרוקטס בעבר יאו מינג, בה משחקים שחקני הנבא לשעבר קווינסי דאובי ודרנל ג'קסון. החוזה של ביזלי נגמר במרץ, כך שיוכל לחתום בקונטנדרית לקראת הפלייאוף.

*

גולדן סטייט ווריורס עדיין בשיחות על הארכת החוזה עם אלוף העולם הטרי קליי ת'ומפסון, שצפוי להפוך לשחקן חופשי מוגבל אם לא יוארך חוזהו עד ה-31 באוקטובר. נכון לעכשיו, ת'ומפסון רוצה חוזה מקסימום, של 15 מיליון דולר לשנה, אבל גולדן סטייט מוכנה להציע לו 13 מיליון בשנה. אחת הסיבות לכך שהווריורס לא מציעה 15 מיליון לשחקן, שקלע בעונה האחרונה 18.4 נק' למשחק, הנה המשכורת הגדולה של דיוויד לי, 15.01 מיליון דולר העונה, ורצון הנהלת ג"ס לא לעבור את מס המותרות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. סדר הבחירה-הגרלה שתערך דקות טרם הדראפט על ידי אי אס פי אן

    משתתפים-20 בכל ליגה, אם לא כולם אישרו השתתפויות עד תאריך הדראפט הם לא חלק מהליגה, שתתקיים בכל זאת

    1. רועי איך מאשרים השתתפות.. כשלחצתי על הלינק במייל זה הכניס אותי לכתיבת הודעה לכל חברי הליגה.
      בלי קשר נכנסתי לקבוצה שלי וזה הראה לי שהכל בסדר ומחכה רק לדראפט.

      תודה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט