בקרוב – העונה החדשה: יוסטון רוקטס / איל ספיר

מאזן בעונה שעברה  

54-28 (כמעט 66%) שהספיק למקום הרביעי במערב. (דמיינו בדיחה נדושה על כמה חזק המערב לעומת המזרח.)

מאמן

קווין מקהייל, שנה שישית כמאמן ושלישית ברציפות כמאמן הרוקטס.

לרוקטס היה את אחד הקיצים המעניינים בליגה. מהלכים רבים נעשו כשהמטרה המוצהרת ברורה: להביא את לברון. (או לכל הפחות את מלו. טוב, נתפשר על קווין לאב. בסדר, בסדר כריס בוש. נו, טרבור אריזה.) המהלכים במלואם מוצגים בפסקות הבאות.

עזבו (או הועזבו)

בעשרים בפברואר של העונה האחרונה, הועבר ארון ברוקס בטרייד לדנבר. בסיום העונה, חתם ברוקס כשחקן חופשי בשיקאגו בולס.
יום אחרי שברוקס הועבר בטרייד, נופה רוני ברואר, כנראה כחלק משגעת ניקיונות של מורי. חודש וחצי אח"כ הוא חתם בשיקגו, שם שותף רק במשחק אחד, ונופה בקיץ האחרון. את העונה הבאה יעביר כנראה בלשכת התעסוקה.
ג'ורדן המילטון הגיע לטקסס במהלך העונה האחרונהכחלק מעסקת ארון ברוקס, אך למעט דקות מועטות שגזל ממכרנו עומרי כספי בפינאלה של העונה הרגילה (בפלייאוף הוא, או ליתר דיוק – גם הוא, כמעט ולא ראה מגרש), לא השאיר חותם. בתום העונה, שהייתה העונה האחרונה בחוזו, גוזל-הדקות תפס את הטיסה הראשונה לקנדה שם חתם בטורונטו ראפטורס.
גרג סמית', סנטר לא-רע שנתקע מאחורי הווארד ואשיק, נחתך בעשירי באפריל, חתם בשיקגו והועבר בטרייד לדאלאס מאבריקס בארבעה עשר ביולי בתמורה לזכויות על טדיה דראגיצ'ביץ'. (דראגיצ'ביץ', D-ROSE, לא דראגיץ'.)

ועכשיו, לחלק המעניין, הלוא הוא ניקוי האורוות שנעשה בתקווה ששם גדול ינחת בעיר הגדולה בטקסס.
הכל התחיל מהמהלך שזוכה ללא תחרות בתואר "המהלך המטומטם של הקיץ". לרוקטס היו שתי אפשרויות בנוגע לצ'נדלר פרסונס: הראשונה, היא לא לגעת בדבר. הווה אומר, לקבל ממנו שנה נוספת על המשכורת מגוחכת לשחקן בסדר הגודל שלו – פחות או יותר מיליון דולר. האפשרות השנייה, שאקדים ואגלה שבה בחר מר דריל מורי, הייתה להפוך את פארסונס לשחקן חופשי מוגבל; כלומר, להציע לו QUALIFING OFFER – חוזה לשנה אחת בסך 125% מהמשכורת הקודמת או משכורת המינימום + $175,000 – המתבסס על ההנחה שקבוצה אחרת תציע לו חוזה כלשהו, אותו תוכל הקבוצה להשוות תוך 72 שעות.

את הדומינו ראלי החל מארק קיובן – בעלי הדאלאס מאבריקס (ובפועל גם המנהל המקצועי), כשבעשרה ביולי הציע לפארסונס חוזה של 46M דולר לשלוש שנים. דאריל מורי החליט מיד כי חוזה כזה עולה על ערכו של פארסונס, ועם ההבנה שאין פארסונס, יוסטון הגבירה את הקצב במירוץ החיפושים אחרי הכוכב שישלים את הטריו הארדן-הווארד-X.
בשלושה עשר ביולי נשלח ג'רמי לין ללוס אנג'לס לייקרס, יחד עם בחירת סיבוב 2 עתידית, בתמורה לזכויות על סרגיי לישוק.
בחמישה עשר ביולי הועבר עומר אשיק לניו אורלינס פליקנס בטרייד גדול עליו מפורט פה. באותו הטרייד עבר גם עומרי כספי, אך נחתך כעבור יום וחתם לבסוף עם הסקרמנטו קינגס, שם הוא זכור לטובה מעונת הרוקי החזקה שלו.
באותו יום, הגיע הסימן הראשון לכך שתוכניתו של מורי אולי לא-כל-כך גאונית, כשמלו הודיע על הארכת חוזה לחמש שנים עם הניקס. באותו יום מקולל, הגיע גם החתימה הרשמית של צ'נדלר פארסונס עם הדאלאס מאבריקס.

אחרי אותו היום, המשיכו הקוביות ליפול לרעתו של מורי: תחילה הודיע לברון על "חזרתו הביתה", אח"כ הודיע בוש על חוזה מקסימום לחמש שנים עם ההיט והרוקטס פשוט ויתרו על הקיץ הזה. "כלום כבר לא יצליח לי השנה," לבטח חשב מורי.

הארדן והווארד עם הלהיט של הקיץ: "אנחנו אוכלים בנפרד מהקבוצה".

הגיעו, בדרך כזו או אחרת

נתחיל מהרשימה המעניינת.
לא הגיעו: לברון ג'יימס, כרמלו אנטוני, קווין לאב, כריס בוש, לואל דנג, אריק בלדסו, ארסן איליאסובה, האשים ת'אביט וכו'…

ועכשיו, בקיצור בשביל לא לזרות מלח על הפצעים, הגיעו:
טרבור אריזה, כתחליף סביר מינוס לצ'נדלר פארסונס.
ג'ייסון טרי, כי קצת ניסיון לתוך מרק הצעירים הזה לבטח לא יזיק.
קונטס פפניקולאו (התעלמות אלגנטית.)
ניק ג'ונסון, רוקי שנראה מצוין בליגת הקיץ. (הוראת היצרן: נא לא להסיק מסקנות.)
קלינט קאפלה, שכוכב כנראה לא יהיה, אבל עם מאמן שייתן לו דקות (רמז: לא מקהייל), יוכל להצליח.
איש סמית', הרכז הסילוני מתאים בול לסגנון המשחק הסילוני של הרוקטס, אבל אני בספק אם מה שהם צריכים זה עוד שחקן שרץ ורק אח"כ חושב.
ג'ף אדריאן, ג'וי דורסיי.

חמישייה משוערת

פטריק בברלי
ג'יימס הארדן
טרבור אריזה
טרנס ג'ונס
דוויט הווארד

מה היה

נתחיל מהסוף.

את הסיפור המעניין מאחורי יוסטון רוקטס, קבוצה שבשנה שעברה הייתה אחת מארבע הגדולות במערב, כולנו מכירים.

הכל החל עם ההבנה של מורי שהכתפיים הפצועות של יאו מינג וטרייסי מגריידי לא יצליחו לשאת את הקבוצה קדימה, ובעקבות כך, כניסה לארבע שנים חריגות. מורי ניסה לשמור על הקבוצה אטרקטיבית, ועם זאת בלתי מוגבלת מבחינת שכר, תוך כדי ציפייה מתוחה להסתערות על הסופרסטאר הפנוי. ב-2012, ההזדמנות הגיעה כשסם פרסטי, מנג'ר אוקלהומה, הודיע לג'יימס הארדן – השחקן השישי המצטיין של אותה עונה – כי יש לו יממה לחזור בו מהבקשה לשדרוג החוזה. מורי הסתער במהרה, והציע לפרסטי הצעה:
קווין מרטין, ג'רמי לאמב ובחירת סיבוב שני – בתמורה למזוקן.
לאחר עונה בה סחב הארדן את הרוקטס כל הדרך למקום השמיני במערב, הגיע קיץ 2013 ובו הבשורה: בסיום עונה כושלת בהוליווד, דוויט הווארד לוקח את מיטלטליו ועובר ליוסטון.

עונת 2013-14 של הרוקטס הייתה מוזרה. מחד, הם זכו במקום הרביעי במערב ששווה ערך למקום השישי בליגה (יחד עם מיאמי); למרות סגל שכתוב לו על מצח "בעיות כימיה" עם ריבי אלפא-דוג אפשריים בין הווארד והארדן; או ניסיונות של פארסונס לקבל מעמד שווה לזה של שני הגדולים, רגשי נחיתות של לין בעקבות הורדתו לספסל, וכו', נראה שנוצרה ביוסטון – למעט אשיק שלא קיבל בשוויון נפש את מעמדו כמחליף – קבוצה בה כולם חברים של כולם, ולא רואים את הבעיות. בעקבות, לא נרשמה מחאה על כך שהארדן לא טורח למסור או לשמור ופארסונס מחקה אותו באדיקות, והתיאוריה המוזרה של מקהייל, שאומרת "יש לי את אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה, מי צריך הגנה או שיטה", עבדה, למען האמת, לא רע בכלל.
במשך העונה הרגילה.

בפלייאוף, מאידך, הארדן התקלקל. ווסלי מת'יוס, המצ'-אפ שלו מהצד של פורטלנד, נצמד אליו, והארדן סרב להבין שאין לו סיכוי לבד, ופארסונס, שנשמר על ידי ניקולה באטום והידיים הבלתי-נגמרות (אחלה שם ללהקה), המשיך לחקות את המאסטרו שלו וליידות לבני בטון.
בינתיים מקהייל הבין כמה חלש הספסל שלו, ובעקבות כך החליט להתעלם ממנו, ולשתף 8-9 שחקנים בכל משחק, מה שהוביל את הרוקטס, בסופו של יום, להפסיד את הסדרה עם הזריקה המשוגעת של דמיאן לילארד הנמצאת בווידיאו למעלה.

הפרויקט השאפתני של מורי מעולם לא עבר את הסיבוב הראשון, וכעת, לאחר קיץ כושל בכל קנה מידה, הוא עומד למבחן אחרון.
המטרות שהרוקטס הציבו לעצמם בקיץ האחרון לבטח לא הושגו, אבל השאלה שצריכה להישאל ברורה: האם הרוקטס השתפרו?

לפני הנבואה, נסכם במשפט את הקיץ האחרון מלא ההתרחשויות מצד הטילים: לין, אשיק ופרסונס הלכו, טרבור אריזה בא.

תחזית אופטימית

כאן נתמקד במי שלא קיבל את הפוקוס במשך כל הכתבה: דוויט הווארד. בעקבות הגעתו של אריזה, ההגנה של חמישיית הרוקטס עומדת להשתפר.
פטריק בברלי ישמור על רכז היריבה, אריזה יהיה שומר הכנף המוביל, והווארד יאטום את הצבע. לאחר כל הביקורת שנשמעה עליו בקיץ האחרון, הארדן כנראה ישפר את הגנתו, ולגבי ג'ונס, הטירון יאלץ להתאים את עצמו, כי אם לא יעשה כך – פרנסיסקו גארסיה עומד מתוח על הספסל, מוכן להסתער על האופציה.

הדבר שיקבע אם הרוקטס ישתפרו בשנה הבאה, יהיה היכולת של סופרמן לשאת את העול ההתקפי שפארסונס השאיר לאין לוקח. בסדרה נגד הבלייזרס הוא עשה זאת, כאשר לצד ארבעה עשר הריבאונדים ושלושת הבלוקים "הרגילים", קלע 26 נקודות למשחק והראה מהלך פוסט חדש ובלתי-עציר, מלאכה של מאמנו האישי – חאכים אולאג'ואן.

לצערם של אוהדי הרוקטס, בכל תסריט שהוא הספסל לא מחזיק מים, ולכן גם בתסריט האופטימי ביותר, בסיבוב השני הם לא יוכלו לספרס/ת'אנדר/קליפרס/ווריוס/גריזליס (מחק את המיותר) שיבואו לכלותם.

תחזית פסימית

טוב, זה קל.
הווארד מוכיח שהסדרה נגד הבלייזרס הייתה חד פעמית; הארדן ממשיך לקלוע בעונה הרגילה ולהחטיא בפלייאוף; אריזה נזכר שהוא כבר לא בשנת חוזה; ג'ונס ממשיך להיות מיס-מאצ' הגנתי מהלך; בברלי ממשיך להיפצע והספסל, הו הספסל.

הרוקטס אומרים תודה על ההגעה לפלייאוף, ומפסידים 4-0 למדורגת הראשונה.

תחזית ריאלית

מהארדן ומהווארד אני מצפה לראות עונה חזקה, אבל לגבי כל שאר, אין כל סיבה ריאלית לחשוב שבתנאים הנתונים הם יראו שיפור מעונתם הקודמת. הארדן והווארד לבדם זה לא נורא, אבל לא יספיק לביתיות, ולא יספיק בשביל לעבור סיבוב. לא במערב.

ולסיום, כמנהג קודמיי, שיר

מה היה נותן מורי בשביל לחזור בזמן ליום בו הפך את פארסונס לשחקן חופשי מוגבל…

Subscribe
Notify of
43 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יאיר
יאיר
12/10/2014 7:54:15

נהדר!

רמי ק.
רמי ק.
12/10/2014 10:16:36

כנראה השמועות על הצמד חמד הארדן-הווארד פשטה ואף שחקן רציני לא רוצה להגיע לשם

Mbk
Mbk
12/10/2014 10:39:46
Reply to  רמי ק.

זה בגלל שהם סועדים בשולחן לשניים , משחקים האחד ברגלו של השני תחת השולחן וחולקים קינוח יחד
אידלייה כה מושלמת לא זכורה מאז הצמד שרלוק הולמס ווטסון , אלמנטרי

Mbk
Mbk
12/10/2014 10:37:30

פריוויו מצויין
כולל שיר סיום ענק של אחת הלהקות היותר טובות שהיו בארץ
מצד אחד יש משהו פראי בהארדן שעשוי להוביל לעונה רגילה נהדרת
מצד שני אין כמו שמחה לאיד – יוסטון מחוץ לפלייאוף וחינגה רבת משתתפים על אפלטון 😉
בשורה תחתונה יוסטון נחלשה והמערב רותח מקום 6-8 או שהעסק ביוסטון יעבור רענון רציני

איל
12/10/2014 11:03:02
Reply to  Mbk

כמה חבל שהם התחילו לשיר באנגלית.
קבל מתנה מאמא אינטרנט להולדת הבת:
האיש שראה הכל במלואו בבנדקמפ. כמה שמחתי למצוא את זה.
http://rockfour.bandcamp.com/album/the-man-who-saw-it-all

יונתן שגב (D-Rose)
יונתן שגב (D-Rose)
12/10/2014 10:39:46

איזה באסה, דווקא היה מתאים לי דראגיץ׳ הצעיר.

Etayle
Etayle
12/10/2014 11:01:54

דווקא יש סיכוי טוב שלא יעשו תפליאוף…
סקרמנטו ניו אורלינס ואפילו הלייקרס אורבים לטרף…

המשגיח
12/10/2014 11:16:05
Reply to  Etayle

לא לא ולא. לא שהן לא טובות (רק אני חושב שהלייקרס התשפרו דרמטית יחסית לשנה שעברה?), פשוט יש טובות יותר.

אני חושב שהשנה אנחנו נקבל את דוויט הווארד בשיאו. זה יספיק כדי להגיע לפלייאוף.

יניב
יניב
12/10/2014 11:21:15

פריויו נהדר רק הקטע עם פרנסוס לא מדויק לפי מה שהבנתי הייתה לו אפשרות להשאיר אותו גם אם מגיע סופרסטאר נוסף ומה שהוא קיווה זה שבוש יחתום ואז הייתה דרך להשאיר גם את פרנסוס. ברגע שבוש ויתר על ההגעה כבר לא היה שווה לו להשאיר אותו כי הוא עדיין חולם להנחית סופרסטאר נוסף שנה הבאה( להסברים מדויקים נא לפנות לדדי :))

איל
איל
12/10/2014 11:50:57
Reply to  יניב

וודאי שהייתה לו אפשרות. אבל עם החוזה שמגרד את המקסימום שקיובן הציע לו הוא אמר שהחוזה "untradeble" ויצא קריח מכאן ומכאן.

ולדי קוגן
12/10/2014 12:14:30

אחלה פריוויו. אני מסכים עם התחזית שלך, לדעתי יוסטון יסיימו במקום 8 במערב ויקבלו סוויפ בסיבוב הראשון. אבל אי אפשר להתעלם ממורי, טרייד אחד טוב והקבוצה יכולה להגיע אפילו לגמר אזורי. חסר להם בעיקר שחקן נוסף בהגנה, בברלי והווארד לא מספיקים.

עדיין פה
עדיין פה
12/10/2014 12:15:59

תסריט פסימי טייק 2: הווארד ממשיך לחייך ולזייף, בברלי קורע רצועה אחרי התנגשות בווסטברוק, ג'ייסון טרי מוזעק להחליף אותו ונראה כמו שהוא נראה בסלטיקס, רק מבוגר בשנה, הארדן מחליט להפסיק לאכול לבד ומדביק את כל הקבוצה בכינים, בקיץ 2015 לברון, לאב, למרקוס וגאסול נשארים בקבוצות שלהם, ומורי ממשיך לאכול קש ולהשמין. יוסטון מסיימת עשירית, וגרוע מזה – היא שוב הקבוצה הגרועה בטקסס.

דדי
דדי
12/10/2014 12:39:09

כמובן שיניב צודק והיתה אפשרות להשתמש במקום בתקרת השכר להחתים את בוש, ואז להחתים מחדש את פארסונס (או להשוות את ההצעה של דאלאס במסגרת הזמן הקצוב).

אבל הנה הסיפור האמיתי לגבי פארסונס ויוסטון –

הסוכן של פארסונס – דן פייגן – נמצא ביחסים קרובים במיוחד עם מארק קיובן, ובעצם הודיע לדאריל מורי הג'נרל מנג'ר של יוסטון שצ'אנדלר מתכוון לחתום בדאלאס כשחקן חופשי בקיץ הבא (ולדאלאס גם היה מקום בתקרה להחתים אותו – זה לא היה איום סרק).

ואז מורי עמד בפני דילמה –

היתה לו האופציה לשמור על פארסונס בזול לעוד שנה, לנסות להוסיף את בוש או שחקו/ים טובים אחרים ולנסות להתמודד על התואר, ואז לאבד את פארסונס ללא תמורה

או

לוותר על האופציה הזולה של פארסונס, להפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל, ואחר כך להשוות כל הצעה שפארסונס יקבל או לנהל איתו משא ומתן בעצמו ולשמור עליו ביוסטון לעוד הרבה שנים.

מבין האופציות האלה, מורי בחר באופציה השניה כמובן, וטעה.

כי מה עשו פייגן וקיובן ?
לא סתם נתנו לפארסונס חוזה ענק שיכביד על יוסטון מבחינת הגמישות בתקרת השכר אם ישוו אותו, אלא יותר חשוב – שמו בחוזה אופציית יציאה אחרי שנתיים- וזה היה המפתח לזה שפארסונס היום בדאלאס.

בעצם האופציה היחידה של מורי לשמור על פארסונס היתה להשוות את החוזה, לא להתמודד על התואר (כי בוש לא מגיע), לסתום את כל הגמישות בתקרת השכר לקיץ הזה ולקיץ הבא, ואז לאבד את פארסונס לדאלאס בכל מקרה אחרי שנתיים…

והוא החליט שהוא מעדיף להחתים (טכנית לעשות טרייד) את אריזה על חצי מהכסף של פארסונס לחוזה ל 4 שנים (חוזה שבכוונה מתחיל גבוה ומסתיים נמוך מבחינת הסכומים – לא 8 מיליון לכל עונה), ולשמור על חריגת טרייד בגודל "נחמד" של 8.4 מיליון (שאני מצפה שבחלק הארי שלה מורי ישתמש כדי לרכוש את החוזה של בוגאנס מפילדלפיה).

עם ההחלטה הזו קשה לי להתווכח.
הטעות היתה להפוך את פארסונס לשחקן חופשי מוגבל אם אין לך כוונה להשוות כל הצעה שהוא יקבל.

וברור שאם מורי טען שהחוזה הוא untradable (ולא ממש עניין אותי להקשיב למה שהיה לו להגיד אחרי הפיאסקו הזה), אז הוא קשקשן מוחלט.
שחקן מצויין וצעיר כמו פארסונס עם חוזה של 3 שנים ?
בסדר…

מעבר לזה, יש ליוסטון בעיה לגייס שחקנים חופשיים "כוכבים" נוספים כי באמת המוניטין של הארדן והווארד בין שחקני הליגה בעייתי. לא ממש אוהבים אותם או לוקחים אותם ברצינות ברמות הגבוהות למרות היכולת האישית.
כדי להחתים כוכב נוסף נראה שיוסטון יזדקקו להרבה מזל ולכוכב שהאלטרנטיבות שלו יהיו מאד מוגבלות.

ודבר אחרון – בחירת הדראפט שהלייקרס קיבלו עם לין היא בחירת סיבוב ראשון.

איל
איל
12/10/2014 13:36:21
Reply to  דדי

תודה דדי.
תוספת מצוינת.

מנחם לס
מנחם לס
12/10/2014 15:28:04
Reply to  דדי

תודה, דדי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/10/2014 13:30:07

לא מגיעים לפלייאוף!

דור
דור
12/10/2014 14:17:26

אבל הבחירה שלייקרס יבלו מיוסטון מוגנת חזק.
מישהו יודע כמה בדיוק?
אם אני לא טועה מוגנת טופ 15…
ככה שמבחינת הלייקרס
שיוסטון יגיעו לפלייאופס.

דדי
דדי
12/10/2014 17:11:48
Reply to  דור

ההגנה על הבחירה –

2015 – לוטרי
2016 – טופ 10
2017 – טופ 10
2018 – טופ 5
2019 – טופ 5
2020 – טופ 3
2021 – לא מוגנת.

אני חושב שיוסטון כן יעשו פלייאוף ממקום 7-8, אז צופה שהבחירה לא תגיע בקיץ הבא. כמה שיותר מאוחר יותר טוב…

דדי
דדי
12/10/2014 17:16:17
Reply to  דדי

*תגיע* ולא – "לא" תגיע…

דובי
דובי
12/10/2014 14:42:43

הקלידו את התגובה כאן…

יפת
יפת
12/10/2014 14:57:07

יהיה להם קשה, אבל אני מסכים שהווארד והארדן יספיקו כדי להגיע לפלייאוף ממקומות 7-8, ומשם הם שוב יעופו בסיבוב הראשון.
(נראה לי שמאז תקופת מינג-מקגריידי הם עברו סיבוב אולי פעמיים)

avri
avri
12/10/2014 15:01:27

Try and get Rubio somehow. He'll be ideal for this team, and they won't be able to bring anyone better

אפלטון
אפלטון
12/10/2014 15:01:36

טוב נתחיל בחפירה-
לדעתי החץ של לילארד בלב 0.9 שניות לבאזר היא הדבר הכי טוב שיכל לקרות לרוקטס. כך הכישלון ברור ואי אפשר להתחבא ולא לתקן את הכשלים. בעיקר בהגנה.
מהעניין עם פרסונס יצא רק טוב וליוסטון 3 עמדות עם מגינים מהטובים שבנמצא- בברלי, הווארד ואריזה.
יוסטון השנה חושבת על הפלייאוף, נגמר הלרוץ בכנפיים ולשכוח שצריך לסגור בריבאונד, הביאו שחקני ספסל קשוחים שיבואו להרביץ ולנשוך כדי לקבל דקות, והדגש הוא על הגנה.
אריזה לדעתי משתלב טוב יותר מפרסונס בסגל כשהוא קולע טוב יותר מהשלשות בפינה ומגן הרבה הרבה יותר טוב. הכי חשוב הוא יודע את מקומו. הוא למד לעשות רק את מה שהוא יודע ולא להפריע בדברים שהוא פחות טוב בהם. ג'ונס אם ימשיך את קו ההשתפרות האדיר שהתחיל שנה שעברה וישפר את קליעת חצי מרחק ירווח עוד יותר את המשחק ועל הספסל ישבו סוללת קלעים בדמות טרי, כנען, דניאלס ופאפאניקולאו (שאני מקווה שהוא לא תחליף זהה ויקר יותר לכספי).
ג'ואי דורסי, טאריק בלאק ואדריאן יבואו להרביץ ו הספסל ביוסטון טוב בהרבה ממה שחושבים וקשוח הרבה הרבה יותר.
הבעייה העיקרית תמשיך להיות מקהייל ואני מקווה שנראה רוטציות רחבות יותר מ-7-8 שחקנים בעונה הרגילה.
עדיין, אם הווארד והארדן ישארו בריאים שנה שנייה ביחד המשחק של שניהם רק ישתפר ונראה יוסטון טובה יותר מהשנה שעברה. זה לא יספיק ליותר ממקומות 4-5 במערב הצפוף אבל בפלייאוף נראה ריצה עמוקה יותר או שבאמת החבילה תתפרק.
שוב אני אומר שאין שום סיכוי שבעולם שיוסטון לא עושה את הפלייאוף, אני מוכן לעשות עכשיו התערבות קבל עם ועדה עם כל מי שיש לו אומץ גם לעמוד מאחורי המילים שלו.

לגבי פרסונס, יש עוד נדבך בסיפור שדדי לא סיפר וזה שמורי התחייב לשחרר את פרסונס להיות שחקן חופשי מוגבל כחלק מהתחייבות שפייגן הכניס בתהליך החתימה של הווארד ביוסטון. זה לפחות השמועה שרצה באתרים הקרובים להנהלת יוסטון בערך מזמן השחרור הלא ברור של פרסונס, וקיבל יותר ויותר חיזוקים לאחרונה.

דובי
דובי
12/10/2014 15:38:41
Reply to  אפלטון

אני איתך באופטימיות. עם כל הלכלוך על צמד מקס ומוריץ שלכם הם צירוף של 2 ו5 מהטובים בליגה. יחד עם בוורלי אריזה וקצת עזרה מידידים מזדמנים זאת חבילה של 45 – 50 ניצחונות בעונה, אפילו במערב. נוסיף את העובדה שזאת חבילה שהשלד שלה רץ יחד כבר תקופה, וקיבלנו סיכוי סביר לפלייאוף, אפילו כשמחסירים את הערך המורד של הפלגמטיות באגף המאמן והאנטיפטיות המטורפת באזור הכוכבים.
( תורך לנמק למה הניקס חייבים לעשות פלייאוף העונה. נדפקת בעסקת היד רוחצת יד שלנו, אין ספק…)

ולדי קוגן
12/10/2014 16:14:31
Reply to  דובי

דובי, אני אתן לך כמה דברים שיכולים לעזור לניקס להגיע לפלייאוף:
1)ג'וש סמית ממשיך להשליך אבטיחים ומטביע את הפיסטונס שוב.
2)אינדיאנה נוקטת בשיטת פעולה ידועה לשמצה- טנקינג.
3)העצמות של זקני ברוקלין מתפרקות סופית, גארנט פורש במהלך העונה, ודרון ויליאמס נפצע בפעם המי יודע כמה.
לניקס יש סיכוי לא רע בכלל.

אפלטון
אפלטון
12/10/2014 16:16:53
Reply to  דובי

דובי אם הניקס עולים לפלייאוף צריך לבנות פסל של כרמלו בכניסה למדיסון סקוור גארדן. במחשבה שנייה יאללה זורם איתך, אמארה פריג'יוני, שומפרט ואיך קוראים להוא שנבחר שני בדראפט במזרח לגמרי יכולים להגיע לפלייאוף. מריח את האופטימיות באוויר פה?

דובי
דובי
12/10/2014 17:17:36
Reply to  אפלטון

די די…. אפילו אוהד עיוור כמוני לא יבנה על יסודות רעועים כאלה. התקווה היחידה היא קומראד רוסי עם אצבע קלה על הכפתור שיסדר ניוקס לכיוון חמש ערים מרכזיות, לפחות, במזרח.
אבל שטויות, העיניים נשואות לקיץ. את עיתותנו הפנויות מקדיש להשחית וצחצוח קצה המגף שיפגוש את ישבניהם של אמארה, ברניאני ועוד כמה מיותרים בשנייה שיצלצל הגונג לסיום העונה.
ואז נצא לשופינג!

אפלטון
אפלטון
12/10/2014 18:51:54
Reply to  דובי

טוב נו ניסיתי. אני עדיין מחבב אתכם לא משנה מה יגידו.

Zvoove
Zvoove
14/10/2014 1:30:22
Reply to  אפלטון

+1
מילה במילה! פייגן ערבב שם את הכל…

מנחם לס
מנחם לס
12/10/2014 15:30:31

זאת ההזדמנות האחרונה של דווייט האווארד להוכיח שהוא סנטר רציני. עליו לשכוח מהעבר, ולשחק ALL OUT, ולתקוף את הסל עם כל כדור.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/10/2014 17:02:13

התחזית האופטימית היא התחזית המופרכת.

התחזית הפסימית היא הריאלית.

והתחזית הפסימית האמיתית היא זו:

האוורד פורש ממשחק במהלך העונה עקב הצטברות דו"חות תנועה ותביעות אבהות ועובר לעשות עבודות שירות בכלא נשים, האגף הסגור ("רוצחות לא מסופקות שלא ראו בולבול כבר 15 שנה לפחות והסוהרים מפחדים להתקרב".)

הארדן גם הוא פורש, עובר לסוריה ומתגייס לדאעש.
מאוחר יותר במהלך העונה גם הם משחררים אותו לאחר שמגלים שהוא לא שומר.

בברלי מסיים את העונה בגלל שברי מאמץ (שיחק את כל הדקות מאז פרישת צמד הכוכבנים), ויוסטון מסיימת מקום 10 אחרי פוטו פיניש מרתק עם דנבר, לייקרס וניו-אורלינס.

האמת, גם זה די ריאלי.

דדי
דדי
12/10/2014 17:14:47

חחחחח הייתי רוצה, אבל תכלס אני חושב שהטווח שלהם הוא 7-11

חיים כ
חיים כ
12/10/2014 18:01:22

כנען וניק ג'ונסון היו מצויינים בליגת הקיץ.
עם החוזים שלהם ושל בברלי, יכולים להיות ליוסטון שלושה רכזים טובים מאוד בשקל תשעים, אם ישחקו בליגה כמו בליגת הקיץ.
גארסיה צריך לשחק יותר.
שחקן שאני לא מכיר יותר מידי זה די-מו דונטיאס מונטיונאס.
לא ראיתי ממנו הרבה במונדובאסקט, ועם העזיבה של אשיק, הוא צפוי לשחק השנה, ונראה מה הוא שווה.

יש ליוסטון איפה להשתפר ולהשתכלל, והרבה מאוד תלוי באיש על הקווים.

אחלה פריוויו אפלטון דרך אגב

חיים כ
חיים כ
12/10/2014 18:03:13
Reply to  חיים כ

איל כמובן, הייתי בטוח שזה אפלטון…

אפלטון
אפלטון
12/10/2014 18:55:48
Reply to  חיים כ

פריוויו מצויין של איל, למרות התמונה של הווארד ו הארדן 😉

איתי עזרא
איתי עזרא
12/10/2014 18:56:31

לדעתי לרקוטס מצפה עונה טובה מאוד כשהם מסיימים במקום 3-5 ועושים סיבוב שני או גמר מערב.

אפלטון
אפלטון
12/10/2014 19:59:10

פשש איתי אתה בסדר אתה. עכשיו שיש לך את הארדן בפנטאזי הוא יחזיר לך על הקארמה הטובה הזאת.

איתי עזרא
איתי עזרא
12/10/2014 21:52:04
Reply to  אפלטון

אפלטון לא סתם בחרתי את הארדן הוא באמת מכונה סטטיסטית כששאלתי אם D-Rose מעוניין בהארדן עשיתי זאת כדי לבחון את השוק.

עגל
עגל
12/10/2014 21:42:49

מקום חמישי במערב בעונה הרגילה ועולים לסיבוב השני ב-7 משחקים, אני עוד לא יודע מול מי
🙂

שעייה
שעייה
12/10/2014 22:42:54

יהיה שמח במערב

דקסטר
דקסטר
12/10/2014 23:45:38

מנחם מה ההיגיון לשים פוסט על ה NFL ואז שייקבר עמוק באתר בזמן שכל המשחקים בליגה משוחקים?

beny s
beny s
15/10/2014 17:36:42

איל כתבת עומק אדירה כבוד

trackback

[…] הקישור למי שחשב מיאמי… , יוסטון… , ג"ס או אטלנטה. בפריוויו פתיחת העונה של צוות […]