חם מהתנור-9 לאוקטובר/רועי ויינברג

הפייסרס החתימו את מאמן הקבוצה, פרנק ווגל, על הארכת חוזה במועדון. לא ידוע לכמה שנים ההארכה, וכמה המאמן צפוי להרוויח, וביום ה' ווגל צפוי לענות על שאלות. ווגל מונה לתפקיד המאמן הראשי באינדיאנה ב-2011, וקודם לכן היה עוזר מאמן במשך 4 שנים במועדון. הוא מחזיק במאזן של 100-167 כמאמן ראשי עם אינדיאנה, אימן במשחק האול-סטאר האחרון, והודח פעמיים ברציפות בגמר המזרח.

*

אחר המכות שהלכו שחקן ההגנה של העונה, ג'ואקים נואה, והוטרן פול פירס, שחקנים מ-2 הקבוצות, שיקגו בולס ו-וושינגטון וויזארדס, הוענשו. דה חואן בלייר, ננה, דניאל אורטון ואקסבייר סילאס הושעו ממשחק אחד, המשחק הראשון של העונה, עקב כך שעזבו את אזור הספסל במהלך הקטטה, שניתן לראות בוידאו הזה:

נואה ופירס נקנסו ב-15 אלף דולר כ"א.

*

הסוכן של ריי אלן, ג'ים טנמן, אמר ששחקנו לא החליט עדיין האם ימשיך לשחק באנ.בי.איי, ודחה את השמועות על כך שיתכן והשחקן יהיה חלק מקליבלנד קאבלירס, היכן שמשחקים חברי קבוצתו לשעבר, לברון ג'יימס, מייק מילר וג'יימס ג'ונס. אלן שיחק 19 עונות באנ.בי.איי, כאשר יש 3 שחקנים בלבד ששיחקו 20 עונות לפחות בליגה, נכון לעת כתיבת שורות אלה.

*

שחקן הנאגטס קנת' פאריד האריך את חוזהו בקבוצה לחמש שנים, בהן יקבל 60 מיליון דולר, מתוכם 52 מיליון דולר מובטחים. ה"מאנימל" קלע 13.6 נק' עם 8 ריב' למשחק בעונה האחרונה.

*

כאשר כריס בוש נשאל האם דיבר עם לברון ג'יימס מאז האחרון עזב את קבוצת בוש, מיאמי היט, הוא השיב בשלילה והוסיף כי "אין לי זמן לאנשים אם הם לא בחדר ההלבשה הזה (של ההיט).

*

לברון הוכתר ע"י פורבס לאתלט ששווה הכי הרבה כסף כיום, כאשר שוויו של השחקן מוערך ב-37 מיליון דולר מבחינת חסויות, ודברים אשר אינם חלק ממשכורתו המשולמת ע"י הקאבס. ג'יימס החליף את שחקן הגולף טייגר וודס, שהחזיק בתואר בכל שנה מאז 2007.

*

דני גרין העלה את זה לאינסטגרם שלו, ומאוחר יותר מחק את התמונה והצטער פומבית בטוויטר.

*

חדשות מהניקס: אמארה סטודמאייר אמר שהוא חוזר מהפציעות כאשר הוא מרגיש נהדר, ושהשחקן, בגיל 31, רוצה להמשיך לשחק עוד עונה, חרף רצף הפציעות שעבר.

הקבוצה החתימה את דידייר מבנגה בן ה-33, פעמיים אלוף עם הלייקרס, לא שיחק בליגה מאז 2011. ב-234 משחקי ליגה (7 כשחקן פותח), הוא קלע 1.8 נק' עם 1.5 ריב' ב-7 דקות לערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. הסל ניצחון של אלבה על הספרס מוקדש אישית לדני גרין, שנרדם בשיעור טאקט בחטיבת הביניים.
    מצחיק שדווקא הגרמנים סוגרים בשבילנו חשבונות קשורח שואה.

  2. מבנגה הוא מעומד רציני מאוד לאחד מהשחקנים הטיפשיים והכי פחות מוכשרים שאי פעם ראיתי בצהוב סגול.

    גם בראיונות אצל ג'ימי קימל היו נוהגים להסתלבט עליו אחרי שמגיעים עם הטבעת.

    רווח נקי של הליגה שהוא חלק מהרוסטר של הניקס, נקווה שישחק כמה שיותר.

  3. הניקס נשחטים בקונטיקט מול damn shit בוסטון.

    הניקס בעוד יום רגיל במשרד של 26 איבודים מפגינים איך זה לשחק עם איי קיו שלילי או במילים אחרות לתת לג'יי אר סמית', אמרה ושאר המטורללים להלך חופשי.

    מעניין כמה נפשות בניו יורק יקפחו את חייהם בעונה הזאת, להערכתי הולך להשבר שיא לא נעים בכלל מ2001 של אנשים שקפצו מגג בניין גבוה.

    נקווה שלא, אבל לצערי אני לעולם לא טועה בהערכתי אליהם.

    1. בעודי כותב שורות אלה זה כבר 27 איבודי כדור.

      נראה לי שפישר יצטרך לעשות גיחה לZOO PARK בסן דייגו ולהביא כמה מאלפי שימפנזות כדי למגר את התופעה.
      רק לך תברר לבבונים בלי הורים כמו אמרה וג'יי אר מי ההורים שלהם או לעזאזל האם ההורים שלהם אחים?? חייבים לברר את הזן.

  4. 28 איבודים…ויש עוד 46 שניות של כאב עצום ליושבי ההיכל בקונטיקט שרובן המוחלט בעל קורחו נאלץ לאהוד מילדות את הקבוצה המיותרת הזאת העונה לשק ניו יורק ניקס.

    מסכנים האוהדים האלה שהורגלו ב-3 השנים האחרונות לראות 2 קבוצות אלופות במכללות ונאלצים לחזות במחזה הקשה ועוד מול מי? מול קבוצת מכללות אחרת מהעיר האהובה עליהם, בוסטון.

    1. כמעט התעייפתי מלהגיד את זה שוב ושוב, אבל בשבילך אני אשקיע. א נ ח נ ו נ ו ת נ י ם פ ו ר ל ל י ג ה!
      חכה שנתחמם.

  5. החדשות מהניקס הן מה שציפיתי כשהסתכלתי על הסגל לקראת העונה – כרמלו חזר לשחק סמול פורוורד.

    והנאגטס ופאריד שינו את תנאי הארכת החוזה שלו מ 5 שנים מלאות ל 4 אחרי החתימה של הנבא על חוזה הטלוויזיה החדש והצפי לעלייה בתקרת השכר והחוזים.

  6. עדכון נוסף:
    תנחום כהן מינץ, הג'ורג' מיקן הישראלי, בבית חולים ואולי לא יצא
    🙁
    שילחו תפילותיכם (או מה שמשתמשים אצלכם בעדה)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט