מילווקי באקס-קמים מהקרשים?/דור בלוך

קמים מהקרשים (?) – מילווקי באקס/דור בלוך

תקציר הפרקים הקודמים:

מקום אחרון בליגה.67-15

בואו נשחק במשחק כמה דרכים שונות אפשר להראות כמה מילווקי הייתה גרועה בעונה שעברה.

התקפה: מקום 28 בנקודות למשחק, מקום 26 באחוזים מהשדה, מקום 11 באיבודי כדור, מקום 24 בריבאונד. באף סטטיסטיקה התקפית שאני הצלחתי למצוא מילווקי לא עמדה מעל הממוצע של הליגה (!!!)

הגנה: מקום 28 בחטיפות, מקום 24 בספיגה.

שורה תחתונה: המאזן הגרוע בליגה, ממוצע תוצאות השני הכי גרוע בליגה.

איך זה קרה?

נתחיל מזה שזה לא היה ברור מאליו. כבר בעונה שעברה היה לה את ברנדון נייט, או ג'יי מאיו, גארי ניל, לארי סנדרס, וג'יאנס – אל תכריחו אותי לכתוב את שם המשפחה שלו – פו, תחת הדרכתו של לארי דרו המנוסה ממש לא היה ברור שמילווקי תיכנס למירוץ הטנקינג ואפילו תנצח בו.

אבל שילוב של פציעות ועונה קטסטרופלית של כמה שחקני מפתח דרדרו את מילווקי עד למקום שבו היא סיימה, ואפילו הקרמה התנקמה בה כשלא זכתה בבחירה הראשונה בדראפט (מה שעוד עשוי להתברר כברכה).

באפריל 2014 נמכרה הגבוצה רשמית לאיש עסקים מניו יורק בתמורה ל-550 מליון דולר ויצאה לדרך חדשה ביותר ממובן אחד.

ברוכים הבאים: ג'ריד בייליס, ג'בארי פרקר, ג'רד דאדלי, קנדל מארשל, ג'ייסון קיד (מאמן).

שלום ו(לא) להתראות: כריס רייט, קרלוס דלפינו, רמון סשנס, באטלר, לוק ריידנאור, גארי ניל

החמישייה הפותחת: ברנדון נייט, ג'יאניס (לא כותב את השם משפחה שלו תפסיקו)/מאיו, ג'בארי פרקר, ארסאן איליאסובה, לארי סנדרס

חמישייה שנייה: מארשל, מאיו/ג'יאניס, דאדלי, ג'ון האנסון, פצ'וליה.

החדשות בהרחבה:

עצרו רגע.

זאת חמישייה ראשונה ממש לא רעה.

ברנדון נייט הוא פוינט לגיטימי, או ג'יי מאיו אם הראש שלו במקום הנכון הוא קלע מצויין, ועוד לא ראינו הכול מהגריק פריק, ג'בארי פרקר הוא רוקי ללא תיקרה ונחשב למוכן ביותר משלושת הרוקיס המובילים של המחזור המוכשר ביותר של העשור האחרון, איליאסובה הוא פוואר פורווארד של 11 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק בקריירה שבגיל 27 בהחלט עשוי לעשות את הפריצה, ולארי סנדרס בגיל 25 באמת כבר חייב לעשות את הקפיצה.

אבל חכו רגע שוב, החמישייה השנייה כבר ממש ממש לא רעה.

מאיו או הפריק ב-2 מהספסל? ג'ראד דאדלי שיכול להמטיר שלשות על כל קבוצה, האנסון ופאצ'וליה בקו הקידמי, זה חתיכת עומק שיש לג'ייסון קיד לשחק איתו.

אוי לא, שכחתי, ג'ייסון קיד.

מילווקי היא מבחינתי הקבוצה הכי אנגמטית במזרח. כתבתי בטור על דטרויט שהמזרח נראה כמו אסופה של שחקנים לא מוכשרים, לא קשורים שלא ממש מבינים איך הם הגיעו לשחק ביחד. ובכן, מילווקי. אבל גם כל קבוצה אחרת במזרח חוץ מה-3 הטובות ביותר, ואתם יודעים מה? אני לא בטוח שלמילווקי יש פחות כלים מדטרויט או אינדיאנה הנוכחיות בבית המרכזי.

הכל תלוי ב…

דטרויט

תחזית אופטימית: ג'ייסון קיד מחפש גאולה אחרי סאגת ברוקלין, ומסדר את הראש ואת הביטחון העצמי שלו למקום הנכון, ג'בארי פרקר מוכיח שהוא אכן הרוקי המוכן ביותר מכולם ונותן את הופעת הרוקי המרשימה ביותר מאז לברון. או ג'יי מאיו חוזר להראות למה הוא היה נחשב אחד הקלעים היותר טובים בליגה, והקו הקידמי של הקבוצה הצעירה הזאת עושה קפיצת מדרגה, שמביאה את מילווקי למקום ה-7 במזרח ולניסיון פלייאוף חשוב לקראת המעבר לאולם חדש ולעתיד בהיר יותר.

תחזית פסימית: קיד רב עם כולם, פארקר לא מוכן ולא נעליים, היווני הוא רק גימיק, הגבוהים ממשיכים להיות אנמיים, אף אחד לא מצליח להחביא את העובדה שלקבוצה אין רכז ברמה גבוהה ומילווקי מדשדשת עוד שנה, אבל לא מספיק מדשדשת כדי לזכות באחת מבחירות הדראפט הגבוהות, בקיצור דיכאון.

תחזית ריאלית: מקומות 7-11.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. עוד עונת "טנקינג" העונה , ביחד עם השגת את אחת משלושת הבחירות הראשונות , ואז מילווקי תוכל לחזור לימי קארים עם הגריק פריק , פארקר ובחירה מהשנה הקרובה ולמילווקי יהיה בסיס איתן לקבוצה מצויינת.

  2. נייט ממש לא פוינט לגיטימי, הברגים של מאיו רופפים כבר מספיק שנים שהתושבות יחלידו ללא אפשרות לתיקון, היווני לא הראה הרבה מעבר לפוטנציאל אפשרי, פארקר נמוך להיות 4 ואיטי ל3, איליאסובה זה ביאדרינש 2, לארי סטנדרט שחקן נחמד.
    על הפנים

  3. תגידו חוץ ממלו לניקס יש סגל יותר טוב ? במערב מילווקי קום אחרון. במזרח יש לה סיכוי לפלייאוף כמו כל אחת אחרת…

    1. הניקס בלי אנטוני שקולה לבאקס של עכשיו, 2 קבוצות של 35 ניצחונות, אבל אנטוני שווה 7-10 ניצחונות בעונה, וג'ייסון קיד מאמן על הפנים, אנחנו לא מכירים מספיק את פישר כמאמן

      1. להגיד שקיד מאמן על הפנים זה ממש מוקדם.
        זה היה הזוי לצפות ממנו להוליך קבוצה עם שאיפות כמאמן שנייה אחרי שסיים לשחק ומתכון לכישלון בטוח אבל לקחת קבוצה צעירה ולהיבנות יחד איתה זה דווקא יכול להתאים לו.
        בגלל זה מי שמצפה מקר ופישר להצליח ישר בעונה הראשונה שלהם זה מגוחך. צריכים להתגלח עונה או שתיים לפני שאפשר להבין אם מאמן הוא מוצלח או לא.

  4. ברנדון נייט התחיל את שנה שעברה כשחקן הכי גרוע בליגה(!) עם per שלילי בערך עד פגרת האולסטאר. לקראת הסוף הוא השתפר טיפה. עדיין עמדת הרכז היא הבעייתית אצל מילווקי. אולי קנדל מרשל ימצא אץ מקומו כפותח במקרה ונייט שוב יעשה בלאגן.
    דווקא נייט וולטרס הראה סולידיות וניצוצות שנה שעברה וכריס מידלטון לקראת הסוף סחב את הקבוצה התקפית.
    לקיד יש בעייה מה לעשות עם הנסון- הוא הרבה יותר מוצלח כסנטר מאשר כ-4 והראה שיפור משמעותי בכל עונה אבל לסנדרס משלמים את הכסף הגדול.
    מילווקי סובלת מבעיית הקבוצות הקטנות- הם חייבים להחדיר תרבות של ניצחונות מצד אחד ומצד שני עדיף להם לחכות עוד עונה שתיים בתחתית כדי להתפתח ולצבור נכסים.
    תחילת העונה תכתיב איך יראו הטריידים ואם לא תיפתח טוב, טרייד על מאיו, איליאסובה ואולי אפילו סנדרס בהחלט אפשרי.

  5. פשוט בושה שעם הסגל של אשתקד הם סיימו במקום האחרון בליגה.
    גם השנה יהיה להם הרבה כישרון בקבוצה, אבל הבעלים החדשים כבר ביצע טעות ענקית כשהביא את חברו ג׳ייסון קיד הדוחה לקבוצה, לא לפני שזה ניסה לכפות טרייד שנוי במחלוקת בין הקבוצות כסוג של נדוניה לקבוצתו החדשה (ניסה לעשות זאת לפני החתימה בבאקס).

  6. קבוצה עם כשרון שצריכה עוד 2 עונות כדי להבנות ,גיאנס עדיין בוסרי וצריך להתאקלם לליגה וכנל פארקר השילוב בינהם דווקא נראה לי הטוב ביותר ששניהם יכלו לבקש אחד עושה בעיקר התקפה ואחד הגנה ,סנדרס צריך להתאפס על עצמו ולתת עונה כמו זאת שלפני החוזה מיאו נשאר עם שתי עונות בחוזה ככה שהוא.לא בעיה גדולה..
    במקומם הייתי מחכה עם ההחתמה של רכז הכוונה לנייט נותן לו ללכת ומחכה לקיץ לראות מי יהיה פנויי..
    החתמה של רונדו בקייץ(אם יסכים)פלוס בחירת דרפט גבוהה ונגיד החתמה של מונרו ומילווקי יכלה להפתיע במזרח

  7. לא זכורה לי קבוצה שהצליחה להגיע לפלייאוף כשהפרנצ'ייז פלייר שלה הוא רוקי, ואני לא רואה סיבה שזה ישתנה. מה שכן, בעוד כמה שנים אם תמשיך להיבנות נכון, יכולה להתפתח קבוצת צמרת לגיטימית ביותר וקשוחה למדי.

  8. מילווקי יגיעו לפלייאוף השנה, ג'ברי פארקר ענק!
    אגב למי שעוד לא נרשם לליגת החלומות שייכנס ל http://WWW.THEFANBA.COM
    אפשר להתחבר גם דרך בפייס תצטרפו לליגה שלי TheFanba 2015.
    6 שחקים עם תקציב של 30 מיליון!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט