מעורב אמריקאי ליום הבחירות – שחקני הפוטבול הטובים בהסטוריה, וחדש בתגובות: אתגר!!

הפיטסבורג סטילרס בנצחון חשוב ביותר על הג'איינטס


הפיטסבורג סטילרס הגיעו בטיסה בבוקר המשחק, הגיעו למלון ליד האיצטדיון בו נאלצו לעבור טיפולים במסדורונות בגלל כל התוצאות של הסערה, נאלצו להתגבר על כמה שריקות מוזרות של השופטים שהתאימו יותר לשופטים ממלאי המקום, וגברו על הג'איינטס במשחק חוץ חשוב מאד 24-20. בזאת הם קבעו את עצמם כקבוצה שיש לפחד ממנה ב-AFC. הג'איינטס עצמה היתה עם שחקנים שבתיהם על חוף ניו ג'רסי נהרסו, וכאלה ללא חשמל בדירותיהם שנאלצו לישון על מיטות שדה במסדרונות מלונות, או אצל חברים. אבל המשחק חייב היה להתקיים, ובגלל כמה החלטות מוזרות מאד של הקוורטרבק של הג'איינטס אליי מנינג, הפיטסבורג סטילרס – שלי נראו מוכנים יותר פיזית ומנטלית – ניצחו והם עכשיו 3-5 אחרי התחלה גרועה ובחזרה בתוך הקערה של הפלייאוף. מי שניצח להם את המשחק יותר מכל היו נשיאות הכדור של אייזיק רדמן שדרץ דרך טאקלרים שהוא עבר בסערה משך המחצית השנייה. החלטה גרועה מאד של השופט ביל ליבי שכדור שאיבד הקוורטרבק של הסטילרס בן רואת'ליסברגר היה FUMBLE בשעה שברור שהיה INCOMPLETE יכולה היתה להוציא את האוויר מהסטילרס, אך הם מחקו את השגיאה ממוחם, והמשיכו לשחק עד הנצחון.

"FEARLESS"

ANDREW LUCK

מאמן האינדינאפוליס קולטס הוא חולה סרטן דם, שהשבוע עובר מערך שני של כימו-טרפיה. אחרי נצחון קבוצתו על מיאמי 20-23, הוא אמר לבני קבוצתו בחדר ההלבשה: "אני מתכונן להיות כאן לחתן את שתי בנותי, ואתכם להרים את גביע לומברדי, אחרי שינצחו את הסופרבול באחת מארבע השנים הבאות. הקולטס – אחת הקבוצות העלובות בליגה בעונה שעברה, היא העונה 3-5, הרבה בזכות הקוןורטרבק אנדרו לאק, בחירת הדראפט מספר 1 שמצדיק את בחירתו לפני גריפין כל שבוע יותר ויותר. אתמול הוא מסר ל-433 יארדס במשחק שהזכיר לצופים את פייטון מנינג, בימיו הגדולים ביותר כאן. כשהוא משחק, המילה "SPECIAL" נראית בכל תנועה שלו. ה-433 יארדס שלו הוא שיא רוקי ב-NFL. גדולתו נראתה בכל דאון שלישי – בד"כ הקשה ביותר בפוטבול כי ההגנה משתפרת באחוזים רבים בכל דאון שלישי כי הוא הקריטי ביותר מכולם. הוא השלים 13 מ-16 THIRD DOWNS וזהו הישג מפואר ביותר!. ב-13 הדאונים השלישיים הללו הוא מסר ל-204 יארדס – לא יאומן כי יסופר. אחרי המשחק הדפנסיב אנד של מיאמי קמרון ווייק הגדיר את הקוןורטרבק הצעיר, יריבו, במילה אחת ששווה היתה מאות מילים בעתונים: "FEARLEASS!"

אורגון עלתה למקום שלישי במכללות

אחרי שני EPIC VICTORIES אורגון עלתה למקום שלישי ב-BCS של המכללות, והיא כנראה תהיה היריבה של מס' 1 אלבאמה, במשחק אליפות המכללות בפוטבול. אלבאמה הוציאה משחק בשיניים בשבת מ-LSU כשניצחה 21-17 במשחק חוץ, עם טאצ'דאון בשניות האחרונות. כשהדרוג הופיע היום, אורגון – שבשבועיים האחרונים דורגה מאחורי קנזס סטייט ונוטר-דאם למרות נצחונות משכנעים שלה – סוף סוף הושמה במקום שלדעתי היא ראוייה לו, וזה אחרי נצחון 62-51 עם USC המצויינת. אורגון ניצחה לפני שבוע את אוקלהומה סטייט 30-44, ועתה רק קנזס סטייט נמצאת בינה לבין הקרימזון-טייד. זה לפי חישובי המחשב שלך BCS. צוות מאמני NCAA שהוא המדרג של USA TODAY שם את אורגון מספר 2 בהפרש ברור מקנזס סטייט. אם זה ימשיך ככה, הבחירה ליריבה של אלבאמה למשחק האליפות תהיה קשה לא פחות מהבחירות לנשיא מחר.

עלייה דרמטית ברייטינג של SPORT TV בשבת בערב

בטלוויזיה לעתים אין לדעת מה בא קודם, הביצה או התרנגול. האם העלייה הדרמטית ברייטינג של הציפייה בתכניות ספורט גרמה למתכנתי התכניות לכלול יותר ויותר ספורט, או הכללת יותר ויותר משחקים חשובים בשבת העלתה את הרייטינג. מיקאל הייסטנד מיו אס איי טודיי מאמין שהרייטינג הביא את המשחקים הגדולים ולא להיפך. בגלל המצב הכלכלי יותר ויותר אנשים נשארים בבית בשבת, והתכניות המועדפות הן ספורט. המשחק הגדול של השנה במכללות – אלבאמה נגד LSU – שוחק ושודר ב-7 בערב, והרייטינג היה הגבוה ביותר למשחק מכללות השנה. המשחק הביא לגדילה משמעותית ברייטינג של CBS לכל השבת, הווה אומר יותר תכניות ספורט ברמה הגבוהה ביותר בשבת. FOX SPORTS שידר את אורגון נגד USC בשבת ב-9 בערב, ו-ABC שידר את אוקלהומה סטייט נגד קנזס סטייט. גם FOX וגם ABC דיווחו על שיאי רייטינג. כל משחקרי הפוטבול יחד הנפיקו רייטינג של 25%, שהוא שווה לרייטינג של NFL פוטבול ביום ראשון אחה"צ – קודש הקודשים לפוטבול.

NBC החליטה לשדר את ה-BREEDER,S CUP – מרוץ הסוסים השני ביקרתו רק לקנטקי דרבי – בשבת בערב האחרון (השידור הוא מקליפורניה המפגרת אחרי העולם האמיתי ב-3 שעות, אז המרוצים שנערכו שם במערב ב-5 שודרו כאן ב-8) , וו-HBO משדר את כל קרבות אליפות העולם באגרוף בשבת בערב. אז תוך שבועות ספורים, שבת בערב – שהיה הזמן הגרוע ביותר לשידורי ספורט בארה"ב – הפך לזמן החשוב מאד. שוב, אני לא מדבר על המערב שם הכל נערך אחרי הצהריים. המערב הוא לא פקטור שצריך להתחשב בו בארה"ב. זה עדיין העולם הפרוע, והעולם של הלייקרס.

הטובים ביותר בהסטוריה של ה- NFL

ספורטס אילוסטרייטד ערך שאלון בו נשאלו קוראי מגזין קבועים חמש שאלות, וחמש שאלות נשאלו כל ה-SENIOR WRITERS במגזין.

קוראי המגזין

שאלה ראשונה: עשרת הקוורטרבקים הגדולים בהסטוריה:

1. ג'ו מונטנה, 2. ג'ון אלוויי, 3. טום בריידי, 4. פייטון מנינג, 5. ג'וני יונייטס, 6. דן מרינו, 7. ברט פרבר, 8. טרי ברדשאו, 10. טרוי אייקמן.

שאלה שנייה: הרנינג בקס הטובים בהסטוריה:

1. ברי סנדרס, 2. וולטר פייטון, 3. ג'ים בראון, 4. אמת סמית', 5. גייל סיירס, 6. אירל קמפבל, 7. בו ג'קסון, 8. מרשל פאולק, 9. אוג'יי סימפסון, 10. למדמיאן טומלינסון

שאלה שלישית: הווייד רסיבר הטוב בהסטוריה:

1. ג'רי רייס, 2. רנדי מוס, 3. לין סוואן, 4. דון הוטסון, 5. סטיב לרג'נט, 6. מייקל אירווין, 7. פרד בליטניקוף, 8. קלווין ג'ונסון, 9. ריימונד בארי, 10. לארי פיטצ'רלד

שאלה רביעית: הפלייז הגדולים בהסטוריה (אענה לשאלות בתגובות):

1. אימקיולייט רספשיון, 2. מנינג לטיירסי, 3. 'התפישה', 4. מונטנה לטיילור, 5. מיוזיק סיטי מירקל, 6. מרשוואן לינץ' 67, 7. לין סוואן קטש, 8. טוני דורסט MNF, 9. סיינט אונסייד, 10. אדם וינטיירי פילד גול.

שאלה חמישית: המאמנים הגדולים בהסטוריה:

1. וינס לומברדי, 2. ביל וולש, 3. ביל בליצ'ק, 4. דון שולה, 5. טום לנדרי, 6. צ'אק נול, 7. ג'ון מדן, 8. ביל פרסל, 9. פאול בראון, 10. ג'ורג' האלאס.

 

SENIOR WRITERS

שאלה ראשונה: האנליסטים הטובים בהסטוריה:

1. כריס קולינסוורת', 2. ג'ון מדן, 3. אל מייקאלס, 4. האוארד קוסל, 5. פט סמרול, 6. ג'ון פסנדה, 7, קורט גאודי, 8. מיירון קופ, 9. דון מרדית', 10. דיק אנברג.

שאלה שנייה: לוגו הקבוצה הטוב ביותר:

1. ריידרס,2. סטילרס, 3.פטריוטס, 4. פקרס, 5. ג'איינטס, 6. קאובויס, 7. בוקנירס, 8. סיינטס, 9. צ'ארג'ס, 10. סיהאוקס.

שאלה שלישית: קומבינציית המסירה הטובה בהסטוריה:

1. מונטנה לרייס, 2. פייטון מנינג למרווין הריסון, 3. יונייטס לבארי, 4. אייקמן לאירוין, 5. מרינו למרקס ברת'רס, 6. סטיב יאנג לרייס, 7. ברדשאו לסוואן, 8. קני סטבלר לבליטניקוף, 9. ג'ון הדל ללאנס אלוורת', 10. נמת' לדון מיינרד.

שאלה רביעית: האישיות המהדהדת

JOE NAMATH – THE ONE AND ONLY

1. נמת', 2. דיון סנדרס, 3. טרל אוונס, 4. ברט פארב, 5. ג'ון מדן, 6. צ'אד ג'ונסון, 7.ריי לואיס, 8. ג'ון ריגינס, 9. קלינטון פורטיס, 10. אל דייוויס.

שאלה חמישית: BEST SPECIAL TEAM PLAYER

1. דייויד הסטר, 2. אדם וינטיירי, 3. סטיב טסקר, 4. ריי גיי, 5. דיון סנדרס, 6. ג'אן סטנרוד, 7. ביללי ג'ונסון, 8. גייל סירס, 9. מורטן אנדרסון, 10. ביל בייטס.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. סיקור מצויין מנחם, וסתם שאלה: איפה שחקני הספורט האמריקאי הולכים להצביע? בהנחה שהם במשחק חוץ, מרחק אלפי קילומטרים מהבית, אז הם מצביעים בקלפי של אותה מדינה שהם נמצאים בה?

  2. בס"ד

    "התפיסה" היא כמובן תפיסת רייס למסירה לטאצ'דאון של מונטנה (לא זוכר מתי).

    מתפלא שלא שאלו על השחקנים הטובים בכל הזמנים באופן כללי (השחקן הטוב ביותר לדעתי הוא או רייס או מונטנה) ולא על הקבוצות הטובות ביותר (לדעתי בין הס"פ פורטי-ניינרס בשנות ה-80, פיטסבורג סטירלרס בשנות ה-70 ודאלאס קאבויס בשנות ה-90).

  3. 1. IMMACXULATE RECEPTION: : זאת מ-AFC 1972 הסטילרס
    3. THE CATCH: מ-1981 משחק אליפות ה-NFC
    4. מיוזיק הול מירקל: משחק 1999 נבין הטייטנס לבילס (ה-AFC ווילד קארד)

  4. אתגר: מי היתה קבוצת הפוטבול הגדולה אי פעם?

    את דעתי אני שומר, אבל מבחינת דיינסטי, אז מס' 1 היא הניינרס של שנות ה-80, אחריה הפקרס של 1961-1967, אחריה הסטילרס של 1974-1980, אחריה הפטריוטס של 2001-2005

    1. קבוצת הפוטבול הגדולה אי פעם-אין לי ידע בפוטבול, אלך על סן פרנסיסקו 49' של שנות ה-80': 4 אליפויות, שהם מובלים על ידי גדול שחקני הפוטבול, ג'ו מונטנה

  5. אולי לא היה להם הגנה כל כך טובה והם אולי החמיצו את הפוטנציאל שלהם מבחינת טבעות והם בהחלט לא היו דינסנטי, אבל הראמז של 99-01 היו בפער ההתקפה הטובה ביותר שאי פעם ראיתי. זה היה קיבוץ נדיר של שחקנים בשנות שיא. וורנר פואלק ברוס הולט והאקים, היו ההצגה הטובה ביותר בכל דבר חבל שהם נעלמו בס"ב של 01. גם הגיע להם עוד טבעת, וגם הם היו מונעים אחת מביליצ'יק המאוס והפאטס

    1. בס"ד

      יש להדגיש כמובן שמדובר בקבוצה של עונה מסוימת, או במילים אחרות: העונה הטובה ביותר של קבוצה כלשהי.
      אך כשמדברים על "הקבוצה הטובה ביותר בכל הזמנים/אי פעם" זה לא רק של עונה אחת, אלא קבוצה שהייתה לה המשכיות והגיעה לכמה תארים, גם אם אף אחת מעונות אלו לא הייתה מושלמת והטובביותר מבחינה זו היו לדעתי הניינרס בהנהגת מונטנה (אף שהיו שינויי שחקנים מסוימים בין האליפויות).

  6. אם מותר לי להביע את דעתי, הלוגו החדש לא מוצלח כמו הישן. עושה בלאגן בעיניים.
    (ההוא עם הלוגו של האן בי איי היה נחמד והבנתי שירד בגלל זכויות יוצרים, אבל הנוכחי זקוק לשיפור הגון.)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט