אירועי דיומא – 14.09.2025 – כדורסל ואופניים

אירועי דיומא – 14.09.2025 – כדורסל ואופניים

אירועי דיומא – 14.09.2025 – כדורסל ואופניים

גביע ווינר / עמיחי קטן

18:00 הפועל ירושלים – מכבי רמת גן:

קשה לומר שסגנית מחזיקת הגביע ואחת משתי הקבוצות שלא הפסידו את האליפות אשתקד הרשימה במשחק הראשון שלה בגביע ווינר, אך הירושלמים נעזרו ב-19 נקודות של קסיוס ווינסטון וג'סטין סמית במשחק מרשים של 16 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 חסימות כדי להשיג ניצחון צמוד נגד ראשל"צ. קאדין קרינגטון, יובל זוסמן ונמרוד לוי, שחקני נבחרת ישראל של הפועל ירושלים, עשויים לחזור לשחק מחר, וייתכן שאיתם המשחק ייראה יותר שוטף, או שהמאמן יונתן אלון יבחר לחלק את הכוחות בצורה שתאפשר להם לחזור לעניינים לאט, מה שאולי יפגע במשחק הזה.

מהצד של רמת גן, המחזור הראשון של גביע ווינר לא נראה טוב בכלל כשהם הובסו 101- 65 על ידי באר-שבע, במשחק של 4/28 לשלוש ו-20 סלי שדה על 21 קליעות עונשין ו-22 איבודי כדור. סמאג' טיל וז'ורדאן ניקולאס קלעו 15 נקודות כל אחד באחוזים לא מרשימים ועמית אלון היה השלישי והאחרון בספרות כפולות עם 10 נקודות. רונאלדו סגו סיים עם 2/14 מהשדה, אדם אריאל היה עם 1/9 ואלה רק דוגמאות ממשחק של 65 נקודות ב-63 זריקות מהשדה, נתון חריג מאוד שברמת גן יקוו לא לראות יותר העונה משהו דומה אליו. הם יקוו לפחות להיראות יותר טוב, גם אם זה אמור על הנייר להיגמר בהפסד נוסף מבחינתם.

18:55 מכבי ראשל"צ – הפועל באר-שבע:

העולה החדשה נראתה לא רע נגד הפועל ירושלים במחזור הקודם, ועל אף ההפסד, היא יכולה להתעודד מהמשחק הזה, ובעיקר מהיכולת של די ג'יי ברנס שקלע 23 ב-9/15 מהשדה והוסיף 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. השחקן הנוסף שהצטיין הוא ג'יי ג'יי קפלן שקלע 10 עם 12 ריבאונדים וסחט 6 עבירות, ובעיקר הקשה על הפועל ירושלים מתחת לסל. אמין סטיבנס סיים עם 3 נקודות בלבד, ובסוף הם סיימו את המשחק עם 25/68 מהשדה (36.8%) וקלעו 69 נקודותצ בלבד, בזמן שבצד ההגנתי הם הצליחו להקשות די טוב על הנציגה הישראלית היחידה ביורוקאפ.

באר-שבע עומדת בראש בית א' של גביע ווינר נכון לעכשיו בגלל הניצחון הגדול על רמת גן במחזור הראשון. סי ג'יי אלבי היה הקלעי המצטיין עם 25 נקודות, בזמן שקודי דמפס, מייקל פוסטר ג'וניור וג'יילן טייט קלעו 16 כל אחד. טייט גם הוביל את החבורה הזאת עם 5 אסיסטים באותו משחק, אבל מי שהוביל את הקבוצה היה בכלל יואב ויטלם בן ה-20 שקלע 2 נקודות בלבד לצד 7 האסיסטים שהוא חילק, ויהיה מעניין לראות האם הוא יפתח בחמישייה באופן קבוע במהלך העונה, ובאופן כללי, האם וכמה הזדמנויות הוא יקבל כדי אולי להפוך להיות הפריצה המשמעותית מבין הצעירים של באר-שבע.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 21 ואחרון

קטע 20 של אתמול היה הקטע המכריע של המירוץ, עם הטיפוס הקשה בסיומו לבולה דל מונדו. בחזית קיבלנו קבוצת בריחה גדולה מאד, עם מספר מטפסי צמרת בדמותם של מיקל לאנדה, ג'וליו צ'יקונה ואיגן ברנאל. המשימה של הבורחים הייתה קשה עד בלתי אפשרית לאור ההערכה שהמנצח יבוא כמעט בוודאות מדבוקת ה-GC, וקבוצת האמירויות, שמשכה בחזית הדבוקה לאורך כל הקטע, ניסתה לדאוג שאכן כך יקרה. הבורחים עדיין נאחזו בתקווה הקלושה לניצחון, כשאחד מהם היה לאנדה, שברח קדימה בסמוך לפסגה הלפני אחרונה. מי שיצא בעקבותיו היה צ'יקונה, שהדביק לבסוף את הבאסקי, והשניים שיתפו פעולה בחזית לנוכח הדבוקה המתקרבת גם בטיפוס המסיים לבולה דל מונדו. במהלך הטיפוס ראינו את ג'וליו פליצארי, האוחז בחולצה הלבנה, מאבד מגע עם הדבוקה. אחרון הסייענים של האמירויות, ג'יי ויין, סיים את תפקידו בחזית הדבוקה בתחילת החלק האכזרי של הטיפוס, 3 ק"מ לסיום, שהיה גם המקום שבו הדבוקה תפסה את צמד הבורחים בחזית. כאן הייתה אמורה להגיע התקיפה של ז'ואאו אלמיידה, אך כוחו של הפורטוגלי לא עמד לו, ומי שלקח את היוזמה בחזית היה ג'אי הינדלי, בניסיון לגנוב את המקום בפודיום מטום פידקוק. העניינים נמשכו כך עד 1.2 ק"מ לסיום, מקום שבו השיפועים הגיעו ל-20 אחוזים, וכאן הגיעה המתקפה הקטלנית של יונאס וינגגור. המוביל במירוץ התרחק במהירות (עד כמה שהיה אפשר בטיפוס כזה) ממתחריו, ולא הרפה מהדוושה עד שחצה ראשון את הקו. הניצחון הזה של הדני, השלישי במירוץ, הבטיח לו את הזכייה במירוץ כולו. מאחוריו ספ קוס והינדלי השלימו את הפודיום של הקטע. פידקוק, שהגיע זמן קצר אחר כך, הבטיח הישג אדיר בדמות הבטחת הפודיום של המירוץ. מתיו ריצ'יטלו, שגם הגיע בשולי חבורת ה-GC, הצליח לרשום אף הוא הישג מרשים בדמות מקום חמישי והבטחת החולצה הלבנה (חולצת גראנד טור ראשונה בהיסטוריה לקבוצת IPT). שתי החולצות האחרות שהוכרעו הן הירוקה של מאדס פדרסן, שהוכרעה זה מכבר, והמנוקדת של ג'יי ויין, שהוכרעה בקטע אתמול. לפיכך הדירוג הסופי של ה-GC במירוץ הוא וינגגור בראש, ואחריו אלמיידה (1:16+), פידקוק (3:11+), הינדלי (3:41+), ריצ'יטלו (5:55+), פליצארי (7:23+), קוס (7:45+), גאל (7:50+), טריין (9:48+) ויורגנסון (12:16+).
קטע 21 של היום יסיים את המירוץ במדריד. כתמיד מדובר בקטע ייצוגי קצר ושטוח, שבחלקו השני נקבל תשע הקפות ברחובות מדריד. החלק התחרותי שבו יכלול ניסיון של המאיצים לזכות בניצחון, עליו יתחרו פיליפסן, פדרסן, ורנון, ואן אודן, אולאר, ויוויאני וקוקאר. ניתן לצפות ביורוספורט, בלינק הזה, הזה או הזה ב-17:50.

Subscribe
Notify of
92 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קפיץ
14/09/2025 8:41:49

קדימה איתן. נקווה שגם במדריד האבטיחים לא יצליחו לפגוע בקטע

עידו גילרי
14/09/2025 10:04:20
Reply to  קפיץ

מבחינתי הם יכולים לחסום עכשיו מה שבא להם. רק גורם לספרדים להראות יותר פתטים.

Kidd
Kidd
14/09/2025 9:23:02

תודה רבה פאקו על הסיקורים המעניינים לאורך המרוץ
היה פעם בעבר שאחד המתחרים (השני נגיד) ניסה לעקוף בקטע המסיים – כלומר ניסה לברוח מהGC וליצור איזשהו יתרון?

פאקו
14/09/2025 10:02:36
Reply to  Kidd

לא שזכור לי (לפחות כשהקטע היה ייצוגי)

פאקו
14/09/2025 10:03:25
Reply to  פאקו

(אני לא מדבר על כל מיני קטעים של פוג שהוא עשה בשביל השואו)

אמיר
אמיר
14/09/2025 10:23:59
Reply to  Kidd

הפעם היחידה שקרובה לזה שאני זוכר זה בוואלטה 2017 כשפרום התחרה בספרינט הסיום, ואכן הצליח לסיים מספיק גבוה, כדי לקחת את חולצת המאיצים בנוסף לדירוג הכללי.

kob
kob
14/09/2025 10:49:32
Reply to  Kidd

לא אותו דבר אבל יש כמובן את הטור של 89, כשגרג למונד עקף את לורן פיניון בקטע ה-21, בשאנז אליזה, שהיה מירוץ נגד השעון.

אמיר
אמיר
14/09/2025 9:48:01

גמרים היום באליפות העולם באתלטיקה בטוקיו:

100 מטרים גברים + נשים חצי גמר וגמר
גמר הגברים פתוח לגמרי ואילו אצל הנשים זה נראה כמו קרב ראש בראש בין ג'פרסון ואלפרד. יהיה מרתק כרגיל

10,000 מטרים גברים

קפיצה לרוחק נשים

זריקת דיסקוס נשים

ובינתיים לפנות בוקר נפל דבר במוקדמות 1500 גברים ויאקוב אינגבריטסן כשל להעפיל לגמר. כנראה שעוד לא התאושש לחלוטין מהפציעה.

עידו גילרי
14/09/2025 10:04:51
Reply to  אמיר

גם לונה כשלה לסיים את המרתון…

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 10:27:37
Reply to  אמיר

מאור טיורי סיימה את המרתון במקום ה-23 בתוצאה של 2:34:28. הישג טוב מאוד לאתלטית בת ה-35.

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 10:35:43

פרס ג'פצ'רצ'יר הקנייתית, האלופה האולימפית בטוקיו 21 (אז המרתון נערך בסאפורו), ניצחה בסיום צמוד הבוקר בטוקיו, כשקבעה 2:24:43 והקדימה בשתי שניות את סגנית האלופה האולימפית בפריז ושיאנית העולם לשעבר, טיגיסט אספה מאתיופיה. ג'וליה פטרניין האורוגוואית סיימה שלישית והעניקה לארצה מדליה ראשונה אי פעם באליפות.

עגל
14/09/2025 14:19:19
Reply to  אמיר

תודה על העדכון!
מעניין מאוד.
קשה להאמין על אינגבריגטסן אבל עובדה זו עובדה

אור
אור
14/09/2025 14:24:10
Reply to  עגל

הגיע פצוע

עגל
14/09/2025 15:21:49
Reply to  אור

פצוע שמצוע, כל היום לואד מנג'מנט. כשאנחנו היינו צעירים לא היינו נחים בלה בלה בלה.
עונה בשביל חבר

עידו גילרי
14/09/2025 10:08:18

היום בערב יהיה גם הגראנד פרי של מונטראול כשאפשר להמר שפוג יגן על התואר.

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 10:28:37

פאקו ועמיחי, תודה רבה. משמח לראות את הבנים של בלוקי ווינוקורוב.

אהרון שדה
14/09/2025 11:33:15

וינקורוב מסומם העל הקזחי ?

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 11:52:42

כן, בנו רוכב כיום וגם הילד של חוסבה בלוקי הספרדי, רוכב עבר מצטיין.

ירון, החלום
ירון, החלום
14/09/2025 10:53:09

בס"ד
תודה רבה

אהרון שדה
14/09/2025 11:31:52

תודה
עוד נעדכן שבלילה היה מרתון הנשים שהסתיים בכמעט פוטו פיניש מרתק בין קניה לאתיופיה
אורגוואית מפתיעה זכתה בארד.
בסשן צהריים (12.35-16.20)
נקבל היום
את חצאי הגמר וגמר 100
נשים וגברים
וגמר 10000 ללא צופטגאי
גמר 10000 ב 15.30
כאשר ב 16.13 גמר 100 נשים
ו 16.20 הגמר הסוגר את אחה"צ 100 גברים

לאחר האתלטיקה
המשחק על הארד בין יוון לפינלנד ביורובסקט
ב 21.00 הגמר גרמניה – טורקיה.

katriel
katriel
14/09/2025 11:57:10

תודה לכולם
שאלה בעניין האתלטיקה
למה בספרינט התוצאות הטובות יותר מגיעות תמיד בגמר ולא במוקדמות?
הרי בספרינט הם נותנים את כל מה שיש להם

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 12:23:30
Reply to  katriel

שאלה מעולה. האצנים ברמות האלה מחזיקים בטווח רחב (בעלי רזרבה) של מהירות ויודעים להגביר כשנדרש. בנוסף, כאשר שמונת המהירים ביותר רצים יחדיו, נדרשת תוצאה מהירה מאוד כדי לנצח והאתלטים מושכים איש את רעהו.
לעתים גם נקבעות תוצאות מהירות מאוד כבר במוקדמות ואינן משוחזרות בהכרח בשלבים המתקדמים יותר.
אתמול, במוקדמות, אצן מדרום אפריקה סיים בשיא אישי נפלא של 9.87 וניצח במקצה שלו. אשמח אם ישפר היום את תוצאותיו, אך הדבר לא יהיה פשוט.

אור
אור
14/09/2025 13:19:40
Reply to  katriel

אני מניח שאתה מדבר על הספרינטרים שבטופ ולא אלו שנאבקים להגיע לגמר

גם אצלם זה לא קורה תמיד, בחצי הגמר למשל שההעפלה פחות מובטחת ויש פחות לחץ קורה לא מעט שהתוצאות של חלקם יותר טובות מהגמר (כמו קישיין תומפסון באולימפיאדה)

חוץ מזה שזה ספרינט אז יש שונות גבוהה – הזינוק, הרגשה רגעית, מהירות הרוח, לחץ, עייפות מסוימת אם רצו את חצי הגמר שעתיים קודם

אותו דבר גם בשחייה

Last edited 4 days ago by אור
city_jogger
city_jogger
14/09/2025 12:07:49

פאקו תודה רבה על הליווי לכל אורך הוואלטה! על אף ולמרות הקטעים הקשים לצפייה לצופה הישראלי הממוצע.

יש לי הקלה מסוימת שנגמר, לא נהניתי יותר מדי מהצפייה במירוץ השנה, ויש לי תחושה שרבים מהרוכבים לא ממש נהנו מהרכיבה. המפגינים, שכנראה חלום חייהם הוא ללכת מכות עם כמה שוטרים (כמובן במסווה של אידיאולוגיה נשגבת) די הרסו את המסיבה, רבות בזכות המפגש בינם לבין אומה שעוינת את ישראל באופן מיוחד ומארגנים שלא בדיוק יצאו מגדרם לטפל בתופעה. אם חייזר היה מגיע לצפות בוואלטה הזאת, הוא בוודאי היה בטוח שמדינת פלסטין זו מעצמת העל הגדולה של דורנו, השולטת ללא עוררין בענף אופני הכביש (ורק אני תהיתי מה חשבו לעצמם במפעל בסין כשיום אחד התחילו לקבל הזמנות של טריליוני הדגלים?).

בכל מקרה, אם לסיים כאן את ההתמרמרות, אז שמחתי מאוד אתמול כשפליצארי יצא מהתמונה והקבוצה זכתה עם ריקיטלו במקום החמישי ובחולצה הלבנה. קצת נחת אחרי מירוץ מסויט שממש לא הגיע לה. מקווה שכולם ייצאו בשלום מהיום ויהיה אפשר לסכם את המירוץ הזה, מבחינה ספורטיבית לפחות, כהצלחה (בייחוד לנוכח הנסיבות). הישג מרשים של ריקיטלו, האם הקבוצה סייעה לו בזה בצורה ניכרת (לא עקבתי מספיק בשביל להיווכח בעצמי)?

ושמחתי שוינגו, כצפוי, ניצח. הוא טוב מכדי להיחקק אצלנו כמס' 2 נצחי. מעניין איך זה בשבילו לזכות בגרנד טור שפוג אינו חלק ממנו. האם זה מרגיש באמת כמו ניצחון מלא ואמיתי, או שלא כל כך. אם יש משהו טוב בפוזיציה של וינגו לעומת פוג, זה שהוא נשאר במצב של רעב תמידי.

בסוף השלב אתמול מישהו ביורוספורט אמר משהו כמו – אלמיידה עשה מירוץ נהדר, ועכשיו יהיה עליו לתהות מה היה יכול לקרות אם החברים הנוצצים שלו לקבוצה היו נותנים את כל כולם למען הצלחתו. האם אפשר לסכם את הטור של האמירויות כמוצלח? לפי כמות הזכיות בקטעים, בוודאי שכן. אבל יש משהו לא מרשים בלהחזיק בקבוצה המוני רוכבים חזקים שיביאו כל אחד בתורו זכייה בקטע, מבלי שאף אחד מהם מכוון לג'י.סי ומאיים בכך על הקבוצות הגדולות האחרות. וזה מעלה שאלה שהיא תמיד רלוונטית בענף הזה, עד כמה כרוכב אינדיבידואלי מטרתך לשרת את מטרות העל של הקבוצה במירוץ, או לחלופין להשתמש בקבוצה ובפלטפורמה שהיא מאפשרת לך על מנת להגשים מטרות אישיות.

עוד פועל יוצא של מה שהם עשו במירוץ הזה, זה שקיבלנו הרבה פחות הפתעות וזכיות בקטעים של רוכבים "קטנים" או מקבוצות קטנות. כמובן שאי אפשר להאשים את האמירויות בזה. אבל משהו שנשאר איתי מהעונה האחרונה של הדוקו על הטור זה הפער בין המשמעות האדירה שיש לזכייה בקטע עבור קבוצה קטנה לעומת ה"עוד זכייה", אחת מיני רבות, עבור הקבוצות הגדולות. וגם מבחינת הסיפור לקהל, מן הסתם, זה סיפור יותר מרגש כשדוד גובר על גוליית.

aki
aki
14/09/2025 12:25:04
Reply to  city_jogger

א. הקבוצה הישראלית בשלב מסויים מיעטה לצאת לבריחות, גם בגלל החשש, והתמקדה בלעזור למתיו. פריגו והירט עשו עבודה יפה בהרים ובהחלט עזרו.

ב. בעיני המירוץ של האמירויות הוא היפך הספורט וכישלון חמור. אתם הקבוצה הכי טובה בסבב, המירוץ פה הוא על ניצחון כללי ובשביל זה אתם אמורים להתחרות. אם הרוכבים כאלה חזקים, ובכל זאת אלמיידה נשאר לבד כל פעם, אז זה מירוץ כישלון מבחינתם. היו צריכים להתיש את וינגו, שהיה מותש גם ככה. אם הם היו רוכבים כמו קבוצה ולא כמו חבורת סוליסטים, הם היו לדעתי בהחלט מסוגלים לנצח. ניהול כושל מאוד.

עידו גילרי
14/09/2025 13:45:46
Reply to  aki

אני לא יודע עד כמה זה כשלון חמור כי יכול להיות שוינגגור עדיין היה מנצח, אבל לטעמי זה לא הוגן עבור אלמיידה וזה הקטע העצוב – לפוג הם בחיים לא היו עושים את זה.

אור
אור
14/09/2025 13:47:07

מה הם לא עשו בשבילו? ולמה?

עידו גילרי
14/09/2025 13:50:18
Reply to  אור

חשבתי שאתה עוקב כאן באתר…
הם יצאו כל הזמן לבריחות לפעמים עם שני רוכבים ולקחו אמנם הרבה קטעים אבל לא עשו את מה שצריך כקבוצה כדי להפעיל לחץ על וינגו. כלומר השאירו יותר מדי קטעים שבהם אלמיידה צריך לעשות הכל לבדו. בוא נגיד שאם יומבו היו מתנהגים ככה אז לפוג היו היום 5 טורים רצופים.

אור
אור
14/09/2025 13:51:55

התעסקתי יותר מדי במחאות ופחות מדי במירוץ עצמו

city_jogger
city_jogger
14/09/2025 15:17:42

…ולואן ארט היו הרבה יותר זכיות בקטעים!

city_jogger
city_jogger
14/09/2025 15:37:41
Reply to  aki

אפשר להגדיר את זה כתעודת עניות לקבוצתיות שלהם. ובאמת קצת לרחם על אלמיידה. אבל בשורה התחתונה הם לקחו מקום שני והמון קטעים… ומלכתחילה אלמיידה לא נראה כפייבוריט על וינגו בשום צורה. לכן אני לא בטוחה שמנהלי הקבוצה רואים בזה כישלון

Last edited 4 days ago by city_jogger
עידו גילרי
14/09/2025 13:40:52
Reply to  city_jogger

הםם הםםם, מרגיש שמשהו חסר…

city_jogger
city_jogger
14/09/2025 15:11:10

פרט נמק והבא דוגמאות

עידו גילרי
14/09/2025 15:29:53
Reply to  city_jogger

לא יודע סתם תחושה. סוג של החוש השלישי

עידו גילרי
14/09/2025 13:43:26
Reply to  city_jogger

צריך לזכור שוינגו הוא למעשה היחיד שממש ניצח את פוג בגראנד טור (טכנית גם רוגלה יכול להגיד את זה אבל אז עוד לא היינו בכלל מודעים לגודלה של המפלצת וגם שם זה לקח עזרה רבה מידידים).הוא עוד עשה את זה פעמים, זה ממש לא עניין של מה בכך.

city_jogger
city_jogger
14/09/2025 15:14:36

אכן! אבל בסופו של דבר אתה טוב כמו התוצאה האחרונה שלך.
ב-23' הסיפור המרכזי היה היריבות המסעירה בין שני ענקים, שבירכנו עליה וייחלנו שתארך שנים רבות. כיום השיח כבר הרבה יותר מתמקד בגדולה העל-זמנית של פוג.

עידו גילרי
14/09/2025 15:30:49
Reply to  city_jogger

החיים זה לא כמו בסרטים – בסוף החייזרים מנצחים.

aki
aki
14/09/2025 17:04:44

זה כמובן נכון. ועדיין לבוא בתחילת הטור ולתת לאיש את הטור על מגש כשאתה הקבוצה החזקה בפלוטון, זה בושה וחרפה. מה גם שתמיד יש נסיבות, והבחור אחרי טור, ואף הוכח שהיה פגיע. אם הם היו רוכבים כמו שצריך היה להם בהחלט צ'אנס פה.
ומכיוון שבוולטה המירוץ הוא לנצח את הטור, והשלבים הם בונוס נחמד לקבוצות קטנות, אז אני מגדיר את זה כיותר מכשלון אפילו.

כשאתה קבוצה בסדר גודל הזה מצופה ממך ליצור אסטרטגיה לניצחון בטור. ויסמה של 2023 הדגימו את זה בצורה מופתית

aki
aki
14/09/2025 17:05:46
Reply to  aki

הייתי פחות מדבר על הכישלון שלהם אם הם היו מנצחים שלב אחד או שניים, ואף מפסידים לוינגו, אבל היו מנסים והיו מביאים בידור ראוי

עידו גילרי
14/09/2025 17:43:53
Reply to  aki

אני נוטה לצד שלך אבל קשה להגדיר טור כזה ככישלון – יותר כטעות.

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 12:27:32

יונתן קפיטולניק יתחרה היום (12:40) במוקדמות הקפיצה לגובה. האתלט בן ה-22.5, חניכו של אנטולי שפרן, קבע בתחילת העונה, בחורף, את שיאו האישי, 2.31. ניצח גם לפני כחודש וחצי במשחקי האוניברסיאדה בתוצאה של 2.27. יונתן לקח חלק כבר באליפות העולם ביוג'ין לפני שלוש שנים, אז העפיל לגמר ונפצע.
על מנת לעלות לגמר צריך לעבור 2.30 או להיות בין 12 הקופצים שעברו את הגובה הרב ביותר.

Last edited 4 days ago by אלכס דוקורסקי
אור
אור
14/09/2025 13:26:53

לא רואה שהם קופצים, אולי זה בשעה אחרת?

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 13:37:59
Reply to  אור

הם קופצים, אבל השידור מתמקד יותר במקצועות המסלול (400 מטר גברים וכעת נשים). יונתן עבר בניסיון ראשון 2.16 ו-2.21.

אור
אור
14/09/2025 13:39:25

גם האתר של האליפות לא עובד, אנטישמים..

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 14:14:49
Reply to  אור

עובד, אבל עם לא מעט עיכובים.

אור
אור
14/09/2025 14:19:48

כן עוקב שם

רק 20 עברו 2.21 ולאחר שרובם נכשלו רק ארבעה מהם עברו 2.25 בניסיון הראשון

אור
אור
14/09/2025 14:27:54
Reply to  אור

קפיטולניק כבר עם פסילה שנייה

אלכס דוקורסקי
14/09/2025 14:52:06
Reply to  אור

לא עבר 2.25

אור
אור
14/09/2025 13:24:37

תודה פאקו ועמיחי, ליורובאסקט יהיה פוסט נפרד?

וואלטה מזעזעת מן הסתם, עם כנראה השפעות הרסניות ארוכות טווח על הקבוצה (למרות שיכול להיות שהבלאגן היה קורה גם ככה), שמח שנגמרת ולא במצב עוד יותר גרוע כמו פגיעה פיזית ברוכבים או פרישה של הקבוצה כמו שחשבתי קודם

Last edited 4 days ago by אור
עגל
14/09/2025 14:25:46

תודה עמיחי ופאקו על סיקור מעמיק ומתמשך!
קבוצת IPT התמודדה בתנאים נוראיים, מעניין מה המסקנות שאדאמס יסיק ממה שקרה במירוץ להמשך הדרך. הוא ציוני נלהב, ובכל זאת, צריכים להיות גם חכמים.

אליפות העולם באתלטיקה מעניינת מאוד, רק חבל שהשעות לא כאלה נוחות.
2 שניות הפרש במרתון נשים? וואון.

גמר הכדורסל גרמניה-טורקיה לא היום?

עגל
14/09/2025 14:26:37
Reply to  עגל

אוקיי, הגמר הערב ב 21:00.

אור
אור
14/09/2025 14:26:49
Reply to  עגל

כן, ב-21:00

פאקו
14/09/2025 15:37:51
Reply to  עגל

עלה הפריוויו

אור
אור
14/09/2025 16:20:48

הימורים

  1. תומפסון
  2. סוויל
  3. בדנארק
  4. ליילס (בטח יגרום לי להתחרט על זה)
עידו גילרי
14/09/2025 18:12:42
Reply to  אור

התחרטת…?

אור
אור
14/09/2025 18:35:26

למען האמת ההתלבטות שלי הייתה בין 1 ל-2 ו-3-4

עידו גילרי
14/09/2025 18:38:11
Reply to  אור

אז לא

אור
אור
14/09/2025 18:39:50

אני הולך עליו ב-200, חסר לו שיפסיד

פאקו
14/09/2025 17:05:19

גם הגאזטה דלו ספורט מדווח על המעבר של ביניאם גירמאי ל-IPT.

aki
aki
14/09/2025 17:07:21

גירמאי כנראה סגור בipt והאביטיחים גומרים את ההלל
https://x.com/Tratnikstan/status/1967158219639525817

פאקו
14/09/2025 17:25:08
Reply to  aki

תתחיל להתאמן עם עידו

london_ISR
london_ISR
14/09/2025 17:20:42

תודה פאקו.נקווה שהקטע במדריד יעבור בשלום. גם בלי כל הבלאגן סביב IPT זה לא היה גראנד טור מוצלח במיוחד – שילוב של וינגו וויסמה רוכבים בצורה שמרנית למדי ואלמיידה בלי יכולת להתפוצץ ולהשאיר את וינגו מאחור. היה רגע אתמול שויין עשה לאלמיידה lead out מושלם והיה נדמה שהנה הוא הולך לתקוף אבל כלום לא קרה.
לגבי IPT – דיכאון. לא יודע אם בשלב הזה יעזור לשנות את שם הקבוצה. עצוב שזה המצב אבל לא רואה מה עוד אפשר לעשות.

פאקו
14/09/2025 17:26:41
Reply to  london_ISR

מה שמצחיק זה שהם היו יכולים העונה ובשתיים הקודמות לוותר על מירוצים בספרד אם היו רוצים, אבל מהעונה הבאה כקבוצת וורלד טור הם לא יוכלו.

aki
aki
14/09/2025 17:31:08
Reply to  פאקו

ימצאו להם היתר תאמין לי

aki
aki
14/09/2025 18:13:38

איך יראו פני קבוצת האמירויות אם דל טורו יקח את חולצת הקשת בענן?
זה לא לחלוטין מופרך אני חושב

עידו גילרי
14/09/2025 18:16:31
Reply to  aki

מופרך.

עידו גילרי
14/09/2025 18:38:28
Reply to  aki

סמן לו עוד קו בחגורה.

aki
aki
14/09/2025 18:47:39

Noted

עידו גילרי
14/09/2025 19:23:03

בינתיים ההפגנות נמשכות כשכצפוי הרוכבים חוסמים את המסלול מתחילת הקטע…

aki
aki
14/09/2025 19:34:24

שיסיימו כבר את הפיאסקו הזה

עידו גילרי
14/09/2025 19:35:24
Reply to  aki

שיסבלו

עידו גילרי
14/09/2025 19:36:41

כתם עליהם.

עידו גילרי
14/09/2025 19:43:47

רק נזכיר שרק לפני חודש וחצי בטור נרשמו תקריות בודדות שנוטרלו במהירות.קשה להגיד שבצרפת יש יותר אהדה כלפינו. כל הסיפור זה הרצון של השלטונות לטפל בנושא וכאן זה פשוט לא היה קיים – להיפך.
עקרונית אם ל-UCI היה ביציים הוא היה מציב להם תנאי אבל אין סיכוי שזה יקרה.

aki
aki
14/09/2025 19:44:38

אין לו ברירה. אחרת לא יתקיימו יותר מרוצים.
העולם הולך למקום לא טוב

אור
אור
14/09/2025 19:53:34

מה קורה שם עכשיו?

עידו גילרי
14/09/2025 19:55:15
Reply to  אור

החום בוטל שותים קריסטל.

אור
אור
14/09/2025 20:15:49

עצוב

city_jogger
city_jogger
14/09/2025 20:57:10

מקסים.
סוף רע למירוץ רע.

פאקו
14/09/2025 21:10:53
Reply to  city_jogger

הגדרה קולעת.

אמיר
אמיר
14/09/2025 21:55:28

למישהו יש הסבר מה קורה במונטריאול? 99 משתתפים כבר פרשו מהמירוץ. אפילו בפריז-רובה אין אחוזי פרישה כאלה.

עידו גילרי
14/09/2025 21:58:56
Reply to  אמיר

זה מירוץ קריטיריום – קורה הרבה.

עידו גילרי
14/09/2025 22:02:10
Reply to  אמיר

למרות שזה באמת מספר חריג

עידו גילרי
14/09/2025 21:59:38

בינתיים במונטריאול פוג משגר את עצמו בהקפה הלפני אחרונה אחרי הכנה מדהימה של ברנדון מקנולטי.
התואר יישמר.

עידו גילרי
14/09/2025 22:01:39

ומקנולטי ממשיך לשבת על הזנב של קפטן אמריקה למקרה שמשהו יקרה לפוג.

עידו גילרי
14/09/2025 22:06:27

ועכשיו מקנולטי משאיר את סימונס מאחור…

עידו גילרי
14/09/2025 22:08:35

במה שנשאר מהפלוטון יש עוד את נרוויז סיבקוב ווייטס. UAE קורעים את התחרות.

עידו גילרי
14/09/2025 22:11:27

או שלא – כי נראה יותר עכשיו שפוג ייתן את הניצחון למקנולטי.

aki
aki
14/09/2025 22:13:30

מחווה יפה

עידו גילרי
14/09/2025 22:14:35
Reply to  aki

חכה אנחנו עוד לא שם – זו ההנחה שלי. אחרת למה לחכות לו.

aki
aki
14/09/2025 22:23:04

זו גם ההנחה שלי

עידו גילרי
14/09/2025 22:35:50

מקנולטי זוכה מול האישה והקהל ה"ביתי". סימונס שלישי, קורבין עם תשיעי יפה.

aki
aki
14/09/2025 22:52:37

קורבין משלים שני טופ עשר במירוצי קנדה. אלו תוצאות יפות מאוד. כרגע זה פחות או יותר הלימיט שלו, כל עוד לא ילמד להתקיף בעצמו או לפחות לעקוב אחרי התקפות חזקות