חם מהתנור, אוקטובר 7: ה-CAP יגיע ל-90 מיליון?

זה מה שקובי עושה לך (אפילו כשאתה חבר קבוצתו!) כשאתה מנסה לשמור עליו!

1.

 

בעשר השנים האחרונות, סף המשכורת עלה מ-49.5 מיליון ל-63.2 מיליון, עלייה של 28%.

הסף נשאר במקום – 58 מיליון – חצי עשור לפני שעלה ב-5 מיליון העונה. הסף ל-2015-16 מצופה להיות 66.5 מיליון כתוצאה מהשנה האחרונה של חוזה ה-990 מיליון עם הטלוויזיה.

ה-DEAL החדש לעונת 2016-17 הוא כמעט 2 מיליארד, דבר שיעלה את הסף במכה אחת ב-14 מיליון, ל-80 מיליון וכמה גרושים.

כשהחוזה עם ה-TV יגיע ל-2.68 מיליארד, סף המשכורות עלול לעלות (ולישבור) לסביבות ה-90 מיליון לעונה אם נדבר על עלייה יחסית בסף המשכורת ביחס ישר לעליית הכנסות בעלי הקבוצות. הבעלים כמובן יילחמו נגד זה.

זו עלייה גדולה יותר מכל 10 השנים האחרונות גם יחד.

השחקנים משפשפים ידיים. מדובר על עלייה מטאורית במשכורות שהבעלים שוב יילחמו נגדה.

מתי תהיה השביתה הבאה?

 

2.

הנאגטס וקנת' פאריד חתמו על חוזה EXTENSION של 60 מיליון ל-5 שנים, כפי שציפינו שיקרה. אין שאלה שמשחקו עבור נבחרת ארה"ב בספרד עזר לו לקבל חוזה כזה. זה אחד מאותם חוזים הטובים לשני הצדיים, אם ייתכן בכלל דבר כזה.

3.

השמועות הפופולריות משך כל הקיץ היו על חיץ שנוצר בין גרג מונרו וג'אש סמית'. אתמול השניים הופיעו בספורטסנטר מחייכים וצוחקים, וג'אש סמית' אמר (מילה במילה):

“We’re just going to continue to work, be in a positive, energetic environment,” Smith said. “I wish nothing but the best for Greg. I hope he gets what he’s looking for. If we’re succeeding as a team, I don’t see where he wouldn’t get his money.”

מקור הרינונים היתה השמועה שרוי היברט רצה חוזה ארוך ומלא במיליוני דולארים, וכאילו 'ביקש' מדטרויט פיסטונס לוותר על ג'אש סמית' כדי שיהיה כסף לשלם לו.

מונרו: "שקר וכזב. לא הזכרתי אפילו במילה אחת את ג'אש סמית'.".

סמית': "אם הפיסטונס חכמים, הם ימצאו דרך לשלם לגרג מה שמגיע לו!".

4.

העוקץ בהפסד בסיבוב הראשון לפורטלנד בפלייאוף עדיין מורגש על כל צעד ושעל בחוסטון. ההוראה של קווין מקהייל לטריינר ג'ני דיאל היתה פשוטה והרורה: "קרע להם את התחת". העתון 'יוסטון כרוניקל' שיופיע הבוקר כבר שם לב:

 

The toughness and physicality James Harden has seen in camp is what he thought was missing in the first round of the playoffs last season when the Rockets lost to Portland. In those six games, Harden said, the Trail Blazers were tougher.

“We had all the talent – we were talented, skilled at every position,” Harden said. “But physically, Portland beat us. Six games hitting us, LaMarcus (Aldridge) banging us, Wesley MatthewsNick Batum – they wore us down.

“If we are physically ready to go from the beginning, we will be ready for that.”

Hard-nosed, tough defense has been stressed to the Rockets since they entered the gym Tuesday for their first day of camp. The newcomers on the practice court showcased what the Rockets are all about.

“We are bigger,” said forward Terrence Jones, who put on a few pounds this summer. “Our core of bigs is bigger, stronger. Last year, I think we had more shooters and guys who spread the floor. This year, we are being more physical. I think it is good to have some versatility.”

The new bigs include Tarik Black (6-11, 250), Jeff Adrian (6-7, 245) and Clint Capela (6-10, 245). The Rockets also added forward Trevor Ariza to play at the three and bring a defensive mindset.

The mixture of those players with Pat Beverley and Dwight Howard, both known for their defense, gives the Rockets a new look.

“When you are surrounded by so many great players defensively, you are bound to get better, so we are working hard and really going at it to get better,” Harden said.

The change is noticeable. Guard Troy Daniels said that after Saturday night’s practice, he and his teammates talked in the locker room about how tough scrimmages have been.

“We were talking about the court being so bunched up right now,” he said. “Everybody wants to be physical and get out there and play.”

 

5.

לא יודע כמה זה רציני אבל העובדה היא שסטיב נאש נחת לא טוב על העקב ויצא מהאימון ישר לחדר הטריינינג לעטוף את העקב בקרח.

נקע?

אתם אמרתם. לא אני. אני רק שאלתי.

6.

איך ניפצע ניק יאנג? (בתמונה)

בגלל קובי בריאנט. אם אתם לא מאמינים לי תשאלו, ואענה לכם 'בתגובות'. קובי לא רק מרושש את הלייקרס; הוא גם אחראי על פציעות השחקנים שם!

7.

לפני הפציעה, ביירון סקוט אמר שלדעתו ניק יאנג הוא 'בעל סכויים גבוהים' להיות 'השחקן ה-6' של העונה.

הייתי מציע לביירון לאמן יותר, ולקשקש פחות.

8.

ביירון סקוט אמר אתמול שהוא ישתמד 'די הרבה' בקובי בריאנט כסמול פורוורד עד שניק יאנג יחזור.

9.

טיי לאוסון 'הבטיח' אתמול שהנאגטס יסיימו "לא מתחת מקום רביעי" במערב.

כל מה שיש לי לומר זה שאם וושינגטון ויזרדס היתה משחקת במערב, טיי לאוסון היה חייב לרדת למקום חמישי.

10.

במשאלי קוראים של עתונאים מקומיים, אנדרה דרמונד, ברוק לופז, דוויין ווייד, ג'יימס הארדן, נבחרו כ-MVP של דטרויט, נטס, מיאמי, ויוסטון.

11.

לייקרס, שרלוט, ונטס הן בעלות 1/66 סכויים לזכות באליפות. ניקס, מיאמי, אינדיאנה, וממפיס הן בעלות 1/50 סכויים.הקליפקס 1/10, שיקגו ואוקלהומה סיטי 2/11, סן אנטוניו 1/4, והקאבס 2/5.

12.

"אני הרבה יותר מאושר כאן בדאלאס מאשר הייתי בניקס. הכל כאן יותר טוב: האווירה, השחקנים, החברות, האימונים. אני מרגיש ממש מאושר לשחק כאן"! – דברי ריימונד פלטון.

-אבל הסיכויים שלא תעלה כאן בחמישייה!

"זה בכלל לא מטריד אותי. אם אשחק את משחקי הטוב יהיו לי די והותר דקות!".

מה שבטוח יתן לו סכוי לשחק יותר היא העובדה שהוא השיך מעצמו כמה קילוגרמים, ונראה רזה משראיתיו בשנתיים האחרונות.

13.

נוביצקי מסרב בינתיים להדגים את ההוק-שוט החדש שפיתח בקיץ בגרמניה. "אני שומר אותו לעונה החדשה!".

14.

זה מה שפול פירס מביא לויזרדס: גאטס, תוקפנת וגבריות. הויזרדס היו הקבוצה היורמית ביותר בליגה. NO MORE. אמש במשחק האימון הראשון הוא כבר היה מוכן ללכת מכות עם יואקים נואה.

הוידיאו במאמר על פול פירס.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. לפחות יש הבנה ביוסטון שהם רכרוכיים…. המאמן שלהם חייב להכניסלהם לראש שבלי הגנה ומשחק קבוצתי אין להם סיכןי להיכנס ללפלייאוף. אם הם מתחברים חיובית תהיה להם פתיחת עונה מצויינת שאולי תביא אותם למקום 8

  2. 1. למה הקפיצות הגדולות בשכר המקס ? בעלי הקבוצות לא ראו את זה בא בהסכם שחתמו או שזו שוב דוגמא לקוצר הרואי של המין האנושי ?

    3. מה קשור רוי היברט ? נראה לי טעות (כל הסנטרים נראים אותו דבר) …

    6. נו, אל תהיה כזה… תגיד מה קרה….

    7+8 לפי הדברים של ביירון סקוט יאנג היה אמור להיות השחקן השישי וברייאנט היה אמור להחליף אותו מדי פעם ??? לא פלא שבריאנט הכניס אותו לביתחולים. עכשיו ברייאנט יוכל להיות השחקן השישי בלי איום על מעמדו (קרעתי את עצמי מצחוק : – )

    11. זה יפה שיש לליקרס סיכוי לקחת אליפות (גם אם תיאורטי).

    12. הוויב בחדר ההלבשה ובאימונים מאד חשוב לדעתי. מה עדיף קשיחות או פתיחות ? משמעת או הנאה ? שווה פוסט אם מישהו ירים את הכפפה

  3. סף השכר מבחינת המשחק הוא סכום אפס. הוא ישפיע על חוזים בטווח הקצר, אבל בתור אחד שלא שייך לפורום רואי חשבון אני לא מבין איפה יש שחקנים שאפשר לשלם להם יותר ויעלו את רמת המשחק בליגה. אולי בארה"ב ילדים ירצו להיות שחקני כדורסל ולא פוטבול או סוחרי סמים?

  4. איפה אלה שביקרו את לברון שחתם רק על שנתיים עם אופציית יציאה אחרי שנה אחת (שעיה, אשף) ? אמרו שיברח מקליבלנד. הוא חכם כי ידע שזה מה שהולך לקרות וכל החוזים הישנים יראו מגוחכים.
    לגבי שביתות, כשהליגה מרוויחה כל כך הרבה לכל הצדדים יש יותר מה להפסיד, כלומר היום יותר קשה להשבית את הליגה לעומת התקופה שלא הרוויחה הרבה. זה מזכיר את מרוץ החימוש בין המעצמות – עם נשק גרעיני יש סיכוי הרבה יותר נמוך לפריצת מלחמה.

      1. לא רוצה להישמע סהרורי. אבל אם קלטתי את לברון אני חושב שהוא עשה את זה מ2 סיבות אפשריות:
        א. בגלל השינויים בסף השכר..
        ב. כי אם הוא יראה שהם לא מספיק חזקים (לא לשכוח שהוא לא ידע בוודאות שלאב יגיע כשהוא עבר) אז הוא יחתום על חוזה מופחת על מנת להביא כוכב נוסף. הוא גם ככה מרוויח סכום של עשרות מליוני $ מחברות כמו קוקה קולה ונייקי.. הוא מעדיף את האליפויות ואת חיבת הקהל. הרי ברור לכולנו שהוא כבר לוטש עיניים לתפקיד הבא שלו בליגה…

      2. אתה באמת מאמין שלברון יעזוב אחרי עונה אחת?? לברון לא כזה טיפש
        הוא יודע שזה יפגע בו תדמיתית ושיווקית, מה גם שאני מאמין לו בהקשר של הקשר הרגשי שלו למקום ולקבוצה. חוץ מזה, אני גם בטוח שזו תהיה טעות מקצועית וזה עוד לפני שהעונה מתחילה…
        נ.ב- זה רק אני או שהבחירות של וויד וברוק לופז למצטיינים די הזויות?!

        1. אנשים נוטים לחשוב שללברון אכפת מה חושבים עליו.
          הוא לא שם זין עלי או עליך, ובצדק.
          השאלה של יניב לגיטימית; היא הוא לא חושב על עזיבה, למה לו לדרוש אופציית יציאה?

          1. אולי הוא לא שם זין עליי או עליך, אבל עזיבה אחרי עונה אחת ועוד עם כל הסיפור שהתלווה לחזרה לקליבלנד, זו פגיעה אנושה בשם "לברון" ובתעשייה שנקראת 'לברון ג'יימס'. חוץ מזה, אני לא חושב שיש שחקן שמחפש להיות שנוא בכל העולם ובמיוחד במקום בו הוא נולד וגדל…
            בקשר לסעיף יציאה, אפשר לחשוב על הרבה מאוד סיבות אפשריות ויכול להיות שחלקן אני גם לא אבין..

  5. או כמו שקובאן אמר – אפשר לבטל את רעיון החוזה מקסימום – וגם את ה"אחריות" של החוזים.
    כלומר – שחקן יכול להרוויח גם 50 מליון לעונה, אבל אחרי עונה גרועה הוא ימצא את עצמו בלי שכר..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט