מספיק לראות את הוידיאו הזה להבין כמה חשוב הוא פול פירס לוושינגטון ויזרדס:


פירס מביא תוקפנות, גברות, אגרסיביות, וירליות ו'רוע' לקבוצה היורמית הזאת מהבירה. אמש – במשחק האימון נגד הבולס – הוא כבר היה מוכן ללכת מכות עם יואקים נואה.

כמובן שהוא יתרום בהרבה דברים כפי שהפוסט יסביר, אבל הקרב הזה קרה אחרי שהפוסט כבר ניכנס וחייב הייתי להכניסו להדגיש נקודה חשובה שהוא מביא לוושינגטון: לאיש לא כדאי יותר TO MESS AROUND WITH THEM כי פול פירס לא לוקח SHIT מאף אחד. 

 

פול פירס מרגיש כאיש חדש!

 

"כבר מזמן לא הרגשתי כזה היי לפני פתיחת עונה חדשה!"זאת היתה התשובה שפול פירס נתן אמש בראיון הארוך שנתן ל-TBS.-אפילו לא בעונה הראשונה בנטס?"אר יו קידינג מי? בנטס לא היה כל פאן לפני, במשך, ואחרי שהעונה ניגמרה!".אז זהו. פול פירס מרגיש נלהב, להוט, וממש מחומם מהפרוספקט של לשחק עם וושינגטון ויזרדס. "כבר מזמן לא הרגשתי שמחה כזאת לפני פתיחת עונה. I CANNOT WAIT!".זוהי ההרגשה של הכוכב בן ה-36 הזה העומד לפתוח את עונתו ה-15 ב-NBA, בקבוצה חדשה שנייה בשנתיים אחרי כל שנותיו בבוסטון סלטיקס.

כחלק מהראיון הראו וידיאו של פתיחת האימונים של הויזרדס. רגע אחד הוא מתבדח עם שני צעירים שהוא מתנהג אליהם כמו אחיו התעירים ג'ון וול ובראדלי ביל, ורגע שני הוא מחבק את אנדרה מילר ודרו גודן – וותיקים כמוהו.

עוזר המאמן לשעבר של הויזרדס סם קאסל היה זה שפירס פנה אליו בשאלה כשהיה שחקן חופשי וחיפש קבוצה לשחק בה.

"איך הם? איך הם הצעירים הללו כבני אדם ובחדר ההלבשה?"

הכוונה היתה לג'ון וול ובראדלי ביל.

"לא תמצא צעירים חיוביים כאלה בכל הליגה. הם הקרם שבקצפת!", היתה התשובה. "אתה תתאהב בשניהם ותאהב לשחק איתם!".

זה כל מה שפירס היה צריך לשמוע.

 

"הקרם שבקצפת" כצעירים, ואולי הבק-קורט הטוב בכולם!

פול פירס יודע שאין לו עוד הרבה הזדמנויות, והוא החליט לבחור קבוצה שהוא מאמין שיש לה סכויים ללכת עד הסוף. כשבמזרח ישנן קבוצות כמו קליבלנד, שיקגו, ווושינגטון, אני מתפקע מצחוק לקרוא כל יום – יומית? הייתי אומר כל שעתיים – על 'המזרח החלש' מרפי ובינוני ההבנה שבין הגולשים. זוהי הקריקטורה היומית הגורמת לי לצחוק כחמש דקות ולשפוך קפה על המפה ועל החולצה והמכנסיים כי אין ביכולתי לעצור את ההתפרצות המצחיקה היומית הזאת.

הוא נילהב לעבוד עם קבוצה צעירה שמגמתה מעלה ללא עצירה מאז 2008, העונה בה הופיעה לאחרונה בפלייאוף לפני העונה שעברה. ב-2014 הם היו שני נצחונות מלהגיע לגמר המזרח, ואילו הגיעו – אני מאמין שהיו גוברים על מיאמי, או נותנים לה קרב קשה ביותר על הכסף.

"מי לא היה נלהב לשחק פורוורד לפני הבק-קורט מס' 1 בליגה?", הוא שואל.

וידיאו מראה את פירס נעצר באמצע האימון, ומראה לאחד הצעירים את הדרך הנכונה לבצע את הפיק-אנד-רול. הנה הוא מחבק את בראדלי ביל ומסביר לו משהו אחר. בראדלי מחייך ומרים בוהן להבעת תודה.

בראדלי נראה כשמח מכולם על התוספת של איש היכל התהילה הבא הזה. "אני לוקח את כל הטראש טוק שלו וכל העקיצות, וה-COCKINESS ללא כל בעייה כי הוא עדיין יכול לעשות מה שפיו משפריץ שהוא יעשה. הוא 'ארוגנטי' מבלי להעליב ולפגוע. הוא כמו דוד שבא לסעודה ומנסה ללמד אותנו כיצד אוכלים עם מזלג וסכין. הטא כאילו מאמן שני על הפארקט!".