מעורב הופס ליום שלישי: בחרו את חמישיית הזרים הטובה ביותר כיום ב-NBA לשחק נגד האמריקאים / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: בחרו את חמישיית הזרים הטובה ביותר כיום ב-NBA לשחק נגד האמריקאים / מנחם לס

1.חמישיית הזרים הטובה ביותר כיום ב-NBA לשחק נגד האמריקאים

(ב'תגובות' הכניסו שחקן טוב יותר שאינו ב-NBA, אם ישנם כאלה)

מעורב הופס ליום שלישי: בחרו את חמישיית הזרים הטובה ביותר כיום ב-NBA לשחק נגד האמריקאים / מנחם לס

2. תוצאות סקר הסנטרים

בחר את חמשת הסנטרים האותנטים הטובים בתולדות ה-NBA

קרים עבדול ג'אבר

19.27% (264 votes)

שקיל אוניל

18.47% (253 votes)

ווילט צ'מברליין

15.77% (216 votes)

האקים אולג'ואן

15.18% (208 votes)

ביל ראסל

11.46% (157 votes)

ניקולה ג'וקיץ'

10% (137 votes)

טים דנקן

2.7% (37 votes)

מוזס מלון

1.46% (20 votes)

דייויד רובינסון

1.17% (16 votes)

פטריק יואינג

0.73% (10 votes)

3. חמשת החמישיות של קהילת הופס

פוינט גארדים:
מג'יק, סטוקטון, סטפן קרי, אוסקאר רוברטסון, אייזיה תומאס
שוטינג גארדס
מייקל,קובי, דוויין ווייד, ג'רי ווסט, רג'י מילר
סמול פורוורדים
לברון/לארי בירד (תיקו), קווין גארנט, סקוטי פיפן, ד"ר ג'יי
פאואר-פורוורדים
טים דנקן, קרל מלון, דריק נוביצקי, צ'ארלס בארקלי, קווין גארנט
סנטרים
קרים עבדול ג'אבר, שאקיל, צ'מברליין, אולג'ואן, ביל ראס

חברים, אני נותן לכם ציון 10!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
79 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Florida man
09/09/2025 0:29:05

נאלצתי לעשות פשרה מסויימת כדי לבחור שני גארדים כי יש מלא גבוהים משובחים ברשימה.
גוקר, יאניס, לוקה, מאראנן ומאריי . הייתי מוסיף את שרגא כי הוא קנדי ויכול בהחלט להיות בחמישייה הזו.

ברוך רובין
09/09/2025 0:38:48
הגב ל  Florida man

יש טעות אין את SGA ברשימה. בכללי האמריקאים בבעיה, אין להם אף כישרון בטופ העולמי.

כל מי שבחר את סטוקטסון לפני קרי צריך לפרוש מענף.

ברוך רובין
09/09/2025 7:08:46

דרך אגב גם SGA טוב בהרבה מסטוקסון וחייב להיות שלישי ברשימה

אשך טמיר המקורי
09/09/2025 1:12:32

בחירות טובות של גולשי הופס

חמישייה ראשונה:
מג'יק, מייקל, לארי, דאנקן, קארים
ה-GOATS

2:
סטוקטון, קובי, לברון, מלון, שאק
שילוב מעניין של 2 צמדים מהטובים בהיסטוריה

3:
סטף, ווייד, גארנט (לא SF), דירק, ווילט
2 שוטרים אגדיים ו-3 חיות רעות לצידם

4:
רוברטסון, ווסט, פיפן, בארקלי, אולאג'ואן
חמישייה מפחידה למעשה שיכולה להיות סוס שחור

5:
אייזאה, רג'י, ד"ר ג'יי, גארנט, ראסל
הכי "רעים", קשוחים בראש ומוטיבטורים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/09/2025 16:13:09

אצלי (אני עדיין בהתלבטות ולא סגור לגמרי על כל הבחירות):
מג'יק, מייקל, לארי, לברון, וילט.
אוסקאר, וסט, הבליצ'ק, בארקלי, ראסל.
קוזי, וייד, דוראנט, דאנקן, כארים.
אייזיאה, קובי, הד"ר, גארנט, החלום.
פרייזר, דרקסלר, בארי, פטיט, שאק.

וסט יכול להיבחר כרכז והייתי שם אותו רביעי ואז וייד קובי ודרקסלר מתקדמים לחמישייה מעל ובחמישייה החמישית הורנאסק.
ייתכן של קארי יש מקום בין חמשת הרכזים הטובים ביותר ואם אני שם אותו אז היא רביעי לאחר "קסם" ו"או הגדול" ו"הודיני של המגרש".

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/09/2025 16:36:30

*אז הוא רביעי.

אשך טמיר המקורי
09/09/2025 1:15:54

שיי, לוקה, ווגנר, יאניס, יוקיץ'

שוקו
שוקו
09/09/2025 1:56:36

תודה רבה. בכל העמדות יש שחקנים לא אמריקאים על סף האולסטאר לפחות מלבד עמדת השוטינג גארד. זה די מעניין כי שאר העמדות מוכיחות שכישרון זה לא הבעיה פה

שי אבן צור
09/09/2025 6:47:06

בן סימונס דחה הצעה של 3 מיליון לעונה הקרובה ונזרק על ידי הסוכן שלו🤦🤣

Screenshot_20250909_064350_Chrome
Smiley
09/09/2025 6:55:56

נראה שבן סימונס לא ממש רוצה לשחק כדורסל, ודי מפתיע שיש עוד מישהו ב-nba שמוכן לתת לו הזדמנות

ברוך רובין
09/09/2025 7:00:26

הוא עשה סביב ה 200 מליון בקריירה תאמין לי שהוא מחייך יותר, עם השקעה סולידית הוא מסודר 10 דורות קדימה.

מספיק 10% אחוז תשואה ואתה מדבר על רווח של כמה מיליונים טובים בשנה שהוא יושב בבית.

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
עגל
09/09/2025 8:44:56

10% מ-200 נותן לך 20 מיליון בשנה לא?
בתקופות רגילות זה לא השקעה סולידית אלא בסיכון.
אם היה לי כל כך הרבה כסף הייתי מסתפק ב 3% לשנה

ברוך רובין
09/09/2025 11:21:19
הגב ל  עגל

אתה מסתכל על ברוטו לא על נטו , ההחזר על S&P 500 מאז שסימונס נכנס לליגה עומד על 11.3 %.

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 12:49:44
הגב ל  עגל

יואב, מה שנשאר לו אחרי המיסים ועלויות אחרות זה בערך 75 עד 80 מליון. עדיין טוב מאד ביחס לרוב המכריע שלנו בהופס קו איי אל. וכן 10% נותן לו יופי של תשואת מליונים.
🙂

עגל
09/09/2025 15:46:29

הגזמת קצת לא?
אם יש לו 200 מ׳ ישאר לו יותר מחצי

ברוך רובין
09/09/2025 16:02:56
הגב ל  עגל

תלוי כמה הוא הוציא על שטויות .

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 21:04:27
הגב ל  עגל

בוא תסביר איך הגזמתי?
חפש בגוגל net worth של בית שימוש ותמצא שב 10 אתרים הוא שווה 75 עד 80 מליון דולאר.

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 7:13:36

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
נראה מה שיש לאברי לומר, ואולי לא?

Avri
Avri
09/09/2025 8:24:12

אם לא מעניין, אז למה אתה כל הזמן שואל?

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 8:59:58
הגב ל  Avri

כי ליבנו נתון לאותה קבוצה ואתה פינטזת שבית שימוש מגיע לבוסטון לשתף פעולה עם טייטום ובראון. אפילו הסוכן שלו לא סובל אותו יותר!

Avri
Avri
09/09/2025 9:03:17

שוב, אז למה אתה שואל לדעתי עם לא מעניין אותך, ודעתך כל כך מוצקה, עד כדי שימוש בסימן קריאה!

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 11:11:17
הגב ל  Avri

איפה כתבתי שלא מעניין אותי מה דעתך? לא רשמתי דבר כזה, לך תבדוק…
ואני שואל בגלל שלמרות כל מה שאנחנו יודעים על הבית שימוש הזה, עדיין, כשהיו דיבורים בבוסטון, רצית שיצטרף לסלטיקס השנה, אותו אדם שהסוכן שלו פיטר אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יכול לעשות יותר כסף באח הגדול אוסטרליה או ארהב או בהישרדות

Avri
Avri
09/09/2025 8:25:48

כמו שברוך כתב למעלה, עם הכסף שכבר יש לו הוא יכול לעשות הרבה יותר רק מלשבת בבית ולתת ליועץ השקעות לעבוד בשבילו. בהנחה שלא בזבז הכל על מכוניות וממתקים.

thetroll
thetroll
09/09/2025 22:46:48
הגב ל  Avri

הנחה חזקה

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 7:11:47

הזיכרון ביסיידר רק מה ששוכחים.
https://www.youtube.com/watch?v=wNyZBQeDy7Y

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 7:17:20

חמישייה שלי
שג"א, דונקיץ, מרקנן (אצלי ב 3), יאניס ויוקיץ. זו חמישייה שקוטלת כל הרכב של האמריקאים שתשימו נגדם.
תחשבו גם כמה נקודות הם יעשו מהקו? לפחות 50 בכל משחק וזה אחרי הנחה ובחשבון שמרקנן יהיה הכי פחות על הקו ויקוזז על ידי שרגא, דונקיץ ויאניס.

ברוך רובין
09/09/2025 7:26:13

מרקנן יאניס ויוקיץ לא יכולים לשחק באותה חמישיה. וובניאמה ליד יאניס כאשר יוקיץ שם בסנטר וSGA ולא צריך שחקן חמישי, ארבעתם יספיקו.

Guy d
Guy d
09/09/2025 8:20:43

למה מארקנן ויאניס לא יכולים לשחק יחד? מארקנן זה הספוט אפ שוטר החמישיה הזאת.

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 9:02:31
הגב ל  Guy d

בדיוק!

ברוך רובין
09/09/2025 11:22:30
הגב ל  Guy d

מרקנן ויוקיץ כבדים מדי הגנתית להיות שניהם על הפרקט באותו הזמן.

Guy d
Guy d
09/09/2025 14:24:45

יפצו על זה עם אורך בהגנה ועם התקפה בלתי ניתנת לעצירה.
עם וומבי ההגנה תהיה טובה יותר אבל הקליעה מרחוק בהתקפה תהיה בעייתית.

ברוך רובין
09/09/2025 14:47:42
הגב ל  Guy d

למה שתהיה בעיה? יוקיץ’, דונצ’יץ’ ו-SGA כולם קלעים מצוינים מכל טווח (הכי נמוך זה SGA עם 37.5% מהשלוש), וב-catch & shoot האחוזים שלהם בכלל עולים. כל אחד מהם רגיל לקבל את השמירה החזקה ביותר והם , ועדיין מפרקים את ההגנות.

אי אפשר לשמור אחד על אחד על יוקיץ’, דונצ’יץ’, SGA או יאניס זה פשוט לא קיים. יוקיץ’ ודונצ’יץ’ גם שני המוסרים הכי טובים בליגה, וכל החמישייה יודעת להוביל כדור. בהגנה, עם וובניאמה ויאניס, אתה מקבל שילוב של אורך, ניידות ואתלטיות שאין לו תחרות. קבוצה כזאת פשוט חזקה מדי מול ארה״ב ותדרוס אותם בכל סט חוקים.

רן הנרגן
09/09/2025 7:36:14

אין לי אלא להסכים אם קביעת זו.

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 7:30:23

מה וומבי עושה עם אחד מ 5 הסנטרים הטובים בהיסטוריה?…
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1193497092817318&set=a.551473693686331

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/09/2025 7:40:20

תודה רבה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם שכחת את הזר והשחקן הטוב בליגה שגא.

שגא, לוקה, יאניס, יוקיץ. השחקן החמישי התלבטות, לוקה ויוקיץ לא שומרים בכלל אז האם להביא מגן טוב או קלעי שיהיה מלא לבד?

יכול להיות ואגנר, יכול להיות מארקנן, יכול להיות ויקטור. כל אחד מהם לגיטימי.

בסוף כנראה הייתי הולך על מארקנן כי הוא כמו דוראנט האירופאי יעמוד על הספוטים וידפוק צאקות בזמן שישמרו את כל האחרים.
גם ויקטור הולך מבחינה הגנתית.
ואגנר קולע פחות טוב,ממארקנן ושומר פחות טוב מויקטור לכן כרגע הוא בחוץ.
והם ינגבו את האמריקאים בלי רחמים

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Avri
Avri
09/09/2025 8:27:46

אני שמתי את ואגנר במקום מרקאנן אבל תכלס יש מצב שאתה צודק.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/09/2025 8:01:59

בס"ד
תודה רבה מנחם.
אוהדי הופס קיבלו 10, אז אולי מעכשיו במקום רפי הבנה,
נקבל תואר חלשי הבנה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טעוני טיפוח

wadi
wadi
09/09/2025 8:02:11

סיאקם חייב להיות בחמישיה נכון לסיום העונה

Avri
Avri
09/09/2025 8:28:15
הגב ל  wadi

במקום מי?

wadi
wadi
09/09/2025 9:21:07
הגב ל  Avri

מרקאנן שמרשים באליפות אירופה אבל בליגה סיאקם היה הרבה יותר טוב. אולי דברים ישתנו בקרוב (וומבי/מרקאנן יתנו עונת שיא) אבל סיאקם הוא בין הטובים ביותר כיום (לדעתי)

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי wadi
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  wadi

מארקנן היה טוב גם בליגה עד שאיינג השבית

Avri
Avri
09/09/2025 15:32:26
הגב ל  wadi

סיאקם שחקן נפלא אבל אפילו לא בשמיניה או אפילו בעשירייה של הזרים בליגה. לחמישיה של שגא, לוקה, יאניס, יוקיץ ומארקאנן אני אוסיף את ויקטור ואגנר ואמביד כטובים ממנו, כשיש מצב שגם שנגון סאבוניס ואפילו מארי כשהוא בריא עולים לפניו. יש לו קייס לגיטימי לעשירייה, אבל לא רואה אותו נלחם על מקום בחמישייה.

wadi
wadi
09/09/2025 16:07:08
הגב ל  Avri

מסכים בגדול מבחינת כישרון ואם מסתכלים לאורך קריירה אבל השאלון ביקש לדרג את החמישיה היום. לא חושב שחוץ מיוקיץ שיי ויאניס מישהו סיים את העונה שעברה יותר טוב מסיאקם (אישית וקבוצתית)

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 9:03:24
הגב ל  wadi

מה????

Guy d
Guy d
09/09/2025 8:16:34

SGA לוקה מארקנן יאניס ג'וקר

עמנואל אוחנה הלקין

מנחם אני מניח ששכחתי את שיי

הייתי שם אותו ב-2, לוקה כפוינט, יאניס ב-3, וומבי ב-4 ויוקיץ' ב-5.

Penny
Penny
09/09/2025 8:25:19

תודה מנחם!

זו לא נבחרת הזרים הטובה ביותר באנ.בי.איי אלא נבחרת השחקנים הטובה ביותר בכל כדור הארץ.

לדעתי השחקן ה-5 בחמישייה, אחרי 4 הגדולים בעולם, הוא וומבניאמה.
עמדות 1-2 שג"א ולוקה, מאמין שהם יסתדרו איכשהו ביחד 🙂.
עמדה 3 בלי קליעה זה יאניס.
עמדה 4 וומבניאמה עם קליעה וטונות הגנה כדי לחפות על הסלאבים .
עמדה 5 יוקיץ', שנראה לי יהנה מאוד פשוט לעמוד במקום ולמסור 15-20 אסיסטים במשחק לשאר החבר'ה.

כרגע אין לאמריקאים שום שחקני עילית!
מדהים וכיף
(בחמשת החמישיות שנבחרו כאן, נוביצקי הוא הזר היחיד!)

רק לא כדורגל
רק לא כדורגל
09/09/2025 9:12:14

מעניינת השאלה של דוק לס, יש שחקנים מחוץ ל-NBA שיכולים להיות בחמישיית העולם? סטייל בודירוגה?

LiorD
09/09/2025 9:20:26

הייתי מסיר את אמביד מהרשימה, כי לא רק שהוא אזרח אמריקני, הוא ייצג את ארה"ב באולימפיאדה.

חסר שג'א שהוא קנדי מלידה, וכמובן משחק בנבחרת קנדה.

דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 11:12:17
הגב ל  LiorD

גמני

דה שוט
09/09/2025 13:47:01

סטף, אנט, דוראנט, דיוויס ואמביד – בריאים – מנצחים בסדרה כל חמישיית עולם שתשימו מולם.
קאוואי, קיירי, טייטום, בראון וג'ורג'י בוי מהספסל – בריאים – סוגר את הסדרה בחמישה משחקים.

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי דה שוט
דוקטור רזי הופמן
09/09/2025 14:09:16
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן, כן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

🤣🤣🤣
ינגבו איתם את הפרקט ואז ישימו אותם על המגלשה מהצוק

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
ברוך רובין
09/09/2025 14:12:57
הגב ל  דה שוט

דה שוט חברי נתקעת בעשור קודם. חמישיית העולם חזקה משמעותית, ופשוט תשחט אותם. הכשרון היום כבר לא נמצא בארצות הברית בלבד (אין לה שחקן בטופ העולמי).

כמו שרשמתי למעלה וובניאמה ליד יאניס כאשר יוקיץ שם בסנטר וSGA ולא צריך אפילו את דונציץ, ארבעתם יספיקו.

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מילא סטף ודוראנט היו בשיאם צעירים ויפים היה תחרות כנראה ועדיין היו מפסידים.
היום זה יגמר בלי תחרות. אפילו לא גנטלמני

שגא מול סטף- שגא
לוקה מול אנט- לוקה 10 רמות
יאניס מול דוראנט- יאניס
מארקנן מול דיוויס- דיוויס
יוקיץ-אמביד- יוקיץ

אולי אם ברט בראון יאמן יחד עם דוק ריברס כעוזר ווס אנסלנד עוזר שני את נבחרת העולם יהיה סיכוי לדה שוט

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
ברוך רובין
09/09/2025 14:48:40

גם עם ברט בראון וריברס עוזר שלו, אין לאמריקאיים סיכוי.

דה שוט
09/09/2025 16:58:08

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 הרגתם עם צוות האימון

דה שוט
09/09/2025 14:22:51
הגב ל  דה שוט

היתרון היחידי של חמישיית העולם זה שגא. אין להם הגנה האמריקאים יכניסו אותם לסל. והפער בספסלים גדול מאוד

נערך לאחרונה 2 חודשים לפני על ידי דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

כאילו לאמריקאים יש הגנה 😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חבל שלא משחקים על פרס של 100 מיליון דולר כזה משחק באולסטאר….
השקץ היה מוצא דרך להידחף לשם

בכלל חמישיית ארהב הכי חזקה זה סטף, אדוארדס, דוראנט, פאולו, דיוויס.

ברוך רובין
09/09/2025 14:37:06
הגב ל  דה שוט

אתה צוחק וובנימאה ויאניס זה שני המגנים הטובים בליגה , SGA מגן מצויין אפשר לעלות את דורט, התקפית זה לא כוחות, לנבחרת העולם יש יותר מדי כשרון.

כשסטף ודוראנט בשיאם היה מאצאפ מעניין היום כשהם פסע מפרישה ארצות הברית תדרס. נבחרת העולם פשוט גדולה בכמה רמות.

דה שוט
09/09/2025 14:41:41

יאניס הפסיק לשמור לפני שלוש שנים. לעולם אין חמישייה שניה. לוקה ויוקיץ יחד זה חור כפול בהגנה.

Avri
Avri
09/09/2025 15:40:32
הגב ל  דה שוט

הספסל של חמישיית העולם מצויין, אבל לא מאוזן ברמות: ויקטור אמביד שנגון זובאק וסאבוניס נותנים גוף מתחת לסל, סיאקם, אננובי ובשביל הציונות גם דני רצים באגפים, ומארי בק אפ לגארדים. אני מאמין גדול בריזאשה אז עוד שנה שנתיים נוסיף גם אותו.

דה שוט
09/09/2025 16:07:41
הגב ל  Avri

ספסל מדרג ב׳ אמביד בנבחרת ארה״ב
תאכלס – ברצינות – בסדרה של הטוב משבע – בעיקר בגלל הספסלים – האמריקאים ינצחו. עם טייטום בטוח – בלעדיו גם אבל יותר קשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

קח נבחרת מחליפים שמנגבים את מחליפי ארהב שלך

שרודר, סיאקם/פורנייה, ויקטור, ואגנר, שנגון

דה שוט
09/09/2025 14:40:28

אתה רזיאל הטמיר אני וברוך בסנטר – מנצחים אותם 😃

yaniv
09/09/2025 14:40:37

אתה יכול להוסיף למחליפים גם את גמאל מורי.פרוזינגס,סבוניס אנונובי.

Avri
Avri
09/09/2025 15:42:01
הגב ל  yaniv

פורזינגיס כבר לא שם. ואני אומר את זה בתור אחד שאוהב אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

פורזי בחיים לא נכנס אצלי לסגל

דה שוט
09/09/2025 16:08:08
הגב ל  yaniv

מלבד מורי כולם דרג ב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

כמו שגאמל מורי נראה בפלייאוף ובנבחרת קנדה הוא לא מקבל שום זימון

Avri
Avri
09/09/2025 15:43:22

שרודר ופורנייר בקושי מגרדים חוזים בליגה – פורנייה גם זה לא. דווקא יש את מי להקים מהספסל, אבל לא להסחף.

דה שוט
09/09/2025 16:08:28
הגב ל  Avri

אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

הם יתנו בראש לכל ה"כוכבים" כמו קאווי ופול גורג… שרודר כבר נתן לדרים טים בראש

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/09/2025 15:38:46

הבחירה בעמדה 3 פגומה כי גארנט שיחק רק פאוור ולא היו ברשימה הבליצ'ק ובארי ומולין שהובאו משום מה בעמדה 2!!!