מעורב הופס ליום רביעי: הפעם מעורבים קצרים / מנחם לס https://strawpoll.com/en

מעורב הופס ליום רביעי: הפעם מעורבים קצרים / מנחם לס https://strawpoll.com/en

1.שלום ארנון, חבר יקר של 88 שנים!

מעורב הופס ליום רביעי: הפעם מעורבים קצרים / מנחם לס https://strawpoll.com/en

קבוצת ההוקי של מכבי בת גלים, אלופת ארץ ישראל לנערים 1947. אני יושב ראשון מימין. ארנון עומד ראשון משמאל

אני כותב מעורב זה בשעה שאחד משלושת חברי הישראלים הטובים ביותר הוא בשעות האחרונות של חייו. הוא מתגורר בנתניה, לא רחוק מהים. הוספיס שוהה בדירתו כבר כמה ימים והבוקר שלכם התחילו לתת לו תרופות מרגיעות, כנראה מורפין. הוא יילך לעולמו כל רגע. אולי כבר הלך. אנחנו יחד מגיל אפס. גדלנו בבת גלים. תפסנו גלים, שיחקנו 'מחבואים' על האניה 'חיים ארלוזרוב' שהייתה תקועה 300 מטר מהחוף, ממש מול הדירה של אמי ושלי ברח' חוף התכלת 9, ממש ליד בסיס חיל הים. אמרתי לארנון שעוד ניפגש יום אחד בשמיים ונתפוס גלים יחד. הוא צחק צחוק קל. לא האמנתי כשפתאום בקול רפה הוא ביקש שאמסור ד"ש לגייל. כל כך עצוב לי, וכרגיל אני מיד מתחיל לכתוב את המעורב שלי – הבריחה שלי לפעמים – כשמאד רע לי.

2. האם מייק ביזלי ישחק ב-NBA אי-פעם?

NBA Rumors, Malik Beasley
Credit: Rick Osentoski-Imagn Images

מאליק ביזלי החל את ה-OFFSEASON של העונה הנוכחית אחרי עונתו הטובה ביותר ב-NBA. הוא היה אמור לקבל את החוזה הגבוה ביותר בקריירה שלו.

אבל A federal investigation into gambling allegations changed all of that,

הוא יצא זכאי על תנאי, אבל נוצר חור גדול ברזומה שלו. עדיין ישנן כמה קבוצות המעוניינות בו מאד –  New York KnicksCleveland CavaliersDetroit Pistons, and Minnesota Timberwolves

3. עשרה שחקנים שיעשו את האול סטאר העונה בפעם הראשונה (מבוסס על הפוסט של Steve Aschburner מ-NBA.COM)

New York’s Mikal Bridges (left) and OG Anunoby עם סיכוי גדול לעשות את האול סטאר לראשונה בקריירה.

בעונה שעברה השחקנים הבאים עשו את האול סטאר לראשונה: Victor Wembanyama, Evan Mobley, Cade Cunningham, Jalen Williams and Alperen Sengun

אלה השחקנים עם הסיכויים הגדולים לעשות את האול נבא לראשונה העונה:


1. Chet Holmgren, Oklahoma City Thunder


2 & 3. OG Anunoby or Mikal Bridges, New York Knicks


4. Franz Wagner, Orlando Magic


5. Ivica Zubac, LA Clippers


6. Jamal Murray, Denver Nuggets


7. Jaden McDaniels, Minnesota Timberwolves


8. Norman Powell, Miami Heat


9 & 10. Amen Thompson (Houston Rockets) or Ausar Thompson (Detroit Pistons)

_______________

כאלה שלא ברשימה אבל יכולים היו להיות בתוכה: ג'יילן ג'ונסון, מיילס טרנר, קובי ווייט, דריק ווייט

4. ג'ייסון קיד, פוינט גארד גדול בעצמו, בוחר את חמשת הפוינט גארדס הגדולים בהסטוריה, ללא סדר
https://www.msn.com/en-us/sports/nba/jason-kidd-names-his-top-5-point-guards-in-nba-history/vi-AA1Lvygy?ocid=msedgdhphdr&cvid=a94e6fd53

*אוסקאר רוברטסון
*מג'יק ג'ונסון
*גארי פייטון
*סטפן קרי
*ג'ון סטוקטון

על הספסל ג'רי ווסט, כריס פול, אייזיה תומאס

5. מי הם חמשת הפוינט גארדים שלך הגדולים בהסטוריה? (הסקר יסדר אותם לפי סדר)

6. תוצאות הסקרים הלפני אחרונים

אם אוקלהומה סיטי תנצח לפחות 68 משחקים העונה

לא

75.49% (154 votes)

כן

24.51% (50 votes)

204 בוחרים

האם הסלטיקס תעשה את הפלייאוף העונה?

כן

63.16% (132 votes)

לא

36.84% (77 votes)

Live results

Back to poll

209 votes

7. שחקני ה=NBA הזרים עם המחוייבות הגדולה ביותר לארץ מולדתם

NBA All-Stars in FIBA competitions

(אולימפיאדות, אליפויות עולם, ואליפויות אירופה ואליפויות אמריקה)

1)פאו גאסול – 13 השתתפויות עבוד ספרד
2) מארק גאסול -12 השתתפויות עבור ספרד
2) גורן דראג'יק – 12 השתתפויות עבור סלובניה
5) דירק נוביצקי – 11 השתתפויות עבור גרמניה
5) טוני פרקר – 11 פעם עבור צרפת
7) וולאדה דיבאץ' – 10 פעמים עבור סרביה
8) מאנו ג'ינובלי – 9 פעמים עבור ארגנטינה
8) אנדרה קירילנקו 9 פעמים עבור רוסיה
10) Giannis Antetokounmpo – 8 פעמים עבור יוון
כמו יאו מינג עבור סין, רודי גובר עבור צרפת, Nikola Vucevic (Montenegro)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
129 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
NBA בדם
03/09/2025 0:56:06

טופ 5 פוינט היסטורית:

מגי'ק – השחקן המעוטר מכל הרשימה. 6 mvp עונה סדירה ופיינל ביחד, יותר מכל פוינט אחר בפער. נועד לגדולה מיומו הראשון בליגה והוא השחקן היחידי בהיסטוריה שזכה כמצטיין הגמר כרוקי.

2.קרי – שינה את הגאומטריה של המשחק עם ראיית הלייזר הפסיכית שלו שגורמת להגנות לשמור עליו מהחצי. עידן השלשות (שהיה בעלייה מתמדת בתחילת העשור השני של המילניום), קיבל חותמת כשרות של בד"ץ כשהוא הוביל והיה בעל הבית של אחת השושלות הגדולות בהיסטוריה.

3-4.ווסט – ייזכר כלוזר בגלל הגמרים הרבים שהפסיד אבל היה שחקן אדיר (גם בהגנה) וסקורר מדופלם. היחידי שזכה בתואר מצטיין הגמר מהקבוצה המפסידה כי היה פנומנלי בפיינלס 69' עם ממוצעים מטורפים של 37.9 נק' ב 49% מהשדה ו 7.4 אס', והיה נגיעה מניצחון מתוק על היריבה שניצחה אותו פעם אחר פעם.

3-4.אוסקר – אולי הגארד השלם ברשימה. חזק, אתלטי, בנוי לתלפיות. קולע, מוסר, שומר, מוריד ריבאונדים בשפע.
כמו ווסט גם הוא נפגע מבוסטון הגדולה אבל הצטרף לקארים הצעיר וזכה איתו באליפות ככוכב משנה ב 71'. אחרי בוב קוזי שזכה ב58' רק ביגמנים זכו בתואר מצטיין העונה עד שנת 81' עם הזכייה של הדוקטור. אוסקר "הלא ביגמן" היחידי (והוא עוד מהפוינט גארדים), שהצליח לזכות בתואר העונה הרגילה באמצע השליטה של מפלצות הצבע.

5.אייזאה – הנהיג את אחת הקבוצות הקשוחות בהיסטוריה ועשה זאת עם חיוך רחב וערמומי. הפספוס ב87' מול בוסטון וב88' מול הלייקרס הורידו לו את התקרה ההיסטורית שלו (שהיא גם כך מאוד גבוהה אבל לא מתקרבת להישגיות והרזומה של השניים הראשונים).
משחק 6 של גמר 88' ייזכר לדורות כי שם התגבר על נקע בקרסול עם 25 נק' ברבע השלישי (43 במשחק כולו), שכמעט הספיק לניצחון הירואי במשחק ובסדרה בעודו מדדה וצולע על הפארקט.
זכה רק ב 2 אליפויות אבל שיחק בעשור הקשה ביותר מבחינת איכות וכמות הקבוצות. כשהוא ודטרויט היו בשיאם מייקל לא הצליח לעבור אותם פעם אחר פעם.

Kidd
03/09/2025 9:28:39
הגב ל  מנחם לס

מנחם היקר – מחר במעורב אם תוכל – תכתוב קצת על החמישייה שלך

NBA בדם
03/09/2025 14:57:56
הגב ל  מנחם לס

פרייז'ר אצלי בעשירייה אבל מבחינת אהדה (מהפוינט גארדים) הוא בטופ 2 שלי לצד אייזאה.

nadav
nadav
03/09/2025 5:37:53
הגב ל  NBA בדם

סטף עבורי הרבה פחות רכז מג'ייסון קיד.
לכן: סטוקטון, מג'יק, קיד, כריס פול, נאש.

לגבי איזייה:
תכלס איזייה במקום נאש אבל #/)-### שלו
סטוקטון ומג'יק היו שני הרכזים הטובים ביותר כשנבחרו בצדק לרכז את הדרים טים על חשבון איזייה

NBA בדם
03/09/2025 8:56:50
הגב ל  nadav

הוא הפוינט היחיד בקבוצה גם אם לא משחק את התפקיד הקלאסי. הוא משחק את עמדה מספר אחת אז הוא נספר כפוינט ולא כשוטינג.
סטוקטון בלי אליפויות ואף פעם לא היה קליבר mvp או באיזור.

Kidd
03/09/2025 9:30:20
הגב ל  NBA בדם

ועדיין – אין מישהו שמתקרב אליו באסיסטים ובחטיפות

NBA בדם
03/09/2025 9:31:51
הגב ל  Kidd

לא הכל זה סטטיסטיקה (סופר מרשימה אבל עדיין). בפריים שלו הוא לא מתקרב ללהיות קליבר mvp ואין לו אליפות

Kidd
03/09/2025 9:29:37
הגב ל  nadav

איך כל כך הרבה קולות לסטיב נאש???
שחקן מעולה – אבל לא היה נכנס אצלי לעשיריה, אולי ל15

LiorD
03/09/2025 11:08:07
הגב ל  Kidd

עניין של גיל העונים בסקר? לי למשל אין מושג איך שיחק ג'רי ווסט, וולט פריייז'ר או בוב קוזי. אז לא בחרתי בהם, ככל שהמטרה כאן היא לא לנחש מה תהיה תוצאת הסקר, אלא פשוט לכתוב את דעתך האובייקטיבית.
את סטיב נאש לעומתם ראיתי משחק המון.

thetroll
thetroll
03/09/2025 15:12:50
הגב ל  nadav

סטף עבורך הוא לא רכז… well
.. טוב לדעת. יש פה 40 אנשים מתוך 160 שהצביעו למג'יק ולא הצביעו לסטף. כאילו כזה כאילו כזה יש פה רבע מהאנשים שחושבים כמוך שסטף אפילו לא בחמישיית הרכזים הבכירים.
מעניין מאוד.

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 17:55:18
הגב ל  thetroll

סטף 2 אצלי, לפני ביג O, קוזי ופארקר

תומר
03/09/2025 21:10:25
הגב ל  thetroll

סטף אולי השחקן הכי טוב ברשימה, טופ 3 לבטח, אבל לא רכז

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי תומר
ברוך רובין
03/09/2025 7:57:30
הגב ל  NBA בדם

אין סיכוי שSGA לא ברשימה , כבר היום הוא השלישי בהיסטוריה אחרי קרי ומגיק.

אוסקר רוברטסון ווסט זה פרה היסטוריה בליגה של 8 קבוצות ונגרים שרובם מסוממים, הסטטיסטיקה שם לא שווה יותר מדי, צפית פעם בקלטת מהשנים האלה? הרמה כל כך נמוכה, איזה קליעה בדיוק היה לו (אחוזים מהשדה זה לא קליעה .

גם לגבי איזייה תומאס הם חטפו סוויפ משפיל ממיקל שהיו בשיאם, ההבדל שלמייקל היה קבוצה סביבו.

NBA בדם
03/09/2025 9:09:29

Sga צריך עוד כמה עונות ברמת mvp כדי להתברג איתם.
אם אתה משנמך את אוסקר בגלל התקופה הישנה אתה צריך לשנמך גם את ראסל ווילט.
גם שלוקחים בחשבון שהליגה הייתה קטנה ושונה, אוסקר בלט באופן שאי אפשר להישאר אדיש אליו ואל הישגיו.
דטרויט ב91' הייתה בירידה (בעיקר אייזאה), ובשנים שלאחר מכן לא עברה סיבוב.

ירון, החלום
ירון, החלום
03/09/2025 8:00:34
הגב ל  NBA בדם

בס"ד
תודה.
אני בחרתי בסטוקסטון במקום באייזיאה

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

לדעתי אייזיאה מעל אוסקר. אייזיאה היה השחקן הטוב ביותר בשתי אליפויות והגיע לעוד גמר ושני גמרים אזוריים באחת התקופות התחרותיות ביותר בהיסטוריה של הליגה, בעוד שאוסקר אפילו לא הגיע לגמר כשחקן מוביל והמספרים שלו מנופחים מאוד (כמו רוב השחקנים של אותה תקופה) בגלל מספר הפוזשנים הרב והדקות המרובות ששיחקו בתקופתו. לדעתי גם ג'רי ווסט הוא לא בדיוק פוינט טבעי, אם אתה מחשיב אותו אז הייתי שם אותו רביעי, אבל אם לא אז אוסקר רביעי וכריס פול חמישי.

NBA בדם
03/09/2025 9:16:10

אוסקר היה קליבר mvp במשך שנים, דבר שלא ניתן להגיד על אייזאה.
אוסקר אמנם לא שיחק נגד המון קבוצות טובות אבל סבל לא מעט מבוסטון של ראסל ששלטה בליגה ביד רמה.
כריס פול הגיע לגמר פעם אחת, סיים בלי טבעת ונפצע לא פעם בשלבים המכריעים של הפלייאוף אז הוא מחוץ לחמישייה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

אני מעדיף טבעות ויכולת+הצלחה בפלייאוף לאורך מספר שנים על פני מספר עונות ברמת MVP.

לגבי היריבות – גם אייזיאה שיחק נגד הקבוצות הגדולות בהיסטוריה וזה לא הפריע לו לנצח את כולן.

גם אם ההצלחה בפלייאוף לא שם כריס פול בשיאו נותן לקבוצה שלך רצפה שמעט שחקנים בהיסטוריה נתנו. הוא היה ברמת MVP בניו אורלינס ובניגוד להרבה שחקנים הוא מעולה בשני צידי המגרש, והיה בטופ של הליגה יותר מ-15 שנים. מה שלדעתי דוחף אותו לחמישייה זה שמלבד מג'יק, קרי ואייזיאה אין הרבה פוינטים שהובילו קבוצות לאליפויות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/09/2025 14:25:38

אייזיאה ניצח את הסלטיקס בירידה בגלל פציעות של המובילים ובעיקר בירד.

שר להטפשה סביבתית

הפוינטים של היום משחקים בדיוק בסגנון של ווסט.אולי הוא החלוץ שהקדים את זמנו.רכז לכל דבר לא טהור אבל רכז.
מי טוב ממי גדול עליי,זו בין היתר פילוסופיה ,השקפת חיים.כל טענה יש לה סיכוי טוב להיות צודקת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/09/2025 14:22:35
הגב ל  NBA בדם

מייקל עדיין לא היה בשיאו. מ-91' הוא עלה ברמה והסלטיקס כבר ירדו ברמה בגלל פציעות של המובילים ובעיקר בירד. אייזיאה והפיסטונס לא הצליחו לגבור על בירד והסלטיקס בשיאם.

NBA בדם
03/09/2025 14:39:21

מייקל כמה שנים לפני נכנס לפריים שלו אבל הוא נתקל בפיסטונס שהיו בשיאם ובנוסף פיפן עוד לא היה בשל מספיק בסוף שנות ה80.
נכון שהסלטיקס ירדו לקראת סוף העשור אבל בירד ב88' (השנה שבה דטרויט הדיחו אותם), סיים במקום השני למירוץ לmvp והיה בשיאו באותה עונה עד המפגש בגמר המזרח מול הפיסטונס.

yaniv
03/09/2025 14:45:28
הגב ל  NBA בדם

ולחזק את זה שנה לפני הם הפסידו לבוסטון סדרה כבר שהייתה שלהם רק שלבירד היו תוכניות אחרות

NBA בדם
03/09/2025 14:48:19
הגב ל  yaniv

נכון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/09/2025 15:33:55
הגב ל  NBA בדם

מייקל רק התחיל את הפריים והשתפר עוד בהמשך.
למרות העונה הסדירה בפלייאוף 88' הסלטיקס כבר היו פחות טובים בגלל השפעת הפציעות.

NBA בדם
03/09/2025 15:43:41

החמישייה של בוסטון (דניס, איינג',בירד,מקהייל ופאריש), בעונה הזו היו די בריאים ושיחקו את כל משחקי הפלייאוף.

NBA בדם
03/09/2025 0:59:23

מעורב משופע בכל טוב
אני מכיר אחד שהתרסק במסוק שלאחריו נהפך לאליל למרות שבעבר הואשם באונס מבחיל. אז מבחינת רזומה לא תהיה לביזלי בעיה, בטח אחרי שהציג עונת קליעה מרשימה.

לברון עם פרסומת וסרטון האדרה בפעם ה 268 מיליון. האמת זה אף פעם לא מספיק בשבילו (וגם בשבילי) 😂😂

ברוך רובין
03/09/2025 8:00:01
הגב ל  NBA בדם

יש שני בעיות, הראשונה ביזלי זה לא קובי ברייאנט, לא ביכולת, השנייה לא פחות חשובה שאין כמעט מקום לקבוצות , הוא עדיין ישחק בליגה השאלה מה החוזה שיקבל העונה.

NBA בדם
03/09/2025 9:11:50

גם האשמה באונס זה לא האשמה בהימורים. ברגע שהוא נוקה אז האש תרד באופן אוטומטי.

LiorD
03/09/2025 10:56:52
הגב ל  NBA בדם

ראשית, האשמה זו לא הרשעה, מכל בחינה פרקטית קובי ז"ל חף מפשע. כלומר הסטטוס של "נוקה" תופס גם לגבי קובי, לכל הפחות בכך שהוא מעולם לא הורשע באף פשע.
שנית, לפעמים הציבור לא כל כך מאמין למתלוננת.
דבר דומה קרה עם מייק טייסון, הוא ממש הורשע ונכלא, אבל איכשהו חלק מאוד גדול מהציבור האמין דווקא לו.
אולי זו שאלה של כמה אתה כוכב גדול, וכמה הציבור מוכן להודות בפני עצמו שהאליל שלהם הוא פושע.
הדוגמא הכי קלאסית: מייקל ג'קסון, שהסיפורים עליו היו הכי חמורים: התעסק עם ילדים. לעומתו את אר קלי (חובב קטינות), לא היה קשה במיוחד לציבור להוקיע ולהתנער ממנו.
כמו שאמר כריס רוק על מייקל ג'קסון ואר קלי: "אותו פשע, (רק ש) לאחד מהם יש שירים יותר טובים".

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי LiorD
NBA בדם
03/09/2025 11:02:27
הגב ל  LiorD

נכון שזה לא הסתיים בהרשעה (כמו במקרה של ביזלי), והמקרה של קובי חמור פי כמה וכמה מהמקרה של ההימורים של ביזלי.
אם שניהם היו על אותן האשמות אז יש אמת בדבריך, שהציבור סולח יותר לשחקן הפופלרי יותר אבל פה יש הבדלים ברמת החשדות (אונס אל מול הימורים), ולכן הכתם לא יהיה על ביזלי כמו שהיה בתקופה של קובי.

LiorD
03/09/2025 11:11:08
הגב ל  NBA בדם

קובי לא היה רק "חשוד" באונס.. הוא היה "נאשם" באונס.

NBA בדם
03/09/2025 11:13:41
הגב ל  LiorD

נכון. אבל אתה רק מחזק דבריי, שהמקרה של קובי (על אף שהוא מגה מפורסם ואהוד), קשה לסליחה ולמחיקה מהמקרה של ביזלי.

Avri
Avri
03/09/2025 9:30:06
הגב ל  NBA בדם

מסכים. בליגה סולחים על הכל, גם לברידג'ס שפירק את בת זוגו במכות. המקרה של קובי היה נתעב הרבה יותר כי הוא ועורכי הדין שלו הפעילויות לחץ דוחה על המתלוננת ומשפחתה לסגור את העסק.

yaniv
03/09/2025 10:07:16
הגב ל  Avri

אם הבעיה הייתה רק בליגה הייתי אומר דיינו אבל מה לעשות שאנחנו חיים בעולם שבו המוסר והערכיות מזמן גבר לא שווים כלום.
בוא יש לך זמר לאומי שלמרות המעשים שעשה יש לו מעט נשים שעדיין מעריצות אותו ואומרים הוא לא עשה כלום
יש לך מישהו שיש חקירות משטרה על אונס והנה הוא קודם ליור ועדת כספים
יש לך נשיא ארהב שאחראי והסית אנשים לפרוץ לקפיטול והנה בחרו בו שוב לנשיא
יש לך יועצים הכיה קרובים לראש הממשלה שהודו שקיבלו כסף קאטרי בזמן מלחמה ולא מעט אנשים כולל ראש הממשלה אומרים נו אז מה הבעיה ה\זה לגיטימי ותקין לגמרי.
הקיצר להאשים את הליגה בסלחנות זה להתעלם מכל מה שקורה

LiorD
03/09/2025 11:25:00
הגב ל  yaniv

יש לך נשיא ארה"ב שהכהונה הראשונה שלו סורסה בגלל קנוניה של קודמו, המפלגה הדמוקרטית, ה FBI והתביעה בארה"ב ליזום חקירה פיקטיבית לחלוטין כדי לסכל את מועמדותו.

אייל גולן לא עשה שום דבר עם אף קטינה, וקראתי את החקירות של אלה שתובעות אותו. תרצה לינק, רק תבקש. יחד עם זאת, הוא האיש הכי דוחה שיש מבחינתי כי הוא ערך אורגיה עם אבא שלו. מזה אין שום דרך חזרה. הדבר הכי הזוי ובזוי שיש.

"יועצי" ראש הממשלה הן לא עובדי מדינה, עובדי ליכוד, קרי פרטיים, שאחד מהם (אוריך) עבד עבור חברה, בבעלות חברה, בבעלות חברה קטארית כפרוייקטור, בפרוייקט קידום המונדיאל בלבד. אותו מונדיאל שראש שב"כ וראש מוסד ישבו במשחר חצי הגמר ביציע הכבוד, לצד מנהיג קטאר (חבילת אירוח וכרטיסים הרבה יותר יקרה ממה שקיבל אוריך, אבל זה לא רלוונטי), ושהיו עמדות שידור ישראליות, ומאות צופים מישראל.

ה"חקירה" של מיליביצקי היא חקירה מעניינת. אין מתלוננת. עד עכשיו אין מי שהגישה תלונה, והמשטרה הוטציאה משלחת לחו"ל, לאורקאינה, כדי לשדל מישהי להתלונן. תיק מלפני 13 שנה. ויש עוד "מקרה" מ 2018, שבו לא רק שאין מלוננת, יש ידיעה ברורה. גם הסיפור הזה אגב דוחה. היתה (וישנה) איזו כת מוזרה., של "יהדות", בחברים בה בעיקר אנשים מחבר המדינות לשעבר שאיכשהו שילבו אורגיות וחילופי זוגות ב"פולחן שלהם". גועל נפש.
זה גועל נפש שלא ממש הפריע ליש עתיד כשחנוך מיליביצקי היה חלק מהרשימה שלהם בבחירות המוניציפליות בפתח תקווה, אבל נניח לזה.

אנו נחבר בקלפי מחל בראשות נתניהו, נשים Zין אחד גדול ומצוץ על על הפוסט יהודים, שורפי הכבישים, טרוריסטים שמציתים רכבים בשכונה פרטית, וכל מי שממורמר.
כל מי שלא טוב לו, יכול ללכת להינות ממילקי זול בברלין. יהודים הם לא כל כך אוהבים שם, אבל יהודונית תמיד רצויים.

yaniv
03/09/2025 12:18:05
הגב ל  LiorD

לא מתכון בכלל לדון איתך אבל רק נושא אחד שלא תצליח להלבין.יש הוכחות ברורות כולל הודאה של אוריך עצמו שהעבודה עם קאטר הייתה אחרי ה7/10 ולא רק בזמן המונדיאל אבל שום דבר לא יפריע בהערצה למנהיג העליון כולל עבודה עם קאטר שהיא מדינה מורכבת.בוא נגיד ככה אם היה מתברר שהיועץ הכי קרוב נגיד לסיסי(שזאת מדינה שיש לנו איתה שלום ולא מדינה "מורכבת" )מקבל כסף ממדינת ישראל הרי כולנו היינו כל כך גאים במוסד ובזרועות הארוכות שלו ואיזה מדהים שהגענו כל כך קרוב לסיסי אבל שזה המנהיג העליון הכל כשר והכל תקין עאלק לא עובדי מדינה פחחחחחחחחחחחחחח
נ.ב גם ראש השבכ וראש המוסד מתארחים בקאטר לא תקין לגמרי בטח לא להישאר בתפקיד אחר דבר כזה ובטח לא להגיד שבגלל ש עשה את זה אז אין בעיה שY יעשה אתצ זה .
ובטח היית חושב אותו דבר אם זה היה יועץ של בנט שעובד עם הקאטרים ועאלק הוא לא עובד מדינה,בטוח שגם אז היית אומר שזה סבבה.
זהו סיימתי לדון איתך.אנשים כמוך לא מעניינים אותי ולא שווים אפילו תגובה רק מקווה שאתה מבין שהבולשיט שמוכרים לך ןאתה מאמין בן(לא עובד מדינה חחחחחח)הוא בולשיט ברמה הגבוהה ביורת שקיימת זה והדבר השני הכי חמור אחרי גם אם ביבי יאנוס את הבת שלי אני ימשיך להצביע לו

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 18:23:17
הגב ל  yaniv

אני מקווה רק שמי שיבוא אחרי נתניהו יבטיח שעושה רפורמה, מפטר את בהרב מיארה, מקטין את הכח שצבר היועמ"ש ומפצל אותו, מפרק את בג"צ ובונה אותו מחדש (בלי הנשיא הנוכחי שיסולק בגלל עבירות הבניה שלו) עם מגוון דעות ופלורליזם. מגדיל את הנפח של השופטים ממוצא מזרחי בבג"ץ ומכניס גם רחמנה ליצלן כמה שופטים עם דעות ימניות. אותו דבר צריך לעשות גם בפיקוד העליון בצבא. מה שדפק אותנו זה הפיקוד העליון, בין עם קונספציה ובין עם קונספירציה.
שנתניהו יסיים את מה שהתחיל ואחרי הניצחון יפרוש ויאפשר למהפיכן להיכנס במקומו ולנער את כל הכלים!

yaniv
03/09/2025 20:38:43

אני אפילו לא יודע איך לגשת למה שכתבת אז נגיד רק עובדות מכיר את כבוד השופט סולברג מכיר את כבוד השופט אלרון את כבוד השופט מינץ את כבוד השופטת שטייניץ ומכיר את כבוד השופט שטיין ותבדוק גם מי הביא אותו ומאיפה הביאו אותו אז לזרוק סיסמאות שם שופטים ימנים ובגלל זה צריך לפרק את בגץ כאילו אתה אפילו כנראה לא מנסה להבין מה מאכילים אותך ופשוט אוכל בתיאבון כל מה שנותנים לך. וגם בצבא הלוי חלמון הממ ואפילו סיני אבל העיקר לזרוק סיסמאות

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 5:10:39
הגב ל  yaniv

מה איכפת לי מי אתה מכיר?
את עבריין הבניה אתה מכיר? אתה מסכים אתי שהוא עבריין בניה ושנשיא בית משפט עליון צריך להיות נקי מכל דופי?

yaniv
04/09/2025 7:51:23

טוב כנראה הייתי לא כל כך ברור התלוננת שבית המשפט חייב יותר ימניים ועוד זלזלת אז כל השופטים ששאלתי עם אתה מכיר הם שופטים שמרנים אולטרא ימניים אלא אם למשל סולברג שגר בהתנחלות וחובש כיפה הוא שמאלני בעייניך אלא עם שטייניץ שבעלה היה חלק חשוב מהשלטון עשרים שנה היא שמאלנית אלא אם שטיין שהגיע מארה"ב ומי שהביאה אותו במיוחד היא איילת שקד(או שגם היא שמאלנית בעייניך).
לגבי עבירות בניה אתה רציני איתי????
אתה יודע מה אני יעשה איתך עסק שתגיד לי שראש ממשלה לא יכול לשמש כראש ממשלה אם כל העבירות שחיתיות שלו אני אתמוך בך לפטר את נשיא העליון על עבירות בנייה(שהוא גם לא ביצע אבל ניחא נעזוב את זה ונזרום איתך)
הבעיה איתך רזי שכל דבר שמפורסם על הצד שאתה נגדו זה מיד מבחינתך האמת המוחלטת וכל מה שבצד שלך זה תפירת תיקים וכמובןן שביבי זכאי וצח כמו שלג.בבקשה בוא תספר לי מה בדיוק עבירות הבניה של עמית ובמה הוא מואשם ומה קורה עם המשפט שלו ותספר לי גם על הדרך על המרפסת שליאת בן ארי סגרה בלי אישוןר(רחמנא לציל)

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 9:16:27
הגב ל  yaniv

התלונה מספר 1 שלי זה שאין במוסד הזה יותר פלורליזם. יש שם יוריסטוקרטיה ואת זה אני לא מוכן לקבל.
כולנו יודעים מדוע רות גביזון הדעתנית לה התקבלה לבג"צ למרות שהיתה עילוי. כולנו מכירים את הנפוטיזם במוסד המשפטי ואת תן לי ואתן לך. את זה צריך לשנות.
לגבי כל השחקת שלך על עלי התאנה, קבל…
https://www.youtube.com/watch?v=q4CirWd9vcE
ליאת בן ארי? אותי מעניין איך אתה מלבין את בר על כל הפשלות שלו שעלו לנו בחיים של אלפים ואת היועמשית שהפעילה את כל כוחותיה להוציא את בנה הגנב חלק כמו שאומרים.
אחזור, אני מקווה שאחרי המלחמה הזו נתניהו יפרוש ומי שיגיע במקומו, יעשה את העבודה כמו בולדוזר. יחרוש את בגץ, יעיף את המושחתת בהרב ויפצל את הגוף הזה כדי שאפשר יהיה לשלוט. אני לא חושש בכלל לדמוקרטיה מהצד הימני, אני כן חושש לה מהצד של יאיר גולן. תיכף תראה.

yaniv
04/09/2025 9:57:20

מה זה עלה תאנה אלא אנשי ימין פר אקסלנס שאין יותר ימין מהם.אלא אם מבחינתך ימין=ביביזם ואז הצדק איתך.אתה מבין שסולברג פאקינג מתנחל דתי כן!!! אתה מבין ששטיין הוןא ייבוא אישי של איילת שקד כן
עכשיו בבקשה בוא העלת טענות כבדות משקל שליאת בן ארי והיועמשית עלו בחיים /של אלפים.בבקשה תביא עובדות (ולא אתרים קיקיונים שאתה אוסף בהם את המידע) והחלטות שלהן שעלו בחיים של אלפים.
הבעיה שלי איתך רזי שמהצד שלך כולם זכאים וחפים מפשע בעיקר העומד בראש שיש נגדו חשדות חמורים ביותר ומבחינתך זה כלום ושום דבר אבל עבירות בניה שלא הוכחו או איזה אפוד שהבן של הבן גנב זה שוד ושבר והרס הדמו'קרטיה.
אתה מבין כמה מגוחך אתה ?
בבקשה אני בניגוד אלייך לא מלבין אף אחד ומבחינתי כל שפשע ישב בכלא כולל כולם אבל שים לב להגיון המעוות שלך מבחינתך עבירת בניה שכן הייתה או לא הייתה הרבה יותר חמורה מקבלת שוחד שראש הממשלה קיבל.
עכשיו בכוונה קבעתי שראש הממשלה קיבל שוחד כי הלכתי לפי ההגיון שלך אם לטענתך ראית פרסום שמישהו החליט שעמית עבר עבירות בניה וזה האמת והוא פושע אז לפי ההגיון שלך אז בכלל אם יש משפט מתנהל זה אומר שהוא אשם ופושע .
אז הנה רק לפי ההגיון שלך אני מכריז שעמית עבר עבירות בניה ולכן הוא לא צריך להיות נשיא בית המשפט העליון ואפילו שייכנס לכלא
וכמו כן אני מכריז שביבי עבר עבירת שוחד מרמה והפרת אמונים והוא חייב ללכת לכלא.
מקובל עלייך?

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 14:55:44
הגב ל  yaniv

כבר אמרתי ואני חוזר בשבילך, אני הולך עם ירון זליכה בתקווה שייכנס הפעם. חושב שהדבר הכי חשוב אחרי המלחמה זה לטפל במשפחות והוא אומר שזה מה שיעשה. ידפוק את עופרה חזק ואת שותפיה ויפתח את המשק לתחרות. ירון ימני בדעותיו ואם יעבור את אחוז החסימה סביר שילך עם מי שיצא מהליכוד. אין לי בעיה עם זה. לא צריך אתרים קיקיוניים, מספיק לי ממצאים מעזה ולגבי היועמשית, יש לך ספק שהיא עשתה פשע והוציאה את בנה הגנב מאישום פלילי? לכאורה בעזרת הפצרית, גם כן אחת שדפקה אותנו כולל בתחילת המלחמה.
מציע לך לקרוא את פרוטוקולי המשפט של נתניהו כמו שצריך ובראש פתוח. עם עובדה אחת אתה לא יכול להתווכח, השופטים אמרו לפרקליטות שיהיה להם קשה להוכיח שוחד. זה רמז חזק מאד לגבי התיקים ששי ניצן רצה להגיש את כולם על שוחד, סתם כי בא לו לשרוף את מר נהנתניהו וכי הוא מוציא דבר האדמור הגדול. אני הולך לשתות קצת עם החברה אז אמשיך אחרי כן או מחר.
אתה מכריז? תרשה לי לגחך. כבר לפני כמה שנים אמרתי שהכי הרבה נתניהו יקבל הפרת אמונים. מנדלבליט אמר שלא היה מגיש תביעה אם לא עניין השוחד.
תהנה, עוד כמה שבועות/חודשים מנדלבליט יבוא להעיד. מבחינתי, ההצגה הכי טובה בעיר

yaniv
04/09/2025 15:28:41

מה זה יש לי ספק בוודאי שיש לי ספק ספק גדול,אתה הכרזת שהיועמשית אחראית להרג של אלפי ישראליםץזאת הצהרה בומבסטית שהייתי מצפה שתביא גיבוי לדברים שלך,איזהם עובדות ולא תיאוריות .לגבי עזה אפרופו זה הופרח לגמרי וגם היועמשית וגם הפצרית נותנים לצהל יד די חופשית לפעול ואם אתה לא מאמין לי תשאל את שר הביטחון שלך.
לגבי המשפט של נתניהו לא נכנס איתך רק מציין לך שוב ושוב לצערי כי או שאתה מתעלם כי אתה יודע שאני צודק או שלא יודע מה.
הטענה שלי לא האם ביבי אשם או לא זה כרגע אנחנו לא יודעים אלא רק בעתיד אם בכלל.(וכן אני יודע בדיוק מה השופטים אמרו לגבי השוחד וזה עדיין לא אומר שהם לא יאשימו אותו בזה,רק מזכיר לך שהם אמרו את זה לפני העדות של ביבי)אני אומר למה אצל ביבי אתה כל כך בטוח שהוא זכאי וכל המעשים שלו סבבה לגמרי ואין לך שום בעיה שימשיך כראש ממשלה אבל היועמשית או כל אחד מהצד השני מבחינתך עצם הפרסום על מעשה כלשהו ומיד אתה נהיה השופט והתלייין וקובע ללא עורערין ן שהוא או היא אשמים למעלה מכל ספק.
תהה עקבי אם צד אחד זכאי לחלוטין עד שתוכח האשמה שלו אז תהיה ככה גם בצד השני אבל לא מצד אחד עמית עבריין בניה ולכן הוא מושחת וחייב להתפטר ומצד שני וואלה תפרו לביב תיקים ולכן הוא חייב להמשיך בתפקיד כל הזמן

דוקטור רזי הופמן
05/09/2025 8:45:13
הגב ל  yaniv

בוא תראה לי איפה הכרזתי שהיועמשית אחראית להרג אלפי ישראלים, אחר כלך נמשיך…
לגבי הפצרית, כן היא נותנת אבל לא נתנה בשעות הכי קריטיות של האירוע. אחרי זה התעשתה למרות שהתפלק לה "קצאאאאאת" עם ה"אונס" של הנוחבה. האמת יוצאת לאור בסוף וזה יהיה שוב עורבא פרח, אבל כל כך התרגלנו שאני כבר מצפה לסיפור הבא שיתגלה, לפרשה הגדולה שתיחשף לפתע. אהההההה, ומה מבשלים לנו לגבי זיני? אווווו, זה הולך להיות משהו מדהים, חכו תראו. חכו חכו.
השופטים לא יאשימו את נתניהו בכלום, מי שמאשים זו הפרקליטות, השופטים יעצו להם לרדת מהשוחד כי התביעה לא הוכיחה בזמן ששלטה במשפט שהיה באמת שוחד, עכשיו פרשת ההגנה והסיכוי שיוכיחו את זה הוא 0 (אפססססס!!!!!). השופטים הציעו משא ומתן והפרקליטות דחו את העניין. לדידי, המשפט יגמר בעוד 4 או 5 שנים ואז סביר שנתניהו כבר יפרוש ויצא בלי כלום. הכי הרבה הפרת אמונים, אבל גם זה כבר לא בטוח. סביר שכשיפרוש הפרקליטות תפסיק להיטפל אליו.
אתה מאשים אותי כאילו אני שופט ותליין? הסיפור של בנה של מיארה ברור לגמרי. גם הגניבה וגם זה שהיא שכנעה בעזרת חברים לסגור תתיק, אגב, זה אותם חברים שהחליקו להרצי והמגונים. גם לגבי נשיא בג"ץ הכל ממוסמך שיש לו עבירת בניה. עבריין בנייה לא יכול להיבחר לנשיא בג"ץ.
לגבי נתניהו, הרי אמרתי שאני עם זליכה, זה לא אומר שאני צריך להתעלם מהעוול שעשו לנתניהו. אני חושב שהוא צריך לסיים ולפרוש בגלל אנשים כמוך. אתם הסיבה כי ברור שאתם מתכננים לשרוף את המדינה כל עוד הוא בסביבה.
זה רחוק מלהיאמר לזכותכם!

Dor
Dor
03/09/2025 12:53:07
הגב ל  LiorD

הנושא הוא בגדול ערכים וכל מה שיניב כתב לך מדויק. הרף הפלילי שונה מהרף הערכי אבל בלי שום קשר לקשקוש של "לא עובדי מדינה" לדוגמא, כל אדם סביר היה בועט את יועציו מכל המדרגות על מעשים כאלה ולצערי נתניהו לא אדם סביר כבר מזמן. לגבי יתר הכתיבה שלך – פשוט תתבגר

LiorD
03/09/2025 13:10:49
הגב ל  Dor

מה שיניב כתב לא קראתי ולא אתייחס, למעט המשפט הראשון: "לא מתכוונן להיתדיין איתך בלה בלה". את החלק של אבל .. ואז לפרוק את הלהג הקופיפי הטיפוסי של רל"ב נשאיר לאחרים.

מציע לך להתבגר, או לא או לא בא לך.
הדיעות של כת רל"ב בפרט והתנועה הפוסט יהודית בפרט לא כל כך מעניינות אותי למען האמת.
בעז"ה נשלים את המלאכה של התרת לפיתת החנק של "האנשים האחרים" על המדינה, נחזיר את הכח לריבון, לעם, שהפוליטיקאים יתחרו על אמון הציבור וזה מה שיקבע את המדיניות, וכל השאר מעניין לי את השמאלית, ובימים חמים במיוחד גם את הימנית.

סר צ'אק
סר צ'אק
03/09/2025 14:04:20
הגב ל  LiorD

אוכלי מוות בכל מקום

Dor
Dor
03/09/2025 15:00:23
הגב ל  סר צ'אק

בול

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 18:33:56
הגב ל  LiorD

כל הכבוד
הכח לעם. מה שיוחלט בבחירות, זה מה שיהיה.
ביני ובינך, אני חושב שאחרי המלחמה אני צריך מנהיג שיעשה את הרפורמה. לא רואה את נתניהו עושה את זה. אני רוצה מנהיג שיעיף את היועמשית והפצרית ויעשה מהפיכה גם בהנהגת הצבא. לא עוד קרנות ווקסנר!!!
תם הטקס.
אני רוצה מנהיג שיספח את הגדה. אחרי ה 7, שיקפצו לי ערביי יהודה ושומרון.
לא מאמין יותר בשלום עם ערביי המחוזות האלה. למדנו יותר מדיי שנים על בשרנו שאוסלו והרעיונות של שתי מדינות, זה עניין לא יישים! חד וחלק לא יישים. יש טראמפ והוא כבר הציעאת זה בעבר. כשנותנים לך סוס במתנה אתה בודק את השינים שלו. אומר תודה וזהו!

Dor
Dor
04/09/2025 8:56:36

"הכח לעם" זה אחד המצחיקים. חזק בקלישאות אתה

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 9:19:57
הגב ל  Dor

זו הדמוקרטיה
אתה מכיר את ההגדרה?
אני בהחלט מקבל את זה. אין פה מלוכה, הרוב קובע וזו שיטה לא רעה בכלל.

Dor
Dor
04/09/2025 9:35:11

דמוקרטיה היא לא שלטון הרוב אלא שלטון העם אבל שכחת משהו קטן – בדמוקרטיה יש זכויות גם למי שהוא לא הרוב ולכן שינוי שיטת המשטר לדוגמא למשטר לא דמוקרטי כי יש לך 68,64 או אפילו 80 אצבעות בכנסת זה יותר קרוב למלוכה מאשר לדמוקרטיה אמיתית, ולא, הכוונה היא לא ל"דמוקרטיה" ברוסיה או בטורקיה מה שלמעשה אתה רוצה שיהיה גם כאן

yaniv
03/09/2025 13:35:20
הגב ל  Dor

עזוב דור לא שווה בכלל את המאמץ.אתה יודע למעשה ה7/10 וכל מה שמתרחש מאז ופרשת קאטרגייט מוכיחה (לא שהיינו צריכים הוכחה) שהמנהיג קודם לכל כולל המדינה וכל עוד המנהיג ראש ממשלה אז כל השאר באמת לא משנה להם ולא איכפת להם ובאמת שאין מה להתדיין איתם.
שים לב שהוא גם לא הגיב למה שכתבתי לו כי הוא יודע שאין מה לעשות אין מדינה נורמלית ואין אדם נורמלי שהיועצים הכי קרובים לביבי שעובדים איתו יותר מעשור ואשכרא מקבלים כסף ממדינה שממננת ותומכת את החמאס וזה בסדר גמור ואין פסול בזה וזכותו לעבוד איפה שהוא רוצה

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 18:27:17
הגב ל  Dor

תגיד
אתה שומע מה השופט טיפל בתיק עד היום אומר?
מוע הטפשורת 1, 2, 3 וכו תוקפים אותו? הוא זרק את הפישטרה (החונטה לא השוטרים הטובים) ואת השב"כ מכל המדרגות. הוא היה הכי מעורב ומעודכן ועדיין לא הבין מדוע עצרו את יועצי נתניהו. אמרו יש עוד, נתן להם ואחרי שלא הביאו כלום וביקשו עוד זמן,שוב נתן להם. בסוף הבין שמרטטים אותו כי כנראה שאין להם משהו משמעותי.

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 5:11:56

אני מדבר על השופט מזרחי שעוסק בתיק הזה של שני יועצי נתניהו.

Dor
Dor
04/09/2025 8:58:49

אתה באופן קבוע מספר חצאי אמיתות, אז אם היטבת לצטט את מזרחי למה שכחת מה השופט מיכלס במחוזי אמר (רמז: הפך מס' פעמים את ההחלטות של מזרחי)? לא יודע מה תחום העיסוק שלך אבל רצוי שכל אחד יתעסק במה שהוא באמת מבין בו או על בסיס עובדות אמיתיות

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 9:22:19
הגב ל  Dor

מה זה חצאי אמיתות? מי שהתעסק הכי חזק בפרשה כשופט ואצלו רוב הידע זה מזרחי. מה שברור זה שהטפשורת שם להזכיר למזרחי, שופט מאד מוערך, שהוא חורג מהנורמה שהם קובעים…

Dor
Dor
04/09/2025 9:33:08

מזרחי לא "מתעסק" הכי חזק בפרשה. מזרחי הוא שופט מעצרים בתיק הזה שאפילו לא התחיל להתנהל. החריגה מהנורמה ש"הם" קובעים (קונספירציה מישהו?) היא בגלל שהוא חושף ראיות בפני הצד של החשוד מה שאסור לעשות בשלב הזה.

yaniv
04/09/2025 9:47:20

בבקשה רזי בוא תסביר את עצמך ותגיד מה ההבדל בין השופט מזרחי שלדבריך רוב הידע אצלו לבין השופט מיכלס(תודה דור שכחתי את שמו) שהופך כל פעם את החלטתו.
לטענתך לשופט מזרחי יש ת כל הידע בפרשה ולשופט מיכלס לא?
אנא מה ההבדל בין שניהם
ושים לב שעד עכשיו אתה מתעלם שוב ושוב מההיבט המוסרי בפרשה ונתלה רק על ההיבט הפלילי

סר צ'אק
סר צ'אק
03/09/2025 14:08:11
הגב ל  LiorD

אוכל מוות מגן על אנסים ומפיץ קונספירציות.
Daring, are we?

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 18:12:06
הגב ל  LiorD

צודק
גם לגבי זה שלא אנס ובטח לגבי זה שהוא דוחה שהשתתף באורגיה עם אביו. זה באמת דוחה ברמות!
צודק גם לגבי יועצי נתניהו (יש שופט במשפט הזה שקרא הכל את כל החומרוהעביר ביקורת מופלגת, על מה פתחתם תיק?????????????????????????????????) אותו דבר עם מיליביצקי.
אנחנו מדברים על אכיפה בררנית שישראל היא כנראה הדמוקרטיה הכי שבורה בגלל העניין הזה. המערכות הללו רק מחזקות את ההבנה שרפורמה זה הדבר הכי חיוני במדינת יש ראל אחרי סיום המלחמה. זה ושבירת המונופולים שהגדילו את יוקר המחייה. היום ההזיות שרפו רכב של מילואימניק בצו 8 עם כל הציוד שנקנה כדי שאשתו תוכל לקחת את צאצאיו בביטחה למעונות/בתי ספר ווטאבר כשהוא מגן עלינו בעזה. האם מי מהשורפים ייכנס לכלא בגלל זה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, הצחקתם אותי. והדברים האלה לא קשורים בכן נתניהו או לא נתניהו. מבחינתי שיפרוש ושמי שיבוא אחריו יבטיח רפורמה, יבטיח לפטר את היועמשית ולקסח חזק עד אבק!!!! את הכח להשחית שבתפקיד הזה. ייכנס באמא של נשיא העליון ויעיף אותו הביתה. רצוי שקודם ישלם קנס ענק על הבירת הבייה שלו. אחרי זה תהייה בחירה של שופטיםחדשים לעליון, ולא יזיקו כמה מרוקאים טוניסאים עירקים וגם כמה ימים, פלורליזם בבג"ץ זה מה שאני רוצה. מגיע לי, אני משלם מס!
ליאור, אני מצטרף אליך, במקום מילקי אני אומר שיקפצו לי!

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי דוקטור רזי הופמן
yaniv
03/09/2025 20:45:24

מעניין שאת. לוקח את כבוד השופט מזרחי שכולם יודעים את דעותיו ומבחינתך זה האורים והתומים וההוכחה המוחלטת שהכל חרטא אבל נתעלם באלגנטיות מהשופט שהופך כל פעם מחדש את ההחלטה של מזרחי ומעביר ביקורת חריפה על השופט.
מה עוד שבכלל לא דיברנו על הצד הפלילי אלא הצד המוסרי איך זה הגיוני בעיינך שהיועץ הכי קרוב לראש המחדל. עובד עם קאטר וזה בסדר ולגיטימי ??? איך זה סבבה מבחינתך אה כי זה לא פלילי אז זה מותר וואלה לאלוהים הפתרונות או שלביבי או שזה אותו דבר

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 5:15:45
הגב ל  yaniv

הוא לא האורים והתומים שלי, אני לא מכיר אותו אבל כן קראתי מה שהרשמת כתבה… מזה אתם מתעלמים, גם מתעלמים ממה שהטפשורת עושה לו בגלל זה. כי לא התיישר עם החונטה שאותה צריך לפרק ולבנות מחדש כבג"צ פלורליסטי.

yaniv
04/09/2025 7:58:47

שוב רזי אתה בורח אתה מביא מה שופט אחד אומר ומציג את זה כאמת המוחלטת ומתעלם ממה שהשופט היותר בכיר ממנו אומר ועושה בדיוק ההיפך
ובכלל מתעלם מהפיל שבחדר ורץ ישר למישור הפלילי ומתעלם מהמישור המוסרי שאיך יכול להיות שיועץ קרוב לראש ממשלה מקבל כסף מקאטר.
בוא ניקח תסריט היפוטתי נגיד שהיועץ העביר לקאטר חומרים מלשכת ראש הממשלה חומרים שאסור לו להעביר,עכשיו אי אפשר להוכיח את זה משפטית,אין הוכחות אבל אתה סומך ובטוח ב100% שאותו יועץ לא העביר את החומרים למפעיל שלו???
איך אתה יכול להיות כל כך בטוח בזה אתה סומך עליו ??? או שמבחינתך לא הצליחו להוכיח פלילי אז סבבה תעבוד עם מי שאתה רוצה כולל איראן,קאטר טורקיה מצרים הכל סבבה כי אתה מאמין בהם וסומך עליהם שרק טובת המדינה נגד עיינים שלהם.

Dor
Dor
04/09/2025 9:01:34

יש לך מושג בכלל מה היחס בין השופטים השמרנים לליברלים בעליון? יש לך מושג בכלל איך מתנהל הליך פלילי? ועל איזו רפורמה אתה מדבר? 5 "התיקונים" שרצו לעשות כאן לא היו מתקנים כלום אלא מעבירים את כל הכוח לרשות אחת/אדם אחד בלבד וזו לא דמוקרטיה. מביך אפילו להסביר את זה

דוקטור רזי הופמן
04/09/2025 9:39:33
הגב ל  Dor

שמע, לא מעניין אותי נתניהו, כן מעניינים אתי אנשים כמו רוטמן וסעדה.
אתה מבין?
מבחינתי שנתניהו ילך (אחרי שיגמור את העבודה = מלחמה וחטופים) ושהם ימשיכו בלעדיו.
ואני קראתי את הספר של רוטמן על בג"צ. הבחור לא טיפש ומסביר שם מצוין מה שקרה שם מאז המחטף של אהרון ברק (ניצני המחטף החלו כבר בשנות השבעים כשהיה יועמ"ש). הכל ממוסמך. אגב מה שסעדה אומר וכמובן מגבה בוואטסאפים שקיבל מכל המעורבים בפשעי הפרקליטות והמשטרה מראה עד כמה המערכת הזו חולה וחייבת ריסטארט.
שבוע הבא סעדה סוף סוף מסיים את העדות שלו ואז יגיע גם דובי שרצר. מניח שישאל גם על פרשת אום חירן.
אני אספר לכם שאני רוצה שמשפט נתניהו יימשך עד הסוף כי כל המוגלה יוצאת שם החוצה וזה מרתק. כל החומר עולה לרשת ואפשר להיחשף לכל מה שאין עליו צנזורה. זה מרתק ואין דבר יותר טוב מהאמת! כן, עכשיו תגידו אבל סעדה מונע מרגשי נקם. מניח שאתם צודקים במידת מה אבל כל מה שהוא מוסר מסתמך על מיילים שקיבל, הודעות ווטסאפ, כולל אחת משי ניצן. הוואטסאפ זוכר, הגימייל זוכר.

Dor
Dor
04/09/2025 10:19:33

רוטמן לא טיפש, הוא פשוט משפטן בינוני ושטחי שלא רוצה שישראל תהיה דמוקרטיה אלא תאוקרטיה. ברק לא עשה "מחטף" אלא פירש את החוק בהתאם לדעתו כפי שעושים כל השופטים. לדוגמא, גרוניס היה שופט שמרן אתה בא גם אליו בטענות? יש היום בעליון 7 שופטים עם אג'נדה שמרנית לעומת 5 עם אג'נדה ליברלית יותר, אתה רוצה שגם הם לא יפרשו את החוק? אני חושב שאתה פשוט ניזון ממקורות מידע שלא מציגים בפניך את כל העובדות לגבי מערכת המשפט ומכיוון שאתה בבירור לא מהתחום הזה אתה טועה במסקנות שלך ("מערכת חולה" וכו). לעומת זאת כתבת נכון שסעדה מונע מרגשי נקם אז גם בטח נחשפת לכך שפירקו לחלוטין חלק גדול מהטענות שלו. מציע לך לוותר על אנשים כמו רוטמן וסעדה, הם יזכרו (אם בכלל) כעוד נפיחה מביכה בכנסת הזאת

Avri
Avri
03/09/2025 14:51:41
הגב ל  yaniv

יניב, לא קל לי לומר זאת, אבל אתה צודק

yaniv
03/09/2025 15:37:15
הגב ל  Avri

רגע השיא שלי באתר 🙂

LiorD
03/09/2025 11:01:09
הגב ל  Avri

תזכורת: גם ג'ייסון קיד, שמככב כאן בסקר, היכה את אשתו והודה בבית משפט (pleaded guilty) בתקיפת אשתו. העונש שלו היה איכשהו על תנאי + פיקוח וכמה קורסים חרטא ב"ניהול כעסים". אולי בכלל שהיא סלחה לו והם נשארו נשואים (לא יודע מה קורה איתם היום).

עמיחי קטן
03/09/2025 1:21:29

תודה מנחם.
בוודאי לאור השינוי בשיטה, אפשר כבר לחשוב על אבדיה ברשימות כאלה

thetroll
thetroll
03/09/2025 2:07:17

צודק. יותר מהכל אול סטאר זה אחד שבא ונותן מנה מכובדת ובאופן קבוע – יציבות היא שם המשחק. בהמשך למה שקרה בעונה שעברה ומצפיה באליפות אירופה הזאת דני לגמרי שם. פס היצור של הליגה עשה ממנו שחקן שלם יש לו את כל סט הכלים שנדרש כדי להיות שם.
ראשית נראה מה יקרה באליפות אירופה הזאת – אני אופטימי יש לנו דואו טוב שזה דני וסורקין והנבחרת הזאת תקום ותיפול על הברך של ים מדר והמשך משחק ההגנה המדהים שלה (נעזוב את הרבע האחרון מול בלגיה). מה התקרה ? לדעתי אין. לא מועמדים ראשונים לזכיה אבל לא אופתע אם כן.. שוב תלוי באמור לעיל. ואז אני חושב על הליגה כי אני רואה את דני באליפות אירופה הזאת ועוד יותר כואב לי הטריידים הנוראים שהם עשו ששלחו 2 מ 3 השחקנים הטובים שלהם סימונס ואיטון. פורטלנד היתה יכולה להיות סוס שחור השנה עכשיו יש להם את סקוט.. זה כמובן לא יעזור. בכל זאת למרות שאני לא מצפה כלום מפורטלנד בהרכב הנוכחי שלה אני מאמין שדני יהיה אולסטאר. יש מצב. נראה.

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 18:35:45
הגב ל  thetroll

אותך לצורפת

Yinon Yavor
03/09/2025 14:25:35

עמיחי – דובר שם על אול nba, לא אולסטאר

עמיחי קטן
03/09/2025 15:00:26
הגב ל  Yinon Yavor

פעם אחת כתוב אול NBA ופעם אחת כתוב אולסטאר. מסכים שאבדיה עדיין לא רלוונטי לאול NBA

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 4:16:08

מנחם, בשבילך
קצת ג'רי ווסט. את הסמל אנחנו מכירים ופה יש שחור על גבי אפור
https://www.facebook.com/reel/1795317471081968

Florida man
03/09/2025 5:40:08

מג'יק, קרי, ווסט, סטוקטון ורוברטסון.
הסרטון של הוואנאבי פשוט פאתטי. עם 6 הפסדים בסדרות הגמר הוא לא מלך ולא נעליים.

Millertime
Millertime
03/09/2025 5:41:57

שאלת השאלות: מהו רכז? עבורי מדובר בראש ובראשונה במנהל משחק. שחקן שרואה את האפשרויות על המגרש ומכוון את הקבוצה שלו לבצע אותן בצורה הטובה ביותר. לכן, לדעתי הלא מחייבת, סטוקטון ונאש בפנים, אבל שחקנים אדירים כמו רוברטסון, ווסט וגם קרי בחוץ. לא כי הם שחקנים פחות טובים (כל אחד מהם היה השחקן הטוב ביותר בליגה במשך לא מעט שנים), אלא כי ניהול משחק לא היה הדבר העיקרי שהם עשו עבור הקבוצות שלהם.

שדות פופ לנצח
03/09/2025 7:31:59

לברון בפרסומת "דווקא ביבי" לכל השימונים שבעולם , עוד אישוש לתום עידן הבושה …ממשיך את גל הז' בע' של הפרסומת לג'ינס (great jeans) של סידני סוויני…בקרוב יריב לוין יפרסם פחמים (שורף אסמים אמין ומקצועי!) או לנסיעות נופש לפולין ….ומוראנט יהיה פרזנטור של סמית' אנד ווסון

IMG-20250903-WA0001
נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי שדות פופ לנצח
Berch
03/09/2025 7:32:19

אחלה מעורב ותנחומיי על ארנון, שמח עבורו שהיו לו חיים ארוכים ומלאים וחברים טובים.
הקיפוד אחת החיות החביבות עלי ביותר, חמוד כזה.
בילדותי בחולון היו לא מעט מסתובבים,
לפני כמה שנים ראיתי אחד בגינה מתחת לבית ביד אליהו…..
תודה מנחם והרבה בריאות
🙏

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 10:18:26
הגב ל  Berch

הרסו את פארק דרום אז כל מה שברח משם נמצא ליד הדירה שלך בתיקווה, מה שלא נדרס בדרך יפו…

רק לא כדורגל
רק לא כדורגל
03/09/2025 21:04:56

ואחת הבעיות הגדולות שלהם היום היא שאין להם מספיק טריטוריה ושיעור ההידבקות שלהם בסקביאס מטורף.
בין היתר גם בגלל מאכילי חתולים שמושכים את הקיפודים וגורמים לגידול בהידבקות.

ירון, החלום
ירון, החלום
03/09/2025 7:59:14

בס"ד
תודה. רבה נהדר.
מצטער על אבדנך הכבד.
ותודה על פינת הטבע

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/09/2025 8:29:20

מי שמתחיל בגיל העשרה עם קעקוע של 'המלך ג'יימס', סופו שיחשוב שהוא הבן של אלוהים. זו אסקלציה טבעית.
תודה רבה מנחם

שר להטפשה סביבתית

תמונה של ילדים עם אור בעיניים.
כמה מהם בחיים ,איזה מסלול חיים כל אחד עבר. איך שתמונה מתגלגלת ומקבלת חיים משלה.
התמונה ממחישה את הצער של דוק.איך הכל בעולמנו כל כך שביר.

רשימת רכזים של כל הזמנים היא בעייתית כי השאלה היא לא מי נבחר אלא מי נדפק ולא ברשימה,את מי זוכרים ואת מי לא? הכנסתי את מרביץ לרשימה כי הוא עשה עם הכדור מהלכים לא יאומנים.
https://www.youtube.com/watch?v=Xe771rQorIA ראו בקישור
יש דבר קטן שלא הבנתי הפרסומת ללברון האחד והיחיד או לסניקר?
האמת אם היה לי כסף כמו שיש לו הייתי מתחרפן פי אלף ממנו.הייתי מדבר לעצמי,רץ למראה לראות את דמותי המופלאה.אוכל עשר סברינות כבר בארוחת בוקר.מזמין סחלב חם במופע חשפניות .
למזלי אין סכנה כזו !

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח השקץ עשה פרסומת על עצמו, זה אחד המצחיקים.
ווי אר אול וויטנס

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 10:19:59

🙂
10 סברינות? וואלה תבדוק שאתה לא בדרך לסכרת.

שר להטפשה סביבתית
03/09/2025 15:39:12

עם הכסף של לברון? יש מספיק כסף לטפל בסכרת ,אקבל רופאה סקסית שתרקוד לפניי לפני הטיפול בסכרת.לגופו של ענין אני חושב פעמיים לפני סברינה בודדת.

Avri
Avri
03/09/2025 9:31:12

מנחם, כל כך עצובה ההקדמה שלך. מחזק את ידיך.

yaniv
03/09/2025 10:00:53

תודה מנחם.
לגבי הרכזים אז היו לי שלושה וודאים שזה מגיק קרי וסטוטקון לגבי ה2 האחרים התלבטתי .תכלס הורדתי את אוסקר כי קודם כל לא צפיתי בו משחק ודבר שני בגלל ווסטברוק אז פתאום כל עניין הטריפל דאבל איבד מהיוקרה שלו.אחר כך שקלתי לשים את פיט מרביץ אבל שוב לא צפיתי בו אז הורדתי אותו לבסוף נתתי את הכבוד לאיזיה תומאס המקורי שהיה פשוט אדיר והאחרון שוב התלבטתי בין נאש לקיד בסוף הלכתי על קיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צר לי על אבדנך מנחם.
כמו שמהפנט כתב עצוב מאד.

רכזים

1. סטף
2. מגיק
3.שגא
4. הארדן
5. ראס

שגא בסיום הקריירה יהיה 1-2.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 10:29:43

מנחם
משתתף בצעריך השונים. כבר מתגעגע לבת גלים שם אשכיר מסוף נובמבר הקרוב תא שבוא אאכסן את ציוד הגלישה שלי במועדון החדש (אם עוד יהיה מקום כמובן).
הרשימה שלי לפי סדר יורד: מג'יק, סטף, ביג O, קוזי ופארקר.
קיפודים? אתה כתבת על הקיפוד המצוי אבל יש עוד שני מינים של קיפודים בארץ, באמת התברכנו!!
האחרים הם קיפוד מדבר שמצוי בדרך כלל מקו ב"ש דרומה והתרגל חהסתובב בשבילי ישובי הערבה שם הוא בן בית ומצוי למדיי. הקיפוד השלישי הוא קיפוד החולות, עם האזניים הגדולות והוא מצוי במישור החוף מגבול מצרים ועד לראש הנקרה. אני מצאתי את הקיפוד המצוי וקיפוד החולות גם בבית בלוד. קצת רחוק לקיפוד החולות אבל צריך לזכור שיש דיונות מיוצבות בסביבת לוד ובעיקר מסביב לנחל איילון.

שר להטפשה סביבתית
03/09/2025 15:42:06

קיפוד מדבר? הוא יודע גם יפנית?

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 18:37:21

יפנית לא אבל לומד סינית, אקסטרני.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/09/2025 13:54:16

טעיתי בהצבעות: הצ"ל קוזי במקום פרייזר.

מרביץ' לא היה רכז, עד כמה שזכור לי.

ArielBendit876
ArielBendit876
03/09/2025 14:28:03

אם הטימברוולבס והניקס מחתימים את מאליק ביזלי, הם צפויים להיכנס לאפרון השני.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי ArielBendit876
עידו גילרי
03/09/2025 14:38:06
הגב ל  ArielBendit876

הוולבס לא יעברו את האפרון השני בהחתמה שלו והניקס לא יכולים לעבור אותו.

LiorD
03/09/2025 17:13:47
הגב ל  מנחם לס

מצטער לשמוע על חבר שלך.
מאחל לך ולכולנו שהוא יאלץ להמתין שנים רבות עד שתשובו לתפוס יחד גלים.

ארבל חילבה
03/09/2025 14:51:41

יש דיווח (לא מכיר את העיתונאי ואת אמינותו) שבאלמר נתן כסף מהצד לקוואי. חבל שהארדן לא חשב על זה…
https://x.com/pablofindsout/status/1963180670810767577

אור
אור
03/09/2025 15:41:44

לדעתי זה הולך להיות סיפור גדול, אולי מחר מנחם יסכם לנו. פאבלו טורה אולי העיתונאי ספורט שהכי מצדיק את הטייטל הזה

עידו גילרי
03/09/2025 16:14:51

רעידות אדמה זה לא דבר נדיר בקליפורניה.

רן הנרגן
03/09/2025 17:37:23

פה מדובר ברעידה מעשה ידי אדם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שתל עצים ואת עצמו על הספסל, עשה את זה לנשמה אין שום קשר לכדורסל. מה אסור לאדם שיהיו לו גם תחביבים?

על הארדן יכלו לרשום דורמן במועדון חשפנות או אחראי תוכן
בתכלס אין שום הבדל בין זה לבין שחקן שעושה פרסומת.
שירוויחו למי זה אכפת

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אור
אור
03/09/2025 17:27:43

אז אתה בעד שלברון ולוקה ועוד כמה אולסטארים כמו שתמיד חלמת יחתמו אצלנו על מינימום ונשלים להם 60 מיליון לעונה מהצד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

הם משלימים 160 מיליון מהצד. מרוויחים יותר מפרסומות מאשר בליגה

אור
אור
03/09/2025 21:36:02

מה הקשר??

LiorD
03/09/2025 17:46:14

אכפת (כנראה) לקבוצות אחרות שנאלצות לעשות טריידים על שחקנים טובים, כדי לרדת מתחת לאייפרון השני או הראשון אפילו.
אכפת לליגה שעל 28M היו צריכים לקבל (אם היו כמובן), מיסים רבים שמתחלקים בין כל הארגונים בליגה.
סה"כ זה נקרא להשתין מהמקפצה. היו יכולים לצלם פרסומות, להוציא איה 200K$ על איזה קמפיין שידחוף אותה קצת ביוטיוב ואינסטגרם, ושהוא היה מצולם פעם פעמיים עם מרצ'נדייז. אבל הם בחרו כנראה לעשות צחוק מכולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  LiorD

אמת באלמר יכל להקים חברת.פרסום ולשלם לקאווי שידגמן נעלי באלמר ב50 מיליון לעונה.
לא בעיה לעשות את הדברים האלה

LiorD
03/09/2025 17:04:34

גם אצלנו בביצה היום ממש הפועל ת"א מאשימה את הפועל ר״ג בחוזה כפול עם השחקן מור בוסקילה..

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/09/2025 15:11:41

אחרי התגובה המפורטת אין הרבה מה לכתוב לגבי שחקנים מקבילים.לדעתי יש יותר מחמישה הראויים להיכנס לחמשת הגדולים.

1. מג'יק – לא לשם עונה כך.
2. אוסקאר – מהמגוונים ביותר והחכמים ביותר הטובים ביותר במסירה וקבלת החלטות.
3. קוזי – הקוסם הראשון ואמן השליטה בכדור והמסירה הראשון שסרטון של דקה וחצי גרם לי לשים אותו שלישי. אורבך בהומור אופייני אמר לשאר השחקנים שעליהם לצפות למסירה ממנו גם כשהוא על הספסל. היה גם וינר גדול.
4. וסט – מהמגוונים ביותר והחכמים ביותר ומהטובים ביותר בכל מה שנדרש מרכז ומהווינרים הגדולים ביותר שהיה מעולה בשני צדי המגרש ובשנים עמדות החוץ באותה מידה.
5. אייזיאה – הרכז הטהור הטוב ביותר שהיה נהדר בשני צדי המגרש ומהמנהיגים והווינרים הגדולים ביותר ומבעלי כוח הסבל הגדולים ביותר והלב הגדול ביותר ומההירואים ביותר.
יכולים להיכנס לחמישייה:
קרי שהוא הרכז הקלעי הגדול ביותר ומהמבריקים יותר במסירה וקבלת החלטות.
פרייזר שהיה מנהיג ווינר מהגדולים ביותר ומעלה בשני צדי המגרש באותה מידה ובכל עולות מסירה וקבלת החלטות מהטובות ביותר. במשחק המחייה של ריד הוא היה המצטיין עם 36 נק' ותשעה-עשר אס'.
אוסיף את: סטוק שהיה מהרכזים הטהורים הגדולים ביותר ובעל שיאי אס' וחט' יותר מכולם ומהעמידים ביותר שהיה נהדר בשני צדי המגרש.;
ואת טייני שבממדיו היה מהטובים ביותר אם לא הטוב ביותר ובעל יכולות מסירה וקבלת החלטות מהטובות ביותר.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/09/2025 15:41:45

בהמשך אצלי:
פייטון – מגן אדיר והיסטורי וטוב מאוד בהתקפה ומוסר ומקבל החלטות מצויין.
קיד – מגן טוב מאוד ובינוי בהתקפה אך היסטורי ביכולת המגוונת.
נאש – נפלא בקליעה ומסירה וקבלת החלטות אך הרבה פחות טוב בהגנה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/09/2025 1:14:51

קוזי כונה "הודיני של המגרש" מה שמראה על היותו קוסם כדורסל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/09/2025 16:09:36

*לא סתם כונה כך (לגבי מג'יק)

asaf
03/09/2025 15:12:44

תודה מנחם על המעורב העשיר. יש לנו קיפוד בדשא הסמוך לבית. מופיע קבע מדי ערב/לילה ולמרות ערימת החתולים שגדלים בשכונה נראה שהוא שורד יפה.

asaf
03/09/2025 17:54:50
הגב ל  asaf

וכמובן משתתף בצערך על אובדן חברך.

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 18:43:54
הגב ל  asaf

התרגלו לאכול את האוכל שאנשים משאירים לחתולים ולכן גם הם, גם התנים ולפעמים גם שועלים עושים חייל.

Penny
Penny
03/09/2025 15:31:12

תודה רבה מנחם, כיף לקרוא! משתתף בצערך

השנה ייכנסו אמן תומפסון ופרנץ ואגנר לאולסטאר בפעם הראשונה.

לדעתי הרבה הצביעו לסטיב נאש (כולל אני) כי הוא שינה את המשחק.
הוא, יחד עם כל פיניקס הגדולה, שמו את היסודות למה שגולדן סטייט וקרי הפכו למפלצת ושינוי אטומי של איך משחקים את המשחק כיום.
סטיב נאש היה שם קודם ועשה את זה קודם, לא קרי.

מנחם, אולי רעיון לכתיבה – מחר (חמישי, 18:00 שעון ישראל) משחק אדיר של ישראל מול לוקה דונצ׳יץ׳ וסלובניה על המקום ה-1 בבית!
אם אנחנו מפסידים אז בשמינית הגמר אנחנו נסיים מקום 4 בבית ונקבל בעיטה בתחת מיאניס ושות׳, חייבים לנצח מחר!

דוקטור רזי הופמן
03/09/2025 20:20:55

רק אדם אחד בעולם מסוגל….
https://www.facebook.com/reel/1193039939537001

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרמניה פענלנד משחק טוב

תומר
03/09/2025 21:08:51

בכפוף לשני כללים מנחים:
1) רק שחקנים שראיתי משחקים והרבה (בלי קוזי, ווסט ומרביץ)
2) רק רכזים אמיתיים (בלי קרי, ווסט ושג"א)

מג'יק, סטוקטון, אייזאה, כריס פול, מארק פרייס (סוג של פטיש שלי אני מניח, פוטנציאל אדיר שסבל מפציעות מי שראה יבין)