ספורט הטלויזיה מספר אחד !

שבוע טוב אמיגוס, החג תפש אותי בהפתעה מלאה הפעם. הייתי בטוח שיש לי לפחות חודש מיום כיפור עד החג הבא… מזלי שבניתי לי סוכה מראש שיהיה לראסברי שלי על מה לטפס (מי שיודע מה זא ראסברי בעברית שיעזור לי) .

את הדירוג שבוע שעבר עצרתי לפני המקום הראשון וטוב שעשיתי כך כי הרבה התבלבלו בין הספורט החביב עליי לבין הספורט שמצולם טוב יותר בטלויזיה ונותן יותר דראמה.

בגלישת גלים אמנם אין דרמה גבוהה אבל מצלמה שעוקבת בתוך הגל על הגולש זה פרייסלס. מצלמה שממקומת ברגליים של חובט קריקט על כדור מסובב ב 150 קמ"ש זה מפחיד על כל גודל של מסך טלוויזיה. ברוגבי השופט מרכיב מצלמת ראש וככה תמיד אנחנו רואים את הכדור מגובה השחקנים. בקריקט עמדת הפרשן ניתנת לקפטן הקבוצה המגינה בשביל תובנות מהמשחק בזמן אמת! הכדורסל קיבל את המקום השני הרבה בגלל הדראמה הגבוהה שיש כמעט בכל דקה אחרונה של משחק פליי אוף, פשוט הכל יכול לקראת…

יש דברים נוספים שהייתי רוצה שהטלויזיה תשתפר בהם כמו מצלמה על הטבעת ב NBA וככה נראה איך מגינים ומתקיפים את הטבעת מצד הקורבן למשל, או את ליאו מסי לובש מצלמת ראש כדאי שנוכל לראות אותו מפרפר מגינים בליגה הספרדית… אם יש לכם רעיונות לאיך הייתם רוצים לראות את משחק הספורט מצולם תכתבו בתגובות.

אז יאללה נתקדם הלאה…

הספורט במקום הראשון הוא ספורט אינדבידואלי שמשוחק בו זמנית על ידי מאה שחקנים בערך שלפחות ל 12 מהם סיכוי סביר לנצח את התחרות. התוצאה וההובלה משתנות כל כמה רגעים וכל משתתף חייב להיות בפוקוס ולא לאבד ריכוז לשנייה. מספר משתתפים מגיעים יחד לקו הסיום ויש תחרות מוות פתאומי בו הטוב מנצח את הטובים ביותר. ו

הדראמה של הדקה האחרונה מהכדורסל נמשכת במשחק הזה שלוש שעות, שפשוט אי אפשר למצמץ בהם.

הטלויזיה עושה מצויין ועוברת ממתחרה למתחרה בזמן אמת ונשארת עמו לכמה שניות וממשיכה למתחרה הבא, המעבר המהיר בין זירות הקרב השונות זה כמו המעבר בין הסיפורים השונים בספרות זולה. אי אפשר להשאר אדיש לדראמה שקוראת אצל כל מתמודד והקצב המהיר של ההתרחשויות פשוט עובד מצויין במדיום הטלויזיוני.
המשחק עצמו הוא משחק שכל אחד יכול לשחק ודרגת הסף לא מצריכה כושר גבוה או יכולת מיוחדת. כן אני מדבר על שיא הדרמה בספורט – גולף מאסטר.
תשארו איתי ביום האחרון של אוגוסטה משנה שעברה (כמדומני) אדם סקוט נכנס עם הובלה של -2 חבטות ליום האחרון. הוא פישל באחד החורים הראשונים וירד ב חבטה אחת. היריבים הדביקו אותו והוא ירד למקום השישי בפיגור של 2 חבטות. הוא התאפס בגומה ה-9 והשתווה לצוות ההובלה. עוד משהו הגיע מאחורה (אנחל גארסייה) להוביל על כל הדבוקה.סקוט חזר לרמת העל שלו והשווה בכדור האחרון .  ובשלב המוות המהיר גרסייה דפק כדור לעצים רק בשביל להציל אותו בחבטה הבאה ובכדור הבא סקוט זכה בסוף.

אני חייב להודות שאני שחקן גולף דיי חלש עם נקודות זכות בפוטינג ואני בעיקר הולך לשחק בשביל להחביא JB בתיק המחבטים ולאבד את כל הכדורים שלי עד גומה מספר 18. אבל בטלויזיה מרגע שנחתתי על טורניר גולף אין רגע דל!

הגולף אוליי לא אתלטי ביותר אבל OMG הדראמה שקוראת על המסך עולה על כל ספורט אחר.

 

Subscribe
Notify of
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ido moria
10/10/2014 8:18:47

הספורט החביב עליי הוא קיאקים (1) טיפוס מצוקים (2) סקווש וטניס(3)

אפלטון
אפלטון
10/10/2014 8:32:05

עידו ראסברי זה פטל, כמו הזה שגדל פרא על גדות הירדן.
וגולף? ייקס. זה באמת ספורט של זקנים.
בתכלס לא היה ולא יהיה כמו כדורסל ובגלל זה כולנו מתכנסים כאן כל יום ולא מדברים על גולף.

ido moria
10/10/2014 9:40:03
Reply to  אפלטון

אני לא מסוגל להתנתק מהטלויזיה שיש טורניר גולף. כמה שאני יודע שזה משחק לדוקטורים ופנסיונרים שכל פעם שאני משחק בעצמי אני גומר שיכור.
הטלויזיה קולטת את התחרות המטורפת ומעלימה את השעמום .

Etayle
Etayle
10/10/2014 9:04:57

מצלמה על הראש של רונאלדו, ומצלמה על העניים של צ'אבי.( לראות איך שחקן מקצועי רואה את המגרש), בקיצור יש מלא אופציות… מצלמה בכדורסל מלמעלה שאפשר לראות את ההגנות בצורה טובה( יעף)…
טניס נראה משעמם( מבחינת המצלמה ככה נראה לי ).

מנחם לס
מנחם לס
10/10/2014 15:19:11

פוטבול הוא הספורט מס' 1 לטיווי, וזאת אומרים אפילו בבראזיל, בספרד, ובאנגליה. אין לו אפילו תחרות.

עגל
עגל
11/10/2014 19:23:54

אף פעם לא הצלחתי לצפות בגולף, וגם לא היה לי את הזמן.

גולף שיחקנו פעם, בכיתה ז', עם חורים חפורים בדשא ומקלות מאולתרים, וכדור של טניס. היה גדול !
זה סיפור קיבוץ לפעם אחרת . . .

חתוליו
חתוליו
11/10/2014 19:31:59

הייתי שם מצלמה בתוך הכדור בכל ענפי הכדור