לברון כבר מאמן שאת שאר שחקני הקאבס "את השיטה של דייויד בלאט".

הייתי מאד רוצה לשמוע מה היא "השיטה של דוויד בלאט", אך לא משנה אם ישנה שיטה כזאת או לא – העיקר שלברון מאמין שישנה שיטה מיוחדת למאמן מישראל, הוא למד אותה ומבין אותה, ועתה הוא מלמדה לשחקניו-חבריו בקליבלנד קאבס.
 
 

 

המאמר הראשי בעתונה של קליבלנד ה-PLAIN DEALER  מדבר על הקושי המיידי במחנה האימון ב-"למידת שיטת כדורסל חדשה לחלוטין, 'השיטה של דייויד בלאט'.

קיירי אירוינג כבר אמר שלברון 'מלמד אותו' את השיטה, ושלברון "הוא לא רק שחקן; הוא גם מאמן באותו זמן. הוא קולט דברים מהר יו8תר מכל אחד מאיתנו".

אולי ישנם ביניכם המכירים את 'השיטה של בלאט'. עבורי 'השיטה של בלאט' היא לא יותר מ-'בלבבאט'.בלבולי ביצים בערבון מוגבל. אולי לדייויד בלאט ישנם עקרונות מסויימים, אבל שיטה? מה זה אחרי הכל כדורסל? כמה מסובך העסק? זה שקיירי אירוינג 'לא קולט' זה רק מראה את הרמה השכלית שלו. מה זה פה? פיזיקה גרעינית? מה יש פה להבין?

הנה ציטטה מהעתון:

The entire group must learn the system of new head coach David Blatt. Known for his tactical excellence as a coach for EuroLeague titan Maccabi Tel Aviv, Blatt figures to install a fairly intricate offensive game plan to maximize the skills of his three All-Stars and their capable teammates. It would not be terribly surprising for that process to take some time in training camp and beyond, if only because Blatt and his staff will need to adjust as they learn more about the players and how they work together.

אז הם מנסים לומר לנו ש-"לבלאט ישנה שיטה 'מרכבת' ו-'מסובכת' ("INTRICATE – – אתם מוזדמנים להסתכל במילון!), ולפי הקטע הבא "רק שחקן אחד בכל החבורה הצליח לקלוט את השיטה, ושמו הוא…

Just a few days into camp, though, one player seems to have Blatt's system down pretty well. Not surprisingly, it's LeBron.

רגע, זה לא ניגמר. הבולשיט נימשך:

The coaching staff retreated to their evening meeting, which lasted 30 minutes or so. When they emerged, what they saw was heartening, if not particularly surprising: There was James on the practice floor with four teammates, marching them through the intricacies of Blatt's offensive system from the perspective of each position, one through five. James had already mastered them all.

אחרי הפסקה המאמנים לזרו לאולם "ולהפתעתם" הם רואים את לברון מתאמן עם ארבעה שחקני קבוצתו את 'השיטה המסובכת' וה-INTRICATE של דייויד בלאט, כי הוא – לברון – כבר MASTERED את הפעולות שכל שחקן מהחמישייה צריך לבצע!

BARF! פעם שנייה בארבעה ימים בא לי להקיא.

עכשיו בא ההסבר על מוחו הפוטוגני והגאוניות של לברון שב-OFF SEASON "למד" את השיטה המרכבת של בלאט, ועתה הוא משמש כשחקן שהוא למעשה כאילו עוזר מאמן:

"Mastered" might be an exaggeration (and James probably discussed tactics with Blatt in the offseason), but even a conservative read of the situation would lead one to believe that LeBron has picked up the offense at an extremely rapid rate. We know James to have a photographic memory for basketball, and his court vision and versatility suggest that he has a genius-level understanding of the game that makes him able to turn his obvious natural gifts into once-in-a-generation production.

עושים כאן מדייויד בלאט הרבה יותר חכם משהוא באמת!

שמעתי כבר הרבה בולשיט ב-53 שנותי כאן, אבל בולשיט ברמות כזה עוד לא שמעתי!