מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

האם לוקה נפצע?

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

משפט המחץ בקשר ללוקה:

Los Angeles Lakers star Luka Doncic has avoided a serious setback after an injury scare during Slovenia’s EuroBasket exhibition against Latvia on Saturday, according to Dan Woike of The Athletic.

בתחילה זה נראה ממש, אבל ממש לא טוב. זה כמעט תמיד ככה עם סופרסטארים: כשהם נפצעים, הם אוהבים ליצור דרמה. כשהוא נפצע במשחק קבוצתו סלובניה נגד לטביה, הוא עשה פרצופים כאילו הוא גמור להרבה, הרבה זמן. אבל כעבור כמה דקות הוא היה מסוגל לצעוד לעבר חדר ההלבשה של קבוצתו, מראה שהביא לסיום הדרמה. לטוב או לרע? זה כבר נושא לסיפור שונה לחלוטין.

אני אף פעם לא קיוויתי ששחקן מפתח של הלייקרס ייפצע. רציתי לקרוע אותם במלוא הרכבם, (ואני אומר מיד 'טפו-טפו-טפו', כדי שאלוהים יסלח לי על השקר בקשר לפציעות כוכבי הלייקרס)

בקיצור, הפציעה ללוקה התבררה כמינורית, והוא חוזר לככב עבור סלובניה, קבוצה שבכלל לא איכפת לי אם היא תנצח הכל היורובסקט – את כולם מלבד ישראל בגמר!

2. בשקט, ומבלי שאנשים הרגישו, אטלנטה התחזקה יותר מרוב הקבוצות מלבד דנבר (אבל זוהי הרגשה של אוהד שרוף)

בשקט בשקט, כדי שאיש לא ישים לב, אטלנטה הוסיפה את הסנטר קריסטפאס פרוז'ינגיס – 2.16 מ', ניקל אלכסנדר-ווקר, ולוק קנארד. בנוסף, ג'יילן ג'ונסון חזר בריא לחלוטין ורעב למלא את מה שהחסיר. ההרכב המלא נותן להם את אחד הצוותים היותר FORMIDABLE לא רק במזרח אלא בליגה כולה.

את כולם ינהל מאחור טריי יאנג, ועליו אין טעם להרחיב את הדיבור, כמו שאומרים החברים שלי מחפצי-בה. לידו דייסון דניאלס האוסטרלי שנבחר כאחד משלושת מגיני השנה בעונה שעברה עם חטיפות הכדור הנעלות שלו. הוא גם קולע 14.1 בדיוק של 49.3% (כולל זריקות הטריי) ומוסר 5.4 אס' למשחק.

אחת התוספות הפחות ידועות הוא הגארד הסרבי Nikola DORISIC, גארד בגובה 2.06 שתראו אותו ביורובסקט ותתרשמו ממנו מאד. תוספת חשובה נוספת הוא הסנגלי Mouhamed GUEYE, פורוורד בגובה 2.10 מ' ששיחק בוושינגטון סטייט והיה השחקן המצטיין בביג 12.

שחקן זר נוסף הוא הצ'כי Vít KREJCI, גארד בגובה 2.03 מ'. זכרי ריסצ'ר היה בחירת הדראפט הראשונה של ההאוקס בעונה שעברה,צעיר צרפתי שתרם כבר כרוקי 12.6 נק' כסמול פורוורד (גובה 2.03 מ') ב-45.3% קליעה (35.7% מהטריי) וההאוקס מחזיקים ממנו מאד.

כמעט שכחתי את הפאואר-פורוורד Onyeka OKONGWA, בהרבה מקרים 'האיש הששי' של ההאוקס שקלע 13.9 נק' עם 8.4 ריב' למשחק.

לדעתי החולשה הבולטת היחידה היא מחליף לפרוז'ינגיס בסנטר, עתה שאיבדו את לארי נאנס.

3. תוצאות הסקר האחרון בקשר לשיפור הקבוצות לקראת העונה הבאה. 209 משתתפים

איזו קבוצה השתפרה ביותר בתקופה הטריידים הזאת?

דנבר

62.8% (130 votes)

יוסטון

21.26% (44 votes)

קליפרס

5.31% (11 votes)

לייקרס

4.35% (9 votes)

קליבלנד

1.93% (4 votes)

ניו יורק

1.45% (3 votes)

OKC

1.45% (3 votes)

פילדלפיה

1.45% (3 votes)

4. העומק של הווריורס, והחלטות שעל סטיב קר להחליט כשהחשובה שבהן היא לשחק ללא סנטר!

Minnesota Timberwolves v Golden State Warriors - Game Three
Minnesota Timberwolves v Golden State Warriors – Game Three | Ezra Shaw/GettyImages

הווריורס היא כבר עשור שלם (יותר מעשור שלם!) בראש מעיינינו, כמו שאומרים החברים שלי ממקווה ישראל. הפעם, שבעה שבועות מאז התחלת ה-FREE AGENCY, עניין ג'ונתן קמינגה עדיין לא נסגר, והקבוצה לא יודעת אם היא הולכת או באה.

גרעין הקבוצה לא השתנה:

PositionStarterPlayerPlayer
PGSteph Curry
SGBrandin PodziemskiMoses Moody
SFBuddy Hield
PFJimmy ButlerGui Santos
CDraymond GreenTrayce Jackson-DavisQuinten Post

היכן המקום של קמינגה? לווריורס ישנה בעיית עומק רצינית.

בעיית העומק היא בעיקר בפאואר פורוורד ובסנטר. הטבלה של ESPN רושמת את באדי היילד כסמול פורוורד. הוא שוטינג גארד במקרה הטוב. הטבלה רושמת את ג'ים באטלר כפאואר-פורוורד. הוא סמול פורוורד במקרה הטוב. ודריימונד גרין הוא לא סנטר; הוא פאואר פורוורד במקרה הטוב.

הווה אומר? שאפשר לקחת את הטבלה הזאת ולזורקה לזבל. אם הווריורס עולה עם הטבלה הזאת היא לא מגיעה אפילו לפלייאוף. קמינגה יכול לעזור מאד אם הוא יסכים לחתום על כ-45 מיליון שהווריורס מציעה לו לשנתיים (היא לא יכולה להציע לו יותר מבלי להיכנס לסינר השני). אם הוא יחתום, ואני סטיב קר, אני עולה עם קמינגה ודריימונד גרין כשני פאואר פורוורדים, ובלי סנטר.

זה קרה בעבר ויקרה בעתיד: שחקנים כקרל מלון, מוזס מלון, כריס בוש, דירק נוביצקי, קווין גארנט, כריס וובר, אמארה סטודמאייר, טים דנקן, ראשיד וולאס, ג'רמיין או'ניל, זאק רנדולף (אלה קופצים לי מיד בראש; ישנם רבים אחרים) הצטיינו והצליחו ללא סנטרים ראויים, וגולדן סטייט ווריורס חייבת למצוא דרך לעשות זאת עם ג'ונתן קמינגה ודריימונד גרין.

אבל קודם שתחתים את קמינגה!

5. לאורי מרקנן קולע באירופה מספרים מדהימים במשחקי המבחן

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
53 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
thetroll
thetroll
19/08/2025 2:36:45

מנחם איזה מעורבב של אלוף האלופים עירבבת חוץ מזה שהשאיר טעם של עוד.
ביננו – הלוחמים לא החליטו מה לעשות עם קמינגה מהיום שהצטרף לסגל שלהם פעם כן ופעם לא פעם עסאל ופעם באסל וכל זה עוד לפני ההשתוללות הסינרית של אדם סילבר שהכניסה את כל הליגה לסחרור ולאי ידיעה מה עושים מחר.
לפעמים טבלה אחת שווה אלף מילים ובמקרה הזה הצצה רגעית לרגע בטבלה של שחקני הלוחמים – חבורה שחקנים די עלובה וחדלת אישים שבלי סטף לא יכולה היתה להתמודד אפילו בליגה ב צפון אצלנו ואיתו הגיעה אשתקד עד לסיבוב השני של הפליאוף רק מראה עד כמה ענק ויחודי השחקן היחיד והמיוחד הזה.
לגבי ההוקס אני לא יודע אם אני מסכים אבל כן התעורר בי עניין לגביהם וזה כבר שיפור לעומת השיממון של השנים האחרונות.
תודה מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שוב לוקה בא לנו עם "פציעות" להאדרה עצמית יבוא פצוע על רגל לטורניר יקלע 30 ויגידו כמה הוא גדול 😅😅😅
טריק ידוע. אני לא זוכר מתי הוא לא היה פצוע….
ניחוש פרוע בפלייאוף הקרוב גם הוא יהיה "פצוע"…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מארקנן מפלץ גם בwwe הוא קולע ככה פשוט יש טנקינג אז לא נותנים לו לשחק

רן הנרגן
19/08/2025 7:21:40

בשלוש השנים שלו ביוטה מרקאנין שיחק 66, 55 ו 45 משחקים. הוא מבזבז שם את הזמן שלו אבל לא נראה שזה מפריע לו. בשנה שעברה הוא עשה הכל כדי לקבל הרבה כסף ויחד עם זאת להשאר ביוטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

למה שיפריע לו ב40 מיליון?

John
19/08/2025 12:18:06

כן. הפערים היום בין הכוכבים לשאר במשכורות כל כך גדולים. כוכב דרג שני ושלישי בקריירה יכול בניהול נכון לייצר לעצמו FU money אם הקריירה מספיק ארוכה. במאות מליוני דולר. זה כסף שמחזיק גם בכלכלה הנוכחית בארה"ב כמה דורות מטה. במדינה כמו יוטה עם מס מכנסה שטוח של פחות מ-5% ומיסים מקומיים מהנמוכים בארה"ב על נכסים\ירושות\חברות, זה אחלה מקום לגור בנוחות, לצבור וכד'. מה גם שאם אתה לבן ולא מורמני (הם משלמים 10% לכנסיה) אז בכלל כיף לגור במדינה היפייפיה והפסטורלית הזו. ברור שמגניב יהיה להתחרות ולהגיע לפלייאוף ולגדול מבחינת מותג, אבל להיות הכנר הראשי בפילהרמונית חיפה לפעמים יותר מגניב מכנר שני-שלישי בפילהרמונית הישראלית.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19/08/2025 15:43:24
הגב ל  John

מסכים. הגיוני להעדיף עונות קצרות כשאתה כוכב ראשי, מאשר עונות של פוטנציאלית 100 משחקים בתור כריס בוש/קווין לאב של איזה טריו. זה גם מתכון לא רע להארכת הקריירה

ירון, החלום
ירון, החלום
19/08/2025 7:30:04

בס"ד
תודה רבה מנחם.
מעורב כמעט ירושלמי.
לא משנה איפה תמקם את השחקנים של הלוחמים.
הספסל די דליל. בלי קומינגה.
מה עם קוין לוני, עבר הטרייד?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/08/2025 9:17:14

תודה רבה מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
מיי ת'רי סנטס בנוגע לאטלנטה:
.
א. לדעתי מהקבוצה סביב טרה יאנג לא יצא יותר מדי, (ע"ע מה שאני חושב על לוקה, ואף יותר מזה), אז כל המסביב זה בסדר, אבל התוצאות, להערכתי, לא יהיו יותר מדי מרשימות.
.
ב. אם אכן כך, ואם אכן אטלנטה, ויאנג, יבינו את זה, לא אתפלא אם באיזשהו שלב יהיה שם טרייד, (שוב, ע"ע לוקה), ואפילו יש לי איזה האנץ' לאן – בעוד שנה/שנתיים, כשסטף יפרוש או יהיה על סף פרישה, יאנג יעריך שהסיכוי הגבוה ביותר שלו לפרוץ קדימה הוא במערכת שיודעת לטפל בשחקנים מסוגו. הנרגן יתחיל לטפטף לנו שמועות על טרה יאנג עבור קומניגה/מוזס מודי/חנן קרן והזכויות בדראפט על טל ברודי, והפעם זה באמת יקרה. סטיב קר יצטרך להוכיח שזה לא הכל רק בזכות סטף (ע"ע פופ ודאנקן), והאמת שלא לגמרי יצליח (ע"ע פופ ודאנקן), אבל טרה יאנג ישתפר בזכות המעבר, והקבוצה מסן פרנסיסקו תצליח קצת יותר מהמצופה.
.
ג. הטרייד על לוקה (ע"ע מה שאני חושב על לוקה) מקנה עוד זווית לבחינת הטרייד של אטלנטה עם דאלאס על בחירה 3 (לוקה, ע"ע), עבור בחירה 5 (יאנג, ע"ע) פלוס בחירת סיבוב ראשון ב-2019 (קאם רדיש, אין ערך). עד לאחרונה נראה היה שאטלנטה צריכים להתבאס על העסקה, עכשיו אני פחות בטוח (ע"ע מה שאני חושב על לוקה. לא שעל יאנג אני חושב יותר מדי טובות. על רדיש אני פשוט לא חושב).

עידו גילרי
19/08/2025 10:22:33

אין קשר בין מה שהווריורס עושים למה שטריי יאנג מביא למגרש. לפיכך אין סיכוי שהוא יעבור לשם ובטח שהנרגן לא יטפטף על זה כלום.

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למה בעצם אתה חושב ככה?

עידו גילרי
19/08/2025 14:39:48

כי הוא שחקן שמחזיק המון בכדור שהמשחק שלו מבוסס על פיק אנד רול.
(והתשובה האמיתית היא – כי אתה אמרת שיש קשר…)

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אבל זו בדיוק ההיפותיזה כאן – שמה שיצליח לשנות אותו הוא המערכת הגולדנית.

עידו גילרי
19/08/2025 15:22:05

מה בדיוק ישנה אותו? ולמה שהם יחשבו שזה יעבוד?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

א. העדר ההצלחה שלו באטלנטה.
ב. כי הוא צלף קטן ומהיר שצריך להוציא לו את הכדור מהיד, והם מקום שיודע לעשות את זה בלי שהוא ירגיש שפוגעים בכבודו – אם סטף הסכים אז גם הוא יכול להסכים. הם גם הצליחו להוציא מים מהסלע שנקרא ג'ורדן פול, שיקמו את אנדרו וויגינס. זו מערכת שעובדת לא רע.

עידו גילרי
19/08/2025 15:53:25

א. הוא לא צלף ובניגוד לסטף הוא מעולם לא הראה יכולת של משחק ותנועה בלי כדור – זה לא סקיל שאתה לומד ככה פתאום.
פול או וויגינס לא דוגמאות מקבילות – אם אתה רוצה אחת שכן אז זה דיאנג'לו ראסל. איך זה עבד בדיוק?

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

א. נכון, הוא לא ילמד את זה ככה פתאום, אבל אם יצליח ללמוד את זה ככה לא פתאום, זה יכול לקחת אותו למקום טוב הרבה יותר.
.
ב. ברור שפול או וויגינס הם לא דוגמאות מקבילות, ההיסטוריה לעולם אינה חוזרת, אבל לעתים היא מתחרזת, והדוגמאות מספיקות כדי לשדר שיש סיכוי. האם הוא גבוה? לא יודע, אבל בתרחיש הזה הוא כנראה הכי גבוה שעומד בפני שני הצדדים – יאנג, ללהפוך למישהו שיזכרו ולהגיע להישגים. גולדן, כדי להישאר בסביבה בעידן פוסט קרי.

עידו גילרי
19/08/2025 21:45:55

שום דבר ממה שאמרת לא ממחיש למה זה יכול לעבוד. כאמור הגארד הכי דומה – ראסל, המשיך להיות ראסל. אין שום סיבה הגיונית שהווריורס יקחו הימור כזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כי אחרי קרי לא בטוח בכלל שתהיה להם ברירה טובה יותר.

עידו גילרי
19/08/2025 21:57:58

אתה זה שתמיד מטיף נגד לדבוק בבינוניות.
האופציה שלהם תהיה ללכת לטנקינג.
זה פשוט מהלך חסר הגיון שאפילו אתה רק מציע עבטרו את ההגיון של 'מה יש לי להפסיד אין לי אופציה טובה יותר' (שנעזוב לרגע בצד את העובדה שגם זה לא מכון).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה שאני מטיף נגד בינוניות לא אומר שהם יעדיפו טנקינג על בינוניות. למנהלים רבים בליגה, כולל בספרס, יש נטיה מעצבנת שלא לעשות מה שאני אומר להם לעשות.
.
זה שאתה חושב שזה מהלך חסר היגיון לא אומר שזה חסר היגיון, רק שלדעתך זה חסר היגיון. נדמה לי שמנהלים בליגה מקשיבים לך בערך כמו שהם מקשיבים לי. אם אתה חושב שהם יעדיפו טנקינג, זה יהיה מצוין אם תסביר מדוע זו אופציה עדיפה עבורם. הפטרת קביעות נוקבות ללא שום נימוקים אינה משכנעת.
.
העדר אופציה טובה יותר היא הסיבה המרכזית לכך שאנשים עושים מה שהם עושים. לפעמים הם חושבים שהאופציה הטובה יותר היא לא לעשות כלום, ואז הם לא עושים כלום, אבל זה עדיין לא בגלל שהם חושבים שלא לעשות כלום, או לעשות טנקינג, זו אופציה טובה.

רן הנרגן
19/08/2025 21:59:18

לקרי, גרין וגימי יש חוזים לשנתיים. קרי רומז שהוא עשוי להמשיך אבל אני כבר כמה זמן תוהה כמה כסף הוא ירצה. אם יסתפק ב 10 – 20 ג"ס תוכל להביא אול סטאר אחד או שנים למרות שלכאורה קבוצות נועלות את השחקנים שהם בהארכות חוזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

אאל"ט, מאז דוראנט אף סופרסטאר לא חתם בגולדן, ולא במקרה, כי קבוצה תחרותית לא תהיה מספיק מתחת לתקרה כדי להחתים סופרסטאר. אז נשארנו עם טריידים, ואז יש משקל רב למצב בשוק – מי רוצה טרייד, להיכן, ומה המחיר. לגולדן סטייט יש יתרון יחסי, אבל זה עדיין לא אומר שיקבלו את מי שירצו. מזווית אחרת – ראסל, וויגינס, באטלר – כולם גלגולים של החתמת דוראנט, ולא בהכרח מי שגולדן רצתה להחתים.

רן הנרגן
19/08/2025 21:54:38

תזכור את הטיעון שלך "אם קרי מסכים אז הוא יסכים" כשנדבר על קמינגה והסרוב שלו לשחק כמו שהמאמן מבקש ואני אטען שיותר מכולם קרי הוא זה שלא רוצה את קמינגה בקבוצה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

מסכים לגמרי לגמרי. התרחיש שאני מתאר יקרה אם ורק אם יאנג ירצה, יבין במה זה כרוך, ויצליח לשכנע את גולדן סטייט. גמני חושב שהסיכוי נמוך, אבל גם שלא בטוח שיהיו אופציות טובות יותר

עידו גילרי
19/08/2025 15:26:23

אם להיות יותר ספציפי מה ב"סוגו" מתאים לווריורס?

Guy d
Guy d
19/08/2025 14:35:01

חשבתי שאתה ממתין עד האביב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Guy d

חובת ההוכחה היא על לוקה. לי מותר להרהר ולהגג כאוות נפשי גם במהלך השנה.
😉

Guy d
Guy d
19/08/2025 22:00:13

תזכיר לי מה הוא צריך להוכיח?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Guy d

שהוא מסוגל לקחת קבוצה עד הסוף.

רן הנרגן
19/08/2025 21:52:42

טרי יאנג לא מתאים לג"ס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

ובאטלר כן? ו-וויגינס כן? ודיאנג'לו ראסל כן?
כולם הגיעו לגולדן סטייט לא כי התאימו אלא כי היו הכי מתאימים ממה שהיה על המדף באותו זמן.

עידו גילרי
19/08/2025 22:02:12

תבדיל בין מצב שאתה מנסה למקסם את הפריים של סטף לבין מצב שאתה בוחר מישהו שיוביל את הקבוצה בהיעדרו. הווריורס לא היו מביאים אף אחד מהם כדי להחליף את סטף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נכון, אבל לא סותר – מי יהיה שם ביום שאחרי סטף? כרגע אף אחד. אז עכשיו אפשר לעשות טנקינג, מה שעלול לפגוע בהכנסות, או להביא את טרה יאנג. לא בטוח שהאופציה הראשונה היא זו שלייקוב יעדיף.

רן הנרגן
19/08/2025 22:07:48

לפני ששחקן מגיע לקבוצה עם שיטת משחק אפשר רק לנחש. ראסל בכל מקרה הוחתם כפתיון למינסוטה עבור וויגינס שכבר בחצי עונה אחרי החילופים נראה היה שהוא משחק נכון ואז בחצי העונה הבאה ובפליאוף נתן 50 משחקים לפנתיאון ולאליפות.
.
לבטלר לקח 5 דקות משחק להראות שהוא מתאים. גם גורדן פול התאים ולעומת זאת קלי הפסיק להתאים בשנתיים האחרונות שלו.
.
טוענים כאן כנגד קר שהוא לא מפתח שחקנים אבל זה לא נכון. בחמש שנים הראשונות כל מי שהיה בסגל תרם וכמעט כל מי שעזב ירד ברמה. גם בחמש השנים האחרונות מי שעזב את ג"ס לא פרח פתאום. ההצלחות של דה וינצנזו וטי ג'רום נבנו על ההתפתחות שלהם תחת קר. וקלי אוברה שהובא כהבטחה ואיכזב (יש דימיון רב בינו לבין קמינגה) לא ממש הצליח בקבוצות הבאות שלו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

מסכים לגמרי, לכן, לדעתי, אם יאנג יהיה האופציה הכי טובה עבור גולדן סטייט, הם ילכו עליו. אם יצטרכו לבחור בינו לבין יאניס, יעדיפו את יאניס. ברור. אם לא יהיה יאניס, או דמוי יאניס, או כל מי שעדיף על יאנג, ילכו על יאנג. או שזה יעבוד, או שלא. נגלה.

רן הנרגן
19/08/2025 22:32:42

אחרי קרי הכל אפשרי אבל אני חושב שההנהלה תנסה להביא סופר סטאר במקומו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

ברור, לכן היאניס, אבל לא בטוח שיצליחו, ואז הדילמה היא בין מישהו כמו יאנג לשום דבר. דילמה.

NBA בדם
19/08/2025 10:30:41

תודה מנחם

imholzot
imholzot
19/08/2025 10:33:26

תודה מנחם.
הווריורס וקומינגה זה מבחינתי באשמת סטיב קר שלא מצליח לפתח אף שחקן מאז מה שעשה עם סטף. הסאגה הזאת באמת מתישה, מתישהו תיגמר.

מרקונן עם מספרים מטורפים

לוקה נשמע שיהיה בסדר

הצחקת אותי עם הפציעות של שחקני הלייקרס 🙂

Berch
19/08/2025 10:47:07

תודה על המעורב
אני מחזיק מאוד ממרקנאן, בלי צחוק הוא החזיק קבוצת NBA, אפילו שזו יוטה.
אבל השאלה הגדולה באמת שעולה מהמעורב הזה היא מיהם לעזאזל ה 2 הנוספים שבחרו בפילי בתור זו שהתחזקה הכי הרבה בתקופת הטריידים ???
🤣

John
19/08/2025 12:28:06

מנחם תודה. דווקא הקו הקדמי של ההוקס עמוס. אוקונגוו הוא עדיין סנטר (קצת נמוך אבל מאוד ארוך ונייד). פורזינגס לדעתי ישחק מעט משחקים בעונה הרגילה עם דקות מוגבלות כדי לבנות על הקפיצה שעשה אוקונגוו שנה שעברה. בנוסף הבחירה באסא נואל מעניינת מאוד במידה וירצו ללכת להרכבי ספסל נמוכים וניידים שיטוסו על המגרש. לדעתי ב-4 אפשר לשחק עם ג'ונסון וגואי, אפשר להכניס את ריזשה גם לעיתים. הוא שחקן מאוד גדול פיזית וביחס לגילו אין לי ספק שבשנתיים הבאות יוסיף הרבה מסה. דווקא אני מודאג בעניין הגארדים. טריי הוא סחורה מוכחת, אבל דניאלס הוא יותר פליימייקר משני והקליעה שלו באה והולכת. באחוזים זה תמיד נראה טוב (כמו ריזשה) בגלל תקופות חמות שבאות לאחר תקופות שחונות. קובי באפקין מוכשר אבל עוד לא הוכיח את זה בדקות משמעותיות בליגה וכך גם קריצ'י הצ'כי. שחקן קומבו מוכח התקפית היה עוזר להם כאן. אולי קווינטן גריימס יכול לעזור אם הם מוצאים דרך להביאו.

birdman
birdman
19/08/2025 14:38:17

מתוך וויקיפדיה: רצף של 290 משחקים נקטע אחרי שהוכרז ׳לא-פעיל׳ ע״י סטיב קר…
״הרגיש שדקות המשחק שלו בפלייאוף 2025 היו מוגבלות ושהווריורס לא ניצלו אותו בהתאם לקישוריו אפילו במאצ׳אפים שמתאימים לו. הרגיש שהקבוצה לא בוטחת בו בתפקוד ברגעים קריטיים. צוטט: ״אנחנו משחקים מול סטיבן אדאמס, זה סוג המאצ׳אפ בו אני מתעלה… אבל לא נתנה לי הזדמנות לעשות את העבודה שלי. הרגשתי ש׳או קיי, אתם לא בוטחים בי׳. ואני חושב שהרווחתי את האמון הזה.
הווריורס לא חידשו את החוזה איתו, והוא חתם בניו אורלינס״.

סטיב קר לא רוצה לשחק עם סנטר.

עידו גילרי
19/08/2025 14:55:06
הגב ל  birdman

סטיב קר לא יכול לשחק עם דריימונד גרין וסנטר שלא קולע מבחוץ יחד

birdman
birdman
19/08/2025 17:08:54

(התגובה שלי למעלה התייחסה לקוון לוני).
זה עבד טוב לארבע אליפויות.

עידו גילרי
19/08/2025 17:24:49
הגב ל  birdman

אמת אבל מאז הליגה עברה שינוי דראסטי שמוחק את כל היתרונות של הווריורס כשגרין עם עוד שחקן גבוה בלי קליעה על המגרש.
מהבחינה הזו האליפות האחרונה הייתה גם סוג של אנומליה.

רן הנרגן
19/08/2025 21:46:44

שנה הבאה התוכנית היא לשחק עם פוסט והרפורד רוב הדקות. זה אומר לפחות 50 – 60 אחוז מהדקות לאורך העונה יהיו עם סנטר שקולע היטב מהשלוש. גרין אמור לשחק מעט דקות בסנטר בעונה הרגילה.

עידו גילרי
19/08/2025 21:47:29
הגב ל  רן הנרגן

ממחיש את מה שאמרתי.

רן הנרגן
19/08/2025 21:56:36

אני בהחלט מסכים עם הטענה שלך ויותר חשוב מזה גם גרין אמר את זה בקיץ (נדמה לי שגם קר התיחס לזה)

birdman
birdman
20/08/2025 2:11:47
הגב ל  רן הנרגן

פוסט קולע 40% מהשלוש. הורפורד, נכון לכתיבת שורות אלה, חופשי ומאושר.

רן הנרגן
19/08/2025 21:48:51
הגב ל  birdman

אני מאד אוהב את לוני אבל תאריך התפוגה שלו כסנטר בג"ס עבר בשנה שעברה. העובדה שהוא פחד לנסות לקלוע מהשלוש (בקולג' הוא נחשב לקלעי טוב מהשלוש) היתה בעוכריו.