מעורב הופס ליום שני: לוקה יהפוך לשחקן הראשון להשתכר מעל מיליון דולארים למשחק! / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: לוקה יהפוך לשחקן הראשון להשתכר מעל מיליון דולארים למשחק! / מנחם לס

1. הארכת החוזה של לוקה. למה רק ל-3 שנים ולא ליותר? התשובה כאן!

מעורב הופס ליום שני: לוקה יהפוך לשחקן הראשון להשתכר מעל מיליון דולארים למשחק! / מנחם לס

לוקה בא לביקור בניו יורק. הייתה זו הפעם הראשונה מאז הפך לשחקן NBA לפני 7 שנים שהוא מגיע מאירופה לארה"ב לפני גמר החופשה ותחילת מחנה האימונים.

מדוע הגיע לפני הזמן?

נסו כדי לחתום על חוזה של 165 מיליון לשלוש שנים עם הלייקרס. לפני כן הוא עצר ביאנקי סטדיום לפגוש לראשונה את כוכב הבייסבול אארון ג'אדג' ( Aaron Judge), ואז עצירה בשיקגו להתרועע מעט עם מייקל – ואולי להידבק ממנו בחיידק אליפויות.

הוא הופיע עם הגוף האתלטי החדש שלו. חיוכו לא מש מפניו כי הוא יודע למפרע מה הוא עומד לעשות באליפות אירופה זאת, ואח"כ בלייקרס להרבה מיריביו ב-NBA.

אבל השאלה הגדולה ששואלים רבים היא למה חתם 'רק' על 165 מיל. לשלוש שנים???

למה לא ל-4 שנים על יותר כסף?

המקסימום שהלייקרס יכולה הייתה להציע לו זה 229 מיליון ל-4 שנים. אז אחרי שהוא כבר החמיץ את הצ'אנס לחתום בדאלאס על 5 שנים עבור 345 מיליון (שלא לדבר על הבדל המיסים בין דאלאס וקליפורניה!) נשאלת השאלה למה להשאיר 64 מיליון על השולחן? הסיבה היא שעל ידי חתימה על שנתיים (פלוס שנה של אופציה שכבר חישבתי כשנה שלישית), לוקה יכול להיות שחקן חופשי לא מוגבל בשנת 2028 (או 2029, כרצונו), ואז השמיים יהיו הגבול. הלייקרס יוכלו להחתימו ב-2027 ל-4 שנים ולהציע לו 323 מיליון (אולי יותר; תלוי במה שיקרה עוד שנתיים-שלוש!)

מצד שני, אם לוקה משחק את שתי השנים הראשונות של חוזהו ולא לוקח את האופציה של השנה השלישית (2028-29), הוא יוכל לחתום על הארכת חמש שנים עבור 418 מיליון בשנתו ה-29. הוא יהפוך אז לשחקן ה-NBA הראשון בהסטוריה לשלשל לכיסו 80 מיליון, או…

כמעט מיליון דולאר למשחק! (בשנה האחרונה של החוזה הוא ירוויח 95 מיליון ל-82 משחקים)

גבירותי (הלוואי והיו כאן גבירות; הייתי מענג אותן בבונבונים ללא גבול וללא סוף, אבל הן אינן. פריוד!) ורבותי: עולם חדש של כדורסל ניפתח עם הלוקה דונצ'יק הזה, ולך תדע אם הוא יראה אליפות אי-פעם. לדעתי –

לא!

2. "מייקל ג'ורדן, וילט צ'מברליין, קארים עבדול ג'אבאר, ביל ראסל , מג'יק, לברון ג'יימס, ועוד – כולם בויכוח על ה-GOAT. למה קובי בריאנט לא שם?"

"If you weren't the best in anything, how can you be the best ever?" – Nick Wright explains why Kobe Bryant doesn't belong in the GOAT conversation

4. תוצאות הסקר האחרון

בחר את 7 הקבוצות הראשונות לדעתך בליגת הנבא

אוקלהומה סיטי

13.88% (207 votes)

דנבר

13.82% (206 votes)

יוסטון

12.47% (186 votes)

קליבלנד

12.07% (180 votes)

ניו יורק ניקס

11.54% (172 votes)

לייקרס

8.25% (123 votes)

לוס אנג 'לס קליפרס

5.7% (85 votes)

5. למה סטף קרי עזב את נייקי עבור החברה הפחות ידועה UNDER ARMOUR

פשוט מאד, וסטפן לא היסס לענות לשאלה: "למייקל יש את הבראנד שלו – נייקי. עכשיו אני רוצה את הבראנד שלי 'UNDER ARMOUR!" – דברי סטפן קרי!

6. סופומורים 1-4

4).Matas Buzelis, Chicago Bulls

לבוזליס הייתה חצי עונה שלווה אבל אז פרץ שחקים עם 31 נק' ב-47% ב-31 המשחקים האחרונים.


3) Zaccharie Risacher, Atlanta Hawks

בחצי העונה האחרונה הצדיק את הבחירה הראשונה של אטלנטה עם 44% מהשדה ו-38% מהטריי ב-73 מ-75 משחקים!


2) Stephon Castle, San Antonio Spurs

לא סתם 'רוקי העונה'


1) Reed Sheppard, Houston Rockets

Rookie season superlative: Following considerable hype around Sheppard a year ago, there wasn't all that much to say about his rookie season, as he appeared in only 51 games and averaged 12 minutes on a talented Rockets team. He did score 49 points in a G League game, and Houston remains excited about him as he steps into more minutes on a team with high aspirations.

7. דמיאן לילארד הוא ה-GM של אוניברסיטת וובר סטייט

דמיאן לילארד מצא דרך נהדרת להישאר עסוק בשנת הריהביליטציה שלו מקריעת גיד באכילס: הוא יהיה המנכ"ל של קבוצת הכדורסל של Weber State ביוטה. הוא יארגן גם את את ה- Weber State Basketball Alumni Classic in Ogden, Utah. כשלילארד נשאל לפשר החלטתו הוא ענה:

It’s something that, my relationship with coach (Eric) Duft and this program means a lot to me, and seeing the success of the program means a lot to me,” Lillard said in front of a packed gym, via the Standard-Examiner.

I feel like I can do a lot to help the program be successful, to help the players even individually continue to grow their careers past college, that’s something that I’m passionate about.”

8. אוהדי הלייקרס מגיבים לפוסט של רחל ניקולאס אחרי ההחתמה של לוקה

Story by

Jayne Kamin-Oncea-Imagn Images
Jayne Kamin-Oncea-Imagn Images

אני אקצר את הפוסט הארוך בפחות מעשר מילים:

כולם היו שם. מלבד לברון. היכן היה לברון ג'יימס בזמן החחתמה?

(אתן לשימון לתת את התשובה)

9. היכן האמא של לוקה? לאן היא נעלמה כבר כמה שנים? התמונה מזמן החתימה נותנת את התשובה!

ממש כאן, בקריפטו סנטר, כשתמונתה עונה על כל השאלות!

10. תמונת היום מהטיול לחווה בצפון קרולינה

זה לא קרה כבר לפחות 25 שנה כשכל ארבעת האחים והאחיות נפגשים. סיגל בת ה-58 (שנייה משמאל) היא מהוד השרון. לידה אפרת בת ה-55 מאטלנטה. הראשון משמאל הוא האח המבוגר ג'סי, מבולדר, קולורדו (בן 69!). הראשון מימין הוא הבן "הצעיר" של גייל, קני בן ה-66, בעל החווה במונרו, צפון קרוליינה, היכן שאנחנו עכשיו בתמונה, ויושבים גייל בת ה-89 ומנחם, עוד שבועיים בן 88.

קני וג'סי הם אחים נהדרים, לא יהודים, שהיו ונהנו בארץ, ותמיד היו אחים מבוגרים נהדרים לבנות. הקשר האמיץ בין כולנו נשמר עד היום (בעזרת ווטסאפ ו-פייסטיים!)!

11. הברוקלין נטס ממשיכים להביא סינים לקבוצה

Fanbo Zeng smiling
Stockton, CA, USA; G League Ignite forward Fanbo Zeng (12) stands on the court before the game against the Stockton Kings at Stockton Arena. Mandatory Credit: Darren Yamashita-USA TODAY Sports

הברוקלין נטס ממשיכים לחפש בזכוכית מגדלת שחקנים מכל רחבי העולם במטרה לשפר את הרוסטר שלהם עם תקווה לעשות את הפלייאוף העונה. האחרון שבהם הוא Fanbo Zeng, פורוורד סיני בגובה 2.11 מ' שלאחרונה שיחק עבור Beij. הוא סיכם עם גונזגה ב-2020, אבל במקום החליט לשחק ב-G-LEAGUE עם קבוצת IGNITE. הוא היום בן 22, מדבר אנגלית שוטפת אחרי שלמד שלוש שנים ב- Windermere Preparatory School

פרטי העיסקה עם הנטס בהודעה של HOOPSHYPE לא פורסמו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
114 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
04/08/2025 1:20:44

תודה מנחם
יש 3 שחקנים בלבד שיכולים להיחשב לעיזים:

מייקל – שילוב של ווינריות ודומיננטיות פסיכית. 6 מ 6 בגמרים וסדרה אחת מחשמלת מול פיניקס ובארקלי, ששמה חותם שמייקל הוא השליט הבלתי מעורער של הליגה.

קארים – חיי נצח: לקח אליפות בעונתו השנייה בליגה ואליפות כמצטיין הגמר בגיל 38, ועוד אחת ככוכב משנה בגיל 40 ב87'. בנוסף הוא שיאן ה mvp עונה סדירה עם 6 כאלה.

לברון – השחקן עם הקריירה המגוונת ביותר שכוללת 3 אליפויות ככוכב ראשי ב 3 קבוצות שונות ואת הופעת הגמר הכי מרשימה ואייקונית בהיסטוריה.
בנוסף הוא הוביל פעמיים קבוצות של נגרי על חלל לגמר (ב07' ו18').

אור
אור
04/08/2025 2:20:04
Reply to  NBA בדם

יש רק אחד

NBA בדם
04/08/2025 2:25:35
Reply to  אור

לכל אחד יש את האחד שלו מבין השלושה, זה בעיקר עניין של טעם וריח.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
04/08/2025 6:15:30
Reply to  NBA בדם

תוסיף לקארים עוד שלוש אליפויות בקולג' בארבע שנות מכללה )כרוקי אסור היה לו לשחק….ושחקן המכללות הטוב בכל הזמנים.

סוסמעץ
סוסמעץ
04/08/2025 6:21:03
Reply to  NBA בדם

להפלופ הוא הכל חוץ מעז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  סוסמעץ

העז של רפי ההבנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

השקץ בכלל לא שייך 4 אליפויות ב23 שנה, 2 מהם קנויות ו3 מהם במזרח החלש עם סופר טימס. ועוד אחת בבועה שאורגנה לכבודו במיוחד.
בלי בכלל לגשת לסגנון משחק, שיפוט, וכו…

לא שם.

Last edited 2 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
04/08/2025 9:42:48

אתה מחשיב לו את השנים האחרונות שהוא כבר לא אותו שחקן על. אולי אם הוא היה פורש בגיל 35 אז היחס בין השנים לאליפויות היה טוב בעיניך.
אין אליפויות קנויות חוץ משל דוראנט שעבר לגס.
לא היה לו עזרה בקדנציה הראשונה בקליבלנד אז הגיוני שיעבור לקבוצה שתיתן לו כלים להצליח. לא כולם מקבלים בקבוצת הבית שלהם שחקנים מתאימים לזכייה בתארים. במה פיפן והוראס גראנט (ואז רודמן), נופלים מוויד ובוש? או מקיירי ולאב? הם אולי פחות זוהרים מהם אבל עדיפים עליהם שמשכללים גם הגנה בריאות ומנטליות.
קובי ששיחק בשנים השחונות שאחרי שאק התראיין ואיים ברדיו שאם לא מגיע חיזוק אז הוא עוזב ולבסוף קיבל את גאסול, אחד הגבוהים הטובים בליגה.
אין כמעט כוכבים שלוקחים תואר ללא עזרה. מג'יק ובירד שיחקו עם סופרטים טים מהשנייה הראשונה שדרכו בליגה ואף אחד לא מזכיר את זה לגנותם.
הבועה דפקה את הלייקרס הם סיימו במקום הראשון במערב ולקחו להם את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף. לברון בעונה הסדירה סיים שני ליאניס במירוץ לmvp, אז הטיעון שהלייקרס קיבלו מתנה קורס מול המציאות.
שיפוט הולך לטובת כל הרמטכלים של הליגה, רק בפלייאוף האחרון יש דוגמא מצויינת, ששגא חיפש את השריקות לא פעם בכח וגם מצא אותם עם מפגן תיאטרון שלברון היה יכול לחלום עליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

האליפויות במיאמי קנויות לחלוטין כמו של דוראנט. אין שום הבדל. דוראנט קנה אולי בזול יותר. סופרטים במיאמי עם מזרח עלוב. יכול לנוח כל העונה עד הגמר. וגם בגמר הפסיד 2 גמרים שהיו פייבוריטים ברורים.

לא סתם היה את נאום לא 1 לא 2 לא 3…
כי הוא רצה להנות מחיים קלים ללא תחרות.

NBA בדם
04/08/2025 10:11:01

ההבדל הוא שלברון בנה סופרטים בקבוצה שהייתה בינונית ולא עברה סיבוב בפלייאוף מאז 2006. דוראנט הגיע לקבוצה שכמעט לקחה ריפיט והייתה עם המאזן הטוב בהיסטוריה, והיא במקרה גם אותה אחת שניצחה אותו. אז הוא לא רק הצטרף בפחדנות לעגלה המנצחת, הוא גם הרס בהחלטה שלו את אופוזיציה העיקרית לגולדנים בקונפרנס המערבי, שאוקייסי הפכה בן רגע מקונטנדרית לעוד קבוצה חביבה בליגה.
רק ב11' הוא פישל, ב14' וויד היה גמור פיזית וצל של עצמו מול הספרס האדירים (15.2 נק' ב43% שדה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה לא משנה איפה בנה אותה. ללברון עלה יותר יקר מדוראנט לקנות את האליפויות. זה כל ההבדל.
שלא נדבר שהבועה אורגנה כדי להעניק לו אליפות ונתנו לו לערוך אימונים קבוצתיים באחוזה שלו שלאחרים אסור היה…

NBA בדם
04/08/2025 11:25:02

מזה עלה ללברון יותר יקר? לא הבנתי. לברון בנה קבוצה אלופה, דוראנט הצטרף לכזאת.
הבועה הייתה בשביל כולם והלייקרס בעונה הזו היו פייבורטים לאליפות עוד לפני הפגרה. אתה יכול להמשיך לספר את אותו הסיפור שוב ושוב….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחחח הלייקרס היו היחידים שהתאמנו בבית המלך ורק לכבודו נערכה הבועה שאף אחד לא רצה כדי שלא יפספס שנה, סילבר היה לחוץ חזק על זה.
הם לא היו שום פייבוריטים הוא ודיוויס היו שופכים מנוע בלי מנוחות.
קיבלו מנוחה ענקית ושכולם בחופשה חזרו לבועה ושם בבועה צוות השיפוט ניטרל את דנבר.
על מי אתה עובד?
לברון לא בנה כלום הביא סופרטים כדי לקחת אליפויות בקלות ולא הצליח. זכה ב2 אליפויות עלובות בקושי שהקבוצה שלו בכמה רמות מעל היריבה במשך שנים.

NBA בדם
04/08/2025 12:52:21

זה פרי דמיונך. סילבר לא רצה לסיים עונה בלי פואנטה (בצדק), וחשב על פיתרון יצירתי שיתברר כמוצלח. כל קבוצה אחרת יכלה לזכות בעונה הזו אבל הלייקרס שהיו פייבוריטים לזכייה זכו לבסוף אז אין פה שום הפתעה או מתנה עבורם, בטח שלקחו להם את הביתיות בגלל הבועה.
בעניין הסופרטים הצביעות זועקת לשמיים. אף כוכב לא יכול לקחת מספר אליפויות בלי שחקנים ברמת אולסטאר. למייקל היה את זה, לקארים, למגי'ק, לבירד ולמי שאתה לא רוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

מייקל היה רחוק מסופרטים היה לו חבורת נגרים רצח, פיפן גם היה די נגר בקליעה. סטף 2015 היה רחוק מסופר טים.
קובי ב2 אליפויות היה עם נגרים+פאו שהוא סטאר לא ברמה של מספרי 2 הגדולים שהיו לאחרים.

סטף 22 ודירק 11 זכו לבד, גם האקים.

סופר טים כמו לשקץ היה לבירד מגיק קארים (שלקח אחת בלי סופר טים) דוראנט.
לשקץ היה גם את הליגה והשופטים

Last edited 2 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
04/08/2025 14:12:29

פיפן שחקן טופ 10 בליגה ואחד משחקני הפרימטר הטובים בכל הזמנים בהגנה.
הוראס גראנט שחקן של דאבל דאבל, שומר נהדר וקשוח רצח.
מי שהחליף אותו בטריפיט השני הוא רודמן שאמנם הוא לא פקטור התקפי אבל הוא מפלצת ריבאונד היסטורית (בטח בעידן פוסט ווילט וראסל), ושומר מהגדולים שהיו.
קיירי בחיים לא יהיה סגן כמו שפיפן היה (לא במנטליות עם המקרי ראש שלו ובטח שלא בבריאות), ולאב הקונוס בחיים לא התקרב לקשיחות של רודמן/גראנט.
וויד ב11' הייתה שנתו האחרונה ככוכב מוביל, האתלטיות התחילה להיגמר ופיפן בסיכום שאר העונות עולה עליו. בוש מתאים יותר להוביל קבוצה חביבה כמו טורונטו מרודמן או גראנט אבל ההתאמה שלהם כצלע שלישית בקונטנדרית טובה יותר ממנו.

Last edited 2 months ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נו בחייאת הקבוצה הזאת בלי מייק וכל שחקן אחר בליגה לא מגיעה לכלום.
אתה משווה את התותחים במיאמי לנגרים האלה?

NBA בדם
04/08/2025 21:31:16

נגרים שבלעדיו עשו 55 ניצחונות בעונה שפרש והגיעו למשחק שבע בסיבוב השני.

Yosi Berkeley
04/08/2025 17:38:15

נגרים… בעונה של ג'ורדן בביסבול הבולס ניצחו 55 משחקים והפסידו בחצי גמר המזרח בשבעה משחקים… ממש נגרים…

NBA בדם
04/08/2025 17:44:56
Reply to  Yosi Berkeley

לא מכובד להתקיל אותו עם עובדות, זה לא יפה.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
04/08/2025 20:51:46
Reply to  Yosi Berkeley

קוקןץ היה נגר? ,לונגלי היה נגר?,רון הארפר היה נגר ?,בראיין וויליאמס,רודמן פקסון ,ב.ג ארמסטרונג,סקוטי…
ועוד מלא שחקנים טובים….
וגם קרטרייט שהיה שחקן טוב מאוד והגיע מהניקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונגלי היה אבי הנגרות, רודמן היה חוטב עצים מדופלם, בראיין וויל חחח
היום זה שחקנים ברמה של בובאן. הם ההגדרה למילה נגר במילון, לא היו יכולים ליצור סל גם אם חייהם תלויים בזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

נגרים, נו יצא להם פוקס ובחייאת מי היה התחרות שלהם חחח נגרים בני נגרים יותר מהם

עגל
04/08/2025 12:54:43

שמעון קובי שלך לא עבר בדירוג את האקים, אולי אפילו לא את שאק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

בדירוג של רפי הבנה בטח שלא עבר

Ari
Ari
04/08/2025 8:03:05
Reply to  NBA בדם

"קריירה מגוונת"
דרך יפה לספר את המסע של לברון לטבעות – בניית 3 סופרטימס…
לא מדובר פה על איזה מסכן שנזרק מקבוצה לקבוצה ותמיד איכשהו הצליח (סטייל לנארד בטורונטו)

NBA בדם
04/08/2025 9:50:25
Reply to  Ari

שחקן שאין לו עזרה זכאי להצטרף לקבוצה שתיתן לו את הכלים להצליח.
הכי קל זה להיות בקבוצת הבית שלך ושפיפן ינחת לך מהשמיים. ואז לא תצטרך לעבור קבוצה, ואף אחד לא יגיד שאתה עובר קבוצות בשביל סופרטים.
קוואי לא מסכן, ההיפך הוא בר מזל כי הוא פגש את גולדן בלי קיידי ועם קליי שהחסיר משחק וחצי.(כולל האחרון שהיה בו מדהים עד שנפצע). עם שניהם בריאים זה גג 5 משחקים לגולדנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

לברון היה מטריד את פיפן. מי היה שומע על פיפן בלי מייק?

NBA בדם
04/08/2025 17:47:16

מי שומע על לאב, קיירי, דיוויס, בוש אם לא לברון?
לברון היה מת לקבל לידיים שלו שחקן בלי אגו, שומר על שעושה הכל מהכל כמו פיפן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

שמעו על כל אלו לפני לברון האמת

NBA בדם
04/08/2025 21:26:36

בתור מה?
לאב לא הגיע לכלום במינסוטה, ואחרי שלברון עזב הוא כבר לא היה רלוונטי.
קיירי בלי לברון הגיע פעם אחת לגמר ככוכב משנה, ובשאר הפעמים או נפצע או עשה שכונה.
דיוויס עבר סיבוב פעם אחת בפלקינס.
בוש הוביל קבוצה חביבה בטורונטו לבינוניות.

Ari
Ari
04/08/2025 10:19:01
Reply to  NBA בדם

זכאי או לא זכאי לא רלוונטי.
כתבת שללברון יש יתרון בדיון על העז כי יש לו קריירה מגוונת,
זה קצת צביעות בהתחשב שה"גיוון" הזה היה במסגרת רדיפה אחרי בניית סופרטימס שכללה את מיטב כוכבי הליגה (וויד בוש לאב קיירי ודייוויס) ואז צוות עוזרים מעולה כמו ריי אלן שיין באטייר טריסטיאן תומפסון ג'יי אר סמית רונדו ועוד,
עכשיו,
אולי זה לגיטימי ואולי לא,
אבל זה בטוח לא משהו שנותן ללברון יתרון על פני כוכבים אחרים עם קריירה פחות "מגוונת"…

NBA בדם
04/08/2025 10:36:50
Reply to  Ari

מה רצית שיעבור לקבוצה עם פחות כישרון מהקבוצה שממנה הוא עזב?
לכל שחקן יש שאיפות אליפות וכדי לממש אותם צריך עזרה.
ניתן לשער שבלי פיפן, גראנט/רודמן מייקל לא היה זוכה ב6 וקארים בלי מג'יק ווורתי' לא היה זוכה ב 5 משמעותיות (השישית כבר לא ככוכב).
מייקל לא עבר קבוצה בשיאו וקארים עבר פעם אחת ועדיין הכנסתי אותם לדיון עם לברון "המגוון".
כל השאר לא רלוונטיים כי הם מתקרבים לרזומה של לברון.

Ari
Ari
04/08/2025 12:45:58
Reply to  NBA בדם

אני לא רציתי כלום.
אתה כתבת את הגיוון כנקודת חוזקה ללברון.
ואני פשוט הראיתי שזה אבסורד..

NBA בדם
04/08/2025 12:55:35
Reply to  Ari

אני גם כתבתי את ה 6 מ 6 של מייקל כנקודת חוזקה. אולי אני גם לטובתו?
או אולי אני לטובת קארים כי ציינתי שהוא זכה בגיל מבוגר וזה גם עומד לזכותו?
לכל אחד יש את המאפיינים הייחודיים לו שנותנים לו קייס רציני לדיון.

Bzzz
Bzzz
04/08/2025 10:08:17
Reply to  NBA בדם

אנחנו צעירים מדיי אבל אני לא בטוח שאפשר לנפנף את ביל ראסל בכזאת קלות…..

NBA בדם
04/08/2025 10:11:56
Reply to  Bzzz

ראסל לא היה מספיק דומיננטי בהתקפה כדי להיכנס לדיון.

Zvika Bar-Lev
04/08/2025 2:41:45

הצבעתי עבור ביל ראסל, לארי בירד ומייקל ג'ורדן. יש עוד בחירות הגיוניות, אבל לא חושב שהיה עוד שחקן חכם עם כזה אימפקט על המשחק כמו בירד. אני חושב שניתן יהיה לטעון טענה דומה גם עבור מג'יק, אבל הלב שלי ירוק. יש לי המון ריספקט לשאק ולקובי ללברון ודאנקן, אבל עם לדרג טופ 3, זה 1.מייקל 2. ראסל 3. בירד

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Zvika Bar-Lev

כל הכבוד גם אני הצבעתי לבירד.לטעמי הוא קיבל במשאל מעט מאוד קולות.

mkr
mkr
04/08/2025 9:49:09
Reply to  Zvika Bar-Lev

בדיוק כמו הבחירות שלי.

דוקטור רזי הופמן
04/08/2025 15:55:47
Reply to  Zvika Bar-Lev

כמוני כמוך

trusttheprocess
trusttheprocess
04/08/2025 5:54:02

אחת הסיבות שסטף קרי לא בחר בנייקי זה כי בפגישה ביניהם , ניקו האריסון אז עוד בתפקידו בנייקי קרא לו סטיב קרי במשך כך הפגישה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה פשוט גדול…
ניקו האריסון מסתמן כסוג של פורסט גאמפ שלילי – הוא היה שם בכל הרגעים המכריעים, והרים "תרומה מכרעת" להשתלשלות האירועים. אני לא יכול לחכות לביוגרפיה שלו, או לפוסט של
Ljos בנושא, מה שיבוא קודם.

MBK
MBK
04/08/2025 7:47:50

הוא קרא לו סטפון ולא סטפן
סטיב? לא יודע מאיפה הבאת את זה
בנוסף הוא קיבל ליין נעליים משלו מאנדר ארמור ויותר כסף לעומת נייק
https://www.si.com/fannation/sneakers/news/the-true-story-behind-nikes-failed-meeting-with-stephen-curry

yaniv
04/08/2025 8:43:10
Reply to  MBK

היה נדמה לי גם סיפור שהוא הביא את המצגת של דוראנט או משהו כזה

סוסמעץ
סוסמעץ
04/08/2025 6:21:25

תודה רבה דוק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ביל ראסל, קארים עבדול ג'אבאר, מייקל ג'ורדן

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

היחס של הלייקרס ללברון לא הוגן.הוא תרם להם מה שספק אם לוקה יתרום בעתיד,הוא לקח קבוצה מפורקת והפך אותה למתחרה בכל שנה בא הוא משחק.
לוקה בחוזה הנוכחי לא ירוויח מיליון למשחק.הכותרת מטעה .יש סיכוי ששחקן אחר ירוויח את הסכום והתואר הזה.אני בכלל לא בטוח שבעוד שנה שנתיים ירצו לשלם לו את הסכום הזה.
קובי שיחק בתפקיד של גורדן אבל לא מספיק טוב כמוהו.אם הוא שני לו (לא בטוח) בתפקיד איך הוא יכול להיות העז,מקסימום יכול להיות הלביאה.אגב סטוקטון שמחזיק בשיאי האסיסטים והחטיפות שלא ישברו לעולם גם הוא לא בשיח.
קליבלנד מקבלת יותר מידי קולות,לונזו בול זה לא השחקן שיכול להביא קבוצה לאליפות.יש להם בעיה גארלנד ומיצל כקו אחורי הוא קו מאוד חדיר ,ורואים את חוסר ההצלחה שלהם בפלייאוף.
קאסל אמור לרדת ביכולת במהלך השנה האחרונה בעודו מתפקד כרוקי הביאו בעמדה שלו שני שחקנים טובים ממנו,זה פוקס והרפר מהדראפט.אף אחד מהם לא ינדב לו דקות משחק.גם לשפרד יש לי הסתייגות הוא שיפר את מעמדו אבל לא יותר מידי הוא שחקן התקפה טוב אבל… יש את דוראנט.יש את אמן תומפסון עם הגנה טובה אצל מאמן שאוהב הגנה.
לילארד עושה השלמת הכנסה 60 מיליון ממילווקי איזה 14 מיליון מפורטלנד ,האם הוא לקח משרה בהתנדבות?

MBK
MBK
04/08/2025 7:50:38

והלייקרס שילמה על זה מחיר לא זול
אינגרם, ג׳וש הארט, בול (חבל שנפצע), ג׳וליוס רנדל
יכל להיות בסיס לקבוצה טובה מאוד
אין שחקן מעל המועדון, בטח שלא לברון שהוא אפילו לא בטופ 5-7 של שחקני הלייקרס הגדולים בכל הזמנים
מג׳יק
כארים
קובי
שאקיל
וורת׳י
ג׳רי ווסט
אלג׳ין ביילור

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  MBK

מסכים עם כל שם ברשימה. לברון אוברייטד ברשימת הגדולים ןאתה מוכיח את זה מצויין.
רק מה שיחכו בסבלנות יש ללברון עוד שנה תשאירו את המנהיגות אצלו.לוקה עוד לא הוכיח שהוא המנהיג החדש.מחיר שולם עבור לברון ללא ספק אבל יש גם תמורה ובפרט תמורה כלכלית מעבר לתרומה במשחק עצמו.

NBA בדם
04/08/2025 11:02:56
Reply to  MBK

בכל הרשימה שציינת אין אף כוכב רציני. אינגרם זה קלוריות ריקות, הארט זה שחקן משנה, בול (אין לדעת כי נפצע), ורנדל רק השנה הפתיע לטובה וגם זה נגמר מול אוקייסי.
אין ספק שהלייקרס ולברון רצו יותר מאליפות בודדת אבל אחרי שנים כושלות גם אליפות אחת וגמר מערב זה לא דבר שצריך לזלזל בו, בטח בתקופה של שבע אלופות חדשות, שמתקשות לחזור לגדולה אחרי האליפות שלהן.

yaniv
04/08/2025 8:47:32

היחס של הלייקרס היה מספיק מכבד ומספיק יפה ללברון לאורך השנים.בוא לקחו את הילד שלו והביאו אותו לעבוד עם אבא שיהיה מבסוט,עשו את הטרייד המזעזע עם ווסטברוק .בעיקר כי הוא דרש והכי חשוב יכל לא לקחת את ה50 מליון דולר הזנה ולהביא שחקנים נוספים שיעזרו לו להתמודד על האליפות.
ורק לראות שבנתי נכון לטענתך אחרי שנה הבאה או מקסימום שנתיים אף אחד לא ירצה לשלם ללוקה חוזה מקס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

ישלמו ללוקה חוזה מקס גם עוד 5 שנים אם ישקול 200 קג

yaniv
04/08/2025 10:07:37

אז אתה אומר שגם הוא ישקול 200 קג וכתוצאה מכך אני מניח ישחק חרא ויהיה מאוד גרוע הוא עדיין יקבל חוזה מקס.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

אם ישחק גרוע לא יקבל מקס.אני חושב שזה אפשרי

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

כתבתי שזה אפשרי תעשה קופי פסט לכל שחקן בליגה.להצהיר כבר עכשיו שהוא שחקן של מליון למשחק ,לפחות לשנים הקרובות זה לא נכון.

גיא רוזן
04/08/2025 7:47:49

מחמם את הלב לראות את קארים ובירד גבוה כל כך בדירוג.

דרך אגב,
מי שלא מכניס את לארי לדיון,
ככל הנראה לא צפה בו משחק.

עילוי כדורסל, זה אנדרסטייטמנט,
האגדה עשה הכל על הפרקט,
והוא עשה את זה בדיוק במינונים הנדרשים –
כאשר צריך היה קליעה,
הוא היה שם.
ניהול משחק,
קשיחות,
או במילה אחת ווינריות.
הוא התמודד שווה מול שווים מול קבוצות על,
הוא הוביל את אחת הקבוצות הגדולות אי פעם,
והוא עשה הכל מהרגע הראשון שרגלו דרכה על פרקט ה-NBA

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מסכים וגם הצבעתי לו. רק לא מסכים לגבי הדירוג יכול להיות לגמרי מס 1 או לפחות 2

קורן אמישה
קורן אמישה
04/08/2025 12:34:08

גם אצלי לארי בפנים בשלישייה אבל מרגיש לי שזו העדפה סובייקטיבית מאשר אובייקטיבית…

כי אובייקטיבית הראשון הוא תמיד גורדן

עגל
04/08/2025 13:00:58

מסכים.
אצלי בירד והאקים שווים.
הם לא פחות טובים כשחקנים מכל אחד אחר, רק הנסיבות הביאו אותם לקצת פחות הישגים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קל ביותר

1. מייק
2. קובי
3. סטף

כל השאר בכלל לא בדיון (בדיונים של רפי הבנה)

Bzzz
Bzzz
04/08/2025 10:12:09

סטף קלעי ודריבלר מדהים אבל מדובר כאן על gOAt. איך אפשר להיות כזה בלי הגנה?

NBA בדם
04/08/2025 10:15:24
Reply to  Bzzz

הרף של שמעון נמוך שזה נוגע לסטף. מספיק 2 תארי mvp ומצטיין גמר אחד כדי להיות בדיון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חח האליפות ב22 של סטף שווה יותר מכל ה4 של לברון. מצטיין גמר הוא פעמיים הבדיחה של איגי מיצתה את עצמה

NBA בדם
04/08/2025 11:20:52

אליפות ראוייה עם הופעת גמר מרשימה אבל לא צריך להגזים. כולה עבר את בוסטון בגרסה הפחות טובה שלה שלטייטום רעדו הידיים.
בגמר15' לברון היה צריך לקבל ולסטף לא בדיוק הגיע אז הלכו על בחירה מוסכמת של השחקן שהאט את לברון ובגלל זה איגי נבחר.

עגל
04/08/2025 13:11:11
Reply to  NBA בדם

מה זה האט אותו?! ממש חנק שלא יעשה ממוצע טריפל דאבל:
35.8 נק', 13 כ"ח, כמעט 9 אסיסטים למשחק.

NBA בדם
04/08/2025 13:19:26
Reply to  עגל

הסתכלת על האחוזים והיעילות? לברון סיים עם פחות מ40 אחוז מהשדה (ליתר דיוק 39.8%), ו47% טרו שוטינג. בלי איגי הוא היה קולע אותם ביעילות גבוהה יותר ומנצח למרות כל החיסורים.
אתה רק מחזק את הקייס של לברון לזכייה כמצטיין הגמר, כי למרות שאיגי הגביל אותו והוריד לו משמעותית את היעילות, לברון היה אדיר ודומיננטי בצורה בלתי רגילה, והפך גמר חד צדדי לגמר סופר מותח כנגד כל הסיכויים, ורק על זה הוא היה צריך לקבל את מצטיין הגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

זה בדיחה טובה הmvp לאיגי, זה גם הליגה העניקה לו בכוונה שלא יהיה מישהו אחר כמו סטף שיהפוך לפני הליגה על חשבון השקץ חלילה

NBA בדם
04/08/2025 14:15:45

אם כבר הליגה לא רצתה לתת לשחקן מהקבוצה המפסידה (מה שקרה רק פעם אחת בעונה הראשונה של הפרס עם ווסט).
קרי היה צריך לגמור את הסדרה הזו בסוויפ מהדהד ונגרר לסדרה מאוד מותחת ושקולה. אם היה עושה את זה הוא היה מקבל את מצטיין הגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נגרר לא נגרר לא מעניין ניצח שהקאבס רדפו אחריו קבוע עם 2-3 שחקנים לשירותים. מספיק בשביל להבין מה הכי טוב בגמר.
אגב אני מאמין שהשקץ גם נעזר במעבדות יחד עם חבריו בשנות האליפות במיאמי ואילך

NBA בדם
04/08/2025 14:21:23

אז אם רדפו אחריו 2-3 שחקנים לשירותים איך זה לא נגמר מהר יותר?
דלבדובה עשה לו את המוות וקרי לא היה מספיק יציב ודומיננטי כדי לגמור אותה מוקדם יותר, בטח שלברון נשאר בודד במערכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

כי היו נגרים כמו דריי ואיגי שהשאירו אותם לבד. איגי במקרה שם קלע כמה שהוא לבד.
לשקץ בניגוד לסטף נתנו קליר פאת לא ידע מה זה דאבל טים בכלל
שלא נדבר על סטיב קר שעשה העל ב15 ו16 שלברון ינצח..

Last edited 2 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
04/08/2025 14:34:03

קליי היה נגר?
לסטף הייתה תצוגה של 5 מ23 בהפסד בגיים 2
בגיים 3 עד לרבע האחרון היה לו רק 10 נקודות. שהוא התעורר ברבע האחרון היה כבר מאוחר מדי. אז שני ההפסדים בסדרה היו עליו.
ללברון היה את איגי כשומר אישי ודריימונד כשומר חיפוי, מהטופ שיש להציע בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Bzzz

אפשר כי בוא ככ טוב בהתקפה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לקחת שחקנים שהם אמני קליעה למעשה בחרת בשחקן אחד שלוש פעמים.
בירד מגיק , קארים לא בדיון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארים יכול להיות בדיון. בירד ומגיק רחוקים מהם שנות אור גם ביכולת וגם היו בסופרטימס כל הזמן בלי תחרות כמעט בקונםרנס (במיוחד במערב)

דוקטור רזי הופמן
04/08/2025 16:03:52

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין כמוך, וטוב שכך

PhillySpecial
04/08/2025 20:14:26

פחחחחחחחחח קובי…. אפילו לא בחמישייה של הלייקרס, הוא ג'אמל מאשבורן עם מלא יחסי ציבור…שמעון אתה באמת הזייה

אור
אור
04/08/2025 22:11:44
Reply to  PhillySpecial

ההשוואה שלך לא הזייה?

ירון, החלום
ירון, החלום
04/08/2025 8:23:19

בס"ד
מייקל, ביל לברון ולאו דווקא לפי הסדר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/08/2025 8:41:20

חולה על לארי בירד, אבל נאלצתי להשאיר אותו מחוץ לרשימה שלי, שכוללת את ג'ורדן, קארים וראסל. בלב לארי תמיד יהיה מספר אחד…
תודה רבה מנחם

Berch
04/08/2025 8:45:39

תודה על המעורב
אחלה טיול משפחתי יצא לכם, מאוד מרגש
❤️

נועמיקו
נועמיקו
04/08/2025 8:48:56

לדבר על קובי כמועמד לגואט זה ממש מוזר בעיניי. יש שחקנים שאני עוד יכול להבין, שחקנים שהיו דומיננטיים יותר מכל אחד אחר: ווילט, ראסל, קארים. גם לברון, למרות שלא הגיע לאותו מספר אליפויות, כי באמת היה נחשב אחד משני השחקנים הטובים בליגה במשך משהו כמו יותר מ 15 שנה.
אבל קובי?
שחקן אגדי, אבל האם מישהו יכול לנקוב דבר אחד שהוא היה בו יותר טוב ממייקל?
אה, לא?
זהו, נגמר הדיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  נועמיקו

המזל של הליגה שקובי בשנות השיא שלו שיחק עם סמוש פרקר, קאוומי בראון ולמאר אודום אחרת היה לו יותר טבעות ממייק.
מצד שני אם מייק לא היה פורש באמצע היה לו 8.
אבל כן קובי היה חיקוי מעולה של מייק.
היום יש לנו את שגא שגם חיקוי מעולה של שניהם.

Last edited 2 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
קורן אמישה
קורן אמישה
04/08/2025 12:38:45

קובי באמת חיקוי עלי אקספרס (טוב נו אמזון) של מייקל, היה מעולה אני לא אומר שלא, אבל חיקוי בסופו של דבר. רץ פעם קליפ ביוטיוב על מהלכים זהים של מייקל וקובי וזה פשוט מטורף איך קובי חיקה אותו בכזו אדיקות וכזו מושלמות.

שגא מזכיר את מייקל רק ביעילות ואת קובי ברגל ציר חוץ מזה אין בסגנון שלו הרבה מן משותף חוץ מכבוד ליריבים והענשת מגינים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדעתי שגא מאד דומה להם בתנועות, הוא פשוט מטביע פחות.
המידריינג שלו מאד זהה, גם מה3 הוא די ברמה שלהם, ההגנה. השמאלית של שגא ברמה הרבה יותר גבוהה משלהם.

קובי העתיק את כל המשחק שלו ממייקל, הוא גם אמר את זה.

קורן אמישה
קורן אמישה
04/08/2025 21:06:43

שי מאד חתולי וזריז, עם שליטה בכדור והטעיות תוך דריבל הרבה יותר חדות משניהם.
למייקל היה כדרור קצת עילג, לקובי היה קרוס קטלני אבל שיי טוב משניהם.

אבל שיי לא קרוב בניתור, כח או כח מתפרץ אל שניהם, לא לקובי ובטח ובטח לא לחייזר מייקל…
זה גם המרחק האובייקטיבי ביניהם באתלטיות אבל גם פערי התקופה, רואים בקליפים מי שומר לפעמים על מייקל (קרייג אילוי למשל)

לגבי קליעת המיד ריינג, של מייקל הייתה הכי בלתי נתנת לעצירה וקטלנית אבל רק מהמיד ריינג.
שי הרבה יותר טכני ויוצר ספייס מפייקים.
קובי היה משתמש הרבה בכוח ובאתלטיות שלו לקחת בעיקר פיידים קשים כי הוא מת על זה

קורן אמישה
קורן אמישה
04/08/2025 21:08:04

אבל הטכניקה של קובי בזריקה הייתה
מ-ו-ש-ל-מ-ת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים. הכישורים האישיים היום מפותחים בהרבה מהתקופה של מייקל. יש היום המון הטעיות שלא היו קיימות אז וגם אם היו הן היו נדירות מאד.
הטעיית מאחורי הרגל סיגנטור מוב של דונובן למשל אני לא זוכר בשנות ה80 או ה90.
היום זה הטעייה שמבוצעת המון.

כנל הטעיות הדרג, סטיף לג קרוס וכו.

קורן אמישה
קורן אמישה
05/08/2025 19:32:50

אין ספק שהשחקנים היום הרבה יותר כישרוניים, אתלטיים, ורכים הרבה יותר.

רן הנרגן
04/08/2025 23:04:37

אם קובי לא היה חזיר הוא היה ממשיך לשחק עם שקיל והיו לשניהם יותר טבעות

קורן אמישה
קורן אמישה
05/08/2025 19:33:26

לא יודע אם חזירות זו המילה פה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם לברון נתפס מתאמן בחדר כושר סודי בזמן החתימה של לוקה שכל החדר מלא בפוסטרים של לוקה ולוחות של קליעה למטרה

imholzot
imholzot
04/08/2025 11:33:47

תודה מנחם! קצת עניין בשיממון הכדורסל של הקיץ

Zvika Bar-Lev
04/08/2025 11:57:41

כרגע החוזה הכי גדול והכי מוטרף זה השנתיים של בוקר עם 72.5 מיליון לעונה, שזה לגמרי קרוב למיליון דולר למשחק בעונה של 82. בוקר 10 שנים בליגה משחק בממוצע 67 משחקים בעונה – זאת אומרת הוא כבר מקבל יותר ממיליון למשחק בשנה הבאה. לעומת זה החוזה של לוקה של 160 ל3 שנים הוא צנוע. ומה שיהיה אחרי זה – ובכן אם לוקה יביא הישגים הוא יקבל אחלה חוזה אחרי זה, זה ברור. אבל מה שמדהים אצל בוקר שהוא קיבל את זה אחרי 2 עונות מסכנות למדי מבחינת הישגים

Yosi Berkeley
04/08/2025 13:28:11

הלכתי עם ראסל (כדורסל, אישיות, שבר כל הישג ותקרת בטון), בירד (מה יש להגיד, אוהב אותו), ומייקל (ללא ספק העז, למרות שבשנים האחרונות, מחשבות כפירה עולות)

דה שוט
04/08/2025 13:45:44

1. מייקל
2. לברון
3. סטף

בסדר הזה.
ובעולם מקביל, כדורסל נטו –
1. דוראנט
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יש לך טעות במס 2, תתקן

ככה הקריירה שלו נראתה אוויר או קליר פאת לבחירתך

https://www.instagram.com/reel/DLq3VOpM7Ly/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Last edited 2 months ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דה שוט
04/08/2025 17:20:48

חחח זה מה שרציתי לכתוב לך, לפחות אנחנו מסכימים על 1 ו-3
יאללה בוא ליוסטון פילי זה גופה תשאיר לברוך שנה אחת שיככב לבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני ממזמן בקליבלנד איזה פילי הוא גופה חנוטה. במערב אני שגא גיסנו סורי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע אגב איך ניתן להשוות בכלל בין לברון לסטף.

אחד קוסם, רב אמן, קלעי, כשרוני, מכדרר, משחק כדורסל, שינה את המשחק

השני נגר רוב הקריירה, בנוי על שיפוט ויחסי ציבור, מכדרר נוראי, עושה צעדים, קליר פאת, מסורבל, עובר כל תקןפה לסופרטים אחר ומנסה להביא כוכבים שיהיה לו קל.

מייק קובי סטף בירד מגיק כולם זכו בקבוצות שלהם ולא כל היום חיפשו למי להתחבר שיהיה קל.

רן הנרגן
04/08/2025 19:58:50

הידד האח, אנחנו חושבים אותו דבר

Penny
Penny
04/08/2025 15:01:39

כל הדיונים והויכוחים הם על הסגנים…

דוקטור רזי הופמן
04/08/2025 15:52:15

עדיין מופתע שלארי בחמישייה הראשונה של העזיזים.
כמובן שבחרתי במייק, לארי וביל אבל אני אגלה לכם סוד, לא הייתי אובייקטיבי…

martin
martin
04/08/2025 16:59:49

כאינדבידואל, ווילט ללא ספק. הוא פשוט הקדים את זמנו ולא זכה לתיעוד מספיק.

תומר
04/08/2025 19:06:47

לדבר על שחקנים ששיחקו בתקופות אחרות ממש (לא רק ההבדל בין ה 80 ל 90 אלא משחק אחר ממש) מה עוד שלפני 1980 המשחקים בקושי צולמו ואת חלק מהשחקנים כמעט לא יצא לנו לראות, זה לא שייך
יכול להיות שביל ראסל היה יותר טוב מכל השחקנים האחרים ביחד ווילט צ'מברליין היה קובע היום ממוצעים של דאבל טריפל אבל אי אפשר אפילו להתחיל לדון בזה

אם השאלה היא על העדפות אישיות אז סבבה, שכל אחד יבחר את השחקנים מהקבוצה שהוא אוהד, אבל אם מדרגים אובייקטיבית ולא לפי האהדה, אין מצב להשאיר את ג'ורדן ולברון בחוץ. במקום השלישי כבר יש מקום לדיון (אני הלכתי עם קארים)

רן הנרגן
04/08/2025 20:05:08

אני בחרתי ב:
ראסל – לאיש יש 11 אליפויות עם לפחות 2 דורות של שחקני בתקופה שבליגה היו מעט קבוצות ולכן הכשרון היה מרוכז.
גורדן – גם השחקן הכי טוב וגם 6 אליפויות והיו לו יריבות משמעותיות
קרי – במשחק שמבוסס על גובה ואתלטיות הוא הוביל קבוצות ל 4 אליפויות והיה השחקן המשמעותי בהן. האיש שינה את הדרך שמשחקים כדורסל כשהכניס פרמטר שלישי למשוואה.

אור
אור
04/08/2025 22:16:51

דיארון פוקס האריך בספרס, מקסימום של 229 מיליון ל-4 עונות

רן הנרגן
04/08/2025 22:38:34
Reply to  אור

לא חשבתי שהוא יקבל את זה. הניהול של הספרס נחלש

אור
אור
04/08/2025 22:42:09

אתה המומחה לחוזים וקאפ מבינינו

רן הנרגן
04/08/2025 23:01:42
Reply to  אור

זה לא הענין. יש להם מספיק מקום בארבע השנים הקרובות אבל הם נתנו לו מקס או קרוב לזה והוא לא שחקן מספיק טוב. זה לא מרשם להצלחה. מעבר לזה, שתי בחירות הלוטו האחרונות שלהם הם רכזים. אבל אולי הם מכינים חבילה ליאניס, אז יש בזה הגיון