הפלייאוף בבייסבול ניפתח – פתאום טרוף ב-KC!!! אין, אין כמו בייסבול!!!/ מנחם לס

תשכחו מה שכתבתי. KC חזרה למשחק בגדול. BOTTOM OF THE 8 ו-7-6, ורק אחד שרוף!!

התחיל ה-9, 7-6. אם אוקלנד מנצחים, לסטר (שכתבתי עליו למטה) הוא מנצח המשחק!

7-7…2 אאוט ל-KC. יכולים לנצח!!!

מתחילים אקסטרה אינינגס. זה בייסבול. אף פעם לא ניגמר עד שניגמר!!!!!

*********************

אינינג 12. 7-7…

אוקלנד הובילה 8-7 בטופ של האינינג ה-12

KC הישוותה 8-8. שחקן בבסיס הראשון, 1 אאוט… טרוף ב-KC!

משחקים כבר 5 שעות

 

KC!!! איזה נצחון!!!!!!!!!! 8-9!!!!!!!!!!!!!

*********************

פלייאוף מוזר. אין אף קבוצה גדולה – גדולה באמת – בין כל העשר שפתחו אתמול (עם משחק ווילד קרד של האמריקן ליג בין אוקלנד לקנזס סיטי). אין "THE TEAM TO BEAT". אין קבוצה ללא פצעי בגרות, חבורות,  וכיעורים. יש גם הרבה טוב. המון טוב. יהיה מעניין ביותר.

כמעט ולא כתבתי בייסבול העונה, ואולי לא אכתוב יותר – תלוי בעניין שאראה לפי מספר התגובות.  אם לא יהיה עניין, לפחות הבעתי את דעתי ועשיתי סיכום לעצמי על הקבוצות לפי סדר הסיום שלהם, ועל מה יש לכל קבוצה לחשוש.

 

NATIONAL LEAGUE

 

1. וושינגטון נשיונלס

האס הגדול הוא דרו סטורן ה-CLOSER, עם 1.12 ERA העונה. הוא לא הירשה EARNED RUN ב-11 המשחקים האחרונים. מצד שני רפאל סוריאנו התקפל לקראת סוף העונה. קבוצה מצויינת אבל אחת הצעירות בפלייאוף, ונראה כיצד היא תעמוד בלחץ. בכל אופן, כל עיר הבירה בהיי שלא זכור כבר שנים.

2. לוס אנג'לס דודג'רס

שני הפיצ'רים הפותחים קלייטון קרשאו וזאק גרינקי, והסוגר קנלי ג'נסן יקחו כל סרייה של 5 משחקים. הבעיות של הדודג'רס יתחילו בסדרות מלאות כי אני לא סומך על הפיצ'ר השלישי וואן -ג'ין ריו. כל שאר הפיצ'רים של הדודג'רס מבוגרים מדי כדי ללכת עד הסוף.

3. סנט לואיס קרדינלס

הבעייה של הקרדינלס היא שכל החובטים שלה נעלמו לקראת סוף העונה. מאט קרפנטר איבד את הצפון וגם מאט אדאמס – אחד החובטים הטובים ביותר בבסיס הראשון הפך לאיש בסיס ראשון רגיל. אם השורט סטופ שלהם ג'והני פרלטה הוא מוביל הקבוצה בהום ראנס עם 21, העניין נראה מאד חמור, במיוחד כשזוכרים שבעונה שעברה הם הגיעו לוורלד סרייס עם "BIG BATS!

4. פיטסבורג פיראטס

הבעייה הראשית היא הרוטציה המדורגת רק 13 ב-NL ב-WAR. הם גם איבדו 24 SAVES. אדיסון וולגז – שיפתח היום נגד הג'איינטס בוויילד קארד של ה-NL, ופרנציסקו ליריאנו – לשניהם  י-ח-ד  יש העונה רק 17 'סטארטים'. הבולפן בוודאי חצי גמור.

5. סן פרנציסקו ג'איינטס

הקבוצה השנייה היום בוויילד קארד היא הג'איינטס. הם הקבוצה המדורגת ראשונה בנסיונות חבטה של כדורים מחוץ לסטרייק-זון, ואיש הבסיס השלישי שלהם פבלו סנדובל חובט ב-48% כדורים שהיו יכוליןם להיות BALLS אילו רק הסתכל עליהם!

 

AMERICAN LEAGUE

 

עוד חצי שעה קנזס סיטי או אוקלנד (כנראה קנזס סיטי המפגרת 7-3 בתחתית האינינג ה-8) כבר לא תהיינה. בינתיים עלי לכלול את שתיהן:

1. לוס אנג'לס אנג'לס

לא זכור לי מתי קבוצה עם הרקורד הטוב ביותר במייג'ורס תיראה כה פגיעה. למה? הפיצ'ינג שלה. למעשה רק הסטרטר ג'רד וויבר נותר הפיצ'ר שניתן לסמוך עליו. אבל גם הוא לא ברמה של הפיצ'רים הראשונים או השניים בליגה, וכמובן שגארט ריצ'רדס ניפצע כשישב על רקורד של 4-13,  ומאט שומכר היה 3-14 כשהוא נאלץ לעזוב בגלל בעיות קיבה לפני שבועיים. שומכר חייב לחזור כדי שהאנג'לס ימשיכו לסיבוב השני.

2. בולטימור אוריולס

האוריולס מובילים את כל המייג'ורס בהום-ראנס, אבל ישניה סטטיסטיקה לא נעימה בקשר לכך: ב-30 השנים האחרונות, רק קבוצה אחת שהובילה את הליגה בהום ראנס ניצחה את הוורלס סרייס (היאנקיס ב-2009). למעשה, רק 13 מ-18 המובילות האחרונות בהום ראנס עשו בכלל את הפלייאוף. הווה אומר? הום ראנס אינם סימן בדוק להצלחה. מה הבעייה של האוריולס? מלבד הום ראנס הם הקבוצה הגרועה ביותר בפלייאוף באחוזי חבטה.

3. דטרויט טייגרס

דטרויט מצויינת בחבטות ובפיצ'ינג 0אם כי בבולפן יש להם בעיות מכאן ועד הודעה חדשה). אבל ישנה בעייה קטנה לא נעימה לפלייאוף: הטייגרס הם הקבוצה מס' 28 בליגה בהגנה. הם עושים טעויות ומחמיצים דאבל-פלייז. החובטים והפיצ'רים יצטרכו להיות במיטבם.

4. קנזס סיטי רויאלס

הם מפגרים בעת כתיבת שורות אלה 7-3 נגד האתלטיקס של אוקלנדסאינינג ה-8. קבוצה מוזרה: הם שניים ב-AL באחוזי חבטה, אבל רק מקום תשיעי בראנס. הם ראשונים בגניבת בסיסים, אבל הקבוצה היחידה במייג'ורס שלא הגיעה ל-100 הום-ראנס…הם קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף או להיכשל כבר במשחק הראשון הערב.

5. אוקלנד אתלטיקס

עונה שהתחילה כחלומית  הפכה כמעט לחלום בלהות כשהם כמעט לא עשו את הפלייאוף. האם הטרייד של יואניס קספדס לקבל את ג'ון לסטר עשה זאת? אני לא חושב. אבל עובדה היא שהקבוצה נפלה מאחוזי חבטה וסלאגים שלן 253. ו-432. לאחוזי חבטה וסלאגים של 225. ו-331. מאוגוסט 1 עד ספטמבר 20. נראה שהיא מנצחת הערב את KC ועוברת לשלב הבא.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. משחק גדול לקנזס סיטי
    אמר פעם אברם גרנט – דיס איס פוטבול , בביסבול הכל תמיד אפשרי.
    לדטרויט יש 3 סיי יאנג של ה 3 עונות האחרנות , שרצר , פרייס וורלנדר שמאז שהוא בזוגיות עם קייט אפטון נחלשה לו היד ( אני לא צוחק )
    לאיננגלס יש כח אש מטורף בדמות טראוט ואלברט פוהולוס וזה יהיה כנראה גמר ה AL
    באשר ל NL שם הכל פתוח

    1. לא מסובך ולא נעליים
      אפילו טרמח כמו מומי קלט את העניין פיקס פוקס
      יש פיצ'ר יש חובט 9 אינינגים בירות נקנקניות ופצצות אש בקהל
      מי צריך יוצר מזה ?
      השנה הדודג'רס יקחו אליפות ויעשו כבוד לאל איי

  2. עם כל הכבוד, ולמרות שהתאכזבתי בשנים האחרונות, קרשואו לבד בסדרה של 5 משחקים שווה 1.5+ ניצחנות, ובסדרה של 7 שווה 2+.

    רק צריך ניצחון אחד מגריינקי ו-היו (אם אפשר גם בעזרת ההתקפה) ויש אליפות!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט