חם מהתנור (אוק. 1) – דוראנט לא מסוגל "TO PALM"! / מנחם לס

שיקגו יצאה היום עם המוטו "NEW LOOK BULLS"

***********

ת'יבודו: "למירוטיץ' ומקדרמוט ישנה הרבה עבודה לעשות לפני – ואם – הם ישחקו העונה בחמישייה, או בעתיד, ואין לזה כל קשר שאני לא 'אוהב' לשחק רוקי'ס. זה לא נכון בכלל. למעשה זאת שטות מחלטת. אני משחק עם הטובים ביותר שיש לי!"

**********

 

 

 האם הכדורים הודבקו לידיו של קווין דוראנט בצילום זה מהתיכון?

 

*ביום המדיה באוקלהומה סיטי עתונאי שאל את דוראנט אם הוא יכול "TO PALM THE BALL" כי הוא שמע רינונים שהוא לא יכול. הוא הוציא תמונה בה קווין מחזיק בשני כדורים אבל אמר שאחד השחקנים ששיחקו איתו בתיכון הוא היום רואה החשבון שלו שגילה לו ששמו בידיו של דוראנט דבק שיחזיק בכדורים.

קווין דוראנט חייך, ואולי אפילו הסמיק אבל על שחורים לא רואים הסמקות, וענה: "IT IS UP TO YOU TO BELIEVE OR NOT!

********

דוראנט הגיב לשאלה שהוא יהיה גאה לשחק באולימפיאדה ב-2016 אם ייבחר. "הפעם פרשתי רק בגלל שהייתי עייף מדי. זאת היתה הסיבה היחידה!".

********

האדם השלישי בעושרו בעולם מעוניין לרכוש את הלייקרס. כתבתי על כך בפוסט על הקליפרס!

(אגלה לכם סוד: כגם 50 מיליארד לא יעזרו לפני 2029)

********

לפני פתיחת האימון הראשון של הקאבס, לברון ביקש את רשות הדיבור ואמר לשחקנים:

We've got to build our character, and we've always got to protect each other no matter what's going on — through the best of times and through the worst of times as well."

BARF!

BARF!

וזה מה שדייויד בלאט אמר להם לפני האימון:

"Primarily, we really, really want to be a group of guys who play together, and that should be evident in everything we do — how we practice, how we push each other, how we draw the best out of each other, how we pick each other up when things are not necessarily going so good," he said. "Sharing the load. Everybody being responsible and accountable for what's happening here and just getting better every day. That's what we're really looking for."

וזה מה שבלאט אמר לכתבים אחרי האימון הראשון:

"Unlike a lot of European coaches, I did not like to over-practice," Blatt said. "My team never ran in the hills, and we didn't practice twice every day. There's a positive side and a very negative side to practicing. But when practice starts, we're practicing. We're working and we try to emphasize the quality over the quantit

אחרי האימון לברון נישאל מה התרשמותו מבלאט.הוא ענה:

"אני אוהב את זה שהוא לא מרבה במילים ולא אומר אף דבר פעמיים. הוא מצפה שמה שהוא אומר ייקלט וייזכר, ומי שלא ברור לו למה המאמן התכוון – ישנה הזדמנות לשאות. אני רואה שהוא יהיה מאמן יעיל. "יעילות" זאת המילה שהייתי מגדיר בה את האימון הראשון. הוא לא בא הנה לעשות רושם על אף אחד. הוא יודע מי הוא ומה הוא בא לעשות. HE IS NOT HERE TO IMPRESS ANYBODY, וזה מה שכולנו כבר אוהבים בו!".

 

*****************

 

 

פרנק ווגל ביום המדיה: "הפייסרס יהיו הפתעה הליגה העונה!"

*****************

דוויין ווייד אמר אחרי האימון הראשון של מיאמי היט שהוא "כבר מזמן לא נהנה" כל כך מאימון. "כולם השתתפו, כולם התאמצו, כולם עזרו אחד לשני. ישנה אווירה מצויינת בקבוצה!

 

 

 **************

דריק רוז: אולי לא העונה, ואולי לא בעונה הבאה, אבל אליפות מחכה לנו:

 

“I try my hardest to stay away from (the predictions),” Rose said. “But we know we have an opportunity ahead of us. It may not be this year, it may not be the next year or whatever, but I know that we have one (in us). I know I’m going to win a championship soon so I’m not worried about that.”

***************

קווין גארנט החל אתמול את עונתו ה-20 ב-NBA.  הוא בחברה טובה: רק שלושה לפניו שיחקו בליגה 20 שנה +:

indful of his elite company — Kareem Abdul-Jabbar, Robert Parish and Kevin Willis are the only others in NBA history to play 20 or more seasons — Garnett isn’t taking what may be his final year for granted. He’s backing up his comment to the man who drafted him No. 5 overall in 1995 for the Timberwolves.

**************

לורל הולצקמפ היטא השופטת השלישית ב-NBA

***************

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. הלייקרס רוצים למכור את הקבוצה לאליסון, כי הוא אחד מה-3 היחידים בעולם שמסוגלים לעמוד בדרישות השכר של קובי

    1. ילד
      נער הייתי וגם זקנתי

      אני כבר מלווה את הפרפל אנד גולד קרוב ל-25 שנים. כמו מומי הגעתי הנה בשנת הריפיט האחרונה של מג'יק-וורת'י-קארים ריילי ומאז נדבקתי במחלה שהדוק יגדיר אותה כחשוכה.
      צריך להבין: למשפחת באס אין שום דבר חוץ מהלייקרס. הם חיים יפה ומרוויחים יפה אבל לא מולטי מיליארדרים. בלי הלייקרס הם כלום ושום דבר, ג'יני, ג'ים ושאר האחים. אין מצב שהם מוכרים את החלק הארי שלהם בפרנצ'ייז אפילו אם אליסון יציע להם ארבעה מיליארד.
      אליסון אגב מתגורר רוב הזמן במאליבו ושותף עם מסעדן ישראלי, מאיר הררי, במסעדת "נובו" על המים. למי שבאזור מומלץ לבקר ולטעום.

  2. מה הסיפור עם דוראנט והכדורים ? ברור שהוא יכול להחזיק שני כדורים ככה, לא ?
    חוץ מזה התמונה שלו באמת מרשימה. מסבירה שוב לכולנו למה אנחנו לא יכולים לשחק בנבא (תשובה: כי האנשים שם חייזרים)

  3. קיבלתי את הספר לאחרונה ליום ההולדת לזכר ימים עברו… אחלה ספר .
    אישית הרבה מגיע לצנחם על הספר עונה חלומית משנת 1992/3 דפי הסטטיסטי קה בסוף הפכו אותי למומחה בתחום החישובים בעפ עד היוםםםםםם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט