דיון הופס (9): הלייקרס – לאן הולכים מפה? / הגולש שרון לוינסון

לוס אנג'לס לייקרס-לאן הולכים מפה

הלייקרס נחלשו בשנים האחרונות ועל זה אין ויכוח . מאז האליפות האחרונה ב-2010 הקבוצה בדעיכה כשבראש הדועכים צועד קובי בראינט לו קריירה מרשימה וגדולה.

וה-NBA  בלי הלייקרס זה לא ה-NBA . NBA  בלי הלייקרס , זה באטמן בלי הג'וקר , זה סאן אנטוניו בלי אוקלהומה , זה דוראנט בלי לברון , זה ברצלונה בלי ריאל , זה סופרמן בלי לקס לות'ור.

זה הטוב בלי הרע . הרי בכל מקום אנחנו צריכים שיהיה את הרע מול הטוב , ולכן הלייקרס חשובה לליגה.

השנה הלייקרס שמרו על בחירת הסיבוב הראשון והשני שלהם ולקחו בבחירות האלה את ג'וליוס רנדל הפאוור פורוורד וג'ורדן קלארקסון הרכז . גם בדראפט 2015 יש סיכוי לא רע שללייקרס תהיה בחירת הדראפט שלהם {הבחירה הועברה לפיניקס אבל היא מוגנת טופ 5} ויש להם את בחירת הסיבוב הראשון של יוסטון , זכר לטרייד על ג'רמי לין.

עכשיו , בשביל לבנות מחדש את ה"נבל" של הליגה מיטץ' קופצ'אק צריך שיהיה לו כסף פנוי לשחקנים צעירים מצוינים שיהיו פנויים בעתיד הקרוב כמו גרג מונרו ואריק בלדסו.

אז מה מצב הכספים והחוזים אצל הלייקרס?

סיום חוזה השנה: ג'רמי לין , סטיב נאש , קרלוס בוזר , חאבייר הנרי , ווסלי ג'ונסון.

סיום חוזה בסוף השנה הבאה: קובי בראינט , ג'ורדן היל {בשנה השנייה יש ללייקרס אופצית קבוצה} , אד דייוויס {אופציית שחקן} , רוברט סקארה {השנה השנייה לא מובטחת}.

כך שבסיום עונת 2015/16 ייתפנה המון מקום בתקרת השכר של הנבל של הליגה.

ופה מתחיל הדיון , לאיפה הלייקס צריכה ללכת ואיך היא צריכה להבנות?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. התוכנית של הלייקרס- בואו נקווה ש OKC מפשלים שוב השנה.

    בניגוד לשנים הקודמות, לאחרונה אף אחד לא עוזר ללייקרס ומנחית עליה כל מיני טריידים הזויים כמו גאסול.
    אין את ג'רי ווסט או באס כדי להביא את שאקיל ללוס אנג'לס ואין את קובי שמודיע חגיגית שהוא ישחק רק עבור הלייקרס בזמן שנבחר בדראפט.

    מה שכן הלייקרס בנו את עצמם כך שבסיום העונה הבאה הם יהיו אפילו במצב יותר טוב מאשר העונה כאשר החוזה של נאש ולין יורד מהספרים ויכולת התמרון שלהם יותר גדולה.

    אז כרגע הלייקרס בנתה את עצמה נכון בשאריות שהליגה השאירה לה ואני מקווה שכדי להחתים את הכוכבים הגדולים בשנתיים הקרובות הם יעשו עבודה יותר טובה כי החוקים מעט השתנה בשנים האחרונות.

    לברון אליל בקליבלנד דוראנט יכול להיות מלך בוושינגטון והניקס והלייקרס הם לא שווקים מספיק מפתים בשביל הכוכבים הגדולים.

    הם רוצים טבעת והם רוצים שחקנים שיוכלו לקחת איתם טבעת והם רוצים להיות בסביבה תומכת.

  2. בהנתן המנטליות של הלייקרס, הם כנראה מחפשים שם גדול. כמו שדקסטר אמר, כנראה שהם לא יקבלו מתנות ויצטרכו לנסות את מזלם בשוק השחקנים החופשיים.

    אם מסתכלים על מי פנוי בשנה הבאה, אז אלה האפשרויות:

    לאמרכוס אולדריג׳ – היה מועמד וודאי להיות שחקן חופשי, אבל אז פורטלנד נהפכה לקבוצה מעניינת. אם יתברר ששנה שעברה הייתה מקרה ופורטלנד תחזור לדשדש יש סיכוי שהלייקרס יצליחו להשיג אותו

    קווין לאב – אם הפרוייקט בקליבלנד יתפרק, יש סיכוי שהוא ילך סטייל דוויט. אני לא רואה את לברון נוטש, לפחות לא בעונה הראשונה אבל יש סיכוי קטן שקווין לאב ילך. אני מקווה בשביל בלאט שזה לא יקרה

    רוי היברט – זה בתנאי שהוא ישחזר את החצי הראשון של העונה שעברה ולא את הבושות שהוא עשה בסוף. יש ללייקרס אהבה לסנטרים ומחסור בצבע, נקווה שיחזור להיות חיה בצבע ולא שחקן שמסיים משחקי פלייאוף עם 0 ריבאונדים.

    מארק גאסול – סנטר הגנתי מוביל בליגה עם יכולות התקפה מגוונות (כנראה שהטרייד על פאו לא בא בחינם 🙂 ). גם אותו אני לא רואה עובר בקלות מממפיס.

    זוראן דראגיץ׳ – אם הוא ימשיך כמו שנה שעברה, הוא יכול להיות העברה גדולה ללייקרס. עם כל העומס של פיניקס בעמדות הגארד לא יודע כמה הם יכולים לשלם לו.

    בסופו של דבר, לא נראה שמשתחררים כל כך הרבה שמות גדולים בשנה הבאה. אם ניקח בחשבון את התחרות שיהיה ללייקרס עם קבוצות כמו יוסטון על שחקנים חופשיים לא נראה שהלייקרס יעשו איזה קפיצה משמעותית בשנה הקרובה. אולי אחרי עוד שנה של דשדוש, עוד רוקי טוב ואולי כמה שחקנים משלימים מוצלחים (ואחרי שהחוזה של קובי יגמר) כשיהיה ללייקרס בסיס הם יצליחו לעשות קצת רעש ב2016.

  3. הדבר שאני הכי חושש ממנו זה התפקוד של באס הבן,נכון לעכשיו זה לא נראה טוב,2 קייצים הוא רצה 2 סופרסטארים ושניהם בסוף לא חתמו.שלא תבינו זה טוב שהם לא בלייקרס אבל מבחינתי זה מעלה חשש גדול מהיכולת של הלייקרס להביא פרי אייגנס בכירים.
    בכל מקרה לדעתי הלייקרס בכלל מכוונים קודם כל לווסטברוק ויעשו הכל בשביל להביא אותו.
    מארק גאסול זה יכול להיות סגירת מעגל יפה.

  4. בלדסו לא יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא.

    מונרו לקח את ההימור שלו עם דטרויט ויהיה לא מוגבל ואם יעבור עונה בינונית/עונת פציעות מטרידה אני דווקא רואה אותנו הולכים עליו בחוזה יותר נמוך ממה שהוא מקווה נכון לעכשיו לקבל.

    דראגיץ'- אופציה מעניינת. פיניקס כבר לא תוכל להציע לו מקס' ל5 שנים שזה משהו שכל שחקן שנושק ל29 יחפש.

    ועדיין כולם יודעים מי הדג הבאמת גדול שכולם מנסים לתפוס.

    נחיה ונראה,
    עד כה התנהלות חכמה מאוד בקיץ אחרי שנפלה האפשרות לבנות קבוצה רצינית.

  5. הלייקרס היא הקבוצה של קובי, ותלך לאן שהוא יקח אותה בשנתיים הקרובות, הם בעצמם החליטו. מה יהיה לאחר מכן? לפי אופנות הליגה בשנה האחרונה הוא עוד יהפוך למאמן…

  6. אגב, בניסיונות לקדם את הספר שלו קובי טוען שלמד את טכניקת הזריקה שלו מהתבוננות בסרטים על זנב של צ'יטות, וכיצד זה גרם לו לבעוט עם הרגליים בג'אמפ (עפ"י ערוץ הספורט). לי זה קצת מפריע באופן אישי שהוא חושב שאנחנו סניליים ולא זוכרים שמייקל עשה את זה הרבה לפניו, אבל בשביל אלה שבאמת לא זוכרים או לא היו שם, אפשר לראות את הטכניקה בפעולה:
    https://www.youtube.com/watch?v=OoVMIZWS_-A

    1. קובי לא אמר שהוא למד הוא אמר שהוא שיפר את הפיידוואי אחרי שצפה בסרט טבע על צ'יטה וראה שהיא מייצבת את עצמה בניתורים על ידי הזנב אז הוא למד מזה משהו(לא ממש הבנתי מה הוא למד מזה)
      הוא אף פעם לא הכחיש שהוא צפה כל הזמן בקלטות של ג'ורדן וניסה ליישם, אם הוא הצליח או לא אפשר להתווכח, לדעתי הוא הצליח לחקות את המקור בצורה כמעט מושלמת והלוואי שיבוא לליגה עוד חיקוי כזה כי זה הכדורסל הכי אסתטי ומדהים שיש, שירה בתנועה.

    2. סטארקס המסכן. לא היה לו סיכוי. קרה לו הדבר הגרוע ביותר שאפשר להעלות על הדעת… להישלח לשמור על ג'ורדן כשהוא מרגיש בזון…

  7. אם אתה כבר כאן דובי, כשמדברים על לפרק את הניקס, זה אחד המשחקים אם לא המשחק.
    למי שאוהב את ג'ורדן יש שם מהלך שהוא כולו שירה בתנועה, 1:36, מקבל מסירה מפיפן וכבר באוויר לפני הנחיתה רואים אותו מכין את הרגליים לכניסה לסל עם ג'אמפ חצי פידאווי בסיבוב עם קליעה מעל יואינג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט