מעורב הופס: לברון לדנבר? / מנחם לס

מעורב הופס: לברון לדנבר? / מנחם לס

1. דיאנדרה אייטון הסכים לחתום עם הלייקרס לשנתיים

מעורב הופס: לברון לדנבר? / מנחם לס

בשנה הראשונה ישתכר 34 מיליון. הלייקרס תיקבע את הסכום לעונה השנייה ולאייטון תהיה האופציה לקבל או לדחות את ההצעה לעונה השנייה. אייטון – שבעוד שבועיים יהיה בן 27 – קלע עבור פורטלנד 14.4 נק' ב-56.6% דיוק, עם 10.2 ריב', השלים BUYOUT מפורטלנד שפרטיו לא ידועים.

2. הניקס הודיעו רשמית שהם 'שוכרים את מייק בראון כמאמנם'. הבעייה? הפרטים עדיין לא נסגרו

מה זאת אומרת "שוכרים את מייק בראון"???

לכמה שנים?

באיזה משכורת?

האם החלו שם מחשבות שניות?

3. לברון 'הודיע' שהוא לוקח את האופציה ( opted into the final year of a contract worth $56.2 million), אבל ההודעה הגיעה עם CAVEAT ('התראה')

סוכנו של לברון Rich Paul הסביר שרצונו של לברון הוא להשתמש באופציה שישנה לו, אבל 'יש זמן לחתימה, ולברון "WILL closely monitoring the Lakers' offseason moves to improve the team."

הסוכן הוסיף: We understand the difficulty in winning now while preparing for the future," Paul told ESPN. "We do want to evaluate what's best for LeBron at this stage in his life and career. He wants to make every season he has left count, and the Lakers understand that, are supportive and want what's best for him."

הוא יחכה עם החתימה ויראה לאיזה כיוון הקבוצה הולכת. ההחתמה של אייטון היא צעד בכיוון הנכון, אבל לך תדע; אולי הוא מחכה לעוד צעדים? (בינתיים הוא טס השבוע לקליבלנד קאבס "לראות את אולמות האימונים שלהם ומתקני הכושר גופני"). לדעתי מאומה לא גמור עם לברון בקשר לעונה הבאה, ועתה, נוסף לכל, באה ההצעה לטרייד שלו וג'מאל מוריי מדנבר נאגטס.

4. בינתיים הבן ברוני ג'יימס טוען שהוא נשאר בלייקרס, ו-He's not paying attention to LeBron speculation

"אני בן נאמן של אבי, אבל בקשר לכדורסל זה BUSINESS AS USUAL. אני שחקן הלוס אנג'לס לייקרס, ואבלה את הקיץ במשחקים בליגת הקיץ של California Classic, ללא כל קשר עם ההחלטה של אבי."

5. מסתבר שלברון רוצה דבר אחד: לנצח עוד אליפות NBA. זה חשוב לו יותר מאשר 'עם איזו קבוצה'

הלייקרס עשו את הצעד הראשון לשיפור הקבוצה עם אייטון. צעד שני שעשו היה לבחור בדראפט את Adou Thiero – הפורוורד (2.03 מ') מארקנסאו שהלייקרס בחרה במספר 36. הלייקרס TRADED UP TWICE להשיגו. אולי הוא כוכב בפוטנציה שאיש מלבד הלייקרס לא חשב עליו.

6. הצעת BLEACHER REPORT היא טרייד בין לברון ומוריי (ועוד בחירות עתידיות)? הולך?

LeBron James warms up before Game Five of the Western Conference First Round NBA Playoffs.

"לברון משחק עם ניקולה ג'וקיץ'?" כותב BR. "זה יהיה BASKETBALL NIRVANA" (שלמות כדורסלנית). לברון רוצה אליפות. הלייקרס (לפני אייטון) לא הייתה במצב לרוץ לאליפות. הלייקרס מצידה תחגוג עם פוינט גארד כמוריי.

לפני שהלייקרס חתמה עם אייטון, לברון (בן 40) לדנבר עבור מארי (בן 27) MADE A LOT OF SENSE. עתה אני כבר לא יודע מה לחשוב.

7. אם אתה לברון, אתה הולך על טרייד לדנבר עבור ג'מאל מארי?

8. שתי קבוצות מעוניינות בבראדלי ביל אם פיניקס WILL BUY OUT

Two Eastern Conference teams are interested in signing Bradley Beal if he reaches free agency.

האם פיניקס מוכנה ל-BUYING-OUT את חוזהו של בראדלי ביל שהוא 110 מיליון לשנתיים הנותרות?

לפני שבכלל מתחילים לדבר על כך, בראדלי ביל צריך להסכים לטרייד כי בנוסף לסכום האסטרונומי שפיניקס חתמה איתו, יש לו גם a full no-trade clause, כך שהוא יכול לסרב לכל טרייד.

קודם כמה מילים על BUYOUT. בייאאוט זה חוזה בו השחקן והפרנצ'ייז שאיתו הוא חתום על חוזה' לפיו הקבוצה תשחררו להיות WAVERS (לא שחקן חופשי!). ב-BUYOUT שבו הקבוצה מסכימה "לאכול" סכום מסויים מחוזה השחקן, כך שקבוצה אחרת המעוניינת בשחקן תוכל להחתימו בסכום שנותר אחרי ה-BUYOUT.

במספרים, אם חוזהו של בראדלי ביל הוא 55 מיליון לעונה הבאה, ו-55 מיליון לעונה שאחריה, והסאנס מוכנה לבייאאוט של 50 מיליון לשנתיים, קבוצה המעוניינת בביל תוכל לרכשו עבור 60 מיליון לשנתיים.

היו מקרים (לא רבים) שהשחקן עצמו מוכן לתרום BUYOUT משלו, ולהוריד את הסכום מחוזהו. זה יקרה אם ביל יסכים לשנות את חוזהו ל-100 מיליון לשנתיים, והסאנס מוכנה לבייאוט של 50 לשנתיים. אז הקבוצה שרוכשת אותו תרכוש את חוזהו ב-50 מיליון לשנתיים, או 25 מיליון לשנה.

ברגע שהוא ב-'WAIVERS', לכל 29 הקבוצות האחרות ישנן 48 שעות 'TO CLAIM' את השחקן, ולשחקן אין מה לומר בנידון. אם אף קבוצה לא רוצה בו, הוא הופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל אחרי ה-48 שעות, כשהסאנס נשארת הקבוצה האחראית על סכום החוזה המקורי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
74 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Eldad Ben-Moshe
05/07/2025 2:03:25

מעניין כתמיד
אפילו אם הפעילות בשוק שם ככה לא הייתה מטורפת נרגעה ביןמיים האחרונים
תודה דוק וחג עצמאות שמח

Smiley
05/07/2025 2:23:21

אייטון קיבל מה לייקרס 16 מיליון לשנתיים. את היתרה יקבל מה-buyout עם הבלייזרס.

מה ללייקרס לעשות עם מארי שיש להם את דונצ'יץ' בעמדת ה-PG?
לא רואה למה לדנבר לעשות טרייד כזה.

לא רואה איזה leverage יש ללברון מול הלייקרס בסיטואציה שנוצרה, או מול קבוצות אחרות שיודעות כנראה שהוא מגיע לעונה אחת.

פיניקס עם אינפלציה של שחקנים בקו האחורי. בוקר, ביל, גרין, ויש גם את ברוקס ואלן שיכולים לזוז ל-SF. יותר מדי שחקנים שצריכים דקות ושלושה שחייבים את הכדור ביד.
ובוקר אחד שקיבל שבחזרה את הקבוצה לידיים שלו.
פיניקס צריכים טרייד נוסף

IDO
IDO
05/07/2025 5:18:46

למה שדנבר ייקחו לברון?
הוא מתעייף ולא זמין לרבע הרביעי.
הוא לא עושה מספיק תנועה בשביל שגוקיץ ימצא אותו והוא עולה כמו ארבע חמש שחקנים אחרים בסגל.

ברוך רובין
05/07/2025 5:35:50
הגב ל  IDO

לברון גם בגילו טוב ממארי. מארי להוציא פלייאוף אחד שנראה כמו סופרסטאר כבר שנתיים הצל של עצמו מדובר באחד השחקנים הלא יציבים בליגה, לברון במקום מארי ואוקלהומה לא הייתה זוכה בגביע לארי אובריאן.

אין ללייקרס סיבה לעשות טרייד כזה, בטח שדונציץ שם, גם לדנבר זה ריסק עצום לברון תכו נכנס לגיל 41.

אשך טמיר המקורי
05/07/2025 5:49:15

אף אחד לא רוצה את השקץ.
בטח לא עם החוזה המפלצתי שבחר לממש.
0 סיכוי לטרייד על בן 40 עם 52 מיליון.
הסיכוי היחיד שלו לברוח מהלייקרס זה בייאאוט.
גם אז לא יהיו הרבה קופצים.
הוא מת להגיע לדאלאס או לקליבלנד.
אסור להציל את הנבלה ולתת לו חילוץ אחרון, שיירקב בביצה שיצר ב-LA לצד המלך החדש שלה.

The Oak
The Oak
05/07/2025 8:32:06

נכון. אין סיכוי לטרייד. זו הדעה גם של מומחי ה espn. באיי אאווט על הפרק

אור
אור
05/07/2025 8:36:42

אני לא מסכים. יש להתחיל במבצע החילוץ בהקדם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

חחחחח תחתימו אותו לעוד 10 שנים, הוא ולוקה יחד זה שילוב בלתי עציר אליבא דה ברוך

אשך טמיר המקורי
05/07/2025 13:32:39
הגב ל  אור

🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
05/07/2025 6:07:31

אני מניח שאם הלייקרס רוצים הם יכולים לקבל את בראדלי ביל או פול גורג תמורת לברון.
אף אחד לא יתן שום דבר משמעותי עליו.
מה שיקרה זה שלברון יסיים את השנה בלייקרס.
שנה הבאה יחתום בקליבלנד לעונת פרישה על שכר מינימום ואנשים פה יקיאו כל יום מחדש בגלל כל הטקסים והמתנות שהוא יקבל

דה שוט
05/07/2025 11:30:27
הגב ל  trusttheprocess

בראדלי ביל על לברון – עיסקה טובה ללייקרס. ביל מתאים לשחק ליד רכז דומיננטי נתן עונות טובות ליד וול ו-ראס

אור
אור
05/07/2025 11:44:16
הגב ל  דה שוט

אחי הוא גמור

אשך טמיר המקורי
05/07/2025 13:33:30
הגב ל  אור

גם הלייקרס – עסקה מושלמת

דה שוט
05/07/2025 16:13:56
הגב ל  אור

הוא לא גמור – רק זקן כמו רבים אחרים וצריך מקום ו"מיקום" נכון כדי לתרום. מאמין שאם יעבור מפיניקס תהיה לו עונה טובה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דה שוט

כמו שמישהו כתב פעם:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
.
אין שום יקום שבו בראדלי ביל עדיף על לברון. לא רק בכדורסל, גם בבדמינגטון, פינג-פונג או דוקים.

דה שוט
05/07/2025 16:18:43

מאנו אח יקר, מדהים לראות איך אתה ועוד הרבה אנשים מאוד אינטיליגנטיים (באמת!!!) – למשל ברוך רובין שאני מאוד מעריך – נופלים כל כך בקלות בנירטיב שמייצרים כל מיני כוחות (לא זדוניים, סתם בעלי אינטרסים וזה בסדר).
הלייקרס בדקות של לברון פשוט קורסים, פלוס מינוס שלילי ברמה קיצונית!!! לצורך השוואה – שגא ויוקיץ' הטובים בליגה השנה עם פלוס מינוס חיובי משמעותית מעל השאר (בעיקר שגא).
כל שחקן אחר בדקות של לברון היה מביא ללייקרס תוצאות טובות יותר. הם פשוט גרועים כשהוא על המגרש. כל המספרים מספרים את זה – אבל הרבה אנשי כדורסל טובים וחכמים פשוט מצליחים איכשהו לא לראות את זה.
מקום 383 בליגה במדד הפלוס מינוס.
יש לך הסבר לזה?

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי דה שוט
ברוך רובין
05/07/2025 16:36:04
הגב ל  דה שוט

אתה צוחק כן? ענית לך על זה כבר פעמיים,

+/- לבדו הוא מדד בעייתי.

המדד הזה מושפע ישירות מהקבוצה סביבך, מהחמישיות שאתה משחק בהן, ומסיטואציות במשחק. הוא לא מודד ערך אישי נטו.
למשל: אם לברון משחק עם ספסל חלש או מול הרכב חזק של היריבה — הוא יקבל פלוס מינוס שלילי גם אם שיחק מדהים וזה למה דורט מקום חמישי במדד למרות שהוא לא קרוב אפילו לרמת אולסטאר (וכל החמישייה של אוקלהומה בטופ 20).

https://www.basketball-reference.com/teams/LAL/2025/lineups/

החמישייה הפותחת של הלייקרס, הייתה במדד חיובי עם לברון (זאת שאם דונציץ בכלל בטופ של הליגה בעונה הסדירה) הבעיה זה בהרכבים עם המחליפים.

צפית במשחקים? עדיין מדובר בסקורר מחונן גם עם לא המפלצת שהיה ומנהל משחק פנטסטי. ההשוואה לבראדלי ביל מביכה

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
גיא רוזן
05/07/2025 16:59:47
הגב ל  דה שוט

משעשע,
הפכת לסטטיסטיקאי…
קצת על פלוס מינוס של הלייקרס בשנה שעברה:
החמישיה החזקה ביותר לפני הטרייד:
דייויס, ריבס, כריסטי, פיני, לברון.
החמישיה החזקה ביותר אחרי הטרייד:
לוקה, ריבס, האצ'ימורה, פיני, לברון.
הכדורסל הטוב ביותר של הלייקרס אכן שוחק אחרי הטרייד. רק שזה לא היה זה של לוקה, אלא זה שהביא לקבוצה את פיני סמית'.
איתו הקבוצה התחילה סוף סוף לתת הגנה,
כאשר בין הגעתו לבין המשחק הראשון של לוקה במדי הלייקרס מאזן הקבוצה היה 13 – 6,
מתוך אותם 19 משחקים לברון שיחק ב-18,
דייויס ב-12.
הפלוס מינוס של לברון היה 2.7+ של דייויס 2.5+ ושל פיני 6.8+
לריבס, דרך אגב, התקופה הנדונה יש 5.5+

ועכשיו הסבר, עבור מי שאתם נובר בדף הסטטיסטיקה מבלי לצפות במשחקים
(ההיילייטס לא נחשב)
הדקות הגרועות ביותר של הלייקרס כללו את לברון לצד הרכבים הגנתיים חלשים. אז הלייקרס חטפו, ובגדול.
מספיק דקות כאלו השפיעו על התוצאה הסופית.
רואים את זה בצורה בולטת על ההבדלים בקבוצה בין נצחונות והפסדים.

יש אמת אחת שבלטה ןאכן השפיעה על הפלוס מינוס –
לברון בגיל 40+ כבר לא מצליח לשנות משחקים ברבע האחרון עם הרכב מחליפים.

כל השאר?
סטטיסטיקה ושקרים…

דה שוט
05/07/2025 20:09:43
הגב ל  גיא רוזן

תגובה לך וגם לברוך רובין.
תסובב את זה כמה ואיך שתרצה. בשורה התחתונה – מקום 383 בליגה ומקום כמעט אחרון בלייקרס במדד פלוס מינוס. וזה בקבוצה מנצחת שסיימה במקום ה-3 במערב. חסר משמעות? לא יודע…
הלוואי שלברון ימשיך בלייקרס, הביאו לו את אייטון בחינם ובטח יביאו עוד. אני לא מצפה ממנו להוביל לאליפות בגילו – מה שכבר עשה זה מדהים – אבל אני מצפה לקצת יותר הגינות ספורטיבית פרשנית מצד ״אנשי הנירטיב״ – אני מצפה שאם יתברר שהוא פוגע בלייקרס – שיקומו ולפחות יודו בזה. מן הסתם, לא יקרה. נחכה ונראה

גיא רוזן
05/07/2025 20:25:58
הגב ל  דה שוט

אתה צריך לבדוק את הנתונים שלך קצת יותר לעומק.
חוסר דיוק משווע.

Florida man
06/07/2025 21:47:20
הגב ל  דה שוט

מי המסטול שייגע בדביל?

Berch
05/07/2025 6:21:17

תודה על המעורב
לא יודע מה עם שאר קבוצות הליגה אבל אחרי בראדלי ביל וגו'ן וול נראה שלקוסמים מוושינגטון יש את תכנית הפנסיה הכי טובה….
🤣

רן הנרגן
05/07/2025 7:48:06

ימים קשים. ראש ממשלה שעושה סלקציה בחטופים, מי לחיים ומי להשאר לימק למוות רק כדי שלא לסיים את המלחמה וכדי להמשיך ולהאחז בקרנות המזבח.
.
RFA – שחקן חופשי מוגבל. מה זה אומר?
את ההגדרה הזו מקבלים שחקנים שסימו את 4 שנות החוזה הראשון שלהם אבל נשארו בקבוצתם המקורית ולא חתמו איתה על חוזה לשנים הבאות. הם זכאים לנהל מו"מ עם קבוצה אחרת ולקבל מהם הצעה לחוזה אבל לקבוצת האם יש זכות להשוואת את ההצעה והשחקן ישאר אצלה התנאי החוזה שסיכם עם הקבוצה האחרת.
עכשו נכנסות לתמונה כל מיני מגבלות של סה"כ החוזים שיש לקבוצה שמוכרות בשמות תקרת השכר, תקרת המס, סינר ראשון וסינר שני. אף אחת מהמגבלות האלו לא חוסמת בפני קבוצת האם את האפשרות להשוות את ההצעה לשחקן אך הן יוצרות מציאות שלא כל קבוצה רוצה להיות בה.
לשחקן שהוא RFA יש עוד אפשרות לחוזה שמכונה QO. קבוצת האם מציעה לו (לא חייבת) חוזה לשנה אחת בסכום נמוך יחסית (קצת יותר מהכסף שקיבל בשנה הקודמת). אם הוא מקבל את ההצעה הוא יהיה שחקן חופשי ללא מגבלות בשנה אחר כך ובמשך השנה קבוצת האם תוכל לעשות עליו עסקה רק בהסכמתו. זה כמובן מכניס אותה לנקודה מאד לא נוחה. מצד שני שחקן שבוחר באופציה הזו מוותר בדרך כלל על חוזה גבוהה יותר למספר שנים שקבוצת האם בדרך כלל הציעה לו. אחרי הפלוף של נורל נואלס לפני 7 – 8 שנים שאחרי שנת ה RFA לא קיבל אף חוזה שחקנים למדו שלא כדי להכנס לערוץ הזה.
.
דרך המלך לשחקני RFA היא למצוא קבוצה שמוכנה לתת להם את החוזה המבוקש ובו בזמן שתהיה מוכנה לעסקת חילופים עם קבוצת האם אותה קבוצת האם תסכים לקבל.זה לא דבר שקל השיג בגלל ניגודי האינטרסים.
.
השנה יש שני שחקנים בסטאטוס RFA , גידי משיקגו וקמינגה מג"ס, שמצפים לחוזה גדול (בערך 150-170 לחמש שנים) שקבוצת האם לא רוצה לתת להם. לכאורה הדרך פתוחה בפניהם לקבל הצעה כזו מקבוצה אחרת אבל המציאות נכון ל 5 ימים אחרי תחילת עונת ה FA שלאף קבוצה אין מספיק כסף מתחת לתקרת השכר כדי להציע חוזה כזה (ברוקלין צמצמה את הפער מתקרת השכר לבערך 17 מיליון אחרי העסקה על קאם גונסון). לא כל כך עוקב אחרי שיקגו אבל להבנתי ג"ס מוכנה לתת לקמינגה חוזה ל 3 שנים (אולי אפילו 5) מתחיל ב 25 מיליון דבר שיחייב אותו למצוא דרך להסתדר עם הדרישות של קר.
.
האם קמינגה היה השחקן הראשון מזה זמן שיקח את הסיכון ויבחר ב QO?
.
מצב החוזים של ג"ס הוא כזה שהיא יכולה לשלם לקמינגה 25 מיליון בשנה הבאה ולהורפורד 5.7 מיליון (MTPLE) ולהשלים את הסגל בחוזים של מינימום לשחקן ותיק שנספרים כ 2.3 מיליון מול בחישובי המס והסינרים למינם. אם קמינגה יביא הצעה של 30 מיליון הרפורד יצטרך להסתפק ב מינימום של ותיקים ואולי יחליט לפרוש.
.
בינתיים קמינגה משניא את עצמו יותר ויותר על האוהדים חסרי הסבלנות שרוצים לראות החתמות אבל זה באמת לא מה שצריך להטריד אותו.
.
היום מתחילה ליגת הקיץ של צייס סנטר. 4 קבוצות (מיאמי, סקרמנטו, ליקרס וג"ס) משחקים ב 5,6,8. ב 10 באוגוסט מתחילה הליגה של לאס ואגס. כל הקבוצות משתתפות.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי רן הנרגן
Eli D
Eli D
05/07/2025 8:12:33
הגב ל  רן הנרגן

קאמינגה בטוח שהוא sga הבא.
והעתיד הכי גדול שהלוחמים מפספסים
פחות ממקסימום הוא לא חותם

The Oak
The Oak
05/07/2025 8:33:36
הגב ל  רן הנרגן

אם לא תשים את הדעות הפוליטיות שלך בהתחלה אז יש סיכוי שאקרא את התגובות שלך. בהצלחה עם הנרגנות.

Guy d
Guy d
05/07/2025 10:31:15
הגב ל  The Oak

איך תדע אם יש דעות פוליטיות או לא אם לא תקרא? אני מניח גם שקראת את התגובה הזאת, אחרת איך ידעת שיש דעה פוליטית? כנראה שהפסקת לקרוא אחרי שקראת את הדעה הפוליטית, אבל אז יוצא שאתה קורא רק את הדעה הפוליטית ולא את הדעות על הופס, שזה מה שרצית לקרוא מלכתחילה.

Eli D
Eli D
05/07/2025 7:53:17

דנבר ? לייקרז? טרייד ווילד ווסט כאשר כל מה שפלינקה משתעל מהפה שלו זה 2027 חלון 2027 שבו יוקיץ ויאניס עם אופציות שחקן להשתחרר כולל עוד כמה כמו דונובן מיטשל ועוד..גם אנתוני דיוויס
למארי יש חוזה מובטח עד 28/29
לא ניראה הגיוני
גם לאור הפציעות התכופות שלו מדי שנה שנתיים

תרחיש מעניין אגב
בראדלי ביל ביי אוט
ואז חותם בבאקס שהכי צריכים כרגע שחקן כזה
הדיווחים לייקרס כי ריבס לא יציב וגם לא חתם על הארכת החוזה שהציעו לו ובכללי מסתדר עם הקמפיין פלינקה 2027
השמועות החזקות מדברות על דאלאס גם
אבל זה אולי להןריד את קליי לספסל
יש גם התאמה לקליפרס שזה מוריד את פאוול לחמישיה השניה שלהם או כמחליף לו ולהארדן.

אפרופו לברון הפרשנים בארהב דוחפים אותו לניקס או לקאבס
הקאבס זה סיפור מעניין מאוד, כי הם קבוצה מנצחת וה fairy ending ל story

הניקס? כי זה השוק הכי גדול אחרי השלייקרס
ואם לברון כובש את השוק הזה ומביא לו אליפות יבנו לו פסל שם מול השור של וול סטריט, כולל שלט מחוץ לעיר wellcome to the king city
הבעיה לברון west cost boy
אבל זה הניקס והגארדן.. וכל שחקן גומר על המחשבה לקלוע 50 בגארדן
בדרך כלל בצד של מול הניקס
אולי הפעם בעד הניקס

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי Eli D
The Oak
The Oak
05/07/2025 8:31:02

תודה מנחם.
אין סיכוי לטרייר.
לברון צריך לעשות לעצמו ביי אאווט.
ואז ללכת לחתום בדנבר תמורת סכום לא גבוה ולקחת אליפות עם יוקיץ ומוריי וגורדון ובראון

gogo
gogo
05/07/2025 8:32:17

קליבלנד הקבוצה הטובה במזרח. היא לא תפרק את מה שרץ טוב בשביל להביא את לברון

ברוך רובין
05/07/2025 9:03:38

מצחיק האתר, אנשים פה עשו את לברון כשחקן מינימום ולא עדיין כאולסטאר.

רן הנרגן
05/07/2025 9:17:48

אתה צודק.

Eli D
Eli D
05/07/2025 9:57:05

הוא אול סטאר בכל קנה מידה, ושווה את כל ה52 מיליון מהלייקרס גם בגיל 41 הוא אחד מה top 10 בליגה.
ואולי הכי גדול אי פעם, האם בגיל 41 אחרי אולי בייאוט או נגיד סיים את ה עונה הזו עם הלייקרס בלי אליפות, ובשביל הקאבס/ניקס הוא יכול להוריד בחוזה? כן.
האם הוא יכול לחתום בגיל 41/2 על פחות מחוזה אולסטאר? כן.
לא בהכרח המינימום ווט.

הנחה של טרייד
האם שווה לבנות טרייד של גראט אלן, 20 מיליון דיאנדרה האנטר 22 מיליון, ו מקס סטרוס 15 מילון ואולי קבוצה שלישית תמורת לברון? אולי.
כל חוזה של שנתיים בליגה מסתדר מצויין לרוב פאלינקה וה2027 שלו.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי Eli D
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Eli D

חחחח השקץ אפילו לא טופ 100 מנפח סטט כמו לאמלו

LiorD
05/07/2025 11:40:47

וואלה צודק. כמעט סגרנו להביא אותו להפועל חולון להחליף את ג'סטין אלסטון, אבל המלחמה תקעה אותו בלייקרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  LiorD

:-)))))))

LiorD
05/07/2025 11:35:31
הגב ל  Eli D

איש לא ייקח ממנו את ההישגים האדירים בקריירה.
גם את זה שיש לו "שונאים" (עד כמה שזה לא מופרך "לשנוא" ספורטאי..), זה חלק המגדולה. גם למייקל וקובי היו "שונאים". אוהו..

יחד עם זאת, זה שהוא הלך על אופציית השחקן, מראה לי שהוא לא ממש מאמין שלליקרס יש צ'אנס לאליפות. אני אמנם לא הרואה חשבון שלו, אבל כנראה שאת הכסף הוא לא צריך.

דה שוט
05/07/2025 11:34:23

כי הוא שחקן מינימום. כשהוא משחק – הלייקרס יותר חלשים. אל תקנה כל מה שמוכרים לך חבריקו, או כדבריו של רפי גינת: אל תתפתו לעסקאות ברחוב …

הסופר י. פרזי
הסופר י. פרזי
05/07/2025 9:43:00

לברון לא צריך buy out, הוא יכול פשוט לא לקחת את האופציה ולחתום בכל קבוצה אחרת כשחקן חפשי

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי הסופר י. פרזי
עידו גילרי
05/07/2025 9:43:46

רק שהוא כבר מימש את האופציה…

Eli D
Eli D
05/07/2025 10:02:49

כן ואין דרך חוקית לבטל את ההחלטה הזו בלי קשר אם חתם או לא חתם עדיין.
לפי הסכמי הליגה ברגע שהודיע שלוקח את האופצייה אין דרך חזרה.

עידו גילרי
05/07/2025 10:09:32
הגב ל  Eli D

חתם על מה? הוא לא צריך לחתום על כלום.

רן הנרגן
05/07/2025 10:17:56

היתה לו אופציה לשנה הבאה והוא מימש אותה

עידו גילרי
05/07/2025 10:19:05
הגב ל  רן הנרגן

כן זה די מה שכתבתי…

Eli D
Eli D
05/07/2025 11:29:14

הןא לא צריך לחתום על כלום.
הוא רק צריך להודיע זה מה שאמרתי

עידו גילרי
05/07/2025 11:30:39
הגב ל  Eli D

אז למה התכוונת ב'חתם או לא חתם עדיין'?

אשך טמיר המקורי
05/07/2025 13:35:52

רוצה את הכל

אוהד ס"א
05/07/2025 10:12:37

איזו קבוצה שפויה תהיה מוכנה לקחת את בראדלי ביל?
איזה קבוצה שפויה תיקח אותו בדיל של 30 m?
אני מעריך שיש

ד"ר פופרס
05/07/2025 12:07:39
הגב ל  אוהד ס"א

🤣🤣🤣

thetroll
thetroll
05/07/2025 10:16:50

מנחם כרגיל מעורב מעולה. אני מפרש אחרת את מה שלברון עשה (מודה שזה ברמה של הזיה):
ראשית לא מאמין שלברון עוזב את ל"א חוזר לקליבלנד או הולך לדנבר. הוא נשאר בלייקרס זה כרגע מרכז חייו עסקים וכד'. לדעתי הוא הודיע שהוא חותם כדי ללחוץ שחקנים להגיע בעלות מופחתת. תזכורת: הלייקרז קיבלו איכשהוא את דונצ'יץ' בעלות נמוכה- AD ובחירה. עכשיו הוא קיבל סנטר מעולה בדמות איטון בעלות שכר של 16 מליון דולר בשנה בלבד ללייקרז פורטלנד משלימה את השכר. הזמן שלו להשיג עןד אליפות בשביל המורשת הולך ואוזל נגמר זה המשאב שהכי במחסור בשבילו ובשביל המורשת. לכן יש מצב שהוא הודיע שהוא חותם וככה מגיעים שחקנים "זולים" כמו איטון כי יודעים שהלייקרז לא יכולים לפתוחמ את הכיס הרבה – אבל הוא משאיר מרחב תמרון לפלינקה. אם יעמוד עוד שחקן משמעותי על הפרק מישהו שיגיע עם לייבל של סיכוי לאליפות יש מצב שלברון יהיה מוכן לקצץ בשכרו (יודע שזה נשמע מופרך אבל יש בזה הגיון). לכן הוא עדין לא חותם. משאיר גמישות לפלינקה. הוא חייב אליפות חמישית. אם הוא יראה אופציה ריאלית להילחם הןא יתרום את שלו. זה ממש לא לברון טיפוסי אבל יש מצב שהוא ילך על זה.
זה פשוט נראה לי הדבר הכי הגיוני. וחוץ מזה באמת? לברון תמורת מארי? לא מאמין שמישהו רציני הגה את השטות הזאת. גרוע לדנבר ואפילו ללייקרז. בשביל מה יש להם את דונקיץ'?

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי thetroll
גיא רוזן
05/07/2025 10:31:50
הגב ל  thetroll

אממ…
לא.
לא אפשרי.
לברון לא יכול לקצץ בשכרו,
הוא מימש את אופציית השחקן וכרגע האופציות האפשריות הן:
א. לברון ממשיך בלייקרס. תג השכר לא יכול להשתנות. אין איזו חתימה, היה דדליין לויתור של לברון על השנה הקרובה. מאחורינו.
ב. בייאאוט.
ג. טרייד. לקחת בחשבון שללברון יש זכות וטו.

אייטון אחרי בייאאוט.
הלייקרס משלמים לו 8 מיליון העונה, בשנה הבאה זו אופציית שחקן.
אין כאן השלמות שכר או משהו דומה.

thetroll
thetroll
05/07/2025 10:36:43
הגב ל  גיא רוזן

מה המשמעות של מימוש אופציית השחקן אם הוא לא חתם כמו שמנחם כתב? יש פה איזה איזור ביניים… ? לא הכי ברור מודה (לפי מה שמנחם כתב הוא הודיע שהוא מממש את האופציה אבל לא ממהר לחתום).

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי thetroll
עידו גילרי
05/07/2025 10:37:06
הגב ל  thetroll

אין איזור ביניים ואין צורך בשום חתימה.
לברון מקבל את מלוא השכר שלו בעונה הבאה בלייקרס.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
thetroll
thetroll
05/07/2025 10:42:50

תודה

אשך טמיר המקורי
05/07/2025 13:38:44
הגב ל  thetroll

אם היה רוצה לחזק את הלייקרס לא היה מממש את ה-52 וחותם על חוזה נמוך.
להיפך, הוא מנע מהם להתחזק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח השקץ ברוך שחקן מינימום, הוא מנפח לעצמו סטט, לא תורם כלום באמת אין שום הבדל בינו לבין בראדלי ביל בסאנס. הקאבס מתאבדים אם מחתימים אותו, לא רואה אותם עושים טעות כזאת. בן סימונס זה פחות נזק מהשקץ, אותו אפשר להושיב ביציע.
הקאבס השנה צריכים לקחת טבעת אחרת הסיפור שלהם נגמר, אין להם עוד חלון אחרי השנה הקרובה (נתתי להם מראש חלון של שנתיים מהעונה שעברה).
הכי טוב לשלוח את השקץ לDC לשנות את תרבות הארגון ולנפח סטט.
גם דנבר מתאבדים איתו חחח מה יעשה שם חוץ מלהזיק לקבוצה. הכי טוב שישאר ליד לוקה יחד הם בלתי עצירים ומוחות גדולים.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אבג
אבג
05/07/2025 10:59:45

לא בחרת אותו לאחת מחמישיות העונה שנה שעברה?

גיא רוזן
05/07/2025 11:11:57
הגב ל  אבג

בחר אותו לחמישייה 2.
ששש לא צריך לנער את הנרטיב, ככה בגסות רוח…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אבג

נתן עונה טובה אבל הוא די גמור זה ניפוח סטט בעיקר. יש שחקנים שנבחרים שם כי נתנו עונת פוקס. הטראקרס הצליחו מעל המשוער עונה שעברה

Alex Rabino
05/07/2025 11:07:22

ברדלי ביל היה שחקן גמור כבר לפני שנתיים. וושינגטון נפטרו ממנו אבל לפניקס יהיה יותר קשה.

גיא רוזן
05/07/2025 11:09:58

הכי משעשע?
התנפצות תאוריית ה-"תאגיד" המגוחכת.
לוקה הגיע ללייקרס למרות לברון, לא בגלל לברון.
עסקת המיליארדים של מכירת הלייקרס היא עם לוקה כעתיד של הקבוצה.

לברון?
השחקן המבוגר בליגה.
בעונה שעברה עדיין הציג יכולת של All NBA
אבל הוא התבגר בשנה ותג המחיר כבד.
כל לחץ שהסוכן שלו מנסה להפעיל על הלייקרס הוא לחץ עקר בגלל שהקבוצה מתיישרת כרגע לפי לוקה.
טרייד?
למעט טרייד של גולדן (ג'ימי באטלר) אני מאוד אופתע אם תהיה קבוצה שתיקח שחקן בעונות ה-23 ותשלח בחזרה ללייקרס 50+ מיליון בחוזים.
רק להזכיר,
לברון מחליט עד טריידים. יש לו זכות וטו.
בייאאוט?
אני לא רואה את האגו של לברון מאפשר לו ללכת על זה.
גם ללייקרס זה לא משתלם בגלל שהם צריכים להיות תחרותיים עבור לוקה.

מה יהיה?
שאלה טובה.
אני חושב שהשידוך לברון/לייקרס ימשיך לעונה אחת אחרונה.
אם ישכילו הלייקרס לנצל את בחירת הדראפט שיש להם עם החוזים של וינסנט/האצ'ימורה בשביל להביא עומק בהגנה עם איום מטווח השלוש,
אז יש את הסיכוי שמה שראינו מהקבוצה לפרקים לפני הגעת לוקה יתממש בעונה הבאה.

אני סקפטי.
אגו מנצח כמעט תמיד את ההגיון הבריא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זה הכי תאגיד מה מתנפץ חחח. הוא בוחש לגנוב עוד אליפות איפשהו מנסה ומנסה להתחבר עם כוכבים לרכב על הגב שלהם

ד"ר פופרס
05/07/2025 12:06:47

מדהים כל פעם מחדש ההבדלים בין ההגיון של טנש ושבר

קורן אמישה
קורן אמישה
05/07/2025 12:31:20
הגב ל  ד"ר פופרס

לא צריך ללכת רחוק יואל זה בכל תחום בחיים
מדיני
כלכלי
בטחוני
חברתי

אנשים מסתכלים על אותו מצב ומסיקים מסקנות הפוכות לחלוטין

Shenanigans
05/07/2025 11:13:00

לברון כרגיל ממשיך עם בחירות הקריירה המוזרות שלו, לאורך כל הדרך מה שחשוב לו זה המותג לברון, אבל לטווח הקצר. אם באמת היה חשוב לו מהמורשת שלו לטווח הארוך, הוא היה מקצץ בשכרו העונה בכמה עשרות מיליונים ומעלה את הסיכויים לעוד אליפות. וזו ממש לא הפעם הראשונה שרואים שהוא לא חושב על המורשת, בסוף הוא ייזכר כשחקן עם 23-25 עונות בשיא כשלקח ״רק״ 4 אליפויות.

עידו גילרי
05/07/2025 11:28:52
הגב ל  Shenanigans

הבחירות לא מוזרות, הוא דואג לשמור את השליטה בעתיד שלו בידיים שלו. כמו שאמרת דואג למותג.
המורשת שלו מסודרת עם ארבע אליפויות בשלוש קבוצות שונות. אין לו מה להוכיח. אם יחתוך בשכר וייקח אליפות כולם יסמנו לו כוכביות.

Shenanigans
05/07/2025 11:45:16

המותג שלו היה הרבה יותר מוצלח אם היו לו יותר אליפויות, כמו שהמותג של מייקל היה הרבה פחות מוצלח אם היה פורש אחרי ה3 אליפויות. אפשר להתווכח אם הבחירות שלו במהלך השנים היו יכולות להביא יותר או פחות אליפויות (אני מסמן בעיקר את תקופת הלייקרס)

לגבי הסימון בכוכבית – מי שרוצה כבר עכשיו מסמן לו כוכביות, במיאמי הלך לקבוצת כוכבים, בלייקרס את אליפות הבועה וכו׳. לא חושב שמישהו היה מדבר בגנותו אם היה לוקח 30 מיליון בעונתו ה23 ולוקח אליפות. ולדעתי ביחס לפוטנציאל ולכמות השנים יש לו עוד מה להוכיח, או לפחות חבל שהוא לא מימש את מלוא הפוטנציאל

עידו גילרי
05/07/2025 11:53:25
הגב ל  Shenanigans

לא חושב שעוד אליפות תשנה לכאן או לכאן. אחד החלקים המאד חשובים במורשת שלו הוא הplayer empowerment

אור
אור
05/07/2025 11:50:58
הגב ל  Shenanigans

הוא השתכר הרבה פחות ממה שהכניס לליגה כל הקריירה. מצחיק שקוראים לו לקצץ בשכר כשאף אחד מכם לא היה עושה את זה בעצמו

Shenanigans
05/07/2025 12:06:59
הגב ל  אור

נעזוב את זה שהתוספת השולית של 20 מיליון דולר עבור לברון היא כלום לעומת מה שהוא הרוויח וירוויח בחייו. אני חושב שזו הסתכלות מאוד שטחית, אני דווקא ״גרידי״ לעומתו ולטענתי לו היה מקצץ בשכרו ומביא עוד אליפות/אליפויות, בטווח הארוך הוא היה מרוויח יותר, כמו השקעה לכל דבר ועניין – משקיע העונה 20 מיליון דולר, הסיכוי לאליפות עולה בx אחוזים, המותג שלו יגדל בהרבה יותר. אפשר להתווכח האם יש לו בכלל סיכוי לאליפות העונה ואם זה שווה את זה, אני יותר מסתכל על כל הקריירה שלדעתי מפוספסת מבחינה כלכלית נטו, השכר שהוא מקבל וקיבל זה בוטנים לעומת הפוטנציאל העסקי.

imholzot
imholzot
05/07/2025 11:35:01

תודה מנחם. אין ספק שזה לא מאוד מעניין מה לברון בן ה40 יעשה מבחינה כדורסלנית אבל נחמד מאוד לעונת המלפפונים. לא חושב שהוא שילוב טוב במיוחד עם יוקיץ', הוא שילוב טוב כי הוא עדיין שחקן מעולה אבל לא חושב שהוא משנה את הסיכויים של קבוצה לאליפות.

captain beefheart
captain beefheart
05/07/2025 17:58:55

השאלה בסקר צריכה להיות: אם אתה דנבר – האם מסכים לטרייד של מארי תמורת לברון?
(והתשובה תהיה 103% מתנגדים)
האמת חייבת להיאמר: באחד על אחד, הסוס הזקן עדיין שווה על הפרקט יותר מהסייח הצעיר. ולא זו בלבד אלא שמארי פציע ולברון יש לו עמידות של טנק.
הבעייה היא מעבר לפרקט: מי שמקבל את לברון קונה בעסקת חבילה את הפרינססה הכי גדולה ביקום, שכל גירבוץ שלו יחריד את המועדון, יקטין אותו ויקבע עובדות. כל קבוצה שלברון בה היא "הקבוצה של לברון". ודנבר, כידוע, היא לגמרי קבוצה של מישהו אחר. קחו אותה ממנו – אפשר לסגור את הבאסטה והכישרון יברח חזרה לסומבור ולסוסים.
מעבר לכך – מארי הוא עכשיו עמוד השדרה הרשמי השני של הקבוצה. אחרי שמיכאל סבל צעיר הלך לנחס את ברוקלין – זה הוא והג'וקר. אתה לא מחליף אותו, גם בעד מכונת הכדורסל המושלמת מאז מייקל.
בקיצור – זה נשמע לי הנפצה כמו שפעם היתה בישראל כותרת אמיתית שמכבי ת"א מדברת עם אחד, קווין דוראנט.

סר צ'אק
סר צ'אק
05/07/2025 18:40:45

אבחנה מענינת – קייטלין קלארק:

צפיתי בה העונה כדי לראות מה ההייפ. כל מה שאני רואה זה לברון בגוף של קרי.

קולעת משלוש וטובה מאוד אבל – צוללת תמידית. בכיינית. מתלוננת כשחקניות בקבוצה שלה לא מוסרות לה. לא זזה בלי הכדור. מפסיקה לשמור כשלא מוסרים לה כל התקפה. מאותרגת ע"י התקשורת. בריונית שחושבת שהיא יכולה לעשות על המגרש ומצפה שכולם יריעו לה.

בדיוק לברון.

אבל אותם אנשים ששונאים את לברון מעריצים אותה. תופעה.

לברון לדור ה-MAGA.

אוהד ס"א
05/07/2025 22:20:16

בקשה למנחם:
אחלה מעורב. אמנם עונת המלפפונים בעיצומה, אבל אין צורך להוסיף את הפלפל חריף:
לברון לדנוור?
זו כמו כותרת: "חייזרים ממאמדים נחתו על כדור הארץ? לא"
אתה צריך לשמור קצת על אמינות לדוגמא:
"הלייקרס רוצים את בראדלי ביל"
"בן סימונס חוזר לפילי"
"ווסברוק חתם מינימום ב- OKC"
"ניקו האריסון מנסה לטיירד את קופר פלאג"