מעורב הופס ליום חמישי: מייק בראון מאמן הניקס / בלייקרס צוהלים בקשר לאייטון / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי: מייק בראון מאמן הניקס / בלייקרס צוהלים בקשר לאייטון / מנחם לס

1. כל מה שיש לי לומר על מייק בראון הוא שבחירתו היא 'בחירה בטוחה'; אני לא בטוח שהניקס הייתה צריכה ללכת על 'בטוח' ו-'ידוע'

מעורב הופס ליום חמישי: מייק בראון מאמן הניקס / בלייקרס צוהלים בקשר לאייטון / מנחם לס

זה הסיפור: מייק בראון קיבל את משרת המאמן הראשי של הניקס, כשעליו מוטלת החובה לנצח, ומיד. לא לנצח את הנטס; לנצח את המזרח ולהגיע לשלב האחרון של הפלייאוף כשהניקס משחקת על האליפות.

החיפוש שארך חודש שלם לא כלל את מייק בראון. הוא היה מנייה בטוחה. הוא נשמר בצד רק אם כל המאמנים האחרים שחשבו עליהם לא נישכרו מסיבה זו או אחרת. מייק בראון נבחר פעמיים לתואר 'מאמן השנה'. אך הוא גם פוטר ארבע פעמים. הבחירה שלו אינה הבחירה המובנת מאליה וגם אינה הבחירה המלהיבה ביותר.

הבדיחה שמיד תפשה תאוצה בעיר הייתה, "לפטר את תי'בודו רק כדי לשכור את מייק בראון?"

אבל באמתחתו של בראון ישנם 750 משחקי NBA. הוא מאמן שיודעים בדיוק מי הוא ומה הוא. בחירתו כאילו אומרת 'יש לסגל הקבוצה את זה. טום תיבודו ניסה לזכות עם הסגל הזה ולא הצליח. אז עתה אנחנו בוחרים מאמן אחר שאולי יהיה בר מזל יותר מת'יבודו'.

למייק בראון רזומה די מיוחד: הוא הגיע עם סקרמנטו קינגס לפלייאוף ב-2023 אחרי 16 שנות רזון; הוביל את לברון כששיחק בקליבלנד לפיינל של ה-NBA ב-2007 (הפסידו לסאן אנטוניו ספארס), וב-2009 הוביל את הקבליירס לעונה של 66 נצחונות. הוא היה עוזר מאמן בארבע אליפויות – אחת כעוזרו של גרג פופוביץ' בסאן אנטוניו, ושלוש פעמים כעוזרו של סטיב קר בווריורס.

עתה ישנה מטרה חדשה: אליפות ה-NBA

מה היא הרגשתי בקשר לבראון? הוא מאמן מעולה. הוא מכיר את הליגה. הוא היה שם. הוא יודע הכל. השאלה שאני שואל היא אם הוא המנהיג שיכול להוביל את הניקס הזאת לאליפות. האם הקבוצה תגיע איתו לטרוף שהיא חייבת להיות בו כדי לנצח את הבוסטון סלטיקס, אינדיאנה פייסרס, או מילווקי באקס. אני קיוויתי שג'יי רייט – מאמן וילנובה לשעבר שאימן שלושה משחקני הניקס לשתי אליפויות NCAA – יסכים לאמן את הקבוצה – אבל הוא סירב.

אחריו אני מאמין שמייק בראון הוא טוב לפחות כמו כל מאמן אחר שהניקס ראיינו, אם לא טוב יותר.

2. כאוהד הניקס – או שתנסה לחשוב כמו אוהד ניקס – האם אתה בעד שכירתו של מייק בראון כמאמן?

3. נראה לי שעתה הלייקרס הם המועמדים הראשונים לדוג את דיאנדרה אייטון (הם דגו אותו אחרי כתיבת קטע זה)

הנה כמה ציטטות של אוהדי לייקרס מהאינטרנט:

"ללייקרס אין ברירה. הם חייבים לדוג את אייטון" – כותב אוהד אחד.

"Makes it happen"  – כתב אוהד שני.

"welcome to LA Ayton" – כתב שלישי. 

"Looks like it, I think he will at least behave under Lebron" – תחת לברון הוא ילמד להתנהג – כתב רביעי.

"LAKERS WIN THE CHIP" – כתב חמישי.

"Ayton to the lakers confirmed" – והששי מודיע שזה דיל שכבר נעשה. 

בקשר ל-'לברון כבר יטפל בו', ברצוני להזכיר לכם את לאנס סטיפנסון. ומי לחש באוזני מי? לברון באוזני סטיפנסון או סטיפנסון באוזני לברון? את התשובה רובכם יודעים. אני רק לא בטוח אם אייטון הוא HEAD CASE ברמה של לאנס.

4. בקיצור – מה ההחתמות הללו עושות למילווקי באקס?

עם ג'יאניס, הבאקס מצופים לנצח. אחרי שהם הפסידו בסיבוב הראשון בשלושת הפלייאוף האחרונים, משהו רציני היה חייב לקרות שם.

בפלייאוף נגד הפייסרס (שהבאקס הפסידו ב-5 משחקים) דמיאן לילארד קרע את גיד האכילס, פציעה שהשאירה את הבאקס עם חור של 54 מיליון וללא כסף רב למלא את מקומו.

ג'יאניס אמר שוב ושוב שהוא ישחק רק בקבוצה שיש לה סיכוי לאליפות. בצעד מפתיע ברוק לופז החליט לעזוב כשיכול היה והוחתם ע"י הקליפרס, והבאקס הפתיעו בצעד שעדיין לא עיכלו את משמעותו כשהבאקס החתימה את מיילס טרנר. את המשכורת שהקבוצה חייבת ללילארד – 112 מיליון – הם פרסו אותה ל-5 שנים.

מיילס טרנר צעיר מברוק לופז ב-7 שנים ואולי הוא עדיף על לופז אבל לא בהרבה. מההבדל ביניהם לא תבוא ישועה. הפציעה של לילארד היא בעייה שהקבוצה תהיה תקועה איתה 3 שנים טובות.

אני לא רואה את ג'יאניס נשאר שם ברגע שימצא דרך לצאת משם.

5. מה יהיה עם הפייסרס?

מיילס לא היה שחקן שהפייסרס חשבה שתאבד. אבל כדי לשלם לו את מחירו בשוק, אינדיאנה הייתה נופלת לאזור מס המותרות, דבר שבעלי הקבוצה סרבו לו כבר 20 שנה. עתה כשטייריס הליברטון נפצע ויחמיץ את העונה הבאה, הפייסרס הם – סליחה על השימוש במילים לא תרבותיות – ב-DEEP SHIT.

יש לפייסרס את משכורתו של מיילס למצוא עבורה סנטר גבוה, ואולי גם פוינט גארד עבור הליברטון, אלא אם כן הקבוצה תחליט שעם אנדרו נמבארד וטיג'יי מקונל הם יסתדרו בעמדה מס' 1.

6. כיצד כל מה שקרה משפיע על Antetokounmpo?.

ג'יאניס צייץ כבר שהוא 'UNHAPPY'. הוא שנא כיצד סיימו עם דמיאן לילארד. את ת'רו הולידיי שהביאו לג'יאניס מהפליקנס איבדו כדי להביא את דמיאן לילארד, ועתה לילארד איננו. מיילס טרנר הוא שיפור קטן על לופז, אבל ההבדל אינו כה משמעותי.

"תמיד חשבתי שמילווקי תהיה המקום האחרון בו אשחק. עתה אני כבר לא בטוח. הפציעה של לילארד שינתה הכל". ג'יאניס הוא על חוזה בסך 54.1 מיליון העונה, 58.4 לעונת 2026-27, ואז תהיה לו אופציה של שחקן ל-62.7 מיליון ל-2027-28.

אני בטוח שג'יאניס יחכה לראות כיצד הקבוצה מתנהגת עם מה שקרה, ואם היא מוכנה להיכנס למס מותרות ולהביא פוינט גארד מעולה שימלא את מקומו של לילארד.

7. דניס שרודר עושה הסטוריה (וסוף-סוף גם קצת כסף)

Jan 28, 2025; San Francisco, California, USA; Golden State Warriors guard Dennis Schröder (71) confers with Stephen Curry during the first quarter against the Utah Jazz at Chase Center. © D. Ross Cameron-Imagn Images

סקרמנטו קינגס חייבת הייתה פוינט גארד. גם דניס שרודר וגם ראסל ווסטברוק היו שחקנים חופשיים. הקינגס סיכמו עם דניס שרודר – הפוינט גארד הטוב יותר מבין השניים. הם החתימו אותו ל-3 שנים עבור 45 מיליון.

8. הלייקרס מחפשת סנטר. אם לא אייטון אז Nick Richards, Yves Missi (נכתב לפני שהלייקרס חתמה עם אייטון)

9. כולם עם אותה בדיחה: לפטר את ת'יבודו רק כדי לשכור את מייק בראון?

10. אלוף ה-NBA לשעבר המאמן פרנק ווגל קיבל משרת "ASSICIATE HEAD COACH" בדאלאס מבריקס – הוא עוזר המאמן הראשי!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
90 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ברוך רובין
03/07/2025 3:05:17

תודה מנחם מצויין כרגיל.
1. החלטה נוראה של הניקס, לא מובן לי איך מאמנים שורדים בליגה כל כך הרבה זמן שיש עשרות מאמנים צעירים מצויינים שלא מקבלים בכלל הזדמנות.

2. אייטון הפך מאנדרייטד לאוברייטד גדול בידי אוהדי הלייקרס, הוא לא יהפוך את הלייקרס לקונטנדרית, אוקלהומה ודנבר כמה רמות מעל.

לגבי ההתאמה שלו ללייקרס התקפית היא טובה, הוא אתלט על שמסוגל להתגלגל לטבעת לתפוס לובים ויש לו גם יד רכה מחצי מרחק, הוא נברא לשחק ליד שחקן כמו דונציץ.

הגנתית למרות שהוא מוסיף לקבוצה גודל ואתלטיות שהיה חסר כל כך, הוא אפטי. חלש מאוד בהגנה האישית והקבוצתית, אני לא רואה אותו מכסה את החורים שלוקה עושה.

*עדכון , אייטון חתם בלייקרס

4. הבאקס מנוהלת נורא, לא יכול לחשוב על החלטה טובה אחת שלהם בשנים האחרונות, יאניס יעזוב השאלה אם בקיץ הזה או באמצע העונה .

5. אינדיאנה עשו חכם שנפטרו מטרנר, למרות הפיק אנד פופ עם הלבירטון שעבד נפלא עד השלבים המאוחרים של הפלייאוף, הוא הזדקן לא יפה הוא רחוק מהמגן שהיה ואוברייטד די גדול.

7. סקרמנטו זה עוד מועדון כושל ורקוב שלא יגיע לכלום, מהנהלה למאמן לשחקנים לנער המגבות.

10. אני אוהב את ווגל כעוזר מאמן; הוא בעברו הצליח להעמיד הגנה אלוהית סביב דיוויס . עכשיו אם קופר פלאג לידו הכיסוי של דאלאס הגנתית יהיה מדהים, אם קיירי חוזר לכושר ולא נפצע לדעתי הם הסוס השחור של המערב.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
Rocky1
Rocky1
03/07/2025 5:22:56

לא מבין למה אתה אומר שלייקרס פחות טובים מאוקלהומה ודנבר. אייטון מביא להם מימד שלא היה להם קודם, הוא היה נהדר בהגנה ב2021, ואם יצליחו להחזיר בו מחויבות (ואין סיבה למה שלברון ורדיק לא יצליחו) אז הוא יכול להיות שיחוק.

תסתכל על ההתקפה של הלייקרס – דונציץ סביבות 30 נק למשחק, לברון סביב 25, ריבס סביב 18, איטון 15. זה לבד כמעט 90 נקודות.

מאמין שתקלעו יותר ממה שתספגו רוב הזמן.

Don
Don
03/07/2025 5:31:01
הגב ל  Rocky1

אז מה?
ומי ישמור?
אז כמעט 90 נק בטוחות וחוטפים 90 קלות כי אין הגנה.

ברוך רובין
03/07/2025 5:59:52
הגב ל  Rocky1

אתה צוחק כן? איך בדיוק הלייקרס מתמודדים מול הבליץ ההגנתי של אוקלהומה? יש גם מחסור משמעותי בעומק.

אייטון לא יכול להאט את יוקיץ לשנייה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Rocky1

2021 חחח היה לפני כמה שנים.
הלייקרס יספגו ויספגו

Don
Don
03/07/2025 5:37:42

יפה כתבת. מסכים עם הכל. לפי דעתי איטון היה מתאים פרפקט לאינדי במקום טרנר.

ברוך רובין
03/07/2025 6:02:03
הגב ל  Don

אייטון עשה נכון שבחר את הלייקרס כמובן שגם העובדה שהסוכן שלו ושל לוקה השפיעה.

הוא צעיר מולטי מיליונר מה הוא צריך לגור בחור תחת כמו אינדיאנה?

Don
Don
03/07/2025 7:44:35

אני יכול להגיד לך מה נפלא באינדיאנה! יש להם פשטידת סרטנים מופלאה (ככה הם מפרסמים). הלכתי בעקבות הפרסום וטעמתי. כזה גועל נפש טרם אכלתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

🤣🤣🤣

עגל
03/07/2025 13:07:34
הגב ל  Don

חחח

NBA בדם
03/07/2025 13:28:26
הגב ל  Don

😂😂😂🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה לוביסט במשרה מלאה קאפלה

ברוך רובין
03/07/2025 7:54:04

מה רע לחיות בLA, לבלות כל היום עם דוגמניות ולקבל עשרות מליוני דולרים? אני בכל יום מעדיף את זה על אינדיאנה

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם זה השאיפות בקריירה סבבה זה מעולה. את הבחורות אגב הוא יוכל להטיס גם מאל איי כמו ניימאר שיש לו חברת טיסות לבחורות מברזיל. אבל הוא לא מרוויח כמו ניימאר.
אם הוא מתעניין בכדורסל אז פחות.
הסוכן שלו ערבב אותו אמר לו אתה תפרח ליד לוקה תעשה כמה לובים ונשיג לך חוזה גדול 😅😅😅

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
golan
golan
03/07/2025 3:22:23

אחלה מעורב.
החתמה יפה של הלייקרס. עכשיו הם רק צריכים לשחק פוטבול, קבוצת התקפה יש… את קבוצת ההגנה עדיין מחפשים.
הניקס עבדו יפה על הסגל. חיזקו מה שצריך. אולי בראון למד משהו שהוא עוד לא הראה כמאמן ראשי.

Florida man
03/07/2025 4:03:07

הדומינייטון הוא טיפוס שחצן ודפוק שדפק לעצמו את הקריירה. אולי לי לברון יסתדרו לו הרהיטים אבל אני בספק רב מאוד אם הוא יקפיץ את התקרה של הלייקרס.
הבייאאוט של לילארד זו החלטה נוראית שתירשם בספרי ההיסטוריה יחד עם החוזה של רודי גובר. יאניס יעזוב וזו שאלה של זמן.

ברוך רובין
03/07/2025 4:21:16
הגב ל  Florida man

למה דפק לעצמו את הקריירה? הוא הלך לשחק בשוק מרכזי, ליד השחקן שיכול להוציא ממנו את המיטב, הסיכויים של אייטון לחוזה גדול הבא עלו משמעותית ליד לוקה.

הבייאוט של לילארד זה החלטה טובה אין להם שום סיבה להכנס עמוק לתוך תקרת המותרות בשביל קבוצה ללא סיכוי לאליפות, לילארד גופה בן 35 שאי אפשר להטריד.

יאניס יעזוב כי הקבוצה בנויה נוראי ואין לו סיכוי ממשי לאליפות לא בגלל הבייאוט של לילארד.

אשך טמיר המקורי
03/07/2025 6:44:51
הגב ל  Florida man

מילווקי בבירור הולכת לפירוק ובנייה מחדש.
יאניס בחוץ, זה רק שאלה של זמן.

asaf
03/07/2025 7:23:18

ממש עושה רושם שזה הכיוון. בטח על סמך ההתבטאויות של יאניס.

ג'ט לג
ג'ט לג
03/07/2025 22:13:22

אתה צודק אבל לבאקס בתכלס אין שום בחירות ראשונות שהם שלהם עד 2030 אז אין להם סיבה לעשות טאנקינג עד שיפתרו את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

דיים עוד כמה ימים בטראקרס.
יאניס שנה הבאה בטראקרס

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
03/07/2025 16:10:42

יאניס יהיה בספרס!
השאלה אם תמורת הרפר ושחקנים שישלימו שכר, או סביב פוקס ובחירות.

עגל
03/07/2025 16:25:46

יהיה ביוסטון
(אבל אמרתי את זה גם על וומבי)

אור
אור
03/07/2025 18:38:09
הגב ל  עגל

תנו לשמעון להאמין בשטויות שלו וזהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם חיים בסרט. יאניס מגיע לטראקרס בקיץ הבא. השנה כנראה יסבול בבאקס, אולי יוטרד לקבוצה אחרת.

gogo
gogo
03/07/2025 4:49:26

תודה על המעורב
הבאקס מכים על חטא ההחתמה של לילארד ומשליכים אותו (כמובן שהוא לא מסכן עם המיליונים). גם לילארד בריא לא מועיל לבאקס. הבאקס לקחו את האליפות בעיקר בזכות הגנה מעולה שכבר מזמן לא קיימת.
המרוויחה הגדולה מהטרייד היא הקליפרס שהופכת למאוד עמוקה עם לופז על הספסל

asaf
03/07/2025 7:24:38
הגב ל  gogo

צודקת. לשם שינוי לקליפרס גם יש סנטר מחליף ראוי לזובאץ'. הבעיה של הקליפרס היא שבסוף זה תמיד תלוי ברגליים של קאווי ובראש של הארדן שזה לא מבטיח הרבה בנתיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  asaf

הקליפרס כבר גופות ממזמן מצחיק שאנשים עוד חושבים שיש להם מה להציע זה קבוצת מזדקנים לא רלוונטית למעט דיבורי תקשורת קאאוי שמעווי הארדן בארדן סתם עוד קבוצה לא רלוונטית.
הייתי מטריד כל אחד ואחד שם

gogo
gogo
03/07/2025 9:50:27

אתה גופה..הקליפרס אחלה קבוצה אבל תלויים בבריאות של קוואי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  gogo

חחחח קאווי היה בריא ועדיין עפו סיב 1 קאווי זה סתם עוד שחקן בליגה תפנימו כבר

ד"ר פופרס
03/07/2025 11:18:06
הגב ל  gogo

מי שתולה את ההצלחה בבריאות של המדדה חי בלהלה לנד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. ווגל זו החתמה טובה מאד לדעתי. מעניין מאד איך דאלאס יראו העונה.

גיא רוזן
03/07/2025 5:27:57

לתחושתי,
שכחו כאן בקהילת הופס את האפסייד של אייטון.
כאשר הוא טוב, הוא ממש טוב.
שחקן פיק אנד רול נפלא שיודע לסיים נהדר בצבע גם כאשר השחקן המגן לפניו.
האפקטיביות האדירה שהוא הציג לצד כריס פול?
עכשיו יש לו את לוקה,
מנהל משחק שהופך שחקנים מהזן של אייטון למפלצות.
הצד ההגנתי?
שוב,
אני מזמין לחזור לצפות בגרסה מלאת המוטיבציה בעונת הפיינלס.
הוא היה מגן רבגוני נייד שמכסה שטח גדול מאוד.

הדאונסייד?
החלק שהוא פשוט לא פיזי מספיק, לא טורף את הצבע מהפוסט?
זה פשוט לא רלוונטי לקבוצה שיש לה את לוקה. לוקה צריך את הניידות והאתלטיות של אייטון, לא את היכולת שלו לדחוף בצבע.
החלק של "שחקן ברמת השכר שלו צריך לדעת להוריד כדור לילה חיל מהלך, לא רק לסיים"?
שוב, לא רלוונטי לקבוצה עם לוקה, לברון וריבס. שחקנים שיודעים ליצור לא חסר לקבוצה. הם צריכים שחקנים מסיימים.
החלק היחידי בדאונסייד שמדאיג זו הנטייה שלו להירדם בהגנה לצד הנטייה לצבור עבירות מהר.
יהיה מעניין לראות אם זריקת המוטיבציה של לשחק הלייקרס תתרום.

השורה התחתונה?
החתמה אדירה של הלייקרס,
לקבל פתרון כמו אייטון במחיר מבצע שכזה מבלי לאבד נכסים?
ברגע הלייקרס שמו V גדול על החור הגדול ביותר בסגל,
והוא נזדקקו להשתמש בבחירת דראפט עתידית.

בוקר טוב, מנחם.
שיהיו לכולנו בשורות טובות,
ומהר.

אשך טמיר המקורי
03/07/2025 6:49:22
הגב ל  גיא רוזן

אייטון היה שחקן בינוני מינוס בבלייזרס החלשה, אל נא תהפוך אותו למשיח של הלייקרס.
בכל מקרה הלייקרס בדיפ שיט, איתו או בלעדיו, אין להם את הסגל להתחרות עם הטובות במערב.
העונה תהיה בסימן הפאסיב אגרסיב הגדול של לברון ללוקה, אחרי שהנ"ל גנב לו את הבכורה ואור הזרקורים.
השקץ יעשה כל טריק ושטיק כדי שהפוקוס יחזור אליו, והם כולם יהיו שליליים כי אין לו כבר מה להציע.

asaf
03/07/2025 7:27:07

הוא לא משיח אבל בתור אחד שבא כצלע שלישית לקבוצה (ויש שיגידו רביעית אחרי ריבס) וסוגר חור בעמדה שלא יודע כמה היו בה אופציות אחרות טובות יותר זה פתרון מצוין.

k_700 the original
k_700 the original
04/07/2025 4:09:57

אתה מפספס את הדבר היותר חשוב. אייטון הוא מסוג הסמרטוטים שאם תשים אותם בחור בלי כיוון הוא יראה הכי אבוד בעולם. אבל לצד יוצר ברמה מספיק גבוהה הוא יכול להראות אחרת לגמרי.

גם גאפורד נראה סתם בינוני וחסר כיוון בוושינגטון ואז שמת אותו ליד לוקה(ועוד לחצי שנה).

גאפורד ולייבלי אכן מרשימים יותר אבל גם היו עולים ללייקרס יותר מהחוזה המצחיק שהלייקרס סגרה לו אחרי הבייאאוט.

dekel
dekel
03/07/2025 7:23:38
הגב ל  גיא רוזן

ועדיין הייתי מעדיף את גלפרד ולייבלי עליו

Don
Don
03/07/2025 5:35:33

תגידו מה שתגידו, אני עדיין חושב שפיטוריו של תיבס היו טעות. מה הניקס מצפים, שתוך שנה תיהיה אליפות? הם לא למדו כלום במשך 50 שנה? זה לא עובד ככה. חשבתי שהיה שיפור משמעותי בהתנהלות של תיבס בפלייאוף. היה חסר עוד שנה – שנתיים ותיתכן אליפות. במקרה של הניקס חסר שחקן מפתח וספסל טוב. לטעמי – לא בעיית מאמן. לטעמי – גם מייק בראון יפוטר אחרי עונה שתיים.

רן הנרגן
03/07/2025 6:56:24
הגב ל  Don

לתיבס, שכפי שהוכח השנה יש תאריך תפוגה כמאמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חשבתי שצריך לפטר אותו אבל שראיתי את הסגל עכשיו שהם בנו ומי הביאו במקומו היה חייב להשאיר אותו בהחלט יכל להביא אליפות עם הסגל הנוכחי.

Don
Don
03/07/2025 7:47:05
הגב ל  רן הנרגן

זו לא הוכחה בן אדם. כדי שתיהיה הוכחה, צריך מאמן אחר שעם אותו הסגל הביא אותם רחוק יותר. אל תגיד לי "כפי שהוכח השנה", כי אין לך איך להוכיח ולהשוות. זו ספקולציה בלבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

לניקס יש ספסל מדהים קלרקסון יבוסלה מקברייד מה צריך יותר מזה? על הנייר הם לא נופלים מאוק ודנבר.
אבל הם נופלים בענק במאמן מולם בראון הרבה יותר חלש מדייגנולט ואדלמן

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Dor
Dor
03/07/2025 9:26:50
הגב ל  Don

מסכים לגמרי. תיבס השתפר השנה בפלייאוף ותכלס הניקס במגמת שיפור משנה לשנה והיו צריכים לתת לו עוד שנה אחרונה לנסות להביא אותם עד הסוף. עם קלארקסטון ויאבוסלה יחד עם מקברייד פיין ורובינסון יש לו הרבה עם מה לעבוד על הספסל

Don
Don
03/07/2025 9:46:54
הגב ל  Dor

נכון. עוד שנה ניסיון.

wadi
03/07/2025 10:17:25
הגב ל  Don

לדעתי היה צריך להזיז את טיבס, משהו שם לא עבד וזה נראה כמו שכתבו פה הרבה פעמים שאין תכנית התקפית וגם ההגנה לא הרשימה. היה צריך להוציא יותר מהקבוצה הזאת והיא מגיעה לפיק בשנתיים הקרובות. אבל להביא את בראון זה באמת לא פתרון אידיאלי ואולי שנמוך.

gogo
gogo
03/07/2025 6:25:40

לא בטוח שהסחורה דניס שרודר שמח להיות חלק מההיסטוריה

שדות פופ לנצח
03/07/2025 6:27:17

קצב האירועים כל כך גבוה שהמעורב הזדקן תוך כדי כתיבתו, אולי צריך לעבור לחצי מנה, פעמיים ביום , תודה מנחם…ראית את המשחק של נבחרת ישראל באליפות העולם עד גיל 19? יש לנו פרוספקט נבא נוסף בשם עומר מאייר …בטוח שעוד ישפכו עליו כאן בהופס הררים של התייחסויות….

אשך טמיר המקורי
03/07/2025 6:42:19

חד משמעית אם אני אוהד ניקס אני מעדיף כבר את טיבס על בראון.
ואני לא נחשד באהדת טיבס.
מהלך תמוה ביותר של הניקס.
על הנייר, הם הקבוצה החזקה ביותר במזרח השנה.
נראה אם ההימור ישתלם.
כל דבר חוץ מגמר זה כישלון.

ווגל לדאלאס – שיחוק ענק!
הוא הביא את השימוש בדייוויס למקסימום.
וזה בדיוק מה שדאלאס צריכים לשפר העונה.
הם בטופ 3 שלי במערב עם אוק' ודנבר!

ברוך רובין
03/07/2025 7:03:55

כן גם קופר פלאג מפלצת הגנתית, הוא ודיוויס ויש לך שני גבוהיים שמסוגלים לשחק בהגנת חילופים ולכסות כל נקודה על הפרקט.

אם קיירי חוזר בריא!! הם קבוצה סופר חזקה

הניקס זה ארגון מפגר!! יש כל כך הרבה מאמנים איכותיים שלא מקבלים הזדמנות ובחרו ללכת על בראון. למזלם המזרח נחלש משמעותית העונה עם הפציעות של האלבירטון וטייטום

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס יהיו קבוצה סבבה ביום טוב יתברגו למקום הרביעי ויקבלו נבוט בסיב השני בפלייאוף. זה התחזית האופטימית.
הם נופלים מאוק ודנבר. ברמה של יוסטון.

עגל
03/07/2025 13:18:52

המאבס יהיו מצוינים.
קופר פלאג יהיה רוקי מתלהב, הוא יכול להעיר את כולם בהגנה. ובהתקפה הם יהיו מעולים אם וכאשר קיירי יחזור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחרי שהליגה הזריקה לטראקרס את לוקה ואייטון יאניס יגיע לשם בקיץ הבא להחליף את השקץ. אני לא פוסל שהשקץ יחתום במינימום וכו אחכ בשביל לנסות לשדוד טבעת.
העונה יאניס יסבול בבאקס או בקבוצה אחרת שהבאקס יזרקו אותו אליו ואז חאט חאט תשמעו רינונים יאניס לא מרוצה וכו…שהכל מוביל לאל איי
אז שלא יעבדו עליכם….

רן הנרגן
03/07/2025 6:54:41

איטון לליקרס זה שיחוק. אבל לברון נרגן זה צרות. די לנו בנרגן אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חכה תכף דיים חותם במינימום בטראקרס

sroni741
sroni741
03/07/2025 6:59:50

בראון זה לא שידרוג על תיבודו, והניקס שיש להם סגל שמתאים לפיינלס עם המזרח שנחלש מאוד יהיו עם לחץ גדול מאוד, ותהיה להם דמות אחרת מת'יבודו להאשים. אייטון נע בעזרת הסוכן למקום נוח מאוד מבלי לאבד כלום ומבלי שהלייקרס יאבדו כלום , לא ממש מפתיע.. העניין איתו שהוא משחק חצי עונה בשנתיים האחרונות ועושה רושם שהוא עושה טובה בכלל שהוא משחק. אולי בסיטואציה החדשה פתאום הוא יהיה כשיר לעונה שלמה כולל פלייאוף תחרותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

תכף דיים מגיע גם לשם הגנה של לוקה ודיים בקו האחורי ללקק את האצבעות. בהפסדים יאשימו את אייטון בנצחונות זה הביג 3😅😅

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
yaniv
03/07/2025 9:20:12

דיים כל השנה בחוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

יחזור באורח פלא מהר מהצפוי

yaniv
03/07/2025 10:17:06

בגילו? קשה לי לראות את זה

Niro
Niro
03/07/2025 8:56:20

אוהב את השחקנים שהניקס החתימה – קלארקסון + יבוסלה.

עכשיו נותר להשאיר את שאמט, להביא עוד פורוורד 3&D ואנחנו מסודרים.

מקווה שהשנה ייתנו יותר דקות לקולק, יכול להיות יופי של מנהל משחק מהספסל.

Shenanigans
03/07/2025 8:58:11

היתרון בהחתמה של בראון כמאמן של הניקס שעכשיו המזרח עוד יותר צפוף ולא ברור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Shenanigans

🤣🤣🤣

עמיחי קטן
03/07/2025 9:17:52

תודה מנחם.
בשביל מה שהניקס צריכים, מייק בראון עדיף על ת'יבודו לדעתי. הוא לא האופציה הראשונה שלי, אבל יכול להיות מספיק טוב בשביל מה שהם צריכים.
לגבי אייטון – אחלה החתמה של הלייקרס, גם אם לא בהכרח העדיפות הראשונה שהייתה להם. אוקלהומה ודנבר בסיטואציה קצת יותר טובה במבט על העומק וכל מה שקורה אחרי הכוכב של הקבוצה, אבל הפער לא גדול וזה יכול להשתנות תוך כדי העונה

yaniv
03/07/2025 9:21:34

מה זה בשביל מה שהם צריכים? הם העיפו את תיבס כדי לעשות את הצעד הבא וזה לזכות באליפות,בראון לא מאמן שיביא אותך לאליפות.

עמיחי קטן
03/07/2025 9:29:50
הגב ל  yaniv

למה לא?
הם צריכים מאמן ששיטת המשחק שלו מבוססת על יותר שחקנים שנוגעים בכדור ורוטציה עמוקה יותר, ובראון אמור להתאים לזה

yaniv
03/07/2025 9:53:44

כן אבל עד עכשיו הוא לא הוכיח שהוא מאמן שיכול להביא אליפות

עמיחי קטן
03/07/2025 9:59:38
הגב ל  yaniv
  • כמה מאמנים פנויים יש שהביאו אליפות?
  • אצל כל מאמן שהביא אליפות הייתה פעם ראשונה, ולא כולם עשו את זה בקבוצה הראשונה שלהם
yaniv
03/07/2025 10:15:36

אני התרשמתי ממנו שהוא מאמן טוב לקבוצות בעלייה(קצת כמו תיבס) אבל לא מאמן שיש לו את זה בשביל לזכות באליפות.בוא נראה מה יהיה

עמיחי קטן
03/07/2025 10:16:38
הגב ל  yaniv

אתה רוצה מאמן עם זיקה לניקס שיודע לזכות בתארים? – תביא את עודד קטש

yaniv
03/07/2025 11:03:48

תכלס היה עדיף להם.למרות שאני קצת כועס עליו שהוא לא נתן העונה למאייר לשחק

עמיחי קטן
03/07/2025 11:47:02
הגב ל  yaniv

בסיוטאציה שהייתה שם, הייתי שמח אם מאייר היה מקבל קצת יותר דקות בליגה, אבל הוא לא היה מספיק טוב כדי להיות שחקן רוטציה עקבי

yaniv
03/07/2025 11:56:52

הוא לא קיבל מספיק צאנס בטח בעונה כזאת שדי מהתחלה לא היה סיכוי לכלום.אם יש עונה שבה אתה נותן לשחקן צעיר מבטיח להשתפשף זאת הייתה עונה שעברה

קורן אמישה
קורן אמישה
03/07/2025 13:04:01

מייק מאלון
בודנהולצר
פרנק ווגל

כולם פנויים (או היו פנויים עד לא מזמן ולא נבחרו)

עמיחי קטן
03/07/2025 13:46:43

את מאלון אני בטוח לא רוצה לניקס. קבוצה שהבעיה שלה הייתה רוטציה קצרה ויותר מדי הסתמכות על הכוכב לא יכולה לקחת את המאמן שהפך להיות קיצוני יותר מת'יבודו בתחום הזה.
בודנהולזר נכשל בפיניקס בצורה כל כך קיצונית שהוא צריך הפסקה.
פרנק ווגל אפשר לשקול, אבל אם מסתכלים על הקבוצה האחרונה של כל אחד מהם, בראון היה הרבה יותר מוצלח

עגל
03/07/2025 13:21:20

הבעיה עם הניקס תהיה עם ברונסון – אם הוא ישנה את צורת המשחק שלו בראון יצליח.
אם ברונסון ימשיך לשחק אותו דבר שום מאמן לא יעזור.

עמיחי קטן
03/07/2025 13:47:12
הגב ל  עגל

זה חלק מהתפקיד של המאמן

עגל
03/07/2025 16:24:47

ברור אבל בנב"א זה לא פשוט (כמו ששמעון אומר, יש דרג ויש זרג)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2025 9:20:42

תודה רבה מנחם

Eli D
Eli D
03/07/2025 9:22:25

פרנק ווגל סיכם כמחליף הפוטנציאלי של קיד
שנית מייק בראון מאמן מצויין ויש מצב שזה הברקה או לא הוא מאמן שטעם הצלחה בכל צורה כעוזר וכמאמן ראשי אבל הייתי הולך ברוח הרבה קבוצות אחרות ובוחר מאמן עם רוח צעירה כמו אוקלהומה בוסטון מיאמי ודנוור.

איני חשבה שיש לה יתרון, שאף קבוצה לא יכולה או לא רוצה מספיק לתת למיילס את החוזה שהוא מבקש, מיילס הרגיש שמשחקים איתו והסוכן פנה לבאקס, זה רמה של לשדר משהו לגבי ההנהלה , לחתום בבאקס היריבה במושבעת.
בנוסף אידני רצתה לדפוק את מיילס עכשיו הם נדפקו בלי סנטר שכל מחיר יהיה די גבוה כי קבוצות יודעות שהם חייבים סנטר.
הם בטח יתנו לאיזייה גקסון הפצוע את המפתחות בלית ברירה
הדיווחים אומרים שמס מותרות הם היו נכנסים אם טייריס לא היה נפצע זו דעתי גם.
עונה הבאה הם מפחדים להיות גרועים כל העונה, מה שקרה גם חצי עונה הזו עד שטייריס חזר.
לא הייתי עושה מה שהם עשו זו קבוצה שהגיעה לגמר, וגמר המזרח פעמיים ברציפות לא הייתי שובר את ההתפתחות.
שנה הבאה הליגה תעלה רק ב7 אחוז את תקרת השכר זו השמועה בניגוד ל10 כל שנה זו השמועה וזה השפיעה.

לגבי הבאקס, יש מצב שהם אוספים נכסים
לקראת הטרייד על יאניס בידיעה שכדי להשיג בחירות דראפט שלהם ועתדיות,
הם יצטרכו כמה שיותר נכסים במיוחד אם הם יעשו טרייד על יאניס לקבןצה שהוא רוצה נגיד הניקס או לייקרס)בלי הרבה בחירות או ווריאורס מיאמי (שלא אוהבים לתת בחירות) בעיקר אולי יתנו סוופס.
בידיעה שסנטר כמו מיילס הוא מצרך מבוקש מאוד בליגה גם בעתיד.

הקינגס בעצם אמרו לשרוד קח תקבל כסף אבל בטוח יהיה טרייד.
שרוד הוא שחקן מעניין תמיד היה
אבל הוא גורם לקבוצות לא באמת לבטוח בו לגמרי בגלל סגנון המשחק.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי Eli D
The Pro
The Pro
03/07/2025 9:24:49

אייטון הוא לא הדקייס,
עוד צעיר שקיבל את החוזה הגדול לפני שהפך לשחקן משמעותי.
אין לו קליעה מבחוץ,הגנה בינונית מינוס ובנוסף הוא גם פציע.
בטוח לא אחד שיכול להרזיק לבד את הקו הקדמי.

אם השמועות נכונות וגם אורפורד סגר בלייקרס אז אפשר
לדבר על שינוי בכוונות לעונה הקרובה.

yaniv
03/07/2025 9:54:14
הגב ל  The Pro

הורפורד בפנסיה לא יתרום כלום

ibl
ibl
03/07/2025 9:28:45

עם הפציעות של טייטום והליברטון כל מה שהניקס היו צריכים בשביל סיכוי מעולה לנצח את המזרח זה דווקא יציבות פלוס שיפורי סגל קטנים.
הפיטורים של טיבס דווקא בסיטואציה הזו ממש טעות.

Eli D
Eli D
03/07/2025 9:41:34

לגבי אייטון, הדיווחים אומרים על איחורים לטיסות, לא קם בזמן לאימונים הדיווחים נובעים מ gms שהתקשרו ל gm של פורטלנד לבקש אינדיקציות על אייטון.
אבל בקבוצה של הקינג ומאמן כמו jj הם יכולים לשכלל אותו. מה שכן ידועה שעם רכז טוב אייטון פורח כמו בפיניקס עם פול.
הבעיה זה גם הפציעות לא רק החשק.

לדעתי הלייקרס ילכו על האוסטרי מוריץ וגנר ששחקן חופשי של אורלנדו האח הגדול של.
שכבר שיחק בלייקרס והיה מעולה. בנוסף לאייטון למרות הפציעת בירכיים. מוריץ וגנר.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי Eli D
עמנואל אוחנה הלקין

תודה רבה מנחם, מעורב נפלא.

מייק בראון הוא מאמן טוב ואני דווקא שמח שהם הביאו מישהו עם ניסיון שיודע לנצח. האם הוא המאמן הכי טוב בשוק? כנראה שלא, האם היו אופציות גרועות ממנו? בהחלט. אז סה"כ זה בהחלט לא פוגע בהם.

אייטון ייכשל בלייקרס. היכולת ההגנתית שלו לא קרובה למה שהם צריכים, התקפית הוא יהיה נחמד, הגנתית יאכלו אותו חי.

מסכים מאוד עם מה שכתבת על מילווקי, החלפתו של לופז בטרנר היא לא מה שישאיר את יאניס ויש סיכוי שעוד שנה-שנתיים לא נראה אותו יותר במילווקי.

חבל על הפייסרס, חודשיים אחרי ריצת פלייאוף מהגדולות והמרגשות בהיסטוריה הם כבר מתפרקים.

imholzot
imholzot
03/07/2025 10:52:15

תודה מנחם על מעורב משובח נוסף
אם אני אוהד ניקס אני לא אוהב את זה, אם אני ניטרלי כמו שאני – יכול להצליח כמו שכתבתי כבר מייק בראון של אחרי הקינגס שונה מאוד, השאלה היא באיזה סגנון משחק ישחק עם שחקנים מאודד שונים מהסגנון הדינמי שהיה לו שם

בהצלחה ללייקרס עם אייטון, מעניין לראות איך זה ילך אם כי אני משתדל למנן מאוד ידיעות לייקרס הם לא מעניינים אותי מדי בלי קשר ללברון.

אינדיאנה בצרות דווקא בעונה שהמזרח פתוח, נראה מה הם יעשו, לדעתי יסתמכו על מה שיש להם כבר.

מילווקי נשארה אותו דבר חסרים להם כמה החתמות – אין מחליף למידלטון, אין רכז, הסתדרו בסנטר היטב.

אשך טמיר המקורי
03/07/2025 20:53:13

התחילו הרינונים שלברון וריבס לא אוהבים לשחק עם לוקה
ד"א כתבתי מספר פעמים עונה שעברה שלוקה מפחית קשות את היכולת של ריבס להשפיע על המשחק.
ריבס לא נוגע מספיק בכדור ולא יכול ליזום אלא רק לסיים עם הדונאט ירום הודו יתן לו את הכדור בשניות האחרונות של ההתקפה.
לברון פשוט ילד שהיה רגיל לכל הצומי ונולד לו אח קטן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריבס על זמן שאול שם. השקץ ברגע שיסיים חוזה יבוא יאניס במקומו

ג'ט לג
ג'ט לג
03/07/2025 22:16:32

כמו שכתבתי למעלה. הדרך לטרייד של יאניס עוברת דרך החזרת הבחירות דראפט שלהם. וזה דורש כאן את אטלנטה(תודה דומארס) , פליקנס ופורטלנד