החתמות שחקנים חופשים היום השני – שיי מקבל סופרמקס, מיילס טרנר במילווקי שחותכים את לילארד, שרודר בסקרמנטו ופולטל מאריך חוזה

החתמות שחקנים חופשים היום השני – שיי מקבל סופרמקס, מיילס טרנר במילווקי שחותכים את לילארד, שרודר בסקרמנטו ופולטל מאריך חוזה

כמה שחקנים חופשיים בכירים סיכמו על חוזה חדש כבר אתמול, אבל נותרו עוד שמות מעניינים, כמו מיילס טרנר, דניס שרודר, טים הארדווי ג'וניור, דיאנדרה אייטון שיוכל לחתום בקבוצה חדשה רק מחר, דאנקן רובינסון, ג'ונתן קומינגה, ג'וש גידי ועוד.

השחקן הראשון שזוכה להיות מוזכר אצל שאמס היום הוא ה-MVP של העונה הסדירה והגמר, שיי גילג'ס-אלכסנדר, שמקבל כצפוי חוזה סופרמקס. נותרו לשג"א עוד שנתיים בחוזה הקודם, אך לאחריהן הוא ירוויח 285 מיליון דולר ל-4 עונות, והוא השחקן הראשון בתולדות ה-NBA שהחוזה שלו עובר את ה-70 מיליון בממוצע לעונה.

החתמות שחקנים חופשים היום השני – שיי מקבל סופרמקס, מיילס טרנר במילווקי שחותכים את לילארד, שרודר בסקרמנטו ופולטל מאריך חוזה

מיילס טרנר סיכם במילווקי על חוזה של 4 עונות, בהן הוא ירוויח 107 מיליון דולר, כולל אופציה שלו על העונה הרביעית. טרנר היה אחד מהבודדים בליגה שעוד החזיקו עשור בקבוצה שבחרה בהם בדראפט, וכעת הוא משאיר את סטף קרי, דריימונד גרין, חברו החדש לקבוצה יאניס אנדטוקומבו, ניקולה יוקיץ', ג'ואל אמביד ודווין בוקר כיחידים שעומדים ברף הזה.

*

על מנת לצרף את מיילס טרנר, הבאקס היו צריכים לפנות מקום, והם עושים את זה כשהם משחררים את דמיאן לילארד ופורסים את החוזה שלו על 3 העונות הבאות, כך שבמקום כ-56-7 מיליון דולר לעונה בכל אחת מהן, תקרת השכר של מילווקי תיפגע בסך של 22.6 מיליון דולר בכל אחת מ-5 העונות הבאות, בזמן שלילארד עצמו יקבל את הכסף בשנתיים הקרובות כמתוכנן. המהלך הזה חוסך לבאקס כ-30 מיליון דולר שהולכים לחוזה החדש של טרנר, ואילו לילארד כנראה יישאר ללא קבוצה השנה בגלל הפציעה באכילס, אבל יהיה מעניין לראות איפה הוא יהיה ב-2027.

*

הרכש הבא של מילווקי הוא גארי האריס שיחתום על חוזה לשנתיים עם אופציית שחקן בעונה השנייה. האריס שיחק ב-3 וחצי העונות האחרונות באורלנדו, לשם הוא הגיע מדנבר בטרייד על ארון גורדון, ולאורך התקופה שם היה עם 38.8% לשלוש. גם ג'ריקו סימס יחתום על חוזה דומה, מינימום לשנתיים עם אופציית שחקן בעונה השנייה.

*

עוד כחלק מפינוי המקום של מילווקי, פט קונאטון יעבור לשארלוט, יחד עם 2 בחירות סיבוב שני, כשהבאקס יקבלו בתמורה את ואסיליה מיצ'יץ'. גם ראיין רולינס יעזוב את מילווקי כחלק מהעניין הזה, כשהבאקס החליטו לבטל את הצעת ההיענות שלו, מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

*

גרשון יבוסלה סיכם על חוזה לשנתיים בניקס עם אופציית שחקן על העונה השנייה, בהן הוא ירוויח 12 מיליון דולר. יבוסלה ויתר על חוזה של 2.5 מיליון דולר בריאל מדריד כדי לקבל חוזה מינימום ב-NBA, וכעת המהלך הזה מוכיח את עצמו גם כלכלית מבחינת הפורוורד הצרפתי, אותו נפגוש בשלב הבתים של היורובאסקט בעוד חודשיים.

*

יונאס ולנצ'יונאס עובר בטרייד לדנבר וישמש שם כגבוה מחליף ליוקיץ', תפקיד שמאויש בשנים האחרונות על ידי דיאנדרה ג'ורדן. הנאגטס מעבירים לסקרמנטו בתמורה את דריו שאריץ' ומקום בשביל המהלך בפסקה הבאה.

*

דניס שרודר יחתום על חוזה ל-3 עונות בסקרמנטו, בהן הוא צפוי להרוויח 45 מיליון דולר. שרודר הפך בעונה שעברה לשחקן הראשון אי פעם שמשחק 20 משחקים או יותר ב-3 קבוצות באותה עונה, והוא יקווה לקצת יותר יציבות עם החוזה הארוך הראשון שלו בעשור הנוכחי. העונה השלישית של החוזה ככל הנראה מובטחת חלקית בלבד.

*

סנדרו מאמוקלשווילי סיכם על חוזה לשנתיים בטורונטו, כולל אופציית שחקן על העונה השנייה, בהן הוא צפוי להרוויח 5.5 מיליון דולר.

*

מי שכבר מוביל את הקו הקדמי של טורונטו אחרי שהגיע מהספרס הוא יאקוב פולטל, והוא ימשיך לעשות זאת לאחר שסיכם עם הראפטורס על הארכת חוזה של 104 מיליון דולר ל-4 העונות הבאות.

*

בוסטון מצרפים את ג'וש מינוט לשנתיים, בהן הוא ירוויח 5 מיליון דולר.

*

חיזוק נוסף של דנבר הוא טים הארדווי ג'וניור, שסיכם אצל הנאגטס לעונה אחת, כנראה על שכר מינימום.

*

הקליפרס חותכים את דרו יובנקס, לאחר שצירפו את ברוק לופז, ויובנקס צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת בסקרמנטו, שם זקוקים לסנטר מחליף לאחר הטרייד על ולנצ'יונאס.

*

דאנקן רובינסון עובר לדטרויט, שם הוא יקבל חוזה של 48 מיליון דולר ל-3 העונות הבאות. על מנת להשלים את המעבר הזה, הפיסטונס צריכים לעשות סיין אנד טרייד, כך שסימונה פונטקיו יעבור למיאמי.

*

טרה מאן עבר מאוקלהומה לשארלוט בטרייד דדליין של 2024, ואמנם שיחק רק 13 משחקים העונה בגלל פציעות, אבל קיבל מהם בכל זאת חוזה חדש של 24 מיליון דולר ל-3 העונות הבאות.

*

לארי נאנס ג'וניור, ששיחק באטלנטה בעונה האחרונה, סיכם בקליבלנד על חוזה לעונה אחת ויחזור לקדנציה שנייה במועדון. נאנס הגיע לקאבס בטרייד דדליין של 2018 והיה חלק מהקבוצה שהעפילה לגמר באותה עונה, אך גם חלק מ-3 השנים החלשות הבאות, ואז עזב את הקאבס בקיץ 2021, רגע לפני שהם חזרו לרלוונטיות.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
185 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ד"ר פופרס
01/07/2025 17:56:52

לא מקנא ולא מתלונן, אבל הסכומים שרצים בWWE עושים לי סבטוחה בבטן

NBA בדם
01/07/2025 18:01:15
הגב ל  ד"ר פופרס

עוד עשור חוזה מינימום לעונה יהיה שווה בהונו לאילון מאסק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

אמת

NBA בדם
01/07/2025 17:57:44

מצדיק כל שקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל ושקל בחוזה שלו.

TRIP
TRIP
01/07/2025 18:11:13

פראייר עופר ינאי היה משלם לו יותר

TRIP
TRIP
01/07/2025 18:12:49

טרנר בבאקס דווקא אליהם

NBA בדם
01/07/2025 18:17:10
הגב ל  TRIP

טרנר זה לופז צעיר יותר.

NBA בדם
01/07/2025 18:18:26

יבוסלה זה שיחוק לניקס ביחד עם קלארקסון.
יש ספסל ביייבי

TRIP
TRIP
01/07/2025 18:20:09
הגב ל  NBA בדם

חחחח יש קבוצה אבל אין מאמן עובדים הפוך

ד"ר פופרס
01/07/2025 18:26:51

וואו על הניקס.
איך פילי ויתרו עליו במחיר כזה?

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 18:27:11

אכזבה ענקית מהבחירה של טרנר לעזוב דווקא עכשיו
הניקס מועמדים מס' 1 לראשות המזרח עונה הבאה.
בהינתן מאמן שיודע להשתמש בסגל שלו.

TRIP
TRIP
01/07/2025 18:31:25

לא רצו לשלם לו

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 20:06:16
הגב ל  TRIP

כמה מקבל יותר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי תשקע בקנטים עוד שנים רבות

Dor
Dor
02/07/2025 9:58:53

+1
עשו יופי של מהלכים עם קלרק סטון ויבוסלה

trusttheprocess
trusttheprocess
01/07/2025 18:29:13

ידעתי שיבוסלה לא הולך לקבל חוסה גדול, 6 מליון לשנה זה כלום ופילי הייתה האופציה להחתים אותו מחדש ולא רצו , אני מניח שיש להם איזה טרייד בבישול כי כרגע אין להם בכלל שחקנים בעמדה 4 .
גרשון הוא שחקן לא רע אבל הוא לא מה שפילי צריכים בתפקיד שלו.
הם צריכים שחקן הגנה שיודע לחסום זריקות. ולקחת ריבאונדים.
וזה שני אזורים שגרשון פשוט גרוע בהם

Dor
Dor
02/07/2025 9:59:50
הגב ל  trusttheprocess

אז מה, גרשון ב 6 מיליון לעונה זה מציאה. חבל

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 18:29:57

טיוס ג'ונס למג'יק החתמה אדירה.
המזרח יתעלה על המערב עונה הבאה (הדוק צדק…)
גרזה לבוסטון גם מעולה. סוף סוף נזכה לראותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים גארזה זה שיחוק

עמיחי קטן
01/07/2025 18:36:00

קצת משוגע, אבל מעניין מאוד מה שמילווקי עשו

Florida man
01/07/2025 18:40:25

לחשוב שהגדול מכולם הרוויח בכל הקריירה שלו מה שSGA יעשה בשנה ורבע של עבודה .. הזוי. שיהיה לו לבריאות.
לא חושב שטרנר שווה את החוזה הזה, הוא ריבאונדר גרוע וחנק קשות בסדרת הגמר. נחכה בסבלנות למה שיאניס יחליט כי לא נראה שהבאקס יהיו תחרותיים בשנים הקרובות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

הוא שחקן מעולה ושווה כל סנט, טרנר אני מדבר.
גובר מרוויח 40 אז הוא בטח שווה 25 וצפונה.
נחנק בגמר…כאילו כמה היו מככבים שם ומי דצככב שם מקבל 50 וצפונה

Florida man
01/07/2025 21:16:36

אם נשווה חוזים בליגה לחוזה של גובר אז כולם צריכים להפוך לבזוס תוך שנתיים שלוש.
אישית אני לא חושב שראוי לשלם ליותר מ10 שחקנים בליגה הזו יותר מ30 מיליון לשנה אבל זכויות השידור הפכו שחקנים בינוניים למולטי מיליונרים אז שיהיה להם לבריאות

קורן אמישה
קורן אמישה
02/07/2025 0:35:16
הגב ל  Florida man

הכל יחסי בחיים ולכן גם החוזה של טרנר סבבה לגמרי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/07/2025 18:43:23

שבעים מיליון דולר לעונה זה המון כסף, אבל במקום שגא הייתי מוטרד מתאריך ההתחלה. עוד שנתיים? בקצב שהמציאות רצה פה, או שהדולר יהיה שווה כמו לירה רומנית, או שכולנו נגור במערה ונספר סיפורים מלפני מלחמת העולם האחרונה

עמיחי קטן
01/07/2025 18:47:19

הוא מקבל 38 לעונה עכשיו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/07/2025 19:52:47

כן, הנחתי שהוא לא חותם בלשכה

NBA בדם
01/07/2025 20:12:17

😅

עידו גילרי
01/07/2025 18:48:04

היום השני כבר יותר מעניין מהיום הראשון…

עגל
01/07/2025 18:49:05

מילווקי פרקו את כל הקבוצה. יאניס שנשאר שם זה כמו השריד של פסל החירות שרואים שקוע בחול בכוכב הקופים. כאילו כל הציוויליזציה שלהם חרבה ונשאר רק התורן.
הם באמת יכולים לשחרר את לילארד? הרי הם ימשיכו לשלם לו 5 שנים אז מה העניין, לא היה עדיף לתת לו לנוח שנה ואחר כך להחזיר אותו לפעילות, גם אם הוא כבר לא בשיאו? אני מבין שזה חוסם את הבניה מחדש, ועדיין.

חבל שטרנר עזב את אינדי, מעניין את מי הם יקחו במקומו. מצבת הגבוהים שלהם גם ככה לא היתה משהו משהו.

עידו גילרי
01/07/2025 18:51:30
הגב ל  עגל

רצו את אייטון לא? זו ההזדמנות…

עמיחי קטן
01/07/2025 18:51:53
הגב ל  עגל

זה חוסך להם כמעט 35 מיליון לכל אחת מהשנתיים הקרובות, ותיאורטית הם יכולים להחתים אותו על המינימום בעוד שנה

עידו גילרי
01/07/2025 19:02:44

אחרי השנה.

עגל
01/07/2025 19:47:45
הגב ל  עגל

מבין שחסכו אבל זה מוזר.
עדו לא הבנתי מה אייטון קשור, לאן הוא הולך בסוף?

עידו גילרי
01/07/2025 20:27:21
הגב ל  עגל

זה קשור לחלק על הפייסרס. זוכר מי נתן לו מקס?

עגל
01/07/2025 21:33:51

כן, זוכר.
בזמנו הוא עוד היה שווה את זה, פחות או יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

דיים זה נזק לקבוצה כמו השקץ בימנו.
קלארקסון>דיים

Shenanigans
01/07/2025 19:03:21

המזרח הולך להיות סופר מעניין עונה הבאה, הרבה קבוצות לא רעות שיכולות לסיים בטופ-4.
ובמערב נראה שמתפתח טופ-3 שיהיה ברמה מעל הליגה: אוקלוהמה, יוסטון ודנבר

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 20:08:37
הגב ל  Shenanigans

תוסיף את דאלאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס לא שם אשך. כמה רמות מתחת.
במערב,יש ביג 3 שאוק עדיין מעל אבל זהו.
גם במזרח זה ככה אבל חחח

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 20:32:46

למאבס סגל פסיכי ובניגוד לעונה שעברה לא מתחילים מאפס רגע לפני סיום העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קודם שישרדו עונה שלמה

עגל
01/07/2025 21:35:14

גם אני חושב שהם יהיו מצוינים בעונה הרגילה. לא טופ 3 אבל לא רחוק.
ולקראת סוף העונה קיירי יחזור ויתן להם בוסט ענק.

Shenanigans
01/07/2025 22:20:20

יכול להיות, לדעתי מאוד תלוי איך ומתי קיירי יחזור

TRIP
TRIP
01/07/2025 20:42:52
הגב ל  Shenanigans

לא מתלהב מדנבר אם כל הכבוד אם מאד מזכירים לי את מילווקי

Shenanigans
01/07/2025 22:21:51
הגב ל  TRIP

היו קרובים להדיח את אוק עם מייקל פורטר מדדה. עכשיו יש להם מייקל פורטר 2 אחר קצת פחות אגואיסט ובתקווה הרבה פחות מדדה.

TRIP
TRIP
01/07/2025 19:09:13

יאניס לא ידעתי לא שמעתי מנסה להוציא את עצמו טוב אחריי שהעיף עוד שחקן מהדלת האחורית

ד"ר פופרס
01/07/2025 19:22:00

מילווקי מזכירים לי אדם ששם פלסטר לקטוע רגל.
מאמין שזה יתרסק והיווני יוטרד.

NBA בדם
01/07/2025 19:26:17
הגב ל  ד"ר פופרס

טרגדיה יוונית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

🤣🤣

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 20:10:49
הגב ל  ד"ר פופרס

אכן. הספרס מחכים. השאלה רק מי יעבור – הארפר או פוקס.
(לדעתי בלבד בלי מקורות)

ד"ר פופרס
01/07/2025 19:23:38

המחליף של לילארד במילווקי יהיה גארי האריס, ששוחרר מאורלנדו. הוא חתם על חוזה לשנתיים בבאקס

Drexler
Drexler
01/07/2025 19:24:44

ולנצ'יונאס במילווקי, סוף סוף מחליף נורמלי ליוקיץ' , gm של דנבר בקיץ מצוין
לא יודע מה עושים סקרמנטו, יש להם את סאריץ' ,זאק לוין וסבוניס בקבוצה אחת , אם אני מאמן ההגנה שלהם אני מתפטר במקום

ירון, החלום
ירון, החלום
01/07/2025 23:45:41
הגב ל  Drexler

בס"ד
ככה חוסכים כסף, אפשר לפטר גם את מאמן ההגנה.

ד"ר פופרס
01/07/2025 19:25:27

דיווח: "יאניס אינו מרוצה משחרור לילארד"קשה להאמין שהיו משחררים את לילארד בלי האישור של היווני

איצקו
איצקו
01/07/2025 19:35:31
הגב ל  ד"ר פופרס

לברון לא ידע על הטרייד של אנתוני דייויס
חייבים להוציא את הכוכב טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  איצקו

יס סיר 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

יאניס רוקד סמבה ואורה

Drexler
Drexler
01/07/2025 19:30:16

!The bucks and nuggets are back
איזה החתמה של מילווקי,הפגינו אחלה יצירתיות בשחרור של לילארד למרות שהוא שחקן שאני מאוד מחבב ולא מגיע לו לחטוף מהלך כזה אחרי פציעה כזו בהסכם השחקנים החדש יש שחקנים שלא שווים מקס ואם ללייקרס יש ביצים הם יעשו כמו מילווקי ויעיפו את לברון כדי לבנות קבוצה לאליפות .
מילווקי בסימנים של לחזור להיות קונטנדרית , הם הביאו גם את גארי האריס , אבל עדיין חסר להם גארד בכיר . בכל מקרה טרנר גבוה מושלם ליד יאניס ויעשו ביחד שמח.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי Drexler
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Drexler

הבאקס מתים הם קונטיינרית.
הטראקרס משועבדים לשקץ אין להם שום ביצים לזרוק אותו

אור
אור
01/07/2025 19:46:32

דיים!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
01/07/2025 19:50:33

גארי האריס רק בן 30 אבל הוא סוס מת. לא הייתי מביא אותו להפועל. אם כבר גארד לא פעיל, שיספרו ליאניס שהם מביאים לו בחירת דראפט מס' 1 ויחתימו את פולץ

ד"ר פופרס
01/07/2025 20:02:08

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 גארי האריס זה גארי טרנט בלי התקפה

NBA בדם
01/07/2025 20:19:03

גארי טרנט זה גארי האריס בלי הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

😅😅

רן הנרגן
01/07/2025 19:54:04

מילוואקי, לראשונה בעידן יאניס עושים מהלך שאינו לרוחו. הם לבטח בדקו איתו ולכן המסקנה היחידה לאור הניפוי של לילאד וההחתמה של טרנר היא שהם הולכים להציעה אותו לכל המרבה במחיר.
.
ההצעה של ג"ס נעה בשני ערוצים: בטלר פלוס 3 FRP והחלפות בשאר השנים או גרין, קמינגה ומודי פלוס אותן בחירות.
מי מציג את ההצעות של הקבוצות האחרות?

עמיחי קטן
01/07/2025 19:56:47
הגב ל  רן הנרגן

בדיוק הפוך – אם הם היו רוצים להציע אותו הם לא היו תוקעים את עצמם עם 22.6 מיליון דולר על כלום עד 2030

רן הנרגן
01/07/2025 20:04:10

אולי אני טועה בהבנת הרצון שלו אבל בהנחה שאני צודק הם צריכים לשרוד את השנים שאין להם בחירות כי אין טעם לטנקינג. הם במזרח, הם צריכים להיות מספיק טובים לפליי-אין וזה לא כל כך קשה.

עמיחי קטן
01/07/2025 20:05:57
הגב ל  רן הנרגן

יכול להיות שהם טעו והוא ירצה לעזוב, אבל המהלכים שלהם לדעתי מעידים על זה שהם מאמינים שחיזוק נכון ישאיר אותו. אני מסכים שאם כבר מוותרים על יאניס הם צריכים שחקנים טובים או צעירים עם פוטנציאל ולא רק בחירות

דדי
דדי
01/07/2025 21:58:47

זה הבאקס. הטעויות היחידות שהם עושים זה בהחתמות שחקנים, טריידים, דראפט ואסטרטגיה ארוכת טווח… לפחות יצאו מכל זה עם טרנר כנכס לטריידים לבנייה מחדש.

עמיחי קטן
01/07/2025 22:04:20
הגב ל  דדי

אני לא מבין את הנחרצות הזאת לקבוע שיאניס רוצה או ירצה לעזוב. זה יכול לקרות מתישהו, אבל זו כבר הפעם השלישית שאומרים את זה, ובפעמיים הקודמות הוא האריך חוזה

bobby
01/07/2025 20:15:06
הגב ל  רן הנרגן

לא יודע, עם ההיחלשות של אינדי ובוסטון לאור הפציעות, למילווקי ויאניס יש קייס לקחת שוב את המזרח, לכן אם אליפות היא הדרייב שלו, יאניס צריך לדעתי דווקא להישאר במילווקי ולראות איך הדברים זורמים. אם עדיין יקרטעו, אולי יוכלו לבצע טרייד אפילו במחיר זול יותר לקראת הדד-ליין.
אבל אין ספק שאם תצליחו להמיר את באטלר ביאניס זה שדרוג רציני, לפחות בעונה הסדירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  bobby

הבאקס יקחו את המזרח כמו שהטראקרס יקחו אליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחחלחחחחחחח טוב שלא נתת את קומינגה על יאניס. הוא לא יתקרב למפרץ

דדי
דדי
01/07/2025 21:56:18
הגב ל  רן הנרגן

ההצעות לא רלוונטיות והגיע הזמן להבין את זה. הבאקס לא יקבעו כלום – רק יאניס וזה כנראה יקרה בדדליין. כמו לוקה, כמו קוואי, כמו דייויס – שנה וחצי לסוף החוזה זה הטיימינג שבו הקבוצות חייבות לעשות מהלך על הכוכב שרוצה לעזוב, והוא לגמרי שולט במהלך הזה כי אחרת ההצעות עבורו יהיו עלובות בלי התחייבות שלו להאריך חוזה. תיאורטית בלבד – אף אחד לא יכול להתחרות בספרס או ברוקטס אבל אין לזה שום משמעות.

רן הנרגן
01/07/2025 22:22:28
הגב ל  דדי

תכלס, מה ההצעות של הקבוצות שלכם?

golan
golan
02/07/2025 14:23:43
הגב ל  דדי

אלה הדוגמאות שלך ??
קוואי עבר בקיץ.
לוקה ודייויס היו חלק מאותו טרייד שאף אחד לא דרש חוץ מניקו.
אם יציעו להם משהו שווה – הם יחשבו על זה.

דדי
דדי
02/07/2025 16:15:52
הגב ל  golan

המשבר עם קוואי התחיל בדד ליין – שנה וחצי לסוף החוזה. לא שיחק יותר בספרס. לוקה – דד ליין שנה וחצי לסוף החוזה. כנ״ל דייוויס – שנה וחצי לסוף החוזה בניו אורלינס, מערכת היחסים עם הקבוצה נגמרה כמו עם קוואי, וגם אצלו הטרייד קרה בקיץ שלאחר מכן. תמשיך לעקוב – בסוף תלמד. יאניס הבא בתור.

ג'ט לג
ג'ט לג
01/07/2025 19:58:43

למה טרנר עזב את אינדי? הם לא היו מוכנים להשוות את המחיר? הם לא רוצים להיות תחרותיים?. זה מסיים את העלייה לדרגת קונטדרית של אינדי לתקופה הקרובה

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי ג'ט לג
אור
אור
01/07/2025 20:04:57
הגב ל  ג'ט לג

לדעתי הוא כבר לא הכי מתאים לקבוצה הזו והם זורקים את העונה הקרובה. יחתימו מישהו אחר בקיץ הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ג'ט לג

אינדי לא יחזרו לגמר עוד 20 שנה עונת הפוקס נגמרה

ג'ט לג
ג'ט לג
01/07/2025 20:48:15

חבל. ועדיין עדיף עונת פוקס אחת של אינדי מאשר 10 שנים של פילי של שיטוט במדבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ג'ט לג

פילי זה שיטוט בקברי הפרעונים במצרים

דדי
דדי
01/07/2025 22:01:33
הגב ל  ג'ט לג

תחרותיים למה ? אין האליברטון בעונה הבאה, ומי יודע איזה האליברטון יהיה בעונה שאחריה. לפייסרס יש יחסי אהבה שנאה עם טרנר כבר שנים – קבוע על מדף הטריידים. הציעו לו הרבה פחות מהבאקס, הוא הלך והם יצאו מתשלומי המס. כל קבוצה והעדיפויות שלה…

Drexler
Drexler
01/07/2025 19:59:50

אני עדיין תופס את הראש , איזה גניבה של מילווקי , אני בטוח שגם 28 קבוצות תופסות עכשיו את הראש , איך הוא ברח להם מתחת לאף וגם לא חוזה גדול, יכל לקבל יותר .

trusttheprocess
trusttheprocess
01/07/2025 20:02:56

טרנר הוא מאד אוברייטד
מעל גיל 30, הוא לא כזה טוב
היה גרוע מאד בגמר

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 20:12:43
הגב ל  trusttheprocess

אבל עד הגמר היה טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

מי היה טוב בגמר? אמביד מרוויח כפול מולו ולא הגיע בגלל לגמר

NBA בדם
01/07/2025 20:20:21
הגב ל  trusttheprocess

גורמים באינדי מספרים שהוא לא יודע לבטא את המילה ריבאונד. הכי קרוב שיוצא לו זה ריבה.

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 20:05:53

JV פנטסטי לדנבר, שמצליחים סוף סוף להתחזק בפגרה הזאת, גם אם מעט.

עמיחי קטן
01/07/2025 20:06:38

היה הלילה גם ברוס בראון וקאם ג'ונסון על פורטר

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 20:13:43

יודע. עדיין מעט. בראון כבר לא שווה הרבה וקאם שדרוג, אבל מינורי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת שחקן מעולה מהלכים נהדרים של דנבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יונאס לדנבר מעולה אמרתי פה מזמן שצריכים ללכת עליו הייתי בטוח אבל יגמור בטראקרס.
הניקס מתחזקים מאד עם יבוסלה.
לפי המצב כרגע למעט הקאבס קשה לי לראות מי יקח מהם את המזרח. רק שיחתימו את גנקינס ולא איזה חסר בינה.
הקאבס נחלשו ,לדעתי בעקבות עזיבת גרום והגעת לונזו.

wadi
01/07/2025 21:00:51

רק שיחתימו את ג'נקינס. אחלה מהלכים עד עכשיו

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי wadi
אשך טמיר המקורי
01/07/2025 21:47:25
הגב ל  wadi

אם הם עושים את זה אני על העגלה

wadi
01/07/2025 22:12:47

נראה שזה בינו למייק בראון. אם רק היו מקשיבים לגולשי הופס

Millertime
Millertime
01/07/2025 20:55:47

נשאר לדנבר משהו מהmle?

עידו גילרי
01/07/2025 20:58:25
הגב ל  Millertime

כרגע יש להם את כל הmle לרשותם.

Rocky1
Rocky1
01/07/2025 21:06:39

אז איך החתימו את בראון?

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  Rocky1

לדעתי מינימום

עידו גילרי
01/07/2025 21:08:53

אכן

Rocky1
Rocky1
01/07/2025 21:28:50

וואו איך נפלו גיבורים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
01/07/2025 21:02:27

מי שיצליח לפתור את החידה למה טרנט ג׳וניור לא מוכן להרוויח כסף בבקשה שיגאל אותי מייסוריי ויספר לי

NFS
NFS
01/07/2025 21:19:28

כי הוא מינימליסט, זה מה שאומרים עליו.
זה אמנם לא מתיישב עם חיבתו לנשים עם טוסיק שמן מאוד, אבל הוא עדיין תחת ההגדרה של מינימליסט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הצליח חעקוץ את הברינקס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
01/07/2025 22:54:01

זה ששחקן לוקח מינימום לשנה כי אין קבוצה שתשלם לו טוח ארוך והוא מחכה בסבלנות לחוזה גדול זה יכול להיות. אבל שנתיים?! גאנר של 40 אחוז לשלוש שיכול לקבל יותר ביורוליג נשאר בפקינג מילווקי? אי אפשר להסביר את זה

עמיחי קטן
01/07/2025 23:06:01

יש לו אופציית שחקן על השנה השנייה. זה כמו חוזה לעונה אחת

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
02/07/2025 10:23:46

התכוונתי ששנה שעברה הוא היה על מינימום, וגם השנה הוא על מינימום.

ברוך רובין
01/07/2025 21:18:36

אני עם trust במשך שנים החלום היה טרנר בלייקרס אבל הוא הזדקן. מאנדרייטד הוא נהיה אוברייטד גדול אני לוקח את הכבש אייטון כיום עליו

NBA בדם
01/07/2025 21:35:19

מסכים. עדיף לקחת עגל בריא מאשר סוס צולע.

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 21:45:28

ברכות לממו על השחרור מהכלא בספרס. נקווה שיקבל צ'אנס בראפס להראות את הפוטנציאל.

אוהד ס"א
02/07/2025 13:52:37

באמת ברכות. מגיע לו.
הספרס נשארו עם 2 גבוהים:
וומבי כפרה עליו שיהיה בריא על כל הגובה שלו ו"הכרישים"
ולוק סקייווקר קורנט, ששיחק 12 דקות בעונה שעברה
חסר לנו גבוה שני שיוכל לפתוח כשוומבי יוכל לשחק ב- 4, להחליף אותו בחמישיה כשהוא פצוע ולהחליף אותו מהספסל. שחקן כזה עולה לפחות 20 מיליון.
אין כרגע שחקן כזה ב- FA. ובטרייד יכול לבוא בחשבון רק וויצביץ משיקגו
מה שמסתמן שהספרס לא עושים שום צעד עד שלא יהיה ברור עם העסקה עם יאניס תוכל לקרות

אשך טמיר המקורי
01/07/2025 21:53:36

אני אוהב את הטריידים הקטנים יותר מאשר את הבלוקבאסטרים של סופרסטארס

אור
אור
01/07/2025 22:10:20

באליפות העולם לנוער רבע שלישי, ישראל מובילה ב-6 ואילו ירדן מקבלת בראש יותר מ-40 הפרש אז אם לא יקרה משהו לא הגיוני (הפסד שלנו ב-15 ומעלה) נפגוש את קמרון בשמינית

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי אור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

הדומיניקנים קולעים עונשין כמו בנגמין סימונס 7 מ26 מהקו כרגע והקרש עוד נטויה, זה משהו מדהים ורק 64 60 לישראל

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
germinator
germinator
01/07/2025 22:12:26

אנשים פה משחקים יותר מידי מנג'ר. או שהם סתם פיתחו הטיה מוגזמת לגילאים צעירים. הנבא זה לא ליגה של ילדים. זו האמת ההיסטורית. אוקלהומה זה לא טרנד, זה היוצא מן הכלל. זה שאתה בן 24 לא הופך אותך ליותר טוב ממישהו בן 34. זה עובד הפוך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  germinator

לא מסכים. צעירים הם נמרצים ורעבים. בני 34 מדושני כסף עונג ובחורות.
עדיף צעיר

Guy
Guy
01/07/2025 23:03:07

זה התרבות בnba, מבחינה גופנית של אדם אם אין עבר של פציעות כבדות כאלה ואחרות, האתלטיות, סיבולת ריאה וכו בגיל 34 אמורה להיות כמעט זהה ל24 ואצל אנשים מסוימים בתחומים כמו כוח אפילו גדילה. פשוט עם כמה שהnba "מקצוענית" , יחסית לסכומים שהם מקבלים להתעסק בכדורסל 24/7 ולהגיע לפיק גופני, רובם לא מגיעים או שומרים על הפוטנציאל שלהם אחרי חוזה גדול או שתיים. זה מבדיל בין שחקנים שדועכים בגיל 32 לכאלה שגם בגיל 37-38 נותנים תפוקה, בכל ספורט

ברוך רובין
01/07/2025 23:11:25
הגב ל  Guy

זה פשוט לא נכון. הפער בין גיל 24 ל־34 הוא עצום בפיזיות, באתלטיות, בקצב ההתאוששות, ובכוח המתפרץ.

רונאלדו בגיל 24 היה מפלצת אתלטית שעקפה שחקנים כאילו הם קונוסים. בגיל 34, הוא עדיין היה בין הטובים בעולם, אבל הוא הסתמך הרבה יותר על מיקום, ניסיון, כוח בעיטות, תנועה חכמה, וניהול נכון של הגוף — לא על דריבל או שינויי כיוון מטורפים.

אותו דבר לגמרי עם לברון וקובי — בגיל 24 הם היו חיות פיזיות. בגיל 34? הם היו לא פחות יעילים, אבל דרך חוכמה וניסיון, לא דרך עליונות אתלטית, באולימפיאדה שמסתמכת רק על אתלטיות אפשר לראות את השיא של ספורטאי .

השיא הפיזיולוגי של ספורטאי הוא סביב גיל 26–28 — במיוחד בענפי ספורט שמבוססים על כוח ומהירות. משם זה רק תחזוקה, ניסיון, והתאמה חכמה.

NBA בדם
01/07/2025 23:24:09

+100

Guy
Guy
01/07/2025 23:26:27

"זה לא נכון כי קובי ולברון לא נשארו בדיוק אותו דבר במשחקים", אין קשר ליכולת הפיזית שלהם, זה שבגיל 34 אחרי 15 שנים בnba לברון שיכלל את היכולות שלו, צבר iq כדורסל היסטורי וכו, נתן לו לא להתבסס לחלוטין על המצב הגופני שלו ולהימנע מפציעות כאלה ואחרות.
עובדתית – מסת שריר לא מתחילה לדעוך אצל גברים לרוב עד גיל 35, ספורטאים ברמה גבוהה שומרים על "סיבולת" גם בגיל 34 ולא "עייפים" יותר כי הגוף שלהם מאומן לזה, בתחומי ספורט רבים כמו אופניים, מרתון וכו המובילים בגילאי 30-35. בוא נבדוק מחקרים של עשרות שנים על גוף האדם וההתנהגות שלו, גם בתחומי ספורט וגם מבחינה ביולוגית ולא נחליט שספורטאי בשיא בגיל 26 כי הוא "צעיר ורענן". הסיבה ששחקנים מאבדים צעד, כוח מתפרץ וכו עם השנים זה בדרכ הצטברות פציעות קטנות שפוגעות בהם, חלק מסיכונים בקריירה עם לוז עמוס, ולכן שמתי דגש על "במידה ואין", כי יש פציעות ופגיעות רבות ששחקנים גם סוחבים שמראש ניתן למנוע

ברוך רובין
01/07/2025 23:51:17
הגב ל  Guy

זה פשוט לא נכון; כדורסל לא מתבסס רק על מסת שריר — זה לא דחיקת משקולות.
בגיל 34 יש הבדל מהותי מאוד לעומת גיל 24 בנתונים קריטיים כמו:
• ניתור
• מהירות
• זריזות
• שינויי כיוון
• כוח מתפרץ (אקספלוסיביות)
• קצב התאוששות בין ספרינטים

הדוגמה שלך, שמתייחסת לענפי סיבולת לב־ריאה (כמו מרתון או רכיבה), דווקא מדגישה את הנקודה:
בענפים שמתבססים על כוח מתפרץ ואקספלוסיביות — כמו 100, 200, 400 מטר, קפיצה לרוחק ולקפיצה לגובה — כמעט ולא תראה אתלטים בגילאי 34 ומעלה מגיעים לשיאים, כי הגוף כבר לא מגיב באותה צורה.

זה לא קשור לפציעות, הירידה באתלטיות מתחילה מגיל 28–30, גם בלי פציעות בכלל, והיא נובעת מגורמים טבעיים לחלוטין:

ירידה בסיבי שריר מהירים (type II – fast twitch)
ירידה במהירות כיווץ השריר ועצמתו
ירידה בניורומוטוריקה ובתגובה העצבית
ירידה באלסטיות של גידים ומפרקים
האטה בהתאוששות בין מאמצים קצרים

Guy
Guy
02/07/2025 0:10:26

מסכים שכדורסל לא מתבסס על דחיקת משקולות, אבל לכוח פיזי יש אלמנט משמעותי, והתאוששות קצרה מספרינטים והתאוששות שרירים זה שני דברים שונים שנינו מסכימים, ובשניהם כנל בכל הדברים שציינת, הדעיכה עד גיל 34 שנמדדה ונמדדת אצל בני אדם בין אפסית לעד 10 אחוז, זה הסקאלה שבכל משהו ספציפי שציינת זה משתנה, לצורך העניין כיווץ שריר זה תגובה עצבית בכלל ואנחנו מדברים פה על הבדל זניח ברמת מילי שנייה. שוב מחקרים בנושאים קיימים שנים ואף אחד לא מצביע על דעיכה דרסטית כמו שאתם מתארים פה לספורטאי מגיל 30, שהוא אדם שהגוף שלו בעקרון הוא מכונה שמתוחזקת ומושקעת בכל רמה אפשרית מתזונה, שינה והתאוששות פי 10 מאדם רגיל, והעומס היחסי שעושים ממנו הרבה פעמים לא שם(רוב השחקנים לא יוצרים overload על עצמם כמו קובי). גם אם ניקח את המקרה הקיצוני ששחקן ירד ב5-10 אחוז בכל תחומי הכוח המתפרץ, שינוי כיוון וכו, זה משמעותי מאוד אבל תלוי למי ותלוי במה, אצל סופרסטארים שמייצרים כל התקפה זה מה שמבדיל אותם מעוד שחקן, אצל שחקן כנף שמקבל כדור מהפינה וחותך כחלק מתרגילים וכו, רוב הrole playes כיום..פחות.

Guy
Guy
01/07/2025 23:30:52

שאגב לא הבנתי מה קשור כוח מתפרץ והתאוששות שזה שני הדברים ה"משמעותיים" שבאמת לא שווים בין 24 ל34 לבין להיות בלי אוויר לשחק 30 דק כדורסל שחצי ממנו משחק עומדים עם שריקות ועצירות שנמרחות ל3 שעות בדרכ? יש מי שמשקיע בהתאוששות ויש מי שחוגג ומזניח ובגיל הזה מה לעשות יש הבדל, וגם בגיל 24, אבל רוב הצעירים מחפשים דקות, כסך ותהילה בשלב הזה ועובדים קשה יותר, זה האמת.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
01/07/2025 22:23:40
הגב ל  germinator

לא עם איך שרצים היום. גיל זה בהחלט יתרון. שרגא וג׳יי ויל הם לא חריגה מהנורמה – הם העתיד, כמו שהסטפ בק נכנס לחיינו בשנה אחת. בעתיד לדעתי אתה תראה כוכבים צעירים יותר ויותר..

ברוך רובין
01/07/2025 22:47:59

זה תמיד היה ככה השיא של כוכב זה 26-32 הכוכבים בשנים האחרונות מצליחים למשוך את הקריירה עוד כמה שנים בגלל אימונים תזונה ורפואה

עמיחי קטן
01/07/2025 23:44:57

אחלה החתמות של דנבר ב-24 השעות האחרונות

Drexler
Drexler
02/07/2025 0:39:55

יש להם אחלה רוטציה של 8 שחקנים , הם באמת עשו קיץ מצוין והתחזקו איפה שצריך,
הם צריכים לקוות שכולם יהיו בריאים לפלייאוף.
לא לשכוח שבשנתיים האחרונות בסדרות שהם הודחו בהם, הם הצליחו לגרור את היריבות שלהם ל 7 משחקים וזה בלי ספסל.

דדי
דדי
02/07/2025 1:37:07

דנבר עם עבודה מדהימה. הכי טובה הקיץ ובפער.

פה איתמר
פה איתמר
02/07/2025 12:16:52
הגב ל  דדי

עבודה טובה לעונה הבאה
או גם לשנים הבאות(~3) קדימה?

דדי
דדי
02/07/2025 16:19:08
הגב ל  פה איתמר

לתקופה היחידה שמשנה משהו – כל עוד יוקיץ׳ שם ובשיאו.

קורן אמישה
קורן אמישה
02/07/2025 23:39:38
הגב ל  דדי

חסר רק רכז טוב כגיבוי מהספסל

Rocky1
Rocky1
02/07/2025 1:46:14

דאנקן רובינסון בדטרויט.

Florida man
02/07/2025 4:59:43
הגב ל  Rocky1

שיהיה להם איתו בכיף

אוהד ס"א
02/07/2025 13:37:55
הגב ל  Rocky1

אני מודיע על סגירת העמותה להחזרת דאנקן רובינסון לספרס. לא כי אנחנו חייבים אותו )דווקא יכל להיות נחמד ב12 מליון, סביר לגמרי), אבל משיקולים של מסורת וסמליות

Rocky1
Rocky1
02/07/2025 18:09:46
הגב ל  אוהד ס"א

חחח הייתי צריך לכתוב דאנקן ורובינסון בדטרויט ואז היה אפשר לשרוף את המועדון אם השנה הייתה 2000.

אור
אור
02/07/2025 2:57:34

פולטל ורובינסון שיחקו אותה עם החוזים האלו

אשך טמיר המקורי
02/07/2025 4:08:45

הבאקס מסריחה. אין מצב שיאניס יישאר שם.
טרנר מכר את הנאתו מכדורסל ואת החיבור המדהים שלו לקבוצה ולחברים, אחרי שיא ההצלחה עבור חופן דולארים.
כי ה-140 מיליון שהרוויח עד כה באינדיאנה + מה שהיו יכולים להציע לו לא מספיק ללחם שיפון נטול גרעינים במכולת.

הרכב של קווין פורטר ג'וניור הדפקט, קוזמה הנורא, טרנט הגופה, יאניס והוא.
איזה כיף חיים במילווקי.

asaf
02/07/2025 7:26:28

קצת לא ברור מה קורה בבאקס. בעיקר מחכים בסוף למה יקרה עם יאניס. דנבר עם 48 שעות מעולות, גם הביאו סוף סוף סנטר מחליף ראוי שיוכל לתת לג'וקר באמת לנוח שצריך, נפטרו מפורטר ג'וניור והחוזה הבעייתי שלו תמורת שחקן לא פחות טוב וזול יותר ועל הדרך הביאו את בראון והארדוואי בחוזי מינימום להרחיב את הרוטציה.

Don
Don
02/07/2025 7:55:57

מי משלם למיילס טרנר 107M ל4 עונות אחרי התצוגה המזעזעת שלו בגמר? לא מבין בחיי…כאילו, אין אופציות יותר טובות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

שווה כל אגורה. מי שמככב בגמרים מקבל 50 וצפונה

Don
Don
03/07/2025 5:45:06

לטעמי הוא רק השתתף והיה רחוק מלככב.

Don
Don
02/07/2025 7:57:15

דנבר עשו החלטות טובות להתחזק. מצוין.

עידו גילרי
02/07/2025 9:47:34

בהנחה שלא עושים עוד טריידים הנאגטס סגרו את הסגל למעט המקום האחרון ברוסטר. יש להם את המיד לבל המלא על מי כדאי להם ללכת?

עמיחי קטן
02/07/2025 9:54:35

נראה לי רכז מחליף זה מה שחסר להם עכשיו. אולי כריס פול או דינווידי

עידו גילרי
02/07/2025 10:02:21

הג'וקר מת על ראס…והאמת על דינווידי הוא בטח עדיף.

Rocky1
Rocky1
02/07/2025 18:10:35

גם אני חשבתי על כריס פול, אלא אם בדנבר מאמינים במנחוס.

Dor
Dor
02/07/2025 10:06:33

לא הבנתי למה OKC נתנו לשגא סופר מקס כבר עכשיו כשיש לו עוד שנתיים בחוזה. הכל יכול לקרות בשנתיים האלה אז למה למסמר את עצמך לכזה חוזה עצום? אם הכל ממשיך טוב ואין פציעה או בעיה אחרת אז זה ברור אבל הליגה מאוד דינאמית, מה גם שהם היחידים שיכולים לתת לו סופר מקס אז אין סיכוי שהוא יברח אם לא יתנו לו כבר עכשיו

עידו גילרי
02/07/2025 10:08:17
הגב ל  Dor

זה נקרא מחויבות לכוכב שלך.

yaniv
02/07/2025 10:09:09
הגב ל  Dor

אולי כי איך שהליגה הולכת בשנים האלה החוזה הזה עוד שנתיים ייחשב כאחלה חוזה לעומת מה שאם היו מחכים שנתיים

עידו גילרי
02/07/2025 10:12:56
הגב ל  yaniv

איך בדיוק? היה מקבל עוד שנה קדימה זה הכל.

yaniv
02/07/2025 10:23:59

כל שנה המקס עולה לא? בהתאם להכנסות והתחזיות.זאת אומרת סתם אם עכשיו 35% מהשכר שווה 70 מיליון לשנה עוד שנתיים זה יכול להיות כבר 75 מיליון .
או שטעיתי בהבנה?

עידו גילרי
02/07/2025 10:25:12
הגב ל  yaniv

אני לא בטוח שהבנתי. זה נכון אבל לא רלבנטי. ההבדל הוא רק בעונה הנוספת שיקבל בחוזה.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2025 10:25:40

במילים אחרות העונה הראשונה בהארכה תהיה בדיוק אותה עונה.

yaniv
02/07/2025 10:32:46

אני אנסה להסביר.
הוא חתם כיום על חוזה של 285 מיליון דולר ל4 שנים שייכנס לתוקף עוד שנתיים.
נניח שהוא מחכה את השנתיים ואז חותם על חוזה מקס חדש.בעוד שנתיים החוזה מקס הזה כבר יכול להיות נגיד שווה 320 מיליון ל4 שנים ולא 285 מיליון

עידו גילרי
02/07/2025 10:35:32
הגב ל  yaniv

הבנתי עכשיו איפה אתה מתבלבל.
החוזה שהוא חתם עליו הוא מן הסתם לפי התקרה של עוד שנתיים.

yaniv
02/07/2025 10:41:57

אוקי הבנתי
תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

כי אתה רוצה ששגא יהיה מבסוט ומאושר.
אין סיבה לא לתת לו הוא גם בשיאו לא שהוא בן 35. לדעתי שגא יסיים מיליארדר את הקריירה. אני צופה לפחות עוד 2 חוזי ענק עבורו

Don
Don
03/07/2025 5:46:55

בדיוק. ואיך יהיה מבסוט שהוא חייב כסף למכולת?

Dor
Dor
02/07/2025 11:08:17
הגב ל  Dor

כל התשובות נכונות ועדיין זה נראה לי מוקדם ומיותר בשלב הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

זה לא תלוי בך זה תלוי מה הכוכב ביקש. הוא מייצג את עצמו וביקש עכשיו את החוזה כדי שלא יהיה לחוץ ואתה רוצה לגרום לו להיות שמח….

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קיץ מעולה לדנבר, נראה שהם מצליחים להתארגן מחדש סביב יוקיץ'.
.
בנוגע למילווקי סביב יאניס אני פחות אופטימי, אבל זה בעיקר בגלל ההסתבכות עם לילארד ולא בגלל החלטות כושלות אחרות. נראה מה יהיה.
.
מברוק ליאקוב ולמאמו.
.
מעיין מה יקרה עם מיאמי עכשיו.

Zvika Bar-Lev
02/07/2025 11:02:24

אני חושב שאינדי עשו בשכל וגם טרנר עצמו. הוא קיבל חוזה טוב עבורו, והם יפתחו סנטר חדש שיתאים לטיימליין שלהם בעלוית זולות בהרבה ויתנו לעצמם עוד אפשרויות. יש להם סגל מעולה וצעיר לשנים קדימה, ויכלו בהחלט לוותר על טרנר עכשיו.

Dor
Dor
02/07/2025 11:09:51
הגב ל  Zvika Bar-Lev

לדעתי אם האלי לא היה נפצע הם לא היו מוותרים על טרנר כבר השנה אחרי עונה ככ מוצלחת. יותר ניצלו את ההזדמנות

Zvika Bar-Lev
02/07/2025 11:57:24
הגב ל  Dor

תכלס כן. לא מפרקים משהו שעבד יפה

אוהד ס"א
02/07/2025 14:00:36

אף אחד לא רוצה לספרס.
יש לספרס רשימת שחקנים שהיא סימנה שהיא היתה רוצה: נאז, יבסולה, לוק קנרד, החד קרן הלאטבי (למה?). כמה מהם נחתו אצלנו?
אבל למה? יש וומבי, יש קאסל והארפר ועתיד ורוד והכי הכי חשוב: הטבות מס מטורפות
אז כולם קופצים לדאלאס, ליוסטון, לניו יורק ואפילו לטורונטו
אולי בגלל שס"א היא חור ישבן אפילו ביחס לטקסס.
אולי בגלל שזאת קבוצה שעדיין לא הוכיחה כלום ושום דבר. היא קפצה מהמקום ה- 14 במערב למקום ה- 13. בשנה הבאה אם נתפרע אולי נראה פלייאין?
ואולי בגלל שאף אחד לא עף על הצוות המקצועי הבלתי מוכח שלנו. זה לא פופ (שגם ממנו ברחו בגלל הקשיחות שלו), זה פשוט מאמן שעוד לא הרים את נטל ההוכחה ואתי קרייף אפילו לא בסביבה

אשך טמיר המקורי
02/07/2025 14:07:09
הגב ל  אוהד ס"א

כל התשובות נכונות

עידו גילרי
02/07/2025 14:31:57
הגב ל  אוהד ס"א

אף אחד לא ברח מפופוביץ' שחקנים באופן כללי די מתים עליו.

NBA בדם
02/07/2025 15:16:40

שחקנים סופר מעריכים אותו אבל כוכבים עם אגו פחות היו מעדיפים לשחק תחתיו כי הוא היה קשה איתם, לא היה מלטף להם את האגו כמו רוב המאמנים ולא היה נותן להם להוציא את השיקוץ שבהם.
שחקנים כמו לברון, הארדן, אמביד היו מעדיפים מאמן בובה מאשר מאמן שהוא פריק קונטרול.

עידו גילרי
02/07/2025 15:26:47
הגב ל  NBA בדם

כן בגלל זה כריס פול חתם שם בעונה שעברה…
כמעט כל הכוכבים ששיחקו תחתיו באולימפיאדה אמרו בהזדמנות זו או אחרת שהיו שמחים לשחק עבורו גם בליגה. תקרא לזה מס שפתיים – בסדר. אבל תן לי דוגמה אחת נגדית.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
NBA בדם
02/07/2025 15:29:31

כריס פול כבר שחקן גמור, ככוכב הוא לא רלוונטי.
לא הבנתי איזה לדוגמא נגדית התכוונתה?

עידו גילרי
02/07/2025 15:31:05
הגב ל  NBA בדם

של מישהו7 שאמר שהוא לא רוצה לשחק אצלו.
לברון בכלל מעריץ גדול שלו

NBA בדם
02/07/2025 15:37:58

אף לא אחד יגיד את זה.
לברון ודומיו סופר מעריכים אותו ואולי גם מעריצים אבל לשחק תחתיו זה עולם אחר בשבילם.
הם כבר לא יוכלו לשלוט בחדר הלבשה או להשפיע בהחלטות מקצועיות של המועדון באותה רמה שהוא נמצא שם.
הם יעדיפו יסמנים עליו למרות שהוא יקדם מקצועית את הקבוצה הרבה יותר מאותם מאמנים בובות.

עידו גילרי
02/07/2025 15:39:05
הגב ל  NBA בדם

בקיצור נשארת עם ספקולציה. קובי לא רצה לשחק תחת פיל ג'קסון?

NBA בדם
02/07/2025 15:42:48

לא ספקולציה, אחרי עידן קוואי, אף סופרסטאר בעל שם לא בחר לשחק תחתיו.
פיל ג'קסון זה שילוב של אחד שיודע כדורסל וגם יודע להסתדר כוכבים מוחצנים ולטפח להם את האגו.
פופ סולד מליטופים. הוא מאמין בעבודה קשה ובזה שהוא הבוס הגדול. לא דומה לו.

עידו גילרי
02/07/2025 15:49:07
הגב ל  NBA בדם

לגמרי ספקולציה. מה זה "בחר" לכמה מהם הייתה ההזדמנות? כשהספרס כיוונו למישהו בשוק השחקנים הם גם השיגו אותו. פופ או לא פופ.
דורנט גם בחר ללכת ליודוקה כי הוא בובה?

NBA בדם
02/07/2025 15:57:16

לברון, באטלר,קוואי,דוראנט, הארדן,קיירי היו שחקנים חופשיים שיכלו להגיע לשם לפני כמה שנים ובחרו שלא. אולי הסיטואציה לא התאימה באותו הזמן אבל גם לא היה להם עודף מוטיבציה להגיע לשם בגלל פופ הנוקשה.
מה שהספרס השיגו זה שחקנים אפורים ולא כוכבי על.
יודוקה זה מאמן קשוח אבל זה ממש לא פופ.
דוראנט ראה ביוסטון את הסיכוי הכי גדול שנשאר לו בקריירה לטבעת ודחף לשם את הסאנס למהלך.

עידו גילרי
02/07/2025 16:06:21
הגב ל  NBA בדם

1. מה זה בחרו לא להגיע? יש עניין של סיטואציה חוזית.
2.אין לך מושג על מי זה פופ.
3. אתה יכול להמשיך לחזור על המנטרה.

NBA בדם
02/07/2025 16:13:21

עובדתית אף כוכב גדול לא הגיע אחרי קוואי. אפשר להפיל הכל על סיטואציה חוזית אבל זה לא כל התמונה המלאה.
פופ הוא קשוח ופריק קונטרול וזה לא רק סטיגמה שחוקה.

עידו גילרי
02/07/2025 16:16:35
הגב ל  NBA בדם

קונטרול פריק

Rocky1
Rocky1
02/07/2025 18:15:06
הגב ל  אוהד ס"א

דוראנט רצה אבל פיניקס דרשו יותר ממה שס״א רצו לתת להם.

Don
Don
03/07/2025 5:48:51
הגב ל  אוהד ס"א

סאן אנטוניו באמת חור? טרם יצא לי להיות שם…האמת היא שטרם יצא לי לבקר בטקסט בכלל…