היום פוטבול NFL שבוע 4 / מנחם לס

 

משחקי ה-NFL העיקריים לוויקאנד זה:

 

שיקגו ברס (1-2) – גרין-ביי פקרס (2-1)

שעה 8:00 בערב ברשל"צ

זה שבוע ללא 'משחקים גדולים'. אבל בין הלא גדולים, הגדול ביותר הוא בשיקגו, שם הברס (1-2) מארחים את הפקרס מגרין-ביי (2-1). אני לא יודע מה מתכנן המשחקים של ה-NFL יש נגד הפקרס, שהוא מכריח אותם למשחק שלישי רצוף בחוץ.

ארון רוג'רס חייב למצוא דרך לנצח כי להיות 3-1 בדיביזיה מלאה בקבוצות מצויינות, יוציא מהם כל סכוי מעשי לפלייאוף. מה הבעייה של הפקרס? הבעייה שלהם היא שאין להם שום בעייה רצינית ובכ"ז הם 2-1. אולי שני משחקי חוץ רצופים (הערב השלישי בחוץ) היא הבעייה.

בריאן בולגה חזר לשחק לטאקל ימני וגם אדי לייסי חוזר. גם ההגנה וגם ההתקפה של הפקרס הם ללא מחסורים, וכולם בריאים. אולי הם, פשוט, לא כאלה טובים העונה. אולי זה גם SLOW START, דבר שהם נעכשו לו מומחים. ההפסד 19-7 בשבוע שעבר לדטרויט היה מיו LACKLUSTER, המילה הטובה ביותר לתאר את משחקם.

אדי לייסי התחיל את העונה לאט מאד והפקרס הם 26 בליגה ברשינג.

אפילו עם ברנדון מרשל שהוא דפוק פיזית מכל הצדדים, שיקגו נראתה בלתי נייתנת לעצירה בפעמים מסויימות. אטבל אז פתאןום היא נראתה איום. הסקונרי שלהם ייבחן היום רצינית ללא צ'ארלי טילמן. הרנינג בק של שיקגו מאט פורטה נשא כדור 235 יארדס בעונה שעברה נגד הפקרס. אם יעשה אפילו 65% מזה, הנצחון הביתי בטוח.

 

נבואאה: שיקגו מנצחת 21-28

 

***********

 

 סן פרנציסקו ניינרס (2-1) – פילדלפיה איגלס (0-3)

11:25 בערב בטירה

משחקי הקונפרס (אבל לא הדיביזיה!) הטובים ביותר הם שני מצ'אפס ב-NFC בין שתי קבוצות שאמורות להיות  טובות/צריכות להיות טובות/ טובות – (בחרו אחד מה-3). ב-4:25 אחה"צ זמן פילדלפיה, פילדלפיה איגלס מבקרת בסן פרנציסקו (שם השעה 1:25). ז"א 0-3 נגד 2-1. אבל פילדלפיה לא טובה כמו קבוצת 0-3 והניינרס אינה גרועה כמו קבוצת 2-1. לכן לאס ווגאס עושה את הניינרס פייבוריטית ב-4.5 נקודות למרות שני הקטבים השונים ברקורד. אם הניינרס מפסידים, מאמנם ג'ים הרבאו שבעונה שעברה היה גאון, יירד למדרגת המאמן המאכזב ביותר בליגה.

לניינרס החצי משחק השני של כל משחק חיסל אותם. הקרדינלס תקעו 17 נק' ללא מענה בחצי השני לנצחון 14-23.

עבור האיגלס, הרנינג בק לשון מקוי מנסה להיות רלוונטי מחדש. הממוצע שלו בנשיאת כדור הוא 58, וזה כאילו מייקל ג'ורדן קולע בממוצע בשלושת המשחקים הראשונים של העונה 5.8 נק' בממוצע. בשבוע שעבר הוא עשה רק 22 יארדס נגד וושינגטון. פילדךפיה צריכה פי 5 ממנו היום כדי לנצח.

נבואה: הניינרס מנצחת 24-30

***************

שאר המשחקים:

 

*יוסטון (1-2) – בופלו (1-2) – יוסטון נמצחת 24-27

*בולטימור (1-2) – קרולינה (1-2) – בולטימור מנצחת 28-35

*ניו יורק ג'טס (2-1) – דטרויט (1-2) – דטרויט מנצחת 21-18

*אינדיאנפוליס (2-1) – טנסי (2-1) – אינדינפוליס מנצחת 25-32

*אוקלנד (3-0) – מיאמי (2-1) – מיאמי מנצחת 21-24

*פיטסבורג (1-2) – טמפה ביי (3-0) – פיטסבןורג מנצחת 30-37

*סן דיאגו (1-2) – ג'קסונוויל (3-0) – סן דייגו מנצחת 28-14

*מינסוטה (1-2) – אטלנטה (1-2) – מינסוטה מנצחת 21-24

* דאלאס (1-2) – ניו אורלינס (2-1) – ניו אורלינס מנצחץ 18-21 

*קנזס סיטי (2-1) – ניו אינגלנד (2-1) – ניו אינגלנד מנצחת 35-30

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. לשון מקוי מפילדלפיה נתן שנה שעברה עונה מפלצית עם 1607 יארד ריצה ב-5.1 יארד לנסיון ריצה. השנה למקוי 2.9 יארד לנסיון. הסיבה להבדל היא קו ההתקפה- שנה שעברה קו ההתקפה של פילדלפיה סיים עונה נטולת פציעות, העונה ב-3 המשחקים מתחילת העונה רק שחקן הרכב אחד משחקני קו ההתקפה בראי ולא מושעה.

    הפטריוטס מחזיקים אצבעות שג'אמל צ'ארלס, אחד הראנינג באקס המלהיבים בליגה, לא בכושר מלא אחרי נקע בקרסול שהשבית אותו שבוע שעבר. עם ג'אמל בכושר מלא, יש לקנזס סיכוי להפתיע את הגנת הפטס שכרגע היא החלק החזק והיציב של ניו אינגלנד.

    התקפת מינסוטה השיגה 16 נק' ב-2 המשחקים האחרונים, להגיע ל-24 נק' יהיה הישג מפתיע למדי.

    הג'איינטס, דרך אגב, נראו ביום חמישי נפלא. המאנינג-בול בחיים!!!

  2. המשחק של הניינרס מול פילי בג'ינס הוא המשחק עם השלכות הפלייאוף הכי משמעותיות כמובן לצידו של המפגש הטעון בשיקגו. הערכה שלי היא שב NFC NORTH התחרות צמודה למדי וגם אם שיקגו ינצחו ויפתחו פער של 2 משחקים על הפקרס עדיין העניין לא גמור. לעומת זאת, הפסד של הניינרס יוריד אותם למאזן של 1-3 וזה אומר פיגור של 2-3 משחקים אחרי הסיהוקס והקרדינלס מהמדבר.
    הגנת הריצה של הניינרס טובה הרבה ממה שפילי נתקלה עד היום אבל הבעיה שלהם היא הגנת המסירה. אולי המספרים הכלליים מסתירים את זה מעט אבל החולשה של הפאס-ראש חושף את הסקונדרי שאינו יכול לעצור את היריבות באופן עקבי לאורך 60 דקות וכמובן שכמות הפנלטיז הבלתי נסבלת עוזרת ליריבות לשמור על הדרייבים בחיים. מהצד השני, ההתקפה של ה49ניינרס משחקת ללא משחק ריצה אמיתי וקונסיסטנטי מה שמעביר את כל הלחץ לקאפרניק. הוא בסך הכל מתמודד לא רע עם המצב אבל חוסר האיזון הזה עובד לרעתם עד עתה. מעבר לכל זה, הסיפור עם ג'ים הארבואו מחלחל לשחקנים. כפי שזה נראה כבר שנתיים מדובר על מעיין אישיות בי-פולרית: משהו כמו מר ג'ים וד"ר הארבואו. כאשר נדמה שמר ג'ים מגיע בראשון למשחק כולו מתח ורוח קרב המשרת אטמוספירה של חוסר שקט מוחלט (לראיה תסכלו על האח ג'ון מהרייבנס בזמן משחק). הכעס ואי-השקט כנראה נכנסים לשחקנים שמרבים לטעות טעויות קריטיות שרובן אינו מעניין הפוטבול אלא ממדעי הנפש.
    הערכה זהירה (מאוד) ניינרס מנצחים 31-27

  3. אהרון רוג'רס בשיא זה הדבר הכי יפה בפוטבול.
    עבודת הרגליים שלו היא כמו סימפוניה.

    ועדיין שיקגו היו גרועים בצורה בלתי נסבלת בהגנה.

    פילי באמת מדהימה בינתיים.

    בולטימור עם ניצחון חשוב והם בדרך הנכונה להיות הסוס השחור העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט