מעורב הופס ליום הדראפט / מנחם לס

מעורב הופס ליום הדראפט / מנחם לס

1.ג'יי ביאס (JAY BIAS) המצויין כותב על 8 השחקנים 'המעניינים ביותר' בדראפט של הלילה

מעורב הופס ליום הדראפט / מנחם לס

מי חלם ב-2018 ששג"א – שניבחר מס' 11 ב-2018 – יהיה השחקן מס' 1 בכל ה-NBA העונה? או הבחירה מספר 33 של אותו NBA DRAFT יהיה בחמישייה השנייה של ה-NBA כפוינט גארד – ג'יילן ברונסון?

YOU NEVER KNOW. ישנם "בטוחים" כקופר פלאג, הבחירה הראשונה. הוא 'NO BRAINER' – איתו אין דרך להחמיץ, כמו שהיה עם לברון ג'יימס, טים דנקן, שקיל או'ניל, או קארים עבדול ג'אבאר. האם דוק לס אומר שהוא יהיה טוב כמו הנ"ל? הראו לי היכן אמרתי זאת. אוקיי – היכן כתבתי זאת? כל מה שכתבתי הוא שהוא "NO BRAINER" – בחירה ראשונה בטוחה, והוא ב-ט-ו-ח לא יאכזב כבחירה ראשונה.

בדראפט שייערך הלילה אין 'GUARANTEES'. הכל יכול לקרות, אבל ג'יי ביאס בחר בשמונה שהם מעניינים ביותר.

2. ה-The no-brainer

כמה טוב הוא קופר פלאג? כמה בטוח שהוא ייבחר ראשון? הוא היה ניבחר ראשון ע"י כל CEO של כל אחת מ-30 הקבוצות בליגה. למעשה המטורף היחיד שמסוגל לא לבחור בו הוא ניק הריסון מדאלאס… ידוע שהוא קצת מטורף. אם הוא לא יבחר בקופר פלאג תיפתח מלחמת אזרחים בדאלאס.

3. The shooters

שני הקלעים 'המעניינים ביותר' הם  Tre Johnson of Texas and Kon Knueppel of Duke. בתמונה – ג'ונסון.

ג'ונסון הוא 1.96 מ' עם WINGSPAN (רוחב זרועות) של 2.12 מ'. הוא הוביל את ה-SEC עם 19.9 נק' למשחק בדיוק של 39.7% כשהוא קובר 89 טרייז בעונה שעברה. אולי המינוס היחיד שלו היא הגנה עוברת אבל לא מצויינת.

נופל, הפרשמן מטכסס, קובר את הטרייז בדיוק של 41%, כשהוא קבר 84 מהן. מהפינה הוא קולע 48%. הוא טוב יותר ב'תפיסה וזריקה' מהשניים.

4. The 3-and-D guys

הערך המוסף החשוב ביותר ב-NBA הוא 'אורך'. שחקנים גבוהים עם יד ל-3 הם אוצרות. ישנם שלושה מהם: Carter Bryant of Arizona, Rasheer Fleming of Saint Joseph's and Cedric Coward of Washington State (בתמונה ראשיד פלמינג מסיינט ג'וזף). הם גבוהים לריבאונדים, וגם אתלטים מעולים המסוגלים לגנוב כדורים, לקבור את הטריי, ולמסור בדיוק.

הטוב מהשלושה – ושכנראה ייבחר ראשון מהם – הוא קרטר בריאנט מאריזונה. אני מעתיק:

He has size and impressive length and can hit a standstill 3-pointer. Almost half of his points last season came from made 3s, and 82% of his shot attempts were catch-and-shoot 3s or finishes at the rim.

פלמינג? אני מעתיק:

Fleming, 20, has great versatility and a 7-5 wingspan. He's a multi-positional defender and floor spacer who hit 62 3s on 39% shooting. His shot preparation is good, he can really change ends, and he's an outstanding rebounder.

קאורד הוא 'MYSTERY MAN' הוא החל לשחק בקולג' מהדיביזיה השלישית (DIV III), עבר לאיסטרן וושינגטון מהדיביזיה השנייה, ואז לוושינגטון מהדיביזיה הראשונה. יש לו WINGSPAN של 2.18 מ', אינסטינקטים מצויינים וכוח של פרד המסוגל לרוץ 100 מ' ב-11 שניות. בקומביין הוא Coward was terrific at the combine, finishing in the top 6 in the sprint, vertical leap and standing vertical le

5. The wild cards – בחירות שיהיו 2 ו-3 מאוניברסיטת רטגרס (RUTGERS)

דילן הארפר – 1.96 מ'

אייס ביילי – 2.11 מ'

שניהם קלעים מעולים מחצי מרחק ומהטריי. השאלה היחידה שישנה לי – וזאת כותב אני, מל לס – היא אם הם כאלה טובים ומשחקים כמובן בחמישייה של רטגרס, איך זה ש- – – – – –

6. טייריס הליברטון יחמיץ את כל העונה הבאה

7. טייריס על ששיחק על עקב מתוח: "הייתי עושה זאת שוב!"

אפילו עם הפציעה הייתי עושה זאת שוב!

"אין דבר מכובד יותר מאשר להילחם עבור העיר, הקבוצה, וחבריך. הייתי עושה זאת שוב"

"I'd do it again, and again after that, to fight for this city and my brothers," Haliburton wrote in an emotional statement posted to social media Monday night. "For the chance to do something special."

8. משחק 7 בין הת'אנדר והפייסרס היה 'THE MOST WATCHED' ב-6 השנים האחרונות.

Thunder's Game 7 victory most-watched NBA Finals game in 6 years

********

9. 25 השחקנים החופשיים הטובים ביותר שנותרו לקיץ זה – 5 ביום

2024-25 stats: 24.4 ppg, 8.2 apg, 7.8 rpg, 51.3% FG, 37.6% 3PT, 78.2% FT

יש לו חוזה מובטח על 52.6 מיליון לעונה הבאה. הלייקרס ולברון יחתמו על חוזה חדש שיתחיל עם 52.6 מיליון לעונה הבאה.

2024-25 stats: 22.8 ppg, 8.7 apg, 5.8 rpg, 41% FG, 35.2% 3PT, 87.4% FT

להארדן ישנה אופציה של 36.3 מיליון לעונה הבאה אם הוא נשאר בקליפרס. הייתה לו עונה טובה. אני מאמין שהקליפרס יחדשו את חוזהו למספר שנים שיתחיל עם 36.3 מיליון לעונה הבאה.

2024-25 stats: 18.7 ppg, 7.1 rpg, 4.7 apg, 48.5% FG, 34.4% 3PT, 80.6% FT

ישנה לו אופציה של 30.9 מיל לעונה הבאה. למינסוטה ישנם בעלים חדשים בראשות אלכס רודריגז, כוכב הבייסבול לשעבר. לדעתי רנדל יבקש חוזה חדש ולא יקבל.

2024-25 stats: 24.7 ppg, 4.8 rpg, 4.6 apg, 47.3% FG, 41% 3PT, 91.6% FT

לקיירי ישנה אופציה של 43.9 לעונה הבאה. הוא פצע את ה-ACL וייעדר כל ראשית העונה של 2025-26. באיזה כושר הוא יחזור? בזה תלוי חוזהו החדש שיינתן רק בקיץ הבא.

2024-25 stats: 15.6 ppg, 6.5 rpg, 2.0 bpg, 1.5 apg, 48.1% FG, 39.6% 3PT, 77.3% FT

מיילס טרנר הוא עתה UNRESTRICTEDE FREE AGENTS. לפני הפלייאוף אינדיאנה הייתה מוכנה ברצון לעשות טרייד טוב עליו. היה לו פלייאוף טוב מאד וערכו עלה. הוא שחקן חיובי מאד בהרכב הפייסרס והשחקנים אוהבים אותו מאד. אינדיאנה תנסה להשאירו בקבוצה, אבל זה תלוי כמובן בהצעות האחרות שיקבל, עם התקווה שאף הצעה לא תהיה מעבר לתחומים המקובלים לשחקנים ברמתו.

10. שתי קבוצות זוכות באליפות: הפנתרס מפלורידה חוגגים כאילו שזאת הפעם הראשונהה שניצחו את ה-NHL (זאת לא!) והת'אנדר בקושי חוגגים כאילו שיש עליהם לנצח עוד 3 משחקים לאליפות

11. קווין דוראנט המשיך להוריד את הכסף שהוא מוכן לחתום עבורו עד שהסכום היה כה נמוך שהרוקטס לא יכלו לסרב…

Brian Windhorst says Kevin Durant kept rejecting trades until the price got so low that the Rockets couldn't say no.

Essentially both pushed his way to Houston and made sure they got him for pennies. pic.twitter.com/GBkEkk4MVx

— Rob Kimbell (@RobKSports) June 23, 2025

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
83 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ירון, החלום
ירון, החלום
25/06/2025 1:34:24

בס"ד
תודה מנחם.. מעניין לכמה זמן דוראנט יחתום ה ובאיזה שכר

עידו גילרי
25/06/2025 7:35:06

דוראנט יחתום הקיץ הארכת מקסימום למשך הזמן שלא ייכנס תחת חוק מעל ה- 38.

NBA בדם
25/06/2025 1:43:34

כמה כואב על האלי. לראות אותו מתפתל מכאבים, ובעיקר שניכר על פניו שהוא מבין באותו הרגע שהוא סיים את הגמר וגם את העונה הבאה, זה חוויה מטלטלת לכל אוהד ספורט ובמיוחד להאלי שכל כך קל להתחבר אליו ואל האישיות הקסומה שלו.
למרות הסיכון העצום שבסוף הוביל לפציעה הוא לגמרי צודק. שחקנים חולמים ועובדים קשה בדיוק בשביל הרגע הזה של להיות בעמדה של משחק בודד מאליפות גדולה מהחיים.
כל הפלייאוף אלוהי המזל היה לצדו והוא נגמר רגע לפני הסיום. פשוט כואב הלב על הבחור.🥹

Stockton2Malone
25/06/2025 6:35:51
הגב ל  NBA בדם

נכון, הוא כנראה ידע את הסיכון ועדיין לקח אותו. כנראה שכל אחד היה לוקח את הסיכון, הפרס של לקחת אליפות גדול מידי

עידו גילרי
25/06/2025 7:29:20
הגב ל  NBA בדם

זה אכן היה מכמיר.

golan
golan
25/06/2025 3:16:09

תודה על המעורב.
כבר היו כמה בחירות "בטוחות" במס' 1 שלא ממש הצליחו – זה תלוי גם בשחקן-באופי ובעמידות לפציעות, אבל גם במועדון ובמאמן.
מצויין שהגמר משך צופים – ככה תהיה פחות העדפה לשווקים גדולים בגמר…

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי golan
yaniv
25/06/2025 15:27:39
הגב ל  golan

האמת שחוץ מזאיון לא זכור לי בחירה בטוחה שלא הצליחה.יש לך דוגמאות?

עידו גילרי
25/06/2025 15:35:45
הגב ל  yaniv

ברצינות…?
אתה כבר שכחת את דיוני הוויגינס או פארקר ואיך הם הולכים לשלוט בליגה אחרי לברון?

yaniv
25/06/2025 15:43:18

האמת שאני זוכר דווקא דברים אחרים אני זוכר ויכוח עז וקשוח בין K_700 לאפלטון לגבי מי צריך להיות בחירה ראשונה וויגנס או אמביד ואיזה פארקר?גברי פארקר? כי הוא בכלל לא היה בדיון לדעתי.
בחירה בטוחה אני מדבר על סדר גודל של וומבי,דיוויס בנקרו קיירי.
שאני חושב על זה אז אולי בן סימונס גם היה בחירה בטוחה שנכשלה

עידו גילרי
25/06/2025 15:46:30
הגב ל  yaniv

הופס בצד – לא אחראי להייפ שמייצרים כאן.
שניהם היו מכונת הייפ של "בחירות בטוחות"

yaniv
25/06/2025 15:48:57

מודה ועוזב ירוחם רוב המידע שלי על שחקנים צעירים ובטח בתקופה ההיא לפני הטיקטוק היה מהופס.
היום יש כבר טיקטוק אז למשל אני מקבל סרטונים על קופר כבר איזה שלוש שנים לפחות

עידו גילרי
25/06/2025 15:47:08
הגב ל  yaniv

על סימונס היו סימני שאלה לא קטנים על האופי והקליעה וכן גם הוא עבר במכונת ההייפ.

yaniv
25/06/2025 15:52:27

בגלל זה אמרתי אולי כי זכרתי שהיה איזה דיבור שאולי פילי לא יבחרו בו ואפילו קיוותי שזה יקרה ואנחנו נבחר בו בחירה שניה…

עידו גילרי
25/06/2025 15:48:57
הגב ל  yaniv

ואם כבר שמת את באנקרו שלא היה כזה "מנופח" אז פולץ היה לא פחות מנופח ממנו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב, ודראפט מעניין מאד.

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 6:38:50

מנחם אתה אמרת (מספר פעמים) שהוא יהיה בירד.
פלאג לא יהיה בירד.
הוא יהיה לייטנר, קית' ואן הורן, טום גוגליוטה.
שחקן טוב וסולידי אבל לא איזה עילוי של המשחק.
מנייה בטוחה זה כן.

עגל
25/06/2025 13:27:53

מסכים שבירד הוא לא יהיה אבל סיכוי טוב שהוא יהיה הרבה יותר טוב מהשמות שציינת (שהם טובים מאוד בפני עצמם)

Smiley
25/06/2025 7:19:49

הגיע הקיץ ולכן מתבקש…

Ben Simmons revenge season coming
https://www.facebook.com/share/v/16pPvtSPaH/

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

מ-פ-ח-י-ד

הולך לנגב את כולם

אור
אור
25/06/2025 8:18:30
הגב ל  Smiley

לברון 2.0

NBA בדם
25/06/2025 8:51:33
הגב ל  Smiley

יש דברים שלא משתנים לעולם.
השמש תזרח בבוקר וסימונס עם אימון קליעות מוצלח בקיץ.
זה דרך הטבע.

שי אבן צור
25/06/2025 12:51:03
הגב ל  NBA בדם

ממש כמו נחליאלי בסתיו

עגל
25/06/2025 13:29:18
הגב ל  Smiley

מצחיק.
דווקא היה איזה אימון קליעות שלו שהעלו לא מזמן בו הוא פיספס 100% מהזריקות

עידו גילרי
25/06/2025 7:30:22

Jay Bias זה מעולה…לא סתם הוא מתחיל עם החברה של דיוק.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יש לו מלא דעות קדומות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/06/2025 8:11:58

תודה רבה מנחם

דה שוט
25/06/2025 10:19:17

תודה מנחם אחלה מעורב. עונת המלפפונים התחילה 😃 בהצלחה לכולנו חחחח
למי מכם שאוהב מוזיקה – בבקשה
https://www.facebook.com/share/v/1G5NWm3bN2/?mibextid=wwXIfr

NBA בדם
25/06/2025 10:45:40
הגב ל  דה שוט

הסקורר הכי מוכשר בהיסטוריה שבע קילומטר מעל כל היתר. אין בלטה שהוא לא יעיל בה בטירוף.
פשוט לדפוק את הראש בקיר על ההחלטה לעבור לגולדנים. לכל קבוצה אחרת אף אחד לא היה פוצה פה, רק לא הם. לא לקבוצה של 73 ניצחונות שהייתה רחוקה פוזשן מריפיט. לא עושים דברים כאלה וגם הוא יודע שהוא עשה את טעות חייו שעבר לשם.
באופן אישי אני כועס עליו כי הוא דפק ללברון ולהארדן טבעת אחת לכל אחד אבל בסופו של דבר עדיין כואב לי אליו כי עד לפני המעבר לגולדן הוא היה אחד האהובים עליי.
צד אחד שלי אומר שלא מגיע לו טבעת נוספת בקבוצה אחרת (שתשנה את המורשת שלו), בגלל מה שעשה וצד אחר שלי רוצה שייקח כי לא מגיע לשחקן כזה מוכשר להיות לא רלוונטי בדיון של הגדולים באמת.

Smiley
25/06/2025 10:49:31
הגב ל  NBA בדם

לא נראה לי שהוא או הווריורס מתחרטים על ההחלטה ההיא

NBA בדם
25/06/2025 10:57:40
הגב ל  Smiley

הוא בוודאות כן. ההיסטוריה תזכור אותו כטרמפיסט שעלה על העגלה המנצחת של גולדן ולא מעבר. הוא יכל להוביל קבוצה במקום אחר לאליפות אבל בחר באופציה הקלה בהיסטוריה.
הגולדנים כמועדון וודאי שלא מתחרטים על המהלך, מה אכפת להם זה הפך אותם לשושלת מהכבירות שהיו אבל מהצד של סטף זה גרם לו להוריד רגל מהגז בשנות השיא שלו. במקום שייקח עוד mvp ואליפות שכל הקרדיט הולך אליו, אז כמו שדוראנט מקבל קרדיט מוגבל בשנתיים האלה, כך גם סטף מקבל וזה עוד בלי לדבר על הmvp final שהלך לדוראנט (בצדק), ויכל ללכת אליו אם קיידי לא היה מצטרף למועדון.

דה שוט
25/06/2025 11:13:12
הגב ל  NBA בדם

השיג 2 טבעות ו-2 פיינלס אמויפי
אנחנו רואים היום כמה קשה לעשות ריפיט
נתן עם סטף כדורסל התקפי שלא היה וכנראה גם לא יהיה
והיה חלק מרכזי בקבוצה שנמצאת בדיון על הגדולה בכל הזמנים.
אני חושב שהמעבר היה טוב מבחינתו. אם כבר אז העזיבה שם הייתה טעות, או אי ההיפרדות מווסטברוק יותר מוקדם.

NBA בדם
25/06/2025 11:18:23
הגב ל  דה שוט

כל שחקן בקליבר mvp היה עושה את אותו הדבר.
יאניס לא עושה את זה? יוקיץ'? הארדן בשיאו ביוסטון?
אם לא היה נפצע היה לוקח גם את השלישית בקלות. זה לא אומר עליו כלום מלבד זה שהוא שחקן על חלל שבחר באופציה קלה ביותר. ההיסטוריה תשפוט אותו בדיוק כך.
הדבר היחידי שזה נתן לו זה להיות מעל אגדות ענק כמו בארקלי, מלון, ביילור וכו' שלא זכו בטבעת.

דה שוט
25/06/2025 11:32:18
הגב ל  NBA בדם

אתה מסתכל רק על ההישגים – נסה לראות את הכדורסל. בחר במשהו מדהים במקום לכלות את ימיו ב-הירו בול מייאש ולא יפה לעין.

NBA בדם
25/06/2025 11:39:30
הגב ל  דה שוט

הוא הפך את הגולדנים לקבוצה אולי הכי גדולה בכל הזמנים והמשחק שלו היה כל כך נקי וטהור במיוחד במפרץ. את זה אני אתה וכל שאר העולם יודע.
מה לעשות שמודדים גדולה לא לפי יופי אלא לפי האופי, ולשחק בקבוצה שטווח הביטחון שלה עצום אין בזה שום גרם של אופי.

דה שוט
25/06/2025 12:00:05
הגב ל  NBA בדם

צודק. אבל אותי לא מעניין האופי
🙂🙂
באמת
אני אוהב את הכדורסל – האגדות והסיפורים פחות מעניינים אותי. קח למשל את הארדן בשיאו – מבחינתי הוא היה חוויית צפייה מטורפת. לא אכפת לי ההיחנקויות שלו. כנ״ל ווסטברוק עם קבלת ההחלטות האיומה שלו.
אבל כל אחד מה שהוא אוהב – על טעם וריח וכו׳ …
שגא שחקן על – תאכלס ביעילות עולה על כולם בדורו – אבל המשחק שלו נטול כל השראה, אין לו מהלך אחד של כדורסל שאתה יכול להגיד שהוא ״יפה״. אפילו הזריקה שלו קצת נוקשה.
אני מעדיף לצפות בלוקה בכל יום בשבוע. עם או בלי ה-10 קילו החדשים שהעלה ב-ג׳ק אין דה בוקס של לוס אנג׳לס

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

איך אתה יכול לצפות בלוקה ולא בשגא?
מה אתה אוהב פרצוף שמן ואדום?
שגא שחקן ככ הרבה יותר מלהיב עם ככ הרבה יותר סקילס.
לשגא אין מהלך יפה? הוא קטלני בסטיף לג, במאחורי הרגל, בקדריבל, האצה והאטה, שמאל מטורפת, חיית משחק. אחד השחקנים הכי מהנים בליגה.

מה יש ללוקה? לא זז בכלל, מרדים, מתנגש, סטפבק מה3 שבקושי קופץ מעל נייר, צועק על השופט מטייל, מתנגש שוב איי אויי לקו, פוסט במקווקו הטעייה הטעייה הטעייה רגל ציר לפעמים צעדים, הטעייה מתנגש סל.
הדבר הכי מגעיל לצפייה מאז ומעולם במיוחד בשנתיים האחרונות.
איך אפשר לראות את הדבר הזה???

הכי מלהיבים בליגה זה סטף מיצל שגא.

NBA בדם
25/06/2025 12:25:57

ללוקה יש כריזמה וחיוך שובה לב. יש לו קסם בידיים ומסירות לא מהעולם הזה.
אז הוא שמן, קונוס הגנתי ובוכה לשופטים. זה לא מוריד מהעובדה שהוא עילוי התקפי. הפוך בגלל שהוא כזה גלגל אז עצם העובדה שהוא תותח התקפי מראה כמה הוא מוכשר שמתגבר על החוסר אתלטיות שלו.
שגא זה קובי יעיל וחסר אגו מינוס האתלטיות, הדאנקים והכריזמה.

דה שוט
25/06/2025 21:02:55
הגב ל  NBA בדם

לוקה גאון. כמו יוקיץ׳ אבל סקסי (באסקטבול-ווייז)

NBA בדם
25/06/2025 21:03:44
הגב ל  דה שוט

אמת

דה שוט
25/06/2025 21:01:51

לוקה זה למבורגיני
שגא זה טויוטה

NBA בדם
25/06/2025 12:21:54
הגב ל  דה שוט

לי חשוב ההישגיות שמגיעה ביחד עם האסתטיקה. שחקן אסתטי בלי הישגיות זה בעיה ושחקן הישגי בלי אסתטיות / כריזמה קשה להתחבר אליו
הארדן בשיאו היה אכן חווית צפייה. איך אהבתי שהיה מתעלל במגינים בריקודי העם שלו מעבר לקשת ועושה את תנועת הבישול אחרי עוד סטבק מוצלח.
גם ראס והחשמל שהוא היה מביא איתו. הזכיר לי את סון גוקו שהיה הופך לסופר סאייה.
מסכים לגבי שגא. אין יופי במשחקו. וגם מבחינת יכולת הוא נופל מפריים קיידי והארדן, ולא אכפת לי שהאחד לקח אליפות כרטמפיסט והשני לא לקח ויש לו ברזומה היסטוריה נכבדת של היחנקויות.
בפריים של הפריים שלהם הם עולים עליו בבירור.
אני לא רואה את שגא לוקח את גולדן של קיידי ל 7 משחקים (ואלמלא פול סיכוי גבוה שהיו עוברים אותם).
קיידי בריצת הגמר של 12' היה הרבה יותר טוב משגא, כולל בגמר שהיה מצויין בו. מה לעשות שמיאמי החזקים זה לא אינדי החביבים.

דה שוט
25/06/2025 21:03:53
הגב ל  NBA בדם

אמת. היטבת לתאר

הייט אשברי
25/06/2025 18:40:14
הגב ל  NBA בדם

מה שמכתים את הגדולה של דוראנט זה שהוא הלך לדשדש במי האפסיים של ברוקלין. רק להזכיר – זה לא שהוא הלך לקבוצה נטולת כוכבים, אלא בחר להיות חלק מטריו כושל.

NBA בדם
25/06/2025 18:44:58

אוקייסי, ברוקלין,פיניקס – בשורה בתחתונה בכולן הוא לא הגיע ליעד.
הוא ייזכר כטרמפיסט בעגלה המצליחה של גולדן.

דה שוט
25/06/2025 21:04:42
הגב ל  NBA בדם

ואת מי זוכרים בסרט ״הטרמפיסט״? אתה זוכר את השם של הנהג?

NBA בדם
25/06/2025 21:05:54
הגב ל  דה שוט

לא מכיר

שי אבן צור
27/06/2025 9:30:49
הגב ל  דה שוט

אל תדאג, אף אחד לא ישכח את סטף

עגל
25/06/2025 13:33:01
הגב ל  דה שוט

היה יכול לבוא אלינו ליוסטון

תומר
25/06/2025 15:36:56
הגב ל  NBA בדם

ההיסטוריה חשובה לך (כנראה) ובאופן טבעי אתה מניח שגם לדוראנט חשובה ההיסטוריה ואיך הוא יישפט בפריזמה היסטורית (יותר טוב מביילור או פחות טוב מנוביצקי), ולכן הוא מצטער על המעבר
אני מניח שההיסטוריה לא חשובה לדוראנט (לא מכיר אותו יותר ממך) ולכן הוא שמח על המעבר לווריורס ועל ההזדמנות לשחק בקבוצה היסטורית ולקחת שתי אליפויות כ MVP

NBA בדם
25/06/2025 15:55:23
הגב ל  תומר

התקרה ההיסטורית של דוראנט הרבה יותר גדולה מלהיות טרמפיסט בעגלה המנצחת של גולדן. זה לא חכמה גדולה לעבור לקבוצה של 73 ניצחונות עונה קודם ולזכות באליפויות.
אז הוא ייחשב כגדול יותר משאר האגדות שלא לקחו טבעת.
מה הוכיחו האליפויות הללו בשבילו חוץ מרזומה קר? האם מישהו יכול להגיד שהוא שחקן שסוחב קבוצה על הגב כמו הגדולים ביותר? אף לא אחד
עם כמות הכישרון שלו הוא היה צריך להיות בדיונים על הטופ 10. לא מדובר פה בפול גו'רג' או בבלייק גריפין, זה הסקורר הכי מוכשר שהיה בnba בפער.

אבג
אבג
25/06/2025 16:30:41
הגב ל  NBA בדם

לשחק כדורסל זה כיף. לשחק בקבוצה אלופה זה יותר כיף. להיות השחקן הכי טוב בקבוצה אלופה זה ממש ממש כיף.
לא כל האנשים חושבים כל היום על המורשת שלהם ואם הם יהיו מקום 7 או 12 בכיני מישהו.
אפילו בקשר למורשת, מי מבטיח לו אליפות. מאז ניסה בכמה קבוצות ולא היה קרוב

NBA בדם
25/06/2025 16:41:07
הגב ל  אבג

אם אתה חושב ששחקן ברמתו לא חושב על מורשת אז אתה טועה. חשוב להם לעלות בדירוגי מובילי הנקודות בכל הזמנים אז לא חשוב להם מורשת? לא נראה לי.
אין הבטחה לאליפות. זה כל הקטע. אתה מפשיל שרוולים ונלחם, לא הולך על הבחירה הקלה.
3 שנים "בזבז" במעבר לגולדן (לא כולל עונה שלמה שהחסיר כי רצה לצאת הגיבור בגמר מול טורונטו).
אלו היו 4 שנים של הפריים של הפריים שלו שיכל לנצל אותם היטב. וגם שלמרות שחזר טוב מאוד מהפציעה לאחר שנה, היא פגעה באתלטיות שלו ובזמינות שלו לאורך זמן.

דה שוט
25/06/2025 21:05:36
הגב ל  אבג

בדיוק 🙂

הייט אשברי
25/06/2025 18:43:55
הגב ל  NBA בדם

שטויות. הוא לא היה טראמפיסט אצל הלוחמים. הוא נחשב בורג מרכזי. עבורו סטף זז קצת הצידה, והקבוצה שינתה את סגנון המשחק לפחות קבוצתי ויותר "לתת לקיידי את הכדור".

NBA בדם
25/06/2025 18:48:17

מבחינת חשיבות הוא היה הכוכב הגדול ביחד עם סטף. אין ויכוח על כך. וזה נכון ששינו את המשחק כדי שגם הוא יביא את יכולותיו לידי ביטוי.
אבל גולדן הגיעה להצלחות ולפסגות בלעדיו והוא הצטרף אליה מיד אחרי שהיא בעצמה הדיחה אותו.
הוא תפס טרמפ ועלה על העגלה המנצחת.

דה שוט
25/06/2025 21:06:10

גם נכון חחחחחח פתאום אני מסכים עם כולם 🤦‍♂️ הזדקנתי

דה שוט
25/06/2025 21:05:05
הגב ל  תומר

בדיוק

הייט אשברי
25/06/2025 18:37:21
הגב ל  NBA בדם

הטעות שלך – שאתה רואה הכל בראיה הצרה שלך. סטף שחקן לגמרי לא אנוכי, ובאלטרואיזם שלו חיפש רק את טובת הקבוצה ושם בצד את האגו שבקושי יש לו. דוראנט נעלב מהר מדי. ולדעתי הוא מצטער שעזב את ג"ס, גם אם לא יודה בכך.

NBA בדם
25/06/2025 18:41:50

סטף לא אנוכי אבל גם הוא בחר בדרך הקלה.
אחרי שלברון הימם אותו בגמר והוא נחנק, במקום להשתפר כשחקן ולנקום שנה הבאה, הוא איפשר בהסכמה את המעבר כדי לנצח בקלות.
דוראנט הרגיש בצדק שהקבוצה לא שלו ושלפניו הם היו בפסגה, ולכן הרגיש ריקנות, חוסר הערכה והחליט לעזוב.

Yinon Yavor
25/06/2025 19:51:49
הגב ל  NBA בדם

אתה מניח (בטעות) שהווריורס היו יכולים לחזור שנה אחרי באותה קלות לאותו מקום גם בלי דוראנט. איפה זה מובטח לך? אתה רואה איזושהי אלופה (עזוב סגנית, קח רק אלופה) שחזרה לגמר בשבע השנים האחרונות?
יכול להיות שבלי kd הם היו מתחילים להידרדר – עובדה שאוקלהומה וקליבלנד די פיצחו אותם.
בקיצור, שני הצדדים שמחו על ההגעה של דוראנט, ואין מי שיכול להבטיח שכל אחד מהם לחוד היה אפילו מגיע לגמר

NBA בדם
25/06/2025 19:56:54
הגב ל  Yinon Yavor

מסכים. בלי קיידי בכלל לא בטוח שגולדן היו זוכים בשנים שזכו. לא אמרתי את זה.
אני אומר שדוראנט הצטרף לקבוצה שהגיעה ל73 ניצחונות והייתה רחוקה פוזשן מריפיט בלעדיו. היא הייתה קבוצה גדולה לפניו והוא הפך אותה לבלתי עצירה.

שי אבן צור
27/06/2025 9:43:47
הגב ל  NBA בדם

הם ניצחו לפניו
וגם אחריו

שחקן עצום עם אופי חלש

שי אבן צור
27/06/2025 9:35:23
הגב ל  NBA בדם

סטף לא נפגע במילימטר
דוראנט הגיע לקבוצה של סטף ואף אחד לא יכול להאשים אותו בזה שהוא קיבל אותו כמו גדול על מנת שהעסק יצליח

NBA בדם
27/06/2025 9:51:21

סטף לא מוכתם מבחינה תדמיתית, כי לא הוא עבר לקבוצה שניצחה אותו, והוא גם הצליח לפניו.
אבל ההגעה של קיידי שהייתה בהסכמתו המלאה של סטף גרמה להישגיו איתו להיות עם קרדיט מוגבל יותר.
קיידי לקח לו 2 mvp final, ומעבר לכך בגלל המעבר סטף הוריד רגל מהגז ולא היה צריך לסחוב את קבוצתו כמו בעבר. כמו שסטף עשה לדוראנט חיים קלים ככה גם ההיפך ולכן סטף בשנים הללו לא יכול לקבל קרדיט על ההצלחות כמו בשנים שלפני או אחרי קיידי.

הייט אשברי
25/06/2025 18:34:27
הגב ל  NBA בדם

הוא לא עשה את טעות חייו, ואני בטוח שהוא לא חושב כך. המעבר למפרץ הביא לו את שתי טבעות האליפות היחידות, וגם פעמיים את תואר ה-MVP בסדרת הגמר. את הטעות הוא עשה כשעזב , אחרת היתה לו לפחות עוד טבעת אחת אם לא יותר.
יותר הוא לא יזכה. אולי אם היה חוזר למפרץ..

ואם הוא דפק טבעת לשקץ וטבעת לאבו-זקן – זה לזכותו.

נערך לאחרונה 9 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
NBA בדם
25/06/2025 18:38:17

לא משנה כמה היה לוקח שם, הוא לא היה נספר כשחקן שסוחב קבוצות. זה משמעותי איך שתופסים שחקנים גדולים.

שי אבן צור
27/06/2025 9:44:50
הגב ל  NBA בדם

בול!
שחקן ענק בקבוצה של סטף

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

דומה לאימון קליעות של סימונס שסמיילי העלה למעלה 😁

דה שוט
25/06/2025 12:01:01

חחחחח ממש הופרדו בלידה
היפה והחיה

אשך טמיר המקורי
25/06/2025 12:04:38
הגב ל  דה שוט

התאומים…

דה שוט
25/06/2025 21:09:49

חחחחחחחחחחחחח שווארצנגר ודה-ויטו
שני ענקים

שי אבן צור
25/06/2025 12:54:28

ממש אחד לאחד🤣🤣🤣

עגל
25/06/2025 13:42:34
הגב ל  דה שוט

אז הוא כבר לא מתאמן עם לברון בקיץ?
אגב זו לא חכמה, שים לב שכל השומרים נמוכים ממנו בשני ראשים 🙂

דה שוט
25/06/2025 21:08:57
הגב ל  עגל

הם לא שומרים הם מתרגלים. זה אימון של עשירים. כמו שהיית זורק לבד במגרש בלטות של אפיקים (זרקתי שם גם כששיחקתי במכבי טבריה) – רק עם ״מסמנים״. אחלה פריווילגיה

עגל
25/06/2025 23:00:19
הגב ל  דה שוט

לזרוק באפיקים זה קל (אם לא פגעת בתנשמת או עטלף).
הבעיה היא להקפיץ, הבלטות עקומות ומחוספסות.

imholzot
imholzot
25/06/2025 16:48:13

אחלה מעורב. עונת המלפפונים התחילה ואיתה פרוספקטים אינסופיים שעל רובם לא שמעתי קודם.

Amitlahev
25/06/2025 17:29:51

תודה רבה מנחם. הכי כיף לראות שחקנים שנבחרים נמוך בדראפט ופורצים בנבא.

hagay81
25/06/2025 18:50:00

היחיד בלוטרי ששווה משהו זה אייס ביילי. באיזור ה15-25 יש את ניקו קליפורד מקולורדו סטייט, שיהיה הגניבה של הדראפט, ורק אלוהים יודע למה הוא לא בלוטרי

FAN
FAN
25/06/2025 19:15:02

חייב להגיש שה(חוסר)חגיגות של התאנדר היה קצת מוזר
לא זוכר מתי ראיתי MVP או בכלל שחקן שזכה באליפות הרגע, מגיב כמו שSGA הגיב. הרגיש קצת מוזר כל הסיפור

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  FAN

נו אין לו אינטרס להאדרה בכי מזוייף ושטויות שיכנסו להיילטיס נותן לכדורסל לדבר.
גם יוקיץ היה ככה בדיוק