חם מהתנור (27 לספטמבר) בהשתתפות הצוות והגולשים

צלם הצליח להתגנב לאולם האימונים בו מחכה דגל האליפות להיות מועלה לתקרת האולם במשחק הספארס הביתי הראשון, והרס להם את ההצגה!

banner

הראיתם פעם דגל אליפות מכוער מזה? לי זה נראה כמו הגביע של המונדיאול.

ככה זה. פלח נשאר פלח, וצאן מרעיתו – ההנהלה והשחקנים – נישאר עיזים עם שכל של כבשים. (אולי מאנו ג'ינובלי תיחמל אותו לשים דגל כזה)

אותי זה לא מצחיק אפילו כבדיחה! (רק שתבינו את חוש ההומור של הרועים בצאן…)

****************

תראו איזה חתיך הפך פתאום הפלח! גם הזקן החדש וגם הוריד איזה 10 פאונדס כרס.

הוא פתח את מסיבת העתונאים במילים הללו:

"האם כך נראה לכם מאמן העומד לפרוש?"

הבנזונה לקח את התמונה שלי מהופס, הלך אל הספר, ואמר: "אני רוצה זקן כמו לדוקטור 'מנקם' לס. אני רוצה להיות יפה כמוהו, ואני רוצה שתעשה לי בדיוק אותו זקן!"

(העיקר שאת הידע הכדורסלני שלי הפלח לא יכול לגנוב ולהעתיק!)

FALACH

 

****************

ליונל הולינס התחיל גרוע את יום המדיה בנטס. כשנישאר כיצד יתסדר עם דרון ויליאמס הידוע כ-מחסל  מאמנים", הולינס הגיב, "ואני יודע לחסל שחקנים".

בואו נגיד זאת ככה: המאמן החדש של הנטס לא סובל מעודף חוכמה.

 

*לברון אמר אתמול ב-'יום המדיה' ש-"הסכויים לזכות באליפות בקאבס הם קטנים יותר מהסכויים שהיו בהיט כשהגעתי אליהם"

.********

ByeQi-pCUAAUCk4

 

"אני לא BOJAN" היו המילים הראשונות שקירילנקו אמר לכל עתונאי שבא לראיינו.

**********

מאמן ניו ג'רזי ודטרויט לשעבר, לורנס פרנק, הצטרף לצוות האימון של הקליפרס. פרנק, לאחרונה עוזר המאמן הבכיר בברוקלין, הגיע להסכמה עם ברוקלין על ביי-אאוט של חוזהו. פרנק יחליף בקליפרס את אלווין ג'נטרי, שעבר לתפקיד עוזר המאמן בגולדן סטייט. פרנק עבד עם מאמן הקליפרס, דוק ריברס, בעונת 2010/11, בבוסטון. ב-614 משחקים כמאמן, פרנק ניצח 279 (45.4% הצלחה), והגיע 3 פעמים לחצי גמר המזרח כמאמן ראשי.

*********

מינסוטה טימברוולבס החתימה מאמן זריקות חדש, מייק פנברטי, שנועד לפתח את הזריקה של ריקי רוביו ושאר חברי הוולבס במשך העונה האחרונה. פנברטי שיחק בעבר בלייקרס ובחו"ל, ולקח אליפות נבא ב-2001. רוביו קלע בעונה האחרונה 38.1% מהשדה, 33.1% מהשלוש ו-80% מהעונשין, נמוך ביותר לפוינט גארד.

*

זוראן דראגיץ', אחיו הצעיר של גוראן דראגיץ', חתם בפניקס על חוזה לשנתיים בשווי 4 מיליון דולר. דראגיץ' מצטרף לפלונטר הגארדים בקבוצה, שכולל אותו, את גוראן דראגיץ', אריק בלדסו, איזייאה תומאס, טיילר אניס, ג'רלד גרין וארצ'י גודווין. הסאנס ישלמו 600 אלף דולר לאוניקאחה מלאגה, קבוצתו של השחקן, מתוך מיליון דולר שנדרשים כדי לעשות ביי-אאוט לחוזהו. באליפות העולם בכדורסל, דראגיץ' קלע 14 נק' ב-50% מהשדה למשחק.

*

מנג'ר שרלוט, ריץ' צ'ו, הודיע כי הוא נמצא בשיחות על הארכת החוזה של קמבה ווקר. בעונה האחרונה, ווקר קלע 17.7 נק' עם 6.1 אס', 4.2 ריב' ו-1.2 חט' למשחק.

*

יום המדיה של מיאמי: אריק ספולסטרה נואם 26 דקות, מזכיר את השם לברון ג'יימס פעם אחת.

*

סם פרסטי אמר שהוא רוצה להשקיע בגארד הת'אנדר רג'י ג'קסון, שצריך לחתום על הארכת חוזה בקבוצה עד ה-31 לאוקטובר, משום שאם לא יעשה כך, יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בסיום העונה. ב-2013/14, ג'קסון קלע 13.1 נק', עם 3.9 ריב' ו-4.1 אס' ב-29 דקות לערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 64 תגובות

    1. מסכנים בוסטון, עכשיו יש להם בקו האחורי רק את מרקוס סמארט, איברי בראדלי, אוון טרנר ומרקוס ת'ורנטון. חבל על רונדו, אבל זה טוב מאוד להתפתחות של סמארט. יכול להיות שיהיה מצב כמו יוסטון של לפני כמה עונות, שברוקס שבר את היד ופספס 8 שבועות, ואז המחליף שלו, קייל לאורי, התחיל לפרוח, והפך לפוינט גארד מהטובים בליגה.

  1. דיאטת הפליאו, למי שגם שאל את עצמו ולא סתם לגלג על אדם שעושה משהו שונה, נקראת כך משום שהיא מחקה את התזונה של האדם בתקופה הפליאוליתית, כלומר תקופת האבן. במהלך התקופה היו בני האדם ציידים לקטים, כלומר התבססו על מזון שצדו או אספו.

    תקופת האבן החלה לפני כ2.6 מיליוני שנים, ונמשכה עד לפני כ11 אלף שנים, כאשר האדם החל לגדל מזון בעצמו. המשך הארוך של התקופה יצר טענה כי האדם עבר התאמה גנטית שאפשרה לו להסתגל לאופי התזונה, המבוסס כאמור על אכילת בשר ציד , וכן פירות, זרעים וירקות בר שליקט בדרכו לעבודה וחזרה.
    תזונה המודרנית, לעומת זאת, מקיימת את בני האדם תקופה קצרה יחסית, ולכן אנחנו לא מותאמים אליה גנטית.
    אם ללברון יש קצת שכל הוא ייתפס לעובדה שנמצאו עדויות לשימוש בדגני בר לפני מיליון שנה בערך, ויאפשר לעצמו בירה.
    מצד שני, ההומו סאפיינס הקדמון גם נהג לגרש טורפים חלשי אופי מעל טרפם ולאכול פגרים לא מבושלים. נאמר סטייק טרטר.

    תקופת האבן, אגב, אגב, קרויה על שם חומר הגלם ששימש את בני האדם, ולא אחרי החומר ממנו עשוי הראש של מי שמנסים לשחזר תזונה פרימיטיבית שהאדם הקדיש 2.5 מיליון שנה לשאלה איך להפסיק אותה כבר לכל הרוחות.

    1. ובתקופה הכלקוליתית (באלף הרביעי לפני הספירה) התחוללה מהפכת המוצרים המשניים. בה החלו להשתמש במוצרים מהחי- ובעיקר חלב של בע"ח. ההסתגלות לחלב בע"ח הייתה קשה מאוד לגוף האדם, ובעצם לא הסתגלנו עד היום ! (עדות לכך- הרבה תופעות לוואי ממוצרי חלב) כי החלב היחידי שטבעי לנו הוא חלב אדם. וכמו כל יונק אנחנו לא אמורים לצרוך חלב, למעט בתקופת ינקותנו !

  2. ליונל הולינס התחיל גרוע את יום המדיה בנטס. כשנישאר כיצד יתסדר עם דרון ויליאמס הידוע כ-Vורג מאמנים", הולינס אמר, "ואני יודע להרוג שחקנים".

  3. ליונל הולינס התחיל גרוע את יום המדיה בנטס. כשנישאר כיצד יתסדר עם דרון ויליאמס הידוע כ-Vורג מאמנים", הולינס אמר, "ואני יודע להרוג שחקנים".

  4. ליונל הולינס מאמנה החדש של הנטס התחיל גרוע את יום המדיה בנטס. כשנישאר כיצד יתסדר עם דרון ויליאמס הידוע כ-Vורג מאמנים", הולינס אמר, "ואני יודע להרוג שחקנים".

  5. ליונל הולינס מאמנה החדש של הנטס התחיל גרוע את יום המדיה בנטס. כשנישאר כיצד יתסדר עם דרון ויליאמס הידוע כ-Vורג מאמנים", הולינס אמר, "ואני יודע להרוג שחקנים".

  6. ליונל הולינס מאמנה החדש של הנטס התחיל גרוע את יום המדיה בנטס. כשנישאר כיצד יתסדר עם דרון ויליאמס הידוע כ-Vורג מאמנים", הולינס אמר, "ואני יודע להרוג שחקנים".

  7. ג'ו ג'ונסון אמר ביום המדיה אתמול שתחת גייסון קיד "אף אימון לא היה נעים. לא היה חיוך אחד או צחוק אחד משך כל העונה באימונים"

  8. דרון ויליאמס – אחרי ההחלמה מניתוח העקב שעבר בקיץ – אמר שהיום העקב שלו 'מרגיש' טוב יותר משהוא זוכר כבר כמה שנים

      1. "אוקיי, אני אספר לכם את זה עכשיו. אולי כולכם שחקנים בין לאומיים שזכו בהרבה גביעים תחת ההנהגה של דון ריבי, אבל הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות עבורי זה לקחת את כל המדליות, כל הגביעים וכל הפרסים שזכיתם בהם ולזרוק אותם לפאקינג פיר אשפה הכי גדול שתראו, כי לא זכיתם באף אחד מהם בהגינות. רמיתם כדי לזכות בכולם". משפט הפתיחה של בריאן קלאף בקנדציית אימון בת 44 יום בלידס יונייטד. מאוד מזכיר לי את הקטע של הולינס.

  9. פיניקס מגזימים.
    כבר עכשיו יש להם ללא זוראן דרגיץ קו אחורי מצוין.

    אם אני גנרל מנגר של קבוצה שחסר לה עוד קומבו גארד, אני מנסה להשיג את ארצי גודויין בזול.

    הוא הרשים אותי שנה שעברה, משחק חזק, חודר, שומר טוב.

    1. גודווין ממש טוב, האפסייד שלו יותר גבוהה משל המון שחקנים.
      עמדה שתיים אצל הקינגס היא הכי חלשה כרגע, כשמקלמור וסטאוסקאס לא מוכחים. הייתי מנסה להשיג את גודויין ונותן די הרבה כשהוא עדיין די אלמוני.

      איכשהו הנסיבות היו לרעתו, נבחר מאד נמוך ביחס לרמה שלו ונשאר בצל בפיניקס, אבל אסור לשכוח שגם בשנה השנייה שלו הוא עדיין אחד השחקנים הצעירים בליגה.

    1. חוץ מתזונה שונה אפשר למצוא כמה הבדלים קלים נוספים ולקשר אותם לשינוי בתוחלת החיים.
      אבל אם אנחנו פותחים דיון על הסיבות לעליית תוחלת החיים, חשוב לי להבהיר שהדיאטה של לברון, וטרנד התזונה הפליאוליתית בכלל, מטומטמים בעיניי.
      עכשיו בוא נדבר על רפואה, חיים בטוחים וסיבות נוספות שאחראיות, לצד התזונה, לשינוי בתוחלת החיים.

      1. כל החברים שלי טבעונים פליאוליטים או שותים סלט בשייקים וכולם נשבעים שזה מה שבני האדם צריכים לאכול. אנחנו האומניבורים נקבור את כולם

          1. בתור מי שלמד ארכיאולוגיה באוני', נראה לי שהתאוריה הזו לא ממש מבוססת, אם להיות עדין. ההנחה המודרנית במחקר היא שרוב התקופה של האדם הקדמון, בוא נאמר מ2.5 מיליון שנה ועד פני 20 אלף פלוס מינוס, האדם היה בעיקר scavenger hunter. כלומר הוא היה צמחוני, וניצל מה שחיות טרף אחרות השאירו, כמו להשתמש ביכולת לרסק עצמות עם אבן כדי להגיע למח העצם, או לצוד חיות קטנות על בסיס מזדמן (תזונה דומה יש לחלק מקופי העל).

          2. בתור מי שלמד אנגלית בתיכון, נראה לי ש Hunter משמעו צייד.
            בתור מי שלמד לקרוא ביסודי, נראה לי שצייד הוא מי שתופס חיה, הורג אותה ואוכל אותה.
            באיזה שלב של לימודי הארכיאולוגיה למדת שציידים הם צמחונים?

      2. התזונה הפליאוליטית מתבססת על מחקרים שמצביעים על כך שתוחלת החיים של אלה ששרדו מעל גיל שנה היתה בין 70 ל 80 שנה וללא מחלות ובעיות בריאות שיש היום, כלומר איכות חיים של כושר שיא כמעט לאורך כל התקופה. למרות זאת אני מסכים עם דובי, אי אפשר באמת לחקות את התזונה מאחר ואין מזון שהיה קיים אז וזמין היום. מעבר לכך בני אדם לא בישלו את הבשר וכמו שנאמר קודם, חיו בעיקר על צמחים.
        לכל מי ששוקל לנסות, כדאי להיזהר מבעיות בתפקוד הכבד ונזקים מחומרים והורמונים הקיימים בבשר תעשייתי.

          1. דובי, מה שהתכוונתי הוא שכשאומרים צייד לקט, הדגש היה בעיקר על הלקט, והצייד מכוון בעיקר לחיות קטנות, כמו שכתבתי בהמשך.
            אם הייתי מעוניין לשמור על רמת התוקפנות של התגובה שלך יכולתי לרשום משהו כמו, 'לפני שאתה בודק את רמת האנגלית שלי הקפד נא קודם על רמת הבנת הנקרא שלך בעברית', אבל אולי עדיף שלא.
            בעצם למה לא

          2. וארנבות וצבים, וחיים לא מעט על ליקוט של רמשים. האם יכול להיות, דובי, שזה נושא שבו יש לך עוד כמה דברים ללמוד? ושהנחרצות והתוקפנות אותה אתה מפנה אל אחרים רק תמנע ממך לקלוט דברים חדשים? מעניין מה פסיכולוג היה אומר על זה.
            ולחשוב שבתגובה הראשונה שלי בכלל הסכמתי עם הטענה שלך, לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם הייתי חולק על דעתך…

          3. ותאילנדים. גם תאילנדים צדים עכברים. אתה אומר שהאדם הקדמון היה תאילנדי האווי??
            מקווה לפגוש עוד "ארכיאולוגים" כמוך. מצחיק אתה תאמין לי.

          4. חשבתי שבני אדם צדים כישרונות ומחתימים אותם על חוזי מקס. רגע לפני שהם נפצעים/מתפלפים…
            דובי, אנא חזור לתחומי הבנתך

          5. גם אתה נתן?? אתם שניכם יצאתם מדעתכם.
            איזה בנאדם קורא לעצמו צייד על תפיסת עכברים ולטאות??? זה לא מומחיות… זה קומון סנס.
            תשאלו כל אחד.

          6. עזוב טייטלים, איזה בנאדם קורא לעצמו סקאוט או מאמן ומבסס את עתיד הקבןצה על אימאן שמפרט? בעתיד עוד יעשו על זה מחקרים, אולי גם יפתחו סוג של תזונה, תזונת חלומות להרזיה מהירה מכל נכסיך, ניקסולוגיה

          7. בואו נעשה ככה, כמו שאמר מי שאמר קול המון כקול שדיי. נעמיד את הסוגיה להצבעה, ואני מבטיח לכבד כל תוצאה.
            מי שמסכים איתי שאין מצב לקרוא "צייד" לתופס עכברים עלוב, אלא רק לקהילת תופסי, נגיד, ארנבות ומעלה, שיגיד אני.
            מי שהצמד המשעשע שכנע אותו שתופס עכברים הוא אשכרה צייד, שילחש לא אני.
            נסכם קולות ונלך לדבר על עצמאות קטלוניה.

          8. אני רואה שאתה בלתי ניתן לערעור, גם לא על ידי המציאות. ברור לך שהאדם הקדמון, אכל מה שלא אכל, לא קרא לעצמו 'צייד'. הנושא הוא אינו איך הוא קרא לעצמו, אלא איך אנחנו מגדירים אותו.
            הנקודה הייתה שהמחקר הישן הגדיר את האדם הקדמון הצייד במלוא מובן המילה, כזה צד ממותות וחיות גדולות על בסיס קבוע, ואילו כיום הנטייה היא לראותו כלקט ששידרג את תזונתו מדי פעם בבעלי חיים, לרוב כאלו שהזדמן לו למצוא (נבלות וכו').
            לך תנסה להרביץ בינה בניקסאי

          9. האווי, אני מקבל את מה שאמרת.
            אבל ברשותך אציץ בעצמי בכמה מקורות ואביא את התוצאות לכאן. האם מקובל עליך?

          10. הדיאטה היא קשקוש מוחלט
            בשר ציד הוא דל שומן ( 5 אחוז ומטה ) לעומת הבשר בין ימנו של חיות מבויתות שנע סביב ה 20 אחוז ומעלה

            באשר לדיון דבריו של לאסוף אינם נשמעים מופרכים ויש לכבד את לימודיי הארכולגיה האקדמיים שלו ולא לשלול אותם מן היסוד
            אגב, לא כל צייד מחפש ממותות . ספר לצייד תל אביבי הולל בפיק אפ בר הוא לא יוצא לצוד פרות ובטח שאינו מצוייד בחנית

          11. מקובל, במיוחד לאור העובדה שאמרתי שזה מה שאני זוכר מלימודי התואר. מאז כבר חלפו להם כמעט שני עשורים, לדברים יכולים להשתנות

          12. נו, ובא לציון גואל.
            תאמין לי, לא נהניתי ככה מאז שהתווכחתי עם אפלטון מאיפה משתין הדג. לצערי הצטרף אליו דוקטור רזי רק כדי להשפיל אותי.

          13. היה איזה כלכלן שכתב על זה ספר (שהמסקנה שלו זה שאלוהים זה הכסף) שאמר מה שלאסוף אמר אבל זה היה הניאנדרטל ולא ההומו ספייאנס. בכל מקרה דובי אתה מוזמן ללקט אצלי עכברים בחווה אני אשלם לך לפי קילו.

          14. ההנדבוק של אוקספורד מבדיל בין ליקוט scavenging ואיסוף gathering. ליקוט, האווי, הוא המונח אליו התכוונת, שכולל אכילה מכל הבא ליד, כפי שתיארת.
            בנוגע לציד, מצד שני, לאף אחד אין ספק, החל מוויקיפדיה וכלה בהנדבוק של אוקספורד לארכיאולוגיה ופליאונתולוגיה.
            בקיצור, האווי, טעית בגדול.
            לא רק טעית, אלא היית כל כך היסטרי שנתת פרשנות קיצונית לוויכוח לגיטימי, עד כדי כך שהעלבת אותי אישית, בעלבון שהותאם ספציפית למקצוע שלי ורמזת על דברים מכוערים ואידיוטיים שאני אפילו לא מתכוון לחזור עליהם.
            בסיכומו של עניין הודית שהתיאוריה שבגללה נתת את הפרשנות ההיסטרית לצד שלי בשיחה התבססה על דברים שאתה זוכר מתוך קורס באוניברסיטה שלקחת לפני עשרים שנה.

            יכול להיות שמישהו כאן יקדיש לדברים שכתבת, ולך אישית, עוד מחשבה. אני לא.

  10. יש מצב שליונל הולינס שבר לרונדו את היד עם רמז עבה לדרון ווילאמס
    הבנתי שעובדים עם הולינס על סרט אימה חדש – מחסל השחקנים
    מאמן כדורסל כושל שפוגע בשחקני היריבה . על הכוונת הברכיים של וויד , דרק רוז ,קובי והאשים תאביט
    ספוילר – בסיום הסרט כריס בוש מחופש לדראגיסט מצליח לשכר את הולינס ולפרוק אותו מנשקו

  11. עוד מעט משודר ב-5 Gold אינדיאנה ניו יורק מפלייאוף 1995 המשחק שבו רג'י מילר קלע 8 נקודות ב-9 שניות.
    מומלץ! ( דובי לא לך…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט