שלוש הצעות טרייד על קווין דוראנט / רועי ויינברג

שלוש הצעות טרייד על קווין דוראנט / רועי ויינברג

שלוש הצעות טרייד על קווין דוראנט / רועי ויינברג

מעבר לגמר, הדבר הכי מעניין כרגע ב-NBA הוא עתידו של כוכב פיניקס קווין דוראנט. שאמס צ'רנייה מ-ESPN דיווח שהוא רוצה לעבור לסן אנטוניו, מיאמי ויוסטון ורק שם יאריך חוזה. מצד אחד, דוראנט עדיין שחקן טופ 15-20 בליגה, מצד שני בן 37.

מה הוא שווה? אני לא חושב שהוא הופך אף אחת מהן לקונטנדרית של ממש (אולי אולי יוסטון), אבל כן מרים תקרה. לכן המחיר בהתאם, בטח כששתי הטקסניות בדרך הבטוחה למעמד הקונטנדרית גם בלעדיו.

סן אנטוניו: קלדון ג'ונסון, דווין ואסל, בלייק ווסלי, מלקאי ברנהאם, הבחירה ה-14.

הספרס נותנים כאן שני שחקני חמישייה שיתאימו לפיניקס שתנסה להיות תחרותית סביב בוקר. ואסל בן ה-24 יוצר שני נהדר שיכול להחזיק גם בלעדיו, קלדון ג'ונסון בן ה-25 אחלה סקורר ושניהם יכולים להרוויח כשהכדור אצלם ביד. תוסיפו לזה בחירת לוטרי ואת הבחירה ה-38, בחירה גבוהה בסיבוב השני, ויש כאן אחלה בסיס.

הספרס עצמם לא מוותרים על אף אחד מהרביעייה המובילה שלהם ולא על הבחירה השנייה. ג'רמי סוצ'ן והאריסון בארנס נשארים ובתיאוריה יש בסיס לטרייד על יאניס. קל לפנטז על פוקס, דוראנט, אנטטקומפו ו-וומבניאמה, אבל זה לא ריאלי. גם אם זה "רק" דוראנט הם מקבלים שחקן עם קליעה היסטורית שישנה את כל הדרך בה שומרים על הפיק-נ'-רול עם ויקטור ומישהו שיכול להחזיק בלעדיו, בטח אם סוצ'ן נשאר.

יוסטון: דילון ברוקס, ריד שפרד, ג'בארי סמית' ג'וניור, ג'וק לנדייל, הבחירה של פיניקס ב-2027.

יותר קשה לסדר את זה במקרה של יוסטון מבחינת חוזים, אבל זה הכי הגיוני. ברוקס שחקן חמישייה שיוסיף הגנה וקשיחות שלא היו שם לצד בוקר. שפרד פוטנציאל גדול שלא באמת שיחק השנה ויכול להפוך לכוכב לצידו. הקאץ'? שתי הבחירות ששייכות לפיניקס ומאפשרות לה ללכת לריבילד אמיתי, כשיש גם את הבחירה של 2029. השאלה היא אם דוראנט שווה את זה.

הוספתי כאן את ג'בארי סמית' שנראה טוב בפלייאוף, ויוסטון חייבת קליעה, אבל עוד כמה שנים שפרד וסמית' על דוראנט עלול להראות כמו שיי על פול ג'ורג'. אפשרות יותר שמרנית מג'בארי היא סטיבן אדאמס שבדיוק האריך חוזה או טרי איסון וארון הולידיי, אבל זה משאיר אותם בלי ספסל.

אני בכלל חושב שיוסטון צריכה ללכת על בוקר ולא על דוראנט, או על גארד ברמה גבוהה. פורוורדים לא חסר להם, אלא מישהו שיכול להוביל כדור, לנצח סדרות לבד ולשחק ליד אמן תומפסון. אני לא חושב שדוראנט שווה את זה, ואין כמעט קונסטלציה שבה זה מסתדר מבחינת חוזים. חמישה שחקני רוטציה? זה מלא. אפשר לתת לשפרד ולקאם וויטמור עוד הזדמנות ולחכות. לכו תדעו אם פתאום אנתוני אדוורדס, ג'יילן ברונסון, ג'יילן בראון או דונובן מיצ'ל פנויים. דברים זזים מהר ב-NBA.

מיאמי: אנדרו וויגינס, דאנקן רובינסון, חיימה חקז, פלה לארסון, הבחירה ה-20 בדראפט השנה.

נעבור לקבוצה שלי, מיאמי. וויגינס ודאנקן רובינסון חוזים נגמרים כמו דוראנט ויכולים להשתלב בחמישייה של הסאנס, כשחיימה חקז (שהלך אחורה השנה) הראה פוטנציאל בשנת הרוקי ואולי השחקן הכי מבטיח שההיט יכולים להציע. ההיט חייבים כישרון ודוראנט יחד עם הירו ובאם שווה משהו במזרח הזה, כשחיימה של שנת הרוקי יכול להפוך לכוכב השני לצד בוקר.

מצד שני, כמה זה שווה לפיניקס? חקז השנה קלע 8.9 נקודות למשחק בגיל 23, הבחירה ה-20 לא כל כך גבוהה ולא ברור כמה בחירות ההיט יסכימו להעביר על בן 37. הבחירה ב-2028 יכולה להיות גבוהה, אבל לא נראה שבעלי הסאנס מאט אישבייה יחכה לבחירה בשנה בה דווין בוקר יהיה בן 32.

אם הולכים לריבילד ומעבירים גם אותו זאת אחלה עסקה, אבל אפשר להשיג יותר בחירות דראפט.הסאנס של מאט אישביה, זאת שצירפה את דוראנט ואת בראדלי ביל ושרפה את העתיד שנה אחרי שנה, לא אחת שתלך על ריבילד. בוקר יכול להוביל קבוצה לעשירייה, השאלה מה יקרה סביבו. החבילה של הספרס מסתמנת כמו הפתרון ההגיוני ביותר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
27 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אבי טרכטמן
15/06/2025 10:34:44

לא יודע, אני אני פניקס, אני מוכר אותו גם עבור נזיד עדשים. רואה אותו עוזר לקונטנדרית של ממש. לא רואה אותו עושה משהו משמעותי באף קבוצה אחרת . או במילים אחרות מכל הקבוצות כאן, יוסטון היא היחידה שהוא באמת יכול לעזור לה לשנה או שנתיים לעלות עוד ר ה.

Smiley
15/06/2025 10:57:57

כרגע העניין ב-nba זה מה באמת יקרה עם יאניס, במידה ו… אחר כך כל הדומינו ימשיך ליפול.
מסכים עם אבי שדוראנט כבר לא ממש מזיז את המחט, אלא אם יגיע לקונטנדרית. והחוזה שלו זה משהו שקשה על כל העניין.
יוסטון לדעתי הכי רלוונטים כי הם פשוט לא מאבדים יותר מדי עבורו, ויש להם את הבחירות של הסאנס.

The Pro
The Pro
15/06/2025 11:24:27

קווין דורנט בגילו לא שווה בחירות דראפט.
הסאנס בדיוק כמו הנטס צריכים להתחיל לחשוב על פירוק ובניה מלאה.

הכישרון במערב גדול מדי ובוקר הוא לא יותר מאופציה שלישית
לקונטנדרית רצינית.

sga
sga
15/06/2025 11:29:41

לא מבין מה רלוונטי ביאניס לעניין.
אם יוצא לשוק קבוצה אחת מקסימום תשיג אותו והשאר לא.

אם הייתי סן אנטוניו הייתי הולך על זה.
אם הייתי פיניקס הייתי הולך על ההצעה של יוסטון.

golan
golan
15/06/2025 11:58:50

פרקת פה קבוצות בשביל שחקן בגיל 37, זה רלוונטי רק אם זה מביא אותך לגמר תוך שנתיים. הירו-באם-דוראנט לא מביא אותך לשם. אז לתת בחירות ואת כל הספסל זאת טעות בעיניי.
גם ביוסטון נתת את כל העומק של הקבוצה, כשמה שדחוף להם זה מבוגר אחראי בפוינט גארד, ואני לא בטוח שזה יעלה את התקרה שלהם.

גיא רוזן
15/06/2025 15:01:10

חותם על הטרייד של יוסטון ב-2 ידיים.
יאללה, איך מקדמים את העניין,
וחשוב יותר –
איך ממשיכים להסתיר את השוחד ששולם ל-GM יוסטון (או שאלו תמונות שלו בסיטואציה מביכה עם הדובי של הרוקטס?)

ד"ר פופרס
15/06/2025 15:03:12

דוראנט לא אלפא לא מנהיג,כל קבוצה שהוא הצטרף אליה,הוא עזב או נעזב בהריסות.
הוא מתאים רק בתור ביצועיסט פציע וסטו.
הוא יכול אולי לעזור ליוסטון.
אם סן אנטוניו נוגעת בו, זאת טעות נוראית.

curry
curry
15/06/2025 15:30:17

לא רואה את דוראנט אדבאיו והירו מובילים את מיאמי לשום מקום

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/06/2025 15:31:41

מצד אחד אני חובב דוראנט עוד מבית סבתי, עם הסגנון הסטלני חתולי שלו, מצד שני חייבים להודות שלמרות העובדה שהוא עדיין קולע בצרורות, איכשהו ההשפעה שלו על הקבוצה קטנה. ויש את עניין הגיל והפציעות.
איזה מזל שאני לא ג'י אמ. ואיזה באסה לקווין שמי שאחראי על החלטות הקריירה שלו זה דוראנט.
תודה רבה רועי

Florida man
15/06/2025 15:47:17

אני מת על דוראנט אבל בגילו הוא יכול לשפר קבוצה שהוא על סף הקונטנדרית ואף אחת מה3 אינה כזו. לכן התמורה תהיה די נמוכה כי יש לו שנתיים אולי 3 לתת (בניגוד ללברון הוא פציע). הייתי לוקח אותו למיאמי תמורת החבילה שהצעת כי מיאמי טובים לגדל שחקנים משום מקום. ברם הירו ודוראנט שווים ריצת פלייאוף חביבה אבל לך תדע כי אף אחד לא ציפה שאינדי יהיו איפה שהם היום בתחילת העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרבה יותר מידי על דוראנט. הוא מבוגר ורוצה לברוח מהסאנס למה לתת עליו ככ הרבה ועוד בחירות?
הוא גם לא מביא אותי לאליפות באף אחת מהקבוצות האלה.
אם אני יוסטון מציע רק ון וליט עליו כן כן לא לא.
הסאנס הרבה יותר בלחץ להיפטר ממנו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/06/2025 22:06:16

אל תהיה ליצן. טוב שלא הצעת את האפסנאי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוכן לצרף גם את האפסנאי לון וליט.
באמת שחקן בן 37, פציע, שלא באמת הופך אותי לאלופה ולא ימשיך בשום אופן בסאנס ולא רוצה להיות שם למה שאשלם על דבר כזה הרבה?

אבי טרכטמן
16/06/2025 3:26:31

מסכים לגמרי. דוראנט פשוט לא שווה הרבה יותר. בטח לא את מה שווינברג כאן הצביע. מקסימום, אותו טרייד הוא בסדר ללא ג׳בארי. דילון ברוקס, לנדייל ושפרד ואיזה בחירה או שתיים זה די והותר. ג׳בארי זה הרבה הרבה יותר מדי.

ברוך רובין
16/06/2025 9:56:41

צודק למרות שלך תדע על ביין הביאו 4 בחירות סיבוב ראשון. זה ליגה של מפגרים אם כסף בכיסים

Stockton2Malone
15/06/2025 21:18:49

נראה לי אופציית מיאמי הכי טובה עבור פיניקס – חוזים נגמרים

דה שוט
15/06/2025 21:51:54

הכי טוב מינסוטה – בלי לבדוק. חוץ מאנט ומק'דניאלס הייתי מטריד שם כל אחד. דוראנט חייב סביבו רגליים צעירות וחזקות. הוא לא יכול לעמוד בקצב החדש בתור שחקן מוביל.
מינסוטה הגיעו לתקרה שלהם שנתיים ברציפות. חסר להם קלעי אמין בשביל השלב הבא.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מסכים שלמיני הוא טוב

ברוך רובין
16/06/2025 9:56:01

למיני הוא מצויין השאלה מה יביאו אליו?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
15/06/2025 22:08:17

אם אני פניקס, אז הייתי לוקח את מי שנותן לי בחירות כי הקבוצה גמורה. מבחינת עניין – הייתי רוצה לראות אותו במיניסוטה או דנבר, מנסה להיות האקסטרא כמו שהוא יודע להיות. במזרח באינדי (קצת אבק כוכבים) או בניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים במיני ודנבר הוא אחלה אבל 57 מיליון לעונה אי אפשר. מסכים גם לגבי זה שעדיף לסאנס בחירות אבל אם הוא יעבור לקבוצה חזקה הבחירות יהיו חרא

עמנואל אוחנה הלקין

לדעתי, הטרייד היחיד שבאמת שווה לשתי הקבוצות הוא הטרייד של יוסטון. ההצעה של סן אנטוניו לא כוללת שחקן צעיר או בחירה מספיק מעניינים כדי שפיניקס תסכים (ג'ונסון פחות או יותר הגיע לשיאו, לא לגמרי ברור מה התקרה של ואסל. בנוסף, הוא על העמדה של בוקר והבחירה ה-14 היא לא מקום שממנו מביאים אולסטאר). גם ההצעה של מיאמי לא מספיק טובה (חאקז יהיה בן 25 עוד חצי שנה והבחירה ה-20 ממש לא מספיקה).
תודה רבה רועי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הוא תכף שולח לך sms איי דונט וואנה בי היר….

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
ירון, החלום
ירון, החלום
16/06/2025 9:15:34

בס"ד
תודה רבה
הגיל והפציעות שלו,בעייתיות מאד.
ביחד עם בוקר הוא לא הצליח להגיע לשום מקום.
הוא כב רלט אותי דןקרנט של לפני 5 שנים.
גם לא בהגנה

אוהד ס"א
17/06/2025 0:12:29

ההצעה על דוראנט לספרס סופר מעניינת:
בצד החיובי:

  • אנחנו נפטרים מ- 2 מ-3 החוזים הגדולים והמיותרים שלנו + 2 שחקנים לא רלוונטים
  • החוזה של דוראנט הוא חוזה נגמר. יש כאלו שיאמרו שהוא יכול לקרות רק אם יש התחייבות לעוד 2 עונות, שגם זה לא אסון גדול, כשהשנה השלישית ניתנת לפיצול ל- 3
  • דוראנט לא צריך להיות האלפא, יש את וומבי, יש את הארפר, יש את קאסל הינוקות שיגדלו ושישלטו
  • דוראנט גם ממרום גילו הוא אחד מ- 5 הפורוורדים הטובים בליגה ועדיין אחת מהידיות הקטלניות ביותר והספרס צריכים ריווח יותר ממה שהם צריכים חמצן לנשימה. אין בשוק שחקן שנותן יותר
  • כרגע יש לנו כסף לשלם, כשוומבי יקבל את הסופרפקס ושקאסל והארפר יגיעו לחוזים הגדולים, הכסף הזה יהיה פנוי
  • אנו נשארים עם בחירות דראפט
  • לדוראנט יש ניסיון עשיר בקבוצה קונטנדרית. דבר שאנו זקוקים לו כמו אוויר לנשימה. אין לנו ברוסטר אף שחקן שטעם אליפות חוץ מבארנס שכנראה יהיה בחוץ

בצד השלילי:

  • דוראנט הוא משאב יוסג'. הוא ירצה את הכדור והוא יקבל את הכדור. זה יפריע להתפתחות הכשרונות הצעירים שלנו
  • מדובר בשחקן שהוא בחלק החזק של הירידה מהגבעה. זה לא כל כך בא לביטוי במספרים (כרגע), אלא כמו ההשפעה על המשחק, על ההישגים הקבוצתיים, כפי שראינו בפניקס
  • הספרס היא קבוצת הגנה גרועה. להוסיף לה פורוורד שהדבר האחרון שמעניין אותו בגילו זה לשמור, לא רעיון הכי טוב
  • דוראנט הוא השגריר של "העשב" בליגה. זה לא חשוב אם אתה מסכים איתו או לא מסכים איתו. אפשר גם לא להסכים ולהודות שזה עוזר לבן אדם שסובל מכאבים אחרי שהרביצו לו במשך 100 משחקים בשנה, כמעט 20 שנה, אבל המחויבות שלו לקבוצה תמיד תבוא במקום השני, אחלרי ההתחייבות שלו לעשב.

בצד ההיתכנותי:

  • אחרי שקראתי אצלך איזה שחקנים מעולים אנחנו נותנים לפניקס בתמורה, אני לא מוכן לוותר עליהם. סתם, את הסחורה הדפוקה שלנו אפשר למכור רק כהשוואת שכר להרבה מאד בחירות דראפט. לא וואסל ולא קלדון יעזרו לפניקס להיות קבוצה טובה יותר
  • למה לפניקס לקחת שחקן עם חוזה גמור ולהחליף אותו בחוזה האינסופי של וואסל? ולעוד כמעט 30 מיליון דולר לשנתיים
  • אולי את ההצעה הזאת אפשר לדחוף לסקרמנטו, בכל זאת קיבלנו מהם את בארנס ואת פוקס עבור כלום ושום דבר. אפשר לעשות את אותו תרגיל על סבוניס, אולי יעבוד?