בטווח הארוך זה יאריך לו את הקריירה
הברכיים שלו לא היו עומדות בעומס
הוא יהיה זריז יותר ויכול להיות שישלם מחיר מסוים בהגנה
יכלת לחסוך לנו עגמת נפש ולוותר על התמונה של לברון
הוא נראה ממש רזה. אני עדיין לא מבין את הצעד הזה שלו. הוא היה מפלצת עם אחוז שומן נמוך וכמעט ולא נפצע.
המשחק שלו התבסס לא מעט על היכולת הפיזית שלו. נראה איך הוא יהיה עכשיו.
בתור שחקן שהתבסס על יתרון הכוח האדיר על פני שאר השחקנים למרות שליטה בכדור שהיא לא מהגדולות אני חושב שזו טעות רצינית. גם הדיאטה הזו היא בעייתית כי היא ללא פחמימות ואני לא יודע איך הוא יחזיק משחקים כל כך אינטנסיביים וגם כי פתאום הוא נראה אנושי שזה משמח את שאר הליגה אבל יכול להטריד את כל האוהדים החדשים של הקאבס
מסכים עם רון וניב הרי יתרונו הפיסי היה מה שהפך אותו לשחקן הטוב בעולם האופציה שלו לשחק ולשמור כמעט על כל התפקידים, עכשיו זה נראה שכל סמול פורווד יכול לשמור עליו לבד בלי עזרה
השינוי יפגע במשחק שלו בצבע וישנה את כל האיזון בזריקה.
בתצורה המקורית, המסה האדירה הייתה אחד מכלי הנשק העיקריים של לברון, בהגעה לטבעת, בעבודה עם הגב לסל ובהגנה על הכדור.
אתלטים מקפצים יש בליגה כמו זבל, אבל בהמות עם השילוב הקודם של מסה ומהירות שהיו ללברון נדיר לפגוש, אם בכלל היה כזה דבר.
מה שכן, אני מסכים עם מידן בנוגע להקלת העומס על הגב והבריטים.
חזרתו של לברון הישן של קליבלנד זה שאהבתי שחיפש יותר נקודות וגם יותר מסירות …
לברון הישן באמת היה כיף לצפייה שילוב של מגיק גורדן לעומת לברון של מיאמי שנראה יותר אלגין ביילור חצי 3 חצי 4… ומנצל נטו תפיזיות שלו ולא את הראש המבריק שיש לו… אני חושב שהוא יצא פספוס בסוף, מבחינת כשרון נטו הוא כנראה הגדול מכולם
לפי ESPN לברון בעונה שעברה שקל 270 פאונד (122 קילו) ואחרי הקיץ ירד ל-250 פאונד (113 קילו), כך שמי שחושב שלברון איבד יתרון מול SF בליגה, טועה. לברון פשוט הפך מבהמה, לבהמה רזה.
אם רומאו טראוויס שחקן נתניה לשעבר והיום שחקן חובבן במגרשים פתוחים נראה בתמונה גדול/חזק יותר מהמלך אז יש כאן בעיה…
וברצינות- כל שינוי דרסטי הוא שינוי לא רצוי, 9-10 קילו זה שינוי דרסטי, דיאטה של 3-4 קילו יכלה להיות ניסוי כלים טוב יותר. מעבר לכך זה הימור שלא לוקחים עם השחקן הטוב בליגה…
בתור אחד שחי על תזונה דומה במשך שנה וחצי בערך (משתדל לפחות…)
אני חושב שזה יעשה לו רק טוב.
האתלטיות שלו רק תשפר כי תהיה לו פחות מסה שתלויה על הרגליים.
הכוח שאתה משתמש בו או מצליח להוציא (outpot) לא תלוי רק במשקל הכולל שלך. זה תלוי המון במסת השריר שלך ובטכניקה שלך.
אני משחק כדורסל "שכונתי" פעם או פעמיים בשבוע ואין לי בעיה לעמוד בצבע מול שחקנים כבדים ממני גם ב%10~15% במשקל.
לגבי הנושא של פחממות וספורט – זה פיקציה.
יש מקרות אנרגיה מעולים פי כמה בשומנים מן החי.
לדעתי ללברון אין את כלי המשחק והכשרון הדרושים לשחקן כדי שיוכל לנצל את העובדה שהוא קל ב-10 ק"ג ממה שהיה. אין לו ג'אמפ מעולה במיוחד ללא קשר למשקל; אין לו צעד ראשון מהיר, והוא מטבעו לא מהיר. לדעתי ההורדה במשקל תוסיף לו שנות חיים, אך תוריד מרמתו כשחקן כי הוא לא מהיר ולא זריז בגלל הגינטיקה ב-MOTOR AREA במוח ולא בגלל שהיה כבד מדי. במילים אחרות, ההורדה במשקל לא תהיה משמעותית למהירות ולזריזות, אך תיפגע משמעותית בכוח ובהספק (POWER).
מנסיוני זריזות וניתור כן מושפעים ממשקל, ו 10 ק"ג זה המון. סגנון המשחק של לברון היה מבוסס על כוח בחדירות, לא במשחק לואו פוסט, בו לא הצטיין ולא ידע לנצל מספיק את המאסה שלו. היעילות הכי גדולה של לברון היא כשהוא מצליח לחדור וזה יכול להשתפר. לסיכום לא יהיה פחות ולא יותר טוב, המשקל זה לא מה שיעשה את ההבדל.
הוא מספיק חכם במשחקו, כדי לסחוט היטב כל יתרון שאפשר מהורדת המשקל הזה. ודי ברור שהוא יהיה זריז יותר, יחטוף יותר כדורים, ויהיה קשה יותר לעבור אותו בצעד ראשון (וזה אף פעם לא היה קל…). אל תשכחו איזה אחוזי קליעה אדירים יש לו – השינוי הזה הולך עוד להעלות אותם. לא יודע איך להסביר את זה, אבל אינטואיטיבית אני מרגיש שזה יעזור לו בתחום הזה.
k_700
26 ספט 2014 16:37:48נראה כחוש רציני.
רומיאו
26 ספט 2014 16:47:35אגב בצד שמאל זה רומיאו טרוויס שהיה עם לברון בתיכון שיחק בנתניה והלך מכות נגד מכבי
Mbk
26 ספט 2014 16:52:35בטווח הארוך זה יאריך לו את הקריירה
הברכיים שלו לא היו עומדות בעומס
הוא יהיה זריז יותר ויכול להיות שישלם מחיר מסוים בהגנה
יכלת לחסוך לנו עגמת נפש ולוותר על התמונה של לברון
המשגיח
26 ספט 2014 16:56:191+
שי אבן-צור
26 ספט 2014 16:52:41זה יהפוך אותו לזריז יותר וישמור אותו ליותר שנים במשחק.
אני בטוח שיחד עם זה הוא עובד על קליעה. הקלילות החדשה תעזור לו להתפנות לזריקות ביתר קלות
מתר
26 ספט 2014 16:57:02you're looking at the new Jordan
ולדי קוגן
26 ספט 2014 16:59:21כנראה שהוא יהיה יותר מהיר, הוא יפצע פחות(למרות שהוא גם ככה לא סובל מפציעות) ויוכל לשחק יותר דקות(אם יצטרך).
המשגיח
26 ספט 2014 17:00:35הוא נראה ממש רזה. אני עדיין לא מבין את הצעד הזה שלו. הוא היה מפלצת עם אחוז שומן נמוך וכמעט ולא נפצע.
המשחק שלו התבסס לא מעט על היכולת הפיזית שלו. נראה איך הוא יהיה עכשיו.
ג'ק השף המשפשף
26 ספט 2014 17:00:35אלה שני חברים שלו מהקבוצה בתיכון. יש סרט עליהם
אבל אני לא זוכר כרגע איך קוראים לו
דוד משה
26 ספט 2014 23:05:23more than a game
אפלטון
26 ספט 2014 17:03:31בתור שחקן שהתבסס על יתרון הכוח האדיר על פני שאר השחקנים למרות שליטה בכדור שהיא לא מהגדולות אני חושב שזו טעות רצינית. גם הדיאטה הזו היא בעייתית כי היא ללא פחמימות ואני לא יודע איך הוא יחזיק משחקים כל כך אינטנסיביים וגם כי פתאום הוא נראה אנושי שזה משמח את שאר הליגה אבל יכול להטריד את כל האוהדים החדשים של הקאבס
יונתן שגב (D-Rose)
26 ספט 2014 21:06:00+1
יונתן שגב (D-Rose)
26 ספט 2014 21:16:23לדעתי באמת יהיה הדבר היחיד שאני לא מסכים זה בקשר לפחמימות. זאת דיאטה מאוד בריאה ולא באמת צריך פחמימות לפי מה שלמדתי.
יניב
26 ספט 2014 17:06:12מסכים עם רון וניב הרי יתרונו הפיסי היה מה שהפך אותו לשחקן הטוב בעולם האופציה שלו לשחק ולשמור כמעט על כל התפקידים, עכשיו זה נראה שכל סמול פורווד יכול לשמור עליו לבד בלי עזרה
דובי
26 ספט 2014 17:06:17השינוי יפגע במשחק שלו בצבע וישנה את כל האיזון בזריקה.
בתצורה המקורית, המסה האדירה הייתה אחד מכלי הנשק העיקריים של לברון, בהגעה לטבעת, בעבודה עם הגב לסל ובהגנה על הכדור.
אתלטים מקפצים יש בליגה כמו זבל, אבל בהמות עם השילוב הקודם של מסה ומהירות שהיו ללברון נדיר לפגוש, אם בכלל היה כזה דבר.
מה שכן, אני מסכים עם מידן בנוגע להקלת העומס על הגב והבריטים.
דובי
26 ספט 2014 17:07:42והברכיים כמובן. לבריטים לא אכפת ממנו, למעט אוהדי ליוורפול.
יניב
26 ספט 2014 17:24:38חחחחח הרגת אותי,:) מה עם הצרפתים נראה לך שלהם איכפת ממנו?
דובי
26 ספט 2014 18:47:12לי לא אכפת מהצרפתים. הם לא נדחפים לי בכוח לאוטוספלר…
יוסי
26 ספט 2014 17:07:01חזרתו של לברון הישן של קליבלנד זה שאהבתי שחיפש יותר נקודות וגם יותר מסירות …
לברון הישן באמת היה כיף לצפייה שילוב של מגיק גורדן לעומת לברון של מיאמי שנראה יותר אלגין ביילור חצי 3 חצי 4… ומנצל נטו תפיזיות שלו ולא את הראש המבריק שיש לו… אני חושב שהוא יצא פספוס בסוף, מבחינת כשרון נטו הוא כנראה הגדול מכולם
עומר
26 ספט 2014 17:15:46באמת הרזה המון. הוא היה קרנף לפני! איך הוא יתמודד עם שחקנים כמו דיוויד ווסט עכשיו?
מה שכן, אני חושב שהכח שלו לא ירד בהרבה. אנשים נוטים לייחס את הכח רק למסה, וזה ממש לא נכון, יש אנשים שפשוט חזקים מאוד טבעית ולברון תמיד היה מאוד חזק
איגור
26 ספט 2014 17:16:13במידה ופול ג'ורג' לא נפצע, מה ההבדל כעת בינו ללברון?
גיא
26 ספט 2014 17:21:464 MVP ו-2 אליפויות.
איגור
26 ספט 2014 18:22:19כן, ברור שיש את זה, אבל בשאר הפרמטרים (כולל השיער) הם כעת די זהים 😉
גיא
26 ספט 2014 17:28:33לפי ESPN לברון בעונה שעברה שקל 270 פאונד (122 קילו) ואחרי הקיץ ירד ל-250 פאונד (113 קילו), כך שמי שחושב שלברון איבד יתרון מול SF בליגה, טועה. לברון פשוט הפך מבהמה, לבהמה רזה.
פה איתמר
26 ספט 2014 18:21:39מחכה לתגובה של האשך…
האם הקרחת של לברון היא כתוצאה מנטילת חומרים משפרי ביצועים?
עורך דין תעבורה
26 ספט 2014 18:26:39אם רומאו טראוויס שחקן נתניה לשעבר והיום שחקן חובבן במגרשים פתוחים נראה בתמונה גדול/חזק יותר מהמלך אז יש כאן בעיה…
וברצינות- כל שינוי דרסטי הוא שינוי לא רצוי, 9-10 קילו זה שינוי דרסטי, דיאטה של 3-4 קילו יכלה להיות ניסוי כלים טוב יותר. מעבר לכך זה הימור שלא לוקחים עם השחקן הטוב בליגה…
יוסי
26 ספט 2014 18:36:04אין ליגת פנטזי השנה?
nir
26 ספט 2014 18:37:21בתור אחד שחי על תזונה דומה במשך שנה וחצי בערך (משתדל לפחות…)
אני חושב שזה יעשה לו רק טוב.
האתלטיות שלו רק תשפר כי תהיה לו פחות מסה שתלויה על הרגליים.
הכוח שאתה משתמש בו או מצליח להוציא (outpot) לא תלוי רק במשקל הכולל שלך. זה תלוי המון במסת השריר שלך ובטכניקה שלך.
אני משחק כדורסל "שכונתי" פעם או פעמיים בשבוע ואין לי בעיה לעמוד בצבע מול שחקנים כבדים ממני גם ב%10~15% במשקל.
לגבי הנושא של פחממות וספורט – זה פיקציה.
יש מקרות אנרגיה מעולים פי כמה בשומנים מן החי.
רועי ויינברג
26 ספט 2014 18:49:01הוא שם על עצמו הרבה פחות לחץ, דומה לקובי אחרי שהדיזל עזב. יכול להיות שיפסיק ללכת מכות בלואו פוסט, וישאיר את העבודה המלוכלכת לת'ומפסון, לאב ו-וז'אראו.
דדי
26 ספט 2014 19:23:06מתאים לתיאוריה שלי שבלאט עשוי ךהשתמש בו בעמדה 2 כדי שתהיה לו יותר הגנה על המגרש עם לברון ומריון.
ושמעתי שזה היה ממש קל – פשוט הפסיק עם "תוספי התזונה"…
א.ב
27 ספט 2014 00:06:48מסכים לגמרי. ישחק גם 1 כשקיירי יותר 2, וכמו שציינו פה, הוא עדיין מספיק כבד ל- 3 והרבה מהארבע.
מנחם לס
26 ספט 2014 19:41:30לדעתי ללברון אין את כלי המשחק והכשרון הדרושים לשחקן כדי שיוכל לנצל את העובדה שהוא קל ב-10 ק"ג ממה שהיה. אין לו ג'אמפ מעולה במיוחד ללא קשר למשקל; אין לו צעד ראשון מהיר, והוא מטבעו לא מהיר. לדעתי ההורדה במשקל תוסיף לו שנות חיים, אך תוריד מרמתו כשחקן כי הוא לא מהיר ולא זריז בגלל הגינטיקה ב-MOTOR AREA במוח ולא בגלל שהיה כבד מדי. במילים אחרות, ההורדה במשקל לא תהיה משמעותית למהירות ולזריזות, אך תיפגע משמעותית בכוח ובהספק (POWER).
דובי
26 ספט 2014 19:54:01בדיוק
מנחם לס
26 ספט 2014 19:42:46מה שכל זה אומר לבינוני ורפי הבנה כ-K-700 הוא שלברון יהיה שחקן פחות טוב משהיה. קאפיש?
מתר
26 ספט 2014 19:45:25yea yea, we'll see in June…
שעייה
26 ספט 2014 20:52:23עכשיו כשהוא פחות חזק הפלופים יראו יותר אותנטיים
k_700
26 ספט 2014 21:14:32בקיצור דיאטה מסטרואידים והורמוני trt, יפה לו.
מומי שאוהב חציל בטחינה
26 ספט 2014 21:25:29מומי לא מתרגש ובטוח שלפלופ יחזיר כל פאונד
נדבר אחורי החגים
מומי הוסיף מינימום 3 וחצי פאונד כל ארוחת חג
נתן
26 ספט 2014 21:40:07מנסיוני זריזות וניתור כן מושפעים ממשקל, ו 10 ק"ג זה המון. סגנון המשחק של לברון היה מבוסס על כוח בחדירות, לא במשחק לואו פוסט, בו לא הצטיין ולא ידע לנצל מספיק את המאסה שלו. היעילות הכי גדולה של לברון היא כשהוא מצליח לחדור וזה יכול להשתפר. לסיכום לא יהיה פחות ולא יותר טוב, המשקל זה לא מה שיעשה את ההבדל.
עגל
27 ספט 2014 06:52:52יעופף כפרפר ויעקוץ כדבורה
Ohad243
27 ספט 2014 15:17:40חוסר היצירתיות שלו יבלוט.
לא יוכל כבר סתם לדהור לסל ולהיראות מיוחד , כי הוא יהיה סתם פורוורד אתלטי. וכאלה יש היום בשפע.
חבל לבלאט.
ישי אוהד קאבס
27 ספט 2014 19:19:47כל חסרון הוא גם יתרון
כל חסרון במקום אחד הוא יתרון במקום אחר.
פיזיקה בסיסית.
נדבר ביוני.
צביקה
28 ספט 2014 00:06:19הוא מספיק חכם במשחקו, כדי לסחוט היטב כל יתרון שאפשר מהורדת המשקל הזה. ודי ברור שהוא יהיה זריז יותר, יחטוף יותר כדורים, ויהיה קשה יותר לעבור אותו בצעד ראשון (וזה אף פעם לא היה קל…). אל תשכחו איזה אחוזי קליעה אדירים יש לו – השינוי הזה הולך עוד להעלות אותם. לא יודע איך להסביר את זה, אבל אינטואיטיבית אני מרגיש שזה יעזור לו בתחום הזה.