פריוויו 2014/15-פילדלפיה 76'/רועי ויינברג

החלק הרביעי בפריוויו מגיע, עם הקבוצה הגרועה ביותר (אחרי הבאקס) של העונה האחרונה. הקבוצה צפוייה להמשיך לפשל העונה כדי להשיג עוד בחירת לוטרי, ומנסה להפוך לת'אנדר (שהשיגה את דוראנט, ווסטברוק והארדן ב-3 שנים רצופות) של המזרח. האם זה יצליח לה? פרטים בכתבה.

*

פילדלפיה 76'

מאזן בעונה האחרונה: 63-19, מקום ארבע-עשר במזרח.

מאמן: ברט בראון, עונה שנייה בקריירה כמאמן ראשי, כאשר הראשונה גם בעיר אחוות האחים. ב-2007 לקח אליפות כעוזר מאמן בסן אנטוניו.

אולם: וולס פארגו סנטר, 20,138 מקומות (שרובם כנראה יהיו ריקים העונה).

באו: מומחה ההגנה הפצוע ג'ואל אמביד (בחירה שלישית בדראפט), פייר ג'קסון-פוינט גארד נחמד בגובה 1.78 מ' (הגיע מאיידהו סטאמפ, הדי ליג), הגארד הקולע-על-הנייר אלכסיי שאבד (הגיע בטרייד ממינסוטה), הסטופר לוק ריצ'ארד מבאה א מוטה (הגיע בטרייד ממינסוטה), האובר-פייד קית' בוגאנס (שהגיע מקליבלנד יחד עם פוסטר של אייברסון וטרופית) ,האגדה החיה האשים ת'אביט (הגיע מאוקלהומה).

ברחו/עזבו: הפוינט גארד ג'יימס אנדרסון, מרחק שלשה אחת של ריי אלן מאליפות (עזב לז'לג'יריס), הסמול פורוורד אדוניס תומאס, העביר את העונה שעברה בליגת ההתפתחות והיום באינדיאנה, ת'דאוס יאנג שנגאל מייסוריו ככדורסלן הנורמלי הכשיר היחיד בפילדלפיה והועבר למינסוטה, וביירון מולנס, הסנטר הסביר שחתם בשחנגאי הסינית.

חמישייה: מייקל קרטר וויליאמס, טוני רוטן, הוליס תומפסון, לוק ריצ'ארד מבאה א מוטה/ג'ואל אמביד, נרלנס נואל.

ספסל: פייר ג'קסון, אלכסיי שאבד, ג'ייסון ריצ'רדסון, מבאה א מוטה/אמביד, הנרי סימס, האשים ת'אביט.

על הקבוצה במאתיים מילים: פילדלפיה ידועה כמשכללת שיטת הטנקינג, שנוסתה לפני שנים ספורות על ידי אוקלהומה, ופותחה ביוסטון של האייטיז (בחירות ראשונות בדראפטים של 1983 ו-1984). השיטה הזאת, למי שלא מכיר, היא להיות על הפנים עכשיו, כדי להצליח בגדול בעוד כמה שנים. לכן הקבוצה מלאה בכשרונות דראפט שזכו לימי מנוחה גדולים עקב פציעות שונות, כדי שיתפתחו בעתיד (נואל לא שיחק כל 2013/14, כנראה שגם אמביד לא ישחק ב-2014/15).

נואל
השחקן המעניין ביותר למעקב בפילדלפיה של השנה. נרלנס נואל (3).

מבחינה ספורטיבית נטו, מדובר בהחלטה תמוהה. כדורסל, וכל ספורט באשר הוא, משחקים כדי לנצח משחקים. האנ.בי.איי/ארגון הספורט שבו יש קבוצה שמשחקת כדי להפסיד, צריך לעשות ככל שביכולותיו כדי למנוע את זה, ופעל כדי לשנות את שיטת הדראפט, כפי שניתן לקרוא כאן, במאמרו המוצלח של אפלטון.

פילדלפיה כמובן מתנגדת, וספק אם השינויים יצאו לפועל בסופו של דבר. דיברנו על זה מספיק, עכשיו נעבור לכדורסל. לפילדלפיה יש כשרונות בעמדות הפוינט גארד (מייקל קרטר וויליאמס, שצפוי להתפתח לגרסה של אייברסון לעניים), וצמד תאומי מגדל מבטיח, שיסיים קריירה על הסקאלה בין אדי קארי וטייסון צ'נדלר לזאת של ראלף סמפסון וחאכים אולג'ואן (נרלנס נואל וג'ואל אמביד). העונה, אמביד צפוי לא לשחק במשך תקופה ארוכה, וקיים סיכוי גבוה שפילי יעשו מה שעשו עם נואל, ויתנו לו מנוחה. נואל יככב העונה, וצפוי להיות השחקן המרכזי בפילדלפיה. בעמדות הכנפיים? שממה. טוני רוטן שחקן נחמד, אבל 13 נק' עם 3 ריב' ו-3 אס' ב-25 דקות לערב בקבוצת לוטרי זה לא מספיק. הוליס ת'ומפסון סימפטי, אבל עם היכולת שלו הוא יותר קרוב לבני השרון מאשר לכל קבוצת אנ.בי.איי נורמטיבית. שאבד עלע הפנים לאחרונה, וריצ'רדסון בן ה-33 לא יראה שום רצון לשחק בקבוצת טנקינג, בדומה לבוגאנס. לקבוצה רדודה כל כך אין יותר מדי אפשרויות להרכיב הרכבים שונים, ובאופן כללי הסגל נראה כמו מקום מפלט לוטרנים מיואשים, באסטי דראפט ושחקנים בינוניים מינוס.

תסריט אופטימי: 26 ביוני 2015, מדיסון סקוור גארדן. אדם סילבר מרעים בקולו ואומר:"בבחירה הראשונה של דראפט 2015, פילדלפיה 76' בוחרת בעמנואל מודיאיי". זה האידיאל מבחינת פילי, בלי קשר למה שקורה על המגרש.

תסריט פסימי: נרלנס נואל נותן עונת רוקי טובה, MCW ממשיך בקו העלייה וג'ייסון ריצ'רדסון נולד מחדש עם 12 נק' ו-4 ריב' למשחק. כל זה מספיק לפילדלפיה בשביל המקום התשיעי במזרח והבחירה ה-14 בדראפט, כאשר גם מיאמי נכנסת לפלייאוף ופילי נותרת ללא בחירות דראפט משמעותיות.

תחזית: נואל יתן עונת רוקי מרשימה וקרטר וויליאמס ימשיך להיות שחקן מבטיח ביותר. למרות הרצון הטוב, לפילי אין יותר מדי מעבר לזה להציע, ולכן ינצחו פחות מ-25 משחקים, מה שיספיק להם לבחירת טופ 5 בדראפט המתקרב.

התאמה מוזיקלית: העונה הקרובה בפילדלפיה הולכת להיות אסון. ועם שינוי שיטת הדראפט האפשרי, כל שיטת הבנייה של פילדלפיה הולכת לכיוון הלא נכון, לכן אין מתאים מהשיר הזה שכולל גיטרה פנטסטית של קלפטון, ועבודה יפה של הצמד בייקר אנד ברוס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. סן אנטוניו נבחרו לקבוצה מספר אחת בספורט האמריקאי. הנה לפנינו הקצה השני. הדבר היחיד שיצא מהם טוב הוא הפריוויו הזה לעונה, ואילו הוכחה נוספת שוויינברג הצעיר הוא תלמיד אמרתי ומוכשר של המשחק.

  2. אני פשוט לא מצליח להבין מה הם עושים שם,הם יכלו להתחיל את הבנייה כבר השנה,הבחירה באמביד הגיונית למרות הפציעה שלו,אבל למה הם בחרו את סאריץ שבמקרה הטוב עוד שנתיים ישחק אצלהם?
    הם יכלו לבחור כל אחד אחר בדראפט שיתחיל לשחק כבר עכשיו,הם יכלו להביא שחקן טוב שישמש כמעין חונך לכל הצעירים סתם זורק למשל בלדסו או מונרו,או מכל הטריידים שהם עושים תמורת כלום ושום דבר הם יכלו להוציא שחקן טוב.ואז הם לפחות היו נראים כמו קבוצת כדורסל שמנסה,והכי מצחיק שם עדיין היו גרועים אבל לפחות הם היו מתחילים באיזשהו סוג של בנייה ולא משתינים מהמקפצה.

    1. יניב זה יכול להיות אחלה נושא לדיון.
      מצד אחד לבנות כבר השנה
      1) הרוקיס ילכו לאיבוד ללא מדריך
      2)הקהל יחזור למגרשים
      3)לנצל את הכסף לפני שהסכם השידור נכנס ואז הכסף שווה פחות.
      4) שחקנים כמו MCW לא יפתחו מנטליות של לוזרים
      מצד שני לחכות עוד שנה
      1) שוק הפרי אייג'נטס יותר מפתה (KD הדובדבן שבקצפת)
      2) עוד בחירת דראפט מהסרטים
      3) אף שחקן לא בורח להם השנה
      4) שחקנים יקבלו במה וחופש ואולי יתפתחו יותר טוב מאשר עם יאנג או בלדסו..

      בכל מקרה, מעניין לאן ינשבו הרוחות ברחובות פילדלפיה

      1. ההיפך נראה לך שדוראנט יסכים בכלל לשקול הצעה מפילדלפיה שברור לו שבמקרה הטוב ביותר תהיה לו קבוצה לאליפות בעוד שלוש-ארבע שנים.אם כבר סביר להניח שאולי אולי הוא היה שוקל במידה והוא היה רואה שמשהו מתחיל לקרות שם.לגבי בחירת דראפט גבוהה אז בכל מקרה הם היו מקבלים כי קבוצה מנצחת הם לא היו מעמידים השנה,אף שחקן בכל מקרה לא היה בורח.רק סעיף 4 אולי יש בו משהו אבל עדיין אני חושב ששחקן טוב+כמה שחקנים לא רעים היו משפרים את הרוקיז שלהם ולא מגבילים אותם

        1. פילדלפיה הם קבוצת המחר. וגם מחר הם יהיו קבוצת המחר. וגם יום אחרי הם יהיו קבוצת המחר. הם כמו מודיעין, כבר 18 שנה עיר העתיד

        2. אמרתי ש Kd הוא הדובדבן , אבל יהיו עוד הרבה אחרים, למרות שאני מסכים איתך שאם הם לא היו נראים כמו שהם נראים היה להם הרבה יותר קל להחתים כוכב.

  3. השנה זה קורה
    האשים תאביט הולך לעונת פריצה בדרך לחוזה הבא בליגה הרוסית
    פילדלפיה תגיע במקרה הטוב ל 15 נצחונות
    קבוצה גרועה האחת מערי הספורט החשובות בארצות הברית
    הזדמנות פז לצפות במשחק NBA במחיר מוזל למי שיהיה בחוף המזרחי

  4. פילי לא קבוצת יורוליג.
    פשוט עלבון ליורוליג. ריאל מדריד, ברצלונה או מכבי ת"א אשתקד, לא רואות אותה בכלל.

    גם מכבי חיפה של אשתקד או נס ציונה ביום סביר של טפירו, ואני רציני לגמרי.

  5. אני לא יודע איך ברט בראון עוד לא התאבד בתלייה במוסך כשהאוטו פועל, הוורידים חתוכים והוא ספוג דלק מעל מדורה מאולתרת (ושומע מיילי סיירוס ברקע)

  6. כמה דברים:מהדראפט
    1.האשים ת'אביט חתם בדטרויט.
    2.ג'רמי גראנט וקיי ג'י מקדניאלס חתומים בפילי {מהדראפט}.
    ויש להם כח אש.

  7. לדעתי פילי היו צריכים ללכת על זאק לווין בערב הדראפט. הוא בדיוק מה שהם מחפשים: פוטנציאל מטורף, sg, אתלט, שיהיה בשל עוד שנתיים ככה.

  8. שנתיים שלוש מנחם צודק.
    המון תלוי באמביד, אם הוא יהיה בריא לפילי יש צמד גבוהים שילהיב את הליגה, במקרה כזה הרבה שחקנים טובים ירצו להצטרף.
    במידה וההימור על אמביד וגם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט