חם מהתנור: הניקס מפטרים את טום ת'יבודו

חם מהתנור: הניקס מפטרים את טום ת'יבודו

חם מהתנור: הניקס מפטרים את טום ת'יבודו

בשעה זו שאמס שארנייה מדווח שהניקס החליטו לפטר את טום ת'יבודו. ת'יבודו אימן את הניקס בדיוק 400 משחקי עונה רגילה במשך 5 שנים, כאשר בארבע מהן הוא הוביל את הניקס לפלייאוף והשנה הגיע איתם לגמר המזרח – ההישג הטוב ביותר שלו בחמש שנותיו עם הפרנצ'ייז. בארבע מעונותיו של ת'יבודו עם הניקס הם סיימו עם מאזן חיובי בעונה הסדירה. סה"כ המאזן של הניקס בעונה הסדירה עם ת'יבודו עומד על 226- 174. למרות שהרבה מאמנים העונה פוטרו באופן מסתורי הפיטורין האלו הם הפתעה גמורה עבורי בהתחשב בהישגים המרשימים של ת'יבודו עם הניקס (גמר מזרח לראשונה מזה 25 שנה, שתי עונות רצופות עם 50 ניצחונות מאז שנות ה-90 וכדו'). כרגע לא לגמרי ברור מדוע הניקס פיטרו את ת'יבודו ויהיה מעניין לעקוב אחרי העניין בימים הקרובים. ת'יבודו מצטרף למייק בראון, טיילור ג'נקינס, מייק מאלון ומייק בודנהולזר (מסתבר שאם אתה מאמן בשם מייק כדי שתתחיל לארוז את המזוודות) ברשימת המאמנים שפוטרו העונה ויחפשו בית חדש בקיץ.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
59 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Zivo
03/06/2025 22:21:15

פוטר לדעתי כי מקובע, שוחק את החמישיה, לא מספיק מאציל סמכויות ובסך הכל איתו זו התקרה והם באמת מכוונים לאליפות. סך הכל עשה עבודה מדהימה אבל מהלך נכון בעיני.

FAN
FAN
04/06/2025 1:07:04
הגב ל  Zivo

התיאור הזה רלוונטי עוד הרבה לפני שהגיע לניקס וכמובן לכל עונה מאז הראשונה שלו שם
שורה תחתונה קפיצה מדרגה ענקית שהרבה לפניו ניסו ולא הצליחו
.
נראה שהקריפטונייט שלהם זה הייחודיות של אינדיאנה והקצב החולני שהם משחקים בו.
מהרגע הראשון (של הסדרה השנה….) הבין שיהיה חייב לחלק יותר דקות

עגל
03/06/2025 22:27:48

רק עכשיו התבטאנו בצורה מלומדת ומעמיקה בטור של דובי למה תיבודו צריך להמשיך – הניקס נשארו אחת מ-4 הקבוצות האחרונות, שיחקו חזק ועם הרבה לב, חלק מהשחקנים קצת אכזב (מי אמר ג׳וש הארט?), ולוקח זמן לבנות שיטה סביב שחקן דומיננטי חדש (טאונס).
אז או שאנחנו רפי הבנה או שה-gm של הניקס רפה הבנה.
נחיה ונראה.

רן הנרגן
03/06/2025 22:28:42

מיצה את היכולת שלו. השאלה האם המחליף שלו ידע לעשות את 3 הדברים הבאים:
לשלב יותר שחקנים ברוטציה (זה קל)
להוריד את אחוז הזמן בהתקפה שבו ברונסון אוחז בכדור (קשה)
לגרום לטאונס לשחק הגנה טובה (כנראה בלתי אפשרי)

Florida man
03/06/2025 22:29:21

לא ממש מפתיע אבל די אכזרי. ההנהלה די משוכנעת שהוא הגיע לתקרה שלו ולא יוכל להוביל אותם לאליפות (בחלומות הלילה בצאת הכוכבים…) לכן בטח שלחו אותו הביתה כי סיכמו עם מישהו אחר, נחכה ונראה.

דוקטור רזי הופמן
04/06/2025 3:57:26
הגב ל  Florida man

+1966

NBA בדם
03/06/2025 22:41:04

עד שלמד לשתף ספסל זורקים אותו.
מועדון של כפויי טובה.😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה ברור שיראה את הפתקית הגיע במזל לגמר המזרח ניצח די בפוקס את בוסטון צעד נכון שלהם. כמו שאמרתי הפתקית מגיעה. הפסיד לקבוצה גם פחות טובה עם כל הכבוד לאינדי

דוקטור רזי הופמן
04/06/2025 3:58:25

בגלל זה אתה רפה ההבנה המכובד ביותר!

ברוך רובין
03/06/2025 23:04:55

צעד נכון של הניקס , מאמן חלש התקפית תיבודו , הוא לא ניצל אפילו חצי מהיכולת ההתקפית של הקבוצה.

ד"ר פופרס
03/06/2025 23:08:50

אם הייתי ג.מ הייתי חוטף אותו בתור עוזר מאמן.
בתור מאמן זאת התקרה עם נס(בלי פציעות)
בתור עוזר מאמן,יוכל להתרכז במומחיות החיובית שלו.

NBA בדם
03/06/2025 23:11:18
הגב ל  ד"ר פופרס

נכון מאוד

ד"ר פופרס
03/06/2025 23:14:55
הגב ל  NBA בדם

מה שיקרה בפועל…..
הג.מ הדביל התורן יחתים אותו כמאמן ראשי

NBA בדם
03/06/2025 23:16:31
הגב ל  ד"ר פופרס

נכון
אבל גם הוא לא במעמד של לרדת לעוזר מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

בתור גי אמ תורן דביל מחתים אותו עכשיו בפילי כמובן אחרי שזורק את טמביד וגורג

ג'ט לג
ג'ט לג
03/06/2025 23:54:59
הגב ל  ד"ר פופרס

מתאים בול לקבוצה צעירה שההגנה שלה על הפנים. מחתים אותו בלי לחשוב בשארלוט. קבוצה שלא עשתה גמר מזרח בחיים. רק מלראות פלייאוף הם יזילו ריר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ג'ט לג

הוא יתאבד בשארלוט

bobby
04/06/2025 9:14:16
הגב ל  ג'ט לג

בדיוק. קבוצה צעירה שצריכה משמעת והגנה תשמח לקבל מאמן כמוהו. בדיוק כמו ביקרסטאף בדטרויט ויודוקה ביוסטון. הרי סגל של קבוצות כמו שארלוט או וושינגטון בלאו הכי מכיל כמות גבולית של שחקנים ראויים, אז רוטציה קצרה לא ממש תשנה שם 🤷🏻‍♂️

Zvika Bar-Lev
03/06/2025 23:09:58

אני בסך הכל חושב שזאת החלטה נכונה. היה נראה שהוא מייצר את התיקרה של הקבוצה בשיטת העבודה שלו. יש לניקס סגל ממש טוב ועם תיבס זאת התקרה שלו. הקבוצה שילמה השנה כמעט 190 מיליון דולר משכורות לפני קנסות, מה שאומר הרבה קנסות מותרות, עם ציפיה לאליפות או לכל הפחות להגיע לגמר, ונראה שמה שחסר לה זה בדיוק באיזור המאמן.

עמיחי קטן
03/06/2025 23:12:53

אני בצד שחושב שזאת החלטה נכונה. עשה עבודה טובה בסך הכל, אבל עשה כמה שגיאות משמעותיות בגמר המזרח ובכלל העונה

וניל טרופי
וניל טרופי
03/06/2025 23:16:08

כנראה יש מאמנים יותר טובים בשוק, כנראה הניקס מבינה שכל אחד יסכים לבוא לאמן בעיר הזו וכנראה שהחברה למעלה מהנהלה חושבים שיש להם מספיק כלים לזכות באליפות. כנראה שדובי צדק והפעם הם היו קרובים מדי אז הוחלט לפרק

Smiley
03/06/2025 23:22:46

פוטר כי מייק מלון פנוי…

סה״כ עשה עונה טובה בהתחשב שהביאו לו בתחילת העונה את טאונס וברידג'ס.
עדיין לא השכיל לגוון את ההתקפה

עמיחי קטן
03/06/2025 23:31:53
הגב ל  Smiley

אם יש מאמן אחד שאני לא הייתי רוצה בתור הניקס, זה מייקל מאלון. מעדיף את בודנהולזר, פרנק ווגל, מונטי וויליאמס ואחרים מהז'אנר הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אלה חוץ מווגל כולם פחים יורידו אותך ליגה מאחל את מונטי ללייקרס

עמיחי קטן
04/06/2025 1:39:09

בכוונה ציינתי רשימה של מאמנים שלא הייתי רוצה, אבל הייתי מעדיף הרבה מהם על מאלון

עגל
04/06/2025 7:56:01

למה לא מאלון? הסבר ובאר.

עמיחי קטן
04/06/2025 8:18:59
הגב ל  עגל

מאלון בדנבר (וגם לפני) היה מאמן של רוטציות קצרות, שיטת משחק התקפית שהסתמכה יותר מדי על כוכב אחד והגנה שלא מנצלת מספיק טוב את חומר השחקנים רוב הזמן. בגדול, אלו הדברים עליהם הניקס נפלו השנה לדעתי, ומאלון לא שכנע אותי בשום שלב שהוא מסוגל להתאים את עצמו, והפיטורין שלו הפכו את דנבר מקבוצה שכמעט נפלה לפליי-אין לאיום הכי גדול על אוקלהומה במערב

imholzot
imholzot
04/06/2025 9:38:58

אני מבין את הנקודה שלך.
אבל, לא חושב שאני מכיר מספיק מה יעשה מייק מלון בלי יוקיץ', קצת כמו מה יעשה סטיב קר בלי קרי? לא לגמרי ברור כי בקבוצה של מלון השיטה היא סביב כוכב מאוד דומיננטי והמטרה לנצל את היכולת שלו ובסיכומי האליפות כולם התלהבו מהיכולת שלו לבנות סביב כוכב. אז או שהוא one trick pony והוא יכשל או שנראה אותו מחוייב לשחק אחרת ושם הוא יבחן, לא חושב שהוא נבחן בזה עד כה. רוטציה קצרה היא הדבר היחיד שהייתי חושש ממנו ונראה לי שמי שמנסה להתרחק מתיבודו לא ירצה עוד מאותו הדבר (עד גבול מסוים)

עמיחי קטן
04/06/2025 11:26:25
הגב ל  imholzot

כמאמן ראשי היה לו עוד ניסיון אחד בסקרמנטו ב-2014 ותחילת 2015 עד שפיטרו אותו. העוזר שלו טיירון קורבין הצליח אפילו פחות בחודשיים כממלא מקום, אבל ג'ורג' קארל שאימן אותם בעונה וחצי אחרי היה זה שהביא את עומרי כספי לתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו

The Ljos of the Rings
04/06/2025 11:56:49

מילה (פסקה) על מאלון של סקרמנטו מהזיכרון המעורער שלי:
היה מאמן מוערך דווקא. בתקופת בוגי קאזינס, הוא היה אחד המאמנים היחידים שבוגי העריך וממש הקשיב לו. רודי גיי שיחק את הכדורסל הטוב בחייו. אייזיאה תומאס פרח לו פתאום. הם פתחו את העונה לא רע, ביחס לקינגס. אבל אז דמרכוס חלה והקבוצה הפסידה כמה פעמים ברצף. הבעיה הייתה שמאלון מונה לפני שויואק מינה את ה-GM, פיט ד'אלסנדרו. פיט ומייק מעולם לא הסתדרו. רצף ההפסדים בלי בוגי החולה היה תירוץ לד'אלסנדרו לפטר את מאלון. זה, וגם שמאלון גרם לקבוצה לשחק בולי-בול ולא ווריורס 2.0 כמו שויואק רצה אבל לא סיפק את האנשים לשיטה. כשהוא פוטר, פופוביץ' הגיב ב"טוב, עכשיו יש קבוצה מאומנת טוב אחת פחות לדאוג לגביה".

עמיחי קטן
04/06/2025 12:09:09

אני לא חושב שהוא מאמן רע, ולא באמת זוכר מספיק את כל הפרטים מסקרמנטו. אני כן יודע שאהבתי אותם יותר תחת ג'ורג' קארל

אשך טמיר המקורי
04/06/2025 9:48:12

בדיוק.
מלון של לפני האליפות היה נחשב מאמן בינוני ביותר.
לפעמים מאמנים נמצאים בזמן הנכון במקום הנכון, נראה לי שזה יותר המצב של מלון מאשר שהוא איזה "עילוי".

עגל
04/06/2025 12:29:36
הגב ל  עגל

לדעתי אי אפשר לדעת איך מאלון יהיה בניקס. קבוצה חדשה, הרכב שונה לגמרי ממה שהיה לו בדנבר. ההסתמכות על שחקן כל כך מרכזי כמו יוקיץ' בדנבר לא דומה לשום דבר אחר. בניקס יהיה לו שחקן דומיננטי כרכז, שיטת משחק אחרת.

דה שוט
04/06/2025 0:10:07

הפיטורים מוצדקים כי אין לו לתת יותר ממה שנתן. המאמן הכי לא-יצירתי בליגה. מסכים עם כולם כאן – הניקס איתו הגיעו לתקרה.
אבל,
לדעתי לניקס אין כלים להמשיך מעבר למה שהגיעו – ברונסון חור בהגנה ובול-הוג, טאונס לא מספיק חכם, כל השאר שחקני טיר שני במקרה הטוב (שזה טוב ויפה, אבל לא מספיק לאליפות עם ברונסון ככוכב ראשי). הסגל הזה לעולם לא יוכל לשחק מהר או להציג הגנה לוחצת על שלושת רבעי מגרש. בלי שינויים בסגל, אף אחד לא ייקח איתם אליפות.

אור
אור
04/06/2025 0:22:38
הגב ל  דה שוט

עזוב אליפות, גם לא יגיעו שוב לגמר המזרח

דה שוט
04/06/2025 0:26:08
הגב ל  אור

נכון. לא היה לי אומץ לכתוב

דוקטור רזי הופמן
04/06/2025 4:03:30
הגב ל  אור

+1966

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

לא בטוח. יש להם סיכוי טוב להגיע לשם

FAN
FAN
04/06/2025 1:11:06
הגב ל  דה שוט

המשפט שזוכרים את המשחק האחרון שלך הוא ככ מדויק
תראו איזה מהר כולנו שכחנו שהוא ניצח את אלופת הNBA שזה היה הדיון של כל אתר כדורסל בתחילת השנה
והוא אשכרה עשה את זה..
הסגל הקצר החוסר יצירתיות ושאר המחמאות הביאו את הניקס להישג הכי גדול שלם מזה שנים רבות
למרות שהוא הפסיד להם גם שנה שעברה, המטרה קדימה הייתה האלופה המכהנת ולא הציטות של אינדי.
מי צפה סנריו הזוי שכזה. מדהים

דה שוט
04/06/2025 10:43:40
הגב ל  FAN

מסכים איתך לגמרי. רציתי בעצמי לכתוב על ההישג המדהים מול בוסטון אבל עדיין זה מרגיש שאין לו עוד לאן להתקדם עם הניקס. שהם הגיעו לקצה. הכדורסל שלו מקובע מדי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/06/2025 0:41:50

פיטורין טובים, פיטורין רעים, הכי חשוב זה שהניקס סוחבים עוד רגע בכותרות, ממקסמים את תשומת הלב שאפשר להוציא מהתקופה הטובה שלהם. הכי חשוב שיהיה אקשן, שקט הוא רפש.
בהצלחה לשני הצדדים

golan
golan
04/06/2025 1:00:05

מוצדק.
עשה את המקסימום שלו, אבל לא הפיק מהסגל שלו את המקסימום שלהם..

thetroll
thetroll
04/06/2025 1:27:47

לא מגדןלי חובביו אבל אם היה לוקח אליפות לא היו מפטרים אותו? בטוח שכן ולראיה בולדנהוצר מייק מלון ניק נרס… להמשיך?
זורקים מאמנים בליגה הזאת כמו גרביים כי אפשר.

Yp
Yp
04/06/2025 1:44:13

לילה טוב לכולם
קשה לי להבין את רוב התגובות פה בפרט מאנשים שאני חושב שמבינים נבא .
1.נכון שהניקס בקיץ עשו מהלכים גדולים , אבל מישהו פה באמת חשב שהם מועמדים ?
מישהו בכלל האמין שהם יהיו בגמר המזרח ? הרי הקונצנזוס פה היה שזה יהיה קליבלנד נגד בוסטון . אז קודם כל , שאפו גדול לתיבס על זה שהוא הגיע לגמר המזרח נגד כל הציפיות .
2.המהלכים עצמם , מה הם בעצם השיגו ? שילמו על ברוקלין ברידג'ס מחיר של שחקן של 25 נק'. למשחק וקיבלו שחקן שצריך להודות אם הוא קולע בספרות כפולות . אז תיבס אשם ?
3.מהלך בזוי ושפל . אני לא חושב שהמחליף שלו יצליח יותר אבל מי יודע ? הרי טורונטו עשו מהלך כזה עם דרוזן ולקחו אליפות .
4.לילה עצוב מאד בשבילי . שילמנו הערב בריבית בריבית על המהלך השפל מול פטריק בברלי , ממש לא מאחל את זה לניקס .

thetroll
thetroll
04/06/2025 2:13:42
הגב ל  Yp

יפה כתבת אני די מסכים אבל זאת הליגה הזאת. מפטרים מאמנים. סתם. הצליח לא הצליח הביא אליפות לא הביא אליפות. זה הרןב הגדול. מפטרים. ספולסטרה קר פופ… זה לא קורה הרבה. למה? לא יודע. תרבות מגעילה למדי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yp

תשמע בסוף צריך לראות במכלול. הניקס שלפני העונה הימרתי עליהם כמקום 1 במזרח וחשבתי שיהיו קונטנדרית היו פשוט נוראיים ונרמסו עי כל קבוצה חזקה. הם התקשו מאד נגד דטרויט לא משהו בכלל בפלייאוף ואז באו 2 משחקי מזל מול בוסטון שעם כל הכבוד לניקס זה מותר בוסטון הפסידה מאשר הניקס ניצחה ונהנו מטפשות גדולה של מאזולה. אבל עבר בגרון.
מול אינדי הם היו פייבוריטים, יש להם קבוצה טובה יותר ונראו רע והפסידו.
ההתקפה נראתה רע וגם ההגנה למען האמת שזה הכי הפתיע אותי בקבוצה של תיבס והכי לא מתאים לו.
בסוף הוא עשה עבודה מצויינת בכל שנותיו בניקס והחזיר אותם לתודעה אבל לא הגיע לארץ המובטחת. היה שם תחושת מיצוי לדעתי וממה שאני ראיתי ואני אחד מאוהבי תיבס וחושב שהוא מאמן עילית אבל בניקס זה מוצה, הלאה לתחנה הבאה לא חסרות קבוצות שיהנו משירותיו.
בסוף הניקס לא נופלים מאף קבוצה בליגה מבחינת הסגל שלהם שאתה עובר שחקן שחקן, השחקנים שלהם אישית אף עולים על שחקני אוק ואינדי (למעט שגא) לכן הוא קיבל את הפתקית בצדק הם הסתכלו למציאות בעיניים.
הניקס הפסידו שנתיים בפלייאוף לאינדי, קבוצה פחות טובה מהם על הנייר לכן במצב כזה ניתן להאשים את המאמן בלבד.

עגל
04/06/2025 8:19:27
הגב ל  Yp

איזה מהלך שפל מול פטריק בברלי, האר את עינינו?

Yinon Yavor
04/06/2025 10:28:39
הגב ל  עגל

לדעתי הוא מתכוון להפסד של הפועל ת"א אתמול במשחק אדיר שחתם סדרה לפנתאון

עגל
04/06/2025 12:30:21
הגב ל  Yinon Yavor

אה, הבנתי.

trusttheprocess
04/06/2025 3:01:20

אני לא מחובבי טיבס אבל הוא קיבל סכין בגב בגלל GM שעשה טריידים מטומטמים ובעלים שחושב שיש לו קבוצה לאליפות .
הטריידים על ברידגס וקאט היו טיפשים ולא היה בהם צורך , אם לא היו עושים אותם היו עפים בחצי גמר המזרח אבל היה להם את כל התחמושת להביא את יאניס ועכשיו אין להם כלום.
ליאון רוז ילך לבית הראשון שלו CAA ויחתים את אחד מהלקוחות שלו מייק מלון שהוא פחות טוב מתיבודו ויעשה איזה טרייד פניקה שרק יהרוס.

דוקטור רזי הופמן
04/06/2025 4:07:08
הגב ל  trusttheprocess

בוקר טוב אליהו
אני אומר את זה מתחילת השנה.
אם היו שומרים על הקאדר של שנה שעברה היו במצב טוב יותר.

דוקטור רזי הופמן
04/06/2025 3:57:09

מצטער דובי
אני לא מופתע בכלל. אוהדי הניקס נועדו כנראה לסבול.
תום תיבודו הצליח לבנות קבוצה שהעיפה אלופה מכהנת, בנה קבוצה עם אופי.
האם כבר סגרו שם מתחת לשולחן עם ג'נקינס, מאלון או בודן? מניח שנדע בקרוב.
הסלטיקס היו צריכים לסגור עם אחד מהשלושה מיד אחרי הכישלון של הסלטיקס העונה. היו צכים להחזיר את בזוקה לעמדת עוזר מאמן מוטיבטור ולהביא את מאלון או ג'נקינס. מאמין שאחד מהשניים כבר סגור בניקס.

trusttheprocess
04/06/2025 5:20:39

שמעתי שברט בראון פנוי
למה הניקס מחכים

אשך טמיר המקורי
04/06/2025 6:31:36

האמת הפתיעו אותי, חשבתי שיתנו לו עוד שנה.
כנראה שהיה עם אקדח לרקה כששילב עוד שחקנים בסוף.
מאז שיקגו אני אומר שהוא מאמן מוגבל ומקובע.
ההתקפה שלו זוועתית, תן לברונסון לכדרר וזהו.
הקבוצה שלו הייתה יותר כשרונית מאינדי.
עדיין עשה את שלו במקסימום והחזיר את הניקס לרלוונטיות.
אם אני הניקס אני הולך על שם אחד – ג'נקינס
היחיד שהראה שכמו קרלייל הוא יכול להפוך כל שחקן לבורג משומן במכונה.
מלבד ג'ה, שזיין אותו, וברונסון נעלה ממנו פי מיליון, והניקס כשרוניים פי מיליון ממה שהיה לו בממפיס.

עגל
04/06/2025 8:18:36

מעניין, אם הוא פנוי.

Berch
04/06/2025 8:50:47

לזכותו יאמר שלמרות הכינויים כמו הקצב, שוחט החמישיה והאיש שלא ידע ספסל מהו הניקס, בניגוד לקבוצות אחרות, לא סבלו מפציעה משמעותית בפליאוף הזה…..
🫡🙃

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי Berch
The Ljos of the Rings
04/06/2025 12:46:02

ת'יבודו מאמן טוב מאוד, אם יש לכם קבוצה עם שבעה שחקני הגנה קשוחים וכוכב הירובול אחד טוב. קבוצה כזו הוא יכול לסחוב לאובראצ'יבריות מטורפת בעונה הסדירה ולארגן הפתעה יפה בסדרה אחת בפלייאוף. בדיוק הקבוצה שהייתה לו שנה שעברה. אפשר רק לחלום על המטעמים שהוא היה עושה מפילדלפיה של אלן אייברסון.
אבל השנה ליאון רוז החליט לקחת את הקבוצה צעד קדימה. בנה קבוצה לעשות את הקפיצה קדימה. ולא בטוח שת'יבודו הוא המאמן למצב הזה.
מסכים עם ההסבר של עמיחי לגבי ההגנה של הניקס עם טאונס וברונסון. ת'יבס לא הצליח, ולא ממש ניסה, למצוא משהו שיעבוד עם שניהם. גם בהתקפה לא ממש היה ניסיון, אבל שם זה היה למרות שזה עבד. ברונסון וטאונס פתחו את העונה עם משחק השניים אולי הטוב בליגה. ואז הם הפסיקו לנסות אותו. פשוט זנחו את הפיק'נ'פופ. כל הזמן טאונס נשלח להתגלגל פנימה, ואתה מאבד שם חלק עצום מהכשרון ההתקפי שהוא טאונס.
בכלל, קבוצה עם טאונס וברידג'ס שלא זורקת מהשלוש זה בזבוז של פוטנציאל.
אבל עכשיו השאלה מה יבחרו להמשך. האם זה יהיה סטיב קר שבא במקום מארק ג'קסון והביא אליפות, או גריפין במקום באדנהולצר שהם נאלצו לתקן באמצע ונתקעו עם דוק ריברס.

ירון, החלום
ירון, החלום
05/06/2025 22:56:15

בס"ד
תודה רבה