מעורב הופס ליום ראשון, הסיפור פשוט: OKC לא טובה כפי שחשבו והזאבים לא גרועים כפי שחשבו / תיבודו מאמן הניקס שגה בגדול עם 8.1 שניות לבאזר / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון, הסיפור פשוט: OKC לא טובה כפי שחשבו והזאבים לא גרועים כפי שחשבו / תיבודו מאמן הניקס שגה בגדול עם 8.1 שניות לבאזר / מנחם לס

1. טרנס שנון, הרוקי מאילינוי, קלע 15 נק' מצויינות והראה לי שמינסוטה היא קבוצה עם עתיד, ואולי אפילו הווה! צונמי כזה OKC לא חוותה כל העונה!

מעורב הופס ליום ראשון, הסיפור פשוט: OKC לא טובה כפי שחשבו והזאבים לא גרועים כפי שחשבו / תיבודו מאמן הניקס שגה בגדול עם 8.1 שניות לבאזר / מנחם לס

טרנס שנון, הרוקי מאילינוי, היה הסמל של מינסוטה שהריצה 9 שחקנים ברוטציה מעולה

קבוצה צריכה כשרון מיוחד להפסיד במשחק על אליפות הקונפרנס – מזרחי או מערבי – 101-143. אין לידי ספרי סטטיסטיקה ואני לא יודע אם היה אי-פעם הפרש כזה במשחק גמר מערבי (או מזרחי). המשחק הזה הראה לי מה שידעתי, ומה שטענתי הרבה משך העונה: הת'אנדר אינה קבוצה טובה כפי שעושים ממנה. הערב היא נראתה לא סתם גרוע. היא נראתה גרוע מאד. ומינסוטה אינה גרועה כפי שנראתה בשני המשחקים הראשונים באוקלהומה סיטי!

הטימברוולבס היו מהרגע הראשון נועזים יותר, שאפתנים יותר, טובים יותר. הם מיד פתחו הפרש של 9-24 עם שלשה של דונטה דיבינזנצו, ומעתה ועד הסוף ההפרש הלך וגדל כמו צונמי שבא עליך ואתה לא יודע מה לעשות בנידון.

מינסוטה קלעו טוב יותר משלוש (20 מ-40 ל-50% נגד 14 מ-44 (31%)… הם היו טובים יותר מהפרקט (55 מ-95 ל-57.3% נגד 35 מ-86 ל-40.7%)… הם עלו על הת'אנדר בריבאונד (50 נגד 31)… באסיסטים (30 נגד 19)… בכל. אנטוני אדוארדס קלע 30 נק' ב-12 מ-17 ו-5 מ-8 מהטריי, וג'וליוס רנדל הוסיף 24, והוכיח לי סופית מה שידעתי כל הזמן: שהוא עדיף על קאט.

הספסל של הזאבים קלע 65 נקודות. סיפרו אותם: ש-ש-י-ם… ו-ח-מ-ש נקודות מהספסל.

ועתה אני מגיע לשג"א: שחקן שזה עתה נבחר ל-MVP קולע במשחק פלייאוף חשוב כזה 14 נקודות ב-4 מ-13? אני לא יכול לחשוב על איזה שהוא MVP מאז שאני נמצא כאן ששני משחקים אחרי בחירתו קולע במשחק בעל חשיבות עילאית 14 נק' ב-4 מ-13, ומסיים את המשחק ב-NET של 32-. היכן הגאווה שלו? הוא נראה עלוב ממש במשחק עד כדי כך שריחמתי עליו. הוא חייב לחזור במשחק הבא ולקלוע 30-35 נק' כדי שאשנה את דעתי עליו.

2. השעון הראה 8.1 שניות לסיום. אינדיאנה מובילה 112-109. הכדור של הניקס. מה עושה כל מאמן של ליגה ב'? קורא לטיים-אאוט.

(זה מה שהיה צריך לקרות: טיים-אאוט של הניקס עם 8 שניות, ושרטוט תרגיל לשלשה. זה לא קרה. ברונסון החטיא. פאול על מיילס. שתיים מהקו. 114-109, game is over)

תיבודו לא קורא לטיים.

אני נשבע לכם שאני לא חכם לאחר המעשה. באותה שנייה צרחתי לטלוויזיה בתקווה שתיבודו ישמע: "קח טיים, יא אהבל!"

לצערי הוא לא שמע.

ברונסון ממרחק גדול מדי – 29 רגלים (FEET) – תשעה מטרים – ומהר מדי, מנסה שלשה ומחטיא.

4.1 שניות. מיילס טרנר עם הריבאונד. לניקס אין ברירה אלא לעשות עליו פאול.

הוא קובר את השתיים. 114-109

עכשיו, עם 4 טיקים לבאזר והניקס מפגרת ב-5, תיבודו קורא לטיים-אאוט. הטמטום האמריקאי המצוי: מה ניתן לעשות ב-4 שניות ובפיגור 5 כשהכדור אצל האוייב? תן לצרה להיגמר. מה אתה רוצה? עוד דקה של אימה וסבל?

ברונסון מקבל את הכדור ועם הבאזר מחטיא עוד שלשה מ-9 מטרים. ונניח שהשלשה הייתה נכנסת? אז מה? הפסדת 114-112.

את הטיים היית צריך לקחת כשהפיגור היה 3, עם 8 שניות לסיום. ידעת שעל ברונסון ישמרו צמוד-צמוד. קח 'טיים', ובטיים-אאוט תשרטט תרגיל לפיו דווקא מיקאל ברידג'ס, מייקל מקברייד, או אוג'יי אנוניבי יקחו את השלשה כשהם פנויים לחלוטין כמעט. ואם רצית שברונסון ייקח את השלשה האחרונה תשרטט תרגיל בו ברונסון יישאר פנוי, ולא ברונסון שכל העולם יודע – לא רק ריק קרלייל ושחקניו – שהוא הולך על שלשה, והשמירה עליו מאלצת אותו לזרוק שלשה מהירה וממרחק גדול מדי.

התפלאתי גם כשהלך כמעט את כל הרבע הרביעי עם מיטש רובינסון במקום קאט, אפילו שקאט לא בלט במיוחד במשחק. אבל כשהמשחק על הקו, לך עם הבחורים הטובים שיש לך.

זה לא היה סיום מרתק כמו במשחק הראשון. אינדיאנה קבוצה טובה יותר מהניקס: היא עמוקה ה-ר-ב-ה יותר. גבוהה יותר. אתלטית יותר, וישנם לה שחקנים צעירים יותר וטובים יותר. אני אתפלא מאד אם הם לא מסיימים עם הניקס 0-4, ואז גוברים על OKC בסידרה מצויינת 3-4 או אפילו 2-4.

הניקס חייבת להתחזק בסנטר רציני: קרל-אנטוני טאונס הוא גמלוני מדי, כבד מדי, ומשחק רחוק מדי מהסל. התענוג שלו הוא לנסות לקבור דאונטאונים, ובזאת הוא די ממוצע. מיטש רובינסון לא מסוגל לקלוע פאולים ואתה לא יכול לסמוך על סנטר כזה.

לניקס חסר גם פאואר-פורוורד אתלטי בגובה 2.03-2.06 מ' המסוגל להיכנס לסל, לקטוף ריבאונדים, וכשצריך לקבור את השלשה. מין ארון גורדון כזה. או פסקל סיאקם. אם קשה למצוא בשוק אחד כזה, הייתי מסתפק בפאואר-פורוורד גבוה הקולע מרחוק, ומסוגל לעשות נזק תחת הסל. קווין דוראנט? משהו כזה.

הניקס עושה מעל ומעבר עם הסגל המצוי שלה, על חסרונותיו. זה הכל רוח הלחימה וה-GUTS של שחקני 'התפוח הגדול'.

3. מייקל מלון 'CLEARS THE AIR' עם כל הביקורת שלו על משחק הנאגטס: "הצבעתי עבור ג'וקיץ' ל-MVP"

“I did vote for Nikola Jokić (for MVP) this year if I had a vote. I want to make sure the people of Denver know that. Because I’m getting a lot of heat back home.” 😅

– Michael Malone

pic.twitter.com/2Pa1o9FPyG

— NBACentral (@TheDunkCentral) May 23, 2025

4. סטפן קרי עושה הסטוריה כשנבחר ל-ALL NBA (קבוצה שנייה)

סטפן קרי עשה הסטוריה כשבגיל 37 נבחר פעם שנייה ברציפות ל-ALL NBA (בשנה שעברה נבחר לקבוצה השלישית).

הוא אמר עם היבחרו: "הקיץ הזה מוקדש למנוחה כללית. העונה, עם אולימפיאדת פאריז, הרגשתי עייף בסיום העונה. אני מתכונן להגיע לעונה הבאה נינוח, בריא, ומוכן לעונה טובה עם שחקני הקבוצה הצעירים שלנו!"

5. הניקס לא נמצאים במצב טוב…

ב-31 הפעמים שקבוצה התחילה את הפלייאוף עם 2 הפסדים, רק פעם אחת הקבוצה שהחלה 2-0 ניצחה את הסידרה. אבל אם ה-2-0 היה במשחקי בית, ב-17 פעמים אף קבוצה לא חזרה לנצח את הסידרה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
70 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/05/2025 6:57:26

היי מנחם, איזו היסטוריה סטף עשה שלברון לא עשה לפניו? 😅

Yinon Yavor
25/05/2025 7:22:32

לכל משפט כזה אתה צריך להוסיף:
"… ועשה את זה עם x שלשות ב-y אחוזים", וככה תקבל משפט שמתאים לסטף.
😀

king devid
king devid
25/05/2025 7:57:21

כרגיל השוואה מיותרת, כמו מסי ורונאלדו, שחקנים עם אופי שונה ופרמטרים שונים.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/05/2025 8:06:05
הגב ל  king devid

לא הבנתי איזו השוואה היא ״מיותרת״. כולה שאלתי איזה הישג הוא השלים.
הכותרת הייתה ״סטפן קרי עושה הסטוריה כשנבחר ל-ALL NBA (קבוצה שנייה)״
מה ההיסטוריה פה אם לברון עשה את זה לפני?

עמיחי קטן
25/05/2025 8:12:18

הנתון הספציפי שמנחם כנראה התכוון אליו זה "הגארד הכי מבוגר שנבחר שנתיים רצופות"

Yinon Yavor
25/05/2025 8:43:54

האמת שעד השנה, לברון נבחר רק לחמישייה השלישית אחרי גיל 37 (ולא לשניה). כלומר, זה טכנית נכון שזה לא קרה עד היום

עגל
25/05/2025 12:23:17

זאת היסטוריה כי הוא הסטף הראשון שעשה את ההישג הזה

birdman
birdman
25/05/2025 12:48:45
הגב ל  עגל

חחחח

גיא רוזן
25/05/2025 7:26:45

טוב,
היו הפסדים גדולים יותר בגמר קונפרנס.

פעם אחת במערב, אי אז בשנות ה-70 (56 הפרש של הלייקרס על גולדן).
ומפעם אחת במזרח, לא לפני כל כך הרבה זמן –
44 הפרש לקאבס על הסלטיקס בפלייאוף 17.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה שהכי מפליא אותי אצל תיבס ומאכזב זה שהקבוצה שלו פשוט לא שומרת. לא יודע מה קרה לו, אלה דברים שמתאימים לווש ןשארלוט. הגנת הניקס נראית זוועה כל העונה, זה מאד לא אופייני לקבוצות שלו, מלא קליר פאת שחקנים חופשיים לגמרי לזריקות. יקבל את הפתקית אחרי הסידרה

מיני ניצחה את המשחק האחרון לעונה הזאת. תפסו את המשחק שאוק באו ישנים וזחוחים והם קלעו שלשות. לא יחזור על עצמו.

TRIP
TRIP
25/05/2025 12:01:04

היה לו תמיד רים פרוטקטור. רובינסון פצוע רוב העונה, הרטנשטיין הלך
אי אפשר להחביא את ברונוסון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למה שהניקס צריכה קוראים אנטוני דייויס (בריא), מעניין אם עכשיו, עם קופר פלאג, הניקו הזה פתוח להצעות. שווה לבדוק.

Zivo
25/05/2025 7:40:03

תראו okc עושה עונה היסטורית בהרבה מובנים. האם מישהו שצופה בה מרגיש 'זו אחת הקבוצות הטובות בהסטוריה? אני לא מרגיש את זה למרות שאני פתוח להיווכח שכן. השבועיים הקרובים יענו על החידה

עגל
25/05/2025 12:25:41
הגב ל  Zivo

זה נכון, הם קבוצה כזאת חזקה ויעילה שעושה את הכל טוב אבל לא מס' 1 בשום דבר (אולי חוץ מהגנה).

כמו ה-mvp שלהם.

אור
אור
25/05/2025 14:22:45
הגב ל  עגל

זה אמנם פרט ושולי אבל ההגנה שלהם מספר 1, יש שיגידו בפער

עמיחי קטן
25/05/2025 7:46:49

תודה מנחם.
יש מעט מאוד גבוהים בליגה שאני לוקח לפני טאונס. רנדל הוא לא אחד מהם. היה לו משחק חלש במשחק 2, אבל במקרה שלו זה אומר 20 נקודות ב-50% אפקטיבי, ורנדל היה במשחק 2 עם 6 נקודות ב-2/11 מהשדה. טאונס הוא הגבוה הקלעי הכי טוב בליגה, וגם מצוין בכל תחום התקפי אחר ושחקן הגנה טוב מהממוצע. ת'יבודו הפסיד את המשחק בעיקר בגלל שהוא ספסל את טאונס יותר מדי זמן ונתקע עם רובינסון עייף ולא יעיל.

קורן אמישה
קורן אמישה
25/05/2025 11:11:48

איבדת אותי בשחקן הגנה טוב מהממוצע

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי קורן אמישה
עמיחי קטן
25/05/2025 11:54:28

ההגנה האישית שלו על יוקיץ' בשני הפלייאופים הקודמים היא הוכחה טובה לכך. הוא לא מגן על הצבע ברמה של כמה מהגבוהים הבכירים האחרים, וגם לא בהכרח השומר האישי הכי טוב, אבל הוא לא שחקן הגנה רע

קורן אמישה
קורן אמישה
25/05/2025 17:52:51

אני דווקא חושב שהוא מגן מתחת לממוצע, בטח בהתחשב באורך, אתלטיות,זריזות וקוארדינציה שיש לבחור.
במכלול הנתונים שלו הוא אמור להיות מגן הרבה יותר טוב, אבל הוא גם רך מדי, גם שומר אישי לא משהו והכי חמור בעיני – לא מסתדר עם גארדים בפיק אנד רול. לא בחילוף ולא בהשהייה.
הוא גם לא שוט בלוקר טוב.
הוא כן ריבאונדר טוב.

ההגנה על יוקיץ זו עבודה קבוצתית כמו שהראו הלייקרס (הצימורה) ואוקייסי (קרוסו). לטעמי מי שהפריע לו יותר היה בכלל גובר אבל ניחא, בכל מקרה לא הייתי שופט לפי מאץ׳ אפ ספציפי עם שחקן/קבוצה אחת.

עמיחי קטן
25/05/2025 22:07:16

אני מסכים שעם הנתונים הפיזיים שלו היה אפשר להיות שחקן הגנה טוב יותר

golan
golan
25/05/2025 21:53:07

כן, הוא שמר על יוקיץ, אבל כל פעם שיוקיץ עבר אותו, גובר עזר לו (בערך כמו שקרה עם קארוסו) הוא לא מגן טוב, למרות אותה סדרה מול דנבר.
וטיבס סתם שוחק שחקנים, ידענו את זה, התרענו את זה, לא מקשיבים ? בעיה שלהם

imholzot
imholzot
25/05/2025 18:33:13

הגנה זה לא רק 1 על 1, הרשת מלאה במאמנים שמסבירים איך קאט לא קורא נכון את המהלכים ומאפשר סל קל לקבוצה השנייה. ההגנה שלו לא יציבה מספיק בשביל לומר שהוא מעל הממוצע..

עמיחי קטן
25/05/2025 22:05:02
הגב ל  imholzot

אשמח לראות ניתוח כזה אם יש לך

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

רבותי תכניסו לכם לראש ,קבוצה בינונית על בטוח הולכת להיות אלופה.בוסטון ,דנוור,ג"ס היו אלופות עם סטייל.בוסטון מפלצת עם שישה ראשים,דנוור עם יוקיץ,מארי, פורטר, גורדון,ג"ס עם סטף.
עם מה נשארנו עם 2.5 קבוצות.הניקס לא בתמונה,מיני זה החצי קבוצה שתגמור סדרה בכבוד.נשארנו עם אינדי ואוק קבוצות קצת יותר מבינוני,הם לא לוקחות אף סידרה נגד הקבוצות שהזכרתי (כמובן לא בגרסת 2025 שלהם).
צריך להודות באמת השנה אין לנו פלייאוף איכותי.המשחק של אתמול הוכרע תוך דקות ספורות,אין אף שחקן חמישיה של אוק ששיחק 30 דקות,משחק פלייאוף שהפך למשחק ליגת קיץ. ההפסד של אוק חסר חשיבות היה2-0 עכשיו 2-1 .להפסיד בנקודה או להפסיד ב 100 נקודות אין הבדל,אין פה מארס כמו בשש בש.
אוק תיקח הכל כי אין יריבה ראויה יותר,בכלל יש לי חשק שאינדי תיקח הכל.
מה הפרופיל של אלופה בדרך? שיי שעליו יש ויכוחים,ברחבי הרשת וגם בתגובות שאני קורא בהופס.הולמגרן עדיין לא סנטר שלם,הרטנשטיין רול פלייר,כן יש גם את ויליאמס שלפחות שלושה שחקנים בבוסטון עולים עליו.וחבורה גדולה מאוד של רול פליירס.
השנה לא נקבל מסעדת מישלן,השנה נסתפק במסעדת פועלים בסגנון מלך השקשוקה.

הקיפוד
הקיפוד
25/05/2025 8:40:20

ומה הבדל בין מה שאמרת על okc לבין דנבר וgsw שמורכבות משחקן טופ 3, כוכב משני ש3 שחקני בוסטון טובים ממנו וחבורת רול פליירס, גם מילווקי וטורונטו נמצאים באזור שם, היחידים שלא היו כאלה ב7 השנים האחרונות היו הלייקרס 2020

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  הקיפוד

טורונטו תוסיף אותם לרשימת השקשוקה.לקחו במזל הרבה פחות טובים מאוק של היום.כשדנוור לקחו אליפות היה נראה שיש לנו שושלת,מארי היה מעולה ,פורטר היה קטלני,וגורדון עשה הכל.ההמשך ידוע שחררו כמה ברגים והמרכבה נוסעת ברוורס.

וניל טרופי
וניל טרופי
25/05/2025 18:19:42

טורונטו של קוואי לא המשיכה לשושלת כי הוא עזב, והשאיר אחריו את ואן פליט סיאקם אנונובי ונורמן פאוול בהחלט בסיס חזק לשושלת, בניהול יוגירי ומאמן טוב כמו נרס, מזל? תן לי אלופה שלקחה בלי קצת מזל?

נועמיקו
נועמיקו
25/05/2025 9:30:03

מסכים איתך בגדול.
OKC קבוצה מצוינת אבל לא מלהיבה. שיי קיבל MVP מוצדק מול עונה היסטורית של שחקן היסטורי כיוקיץ', אבל הוא שחקן לא מלהיב, די משעמם אפילו. יעיל מאוד. והקבוצה בצלמו.
משחק תאומי המגדל שלהם יפה ומעניין, אבל לא מדובר בדאנקן ורובינסון. כשהולמגרן טוב הוא השחקן הכי מהנה לצפייה, וזה שחקן של 15 נקודות, לפחות כיום.
בקטע הזה אני בעד אינדיאנה, לא קבוצה של סטאר קוואליטי ומעטים ציפו בתחילת העונה או הפלייאוף שתגיע לפיינלז, אבל היא קבוצה מאוד מהנה ומלהיבה, בקצב גבוה מאוד, שנתנה רגעי ווינריות גדולים. יהיה כיף יותר שהם יזכו

שדות פופ לנצח
25/05/2025 9:56:17

יש בכל קבוצה שחקנים היסטוריים שיכנסו בעתיד לhof בקלות , דוגמאות – ברונסון, cat, שיי, ג'יי דאב, האליברטון, אדוארדס …הן פשוט צעירים בתחילת דרכם אז נראה לך שחסר פה סטאר קוואליטי…זה הפלייאוף של חילופי המשמרות, הדור החדש הגיע והוא ישלוט בשנים הקרובות ויבנה את הלגסי שלו (אגב לזמן קצר מבעבר כי כמות הכישרונות שמתדפקת על דלתות הליגה גדלה משנה לשנה)…יש פלייאוף נהדר, קבוצות מעולות , משחקים צמודים ורמה גבוהה על זה מה שבאמת יש הסכמה בקרב המומחים …צפה בנחת תהנה ..תפסיק להתבכיין שהזיזו לך את עוגת הגבינה …יש הרבה עוגות טעימות בעולם, תתכבד

yaniv
25/05/2025 10:19:28

וואלה לא מבין את הזלזול הזה ובטח ההשוואות שאתה עושה.בוסטון שנה שעברה קיבלו כדברי שמעון קליר פאת שכל הקבוצות מולה היו פצועות (חלילה לא מוריד מהזכייה שלה והיא הייתה הקבוצה הטובה ביותר בלי צל של ספק)
דנבר מצטער גם לא הייתה מהמרשימות ביותר שנתקלתי בהן.
ג"ס בכלל נהנתה ממזל מטורף ובטח ובטח לא הייתה שם קבוצה מלהיבה או מטורפת היה לה ניצול הזדמניות והכל הסתדר לה.
עכשיו לגבי אוק במידה והיא תיקח אז היא הכי ראויה שבעולם. אתה מתעלם שזאת קבוצה מאוד מאוד צעירה ,זאת קבוצה שפאקינג ניצחה 68 משחקים בעונה הסדירה ואם אני לא טועה בפער נקודות הכי גבוה או אחד הגבוהים.
אינדי-יש נתון שאני לא כל כך זוכר מהו אבל נתון מטורף שמתוך המון המון משחקים (לצערי לא זוכר את המספר המדויק) של קבוצות שפיגרו 14 הפרש ומעלה ב2.5 דקות האחרונות אז רק 4 פעמיים קבוצות הצליחו להפוך את התוצאה ואינדי עשו את זה 3 פעמיים מתוך ה4 וכל זה בפליאוף אחד!!!
זה לטעמך מסעדת פועלים אז וואלה הרף שלך נראה לי קצת לא מציאותי וכל מסעדת מישלן מבחינתך זאת מסעדת פועלים שמוכרת שקשוקה.
הקיצר תגובה ממש לא ברורה לי ויותר מתאימה מה שנקרא לאוהדים שמכירים רק את השמות הגדולים ולא באמת מתעניינים בליגה ומכיוון שאין להם איזה בוסטון/לייקרס/גולדן סטייט אז מבחינתם זה לא מעניין ולא מרתק

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  yaniv

לגבי בוסטון תקרא ציטוטים של רזי בעבר שאני מאוד מזדהה עם התוכן שלהם.גם שימון נתן לא מעט מחמאות לבוסטון.לגבי שיי ציינתי שיש לגביו ויכוח רציני באתר,ויכוח שאני לוקח במלוא הרצינות,אגב גם ברחבי הרשת יש תגובות מעורבות,לצד התשבחות יש גם ביקורות.
לגבי אינדי כתבתי שהייתי רוצה לראות אותה אלופה.אבל לא הכל הולך לפי מה שבא לי.
לג"ס יש את סטף,גם אם תשים אותו בקבוצה שמורכבת מאברכים בישיבה,הקבוצה שלו תחשב למעולה.
אני קם לראות את המשחקים,ואגב ביום יום די נהנה ממסעדות פועלים,רק גורמה זה לא.

yaniv
25/05/2025 11:20:45

אז אתה מחזק את טענתי במידה והקבוצה לא משוק גדול או לא מחזיקה איזה סטאר קווליטי כמו סטף לוקה אני מניח או משהו כזה אלא רק שחקן אדיר שהוא די משעמם ולא אטרקטיבי כמו סטף למשל אז מבחינתך זאת מסעדת פועלים ותו לא.
זה שבוסטון באליפות שלהם לא הרשימו ושגולדן סטייט באליפות האחרונה הייתה את הקבוצה החלשה ביותר מכל האליפויות שהם לקחו זה מבחינתך גורמה מישלן חמישה כוכבים והכי טוב שיש.
לדעתי אליפות של אינדי תהיה הכי מרשימה ביי פר בטח יותר מכל האליפות שציינת.
גם אליפות של אוקלהומה,קבוצה צעירה מאוד שמצליחה לזכות באליפות אחרי עונה דומיננטית זה סופר מרשים
שוב זה ניתוח פשטני של אוהד שלא באמת מתעניין אלא יודע שיש ליגה יודע שיש פליאוף ומכיר את השחקנים שכולם מפמפמים עליהם.אתה מזכיר לי חבר מאוד טוב שלי שבגדול אוהד בוסטון אבל תשאל אותו מי החמישייה של בוסטון הוא לא יידע להגיד לך וסביר מאוד להניח שהוא לא מכיר לא את שיי לא את הלבירטון אז מבחינתו הולך להיות גמר משעמם שלא מעניין אף אחד כי הכוכבים הגדולים שהוא מכיר לא מופיעים

Guy d
Guy d
25/05/2025 12:02:12

תן לי מסעדת פועלים אוטנטית בכל יום על מסעדת מישלן מפונפנת

אור
אור
25/05/2025 14:24:42
הגב ל  Guy d

מצד שני לפעמים נמאס מלחם עם שוקולד ובא לך סטייק אנטריקוט

Guy d
Guy d
25/05/2025 16:41:42
הגב ל  אור

אז תקנה מהקצב ותכין

עגל
25/05/2025 16:52:26
הגב ל  אור

"לפעמים נמאס גם כשאוכלים סטייק כל יום"
אייל גולן על אישתו לשעבר אילנית (בערך).

אור
אור
25/05/2025 18:09:39
הגב ל  עגל

כן, זו הבדיחה

Guy d
Guy d
25/05/2025 19:38:14
הגב ל  אור

עבר לי מעל הראש..

וניל טרופי
וניל טרופי
25/05/2025 18:16:49

אינדי ואוקלהומה ראויות בהחלט, מינסוטה קבוצה מאוד חזקה שמתפתחת באיטיות ויש לה סופר סטאר והניקס שיש לה קהל מרגש וברונסון אחד שמוכשר כמו שד. השאלה האמיתית היא מה הם יעשו בשנה הבאה בשביל לבנות שושלת.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/05/2025 8:31:56

תודה רבה מנחם

סוסמעץ
25/05/2025 9:01:19

תודה רבה דוק
==
P.F שיתאים לניקס (וגם לנו) זה דני כמובן
==
אף פעם לא החזקתי מתיבס
מאמן אולד סקול שגומר ושוחק את השחקנים שלו.

דוקטור רזי הופמן
25/05/2025 9:54:25

תודה רבה רבנו מנחם
גמני חושב שתיבס טעה שם כשדחה את הפס"ז.
על טעויות משלמים.
רוב השנה חזרתי על המנטרה שהניקס נחלשו כששיחררו את רנדל דה וינצנזו ופרקנשטיין השאף בשביל החתול. הצרה של הניקס בשנה שעברה היתה הפציעות. השנה הם בריאים.

yaniv
25/05/2025 10:22:10

לגבי הטייאווט לא חושב שזאת הייתה הטעות הגדולה.
תכלס כמו שכתבת לקחת פסק זמן היה נותן גם להגנה אפשרות לסדר את ההגנה וכנראה דאבל טים מיידי על ברונוסון.
עכשיו אם טיבס רצה שברונוסון ייקח את הזריקה ולא מישהו אחר זה הדבר הכי טוב לעשות.ההגנה לא מאורגנת ,אין דאבל טים וברונסון יכול להגיע לזריקה טובה.מה שבאמת קרה רק שהוא החטיא

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
25/05/2025 11:08:45
הגב ל  yaniv

זו הייתה זריקה רעה. רחוקה, walk into, ועם שומר. יכלו להגיע למצב הרבה יותר טוב.

yaniv
25/05/2025 11:24:24

יכול להיות שהוא באמת קצת מיהר(לדעתי הוא רצה שבמידה והוא מחטיא תהיה עוד הזדמנות) אבל עדיין השאלה מה אתה מעדיף.
בטיימאווט הסבירות שברונוסון ייקח את הזריקה היא נמוכה מאוד או שתהיה קשה מאוד(דאבל טים יגיע בוודאות)
עכשיו אתה יכול להיגד עדיף זריקה נוחה יותר של מישהו שהוא לא ברונסון מזריקה קשה של ברונסון,לגיטימי ביותר אבל מצד שני אם טיבס רצה שברונסון הוא זה שייקח את הזריקה האחרונה אז לטעמי עדיף לא לקחת פסק זמן ולא לתת להגנה להסתדר

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  yaniv

בהחלט אין הוכחה שפסק זמן תמיד משיג את המטרה שלו.בכל מקרה זריקת שלוש בזמן מאוד קצר היא הימור שלא תמיד הולך.

עגל
25/05/2025 12:40:41
הגב ל  yaniv

+1
זה מה שאני כתבתי למנחם כשהוא העלה את הטענה הזאת בפעם הראשונה –
אחרי ההתקפה של אינדי היו כמה שניות מתות (לא זוכר מה היה שם בדיוק), ולדעתי תיבס צעק לברונסון לקחת שלשה מהירה. זה מה שהוא עשה – הוא הגיע לשלשה די נוחה מאוד מהר. הכוונה היתה להשאיר כמה שניות להתקפה נוספת.
הבעיה היחידה היתה שהוא פיספס. אם הוא היה קולע תיבס היה יוצא גאון.

קורן אמישה
קורן אמישה
25/05/2025 17:59:27
הגב ל  yaniv

בסוף באן בי איי הם מתאמנים על מצבים כאלה בלי סוף. נכון שאתה לא לוקח טיים אאוט אתה לא נותן להגנה להתארגן אבל שלשה אוף דב דריבל על השומר אפשר לקחת תמיד לא?

אני הרבה יותר מאמין בלקחת טיים אאוט, להעלות חמישה קלעים למגרש ולעשות תרגיל שעבדת עליו 1000 פעם באימון. סידרת חסימות טובות לקלעים עם תנועה חכמה והמוציא כדור חכם, יש סיכוי שתמצא זריקה טובה יותר

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי קורן אמישה
The Pro
The Pro
25/05/2025 11:30:43

מעורבב נחמד.
מינסוטה היא קבוצה שבקלות יכולה לא לפגוע ממטר בפעם הבאה השאלה מה יוכלו לעשות במשחק צמוד.

הדבר הכי חשוב שלמדנו מהסידרה בין הניקס לאינדיאנה הוא שסיאקה יותר טוב מהיורש שלו אננובי.
לניקס לא חסר אורך,חסר להם איכות.
הסיפור של המשחק הקודם הוא הייבוש של קלוריות ריקות על הספסל ברבע הרביעי,
ג'וליוס רנדל מראה כמה הוא יותר איכותי ממנו בפלייאוף הזה.

TRIP
TRIP
25/05/2025 12:04:13
הגב ל  The Pro

מי חשב שאננובי יותר טוב מסיאקם? אולי רק מי שהתחיל לראות כדורסל מעונה שעברה

אהרון שדה
25/05/2025 11:55:33

תודה מנחם
לגבי הסיפא
אמנם בטוב מחמש
אבל פיניקס 93 של בראקלי
הפסידו פעמיים לליקרס וחזרו למשחק 5 אותו ניצחו בשיניים בסיבוב ראשון של 1-8
הסאנס המשיכו עד הגמר הגיעו למשחק 6 בבית מול מייקל
הובילו בו 4 הפרש דק לסוף והפסידו בסיומת מטורפת .

דה שוט
25/05/2025 11:59:08

תודה מנחם.
שגא הערב קיבל שריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור. אולי השינוי יגיע מהקהל.
הנה התאום שלו

https://www.instagram.com/reel/DKBdFlNMHPX/?igsh=d3lmbmlnbmd6aWs1

TRIP
TRIP
25/05/2025 12:05:10
הגב ל  דה שוט

גמר איתו נגד שיי הדבר הכי נוראי שיכול לקרות לליגה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

כל אלה הם זאטוטונים לעומת לוקה לא ראיתי שהכינו סרטון שלו אני יכול להכין סרטון עילאי.
זה מה שמפריע להם פתאום אחרי שנים של הארדן ולוקה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

גיילן במפסון

עגל
25/05/2025 12:57:32
הגב ל  דה שוט

הוא פשוט היה עייף, היה חייב רגע לשבת

אשך טמיר המקורי
25/05/2025 13:20:07
הגב ל  דה שוט

לא יפה, איך אתה מדבר על אדם עם תסמונת טורט

דה שוט
25/05/2025 13:40:21
הגב ל  דה שוט

חחחח הרגתם
שמעון – לוקה עושה את זה בחן, אצלו זה מצחיק
הארדן כתב את הפקודה – יש לו זכות ראשונים.
בלי קשר – שגא טוב משניהם, לא נעים להודות.
אתמול היה בהלם מהקהל ששרק לו בוז בכל פעם שנגע בכדור – הקהל הושפע מהמדיה והשפיע על השופטים ובעיקר על שגא – הוא פשוט היה סופרמן בלי יכולת לעוף. התבייש לסחוט עבירות.
אל דאגה – במשחק הבא זה יחזור לו.
ברונסון הכי גרוע, את מה שרואים בסרטון אף אחד לא עושה. יש גם את הסרטון שהעליתי שהוא תופס עת היד של נייסמית' ומכה איתה לעצמו בראש חחחחחחחחח והכי מצחיק – שמרוב בהלה גם נייסמית' זורק ראש חחחחחחחחחח ליגת ה- פלופ-בי-איי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

חחח נעילת זרוע הצמדת ראש לאותו זרוע וזריקת ראש זה של הארדן הזכויות יוצרים, היום הרבה עושים את זה כולל 2 אלו המככבים פה.
לימדתי גם את ET לנעול זרוע איך ששמים עליו ידיים אבל הוא לא מיישם 🙂
זה עם ברונסון ענק. הליגה נותנת לקרקס הזה לקרות, זה טוב לרייטינג

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי הבן הממזר של דנילו גלינארי
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25/05/2025 17:14:24
הגב ל  דה שוט

אל תהיה אידיוט, הליברטון נחת לו על הרגל.
מה לעשות זה כואב.

דה שוט
25/05/2025 17:58:14

בכדורגל עם פקקים זה כואב. לא בכדורסל. וברנסון הגיב כאילו ירו בו.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי דה שוט
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25/05/2025 21:09:20
הגב ל  דה שוט

שמונים קילו של בן אדם שנופלים לך על הרגל בצורה הלא נכונה כואבים מספיק בלי קשר לסוג הנעל.
אתם סתם מחפשים תירוצים לשנאה והבכיינות שלכם

Zvika Bar-Lev
25/05/2025 13:03:11

OKC לטעמי ממש ויתרו על המשחק הזה. אני ארצה לראות את המלחמה ואת ההגנה שלהם במשחק הבא, כי הם קבוצה עדיפה בפירוש על מיני

הבן הממזר של דנילו גלינארי

סתם אנשים מתלוננים פה, אוק מצויינים זה הקבוצה, כוכב על והגנה. הם היו פותחים את החריץ לגס של 22 אגב, כנראה גם לבוסטון. קודם שתזכה אחכ היא תהיה אלופה ראויה כמו כל האלופות, מאמין שאליפות גם יפתח להם את הצאקרות

John
25/05/2025 17:41:01

מינסוטה קבוצה מעולה עם מאמן חכם אבל הוא מקובע מאוד. האדפטציה שעשה על שיי הלילה, מאמן טוב היה עושה כבר באמצע משחק מספר 1 מקסימום משחק 2. אוק' קבוצה מצויינת על גבול ההיסטורית, אבל ההתקפה שלה אם שומרים נכון נופלת אם הווליום של השלשות עולה יותר מדי. הוא פגש את שיי עם שחקן שלישי והכריח את הת'נדר לפגוע מבחוץ. זה כמובן לא יעבוד כל משחק כי אייזיה ג'ו לא יהיה 0-6 וגם לא ג'יילן ווילאמס הגדול. אבל זו התחלה טובה. בהגנה אוק קצת הורידו הילוך ויש להם משחקים כאלה. לא יפתיע אותי אם הם חוזרים לנצח כבר משחק הבא. הם לקחו משחק חופש כמעט בכול סיבוב שאת חלקם אף ניצחו בקאמבקים.

הספסל של מינסוטה הוא טרגדיה של עודף כישרון. שאנון תותח, דילנגהם הוא אחלה עושה משחק, לנארד מילר הוא טרגדיה של איך שחקן נופל בדראפט ולא מקבל צ'אנס אחד לרפואה במקום להיות שחקן משמעותי בנמושה, גארזה לפחות נותן קצת ספייס (מלשון תבלין לא מרחב). קלארק שחקן 2 ווי. הליגה צריכה הרחבה דחוף.

וניל טרופי
וניל טרופי
25/05/2025 18:13:09
הגב ל  John

לא חוכמה לתת סטט בגארבג' כשאתה מוביל ב40 נקודות מול ניצבים. הליגה לא צריכה הרחבה היא צריכה לאפשר לכוכבים לנוח במהלך העונה בלי לואד ושמות אחרים, פשוט לנוח. ככה יהיו פחות פציעות עומס, הצעירים יעלו רמה ויהיה אפשרי לראות קבוצות בפלייאוף משתמשות ביותר משבעה שחקנים. האוהדים אוהבים כוכבים אבל אוהבים יותר לראות שחקנים צעירים בלי טייטלים שגדלו בקבוצה, ועולים מעט כסף שנותנים את הנשמה בכל משחק. עוד נקודה שעולה כל שנה והיא שרמת המשחקים בסיבוב הראשון והשני יותר גבוהה מהגמר האיזורי, לדוגמא הסוויפ שאינדי קיבלו לפני שנה בגמר, אני יודע שזה לא כלכלי אבל שווה להחזיר את השלבים הראשונים של הטוב מחמש ויותר ימי מנוחה בין משחקים. כל ערב משחק מוריד מהעניין והמתח בשבילי זה כמו לצאת למסיבה כל לילה במשך חודשיים רצוף, פחות מרגש.

רן הנרגן
25/05/2025 18:26:57
הגב ל  John

אם הוא מפסיד את המשחק הבא, כאילו לא עשה כלום.
.
מצד אחד הליגה מלאה בצעירים עם שנת קולג אחת שגם כשהם טובים הם צריכים שנתיים שלוש להיות משמעותיים בפליאוף ומצד שני הותיקים טובים מתמיד ומשחקים עמוק לשנות השלושים אבל לא עומדים בעומס ונפצעים בפליאוף. התוצאה, 3 סדרות הגמר פחות טובות מאלו של הסיבובים הראשונים

הייט אשברי
25/05/2025 19:34:19

OKC , כמו במרבית המקרים בהם קבוצה מובילה 0:2 בסדרה אחרי שני משחקים בבית, מורידה הילוך במשחק אחד כשהיא יוצאת לשני משחקי החוץ, והולכת על סוויפ ג'נטלמני. היא ויתרה על המשחק הזה מוקדם . היא תשיג לדעתי את הג'נטלמני בשני הבאים. אז לא כדאי להיסחף ולהתרגש מההפרש הלילה.

לגבי המשחק של הניקס, אם זכור לי טוב לא נשאר לתיבודו פסק זמן לקחת.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
Guy d
Guy d
25/05/2025 23:33:00

כן נשארו לו, הוא לקח פסק זמן עם 5 שניות על השעון כשההפרש כבר 5 נק'